Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Q&A Tesla Q1 2020

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Q&A Tesla Q1 2020

Automatický transcript

Minuta: 0
Tak já se tady připojím ještě. kompu Jak to vypadá? Slyšíte mě dobře? Vypadá Ajajaj Pozor pozor si ne vypnout. Tak jo, chat si zapneme živě chat tak nazdar, dobrý Takže zdravím všechny. Máte připravený? nějaký alkoholový nápoj nebo ne alkoholový nápoj
Minuta: 1
Nazdar. Nazdar. Také jsem slyšel dobře, protože já to mám bez nějakého mikrofonu čistě jenom na telefon, tak mě zajímá jestli ho mít až zítra, ale díky teda každopádně, tak jenom se chci zeptat, jak to vypadá. Jestli jestli mě slyšíte dobře. Ahoj tady už jsme Pod Parou Ok Ok Díky díky Co jste říkali videu teda jak se líbilo video? Zvuk koukám, tak jo, dobrý.
Minuta: 2
Akorát, že divný teda že že můžou psát všichni Já myslel že budu psát jenom ty Co mají členství, ale to budu muset všechno ladit, takže půjčíme dobré Ok? Děkuji moc za přání a je to fakt výzva. Dneska teda prostě to budou asi první narozky, kde nebudu mít nějakou klasickou oslavu teda. No upřímně řečeno, ale to jsme na tom vlastně všichni stejně jenom. Takže toto video, jak se vám líbilo, jak se líbilo video nebo máte nějaké dotazy k tomu koupil někdo akcie? Dík moc. Teda.
Minuta: 3
já Díky díky no, takže Na petrion se Nemo zadat kartu. No to teď je mi psalo víc lidí nemá nějaký problém asi. Batalion ona jako Upřímně řečeno, já mám nějaké zprávy, že YouTube velmi usilovně pracuje na platformě pro podcasty. Což si myslím, že dává jako si myslela. Teda upřímně už to měli mít dávno hotové teda. Dle mého názoru, protože podcasty jsou taková zajímavá věc, že člověk vlastně nebo Všichni, kdo to nebo většina lidí, kdo to dělá. Tak vlastně to dává úplně zadarmo a
Minuta: 4
myslím si, že to není úplně fér, protože tam zatím strašná spousta práce a dokonce i Lex fridman, který ho sleduji, který má Podcast velmi zajímavý na umělou inteligenci. Tak ten právě říkala, jak je to neuvěřitelný paradox. Že on sleduje nějaký Podcast New York Times. Myslím, že to bylo nějak Times nebo už teď nevím. Je mi z těhle těch novin a on říkal, že mají nějakou denní 20 minutové potkáš, že mají každý den 20 minut. Podcast je zdarma a že tam jsou výrazně lepší informace, než najdete v těch novinách. Takže je to vlastně a které jsou za peníze. Samozřejmě, že je to úplně úplně jako úlet, že jo. No takže já jako čekám, že ten YouTube a jestli zprovozním nějakou apku na vlastně na to na to podcastová ní, tak tak vlastně by to je
Minuta: 5
to dávalo smysl a mohl bych přesunout ty přesunout ty uživatele z toho paytron se mnou. video Tag zpracovává To by bylo pro členy, co tomu ne. Jo ten Podcast No jasně, no určitě No, to by bylo. Jsem v nechce obídek. To tady jenom projdu. Pro tebe lepší platba přes YouTube nebo petrion, no.
Minuta: 6
To je jako velká otázka, no. Je to složitější, ale YouTube YouTube má větší provizi teda no, ale zase na druhou stranu zase na druhou stranu. Ten YouTube je prostě jednoduše v češtině. No, takže samozřejmě lidi speciálně pro moje publikum nebo poměrně. Já si myslím, že poměrně velká část mého publika mě sleduje taky kvůli tomu, že to dělám v češtině, takže upřímně, že jo video YouTube video. To je prostě na YouTubu mraky a ale jsou prostě v jiných jazycích o to, jestli si myslím, že v češtině to moc lidí nedělá. A takže schválně by mě zajímalo, kdo z vás se jako mě sleduje právě hlavně kvůli té češtině. To by mě docela zajímalo.
Minuta: 7
Jo. Mě taky dneska pro mě takhle obecně, já tam vnímám, že ten Pedro vždycky na začátku měsíce to musí být nějaký problém, protože mě ten Peter i on vždycky jako nahlásí, že mi spadlo prostě nějaké procento patrolu. Creed ono to spíš nebude procento, ale spíš je to spíš jsou to jako jednotky kusů, což samozřejmě, když jsem tě patro měl málo, tak tak jsem z toho byl hodně zděšeně procentuelně to byla poměrně velké procento. Ale teďkon postupem času, že jo se to procento Zmenšuje, takže jsou to prostě jednotky kusů a tak to tam jako sleduji a vidím, že je zcela evidentní, že tam musí být nějaký problém, protože vždycky já nevím třeba až až po 10 dnech se teprve jako ukáže, že
Minuta: 8
že ty lidi vlastně zase zase jakoby zaplatil jo? A druhá věc, co tam je. To jsem si všiml, že za problém. Tak Petro podle mě ve chvíli, kdy vám propadne kartám, když vlastně nefunguje vaše karta, tak od Vám nedá nějak vědět a to je docela blbé, protože vy najednou vlastně přestanete dostat to co jako já jsem totiž zjistil, jak to vypadá, že vy přestane to dostávat veškeré notifikace. Přestanete prostě dostávat veškeré zprávy o tom, co jsem vy publikoval. Vypadá to z vašeho pohledu, jako že jsem se na to vykašlal a přitom paytron prostě vám jakoby ne strhnou tu částku. To znamená že vás vypnul a takže to je takový jako trošku blbý, no. Ten je pro tebe lepší platba přes YouTube. A to jsem už ne jo, já určitě po češtině asi s patronem jsem ještě neměl tu čest. Ok pokec, kdy zavíráte?
Minuta: 9
vizovicko Co to je to tomu nerozumím. kdy zavíráte vizovicko tomu nerozumím, když také Kajínek teda prosím tom upřesnit. čeština vedrech Filip Němec Díky, ono možná, že prostě on totiž petrion první den vlastně v měsíci začíná účtovat, tak možná že je tak přetížený, že to prostě kvůli tomu nefunguje ní důležité pevně obsah. Aspoň se po ten je to díky. Díky moc, teda co si myslí v češtině dovozu Tesly. no Já si
Minuta: 10
myslím, že já už jsem tohle to téma jako navrhl, nebo zmiňoval víckrát. Já prostě v devadesátkách jsem jsem měl tu čest, že jsem dělal nějaké velkoobchodě s bílou technikou a tam prostě se stalo, že jsme dostali nějaké video od Sony. Myslím, že to bylo video a to nemělo prostě český návod uživatelé si stěžovali a my jsme tenkrát volali na do centrály do Ameriky, kdy jako hodlají prostě udělat české překlady, že jo pro ty pro ty jako Sony, že jo pro ty videa a si pamatuji do dneška jako oni prostě jako nám říkají Au kraj Czech Republic jako A kde to je a mě Jakože v Evropě vedle Německa. A kolik vás je 10000000, že jo? Sorry
Minuta: 11
pro předměstí New Yorku ne překládáme. Tak jako ono je to hrozně těžké, no prostě já to jako z tvé korporátní stránky to chápu, že je to jsou s tím spojený proste obrovské náklady, jo. Ono se to nezdá, ale prostě halíře dělají talíře a jako ve chvíli, kdy kdy prostě těch zemí bude narůstat, že jo, tak tak je to prostě problém. No jako určitě to někdy asi bude. Zdravím Pepu ahoj, ale prostě No uvidíme, no. Do Irska silnější baterka, to je spojený vlastně is scam, kdy jednoznačně. Tohle by mělo přijít asi předpokládám
Minuta: 12
s Plate jako režimem nebo Plate modem a podle mě to všechno bude oznámený, jak bude ten baterii dej který by měl být teda někdy doufejme koncem května, takže tam Tam budeme vědět víc nebo Očekává se jsou nějaké spekulace, že by měli dostat tak 110 až 120kg baterky. Kilowatthodin samozřejmě. A podle mě budou dostanou Template a velmi pravděpodobně podle mě dostanou jako jednu obrazovku, protože ty dva z té další Mimochodem by mě zajímalo. Napište mi, kdo z vás je Side, protože tak nějak trošku si myslím, že Je jednoznačně jednoznačně asi většina mého publika bude bude jako z IKEI. Díky mému Back Down 2. Díky, tak
Minuta: 13
je to může Teslu zajímá jako víc lidi se it. Jenom mě to zajímá, tak tak mi to tam schválně napište, protože ty z vás dostat i tak. Chápete, že protestuje teď jako totální noční můra, když musí jako mít ve flotile dva typy aut, to znamená jedno auto, nebo dvě teda dobře s korejskou, který má kotva screeny, že jo. A tím pádem musejí mít asi dvě rozdílné obrazovky a oproti tomu trojka i y, který mají jednu obrazovku, takže musíte mít vlastně 2x větší náklady. Musíte udržovat dvě verze OS prostě dvě coury, že jo, a tak dál čili jednoznačně. Podle mě to směřuje na to, že ten nový. že je vlastně ten nový refresh bude prostě bude bude mít jako jeden displej stejně jako všechno ostatní No ale uvidíme no to jsou prostě jo díky moc Je tam vidět že že opravdu
Minuta: 14
to i ty samozřejmé teda z padesáti za 60kč zatím jste to napsali Já nevím 6 ale ale myslím si trošku že že to a jde tam bude no Super. Tak jí říkám jenom Zdravím, co říkáte, na to by mě zajímalo docela Co říkáte na ceny na elektrický kamion. Jinak na zdraví doufám ještě taky mi napište. Kdo z vás pije teda se mnou tady nechlastám sám, protože dneska to je těžké. Těším se na tom. Jako musím říct, že na jednu stranu se trošku bojím. Protože samozřejmě na jednu stranu
Minuta: 15
se trošku bojím, protože teda nechci zahřeje malé jako čerta na zeď, ale jak se to stalo, třeba si nad nějakým auto, tak ono jako mít mít prostě nějaký několikatunový kamión, který je schopný mít zrychlení jako nějaký sporťák může být takový nebezpečný. Ale doufejme, že budou mít prostě samozřejmě tu dobu ochranu. Metaxa Ok No. Hele Jirko dva displeje, jako musím s tebou. Musím s tebou souhlasit, jako jo jiné. No jako jsou tam výhody, ale jako jsou tam i nevýhody, ale jako jo. No je to Je to prostě speciálně na tu navigaci jsou ty dva displeje dobrý. Bude to zajímá rozvozy po městě nebo po městech.
Minuta: 16
červený Ok Mimochodem, tohle byla teda jedna z věcí, které Mimochodem tohle byla jedna z věcí, kterou tam zmiňovali taky na tom kol, že díky vlastně ty situace, že ho skoro No tak budou muset prioritizovat. Což naprosto chápu a je to velmi dobrý krok, takže budou muset se mi potion of Back to znamená i poslali už myslím, že tam říkali, že poslali vlastně těm co to mají zaplacený, tak poslali, že to posouvají prostě na 20 21. Dává to smysl, protože prostě samozřejmě chtějí to osekat na Core a zaměřovat se na to nejdůležitější, co jsi prostě v téhle té době Co je čeká nebo co nás všechny
Minuta: 17
čeká teda, takže asi tak no. Láskami a jinak jako na ten kamion jsem taky zvědavý. No mimochodem. Slyšeli jste někdo jak nahrál vlastně nějaký člověk nahrává z nějakého kolem a ten kamion a ono to má v sobě. Myslím 6 nebo 3 nebo 6 motoru z trojky a ten zvuk je teda úplně totální scifi prostě, když všechny ty motory zabraly, tak to bylo úplně takový nepopsatelný zvuk. No mám rád kapličku nad volant před volantem. Hele Jirko. Zkus si trojku. Zkus si na chvíli půjčit trojku a pojedeš sicim. Fakt tě to je to jenom jakoby mentální dojem je to jenom dojem prostě absolutně. Jsi schopný se toho zbavit, jako vůbec to nepotřebuješ speciálně potom s příchodem jako neboť čím víc bude prohlubovat se Volkswagen.
Minuta: 18
Vítku Hele jakoby. Já jsem měl teď nedávno půjčenou, konečně jsem se dostal ke zpracování videa a musím říct, že mě ten had totálně jako nenadchnul nebo ne. Myslím, že to je nějaká jako mega důležitá věc a zase s příchodem. Prostě čím dál větší prohlubování samořízení to prostě nedává smysl do budoucna. Ono jde o to, že zase že o dost Ajťáci tak Víte, že jako je ono potom už je jedno, jestli tam máte tam displej nebo plné displej. Prostě už musíte prostě programovat na dva displeje a tak vždycky složitější než na jeden. Pepo jako
Minuta: 19
to Vítej Ilona bych radši se k tomu nevyjadřoval. Já to mám připravený a ten Podcast jako prostě evidentně ztratil nervy, protože podle toho všeho co vlastně tam bylo vidět na tom na tom emailu, tak Tesla měla našlápnuto na nejlepší kvartál vlastně historii a ještě ke všemu byl kv-1, takže prostě oni měli našlápnuto na to, že bys tohle všechny budíky a mají našlápnuto. A co že by všechny rozdrtili prostě během tohohle roku a ta koruna prostě evidentně totálně jako zasáhla špatný okamžik jako a evidentně. Mám tam ztratilo trošku nervy, což není dobré, ale zase na druhou stranu prostě jsou podle mě na tom nejlíp připravený nejlíp připravené Jasně na budoucí. Podle mě se nejvíc flexibilní ze všech automobilek a nejlíp se z toho vy sekají zavřený dýl.
Minuta: 20
No prostě rozjíždějí čínu jak šílený a v podstatě Přinejhorším se stane to, že budou mít tenhle rok stejné výsledky jako minule, protože ta Čína už je skoro na stejném jako objemu jako jako Freemont nebo velmi brzo bude kdežto ostatní automobilky budou úplně v háji a nebudou mít takovýhle výsledky, takže ve chvíli kdy Tesla bude jediná automobilka, která bude mít v krizi stejné výsledky jako minulý rok a všichni ostatní budou mít brutální ztráty, tak to bude mít prostě velmi pozitivní prostě vliv na finance, jak si nápodobně. Přesně tak, to se mi s čeká až bude mít dost dost baterií, protože ono jde o to a to tam další věc, co tam teda říkali na tom úkolu, že mají obrovskou poptávku z Energy byznysu, což
Minuta: 21
mimochodem je velmi samozřejmě kontroverzní v tom že Asi ten, že ten automobilový byznys ty auta, tak baterka je jenom jako jedna část, že jo. Pak má prostě strašnou spoustu dalších komponent, když to Tenergy Business, to je prostě jenom baterka. Takže tam hraje roli to, že oni nestíhají výrobu ani s autama, natož těmi baterka. Oni prostě nestíhají tu výrobu těch baterek, proto bude ten baterií, kde asi ten hlavní téma toho baterií bude jak oni se mají dostat z gigawatt, který mají dneska má nějaký 32 Giga vlastně výrobu v Číně gigafactory prostě baterek. Tak oni vlastně tam chtějí představit Road mapu na terawatt hodiny.
Minuta: 22
Jo, ok. Nové jako k čemu je hodně no? Tomáši, já jsem to ty jsi asi přišel. Teď a Minule jsi ten to video. Já jsem tam o tom mluvil, že ty tašky. Mají vlastně fabriku v New Yorku, který bohužel je teda nejvíc vypnutý koronavirem bohužel v Americe a tím pádem ta fabrika je zavřená, oni vlastně těsně před tím koronavirem už dosáhli toho, že byli schopní montovat montovat už jako na střechy montovat
Minuta: 23
s1003 týdně, což je podle mě docela Slušný výkon a zmiňoval tam asi že jejich jako úzké, hrdlo bylo montážní firmy, že jako zvládali výrobu zahraj všechno ostatní prostě financování a tak dále všechno prostě kromě těch instalací, to byl největší největší problém a ještě tam zmiňoval teda, že do konce roku by se měli vrátit na těch Tisíc zase zpátky nebo doufá, že se vrátí zase na těch 1000 zpátky, až to pomine a Co udělá Corona s koncovou cenou za auto bude dražší určitě ne. To si nemyslím, naopak tam právě zmiňovali, že v Číně budou auto zlevňovat, protože Čína změnila tarify nebo
Minuta: 24
respektive státní dotace na auta. Dala tam prostě nějaké podmínky, kde zastropovat cenu i víčka a Tesla se zmínila, že vozejku zítra. Což vlastně už je dneska nebo nebo předevčírem včera teda tak takže že budou Trefa snižovat cenu, aby splnili vlastně ten tenhle ten na ty dotace. Co nový Roadster určitě přesně Roadster bude podobné podle mě jako se mi bude prostě odloženy na příští rok, protože budu mít teďkon prioritu budou mít model y a cybertruck. To bude jejich to budou někdy priority podle mě Ono takhle. Upřímně řečeno jako roadsteru, já mám takový dojem, že Někde jsem četl, že oni budou mít targets o nějakých 1000 kusů třeba jako to bude prostě vyloženě,
Minuta: 25
jako nízkoobrátkové to nebude jako nějaká masovka. Stačí automobilkám se jako vyhodil stejně neměli prodej. No upřímně řečeno, já bych to taky úplně neviděl takhle jako fakt já jsem Patriot a myslím si, že prostě závislost české ekonomiky, tak brutálně na automobilovém průmyslu se nám jako velmi vymstí, jo, takže úplně bych z toho radost neměl teda. Hele, přemýšleli jsme přemýšleli jsme o tom, já jsem se radil právě teď tady. Narážím na to jestli Neuděláme společnej stream s bitcoinem kanálem s k command. Já jsem se s ním bavil právě jak mám rozjet ten live stream. On mi dával jako typy, ale prostě zjistil jsem, že to je to lepší
Minuta: 26
té nastavení, že že jsem to fakt nedal teda. Takže za to se musím být připravit, že já jsem takový trošku trošku precisia města. Takže jako nechci něco rozjíždět napůl, takže jsem radši šel tohle to save cestou. Není ohrožená marže, jestli Chápu správně, tak je hodně jasně, no, že tam hrozí to, že vlastně vlády. Zruší ty poplatky ostatní automobilek. Hele Pepo, ono to oni mají 25% jakoby se vším, ale mám takový dojem, že tam zaznělo, že bez těch bez těch dotací by měli 20. Takže pořád jako dobrý. A hlavně Co je co je důležité. Tak je potřeba si uvědomit driving, který oni vlastně postupně
Minuta: 27
rautu. Jo a postupně si zapínají z těch 7000 dolarů rok jako 7000 dolarů prostě z ceny auta není malá částka a je potřeba si uvědomit, že pro ně v podstatě ve chvíli kdy Jej oni mají někde jako zaparkovaný vývoj na ten fotr. A v Mostě v nějakém části účetnictví. Ale ve chvíli toho prodeje toho auta. Asi je ten fusak driving ve chvíli, kdy oni ho můžou rozpoznat jako jako celý, tak jde prostě celý potom do zisku. Jo dneska to mají. Takže oni ten fouse driving musejí jako protože to ještě nefunguje, tak oni můžou si dávat vlastně do účetnictví jenom část. A proto taky Oni mají tolik strašně moc vás těch mimochodem. Teď teď mají nějakých 600 milionů dolarů a vlastně jenom z tohodle jako revenue, který je nerozpoznaný, právě z toho funkce tréninku, jo. Takže já bych se toho úplně nebál.
Minuta: 28
Myslíš, že se to tak má prioritu? To si pište. To si pište, protože v Americe je nejprodávanější auto pick-up Truck. Jo, tam se prodá tuším přes 1200000 kusů ročně, Pickup Truck. Takže jako cybertrack mastercraft prioritu, mají na to 600000 rezervací a Giga v gigafactory, pokud bude opravdu gigafactory v Texasu, tak mimochodem. Texas je jeden z nejvíce států, kde se nejvíc prodávají pykat taky, takže to je geniální tah Texas. Zatím díky vlastně zakázal. Tesle prodej v Texasu. Oni nemají jediný Store. Kde by mohly prodávat vlastně v Texasu tím, že by tam otevřeli fabriku, ale tak by najednou dostali pak vlastně vládu Texasu a oni by jim povolili potom, že ho otevřít v obchody tam jako v Texasu a hlavně rozumí jako Amíci
Minuta: 29
a text. Prostě já tohle to docela jako vím, protože zrovna shodou okolností Michael Delia je vlastně z Texasu a já jsem tam byl jako párkrát v austinu. Zrovna shoda okolností a oni Texas ani jsou strašně hrdý a vlastně Texas má jeden ze symbolu jako ten texaský stát s jednou hvězdou a oni tomu říkají Louny Star, protože Texas v jednu chvíli byl osamostatněný. A s tím od zbytku USA. Oni jsou největší stát USA. Oni jsou nejbohatší stát USA. Oni jsou neskutečně namyšlený jako Texas ani jo. Takže když jim tam postaví fabriku. Tak to je prostě Dokonalý, tak úplně stejně dokonale jako postavil fabriku v Německu. Kde je to dost podobný jako rád, že se už jo, takže myslím si, že tady budu tady bude mít mega prioritu a hlavně cybertruck.
Minuta: 30
Bude mít neuvěřitelně nízké výrobní náklady. Prostě to k tomu se dostanu, až budu dělat video Sandy munro a cybertruck, jak se k tomu vyjadřoval ohledně výrobních nákladů a taky o to prostě to je masakr. Hele Crash testu cybertruck u se fakt bát nemusíš, to je tohle tank jo, takže tam jako dost Mimochodem taky přesně Sendy jak komentoval to jako Vypadá to, že vir ovlivní prodej modelů i v Evropě. A teď úplně nevím, jestli to je jako To není otázka tam není otazník na konci tak tomu úplně nerozumím. To má být asi.
Minuta: 31
No tak dokonce 2,5 milionu pěkně to je prostě Honzo Ano, je to pravda. Mimochodem se z toho Texasu, tak oni byli pyšní na to vyjde úplně neuvěřitelný. Oni se vytrhli představ si, že u nás můžeš mít v autě, když jedeš tak můžeš mít viditelně bouchačku jako psycho tam vlastně jako oni mají opravdu v zákoně, že když jedete právě v tom Pickup Truck, tak takhle za sebou jako to máte v těch filmech, tak takhle za sebou, jak má to už od garáže tu pumpu, tak to mají prostě v zákoně, že to tam může mít prostě v autě a oni na to jsou hrdý, že máš o jezdit prostě brokovnici za sebou
Minuta: 32
jako jedna věc, ale druhá nemůžou být na veřejnosti. Model y bude v EU, až se dokončí fabrika v Německu. Ano Eriky, je to pak mimochodem sr75 je tvůj ročník. Zdravím jsme stejný ročník Zdar. Přišel jsem pozdě na víno moc nejsem, tak si dám s tebou S lihovky Ok. Dobře, tak já si teda naleju. Tak Ricky. Já zrovna Zítra mám 45. Takže na zdraví. ještě nějaké dotazy
Minuta: 33
Díky. No hele miliho. Víš co? Jako? Já bych do toho nechtěl zabíhat jo, ale Uvědom si jednu věc, jo, kolik se stalo v Americe situací, že někdo někam přišel a někoho vystřílel. Ale nikdy tam nebyl nikdo, kdo byl zastřelen jejich slavný volání potom jak s těmi zbraněmi se mohli ubránit, tak jim úplně k ničemu jo oproti tomu, když jsem se bavil s mými kolegy z Izraele. Tak ty s maminkou smějou, protože tam vlastně mají povinnost být všichni v armádě všichni ženských. Jo a ještě ke všemu oni tam povinně musejí každých půl
Minuta: 34
roku a nebo Jsem, že každých půl roku musí na měsíc nebo každý rok na měsíc něco takového. A Vyloženě to mají ve všech firmách jako vymakaný tak že prostě úplně normální, že je někdo odejde na měsíc a Moji kolegové prostě s kterými jsem si takhle dělal kouli. Tak jeden z nich byl velitel tanku druhý byl snajpr 3. Bylo prostě šéf. Mossadu nebo nějaký vyšetřovatel. Mossadu na jako neskutečného a taky se směji amíkům, protože v Izraeli, když se něco stane, tak všichni běží k tomu místu, aby okamžitě všechno vyřešili všem pomohli a ty útočníky zlikvidovali, když to v Americe prostě se v ní vytahuje, jak mají všichni bouchačku, ale jakmile se něco stane, takže jim Zdrhej a řvou a natáčeli to hlavně na Instagram, ale do tohohle to tady nebudeme rozebírat.
Minuta: 35
Hele Pepo Ano viděl a trošku si myslím, že jsi na to dal short. Pak si dal Tweet jako asi bych se tam úplně nedělal. Ne ale jako Vypadá to, že má deco nějakou blbou náladu ty tvé Ty tam jsi poslední procházela fakt radši se na to nekoukat, ale já zase na druhou stranu na záda jako na rozdíl od toho jak vlastně jako kdysi nebo dřív vlastně reagoval trh na jeho Tweety a ne ho akce, tak jsem docela v šoku, že na to všechno za posledních 48 hodin řeka udělal, takže ty akcie se docela drží teda. Družicový internet na to už sněm Ask odpovídal. Reagoval
Minuta: 36
je to o tom, že v současné chvíli ten Star link má tu anténu, která je velká zhruba jako krabice od pizzy, takže to není úplně vhodné ještě zatím na montáž na auto, ale myslím si, že stoprocentně s tím počítají. Tento rok Tesla přes 1000 si myslím, že 100% No tak možná, že používají k obraně tři milion krát za den, ale evidentně ne proti teroristům.
Minuta: 37
Byl jsem se podívat na Equa přední kufr a k ničemu. No jasně, no, tak když něco nemáte, tak je to k ničemu. No mimochodem. Teď mě docela baví, jak začíná zvyšovat ten dojezd, tak si začněte všímat, jak všechny automobilky najednou začínají měnit se rétoriku a začínají vlastně všichni říkat, že ten dojezd vlastně není potřeba jo hezky pěkně jako říkali, jak vlastně jako dárek. Omluvila se nemůže prosadit, dokud to nebude donést, ale teď když to jako nikdo není schopný udělat, tak najednou asi není potřeba. Ona samozřejmě jako reálně v 90% fakt není jo. Já jedu vestou přes etoro do Tesly.
Minuta: 38
Revolt jsem si rozběh na rady mých patronu, který jí to Někteří mají ale musím říct, že to etoro se mi líbí víc teda jako to rozhraní, jak je to dělaný a tak. Kdo teď bude nejbližší konkurence Tesly věno? Jako upřímně řečeno teď to start-up a budou mít jako vodě těžký teda ty kryty. Takže uvidíme, co bude v Ženevě, když samozřejmě Nevím proč, ale Basel nesnáším maska má jako tak ten
Minuta: 39
kdo investuje do riviéru docela masivně a myslím si, že trošičku jako kdyby měl krachnout, jako že se postará. Aby se nestalo. No na tom Colu zase evidentně Michale jsi asi minule to video. Tak to model y by měl být dostupný na konci příštího roku teda jako zatím v tom v těhle těch aspektech, zatím test a v poslední době začala vlastně jakoby. Dodržovat věci víc, než slíbila. To znamená, že model y bude na konci roku a já už teď řekli, že Čína bude že jo dva roky a byla za rok a teď oficiálně říkají, že ta fabrika nebo respektive, že dodávky. První budou na konci 20 21 z Berlína.
Minuta: 40
Tak je možné, že by to mohlo být dřív, ale teď ten Berlín stojí ta výroba jo? Takže nebo jakoby výstavba teda, takže Kde to jsi nemastný neslaný? No jo krém, jako bych doporučil si přečíst anebo poslechnout životopis. Basel se tam je to hodně vidět. No jak on se fakt jako mega snaží prostě, aby byl stejný jako Jobs nebo maska, úplně se mu to nedaří, no. No ten dovoz USA věk opravdu nedoporučoval jo, protože Tesla vlastně okamžitě jakmile to převezete, tak tady ztrácíte záruku
Minuta: 41
na baterku a na motor, což je to důležitý, že jo, aby vám aby vám to garantoval i těch osm let, takže Hele karavan může tahat jenom Tesla model X zatím i Tesla model 3 si myslím, že by na to váhově neměla, ale nejsem si tím jistý nemá oficiálně tažné zařízení existuje německá firma, která umí udělat jakože takový takový jako fejkový. Dokonce to umějí dá do techničáku. Ale je to jenom jako na lyže kola a podobné věci, ale nesmíš se na tom nic tahat, jo, není to zařízené. Ojeté Tesly Tesla neřeší. Je to prostě na lidech. Jediné co řeší je, že potom když se přepisuje
Minuta: 42
akce já tak to se musí dělat. Přes cestu jsem si mě Což běh velmi ale velmi Doporučuji, protože jako koupit si auto s tím, že vám to někdo dá, jako že je tam Free supercharging a uživatelé, že se teda nebude přepisovat ten uživatel, že vám to jako nechá. Tak to rozhodně nedělejte, protože jako vy nevíte, jak on k tomu má přístup a Uvědomte si, že v té akce je vidět prostě, kde to auto stojí, on si k tomu dojede tam máte i dát jako v telefonu navigovat autu. On se k tomu nechá dovézt přes tu apku si to auto odemkne přesto auto apku to auto nastartuje a Nazdar jako ty a máte v Rusku někde. Takže jako rozhodně jako tohle. Dělat. Tn3 má 910 kg bržděný, jaký
Minuta: 43
malý karavan. Ok Ok, díky moc za upřesnění. Na dálnici zemědělci s s vozíkem 3S je co? To je zajímavý označení. Ojetý Roadster bude chybět ty kde jsi ty vado? Tak tak to je hláška streamu teda rozhodně než první servistek jde. Sorry, jestli jsem někomu jako porouchal sluchátka. Já se omlouvám a mám poměrně výrazný smích model 3 s vozíkem. No jo, jasně vozíkem
Minuta: 44
to určitě ale Model. S jako by neměl být. dobroš hele Teď se ptáš na co na sksko Filipe. nebo na trojku Joico Hele, tak to jsme tady už trošku rozebírali. Asi jsi přišel později bude abdejt určitě, ale je otázka, kdy jako asi podle mě
Minuta: 45
dává smysl, že to bude už spojený s tím plynem. To znamená že bude na podzim. Takže pokud jako vydržíš do podzima, tak bude určitě abdejt jako a myslím si, že bude větší, že bude prostě abdejt. Nejenom toho, že tam bude played. Ale doufejme, že tam budou nějaké věci z toho y protože ty věci Zatím co má v sobě ten y teda to je neuvěřitelné to prostě fakt jako odezva jste nevěděli. Jako ty jsem kdy Monroe videa, tak se na to podívejte a nebo se podívejte na ten můj překlep přes ten paytron, protože to prostě Jako ta fakt asi vytírá s nimi podlahu to jo. No jako Hele je to masakr, no jako jakákoliv. Tesla je masakr mě teda osobně v jízdních vlastností jako taková motokára se mi nejvíc líbí toyka,
Minuta: 46
ale Skotsko máte možnost vzduchového podvozku a přece jenom to je potom takový jako lepší na ty dálnice a na to když jsou ty cesty nějaký vošajstlich, takže na to je to jako lepší, no a neměl jsem ještě tu čest vyzkoušet ten podvozek, což bych hrozně chtěl. Já jsem byl domluvený s Teslou, že nedorazí skorej ven, takže mi ho půjčuje na otestování, abych porovnal, protože na to jsem fakt zvědavý, ale zatím se tak nestalo. Ok Tak já budu. Budeme to muset pomalu pomalu ukončovat, protože já se budu muset ještě najíst, než budeme mít afterparty s patronami na zoomu. Takže jenom mi napište teda jak se vám to líbilo. Jestli jestli vás zajímá takovéhle formát.
Minuta: 47
No hele, to bylo to byla šuškanda, že tam opravují linku, ale já se trošku obávám po tomhletom kolu, že to vypadá, že oni jim zakázali úplně přístup jako do fabriky, takže tam to vypadá, že toho moc Asi jako nezlepší na tu na tu Tesla model 3 výrobu. Takže si myslím, že čekat na trojku vylepšení se asi jako nevyplatí. Protože i na tom podcastu, kde byl Mask, tak říkal, že ty věci co jsou s y, tak přijdou do trojky tak za dva roky. To jsem nevěděl
Minuta: 48
ten ten Tweet s tím Hell. Jitko se ptá onen trenažér s autíčkem se ovládá voda volantem i pedálama trenažér. Nebo myslíš takovéto dětské autíčko. Jestli myslíš to dětské autíčko, tak tam je normálně volant a pedál no. Ti je tašky jo? No, tak dostupnost EU to bude bůh ví, kdy nejdřív. Bude čína určitě to jsem taky Mimochodem říkal v tom videu. Duchem, zatím se nikdo Nevyzkoušel super chat teda.
Minuta: 49
Energetici Neckář Dobře, díky. No mimochodem tedy Jam já mám na to zpracovaný video, kde porovnávám s kostrou a je to na tom Dost podobně, jako je větší venku, ale trojka je v něčem větší než Esko. Což mě totálně rozstřel, takže počkejte si na video. No já takže tomu větru se vůbec nedivím, ale Mimochodem teda porovnávat jako e-tron s ypsilonem je trošku jako úlet, že jo, protože ironie konkurence x kanape, ale samozřejmě. Ok
Minuta: 50
díky Hofi Nazdar Hofi Hele Hofi to probereme to probereme na to na pitronu, za chvíli od osmi máme Zoom, tak jsem připojil ofina petrion, já už tady musím Jednak si odskočit se najíst, než budeme mít patreon párty. To jo, no lítám s impotenci, to je na dlouho. Prostě toto by jsme se Nelince patronem, ať jsi v píčo a zavoláme si, protože to se takhle nedá to je podle toho. Co preferuješ prostě to je strašně těžký, jo. Hele, takže Díky moc všem. Díky moc za pozornost, bylo to skvělý, doufám teda, že se líbilo a když tak prostě nevěděl, jak se podívejte na to video teda
Minuta: 51
do těch akcích. Máš nějakou fialovou pusu? No protože piju červené. Hele a jak se to tady vypíná, to já takhle.

Předchozí video

#171 Tesla Finanční výsledky Q1 2020 | Teslacek

Další video

Kovy rozhovor : Svůj kanál už vůbec neberu jako odraz svého života |  Neurazitelny.cz | Stůl pro tři