Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Supercharger Budějovice

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jak to vypadalo na Superchargeru v Budějovicích.

Automatický transcript

Minuta: 0
Nebo můžeš mi zkusit, můžeš mi zkusit, jestli už to jede, jestli už ne, já jsem udělat nový Stream zkus nový Stream nebo napiš napiš. Napiš no, no, ale to je to nevíme, jestli a zatím je tam dole. Jo dostaneš. YouTube Hele už to tady nějaký like. Ale tady 0 sledujících, tak já nevím. To se možná na tom původním. Tohle bude ono tam je můj obličeje tam. Hele už to funguje. No sláva. No sláva a zvuk je dobrý, jo? Hele. No tak dobrý, tak super. Takže zdravíme. Tady
Minuta: 1
se už nabíjí, propásli jsme teda start bohužel selhala technika streamlabs nefungují nebo nevím co ale Tak tady už mám Vegas rozdává rozumy. Já tady už jsem tady mám zapnutý. Ty vole. Tady ne po mně nějaký nějaká moucha to je.
Minuta: 2
Tak kolik jeden? No není to žádná sláva teda. Jedeme nějakých 140. jo Jedna bedna jsou čtyři stojany, no. A když se mi pojď jedno auto. Tak to druhé je jako přidává se špatně. testovací provoz superchargeru v Budějovicích
Minuta: 3
Ježiš, tak si vezmi ten dron. Tak to vypukne. Tak nám něco povíte. Jak máte Dlouho Teslu, teď to bude pátý rok rok je trojka, tak to asi jo takhle a jméno teda Radek Krejča, tak Ahoj Radku Jasně, takže 5. Rok jo a která je teda tvoje ta trojka, jo? Takže byste přijeli oběma autama jo? No, tak to je dobrý si to ne please. No tak obě červený Červená
Minuta: 4
je dobrá, no a to musí být ale teda jedno z prvních řekne. A spokojenost a nebyly tam problémy s dveřmi, jo? No to ještě speciálně ze začátku velká nemocnou útěchu falconu. Ale dobrý. Jinak v pohodě a trojka to je to čerpadlo. Do té to tedy já si myslím, že ne. To se dá zjistit jednoduše a vidím to už odsaď nemáš
Minuta: 5
chrome9, takže to nemá čerpadlo. takže Ok Koho tady máme dál. Nazdar dám vydáme ode mě utekly, vy ty jsi můj patron. Máš tady nějaké autíčko, já já jsem přijel ten vzít nějaké jsem se přijel podívat. Teď ty čekáš na to viď na elektro Citigo, tak trošku pokukuji po piatek. Uvidím, co z toho bude. Bohužel zatím ta situace finanční není taková bych si mohl dovolit Teslu, ale to je takový můj trošku jsem no, tak to chápu. No já tak to jsi takový taky dobrý autíčko, já jsem s tím jezdil a bylo to akorát to se to teda nevyrábí. No, tak co se dá dělat no. prosím mi stačit zatím jasný jasný Co tady
Minuta: 6
už to nabíjí teda nějak pořádně? Jo tady to bude zamčený invertor má teda jedno z nejstarších. Já si myslím a sex. mimochodem Tady to je. Pokud by chtěli nějaký hejtři Tesly nebo elektromobility, tak tady by si určitě snesly, protože tohle to je trošku nemoc s tím, jak to není slyšet, tak chudáci ptáci to odnášejí, no. Ty jsou taky 1000. Jo jo, já jdu matiku, soutěž jsou daleko hlučnější, než třeba ten motor u toho bavoráka, jo?
Minuta: 7
To je jenom náhoda. A můžu být rád, že to nebyla jsem k.o. Tak pravda jinak to je teda pan vegr jeden z našich asi nejstarších Electron auto v České republice panu křižíkově Jasně. Můžete nám ukázat vaše autíčko, to je asi jedna z prvních řekne nebo jak je to rozvedl 15. Aha podstatě je jako skoro prodaná. Akorát není zaplacená mojí mamku můj má moji manželka dneska, protože musím do práce jezdit. Aha, tak jsme jeli tímhle tím autem, protože tohle už má předělávku nad ta moje druhá patnáctka to nemá jo, ale jaký je ročník teda 15
Minuta: 8
Jarda bude seznamka. Ona je to I want to. No 56 kg, tak to je slušný rozdíl teda to je skoro třetina o proti Trojice, takže no, ale teď zrovna jsme byli v Trojice, která taky měla zhruba tolik a jenom jakože Jaký Jak je vidět ten obrovský posun v těch technologiích, že vlastně to je pět let od sebe ty auta nebo v podstatě čtyři roky, protože to je 2019 tamto a tohle je 2015 a baterky. Tamhle to už má baterky. Já vím mobil, tohle to má ještě ty 850.
Minuta: 9
Přesně tak, no. Patriku Hele. Ne to nenosil bys mi spíš ten tohle. Protože ona je fakt těžké mluvit s těmi lidmi a zároveň to barvy natáčí nesmysl. Je teď těžké, ale ve smyslu jako, že není jednoduché se soustředit na mluvení a na tom budeme tady za Jirkou. Ahoj Jirko To je taky můj patron. Nazdar. Nazdar Nováček v elektromobilitě, že jo velmi krátce, ale teda kolik tři měsíce čtyři. Takže tohle je tvoje teda skok, který si pořizoval vlastně jetý, že jo, pět
Minuta: 10
a půl no a to je jednička. To je vidět, že to nemá, že to nemá vlastně ty kamery a jak se s tímhle tím spokojený na výkon. Já myslel že už ti jako trošku nepřijde, že by se to mohlo nabíjet rychleji. Přesto to dává, tak to dává kolik. A můžeš to otevřít jo? No. Hele to je dobrý to ukázat, že to je krásně vidět ten posun v těch technologiích, že tohle dává opravdu 90 zhruba ve stejné ve stejné době jako všechny ty ostatní auta, jo, takže vidíte vlastně tady ten posun těch technologií, že tam bylo
Minuta: 11
to nejstarší Esko. To je tamhle to takto to dávalo nějakých 50 60 tohle dává 90. A ta trojka vedle dává vlastně 150. Jo, takže je tady vidět. Krásně ten posun těch technologií a teda docela pěkný teploučko, tady je krásně se chladí. Ty baterky je to cítit. Ty jo, tady je prý velmi příjemně nedá. Jo. Takže je to spíš nabitý rychleji, než potřebuji, ale na dálky jo na dálky těch 200-250, co dneska u mě ty trojky. Tak to je super. Jo to je dobrý. A plánuješ s tím nějakou velkou Straku Chorvatsko a ty
Minuta: 12
máš teda ještě asi frísů počátkem v ceně, že jo? Takže no jasný, no a tam a koukám jestli sebral něco v kole nebo gumu. Asi to jo. To jo, to jsem už zabíral. No to jsem uzavíral. No jinak pro ty co to neznají, tak tak tady je si redukce, protože tyhle ty tyhle ty nový nabíjecí stanice už jsou pouze kam. To znamená, že tady mají tenhle ten spodek, co tam nemají a je potřeba k tomu takováhle redukce. Když to když se podíváme tady na tu trojku. Jo, když se podíváme tady na tu trojku, tak ta už to mám asi jako rovnou právě připravené na tu CCS, že tohle Žádná redukci nepotřebuje.
Minuta: 13
No redukci nepotřebuje. A ty už máš 80% tak ti to tak ti to řekla, že to jo. Ty už máš 80% tak ti to řekl a ono asi jak to není puštěný, tak oni to oni možná jako jo. No ono je problém, že já tady v tomhle tom a mikrofon tady z toho gimbalu. Já si to budu muset přehodit asi jo. Little Museum vypnout Je to prý můžu zabít. Musím být. jako
Minuta: 14
moc nahlas a je to teď, jak je to teď? Je to lepší? Haló haló. A tady máme dalšího teplákách. Dobrý den. A to vy máte kterou tady tuhle tu trojku jo? A co to je za ručník. Jo. Takže vy už jo, takže to je ještě Jo jo ještě ještě jako starší verze jasný, ale nicméně. No, tak je to je to zkušební provoz. Ještě to není zkolaudovaný tady tak asi zřejmě mají nějaký jo. 70 to jede a to je zajímavé, že vedle teda ta trojka jela víc no.
Minuta: 15
A vy Nabít a nebo ne mi to zkouší to jako že jste si to ale on stejně mu to nějak nejde a už má 156. Můžeme to teda zkusit. Ještě to vypnul. Jo půjdeme, tak to tam dej. Tak tady ho tady blikají. Ty ty to tady je vidět, jak to začalo nabíjet jako Jasně tady blikalo modrý takto komunikuje a teď už to bliká zeleně, takže to zná. Je to nabíjí. A tady
Minuta: 16
už to začíná najíždět. A to je kolikátka ročník 2020. Jo to máš novou docela. No tak tam má no. To už jsi dostal k tomu ne? To co? E132 51% no. A tahle ta má 130. No zhruba zase v 50% na porovnání s těmi ostatními. A spokojenost a Vysokého člověka taková Zase to není krabicové, když to takhle to super. No. Ono asi jste se ale i to Esko by tě to jako dovolila, ale ne asi tolik jako Mýto prostoru tam nebo Zkoušel jsi trojku trojku.
Minuta: 17
Jo? Také se tam vejdu, ale jsem potřebuji jako pro rodinu, aby tam bylo jako hodně hodně místa vzadu. No to je jako to je obrovský a my jsme spolu vlastně natáčeli, což mi přišlo, že jsem to ještě neviděl ten kočárek, že ty ho tady asi nemáš viď náhodou tak počkat. Tak prý bordel v kufru tady natáčet teď. Hezky Hele, tak tady máme super kočárek, který se vejde jednak do letadla, že jo, ale hlavně se vejde do předku toho x tak to Pojďme pojďme to ukázat. No takže to je krásně, krásně se tam vejde a pod
Minuta: 18
tím jsou ještě kabely. No přesně ty jo super. No to jako v tomhle tom je taky. Ta x to má výhodu, že vlastně má ten kufr výrazně větší než ty všechny ostatní TestLine. Asi bych řekl, že je jako největší z nich No zatím. Jo pro roční dítě to chceš mám já zrovna jo? Jo, jo jako To je to je super. No my jsme pořídili nějaký podobné a trošku větší, který vydrží i Teda trošku dýl. Tady. To je vidět, že tady asi potom a nevím, když mi bude třeba tři, tak už to tam Nesmí ale super. Díky.
Minuta: 19
Čí je tahle ta zelená Tesla? Hele, prosím tě chtějí diváci slyšet od v Tesle, takže je tohle tohle ta Nádhera je tvoje teda jo naše společná s tátou. Hele a to je postřik Mio to je vrat, to je úplně celé znova pustila červená, koukám ne, ne ne tam jsou z červený Tesly čidla a hraje, ale je to šedá původně jo, když se koukneš na displeji, tak je tam má. Je vidět, že to je. Ty sis to ne přebarvil. Jo jo a jo, no, jasně. Nedá mi to, abych
Minuta: 20
dal možnost zlatý. Ty jo, ale jako slušně to teda jako opravdu dobře udělaný vezmi ty záběry jako celých toho kufru teda celých ty dveří, protože to bývá dostat. Jako problém, že když si někdo dělá vrat, protože jo, tak jakmile Otevři dveře, tak to je většinou vidět no. Můžu se zeptat, kolik to stálo stálo to není ten samotný LAX to nějakých 6570, ale přípravu jsme si dělali sami jako celý interiér v musel ven, protože se že ho to kašle, takže i tohle načerno jo. To je fólie na lakování. A tím že se stříkají ty vnitřky. Tak to muselo odstrojit. Jo a tady už je vidět ta fólie vlastně Jak je Jak je ten překryv té fólie. No jasný? Ještě jedna vychytávka tady vlastně
Minuta: 21
to vypadá víc jako 2021 ten ta konzula je tam logo to jestli jo jasně, tak konzole. Jo jo, to je víc víc podobná té Ty současné Tesle. No ty nevíš jak na škrábance a tohle to ideální to No to je pěkné, no. A standardní vlastně máš akorát máš sundané asi ty poklice a na cvakání víčka na středy jo, ale koukám, že to byla Performance. Ne je to Long Range, ale nastříkané brzdy na červen. Takže to znamená, že v brzdy jsou standardní, ale vypadají Performance úvěr dobře. To je dobrý ladění, to je i o i křídlo. Tady to má novej, že vy jste vy jste udělali takovou klasickou prostě Performance. CW je to ale má
Minuta: 22
kouli, což by normálně Performance k neměla teda no, akorát koukám teda ne moc tsl. Tady se ti může jít i skla. To prý mě nějak jsem je otravovat kvůli tátovi. Ale vypadá to teda pěkně. dobrý tuning a ta cena teda jako to v podstatě. Kdyby jsi měl nějakých vrat, takže jako je dost podobná teda tomu jako kdybys to měl vrapovaný, takže to není zas tak hrozné. Já jsem čekal, že to bude teda stát víc. No a ten lak vypadá jako kvalitně, že to je nějaký vícevrstvý a docela dobře se leskne, to je jako pěkné, no. Jo, tři vrstvy to má jo. Ty brďo slušný Tesla to dává kobyle s pružnou
Minuta: 23
vrstvu. Tady jako a hrubší. Jo, jo, jakože ten úplně spodek sis dal nějakou fólií nebo jiný pružný lak na stříkání na to mívají i tři to má, ale má to jako lesklý, nemá to takhle takhle. No jako s tím spokojenou zatím kolik máš najeto kilometrů. Máme tam 40 tisíc najeto. Bylo tam 14, když jsme to kupovali i z to někdy od podzimu. No tak to je slušný. Tak to máš za půl roku 30000 jo nějaký A kolik jsi jako utratili, kolik jste utratili za nabíjení nejvyšší tarif za km. Nedokážu to odhadnout na super, čemu se nabíjíme, ale
Minuta: 24
na tom ČEZu a tak na těch 50 ah celkem celkem jenom jo a doma doma normálně za nějaký tři kačky vím, ale primárně asi doma ne teda no, tak co je, to jsou nějaké dotazy a chat tam jede tak aby jsme koukali jsme na to, proč jsou tam hvězdičky. Tam jsou hvězdičky a a taťka, když přišli espézetky, jak tam dal rovnou s jesličkami a to je SPZ na cyklovozik, co se dává zdarma. Jako třetí elektromobilu, protože nemáš se připlácí elektro. Se dají zač a za tři zdarma a ona jezdí
Minuta: 25
No už už jednou taťku chytli. No fotili si ho s tím, ale ale nic nepřišlo. No tak to je dobrý fígl to je. Já jsem se taky říkal jako jak se to já jsem myslel, že to je značka na přání. Máme to prý pomalý. Hele a tohle taky není asi originál, viď? Jo to je to je černý právě nějaký Koukám právě, že nějaký jako dement nější. No to je nějaká si začíná, ne nějaká jo, jo, jo. Já myslím, že to bylo bylo to Černý a nebylo to matný a tím, že ty lišty máme v matu, jak jsme to ještě nechali
Minuta: 26
přes vole, tak jako tlustý. No jasně. Jak jsme na tom se stavem baterek a co vy? Tady to je vaše černá, jak máte Dlouho auto od minulého března. Jasně, takže co tady přišli. A co spokojenost, kolik máte Najeto to jo? Už se nepamatuji kolem 40000 něco takového 3333. A kde jste byli nejdál. No jsme teda z Příbrami, takže jsem to je docela štreka, ale jinak jsme byli nejdál České Švýcarsko takhle. Takže čistě jenom jako po republice, ale už se těšíme za Hranice otevřeno,
Minuta: 27
takže nějaký Chorvatsko bude určitě už to ještě neví, co těším na zimu teda až do a uvidíme. Tam by to asi jako přes ty Arábie nebo co. To je tam po cestě by to asi nedojel, ale Chorvatsko je úplně bez problémů, no. Ale teda co si můžu úplně vynachválit. Tak já mám celý předek polepený polí průhlednou a už jsem měl takový malinký malinký obrovský kámen a ty kráso. No ale je tam teda stejně důlek jako na kovu teda no. Ale jako jasně, no, no. Každopádně jakýkoliv v mikroškrábance tam udělají tak stačí potřít prostě horkým hadříkem a rozetře
Minuta: 28
se to roztaví se to vlastně do rovinky, takže to je super. To je dobrý, no. A kolik to stojí takováhle fólie a dělají i celý auto a to dělají z nějakých 75 80. Jako ty jsi ten zbytek nechat polepit? Protože co jsem zatím viděl a ten lak na těch Tesla, tak i když nemáte. Tajemství malý blatníčky, tak prostě máte o Tříska nýty zadní boky z předních kamínku, co prostě lítají od kola, ale chci si to hlavně polepit celý kvůli zima, protože jak tady solíme hodně, tak nevím, jak to bude vypadat za pár let a akorát tam se trošku obávám, že ten ten Polepy nejlepší dá hned co to vše koupím, že že jako tak po měsíci. Zatím jsem tam nějaké větší poškození na té
Minuta: 29
kapotě neměla, takže to to jsem rád na tom zbytku. Uvidíme. No, no tady na to bych jako jenom doporučil, že možná další důvod, jako proč občas sáhnout po té čínské verzi, že tam ta lakovna jako Lepší bohužel než než jako v tom freemontu, než se tam než se tam opraví, no, ale u nás asi ta čínská verze jenom ten standard Range. Co se co se dováží, ale bohužel bohužel teda tyhle ty ten Freemont jako já tím mytím znám, ale že ten lak tam není úplně hvězdný speciálně, když řekne koupí jako ty vyšší Lucky je vlastně ten multicote, ale ani to jako není úplně to, takže určitě je dobré to nechat nechat udělat s tím polepem, no a nebo keramika. No se na to dá udělat. Dobře děkujeme, kolik máte stav nabití.
Minuta: 30
No přesně tak, to by asi mohlo Začít chtít i dusí no. Máme nějaké dotazy z chatu? Něco nového jsem to nevěděl a je tam vidět, že je to jo. Občas ta věta. Je to ještě někdo, s kým jsem nemluvil. Všichni se schovávají můžeme tady ještě zajít za co. skytska Framesi by nějaká součástka a prý mají 10000 vyrobený. Hele asi asi. Určitě jim něco chybí, ale já jsem myslel, že to je kvůli tomu radaru, ale teď teda jako říkají, že zase ne tak tak uvidíme. No, měli by se
Minuta: 31
jako začít dodávat teď 606 bude vlastně ten I want a měli by se začít předávat, ale začnou se od PPL a jdu Fight, ale a jenom v Americe. To já samozřejmě taky. No protože v Evropě si na to počkám a určitě minimálně do příštího roku čeká na něj a teď uvažuje si koupíš starý a nebo počká na nový. No tak pozor. To se bavíme jenom po sk-ix Katy Perry odložený I v Americe snad na příští rok jsem tě teď nedávno. Takže se uvidíme. Nevím co se tam děje, ale Nejsou tyhlety. No, ale mám nejlepší auto na světě a vy jste vy jste nějak začínal s elektromobilitou. V jakém roce 78
Minuta: 32
jsme založili asociací tenkrát kluk elektromobilů. To bylo ještě pod Svazarm mém motoristy nás nechtěli, protože nemáme odteď bouřky motory správný, tak nás vzal pod křídla. Pan Jiří Janda, který měl svojí hifiklub od Svazarm, takže bysme byli součástí klubu. No to jsme vydrželi až do revoluce. Pak přišel ten spolek nějak nebo jak se to jmenovalo. Jo za spolky a takový no a potom. A to jsme vydržely v podstatě až do teď jsme kontinuálně pracující organizace od roku 78. Toto je chvilce chvilku, potom jsem se narodil je slušný. No a samozřejmě, že tím jste jezdili tenkrát nezdržujeme nejenom majitele, ale i příznivce tenkrát to byly příznivci. Většinou jo. No to chápu, já jsem postavil
Minuta: 33
první vozidlo v roce 82, ale to bylo pro malé děti, celkem se to povedlo a svoje jsem si postavil o pár let později byl monopost jednomístné monopost ještě na olověné startovací baterky. Motory byly dva to bylo všechno, protože jsem byl ve Švýcarsku s naším jako klubem na Družební MX zájezdu a tam jsme se zúčastnili. Pan Janda byl první asi v roce 85 tam závodil postavil tříkolka dodělal v podstatě konečně, kde ty nechceš se stavil až na závodišti ve Švýcarsku. To tak ono bývá někdy jo. A tam
Minuta: 34
zjistil, že ten motor má hroznou sílu a přetáhnu řetěz. Takže dostal skoro nejlepší cenu tam tomu říkali pechfógl, jako jo. A dostal týdenní zájezd nebo týdenní pobyt v nějakém švýcarském hotelu. Jo a my jsme čekat až přijede a on Se nevracel pod 2 dny 3 dny 4 dny, tak jsme mysleli, že tam zůstal nebo za totality, že ještě No a pak přijel teda jo a byl spokojený, když teda nevyhrál nebo to tak byl spokojený a ale to jako jako předpokládám, že jsi ale po chvíli a je stejné, jako když se vrátil od a nejpozději. No nevím o tom fakt spolu nemluvili za totality, když to prodlouží den nečekaně nech si myslím, že to je úplně bez problému jevilo jako bylo to tenkrát opravdu
Minuta: 35
drsný, to jsme museli dostat devizový příslib. Museli jsme mít výjezdní doložky. Museli jsme mít složený prachy v cizině, bez toho nás tam nepustili jsme neukázali výpis z banky, že máme jako možnost si z peněz na ty jsme jeli organizovaně, tak to bylo taky zajímavý, protože jednomu kolegovi tam vítr vzal tu doložku a bez ničeho nepustili dál. Jo on jich tak jsme všechny běhali v to koukal tam zpátky. Jak to byla jak je ten los za milion a nějaký film, tak takhle podobně jsme chytali tvého výjezdní doložku, aby jsme mohli vyjet. No tak jsme se zúčastnili závodů. To jsem ještě nezávodil. Pak jsme tam jeli znova. To jsem měl vozidlo od tady z Budějovic pana Miloslava Hamerník a a bylo
Minuta: 36
to samozřejmě bylo B1. To bylo Budějovický elektromobil. Miloslav Hamerník a bylo to jedno zase jednomístný mám nějaký fotograf, tak je taky na olověné baterky. Předpokládám samozřejmě tenkrát nic nikdo nebyl a ještě startovací jo, jak startovací do náklaďáku. Jo takhle ne Jasně a tak, protože on byl civilní zaměstnanec armády dělal ten telefon i s tou tak ho nepustili, tak já jsem měl závodit s tím jeho autem a byl jsem tam 7. A to jsem měl možnost vidět, jak se to dělá, jak to dělají ostatní. Jaké jsou tam problémy a všechno. Oni měli tenkrát vždycky všechno pěkně. Dneska jsou počítače, který ty že aby to bylo svítí bliká. To je tam do toho vidí, tak ten regulátor měli podobně postavený to bylo pod plexisklem. No ale projeli
Minuta: 37
jednou druhou louží a najednou bylo vidět, jak se takhle z toho jich větráku na ty motory takhle zakouřilo bílý kouř, ono to byla slída v lítala. Jo a všechno to bylo fakt docela zajímavý A a skončil závod pro ně jo, tak já jsem pak navrhnul vozidlo, který měl všechno zdvojené dva motory dvoje baterky Pravá a levá strana. Jenže regulovat. Kolik 50 km na každém motoru jo? Tenkrát to nebylo možné. Oni to tam měli ty regulátor je, ale u nás nic takového nebylo, tak jsem měl tak zvaný rektor, to je zapojení s dvěma diodami a stykačem a to přepíná do 24 48 V do leteckého motoru G28, ale přijď až 48 to mělo 50 km krátkodobě. Jo, to
Minuta: 38
jsem měl dvakrát 50 km a ty motory pocházeli z toho iljušina, ve kterém mi teď motorest u Bakova nad Jizerou. Jezdíme kolem toho jo? No, tak na Boleslav. No tak tam z toho mám ty dilino startéry. To byla výhoda svazarmu, že jako se dalo leccos zase sehnat, protože to Nikde nebylo jo, to byl manžel a nekoupil. A tak se mi podařilo právě díky tomu, že jsem to měl zdvojený, tak jsem tam vyhrál. To byl ještě za totality pořád jo jako exot z východu, který mu odpustili startovní co na všechny po závodil jo? No a přijel teď hodně vydělejte Švýcaři, že jako asi umíme a že jsme levné taxi, tak jsem dostal zakázku na ty L3 to je Co to je pick-up, který byl vyroben na bázi favorita, ale
Minuta: 39
není to favorit. Je to eltra. To auto měl O2 viny 1 původní a druhý Plzeňská Škodovka dostala jako další Winx, dokud nebyly evidenční kontroly nebyl problém, ale jakmile byl evidenčního to jako neřešitelný problém auto s jeho vina, že jo, tak to jsme podařilo vyřešit. Já jsem prostě přivez zakázku z těch závodů na 1000. Skeletu nebo draků z favorita bez motoru bez výfuku bez nádrže bez všeho. A on byl ochoten ten Švýcar zaplatit to samé, co jsme dostávali za celé auto na západ, jo, tak jsem to dovezl na Ministerstvo tu zakázku, ty jako. Potom jsme šli na Škodovku a že ti ve Škodovce řekl kvůli 1800 2. Já nic měnit na nic nebudu.
Minuta: 40
Já to ani nejsem schopný bez toho motoru smontovat nápravu tamto se dávat celý život svatba. No tak hledal i nějaké další možnosti, až přijďte k panu kleinmondová do Plzně, tam byla postavena nová hala. Ale tenkrát už Rusové po té revoluci to odmítli nějaký co tam měli dělat pro ně, tak byla prázdná hala, tak mu řekli o tom projektu, že to se mi líbí. Tak jo, tak to vzdal nakoupil Favority kompletní dostali montérky bez knoflíků bez zipu, aby až budu vydávat nemotora to, aby to nepoškrábal i v inzerátech ve světě motoru bylo. Prodám najetý motorce. Škodovky nový vejfuk novou nádrž a ten zítřek původně objednal jenom ten skelet, jo jako. A nebo němu pak nabídli, že mu tam do toho udělali zástavbu.
Minuta: 41
On tam počítal se zástavou od firmy budu za Samozřejmě to je jedna z nejlepších firem. Ale já jsem měl možnost být a vím, proč je tak drahá. Jo a když jsme mu to tady nabídli celý pohon motora všechno, tak na to k jenže. To musel pan No to teda jako na elektro přestavěné, jo. Ty vole to samozřejmě a baterky sebrali, kde jsi tam chtěl dávat on sám. A to jsme neřešili a Švýcarsku byly nějaké jo, ale bylo to na olovo a kde kde měly být umístěny, ty byly vzadu. Ale ono to auto takhle vznikly dvě nebo tři přestavby jedna byla ta Elektra, to je pick-up klasický ještě do dneška. Tady je jich pár
Minuta: 42
jezdí. Jo je to možné vidět. Potom vznikla přestavba Výzkumný ústav motorových vozidel to byl Favorit, který je byl zkrácen jenom vzadu. Ale já jsem došel za panem králem Václavem. Nestor českého designu Víte kdo to je možné. No on už umřel teď to 15 let možná, ale ten kreslí všechny ty rukou takové ty Buginy a to všechno jak to jde vidět dovnitř a tak. A to byl opravdu hrozný machr nadesignovat a říkal hoši, proč chcete ode mě nové auto, vezměte Favorit tam Jo na těch 260 x jíme. Avon Opravdu za favorita. Tady u těch pan to udělal ty dveře kolmo dolů zkrátil. Vepředu to o 25cm, takhle to nakreslil a ono to vypadalo líp než Fiat. Uno
Minuta: 43
tenkrát Jo to byla zhruba stejná kategorie. a Já říkám, no, ale co s tím? No nic máte karosáři a říkám mám, tak se tam sejdeme u něj. Kupte zatím karoserii, tak jsme koupili novou karosérii došli. Dali jsme jí tomu karosáři. Pan král si s ním půl hodiny povídal a za 14 dní jsem to měl hotové vlaku. Ale jen o auto teda z čeho. No taky to nedošlo, protože jsme to dovezli nakonec do Švýcarska. Tam zkontrolovali pasy vyhověli v podstatě nic jiného nemuseli kontrolovat. a jenže To bylo už pozdě od té zakázky, až po to dokončení uběhlo asi rok a půl a švýcarský trh se
Minuta: 44
naplnil. Aha Teď teď Co chtěli ty auto, tak už je měli. Takže ten pes není tak veliké jo. A fakt to bylo nešlo. Tohle bylo něco jiného, než ty malé ty jak se tomu říká pití auto, nebo jaký jsem předělával. Jo mám jich taky pár na zahradě, tak tohle bylo jako dospělý auto a bylo to dražší samozřejmě. No a už to nešlo. Nešlo se to Prodá, takže pak jsem si ho přivezl zpátky z té zloby to na zahradě. Pak to koupil pan Richard Růžička z Brna vzorně zrenovoval sestavoval. A má to doma. A jezdí to teda dneska, nejezdí to v provozu pořád, i když jsem mu k tomu dodal papíry z té Elektry, tak je to trošku není to rozměry a tak nějak to nesouhlasí. Ale možná, že bys to
Minuta: 45
povedlo prostě nemá potřebuji s tím jezdit má unikát. Je to jedno jediné auto vyrobené říkají tomu škoda shortcut, jo, asi to má dneska hodně Velkou cenu. Jo to je pravda. Ještě to unikát teda. No tak jo teda děkuji moc a když bude tak ti zase někdy příště zase něco povědět, tak vám to povím, dokud si to pamatuji. kontakt na vás asi nejde přes asociaci asociace pro elektromobilitu České republiky zkratka AP sídlo máme v Prčicích sedlci-prčici na mojí zahradě 2 až 3 července jako každý rok začátkem července a na narozeniny pana Křižíka našeho 1 elektro listy český jo ano
Minuta: 46
tak děkujeme moc Rádo se stalo dokud si pamatuji tak to rád povím super super tak doufám že se líbí jak mi jak jsme na tom s Dotazy jsou nějaké dotazy Jo dobře, jak jsme na tom stavby tím asi podle mě za chvíli budou všichni dostat pokuty ne. Hele jak jsme na tom s nabytím nedostáváte už pokuty. Já si myslím, že asi jo, ne. Tady to je. Michal a nezkusil. Kde má Michala nezkusil si to znova nabíjet.
Minuta: 47
Co ti začalo psát? Hele to nechce se to připojit no. Jo, tam se já jsem to nějak blbě do cvak. Hele, teď už to bude. Jo, ono to tam napíše, to máš pravdu. Payment Method requires. No to jo, ale to je právě to, co jsem říkal už na jednom livu, že
Minuta: 48
ono když ti zbyde prší karta, tak ti to jednou nechá zaplatit, ale podruhé už ne. Já tam mám U Tesly 2 dluhy to vím, ale přitom jeden je neoprávněné. No tak to je ono. Jakmile máš dluh. Tak oni vypnout si asi zase jako nějak prolinkovat a ještě že ještě jako domů. To teda snad dojedeme ne? 50s to tam za chvilku tam bylo 48. Záchody nebo restaurace nebo něco takového čekala. Hele, tak to by jsme měli jít asi také záchody. Jsou tady někde. Tohle to by mělo bejt
Minuta: 49
jako motorest, kde se dá najíst a samozřejmě i záchod tamhle jo? No, tak se tam půjdeme podívat teda no. Oni tam dokonce by měli mít jako otevřeno. Říkali, že do Aha no, tak už jsme říkali, že do sedmi tak do sedmi kuchyň jo? No teda tak no tady. Tady už je vidět Budweiser. Takže to je docela dobrý. A ty natáčíš na obě kamery, tak já ti asi podržím. Dobrý den Já jsem volal. Není tady ten pan majitel teda náhodou.
Minuta: 50
Aha dobře Tak jo a záchody jsou. Tábor Já to chci ukázat lidem tady někde. Jo takhle aha jo tady. A jo, tady už to vidím. támhle támhle že tady jsou záchody Otevřeno do 10
Minuta: 51
spíš jde o to, že když by tady někdo byl v noci, tak můžeme klidně No, ale jde o to, že spíš jako když přijde někdo v noci třeba v 11
Minuta: 52
jako nebo se dá nebo si dá jít jako vykoupat. To jako jo, no to je dobrý, no, akorát teda v noci v noci. Je to blbý den na to jako na malou si tady čekej brzo dojde. Ale na tu velkou je to trošku problém. No povinná výbava. Toaleťák jsem byl. penzion Štilec Jak pan teda nebyl úplně nejpříjemnější, ale taky jsme ho trošku přepadli, no.
Minuta: 53
Co říká Hataš? Ten ten Lexus. Aha, no, tak to asi taky to ne odpojíme. No tak jo, tak jo, tak už jsou tady všichni nabitý, takže to pomalu uzavřen. Děkujeme, že jste sledovali naši živý přenos z testovacího zapojení, který vypadá, že máš nějaké mouchy to tady řešit a ať vám to proudí. ještě nějaké dotazy vypadá, že nejsou Takže jak se to
Minuta: 54
já tady tak čau.

Předchozí video

Sandy Munro VW ID.4 E3: Podvozek

Další video

TESLA MODEL S PLAID 3.6.2021