Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

TESLA KVALITA SLICOVANI 2019 vs. 2021

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Protože je toto velké téma u Tesly podívali jsme se na starší model Tesla Model 3 2019 oproti nejnovější Tesla Model 3 2021. Podařilo se Tesle udělat nějaký pokrok? Je už lícování lepší?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás tesláček. Dneska se budeme věnovat nejkontroverznějším u tématu v Tesle. A to jsou kvalita dílenského zpracování speciálně sitovani karoserie je to něco co to je. Upřímně řečeno dělalo vždycky trošku problémy s tím hodně známá Mask. Nedávno se v rozhovoru s Sandy munro k tomu vyjádřil, že není úplně jednoduché škálovat výrobu masově rozšiřovat kvantitu vyrobených vozu za týden a zároveň, takže tu kvalitu to jeden z největších důvodů, proč vlastně ty problémy měli například jsi vlakem a je to bylo způsobeno díky tomu, že ten lak musel nějakou dobu schnout a ta doba ve chvíli, kdy větší obrovským způsobem tu výrobu, tak najednou nestačila a díky tomu třeba byly ty problémy a tak dál. Nicméně máme tu možnost srovnat starší model 2019. A novější model 2021 tak Pojďme se podívat schválně na
Minuta: 1
rozdíly té kvality toho zpracování, jdeme na to. Tak jako první tady máme dveře u spolujezdce, kde si můžete všimnout, že tady zcela zřejmě tam mezera bych řekl trošku větší, než by měla být ten by Monroe tohle označil za mezeru prožít a vy jste z toho byly schopné wapkou dostat Bahno. Takže tohle asi určitě by mělo být trošku menší ta mezera, když se přesuneme sem, tak tady opět ta mezera je poměrně velká a tady ještě ke všemu je to malinko po vyskočený ty dveře. No tak tady naopak na té druhé straně jak vidíte, tak je to v pohodě. Tady je to srovnaný tady akorát guma, tak proto je to odskočený, ale jinak ten chrom sedí čas tady problém u té s Elsou asi
Minuta: 2
zadní kufry, protože ten je poměrně hodně dílů, který se k sobě musí srovnat. Takže tady Vidíme, že tady třeba je menší mezera, než je tady potom největší problém bývá tady u světel. Kde tady jak vidíme, tak tady se nám to začíná vzrušovat. život v širší ho potom do uší ho tady v podstatě není mezera skoro žádná na ten kufr dole No a tady naopak vlastně zase se nám to rozšiřuje Tady je ta mezera větší tady jsou ty mezery obecně menší než na té druhé straně mi přijdou jo ale opravdu Tohle je spíš jako pro lidi které jsou posedlí detailami někdo kdo spíš to auto má kvůli tomu aby řídil a bavil ho to pak s takovými detaily mám prostě nezabývá možná na dálku to třeba ani nevidí tady zezadu Je vidět že tady trošku ten Chrome je posunutý níž než by to mělo být tady je vidět že tady se nám
Minuta: 3
to zužuje a tady se to rozšiřuje takže tak jakoby opticky to trošku Je vidět že to úplně nesedí ani se přesuneme na předek Je to celkem v pořádku. Tady bych jako úplně nic nenašel. Možná tady je ta mezera trošku větší, než bych než by jako mohla být, ale opět jsou jako z mého pohledu jsou to teda detaily. To by bylo to starší auto 2019 a teď se pojďme podívat na úplně nejnovější a byl který je vyrobený Jasně pro rok 2021. Takže tohle je Mimochodem ten samý ročník, který testoval a rozebírá teď Centro, který úplně nebyl spokojený právě s těmi mezerami speciálně tady na u spolujezdce a tady se můžete podívat, že opravdu to je kus od kusu jako jako všude tady naopak vidíte, že ty mezery a to je bílá a prosím, kde je tyhle ty mezery jsou samozřejmě extrémně okamžitě vidět jo jakákoli nepřesnost je na
Minuta: 4
bílé vidět nejvíc tady naopak vlastně. Všechno sedí všechny ty dveře, tady jsou slícované všechny mezery jsou v Naprostým limitu. Takže tohle je něco, jak jsem neměla teď. Potkal jsem s Markem a říkal, že taky potkal nějakou jinou bílou, která byla o měsíc vyrobená později a že byla jako vyrobená úplně perfektně, že se tomu nedalo nic vytknout. Myslím si, že tohle je na stejné úrovni. Protože i když se podíváte tady na ten kufr, tak prostě takhle mezera. Tak to sedí tady prostě taky ty mezery prostě vypadají vypadají v pořádku. No tady jsou vidět i ty mezery zase úplně v pořádku. Bez toho aniž by to někde u lítá Valo na myslím, že když se podívám a takhle zepředu tak Nějaký Němec, co by jsme to mohli vytknout. Takže jak vidíte, tak prostě Opravdu
Minuta: 5
je to kus od kusu, nedá se to paušalizovat a myslím si, že určitě najdeme příklady i u jiných automobilek, když se něco nepodaří, akorát to není tak brutálně medializované, já tady do toho musím teda vstoupit, protože od té doby kdy jsme to natáčeli doteď, kdy to chci vydat, tak přece jenom se objevily nějaké případy konkrétně 2 teď v té komunitě, který se ke mně dostaly, kdy přece jenom to auto v tu chvíli té předávky nebylo v úplně ok stavu, jako že těch věcí tam bylo hodně, který jako nebyli dobrý, takže 1. 1 se stalo mému patronovi konkrétně, který mi volal, který v podstatě tam jel s rodinou převzít to auto a nebylo to pro ně jako úplně dobré. Samozřejmě protože jako ti jel tam asi vlakem. A už byl jako připravený, že s tou rodinou s tím autem odjedou a s ní. Volal mi co s tím má dělat, že
Minuta: 6
to auto se mu jako nelíbí, že tam jsou nějaké věci, které s kterými není prostě Ok, který chce, aby byly odstraněny a Takže já jsem říkala. Hele to prostě jako. Jen je na tobě a jako ve chvíli, kdy ty nejsi s tím Ok, tak to ta Tesla Jako Musíš zase na druhou stranu vědět jo? Protože to když my bychom jako vždycky přimhouřil oko na nějaké věci, tak jako se to dá pochopit, když prostě ta Tesla se snaží tady posunout listu někam, ale zase všechno má své meze, takže je potřeba, aby ta Tesla jako taky věděla zpětnou vazbu, že všechno má nějakou nějakou Jakou míru úrovně kde, která je tolerovatelné a potom Prostě pokud někdo to není Ok akceptovat, tak to prostě nepřevezme toto auto máte na to právo a oni vám Oni ho prostě zařadil jako spát. Vyšetřování, co se s tím stalo se dělají dopravy to a dostanete i jiné auto nedostanete vlastně
Minuta: 7
tohleto, který bude opravený, ale prostě si nějaký další dodávky dostanete prostě jiný auto, takže určitě se toho nebojte. Využijte tuhletu možnost, protože jenom takhle se vlastně za to zase je schopná poučit z toho, co se stalo vyšetřit s interně, kdo to třeba udělá opravit ty opravy ty následky těhle těch věcí, které se staly a tak dál, protože ve chvíli zase na druhou stranu, kdyby kdyby se všechno všechno přimhouřil oko. Tak v podstatě může potom Jako na té straně Tesly být dojem, že že to jakoby je ok i ze strany těch zákazníků, je to akceptovatelné. Takže jako určitě držet si nějakou tu Míru toho kdy je to za mě Ok, jakože třeba jako každý to máme jinak já třeba jako co zas tolik nevnímám jako tu estetickou stránku z venku, ale taky samozřejmě. I pro mě to má nějaký jako meze, co by to auto jako nemělo mít ve chvíli, kdy si ho převzít. Takže každý to
Minuta: 8
máme jinak, takže určitě se nebojte toho využít a bavte se s nimi ve chvíli té té pírky. Takže díky moc a ať vám to proudí.

Předchozí video

Jak se ubránit útoku žraloka? Chovejte se k němu jako k ratlíkovi (Patreon bonus)

Další video

Prodal jsem svůj podcast! Lekce z budování podcastu Na vlně podnikání