Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

ÚTOK ePICKUPů

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Srovnání 4 nejočekávanější elektrické pickupy
Ford F-150
Hummer EV
Rivian R1T
Tesla Cybertruck

Automatický transcript

Minuta: 0
Sponzorem tohoto z t-mobilu úsporný balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč, bez toho, aniž byste museli chodit na poštu Dále pak Haibike Morava s obrovským skladem špičkových elektrokolo německé výroby 9
Minuta: 1
se prodá tady to jsou teda čísla za rok 2019, ale 3,1 milionů kusů z čehož Ford f-150 je Major. To číslo jedna na trhu téma největší podíl, druhý je rám 15 a třetí je silverado silverado je Mimochodem od General Motors v podstatě jakoby menší sestra do Hamru. No a pak jsou tady ty ostatní. Takže vidíte, že vlastně tři značky vlastně i přes nějaký 60% ne 66% takže poměrně významný a všichni ty ostatní se samozřejmě snaží jim něco ukousnout, protože tam se dějou ty zajímavý zajímavé věci pro ty z vás, kdo třeba jako jste neviděli tu sérii se Sandy munro, kde se tohle to probíralo nebo se nepohybuje. The jako v terénních záležitostech, tak bych možná jako vysvětlil. Co vlastně dělá jakoby teréňák, který nějakém nebo co je důležitý proto, když chcete jezdit do
Minuta: 2
terénu a ono to tam trošku byl zmíněný, ale tady máte, že jo zem a tady tohle to je, tak zvaná vlastně světlá výška a Tady bylo zmíněný, že to má extrakt mód, který v podstatě potom, když to zapněte. Tak dosáhnete 16 palců výšky od terénu. Což Jestli se nepletu je 42 cm. Je to stejné, jako má cybertruck Mimochodem. Takže jako to je skoro půl metru, jo? To je fakt už hodně teda přijde, ta je fakt masakr, takže to je opravdu vyjet do terénu, ale další věc, která je strašně důležitá, ta v tom videu teda nezazněla, tak je asi náběhová a já nevím výběhová nebo jak se jí říká ta druhá hra na to znamená. To je vlastně to jako když nejezdíte na ten terén, když najíždí ten a ty překážky, tak samozřejmě čím jako víc. Máte to auto dopředu, tak tím je větší problém, že jo, protože ta překážka tím pádem vám jako
Minuta: 3
narazí do toho auta. Místo, aby šla na ty kola tyto přeskočili a tady teda musím říct, že když si objednáte jako úplně tu Verzi a dáte si ten extrakt mód, tak přitom extrakt módu. Máte zepředu 50% náběhovou hranou a vzadu máte 49% Jaké jsou stupně teda procent, to jsou stupně. Což je prostě masakr. Jo a tady je vidět, že jsi Hammer vzal jako opravdu z toho Hummera, který tady Honza říkal, který právě já jsem se svým sousedem testoval a který teda Mimochodem má ty náběhový hrany absolutně ultimátní vřed a v podstatě máte v 90 stupňů, že jo ten ten vojenský. My jsme to jako tam rozebírali, ale to se jako se nevešlo do toho do toho do té zkrácené verze. Takže kdo z koho z vás by to zajímalo, tak tohle všechno jsme právě probírali plné
Minuta: 4
verzi, která je dostupná na patreonu. No takže kdyby jsme si měli jako shrnout tyhle ty tyhle ty čtyři auta, jo, tak Když se podíváme na ten Hammer. Tak ten jednoznačně dominuje má jako Měl by mít po 3. Sekundy zrychlení. Akorát že pozor teda jenom ta verze jako nejvyšší. Takže tady teda bych jako chtěl jenom říct, že vlastně tady je vidět ta investice přece jenom toho jim, že vlastně investuje do té baterky a dělají si vlastní vývoj a dělají to altium baterii a je to vlastně vidět potom na těch parametry to zaměření. Tak jak Já to vnímám. Jo můj subjektivní dojem je, že tohle je prostě auto do terénu. Tohle je prostě evidentně někoho maximálně zaměřené, na to si je někde zablbnout brutálního terénu, proto je to mířený, ale jinak samozřejmě ostatní věci, co se dělají s pickupem livien tady. Vidíme,
Minuta: 5
že v dominu je dojezd ten je vlastně ze všech těch tří ostatních, kromě cybertruck u nejvyšší má taky zrychlení prostě kolem těch 3. Sekund. Takže není to úplně špatný, ale není to tak dobrý jako ten Hamr na ten cybertruck a nabíjení teda 200 kg taky není úplně jako žádná špička na to asi nějaký tyhle ty auta budou mít baterky a a tak dál. Ty věci jsme si říkali. A jednoznačně teda tady je výhoda toho, že si dělají svoje baterky, že si dělají zase svoje věci. Jo a tady že je to zaměření vlastně na to Dobrodružství na to, že by si s tím jdete někde zablbnout. Oni vám pomůžou poradit někam jezdit oproti tomu ten Ford f-150, tak tady možná začínáme teď tušit, že vlastně ze všech těch čtyřech jednoznačně nejhorší technologie, co se týče vlastně motorů baterií a nabíjení. Jo má nejhorší z nuly na sto má nejmenší dojezd a nejnižší vlastně
Minuta: 6
výkon nabíjení a tady prostě nedokážu pochopit, proč se prostě inženýři snažili a dělají si něco svého, když mají smlouvu. Za půl mega tak za půl miliardy dolarů dřevěném. Proč nevyužili vlastně ten spodek, který je hotový připravený už to jde ven začíná taky prodává, takže jim by stačilo. Jenom si dělat si kastli vlastně na to, co jde ven už udělal a měli by vlastně stejný parametry a dali by tam tu svojí přidanou hodnotu, která je evidentně vlastně v tom spodku v těch fičura jako jsou ta pomoc právě pro tu práci, jo, kde jednoznačně. Tohle je mířený jako pracovní nástroj a je to výborný pracovní nástroj pro někoho prostě Kdo potřebuje toho používat na práci, kdo tam potřebuje zásuvky. Kdo potřebuje to osprchovat prostě a tak dál. Akorát že díky té technologii jenom někdo, kdo to potřebuje na krátké vzdálenosti, protože to má malý dojezd a ještě
Minuta: 7
ke všemu to pomalu dobíjí. Takže ve chvíli kdy byste s tím jezdili nějaký dávku dálky, tak by vás to okamžitě přestalo bavit, protože jako nabíjet někde hodin. Pusť na každém Zastavení ve chvíli kdy Amerika jako není Česká republika a prostě je obrovská, takže tam běžně jedete Tisíc mil, tak to byste se unaví jeli k smrti, prostě. Ale možná je to jenom můj subjektivní názor, jsem zvědavý na vaše. No cybertruck, takže cybertruck je z nich jednoznačně nejrychlejší největší dojezd nabíjení zatím otazník, protože jste není potvrzený, jestli bude teda ve 4
Minuta: 8
je obrovská výhoda toho že Tesla. Mám prostě ty svoje technologie a když motoru baterii a baterka všeho. Takže ta technologie toho Road Runner je tady prostě. Vidět a je to jednoznačně vidět na těch parametrech oproti všem ostatním. Je to neoddiskutovatelná prostě výhoda Tesly, která je prostě objektivně tady ukázána stěna těch parametrech a neprůstřelné Brouk. Pytlík má takový jako od každého něco v podstatě od toho. Hamra má jako nějaký částečný věci, co tím prujezdem tím terénem nemá tak dobrý jako ten Hammer, ale má z toho riviéru si zase bere ty věci jako na ten camping a tak dál a z toho Fordu si zase bere ty bejku to load, že o tu možnost toho nabíjení a navíc přidává vlastně neprůstřelný obal, takže Moc by mě zajímalo. Teď vaše názory, jak vy to vidíte. No pak tady máme update model y. Tesla začíná vyrábět nebo začíná produkovat i ten přední
Minuta: 9
megacasting v Freemont továrně. Tesla odstranila nastavitelnou zadní opěrku v sedačce, no. Modely 5. Model S plaid už jsou nachystané v továrně Freemont, takže se vyrábí u stupně do nějakého bufferu lýko na webových stránkách Tesly, že chystá zvýšit cenu autopilot u opět Boring Company se podařilo vyladit. To si celý ten systém, takže už testovací provoz. Dosáhl kapacity, která přesahuje 4400 pasažérů za hodinu.

Předchozí video

Jak to vypadá na swingers party? (vířivka, seznamování, nervozita, consent, ochrana...)

Další video

TESLA MODEL S PLAID SHRNUTÍ