Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

RENAULT ZOE – KOČÁRKOVÝ TEST [4K]

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

První video z měsíčního testování #Renault #ZOE. Autíčko jsme si se ženou velice žili a rádi se podělíme o naše zkušenosti, jakožto čerstvý rodičové.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem zdravá strava či na udělám videa od té elektromobilitě. Jak vidíte, ale i technologiích to dnešní video bude další ze série mých kočárkový v testu, kde si budeme ukazovat, jakým způsobem jestli se vůbec dá dostat kočárek, potažmo Kočárky do takovýhle ho prdík a jako je Renault. Zoe elektrické vozítko společnosti Renault, který mám zapůjčení na dlouhodobý test měsíční za což Velmi děkuji společnosti Renault. Tak pojďme na to. Kufr to má docela slušný, musím říct, že Na takovouhle velikost auta je ten kufr docela velký uvidíme, jestli se tam vejde tenhle ten kočárek, který je spíš
Minuta: 1
pro novorozeně, teď už jsem takový malý Expert tatínek. Takže už mám za sebou roční dítě, kdo mě sledujete víc, tak to víte určitě tohle to je pro novorozeně, pak si ukážeme ještě další typy. Chtěl jsem ale ta by to bylo konzistentní ten test ukazovat vždycky stejný kočárek, takže dáme si dolů tohle to jakožto nepoužíváme, jak už jsem to skoro zapomněl. No je to asi bych řekl podobný výsledek potom Citygo. Nicméně to Citygo má výrazně menší ten kufr tady v podstatě stačí položit tenhle ten Developer
Minuta: 2
a Cause, to jsem krásně vejde a teď teda co s tím vrškem zkusíme jednak. Určitě ho musíme takové sklopit asi. Nejlepší by bylo to nějak takhle jsou takové. Takže to bude asi nejlepší jasný, no, takhle se tam vejde. Nicméně tady musíme mít sklopené sklopenou sedačku prostě bohužel, protože Díky tomuhle i když možná no jako ne, dovezu to. že tady tady tohle to prostě vadí to kolečko
Minuta: 3
Ale nicméně takovýmhle způsobem by se to dalo používat jako Další v pořadí tady máme kočárek, který už je pro větší dítě kolem roku, takže to už jsou prostě takový jako kočárky golfky, který se dají položit. Je to docela šikovný model tenhleten to vybrala manželka. Protože se vejde je lehoučký. A vejde se dobře do auta. Jak vidíte, tak tady to má takovýhle jednoduchý systém velmi jednoduše se složí. No jak jsem jakési vidíte, tak ten je úplně úplně přesně velikosti, akorát koukám, že tady je to jenom zvedlý, kdyby se to uvolnilo jo, takhle se to dá splácnout, protože ten je úplně ideální a ještě vám tady s bytem
Minuta: 4
místo je lehoučký a pro takovýhle typ auta opravdu doporučuji jo, takže tenhle ten se seber a krásně zbude místo a můžete zbytek mít ještě pro další věci a pro vajíčko, který si ukážeme teď vajíčko, který se taky viděli v předchozích testech maxi-cosi, který je velmi dobrý a kvalitní a má hlavně super jednoduché upínák Nicméně Pojďme se podívat do auta, jak to tam vypadá s prostorem, protože Kvůli tomu si ho budeme muset dát dopředu. Pokud se tady vepředu sedí táta, tak se tady dozadu v podstatě nikdo nevejde. Takže jediný, kde může být je tady vzadu a když tam sedí máma, tak to taky je velký problém tam dát vajíčko. Takže pro nás v podstatě pro nás v podstatě zbyla
Minuta: 5
jediná možnost a to dát to vajíčko dopředu, což si taky ukážeme. Takže tady Díky isofixu, kde se to zase tady jednoduše docela krém a montáž velice jednoduchá a rychlá. No a je to. No musím říct, že teda montáž je velmi jednoduchá. Pokud teda stáhněte. A co je důležité? Pokud máte dětskou sedačku vepředu je potřeba tady přepnout na vypnout ten přední airbag, na teď si ukážeme, proč to nedává dozadu, protože na to aby jste to dali Comfort je dozadu, tak musíte dát tu sedačku dopředu, takže jsem skoro horko těžko někdo Sedne a další věc je, že
Minuta: 6
potom samozřejmě by bylo jako ta obsluha to u dítěte složitější, protože dozadu si žena za vás nesedne, takže jsme zjistili jako lepší to, když to dětské vepředu a v podstatě může interakt ovat s řidičem a s tím kdo sedí vzadu a naopak si to Kubík maximálně užíval, že má vlastně pohled na nás na oba má lepší rozhled rozhled vlastně po autě, než když je vzadu. Takže tohle A potom samozřejmě ve chvíli, když žena jezdí sama s dítětem. Tak tohle je daleko příjemnější se takže ona si řídí a vedle sebe má děcko, ale samozřejmě pozor věnovat se řízení. Tak se to teď zvyknem. Značíme tím, že si to posune dopředu. Tady je vidět, že to je prostě opravdu o čas na to, že
Minuta: 7
jako blíž už by to být nemohlo. Museli bysme museli by jsme vlastně tady tenhle tu tuhle tu pojistku zvednout, aby jsme to trošku posunuli, tak jsem vyzkoušet, jak by se tam seděl, takže jdu se sami. Já teda Ale že bych takhle ujel 100 kiláků to teda asi ne, jako je to hodně na čistotu. No. Ale nejdůležitější je, že se vlastně jako nedostanete k tomu děcku, že jo. Takže proto je jako výhodnější, to to dědkovi vepředu a asi jeden z vás sedí vzadu a druhý řídím a takhle nám to teda vyhovovalo jako super. No, takže co k tomu celkově dodat. Musím říct, že se ženou jsme poměrně velmi spokojený s tímhle autíčkem jako s druhým autem do rodiny, velmi bys mi ho doporučili, ale vůbec nejlíp vám o tom řekne moje žena, ale to si necháme na separátní video, které
Minuta: 8
bude věnovaný elektromobil pro ženy. Jinak jak vidíte, tak všechno se sešlo v podstatě i včetně toho velkého kočárku, takže oproti City Go třeba který já beru jako takový výborný elektromobil za strašně malé peníze za velmi zajímavé peníze a bohužel se to už přestal vyrábět, ale samozřejmě s kompromisem jako toho prostoru, tak tady je to něco mezi, že to auto je samozřejmě výrazně dražší než to Citigo, ale zase vám dá daleko víc. Hodnoty Děkuji moc, že se to do sledovali již jsem Pokud vás zajímá větší detaily o Renaultu z tak. Určitě doporučuji shlédnout ostatní videa, který budu postupně vydávat se týká touhle autíčka moc děkuji za podporu mém Patronum, díky, kterým jsem schopen tyhle ty videa dělat. Moc jsem zvědavý na vaše názory, jestli takovéhle autíčko si pořídíte nebo už ho máte třeba a těším se s vámi na další video. Ať vám to proudí.

Předchozí video

Vratislav Hlásek - re|design života, výchovy a vztahů

Další video

Aleš Cibulka: Jsem gay, někteří odpůrci homosexuálů nemají vyřešenou svou vlastní sexualitu