Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Sandy Munro VW ID.4 E3: Podvozek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Překlad videa z kanálu @Munro Live pokud zvládáte angličtinu doporučuji se tam podívat! Toto video je pokračování seriálu, kde Sandy rozebírá VW ID.4 a dívá se na podvozek vozu.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás Ondra Bačina dělám pro vás videa o Tesle elektromobilitě, ale i dalších technologiích to dnešní video bude překlad z kanálu munro live, kde automobilové Expert Sandy munro rozebírá auta do šroubku a dělá o tom videa konkrétně tohle je rozebírání modelu it4, kde on dává své pohledy na technologie, které jsou uvnitř. Kdo z vás umíte dobře anglicky doporučím podívat se na ten kanál na přímo tyhle videa dělám pro ty z vás, kdo ty angličtinu úplně tak nezvládáte. Takže pojďme na to. modrou live Biker Boyz No, tak ahoj Chlapci a děvčata. Tady jsme pod autem.
Minuta: 1
My jsme trošku povolily ty šrouby, takže já to teď trošku oddělám, aby jsme se tam mohli podívat tady tenhle ten kryt vzduchový. Takže si můžete jít a podívat se, že z vlastního pohledu je to trošku jako přehnaný jsou tady všude křížové výztuhy, které jsou jako poměrně drahý a tohle jsem tady teda nečekal, protože normálně když máte Nový Design. Tak takovýhle věci byste tady nevěděli tady taky vidíte všechny ty šílený věcičky, které jsme viděli nahoře na tom franků trubky propojky a tak dál prostě všechen ten bordel co Byl nahoře. No tady když zaťukám Tak tam je ten jak ta klimatizace jednotka, ale
Minuta: 2
že tohle to jako tohle. To má být jako nová Platforma a tohle byste Tohle to jsem tady teda prostě nečekal jako tolik věcí, že by to mělo být jakoby myšleno od začátku, zbavit se těhle těch tradičních přístupů to tady nechce mi to dělat, aby mě to nebo do hlavy a teď se podíváme na podvozek. Takže když se podíváme tady, tak vidíte, že to je, že to je pružinové pružina tlumič a to je v podstatě ono to je to co vidíte na Toyota ch ch na všech levných autech. Je to takový je to takový jednoduchý přístup, který vidíte na všech levnějších autech a když jsme se podívali na Teslu. Jak jsme byli opravdu jako velmi nadšený, protože to je to co vidíte třeba na BMW,
Minuta: 3
pokud se podíváte tady dovnitř. Tak tady vidíte, kde je ten Kde je řízení kudy, možná si přehoď strany, ať to vidíš líp, jo. Takže když se podíváte dovnitř. Tak tady vidíte, kde je ten řídící mechanismus jako řízení mechanismu řízení a kontrolní jednotky. No a teď se pojďme přesunout dozadu. Takže jako většina evropských aut. Máte něco jako, že? Oni říkají vlastně jako adamicka krytka, kde ta pomáhá sarda mikou snižovat spotřebu, ať se podívat na tu zadní na to zadní uchycení zadní podvozek, takže Z čeho jsme si všimli, tak tady máte vzadu deskový
Minuta: 4
ty bubnový bubnové brzdy. To jsou to jsou bubnové brzdy bubnové brzdy tady byli od věku věku. Ty jsou tady strašně dlouho dřív byli na každým autě ty byly nahrazeny kotoučovými brzdami, protože neměli problémy třeba s vlhkostí a daleko lépe fungují jako ve chvíli, kdy elektrické auto má rekuperaci, tak je pravda, že by se daly používat bubnové brzdy. Ty jsou levnější a teď se podíváme na tady to místo. Tady se podívejte tohle to jsou tlumiče a to je jeho úchyt tohle drží tenhleten tuhletu vidlici, ale tenhle ten obrovský železný, že bude Železná věc. Tak to je co všechno drží v světu podvozek tady vidíte jakoby
Minuta: 5
pružinové tlumení tady tohle to je poloosa. Tady tohle to je motor stejně pinkfresh. No a teď se podívejme tady na tyhle ty odlitky. Jo tohle To jsou polotuhý a ty jeden je tady a jeden je tady ty jsou dělaný z hliníku speciálního. No a tady vidíte, že tady máme jednoduchý železný slisovaly svátky od lisky. No a tohle tady musí být, protože někdo musel udělat chybu, jako proto jsou tak ohnutý, proto mají takový jako zahnutí. A když se podíváme na to, co udělal Tesla, tak nejdříve se podívejte. Tohleto je jeden kus, který drží ten tlumič. Jsi jet. Jo tam drží ta pružina a tady vidíte tady vidíte
Minuta: 6
4 jednoduchý jednoduchý levný lisovaný části, který který dělají to pětibodový uchycení a já tomu nerozumím. Já normálně nečekal, že tam uvidím něco takového ne na novém produktu znova, já tomu nerozumím. Tohle je měl být absolutně Nový přístup k elektromobilitě elektro mobilní platformu to prostě normálně by jsme neměli vidět takovýhle odlitky. Co jsou Co jsou vzadu? Tohoto by to je něco, co by z čeho byste se měli zbavit a pak další je něco. Co mě zaujalo, tohle je ten elektrický motor a je nalakovaný. Já jako Já Absolutně nechápu,
Minuta: 7
proč to udělali, protože to je hliníkový, tak to nebude jako rezavět jako Hliník má občas tendenci chytit jinovatku, ale ale Nechápu nechápu, co by to by to mělo přinášet, ale celkově ten podvozek je takový docela překvapení pro nás. Já jsem myslel, že by že budu mít něco co by mohlo konkurovat. Tesle, protože jako jsou nacenění přibližně stejně, ale z pohledu výkonu. Měli by měli by vám být schopný dát stejný poměr cena výkon jako Tesla tohle, ale bohužel nemá takový dojezd. A já jsem docela překvapený, že Nedostáváme takový jako BMW BMW pohled nebo BMW
Minuta: 8
kvalitu, děkuji za to, že sledujete a my se budeme věnovat s dalším videu. A teď jsou to nějaký výstřihy, takže teď něco a teď tam vzadu někdo mluví, jak to tam jde pořešit naše dva jsem Jo. A teď ono mu to furt bliká artmix. Co to do prčic, proč to pořád bliká. Sakra, já jsem nikdy neměl tyhle ty zatracený problémy. A také to je všechno. No, tak jo. Já vám děkuji za vaši pozornost. Omlouvám se, že ne. Vždycky jsou ty překlady úplně dokonalý. Ale tak snažím se jak můžu tohle video vám přinesli mojí patroni a podporovatelé, protože díky nim jsem schopen se věnovat tím videu full-time a
Minuta: 9
dávat tomu ten čas a energii samo zvědavý na vaše názory. Co vy na to říkáte z pohledu rozebírání id4 a těším se s vámi na nějaký další video. Ať vám to proudí.

Předchozí video

Jsou toto 2 nejjednodušší tipy, jak zlepšit své zdraví?

Další video

Supercharger Budějovice