Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

TESLOU X90D Paříž – Praha za 0,- Kč

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Fanoušek Martin Sládeček se s námi podělil o jeho cestu Paříž – Praha. Tento roadtrip podniknul v únoru, když byly ty největší mrazy.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás tesláček dělám videa o elektromobilitě, ale i technologií jako je třeba umělá inteligence. Takže pokud vás takový věci zajímají určitě Nezapomeňte dát odebírat dnešní video bude ze série Road Trip, kde si ukazujeme nějaký pěkný cesty dlouhé dovolené a podobně a tohle konkrétně mi poslal Martin můj fanoušek, který žije. Se svojí rodinou ve Francii v Paříži a byl nucen a na otočku jak do Prahy. Takže nám natočil takovou sérii videí, kterou. My jsme sestříhali nutno, ale upozornit, že jel ve velké zimě v únoru teď, když místo mám měli mínus 19,
Minuta: 1
takže to je jedna věc a druhá věc, že jo. V podstatě s dědečkem. Teslou jedním z prvních Teslu model X, takže model X 90d, což parametrově je hodně podobný tomu co já jsem měl dřív. Takže pojďme se na to podívat. Ahoj já jsem Martin. Džem s rodinou Paříži a teď nás čeká s nějakým neodkladný zdravotních důvodů cesta do Prahy, no a aby bylo i něco svlékneš dobré, tak jsme se s Ondrou domluvili, že vám natočím a takovou lehkou reportáž o tom jak tahle dožít cesta vypadá a že se není potřeba ničeho bát, když kolem 9
Minuta: 2
že ne ještě tím, že by jsme vyjeli. Ale nejdřív tím, že musím jet do být auto, protože teď je tam nějaký cirka 30 procent, takže dojedu tady na Rumcajs a na které je to 20 minut jízdy zhruba a tam to musím na cvaknout, protože v posledních dnech jsme hodně lidí, takže to i celkem žralo tady v té zimě, ale byly to všechno takové kraťoučký braces hodně topením a aby jsme nemuseli hned na Gear, potom se vyjedeme, tak ti ho šetřím. Já bych měla být v práci, ale tím jak to děláme na homeoffice, u tak prostě je to míň. Takže supercharger můžeš. Jinak jezdíme jakém Tesla veteránem a je to Excel 2016 půlky roku. Takže v zásadě chvíli po tom, co se začaly vyrábět a 90 Déčko. Takže už něco pamatuje nájezd cirka 120000. A tady jenom jsem chtěl ukázat připravím baterku na to, aby se pěkně
Minuta: 3
nabíjela na superchargeru. Tak pomalu přijíždím. supercharger To je tady. Zajímavé je, že cestovní ten mekáč. A ještě nějaké další fastfoody. Takže i když Máte třeba hlad? A dneska není možné chodit, že jo do těch restaurací, tak tady je možné teď je to je to jídlo vyzvednout. No a na tom superchargeru si klidně na svačinu a jestli se nepletu, tak to není jenom necháš, ale možná ještě něco dalšího. Tady je věc do toho Mekáče, dá se tam věc normálně do Drive Inu obstarat s.r.o. Tady je teď taková Zona rychleji v levných hotelu na přespání
Minuta: 4
na noc, když náhodou projíždíte celou Francií, abyste nemuseli moc řešit ubytko. A za chvilku budu u superchargeru František. Tak Samotný supercharger je umístěné v areálu. No Waterloo. Což kdyby bylo všechno normální, tak by bylo super, tak si tam můžeš skočit na jídlo na kafe a takhle to trošku omezený. A přiznám se, že jsme tam ani vlastně díky tomu k těm omezením, které tady jsou, tak nebyly nikdy. Ale jinak je ten příze docela fajn takhle hlavní bránou. Vypnout s autobusu v protisměru. dozadu za hotel
Minuta: 5
smeta marod, tady stojí jsou trojky. takže tys mi z podstatě dřív než já Tak je, že tam potřebuje teď trošku vyšší, ale to je dané tím popojíždíme cukáním po městě. No další taková vtipná věc je ta že Tady ten výkon pomalinku nabíhá do 90% ukazuje 45 minut v noci trochu spadne. Ale za chvilku se ten výkon zarazí na nějakých 90 na 90 km. A dost. Nicméně kupodivu Cestou jsem zrovna se ozvali notifikace to jestli přistál nový update. Takže
Minuta: 6
jsem sám zvědavý až se přesnost nainstaluje a a zítra pojedeme v kolik se nám ta cesta zkrátí oproti tomu, co jsme byli zvyklí a co co bylo běžný, protože jestli to místo 91 nebo 90. Prostě bude nabíjet nějakých 130 140 km. sám se na tom zvědavý Tak zkusíme se podívat, jak bude ta cesta do Prahy vlastně v Paříži vypadá. Je vidět, že máme vysvícený superchargery. Kam dojedeme? Tady jsou vidět. supercharge do po cestě a cíl Tak Tesla spočítala 1 2 3 4 zastávky. Dvě jsou Francie a dvě Německo, ale poslední je těsně vlastně a u
Minuta: 7
české hranice u Rozvadova. No a příjezd do Prahy by pak měl být 11% jo to asi to tak bude doopravdy, jak jsem říkal tohle Tesla veterán a takže motory, který vlastně tady jsou a nejsou tak účinné jako jsou těch pusu k se teď prodávají nebo teprve třeba září úplně nejnovější prodávat začnou potřeba asi to bude pěkná divočina. Díky tomu jak mrzne, takže jsme na pruty. že 12
Minuta: 8
to až 7% tak jsme ještě zastavili na na chargeru marne-la-vallée. To je těsně za Paříží. A je to vidět. A trochu přidáváme. Venku je jen čtyři stupně. Tak uvidíme, až to půjde tak supercharger je v areálu hotelu. takže kdyby šlo všechno normálně kytarista stojanovou A kdo zrovna vše hodně utahaný, tak tady klidně může přespat. Potřeba tady ta Tesla evidentně a nebo si hotelu dát aspoň kafe. Je to příjemné. Každopádně mi za nějakých 5 10 minut odjíždíme. Je to jen chvilka.
Minuta: 9
Teď jsme právě dorazili. Na supercharger kousek od remeše jsou tady dva a ty superchargery jsou takhle krásně vlastně. hned vedle pumpy Tohle je jeden z těch našich nejoblíbenějších, ať už tenhle anebo ten se přesně na druhé straně dálnice. Metry výborný kafe Starbucksu je to Burger King. a spousta dalších dobrot je to vždycky fajn přestávka. Tak teď se budeme po francouzsku točí doleva doprava doprava doleva a pak ještě jednou dokola a pak už tam možná přijedeme.
Minuta: 10
Tak Charger metry. A tady hned doprava a kdo to přejede musí pak jet přes obrovské parkoviště a uvidí tady spoustu stojanů. kupodivu dlouhodobou prázdných jako vždy A tohle je le clerk obrovský hypermarket hned vedle. All you can eat super pekárna prostě kde co. Tak spousta chargeru. všechny volné a jinak nikde nikdo.
Minuta: 11
Přestaň to tu ale vypadá úplně jinak. Nabíjíme a dorazil nám v noci, než jsme vyráželi nový update a najednou je nabíjení v o půlku rychlejší. To se hned cestuje Veselý. Tak tady do toho musím trošku vstoupit, abych to objasnil ty z vás, kdo sleduje můj kanál pravidelně. Tak určitě. Víte, že Tesla dělá aktualizace vzduchem, že tím pádem je možné a dej software a ten se pořád zlepšuje. Nicméně někdy se stane, že to vylepšení funguje i obráceně. To znamená, že je to třeba z bezpečnostních důvodů dojde ke snížení, což se právě stalo na jistých modelech s x v roce 2019 v půlce roku a Stalo se to i tomu mému a zkus jsem tenkrát měl kdy se velmi výrazně zpomalilo nabíjení právě kvůli obavě z problémů
Minuta: 12
s baterkami a teď nedávno kdy Tesla zjistila měřením zjistila, že vlastně teda je to v pořádku a můžou to zase jako zvednout, tak se to vrátilo na Téměř původní hodnoty, takže došlo k výraznému navýšení nabíjení těhle těch konkrétních modelů, který jako těch modelových řad nebylo moc, ale zrovna asi to Martinovi. Kam spadá taky takže proto on z na začátku měl ještě to nabíjení nějakých 90 km a pak najednou měl nějakých 130 skoro, což je velmi výrazné, že Boost a tím pádem velmi příjemný Boost právě v tom dlouhodobém cestování, takže to jenom jako na vysvětlenou. Protože velká zima. Baterka ubývá rychleji. Tak nám tady přibyl ještě jeden supercharger. Je vedle otravu Barbarossa?
Minuta: 13
Dej pro ně vaří a je to vůbec pěkné místo. Hned vedle je jedna z největších a možná úplně největší Americká základna v Německu. Jestli hodně jednoduchý dálnici kousek a pak už jenom doprava. To je Barbarossa. V zase nezklamal je to tam výborný. A po snídani vyrážíme dál další zastávkou satel do rv. Uvidíme, jestli to zvládneme. Přece jenom je hodně velká zima, ale když tak tady jsou po cestě ještě další dva superchargery, takže budeme mít kde zastavit. Když by náhodou došla šťáva. Mají tu snídani protest listy a pro lidi z hotelu normální. Asi mají dveře zavřené. Tak vyrážíme.
Minuta: 14
ždíme na svatého Krajina Je tady prší, teplota se trochu zvedla se nám snížila spotřeba si tak o pětinu, takže jsme dojeli do kus dál. Hodně myslel. No tady je to moc pěkné. a mekáč toto Tady je to hned vedle dálnice. Třeba někde jezdit. My jsme u Eiffelovky. Tady jsme u Eiffelovky, i když jsme v půlce německá Tak jak jste u Eiffelovky je to je to pumpa. Ahoj
Minuta: 15
no a taky se to dá dobíjet Tesla Eso Craft of a motor fit pohonné hmoty sa udrží váš motor zdráv. No a Kromě pohonných hmot. Toto je z A. Tady jsou taky teslácký superchargery, ty určitě vydrží taky motor. Ostrá. A to co ještě zajímavější je i když náhodou se někdo přijede s jinou elektricky autem, tak může dobíjet taky, takže tohle úplně univerzální místo otevřený 24 X7 na moje Mekáč restaurace, tady to krásně frčí. Ek140 a jeli jsme zpátky, že 600 km. Jenom proto, aby jsme byli zase v Paříži Southern.
Minuta: 16
super odpočinkový nabíjecí místo dříve se chargeru wernberg Teplic Ale to teďka ještě potřeba. Když se přijede na dálniční Kříž směrem do Českého tak brouku doleva a kousek si zajet. Se podíváte, ale na mapu superchargeru, tak do konce letošního roku by to měla přibýt jeden přímo tady vlastně v tom správném směru. Takže už nebude potřeba nic sjíždět na štětci. Tak za chvilku tam bude ta klasika pro každého, kdo jede Praha Plzeň Norimberk, nebo kamkoliv jsme směrem k blitz3d z dálnice a
Minuta: 17
během minuty dvou stran Charger. Práce, tak pozor píšou, že je tady otevřený Mekáč toho jsme si předtím nějak si nevšiml McDrive get. Takže kdo má hlad. Už radši z A, kdo nemá jede rovně a zašel doprava kafe, dobrý. A my jsme tady poprvé co Přibyly tady ty nové stojany. Dřív to bylo výrazně míň. Teď je tu výrazně víc. A můžu nabíjet jiný auta, než
Minuta: 18
jenom test, protože tady naproti jsou i ony ty a za náma ještě jeden starší slabší stojan pro všechno ostatní. Tak už to tam letí nahoru. Tady píšu 45 minut dřív by to bylo výrazně déle přes hodinu a je to znova. Důkaz toho, že aby to fungovalo. Ale ti to tady nahoru, co to jde, tak prostě nikdy jindy dřív, ne nabíjeli. Je to super. No v Praze tam už nebude žádný supercharger. Tam už se to nabije doma. Právě jsme zjistili, že tady funguje Subway, což je super. čerstvé obložené bagety a klasika pumpa Urban Cafe Večer jako když člověk najde.
Minuta: 19
Nakonec jsme dorazili do Prahy za to cesta dlouhá, ale hezká. A nám trvala nějakých asi 16 a půl hodiny. Není to tak, že by to trvalo kvůli tomu, že auto jezdí pomalu nebo nabíjení trvá dlouho, ale pro nás Častokrát ty zastávky jsou výrazně další nemuseli být a to tu cestu natahuje. I cesta může být cíl, takže Užívejte si cesty možná poslední drobnosti, které by mohly někoho zajímat a když se podívám na spotřebu za posledních 50 km 288. Už není špatný a to, když jsme vyjížděli. Tak díky zimě a popojíždění po městě tam byl výrazně více. No a když se podíváme na a dlouhodobá by mohla také zajímat. tak od doby kdy Auto máme, což bude zhruba tři
Minuta: 20
čtvrtě roku, tak je tady vidět 265a. A vůbec. Aha další možná zajímavost. Teď je v Praze mínus 12. 9. Ráno, no a Já mám najeto 20 km a je vidět, že tady to necelých 400. Víš, já jsem z před topením nebo s přehřátým autem, ale stejně v té zimě, když si člověk topí, tak to něco dělá, když poskakuje po městě. Nicméně tomhle udaje super. Takže se vám všem daří a je to se fajn. Ať vám to proudí. Možná vám přijde zvláštní, že jsme nikdy neřešili nějaké placení. A kolik to vlastně stálo to je, protože Martinova Tesla je vybavena něčím. Čemu se říká Free supercharging, a který ještě ke všemu Lifetime po dobu životnosti toho vozu to měli ty první Tesly,
Minuta: 21
kterou právě Martin mám, takže tím pádem ta cesta opravdu z té Francie do Prahy a z Prahy do Francie celých těch 2 200 km zhruba o nestály ani korunu za pohonné hmoty. No a teď si Pojďme ukázat takové shrnutí celé trasy. Já bych jenom připomněl pravdu, že se jedná o jednu z prvních Tesla model X 90d 2016 rok výroby, dneska by ty parametry byly úplně někde jinde. Takže on jak vidíte nabíjel 6x a to ještě ke všemu to První nabíjení bylo zbytečné vynechat. Tesla mu radila, aby jel dál, ale on pro jistotu, protože to bylo poprvé, kdy jel v takové zimě. Tak zajel ještě na jeden supercharger a vidíte, že to vychází v podstatě nějaká průměrná vzdálenost mezi těmi jednotlivými supercharger na nějakých 190 km na těch 11 km celkový zadosti, což přesně odpovídá tomu, co já jsem měl tenkrát v tom starém Esku, takže je vidět, že to opravdu odpovídá a celkově teda nabíjí
Minuta: 22
a nějaké 4
Minuta: 23
se prodloužila na 275 km, což si myslím, že už opravdu každý, kdo dělá nějaký delší štreky, tak si prostě po těch 300 km fakt potřebuje na chvíli odpočinout a velmi to pomůže tomu konfortu ty jízdy. No, takže tím by jsme tohle to video uzavřeli. Já Vám moc děkuji za vaši pozornost. Doufám že se vám video líbilo. Doufám, že jste si z toho něco odnesli. Moc se těším na vaše komentáře, kde vy jste třeba jezdili a tak dál a na závěr bych chtěl ještě poděkovat Martinovi za to, že se s námi podělil o takovýhle video. Ať vám to proudí. Rád bych poděkoval mojí ženě, že je stejně nadšená pro elektromobilitu, jako já aktivně město podporuje a také jsem rád, že ho s námi sdílí obě naše dcery rádi všichni společně Cestujeme. Poznáváme nová místa a právě elektrickými auty a to i na dlouhé trasy těší nás, když toto nadšení probudím a u další a pokud ještě stále váháte Navštivte
Minuta: 24
Oslo, až to půjde tiché město, kde se příjemně dýchá nám to před pár lety zcela změnila život s auty. Takže buďte také elektropozitivní.

Předchozí video

Metla reaguje na Twitch Th*ts: jsou všude, je jich plný internet (bonus z Patreonu)

Další video

DÁVEJTE SI POZOR NA KRYPTO ŠMEJDY!