Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Výlet s Renault ZOE 200km+ BEZ NABÍJENÍ | WWW.TESLACEK.TV

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Praktická ukázka výletu a dojezdu v typickém nájezdu cca 70% Dálnice a 30% okresky za dodržování maximálních rychlostních limitů. Tedy žádné omezování ani v rychlosti jízdy ani klimatizace.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem čeká nás takový výlet tady s ním jsou putovní Cam Kubíkem. Zkoušíme si nějakou delší trasu s renaultem zvolím. Tak pojďme na to. Jak vidíte tak Máme 100% nabito palubní počítač ukazuje nějakých 279 km dojezd a my jedeme za kamarádem Michalem na jeho chatu. Předseda k tomu řekneš Kubíku, jedeme. Jedeme dobře, tak no a je to se tady podívám. A tak je to přesně
Minuta: 1
97,7 km. To znamená že tam nebo respektive. Teď už se to zase přidal na 100, takže krásně to máme 200 km přijeli, až by jsme dojeli zpátky, tak bychom měli mít 79 km dojezd. Uvidíme, jaká bude realita máme za sebou prvních pár kilometrů a vy víte je zvláštní věc, která se vám spalovák u nestane. A to je, že se nám zvětšil dojezd. Jak vidíte o nějakých při víc jak 10 km a přesto, že jsme pár kilometrů jeli a je to, protože jsme jeli z kopce. že dokonce baterka je pořád na 100% to je protože elektromobil nekupuje dobíjí baterku a my díky tomu že plná tak ona se dobíjela pořád jenom do plna
Minuta: 2
to je taky důvod proč tady svítí tohle to mód B což je rekuperace a to je schopnost elektromobilu brzdit tím že energii vrací zpátky do baterky a tady to píše že to je limitováno A to je protože když ta baterka je plná tak vy už tu energii prostě nemáte kam dávat Takže ta rekuperace funguje velmi omezeně No vidíte že máme za sebou nějakých pět kilometrů dotýká autonomního řízení nebo asistence řízení tak tady je potřeba zapnout tempomat Potom tady je dát jenom ty pluska na volantu a už vidíte. že se tady aktivovalo 110 že ona na tachometru a teď Teoreticky bych mohl pustit volant a vidíte že jo no to dělá takový to jakože narážení do těch
Minuta: 3
Ano, neboj se držím volant. Jo a už to říká, nechte ruce na volantu čili je to taková ta první verze toho autonomního řízení, která si nedokáže to držet přesně v prostředku, ale dělá takový ten ping pong narážení, je to spíš jako než to, aby to řídil samo, tak je to vlastně na to, abyste náhodou nestihli. Kdybyste třeba usnul je nebo něco, tak aby jste nepřijeli. A jejej, tady se něco někomu nelíbí Mimochodem to nemá adaptabilní tempomat. To znamená, že neumí to přibrzdit kvůli autu. Jo před vámi, takže musíte dodržovat to Kubík žárlí, že jsi že jsi, že jsi prý tancovat Machu. Jinak
Minuta: 4
vidíte, že na dálnici máme nastaveno v povolených 130 tady Mimochodem. Navigace nás hlásí, že je tady povinný poplatek, protože vyjíždíme z Berouna, což Teda samozřejmě projekt Romo byl teda neplatí by tam mohli mít s aktualizovaným, tak jsme nějakých 40 km, to znamená ve 40 procentech té první cesty. A máme 20 procent ani ne 14. Procent baterky spotřebováno čili. Zatím to vypadá, že bychom to teoreticky mohli dát, tak uvidíme. A co ty mladý? Zatím dobrý, tak jsme za polovinou první
Minuta: 5
cesty. To znamená za čtvrtinou a máme 78 procent baterky. Takže pokud by to takhle pokračovalo dál, tak bychom to měli dát. I když asi 78 procent baterky nezbyde. Uvidíme tady už to zařídit. Jinak teď jedeme celou dobu v takovém l Kuby zúžení a ten to autonomní řízení, docela si s tím poradí, i když vlastně tady vidíte, že nejsou ty čáry úplně tak jak by měly být, když je to je docela dobrý. Jinak tady musím pochválit docela dobře vymyšlený to přidávání a ubírání, protože když by tady bylo třeba zúžení, nebo snížení rychlosti na 60, tak jenom znáš
Minuta: 6
lépe a podržíte a vlastně tady to začnu takhle blikat a začne se to vlastně Po desítkách buďto ubírat nebo přidávat docela jednoduše se to potom člověk naučí ovládat a je to příjemné, tak jsme dorazili na místo a jak je vidět, tak máme 64% 183 km dojezdu, což je velmi velmi dobrý výsledek, protože to vypadá, že to opravdu sedí. Ameňáky 957. No, tak ráno se také kafíčko pokecáme a uvidíme. Tak to se odemkne a takhle nás pěkně přivítá. Tak že jdeme vyrážet.
Minuta: 7
K které je vidět, že 102 km má 28 by jsme měli přijet a zatím máme 185 km dojezd 85 baterky, takže Měli by jsme to dát. Uvidíme, no a jedeme to musím říct jako fakt, že se s tím jede dobře. Není to vůbec špatný to příjemné svezení. Teď Kubajs podvozek. Není žádný, že na to abys byl nějaký jako žehlil nerovnosti to nečekejte, to je to prostě auto do města, že jo. Ale jako jinak jízdní vlastnosti jsou v pohodě jen říct, že opravdu jsme s tím se ženou oba spokojený to jak máte o udržování asi v těch pruzích, tak musím říct, že to je určitě jako hodně dobrý právě, když jedete s děckem potřebuje den. Třeba občas mu dát napít nebo najíst a taková ta přece jenom jako bezpečnost toho co. Taky říkám
Minuta: 8
právě teď to říkám, zrovna je taková ta bezpečnost toho, že vlastně jako ne. Vy jedete, že ho náhodou buďto na jednu stranu nebo na druhou samozřejmě máte věnovat seřízení, že jo, ale jo, co si budeme povídat. Všichni víme, jak to funguje. Speciálně, když máma prostě pospíchá s děckem někam a podobně z toho ty bezpečnostní systémy jsou a myslím si, že jsem si že je to určitě dobrý. Chmel zapnout jsem teď na téhle té silnici. No jde to mimo a je to třeba jako nefunguje, no, ale tak prostě není to, že je to spíš jenom jako bezpečnostní, není to jako autopilot. Není to na to někoho, není to tak pro montovaný, není to tak propagovaný, jo. Něco ti spadlo. No tak teď je to třeba přesně ono, že mu tady spadla nějaká křupka se
Minuta: 9
týká stěračů, tak musím říct, že je dobrá práce, že určitě. Určitě jako bych chtěl pochválit stěrače rozhodně lepší teda musím říct, ne štafle minimálně v trojce. Přijdou mi jako stírají fakt dobře. Strašně super výhled do auta to musím říct, že díky tomu, jak jste trošku víš posazený, jak máte zrcátka. Tak je tam vlastně díra. Má to tam to sklo. Tak celkově hrozně hezký výhled z toho auta a je to ideální právě znova do města na NATO parkování na zajíždění máte dobrý rozhled a postavený v posazené víš, zatím jsme nám 45% zbývá nám nějakých 53 km do cíle. A píše
Minuta: 10
to 44 procent baterky. 118 km dojezd Takže kilometry asi nebudou úplně sedět. To se počítalo na začátku tam bylo nějakých 278, jestli si to pamatuju dobře jako těch 200 km dálničního mixu, respektive tak dvě třetiny dálnice jedna třetina, okres se s tím dá ujet a to si myslím, že určitě to supr výsledek, že navigace je Google, tak vidíte, že to tady upozorňuje, že jsou tady kamery a tady je vidět i nějaký dopravní problémy, takže má to online napojení, hlídá to i dopravu a hlídá
Minuta: 11
to asi to jestli tady jsou kamery nebo ne, takže určitě dobrá věc. Teď jsme vyjeli do nějaké zácpy, ale jak vidíte, tak se týká kilometrů a dojezdu, tak jsme na tom docela dobře 32% 85 km zbývá a tady nám to hlásí nějakých 2326 km do cíle. Takže docela dobrá práce, ale je zácpa, což v elektromobilu není vůbec žádný problém, protože když stojím a tak nic ne spotřebováváme.
Minuta: 12
A náš malý ten to tady zapíchl. Takže jsme dorazili 20% 54 km a v nějakých 22 hodin bude nabíjení do 100% 16,6 se zvedla trošičku spotřeba. Celkově musím říct, že ten test byl velmi úspěšný, protože asi jsme si dokázali, že to ujede. Myslím si, že tím pádem můžete bezpečně bezpečně počítat s 230 km dojezdu mixu 60% dálnice 30% v okrese za slušný, samozřejmě to neodpovídá tomu v eldp dojezdu, ale to je u elektromobilu normální a tím
Minuta: 13
pádem v zimě byste měli očekávat nějakých. Kilometrů, že byste s tím mohli dát to speciálně. Pokud bys to zmáčkl i ten Eco režim, tak by to mohlo být i lepší. Takže to byla ukázka nějakého 200 km výletu s autem, který je určený primárně do města. Takže tohle už se pohybujeme někde na na hranicích, jako co byste s tímhle tím měli jakoby normálně jezdit za den. Každopádně Jak vidíte, tak se bez problémů to dá zvládnout. Jenom bych upozornil opravdu že na konci jak je to nabíjení, takže to nabíjím s230 naschvál vlastně z toho nejpomalejšího nabíjení. Aby bylo vidět, že i tak se s tím dá jako jezdit, protože zase na druhou stranu. Kolikrát za den jezdíte takovýhle štreky, což bude Mimochodem krásně vidět, až vám ukážu celý celý vlastně ten měsíc a kolik jsme za den najezdili, kde budou krásně vycházet ty průměry a tak dál. Ještě nás čeká video, kde
Minuta: 14
si ukážeme, v kolik se dá ujet na Eco režim. No a zkusíme si opravdu na hranici možností s dojezdem. A nějaký další vydejka sezóny, takže určitě se máte máte na co těšit, jestli vás to baví určitě dejte like a Napište komentář a jestli jsou jí třeba máte nebo si ho plánujete pořídit. Děkuji vám za pozornost a ať vám to proudí.

Předchozí video

Jaký cíl by měla mít správná výchova?

Další video

Rozbor kampaně Pirátů: program není levicový, ale start kampaně byl fail, říká Jakub Horák