Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

SERVISNÍ MODEL TESLY

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Další díl ze záznamu živého vysílání Tesla Narušitel TOP 10. Tentokrát se budeme věnovat servisu. Co udělala Tesla jinak v oblasti servisu než zavedené automobilky. Jaké to má výhody a nevýhody.

Automatický transcript

Minuta: 0
Sponzorem tohoto streamu byl úsporný balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč, bez toho, aniž byste museli chodit na poštu, ale pak Americká společnost. Slime vyrábějící samoopravovací tmely pro pneumatiky nepostradatelná pomůcka pro vozidla bez rezervy. Jako je například Tesla využijte pětiprocentní slevu pod kódem tesláček, pět. Ale taky producenti a patroni webu tesláček TV kde najdete celý záznam tohoto streamu Další bod je servisní model to za jakým způsobem. Ta firma se vůbec jako zabývá servisem. Tady je to o tom, že elektromobily obecně v podstatě nepotřebují servis myšleno tím nepotřebují garanční prohlídky, protože tam
Minuta: 1
jako na motoru se nemusí dolévat. Volej nemusí se vyměňovat vzduchové filtry toho motoru, nemusí jsem zkontrolovat hlavy. Vyměňovat svíčky a tak dál prostě všechny tyhle ty věci, které máte nařízený od automobilky, že jo, že každý nějaké kilometry jsou jako servisní knížku máte, kde se tam musí co vyměňovat. Máte doporučený vlastně servisem. Co voní musej dělat. A za to všechno musíte platit, že jo. Dneska už někteří dávají samotné tyhlety třeba servisy v ceně, ale nicméně ty náklady s tím spojené, žil jsem s tím spojené náklady u toho dealera, který samozřejmě Mimochodem, to je hlavní příjem, z kterého žije, protože ty dveře je mají kolem třech procent jako průměrnou marže z prodeje nového auta. Což je prostě šílené, že ona to, že mají jsem byl nucený aspoň o těch automobilek mít paláce za miliony prostě třeba Volvo nebo BMW přijde a řekne jestli chcete, prosím jít s náma kontrakty si chcete. Dál mít náš byznys,
Minuta: 2
tak tady máte nové tabulky nové designy. Jak má vypadat prostě showroom. Jak má vypadat prodejní sídlo a pokud to nebude to dodrží. Tak prostě Přijdete o kontrakty. Je tam licenci. Takže oni jsou nucený do toho zainvestovat asi 200 milionů a víc. Klidně půl miliardy prostě některé za investovali, že jo dealeři do úplně nových dealerství, aby to splňovalo ty ty vlastně požadavky ty automobilky. Jo a přitom mají minimální marže na tom prodejna, že oni se žiji z toho servisu a tady právě máme obrovský konflikt, který přichází do toho automobilového průmyslu, protože máme tady něco co v podstatě nepotřebuje servis a máme tady dealery, kterých je bilión po celém světě, který jediný žiju z toho servisu, takže jak tohle má fungovat, že jo, no. Tesla samozřejmě díky tomu, že začala prodávat na příjmu, tak těch prodejních míst nemá hodně má jich málo a oproti tradičním zavedeným automobilkám je
Minuta: 3
ve značné nevýhodě v tom, že například v České republice máte jedno prodejní místo jeden servis, že jo, takže typický pro někoho kdo je z Moravy, tak tohle je třeba. Ještě speciálně dřevo z Ostravy. Ještě že jo, tak tam je to speciální jako velký velká nevýhoda, protože se obává se že bude muset jezdit do Prahy na servis, ale tohle je trochu v podstatě přemýšlení z toho románského byznysu z toho vlastně fosilního světa. Kde vy opravdu musíte jezdit na ty servisy jako na povinné kontroluje. Tak když to tomhle tom mobilu tam opravdu těch servisních prohlídek je v podstatě 0 jako Máte tam doporučený cena servisní prohlídky, hlavně kvůli výměně, třeba filtru jako hepa filtr a podobných věcí nebo výměny stěračů a podobné, ale to si můžete třeba udělat i sami, že ho nemusíte kvůli tomu neřekl servisu zase. Tesla přišla jako velmi kreativním nápadem, jak tohle to řešit, jak vlastně nevýhody udělat výhodu, protože vidím,
Minuta: 4
že máte těch servisních míst málo, tak potřebujete nějakým způsobem přiblížit tomu zákazníkovi. No tak proč to neudělá, tak mám. Digitální svět máme mobilní aplikaci víme polohu a tak dál. Takže Proč neudělat mobilní servis dej vlastně servis za jeden za vámi a rázem na sněz nevýhody je výhoda, protože tím pádem nemusíte nikam jezdit a Tesla má statistiky, že tuším, že snad se 70% nebo dokonce 80% případů servisních dokáže vyřešit tenhle ten mobilní servis změna složité věci, musíte jet do klasického servisu, ale ty drobnosti vám může vyřešit tenhle ten mobilní servis, takže najednou je nemusíte jezdit ani třeba do vedlejšího města jste ten servis přijede za vámi, takže najednou je z nevýhody výhoda, takže zase podle mě s tímhle se nesla poprala výborně a mimochodem už i v České republice funguje. Tesla mobilní servis konkrétně z Brna
Minuta: 5
ten kluk, takže speciálně Morava má tím pádem cetnost ve chvíli, kdy si objednáváte T mobilní aplikaci, ale může přijet. To jakoby po celé republice, že si musí samozřejmě Tesla dát ten správný směr tě elektroauta jsou nepoužitelné jsou špatný a nemá to budoucnost stolovací motor, jeho efektivita toho spalování toho paliva je někde kolem 20. Procent je tady hodně velká lobby na to, že Pojďme do vodíku. Dává to smysl, protože vodík je obrovská energie, že jo. Je to nejčastější plyn vůbec ve vesmíru nesla je ta, která přišla právě jako jedna z těch tím skateboard design baterky dneska pro ty automobilky asi nevyrábí Samsung LG a nebo Kate další výhoda je vesla operační systém. Je to auto, který je připojený na internet, který všechno komunikuje pomocí počítačů, tak je důležité je, aby to všechno správně fungovalo
Minuta: 6
a bylo to vyladěný.

Předchozí video

SCHILLEROVÁ: propadla jsem Instagramu, můj fotograf je placený i ze státních peněz

Další video

ŠÍDLO: Slavii zápas s Rangers pohřbil na dlouhá léta, image Česka je v prachu (bonus z Patreonu)