Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Tesla Model 3 2019 vs. 2021 co je nového?

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jedná se side-by-side porovnání co se všechno změnilo mezi modelovými roky 2019 a 2021.
Ukážeme si v detailu všechny změny co Tesla provedla mezi starým modelem a aktuálně nabízeným. Nejzásadnější změny jsou “pod kapotou” ve formě octovelve a baterie. Nejvyditelnější, které si ukážeme jsou změny v interiéru a exteriéru, ale i spousty dalšího.

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem z vás tesláček, máme tu unikátní příležitost srovnání staršího Tesla model 3 rok výroby 2019 a novější Tesla model 3 rok výroby sice 2020, ale modelový rok 2021 jsou tady drobnosti, který je ve finále dělají docela velké věci. Takže pojďme se na to podívat do detailu, co jsou ty rozdíly těch jednotlivých ročníků, jdeme na to. Takže jako první si ukážeme přední kufr, protože tam se toho odjelo. Upřímně řečeno úplně nejvíc, takže si ho otevřeme samozřejmě. Tesla má komunikaci s telefonem. Takže by jsi tady krátce zkusil můžeme otevřít na dálku a otevřeme si i ten druhý, aby jsme si to rovnou srovnali.
Minuta: 1
A myslím, že už asi začínáme vidět první rozdíly. Zaprvé tady ten kufr má takovou strukturu, aby tam ty věci nejezdili. Nemá tady žádnou dečku a má tady rovnou na tahání, že jo. Ten hák naopak. Ten kufr mu tady Chybí háčky pro přichycení například nákupu a podobně. Už jsou tady vlastně jenom ty šrouby a vůbec nejdůležitější, jak si všimneme, že tady když to uděláme si nějaký jednoduchý srovnání, když jsi tady chytnu tu délku. A teď Přejdeme asi na ten starší kufr. Tak se podívejte, do kolik ten kufr je větší tam a Ta oblast, která v tom novým, že se ucukla, tak je právě proto, aby se tam mohl schovat tepelné čerpadlo, což je asi nejzásadnější změna Mezi těmi ročník, protože nám to přidává
Minuta: 2
úsporu speciálně v zimním období to auto dojede dál, protože mi nic potřebuje baterie na vytápění a bude se chovat termoregulaci a baterky a nebo i kabiny další věci je, že tady vidíte, že tady byl takový kobereček jednoduché rovný dezén toho spodku a byli tady právě tyhle ty kočky, kde se dal třeba příští nákup, takže to by bylo takhle jakoby srovnání těch kufrů. Jinak si všimněte, že ten kufr jde opravdu zavírat úplně v pohodě. Teď jsem mluvila měl nějaký pro. Se zavíráním jednoho modelu a vidíte, že to jde zavírat úplně v pohodě, takže nemusí zase to obává samozřejmě nějaký jako nepovedené kusy jsou každý automobilky. Může se to stát Střední kufry a teď pojďme na kola, ty jsou hned vedle. Tohle to jsou takzvané Aero Wheels a Jarov proto, protože
Minuta: 3
snižují spotřebu. Jinak to jsou fyzicky. Jsou to řekli, které jdou sundat poctivě vlastně takový kolo, který když se u mě tak upřímně není vůbec ošklivý. Takže třeba na zimu se to dá používat. Dá se buďto koupit někde na internetu. Nebo si můžete normálně na 3D tiskárně vytisknout takový docela rozumí na to na to krytky. A mimochodem jeden můj patron jsi to udělal, takže tady můžete se podívat, jak to potom může vypadat, takže tyhle ty tyhle ty. Tak ty by měly snižovat spotřebu a myslím, že až k pěti procentům, takže je to je určitě jako věc krásně hodí u toho elektromobilu, ale všimněme si že tyhle ty starší vypadají trošku jinak než ty novější ty novější mají takový bych řekl víc ostřejší design. Upřímně řečeno jsem i možná
Minuta: 4
líbí, tyhle ty jsou takový jako zaoblenější a tyhle jsou takové pravidelnější. Ale schválně design a vždycky individuální věc, tak schválně napište, který z nich se vám líbí víc. Další věc, která souvisí zase s tím exteriérem a je hodně často zmiňovaná, tak je tak zvaný chrom bílý. To znamená, že ty všechny starší testy měli tyhle ty prvky z chromu. To znamená, ať už kolem dveří nebo krytky na kamery na blinkr kameru kliky. Tak všechny tyhle ty prvky byly původně vlastně z chromu. Kdežto tady jak vidíme u toho nového modelu, tak se přechází na lakovaný kov, který je na černo, což je za prvé je ekologičtější a zadruhé. Teda upřímně řečeno to vypadá i líp, takže zase je to takový jako 2. V jednom, že 1x zase šetříte planeta a jednak je to i líp vypadá.
Minuta: 5
No potom, když už jsme tady u těch dveří, tak tady je zase posun v tom, že Když se podíváme, tak tady ty je jednolitý sklo. A tady jsou dvojité skla. Je to ke snížení hlučnosti a jsou asi je to dvojitý by měl být ne jenom tyhle, ale i to čelní sklo. A to výrazně snižuje hlučnost speciálně v nižších rychlostech a potom nějaké ty dálniční rychlosti, protože Musíme si uvědomit, že elektromobil díky tomu, že tam není žádný spalovací motor. Nic tam nebouchá, tak v podstatě tahle ten hlavní hluk, té kabiny je od kol nápravy pneumatik všech těch věcí, které v klasickém spalovacím, vozila si jako nemáte šanci slyšet přes ten hluk toho motoru většinou, takže je potřeba to odhlučnit trošku víc. Takže to by bylo tohle, když jsme ještě u toho interiéru,
Minuta: 6
tak další zásadní věc je kufr. To se těch předchozích modelů byl ten kufr normálně mechanický. To znamená, že když jste zmáčkli, tak museli jste manuálně, jak jsem to tady ukázal si zvednout jsou tady klasický klasický pasty bez jakýchkoli elektroniky a a není to mechaniky samozřejmě šlo. A kde si dokoupit Kit, který je neoriginál Tesla, ale právě dneska už jde koupit i originál, protože v tom novém modelu už je to řešení elektricky. Takže tady potom když to chci zavřít a to byla taková nemoc těch tsl. To je pravda, že tady to dovírání jako je potřeba opravdu trošku domáček. No tak už to už to sedí, ale nemůžete to udělat jako je mě, že ten kufr se prostě nedobře, musíte opravdu s tím trošku švihnout, aby se to zavřelo, když máte ten mechanicky
Minuta: 7
takže to samozřejmě byla jedna z věcí, která byla nejčastěji do skoly si koupil trojku. Tak drtivá většina lidí se nechávala zaplatit to světlo na ten Andrej, který Upřímně řečeno nestojí. Jak jste nějaký velký peníze? Bavíme se do 30000kč, někdo to sehnali třeba k 20. Takže tady už to funguje. Tak Zmáčknu a už to funguje tím, že se otevře ten kufr a je to o tom, že tady máme tahle ta noha je elektricky ovládaná a ten kufr je vlastně díky tomu elektrický a samozřejmě tak jako další věci U Tesly, jak jsem říkal, tak zase si tady můžu jít na kontrolu s tady si dát zavřít. Jasně trang a kufr se zavírá, takže můžu vlastně ovládat tu Teslu přes mobil, takže to by bylo asi z toho venku. Teď se půjdeme podívat dovnitř. Tak když jsme vevnitř. Tak začneme od dveří, kde jsme
Minuta: 8
přišli, tak tady to vidíte. Tak v tom staršímu modelu, co už? čudlíky černý a je současně lesklý a Jsou na nich jenom takovýhle čárky Kde je není zřejmé že tohle je třeba otevírací tlačítko a tady je jako nouzové otevírání dveří a bohužel tohle byl další jako nemoc kterou často vidí dělali že nevěděli že tohle je vlastně otevírání dveří a otevíraly dveře tím nouzovým tlačítkem což není dobře dlouhodobě se týče Takže tady spousta lidí si kupovala zase z nějakého a b nebo nebo prostě z nějakých čínskejch stránek nějaký nálepky Kde tady bylo jako nalepený autíčko s otevřenými dveřmi lidi pochopili že asi tady když to zmáčknu tak dojde k tomu otevřené těch dveří takže to byla taková nemoc z toho interiéru ty testy trojky další je vlastně tady když se přesuneme do té středové konzole tak tady je samozřejmě vidím A další věc a to
Minuta: 9
je že ten černý lesklý plast se nám přenáší i Do toho středu a je to je to poměrně velký je magnet na otisky prstů, to je jedna věc. Nehledě na to, že v podstatě designově ne úplně tak dobře zapadá tomu zbytku tady tyto tě všechny ostatní věci jsou takový světle šedivé nebo takový trošku do stříbrná tady to je černý jako Ok. Sedí to k tomu, co je ve dveřích, ale jinak vlastně k tomu zbytku ne úplně tolik, takže to je další věc, co je takový jako diskutabilní samozřejmě vždycky individuální, co se týká asi tenhle těch prostoru, tak tak tady je poměrně velké prostory byli už i předtím. Co jsi tady můžete uchovávat, ale tohle je další taková jako bolístka té Tesly ty starší a to je tahleta otvírací plochá, že zaprvé, tak se otevírá právě tím, že takhle zmáčknout a což právě samozřejmě tady ještě více přidává ty fingerprint i Takže hodně lidí si to pokrývalo
Minuta: 10
nějakými polévka. A další věc je že vy to vlastně otevřete tím, že musíte takhle zmáčknout ale zavřít. To musíte tím, že to jenom položíte a to je další věc, která jako spousta lidí jako nevěděla, takže když to otevřeli, tak se to snažili vlastně jako znova zavřít a ono právě tímhle tím masivním zavřením se to vlastně zase otevírá, takže musí se to je mě asi takového docela tam nějaký magnet, kterým se to docela k nám, takže to je další taková jakoby bolístka, která byla v tom starším designu tady v prostředku je možnost mít dobíječky, která V těch prvních modelech nebyla, pak si to sám ozveš, začni kupovat zase nějaký Fejk párty a pak to Tesla začala dodávat jako standard. To si zase ukážeme, jak to vypadá potom v tom novější modelu, to je asi středové konzoly na pak taková jako drobnost už opravdu taková jakoby třešnička na dortu, to je spíš takový ty pro ty z vás docela
Minuta: 11
sledujete, ty překlady jsem ty munro. Ten originál, tak tady je vidět jak klasický klasický stínítko, který známe z běžných aut drtivá většina, to má takhle udělané, že že tady máte byl ten zobáček, do kterého se jasně tohle to zacvakne a ono to tam drží ukážeme si zase jak je to řešení v tom novém modelu potom další taková jako diskutabilní věc, která tady v té Trojice byla, tak je když se podíváme tady nahoru, tak tady máme barva z trojúhelník a hned vedle toho je volání o pomoc ve stresové situaci. Samozřejmě, když pustit dojde k nějakému krizovému brždění a podobně, tak tak člověk prostě tady intuitivně jako mačká nahoru a hrozně času se stalo, že že ty lidi Zmáčkni tu S8 lýtko. Mě samotnému se to taky stalo párkrát, takže v tom novém modelu je to zase vyřešené jinak. A to si ukážeme. Tak to by bylo asi tady
Minuta: 12
zepředu, i když Pardon Ještě jsem Zapomněla jsi na volant, který je taky jsi v tom novém modelu novější tady vidíte, tohle to je. Ty kolečka jsou gumový ten novější volant je takový zase trošku bych řekl jako robustnější tyhle ty kolečka jsou kovové a možná nás čeká překvapení, že ten nový volant. Možná má sobě vytápění a softwarového zapnout to teď uvidíme v budoucnu, tak další taková jako Vychytávečky, která vychází z toho feedback u nebo zpětné vazby od uživatelů, tak je kolem sentry Model. S trimont je bezpečnostní funkce Tesly, která umožňuje nahrávat, co se děje kolem auta. Můžeme se tady podívat na všude, kde si ukážeme záznamy, které jsou jako v Tesle nahraný. Tady se můžeme podívat sentry trimot a to je když necháte auto, tak tady je třeba vidět, že tady někdo prošel se
Minuta: 13
psem, takže Ta kamera to Chytil a nebo tady je taková červená tečka. To je to co se stalo, že tam se stala nějaká událost jo? Takže Zkrátka a dobře to auto. Má takový jako velmi velmi rozšířený a inteligentní alarm, jo? Tak tohle V čem se tady nahrává? No, tak to je v podstatě jako velmi vysoký vysoká funkce alarmu, která umožňuje to, že když vynecháte to auto někde stát, tak ono neustále monitoruje to okolí a ve chvíli kdy se tam stane něco co on jako vyhodnotí jako špatný, tak se Tenhle ten klip Uložit. A kam se uloží uloží se na nějaké flash drive na nějaký nebo na něco co máte. A to musí být někde uložený někde zastrčený DUZP. Táta má vlastně ty USB porty právě tady dole proto aby se dalo třeba používat to nabíjení zároveň, tak si právě ty majitelé starších tsl museli koupit nějaké takovéhle zařízení, což
Minuta: 14
je v podstatě takový ZP. A být který Jak vidíte, tak on má tady vzadu přesně pasující jako sloty na USB do té Tesly tím pádem se kopíruje to napájení nahoru a pak to ještě umožňuje jsem něco přidat a plus je tady takový jako skrytý skrytá krabička. Kde je právě prostor pro ten disk, na který se nahrávají ty události. Je to samozřejmě kvůli tomu, že když byste měli zloděje, který bude trošku chytřejší a od těch cestách stužku něco v tak samozřejmě mohl jít jsem tady vytáhnout to USB a tím pádem by bylo jako po jeho stopách, že jo, takže to takový fígl, jak to ukrýt, ale samozřejmě pořád to není ideální, protože pořád si když bude ještě chytřejší ten zloděj, tak bude vědět kam jít a tím samozřejmě. Přijdete o ten záznam, takže Tesla v té novější generaci se posunula dál a hosti, dostala se do stavu, že vy můžete
Minuta: 15
mít tady v boxu. Tak tady v Globusu v Mostě udělala místo pro USB Slot právě proto, abyste si tam mohli dát disk a ten disk ještě ke všemu je vlastně přikrytý, tím nad tím kódem, který se musel zadat, aby jsem se tam dostal. To znamená, že ten zloděj furt to tě musel rozbít tady půlku auta na to, aby vyndal ten disk. A mimochodem to celý by dělal za velmi hlasité hudby Mozarta nebo bacha. To je jako rozšířená verze alarmu, která Místo toho aby to hrálo jenom ven, tak to hraje dovnitř na plný pecky hraje bacha jako melodie. Takže si tom autě se nedá vydržet. No takže to se to jsme asi shrnul všechny ty věci, co jsou u toho starého a teď se půjdeme podívat, jak to vypadá s tou mluvím, tak pokud se podíváme na sedačky. Tak my jsme tady to docela podrobně zkoumali a nepřišli jsme teda na nějaký úplně zásadní rozdíl, možná je někde schovaný i on sám říká,
Minuta: 16
že ty sedačky probíhají neustále. Takže je možné, že ty sedačky jsou v něčem jiném. Možná třeba nějaká jiná pěna tam je, ale takhle jsme opticky to nebyli schopni zjistit a možná až si to budeme projíždět, tak řekneme, jestli tam cítíme nějaký rozdíl. No takže jsme v tom nejnovější modelu 2021 a opět začneme teda tady u dveří, takže tady jak vidíte, tak hned první věc je, že designově barevně sladěný s tím s těmi dveřmi zároveň už to není lesklý, ale je to matný, takže samozřejmě to není fingerprint. A co je strašně důležitý. Tak tady už je nakreslený autíčko s otevřenýma dveřma. Takže každý pochopí, že tady ty dveře otevírají, že obrovský posun v logice a v nějakém rozumném používání toho auta. No a vůbec největší jako designový prvek, který se tady změnil je tam je ta prostřední konzole, protože jak vidíte, tak tak
Minuta: 17
konzole už je taková celistvá už tady nejsou žádné city otvírák a už je to udělaný stejně jako to bylo původně u s k a x, což mi přijde daleko hezčí komfortnější líp funkční tady ta či nabíječka je zakomponovaná přímo od té Jsou tady dvě teda zase a plus to jsi tady vevnitř jsou potom USB sloty. Takže máte jak nabíječku, tak sloty vepředu další věci a že tady došlo trošičku k organizaci tohodle prostoru. Tohle je teda doplňkové to není originál prostě najít podepisoval. Takže tady tenhle ty prostory. Ty jsou hodně podobný tady ty Cup Holder i tak tady zase v prostředku chybí chybí takový ten ten prostředek co co byl tam tady jsou taky jakoby, aby to jsou Palo v tom, takže to jsou taky jako detaily, ale Nicméně hlavní je zase opět. Není
Minuta: 18
to fingerprint Reader, není to černé, není to lesklý, je to ve stejném designu jako ten zbytek, takže za mě teda rozhodně jako posun obrovským způsobem dopředu, co se týče designu toho auta to samé v se stalo s volantem. Takže tady jak vidíte, tak jak jsem říkal tam byli teda plastové. Tady je tady jsou kovový, které jsou zase asi v tom raději k tomu autu jsou šedivé a možná teda je vyhřívaný nebo minimálně potom. Teď by měli nový přijít už i s vyhříváním, protože jenom většině už se dělají. Tesla model y s vyhříváním, když se přesuneme tady nahoru, tak tady je právě ten detail. Který přišel z Tesla model y, který právě jsem, kdy mu nerozebíral a tady to je takový přesně. Tesla detail je to na magnet, což by mělo podle sandyho celý tohle to zlevnit a zjednodušit výrobu a je to taková drobnost, kterou normálně v autě nevidíte. Upřímně řečeno je to v csku je takového
Minuta: 19
něco podobného. Ale u auta této cenové kategorie jsem to ještě neviděl. Pak jsme si říkali tady uprostřed, že jo, jak byl ten problém vlastně s tím s tím trojúhelníkem. Tak tady už jel jenom jeden trojúhelník jedno tlačítko, které jednoduše i poslepu vlastně najde. Takže to je rozumný a SOS tlačítko se přesunul jsem na displej, takže tady kdybyste zmáčkli, tak začnete volat o pomoc takové ty rychlo recenzi, co jsem dělal, tak jsem zažil už komentáře, že to je blbost, že prostě když se Čech zbourá, tak vlastně se může ten display rozbít, že na to nemůžete sáhnout. Zmáčknu to tak dál. Prosím tě, to je samozřejmě všechno zakomponovaný do toho auta SOS se volá. Jakmile vám vystřelí airbagy. To znamená, že by to nemusíte ani mačkat. Tohle je jenom pro případ, kdyby jste chtěli zavolat SOS, kdyby se nestala nehoda. Ale jakmile se nehoda, stanete se, tak se okamžitě to automaticky volá, nemusí nic mačkat. No a hned poslední věc. Právě jsme si říkali
Minuta: 20
o tom USB sentry módu. Takže tady právě zase když si zadám kód, tak tady vidíte, že je vloženo USB, které mimochodem už je rovnou originál od Tesly vysokovýkonnostní. Protože samozřejmě Naty záznam je potřeba, aby bylo kvalitní. Ale samozřejmě, že ty si ho nahradit nějakým jiným větším jakým ale spíš, prosím nějakým flashové diskem neklasicky USB, který používáte na nějaký přenos souborů je opravdu potřeba si uvědomit, že se tady nahrávají poměrně velký data samozřemě velké video soubory, takže a přepisuje se to neustále, takže je potřeba, aby bylo kvalitní to USB. No, takže to by bylo tady z toho předku všechno a můžeme se ještě jenom na krátko přesunout dozadu. Takže jsme v zadní části vozu, kde Upřímně řečeno. Tady se toho moc nezměnilo. Je to všechno při starém to znamená klasicky tady opěrka s
Minuta: 21
možností dvou nápojů příjemný poměrně sedačky pro dva ten třetí, už je to jakoby doplňkový tady ta konzole. To už bylo právě s tou trojkou přišlo výborný to, že jsi se můžete na dobře nohy. A tady jsou dvě USB, které jsou tady v tom starší modelů jsou áčkový. Teď se půjdeme podívat na novější model. Tak jsme v novém modelu nech vidíte opěrka. Tady se toho nic nezměnilo sedačky, i když teda teď, jak jsem si přečetl, tak mi přijdou teda, že tyhle jsou nějaký lepší, ale každopádně základní věc je tady je USB C to znamená. Můžete si nabíjet nejnovější mobily VOZP vzadu opět, dal si i ty i ty zadní dveře. Zase lesklý bez symbolu otevírání, když to novější model zase stejný
Minuta: 22
jako matný Šedivý a symbol otevírání. Děkuji moc. S mým patronům producentům Michalovi Hrušková zapůjčení T modrý a Martinovi to bolkovi zapůjčení tý bílý, co jste exekutivy producent společnosti Security audit tečka cz a měl jsem jí půjčenou na delší dobu přesně v té období největší zimy teďkon v únoru, co byla, takže se můžete těšit na víc videí a speciálně právě v tom zimním období, kdy právě ta octové, která přišla jako novinka asi za mě teda jako s největší novinka jsem si toho update 2021 plus samozřejmě Ten interiér. A to jsou takové dvě top věci. Já si z toho beru, co se tam vlastně změnilo, jakoby pro mě důležité ho schválně, jak to vnímáte vy co co vy tam vidíte, jako to důležitý bod, který se tam změnili. Jinak musím říct, že obecně se v podstatě potvrzuje
Minuta: 23
přesně to co říká Sandy munro, že se slaninou je opravdu rychlostí myšlenky, protože tady jako asi na webu se to ukazuje jako já. Tesla model 3. Spousta lidí to vnímá, že to je pořád to stejné auto, protože takhle je to i v těch starších automobilů jako těch tradičních automobilech, že když je nějaký nový model, tak se to nějak se jmenuje. Nebo se tomu dá nějaký dovětek nějaká verze generace a podobně, tady je to pořád Tesla model 3, ale přitom Jak vidíte, tak se toho tam strašná spousta věcí změnila a pokud byste chtěli vidět ještě víc věcí, co se změnilo, že samozřejmě pod kapotou se toho mění daleko víc. Doporučuji sledovat kanál munro Life v angličtině, kde sandimmun rod a tyhle ty věci rozebírá komentuje měl pokud nezvládáte. Angličtinu nebo tam chcete i nějaký komentář ode mě, tak já na to dělám překlady v Premium obsahu, takže určitě doporučím se podívat na můj kanál na web tesláček TV na nebo odebírat přes patreon patreon.com
Minuta: 24
vláček. Tak jo. Takže je to by bylo tady na tohle to poměrně intenzivní a porovnávání těhle těch dvou verzí generací. Jakkoli to názvem refresh a v podstatě dva roky ty auta od sebe odděluje a přitom ten rozdíl je poměrně propastný, ale zvenku to vypadá na první pohled jako stejný auta. Takže pokud se vám video líbilo, tak určitě doporučím. Dejte like odebírat kanál. Pokud jste narazili poprvé a tyhle ty tenhle ten typ videí se vám líbí, jinak budu se těšit s vámi na pozornost v nějakém dalším videu a ať vám to proudí.

Předchozí video

JAK FUNGUJÍ TEXTILNÍ ŘEŤEZY?

Další video

PONOŽKY PRO TESLU NA CESTĚ #SHORTS