Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Příšerná kvalita Tesly Model 3 2021 Sandy Munro E1 | WWW.TESLACEK.TV

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Překlad z kanálu @Munro Live. Toto video je první z nové série, kde se automobilový specialista Sandy Munro pouští do detailního rozboru posledního modelu Tesla Model 3 2021. Stejně tak jako v předchozích rozebíráních se máme jistě na co těšit. Tentokát však bude výhodou možnost přímého srovnání se starším modelem r 2018

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás tesláček, máme tu nový seriál od Centro odborníka na automobilový průmysl z Ameriky, který má firmu Na rozebírání aut a už jsem tady na mém kanále několik videí s ním dělal konkrétně se můžete podívat tady na celý celou složku vlastně, která se věnuje těma těm videím, kde on rozebírá nejdřív vlastně rozebíral právě první verzi modelu 3. To bylo 2018, potom minulý rok začalo rozebírat. Tesla model y. A tenhle rok se pouští do úplně fungl nového 2021 model u Tesla model 3. Co znamená modelu po těch všech lidech facelift a je sám zvědavý a my s ním co všechno odhalí. A co všechno Tesla stabilizovala? Tak pojďme na to, takže ahoj Chlapci a děvčata. Vracíme se zpátky na munro Life. Pokud vás témata elektromobility
Minuta: 1
za Mají a speciálně Tesla pak Nezapomeňte odebírat. Mám tady pro vás takový malý bonbónek tady za mnou. Za tou stěnou je úplně nový model. 3. Všichni si měli šanci tady u nás ve firmě se na to podívat a pohrát si s tím už to máme asi týden, ale já jsem to ještě neviděl. Takže teď bude čas, abych se na to podíval. A doufám v hodně a doufám, že to bude opravdu super a že se ukážeme co všechno si kluci z Tesly vzali z těch radco. My jsme to rozebírali a uvidíme, co tam všechno na implementovali. Takže očekávám něco opravdu spektakulární ho. Takže pojďme si to přivolat. Tady to teda bylo
Minuta: 2
těsno tu No No, tak teda ta mezera nahoře a mezera dole rozhodně nejsou úplně stejný. No, ale tohle vypadá dost dobře. Je to pěkně jemný museli vyhodit toho chlápka, který má na starosti lakovnu, tak Dovolte mi asi vezmu tady můj přístroj moji měřák a jdeme na to musím říct, že je ten opravdu to je ta lakovna se udělal obrovský upgrade a kluci. Vy jste to nějak jako lakovali, nebo jste to Nějak nechali vyčistit ne jako opravdu velký abgrejd toho
Minuta: 3
laku zadruhé. Vidíme, že tady není Chrome. Což by co mě sledujete nějakou dobu tak Víte, že toho žádný Fanda nejsem no, ale podívejte se co je tady. To je prostě šílené. Já tam ani nemůžu dát ten svůj nástroj a dole. Naopak mi to naráží snědl překážku, takže ta je víc jak 5 minut, takže nahoře je to míň než milimetr a dole je to víc jak pět minut. Já to prostě nechápu, proč to pořád je problém, jako co je prostě za problém. Jestli Tesla chce nakopat zadky automobilovém průmyslu, tak to co je nejjednodušší je prostě udělat perfektní jako složení to auto, co je prostě na tom za problém. Venku je spousta. Chlap, který jim s tímhle tím můžou pomoct a prostě jako pomoc, tím tohle
Minuta: 4
to nějak vyhodit a jestli chcete prostě sejmout celý trh a ne jenom, který má dneska tak prostě musí tohle vyřešit, jestli se podívám a když to otevřu. No to je tak blízko, ne, ne dobrý, tak není to tak blízko, aby se to dotklo, ale už jsem se bál a zavírání dveří. To zavírání dveří je taky nějaký těžší, než bylo před tím, že předtím bylo opravdu dobrý vidím, že tyhle ty vzadu ty mezery jsou docela velký a tady je v podstatě 0. No a je to je to tak strašně tenký, že mi to že se mi tam zachytává ten můj na Stroj, podíváme se tady dozadu, jak to vypadá. Jo
Minuta: 5
tady když se podíváme na sklony, tak to není úplně ideální taky. A jo, je tam nějaký hop. No a tady je tady je velká velká díra taky to je to je velká díra. Stejně jako tam dole vepředu, to je mezera jako na mém gpu, když chci dostat ven Bahno, ale tohle to není úplně auto do bahna a podíváme se tady dozadu k tomu světlu. No ale když se podíváme tady na to srovnání v těch světel, tak vidíte, že tam je, že tam prostě není stejný Radius a pojď, když si tady dáme měřák. Tak vidíte, že opravdu to k sobě nesedí. Pár milimetrů. No, já se podívám a tady tak to je zajímavé tady to je
Minuta: 6
to ty jak by to mělo vypadat. Jo a jako, ale prostě je tam nějaká mezera, ale ne taková Aby vás to jako bouchlo do OK. Takže Jo vidíte, že tam malinko je mezera, ale už to okem dnes pozorujete. Jo prostě tyhle ty drobné věci. To je něco co prostě nechápu, proč to pořád. Tesla nemá vymakaný. No tahle strana. No tahle strana je úplně perfektní. No tak co je proboha za problém, jak je možné, že jedna strana je úplně dokonalá a druhá strana je hrozná jako Ok strana řidiče je ta, který si to kupuje, že jo, ten řidič je ten, kdo si to kupuje to auto, tak je to důležitější, ale prostě Proč je rozdíl v té kvalitě na jedné straně a na druhé já
Minuta: 7
jsem trošku doufal, že uvidím nějak jako briliantní design, že se poučí, že ve všech těch chyb, které byly předtím a že nebudu mít co říct, jako co tomu vytknul, ale bohužel jsem opět trošku zklamaný. No tak pojďme si to hodit do perspektivy, jo, když jsem viděl model 3 před třema rokama ten 2018 kovy, tak jsem byl z toho úplně hotový opravdu. Jo tohle To jsou chyby, které jste viděli na Kia auto v devadesátkách to prostě automobilka, která má vyrábět luxusní automobily, tak vůbec. Nechápu, jak tohle mohla dopustit. No ale Koneckonců, je to obrovský
Minuta: 8
pokrok oproti té první 2003 do proti té první Tesla model 3 2018, kterou jsem viděl z předtím a tohle je to obrovský pokrok, ale pořád to prostě není dokonalý jo vylepšili lak. Ten je dobrej, ale pořád tam mají mezery, podívejme se dovnitř. Já se jen tak na Kouknu, co je tady jiného a co se tady odehrává. No, tak už jsem to tady říkal, ale interiér je pěknej, ten je jako dobře sladěný a já tady nemám toho moc špatného, co bych k tomu řekl, když jsme se na to koukali předtím. Tak jo tady tohle to vypadá hodně víc jako pevné než to bylo předtím nebo
Minuta: 9
odolný, zkusíme si tady sednout. Tady byl nějaký obr přede mnou. No jako je to prostě dobrý, já z toho mám dobrý pocit. Všechno je tady takový jako super duper, no tady není moc velká změna. No nevidím žádné Nějaký velký problémy nebo žádné problémy. No já myslím, že tohle je prostě dobře udělaný jako interiér je prostě dobře udělaný jo. Mně se mně se mně se líbí. Pojďme si zkusit ještě zadní sedačku sedadla. Já miluji ten tvůj nových aut, měli by to dělat jako sprej jako
Minuta: 10
deodorant. No teď prostě ty spíš v vypadají všechny dobře udělané. Tomu se říká francouzský šití, je to teda jako je jedno jednovrstvý nebo No všechno. Vypadá prostě dobře jako opravdu je to. Je to prostě interiér, jako každého jiného každý jiný automobilky. Mně se to prostě líbí, takže tady není nic vytknout. No tak tohle bude něco, na co jsme se jako podívali jako nejdřív a teďkon půjdeme potom půjdeme teda do do nějakých jako větších detailů a do hloubky, vyndáme si nějakých pár
Minuta: 11
dílů v dáme to stěna zvedák. A nešel by rád ale chtěli. Po nás ať se podíváme na to, co se mluví o Tesle ve spojení s bezpečností, že se objevily nějaké jako problémy, že jsou nějaké šrouby nejsou upevněný a tak, takže my se na všechno podívám a podívám se na to zespoda. Podíváme se jestli to má ten megacasting. Doufám že jo teda no a prostě to celé zkontrolujeme v další epizodě se podíváme na podvozek, než vlastně to vezmeme na projížďku. No takže díky moc za pozornost. No já bych tomu možná za sebe jenom řekl, že je ta kvalita mě teda už taky jako trošku začíná štvát. I když samozřejmě jako chápu s byznysového hlediska, že
Minuta: 12
pokud prostě Tesla nemá pořád problémy jako s poptávkou. Pokud pořád prostě si to lidi kupují i přes tyhle ty jako drobné prostě problémy, které s tím jsou. Protože samozřejmě máte jakoby pohled na věc, že jako na mezery to auto nejezdí, je to pravda. Prostě to auto jezdí super a prostě ty Tesly jako mají úplně úžasný jako jízdní zážitek nemá prostě je tam úplně všechno dokonalý. Ale je to o tom, že prostě Tesla teď jako Tlačí na to, aby dostala prostě co nejvíc modelu na trh a jakoby je to na úkor prostě ty koncový kontroly kvality právě ty těhletěch těhle těch tak zvaných phiten Finish Nicméně Jak už jsem říkal na streamu minulým, tak Tesla výkon hajluje vlastně člověka a vytváří nové oddělení, který má tvořit vlastně kontrolu kvality výroby přes umělou inteligenci přes kamerové systémy, které budou po celý fabrice tam. Takže dá
Minuta: 13
se očekávat, že teďkon jako s nástupem. Toho brzy ten rok 2021 je přeci jenom jako očekávání poměrně velký smršť a stěnových aut od ostatních automobilek, takže samozřejmě konečně přijde nějaká pořádná konkurence Tesle a doufám, že je to donutí vlastně i začít se zaměřovat přece jenom na tu na tu poslední jako drobnost, kterou mají a to je vlastně. Právě ta kvalita toho slícování, protože si to zbytečně to láká samozřejmě prostě negativní komentáře a kazí to prostě ten celkový dojem z toho auta a je to škoda s tím naprosto souhlasím a doufám a těším se, že tohle to se jako tenhle ten poslední poslední vroubek se odstraní a už bude jenom a jenom světlé zítřky. Takže já bych ti mletím tenhle ten jakoby rychlo překlad uzavřel tohle to je zase. Začátek nové série, která potom
Minuta: 14
bude zamčená v tom prémiovým obsahu pro patrony, takže najdete jí Jasně na webu v teslacek teďka TV, ale tenhle ten první díl je dostupný pro všechny, aby jste si udělali koho obrázek, aby jste věděl, já samozřejmě pokud zvládáte angličtinu, tak hurá prostě na munro live. Kde je to dostupné i v angličtině. Jaký je váš názor ohledně té kvality? Vadí vám to nevadí vám to nebo je to něco? Na co čekáte, až se vyladí, tak do té testy půjdete. Moc jsem zvědavý na vaše komentáře, takže určitě pište vaše názory a jak to vidíte vy. Jinak díky moc za vaši pozornost a uvidíme se v nějakém dalším videu. Takže ať vám to pro

Předchozí video

Elektromobily hoří a hoří ... | Teslacek

Další video

NIO - ČÍNSKÝ DRAK KONKURUJE TESLE | WWW.TESLACEK.TV