Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

VW ID.4 Sandy Munro E2: Přední kufr

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Překlad s komentářem videa z @Munro Live kde Automobilový expert Sandy #Munro rozebírá nejnovější odpověď VW na Tesla Model Y. V tomto dílu se budeme věnovat srovnání předních kufrů u TM3 a VW ID.4 Ostatní díly najdete na mém webu nebo patreonu. Děkuji patronům za podporu.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem zdravá jsem teda Bačina dělám videa o Tesle elektromobilitě, ale i technologiích to dnešní video bude překlad s komentářem videa od sandyho munro, který má kanál muno live, kde rozebírá auta do šroubku a komentuje už jsem vybíral několik tsl, ale i jiné automobily a teď konkrétně se pustil do Volkswagen T4. Takže pojďme na to. IBoys engros Ahoj Chlapci a děvčata vítám vás na modro live. Dneska se budeme koukat na Volkswagen T4 přední kufr. Minule jsme si ukazovali v prvním dílů na nějaké moje první dojmy. Takže
Minuta: 1
tady před námi stojí Tesla Model 3 2021, kterou jsme částečně rozebírali, pak jsme jí vzali na projížďku přes Spojené státy. No a teď když otevřeme ten kufr, tak vidíte, jak se to otevře a máme tady poměrně velký prostor úložný mi když jsme jeli ten Road Trip skórem, což je prezidentem. Tak jsme si to opravdu užívali. Bylo tam možnost dát spousty věcí a velmi jednoduše na ně přistoupit nebo k nim přistoupit měli. Ze začátku jsem měl problémy to zavírat, ale pak Jsme zjistili, že je potřeba tam upravit tyhle ty dva šrouby a teď už se to dá zavírat bez problémů. No, takže teď se pojďme přesunout Volkswagenu. Je to tady dost šťastný. Ale tak já to udělám ze stoje, takže teď si to otevři do mé
Minuta: 2
páčkou nic neukazuje, že by tam kapota byla otevřená tady vidíte, že režie dala ukázku, že to není úplně pravda, že tam je takový malinkatý ukázka vlastně, že je otevřená kapota. Samozřejmě to není úplně to co to co ukazuje Tesla takže proto si toho nevšiml, no a teď když se podívám a jsem tady balím máme druhou pojistku, kterou musíte uvolnit a je to dost těžký teda a nemám tušení. Proč šli touhle cestou a je to opravdu těžká těžká. Není tam nejsou tam ty tlumiče jako U Tesly. A mají tady jenom takovouhle vzpěru důvod toho je patrně, že tahle ta přední kapota je plná věcí a spousty věcí, když se podíváme na tohle oproti támhle tomu.
Minuta: 3
Díváme se na Starý dobrý časy oproti nějakýmu novému přístupu. Podívejme se, proč to je. Tohle to strašně těžký a tohle je totiž velmi pevná ocel. Já mám jako ocel rád, protože umožňuje umožňuje velkoobjemovou výrobu, ale není to úplně Moje volba pro všechno a bohužel tady to zrovna není úplně ono tady tady vidíte, že že tady spousty a spousty dalších plátu a mě to protože v Evropě mají poměrně striktní Rack. Ochrany těm chodcům. Takže když se podívám A tak je to udělaný na to, aby když náhodou do toho vrazil chodec, tak tak aby se jako odrazuji, aby
Minuta: 4
ho to úplně nezabilo. Tohle je něco co úplně běžně nevidíme v amerických designech aut, ale tohle přidává jako poměrně obrovský obrovskou váhu celému systému. Já vím proč tady zvolili ocel, protože je to strašně těžké, já největší nepřítel elektromobilů je váha tam tahle je dělaná z hliníku a tím pádem vám to umožňuje, aby to auto bylo lehčí a taky zároveň, je to jednodušší tu haupnu. Otevřít a samozřejmě je tam s tím spojený nějaký nějaký navýšený náklady, ale konec na konec konců se to vlastně vyplatí celkově, začnu tady nalevo a půjdu potom Nebo napravo teda A půjdu potom dal tady vidíte tyhle ty kočky,
Minuta: 5
které spojují tu haupnu s tím tělem a na té Tesle jsou dvě a tady vidíte, že tahle ta haubna je menší a má čtyři tady ty ještě ke všemu. Mají tady tyhle ty jakoby praskací pojistky. Takže když tam když prostě vrazíte do důchodce, tak tak tohle celý Jasně jako se praskne AAA prasklé se to dovnitř a tím to asi ztlumí ten náraz, ty jsou poměrně hodně pevně za montovaný tady vidíte, že to je jak jak dotyk. Tak do toho předního světla, když tohle půjde dolů, tak to patrně vezme sebou i kousek toho předního světla, takže tam byly bude poměrně značná domeček, takže znova se jenom řekneme. Tady to má čtyři. Tesla má dvě,
Minuta: 6
takže to samozřejmě navyšuje náklady. No a teď se pojďme podívat tady. Kde jsou pojistky. Takže když se podíváme na tu krabici pojistek, tak si můžete podívat, že to je jen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 18 pojistek a dvě relátka a plus je tady ještě nějaká osmdesáti Ampérova pojistka nebo některá jako vypadá, že není zapojená velká otázka je, když mám 18 pojistek. Která dělá co bohužel. Většinou to je dávají firmy na tu spodní část toho obalu a tady bohužel nic není evidentně je to v manuálu tady ukazují. Takže jediný způsob je, že budete zkoušet, která
Minuta: 7
to je zjišťovat kraje spálené je sváteček kvízová Otázka, kolik z vás sledovalo ty předchozí tygrovi jakoby rozebírání a to samozřejmě platí i na můj kanál. Takže Schválně kdo z vás můžete jako jenom tiše říct já, ale lepší by bylo kdybyste mi do komentářů napsali. Kdo jste sledovali a schválně kolik jako pojistek má Tesla, no nemá žádný. Oni nemají takovýhle tradiční pojistky, které když vypadnou, tak jsou hotový a musíte vyměnit. Tesla nic takového nemá. Takže tady je docela jako velká otázka, proč je tady tolik pojistek a ještě ke všemu většinou bývají nějaký další pojistky někde jinde v autě, který se věnuje o nějakém jiném věcem se pojďme podívat tady
Minuta: 8
na další zajímavou věc dobrá zpráva. To je tady se mi líbí tohle tohle ten obal na ostřikovače na náplň do ostřikovačů je modrý není černý, takže to hnedka vidíte. Já to je docela dobrý. To se mi líbí a dokonce má takovouhle hezkou věc, že ho můžete vyndat a dát stranou jsme se ptali, proč je tady baterie. Zatím možná možná to potřebujete kvůli servis. A když ji budete vyměňovat, ale co tady může dál být proč to je a ne, my jsme se jako zkoušeli sledovat, co tady a než tady někdo zjistil, že Hele podívejme se tady dole. Je kabel pro požárníky cokoli tady jako se děje, tak tady tohle to je sakra důležitá věc pro požárníky a oni to prostě musí vědět a tady to si myslím, že bude velmi těžké pro ně to najít. Nechme to nechte mě to za celkem zpátky. No
Minuta: 9
a teď se pojďme podívat na další teda věc, která jako byla zajímavá Možná Možná jsme si o tom měli bavit hned, ale kolik dáme sem a kolik dneska byla schopná dát Amler a koukáme se na nějakou strašnou spoustu věcí, která by měla zabrat tolik místa a naše hlavní Otázka je proč Jak je možné, že má tak strašně moc místa a tady není tolik místa a jedna z věcí, která je dobrá, tak když se podíváme, tak tady máme docela pěkný. Pro filtry na klimatizaci, jinak systém normálně jsou tyhle ty věci docela složité dostupný tam režie dala, že to bývá vevnitř v autě. No a tady vidíte, že tady je to docela dobře přístupný
Minuta: 10
a dokonce tady máte přístup ještě tam dát další filtr. Pokud vy nebo vaše dítě, má má astma potřebujete potřebujete lepší lepší vzduchem. Tesla má dvě základy like. No a teď se pojďme podívat na něco co vyrazilo mě dech. Podívejme se tady něco, co mě doslova vyděsilo tady tohle to je místo, kde je plusový spoj baterie, který budete používat pro nastartování baterky, když budete mít problémy a tady tenhle ten tady tahle ta spojnice. Už je připojená na se ke karoserii ty z vás kdo moc nevíte v autech a elektrice. Tak auto jako takový je jeden spolu. Je to konkrétně záporný záporný pól a ta červená. To je pozitivní pól baterie, která
Minuta: 11
je hned nad tím nad tou výztuží. No, tak teď si Pojďme ukázat kolmou demonstraci tady máme kabel a vidíme, že ten ten negativní to mínus je na druhé straně a pozit pozitivní je tady, což je ta Kladna strana a jestli tahle ta tyč je stejná jako támhleto. A co se stane, když já tam dám, že já tam dám tenhle. To jo ten kabel, jestli by to nebylo správně. Tak to začne jiskřit, což by bylo špatný já tak Pojďme se podívat, co to udělá dobrá zpráva je, že to má jako dobrou izolaci, ale samozřejmě je nutné, aby to bylo dobře zaizolované je
Minuta: 12
to je to za něčím co izoluje. Izoluje Electric elektřinu, ale nicméně. Tady bych teda se ozveš dodal, že je určitě jako lepší design by bylo kdyby to bylo přehozené, že jo, kdyby to plusko bylo vzadu. Ale ono zase jako 12V. Ty vole. Ty nemají takovou průraznost jako takže to myslím tím neprojdou tolik jednoduše v podstatě jakoukoli izolací, takže se o svojí nádherou Loket. No takže teď jsme se podívali na tu baterii. Máme se tady na tu teto výztuh. Tohle to už je tady v podstatě proto, aby držela tenhleten tohle tu klimatizaci a já to je to je tam, kde jsou ty filtry a tohle to je dobrý nápad, ale jsem opravdu šokovaný, kolik tohle musí být jako to jakoby
Minuta: 13
masitý oproti. No, protože tady je strašná spousta masivního materiálu, který je hrozně těžký. A zabere strašně moc místa. Já nevím, proč tohle někdo je. Proč bych tohle dělal jako inženýr. Budeme se koukat a tam Dolů, takže budeme samozřejmě studovat to na to potřebujeme to zvednout na zvedák. Tomu se dostaneme příště, že tady je strašná spousta věcí, které normálně by jsme viděli pod Instrument panelem a nebo by jsme je v elektromobilu nevěděli vůbec. Indian je tady vidět, že je Volkswagen rozhodně nevzal nevyužil výhodu toho přechodu na elektromobil. No, takže tak tím by jsme to uzavřeli, díky za pozornost. No, takže tím by jsme uzavřeli tenhle ten překlad
Minuta: 14
s nějakým komentářem k tomu, já bych jenom Upozornil, že tohle video vám přinesli mojí patroni, které sponzorují mojí kanál, protože tyhle ty videa běžně jsou právě za polem na patreonu. Protože samozřejmě tomu věnuji energii a a čas. Takže děkuji moc za podporu moji patroni vám. Děkuji za pozornost a schválně napište do komentářů, co si o tom myslíte a jestli se těšíte na nějaké další díly. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

Jakub Otipka: O psychologii násilí a konfliktu | PROTI PROUDU

Další video

Co se stane po volbách? Babiš může vládnout dál, Zeman ho podrží, je to proti smyslu ústavy