Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

PETROLHEAD: JAK MŮŽOU VYROBIT JEDINÉ AUTO?

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Střípky velice zajímavého rozhovoru s mým kamarádem Honzou Vosatkou Technickým ředitelem s historií v automobilovém průmyslu.


Celý rozhovor v délce před 3h dostupný na Patreonu nebo prémiové sekci webu

Obsah:

00:00 Úvod
01:05 Kde jsi pracoval?
02:20 Nechápu, jak můžou vyrobit jediný auto
05:59 Co si automobilky dělají sami?
11:40 Jak můžou automobilky konkurovat Tesle?
14:47 Automobilky vs. IT trh
22:44 Potřebuje Elektro auto převodovku?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás a Sváček sponzorem tohoto streamu byl úsporný balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč bez toho, aniž byste museli chodit na poštu. Nově taky sněhové řetězy EU. Kde máte pětiprocentní slevu pod kódem teslacek pět. Ale taky producenti a patroni webu tesláček TV kde najdete i celý záznam tohoto streamu. Bude to takový tak dobrý večer všem tinek. Honza je teda Můj soused vesnice, ale dělá v automobilovém průmyslu. Párkrát jsme probírali tohle to téma. A bavili jsme se už docela dlouho jsme si říkali, že bychom měli měli udělat nějaký rozhovor. Protože opravdu má zajímavý. Jako téma testu elektromobilitou, ale přitom se mu líbí opalováky, že jo.
Minuta: 1
Takže takže jsem si říkal, že by to mohlo být pro vás opravdu zajímavý. Takže Honzo Asi by jsi teda trošku. Řekni něco o sobě, co jsi Vlastně studoval, kde jsi pracoval. Nějaký takový jako úvod. Jo, ale dělá, že to takový život převodovka Adrianou opravenou v tom automaty vlastně od roku 2000. Nejsem ale jako tatínek furt furt. Co jsou to zajímám k tomu taky dostane. Teď zase vitasem stromeček konstrukci automobilu specializace. Zastavila na konstrukci převodovek jo. Tenkrát mě hodně zabýval variantu a po vysoké škole víceméně jako by jsem nastoupil do nějaké prestižní inženýrské společnosti z Británie a smrad z Lidových pražské pobočky jsem pusu vlastně ve 4
Minuta: 2
vozidel vlastně jako. Byl tam ten záběry tam široký dneska ta firma vlastně skrz akvizice narostla úplně do DM. Hrozně růžova tenkrát to vysloveně byl primárně inženýring. Takže člověk si mohli dát ty mě jako jako pro šáhnout na špičkové technologie a dostat se vlastně i do světák jako Dana hodně zajímavé projekty jako ta elektromobilita. No vůbec jako tady, ať jí auto a je to auto se budu směřovat, jako že už se dneska největší problém. Jsou to holky mají s tím, že ta nejistota jo prostě Vemte si že vlastně ten klasický koncept, který dneska máme vepředu motor napříč motor vlevo nebo vpravo převodovka bude standard dneska prostě všichni ví, že tohle je ten ten přední pohon jako nejlepší package, protože se dá udělat jakákoli karosářská varianta udělá S Coupé Cabriolet, udělá se sedan, udělá se kombíku, dělá se prostě z toho pak nějaký Shooting Brake. No prostě já z toho cokoliv kdysi čtyřkolku, tak prostě na Tu převodovku namontuji modul nějaký úhlový pohon, pošlu prostě pohon dozadu a pak
Minuta: 3
skrz nějaký Haldex a nebo u těch lepších verzí třeba nějaký mezi námi difference, já prostě posílám Cool. Dozadu a jsem schopný to mít krásně modulární. Jo a jsem schopný to vlastně i jako by se to auto skládačka. Jo vlastně it autobusem, tak potřebuji, aby vlastně byla co nejmenšího počtu komponentů schopná postavit co nejvíc Vary, tak vlastně je to ideální. A to jim teď najednou jako padá, protože najednou přichází jako úplně něco nového najednou. Prostě čisté, když z papíru a teď oni neví jako jo. Prostě motor vpředu motoru dozadu jenom o tebe přijdu jo, taková převodovka Maková převodovka asynchronní motor permanentní magnety, takovýhle baterky baterky ředitelná převodovka ředitelná převodovka. Jo a teď najednou všechno je úplně jinak. Jo a to je vlastně jako s tím se hrozně blbě plánuje. Jo a teď to byl třeba ten důvod, proč já jsem utekl z toho Fordu jo, protože tenkrát vlastně ten projekt jako nějak trval a já jsem prostě po roce a půl, když prostě v roce 2007 2800 jsme tam řešili prostě auta, který přijeli v roce 1415 jo prostě tak se tam jako plánovalo dopředu jo? Prostě
Minuta: 4
mě to mě to úplně draho. Protože samozřejmě jsem ho mladý a prostě ta firma zase nabízel. A různé jiné. V roce 2018 nic nedělali pro Teslu jako přeji, tak mě převodovku ten krásně. Po jaký všech peripetiích, co tam byli? Jo asi dostaneme. Prostě různý věci, co znamená mě tohle mě prostě takový ten svět o klasické automaty prostě jako šáhnul jsem si tam viděl jsem to prostě a jsem rád, že jsem to věděl a popravdě jsem třeba první půl roku bez nechápala ten furt výroby jediné auto vůbec, protože to je tak to byla taková brouk, na co je to takový jako colosio šoupnout je to už je jako ono, je to na jednu stranu, oni tím jsou schopný třeba tady tím a složitost má tím jak prostě nemůžu jít dodavatelé a kontroluje a prostě dělají se nějaké pro freelance prostě kontroly, tak oni udrží tu kvalitu a úpravu to tam je promakaný a Ale na druhou stranu prostě jako z hlediska jakého člověka, který byl zvyklý na rychlý projekty, tak to prostě bylo ubíjející. Takže jako jsi tam člověk to už a do toho do toho do toho Automotive, ale prostě říkám lákalo mě, pak se to s tím vrátit, takže vlastně Jo tohle no jako ta predikovatelnost jeho,
Minuta: 5
že v tom furt mu to bylo jasně vidět, že oni prostě rádi viděli jako na ty léta dopředu a to dneska tento blog. Tam prostě jako si myslím, že to je prostě pro něco největší jako to neznámý a teď jako hledá. Já teď samozřejmě ta Tesla přinesla jako táta s tím zachovala jako s tím trhem jako hodně a jsou v tom určitě jako hodně hodně vepředu, asi k tomu se ti dostaneme a ti jako ať jakákoli, tak prostě i ty lidi, co třeba ten nemají rádi, tak prostě musí uznat, že to je kvůli to vlastně jediná automobilka, která tady vznikla za posledních 50 let, možná i Store spalovacího motoru a nafty, tak prostě tohle to jako musí musí uznat a vidíš na neuznávají, protože mají tuto dlouhodobá investice jsou to velké investice a prostě ta predikovatelnost tam není. A není tam já se teďkon stane to
Minuta: 6
úplně přesně v podstatě jako ty. Strašně mluvíš jako podobně jako ten Sandy munro, který to Mimochodem, já nevím, jestli to víš, ono taky dal do Fordu. Akorát že asi dělá si vlastně ještě víc, protože on říkal, že sedmdesátých let, kdy zasedá velký zeštíhlování. Takže tohle to přesně ono je teď jako ona v podstatě to je trošku se budeme točit kolem toho vodu, co tady mám napsaný. Co jsi vlastně automobilky dělají sami, jo a co si nechávají vyrábět jo? Protože to se Mimochodem právě taky do týká toho, jak se jde. Právě o tom pochybuji, že že vlastně odešel proto, protože v tom Fordu řekli, tak prostě to byla ta, že ho první krize nějaká ta ropná, že na to tak řekli. Hele teď jako jsi všechno půjdeme outsourcing, že to je nový slovo, že jo outsourcing a
Minuta: 7
že jsi všechno bude ukazovat a co teda vlastně dneska asi ty automobilky jako Samyco, co vlastně jako dělat automobilka, ale já já nevím, já jako Zažil jsem jako jenom jako nejvíc toho Forda, že to pak jsem nějaký další tak vesměs a děláš do karoserii, že jo, prostě tam Jaká svařovna jo? Sorry to ušetří to nalakuji to děláš se často motory, protože to je vlastně tam je hodně přidané hodnoty, takže vlastně zase jaké obrábění bloků samozřejmost a šestou stačí dílů, do těch motoru je zase jako dodaných dodavatelem a takže takové jako se skládá. Cože ani ten motor vlastně nevyrábí celý ten motor. Ne? Nutně si myslím, že by dělali jako se jak dole jsou to nikdy jsem ho trochu prostě jo, tak mě to třeba nějaký jakoby spíš jako vozidel třeba větší nějaké náklaďáku, že jo, kde prostě koupíš a nebo tak. PT prostě firepower prostě vyrábí vyrábí motory a ty se tam koupíš, ale tam si myslím, že už je problém, protože samozřejmě Motor je prostě jakoby taková jako vysokou velkou přidanou hodnotou a když to nemáš tak vlastně no na tom hra třeba u toho náklaďáku na tom rámu a kapky už jako
Minuta: 8
moto v kabině už z toho tolik nevyděláš. Jo snad to si právě převodovku, určitě bys tady já. Škodovka, tady má vlastně pro Volkswagen vlastně něco tu skupinu ocelota, který má vlastně převodovka Arny, ale zase času Tu převodovku si nakupují, dejme tomu automatické převodovky často, to jsou různé cevky protievropske auta, že jo prostě BMW Mercedes Jaguar Land Rover, že prostě klicici více cukroví automaty Často jsou to CT v nebo třeba v Japonsku. Co jsou různí i z ciziny jablka a podobně, kterém je spousta v Americe zase jsou Já nevím vole neser Alison prostě Jo těch v těch firem a prostě těch firem jako je spousta, takže vlastně někdy Tu převodovku se dělá je někdy ne. Ten Ford měl třeba nevím, jak to má dneska ten krávo měl Joy ventures Dragons je německá převodovka na takže tam jak se s tebou jako společnost gkfx getrag Ford transmissions a vlastně Společně jako dělali tu jako dělali tu ty převodovky jako to bylo. To byl jediný v životě. Když jsem zažil, že by
Minuta: 9
jako zákazník platil jako za zpracování nabídky teda jako jsem říct, já jsem se cítil jako nový. Jsi tak to funguje samostatně ještě jako vyráběl třeba převodovky třeba pro BMW. No a jinak vlastně tak si myslím, že jako na tom autě jako všechno nakoupené. Jo, jinak vlastně všechno od dodavatelů a dneska to je vlastně Časem se to přeloží i ty dodavatele. Mají to know-how jo? Jo. Si dodavatele tam dělají ten vývoj. Jo to znamená v tom holky tam prostě přijde nějaký jakoby ten jak to má vypadat nějaký zánět oka odladěný vlastně pak ten vlastní detailní design a to provedení prostě už dělá už dělá ten dodavatel jako co říká se. Já nevím, jestli to úplně pravda, ale jako že jsem jako hodněkrát už třeba že tohle to třeba profi. A to že třeba Fiat hrozně dlouho před to byl akorát, že ho tady taková sociální ty jak měl hrozně dlouho spousta dodavatelů jako svojich. Jo to znamená dusnu těsnění gumových prostě do těch aut, jako že vlastně Vlastně pouze pro tu skupinu Fiat. Jo to znamená. Oni obsluhovali ty něco tenkrát, bylo
Minuta: 10
tam Fiat Lancia Alfa Romeo takového A samozřejmě Říkám si, že se taková ta špatná kvalita těch italských aut, která tam jako byla a bylo za hada nabízené tím blbým plechem z Ruska přijedu silem platili, že ho samozřejmě ty licence, co jim dali ty žigulíky, tak oni platili vlastně, že jako plechem, který jako by jsi měl na konci nebo prostě to hrozně dorazilo, že ty auta prostě byli jako měli hrozně hrozně špatnou odolnost proti korozi plus. Asi se k tomu přidali jsou nějaký jako by špatné to tak jako ty ošetření karoserie potom zveřejní a zároveň prostě Tím, že vlastně ty dodavatele dělal jenom pro ně jo, tak tam bylo i jakoby jak to říct takový jako To jsou ty musíš nějaký nakladatelů amortizovat. Jo a samozřejmě když to děláš jenom pro sebe, tak to je drahý, jo, když to vlastně když ten dodavatel to zas někdy v a samozřejmě schopný to dost plno, tak to co nejvíce prostě vyrobených kusů, tak jako to jde na hru a zároveň vlastně i ta kvalita může jít nahoru. Protože samozřejmě jako když děláš zároveň.
Minuta: 11
Já nevím prostě řeknu pro Fiat a zároveň i pro Mercedes, tak jako ten Mercedes bude mít ze mě asi větší kvalitativní. Takže toho dodavatele bude jako vycepovat. Jo, kde teda není řečeno, že automaticky ten dodavatel všechny ty jako quality measures použije i na ty díly pro toho pro toho levnějšího výrobce, ale zjevně už jako je přece jenom celou tu fabriku to trošku pohne a tím pádem třeba ty díly z toho jako budou budou jako ve větší kvalitě, jo, takže mcgrath se říkalo, že vlastně ty problémy toho Fiatu byli tady v tom, že prostě opravdu ten Fiat byl jako že ho výborně. Ještě v těch 70 letech a nejenom to šlo prudce dolů, před to přesně byla ta doba, kdy jako ty automobilky to začali jako jako tlačit ven jo? No, ale teď když tohle to všechno co si zase říkal, když to když to jako spojíme vlastně s tím co jsi říkal předtím s tím, že ty automobilky plánuji opravdu jako na roky dopředu, což Mimochodem přesně jako vlastně jako koreluje s tím, co říkají, že vlastně toho Volkswagen Group, že
Minuta: 12
jo ten harddisk ten to taky říkal, že oni vlastně plánuji. Na pětiletému pět let dopředu, že že plánuji si plány, ale že že vlastně jako pět let trvá od té doby. Kdy začnou přemýšlet o tom modelu, než než dorazí na Takže jo, takže v podstatě, že jo dieselgate byla myslím 2015 16. Jestli se nepletu. Ach jo. No a to bylo přesně kdy, kdy je vlastně oni to sekli a udělali udělaly ten první velký velký někomu, že ona tu elektromobilitu a výsledek toho je id3, že jo i dd4 a i to je vlastně. Dorazilo to přesně za ty já nevím čtyři pět let, že jo, na ten trh to začíná dorážet, jo, takže v podstatě to odpovídá tomu, co říkáš jo, ale teď teď teda jako když je to takhle, že
Minuta: 13
jo, když ty tradiční automobilky takhle jako jsou nastavené. Třemešné funguje jim to taky v způsobem. Jsem také strašně závislý vlastně na těch externí dodavatelé. Tak jak oni se vlastně jako můžou poprat s tím, co dělá Tesla, která test a dělá to, že v podstatě každej minimálně každých půl roku má revizi, že jo toho auta, kde tam udělají nějakou změnu abdejt upgrade a jak vlastně tradiční automobilka by tohle tomuhle vůbec se mohla jako přiblížit, když má takový strašný řetězec subdodavatelů. Kde jako ty to přece jako není ani možný, jak oni by jsi mohl jako s nimi sednout a říct jako pojďme rychle něco vymýšlet nového potvrďte nebo jako on ten dodavatel a Natálce, aby mě v chatu, že tam teda on rusky říká, že jsou tam, že jsou tam wi-fi vlastnického nějaký ty možnosti, že třeba u toho kaess třeba to dodavatele částečně vlastní to je určitě pravda o to může být, že tam prostě nějaký nějaký jako podíly jsou jo. To chce to samozřejmě to samé není není není vyloučené, ale růstem spousta těch dodavatelů, co to
Minuta: 14
vlastně na ty mě velký velký skupiny, že ho který jsou jako relativně relativně samostatné takhle. Něco jako hodně už jakoby za kolik to říct prostě za integrovan v té firmě jo v té automobilce. Jo, že vlastně tenkrát třeba v tom pro třeba pro ty klíče. Díky toho drivetrain, už ho třeba v tom půjdu, tak tam vlastně ty rezidentní seděli rezidentní inženýry, ať už objekt, který dal nějaký hnací hřídele, že ho dělal. Já ti třeba ty kardanové hřídele, že jo a takovéhle věci tak další, že vlastně ty lidi opravdu jak to říct jakoby tím, že jsou ty zase ty dodavatelství na titulce závislý jo, tak samozřejmě prostě jako je tam to propojený to propojení. Je tam velký jo. Ale na druhou stranu je tam jako je to pravda, že to je prostě nějaký manévrování už jako míň obratný, než když jakoby nějaký třeba ten před vývoj jsi schopný velké části si dělat doma jo. No mně to Mě to právě trošku Tak jak to popisuješ, tak mi to trošku připomíná v podstatě svět počítačů, že já jsem z počítačového světa, kde kdo jste jako s it, tak určitě budete znát, že jo moorův
Minuta: 15
zákon Intel prostě a to a tak zvaný tiktok jako jsi. Intelu To znamená že je vlastně až ho výrobce čipu, který zásobuje většinu toho a it trhu a on vyrábí ty čepy. A navrhuje podstatě ty základní desky, který ty čepy propojují dělá dělá ty hlavní jako návrhy těch těch různých propojovacích systému jako třeba Thunderbolt, třeba je patent Intelu a tak dál a v podstatě ono to potom dopadlo tak, že on má majoritu toho trhu, že jo mám přes 90% některých trzích a ono to vlastně dopadlo tak, že ty vlastně všichni výrobci jako jako Adél HP Lenovo a všichni. Tak oni vlastně jako čekají co On udělá jo? Oni oni jsou vlastně jako napojený na něj tedy Intel prostě vymýšlí ty čepy a oni vědí tu rouru, že oni vědí čím ten into 3D oni spolu jako Sdílej tuhletu Road mapu a ty všichni výrobci se vlastně jako na
Minuta: 16
to napojený. A oni vědí Aha, takže za dva roky, protože ten tiktok je vždycky Jako po dvou letech se to mění Jednou je to změna architektury a Jednou je to změna výrobního procesu a takhle se to střídá. A takže ty vlastně výrobci těch počítačů to vědí a oni si plánu jít i nový počítač a jako společně s ní. Takže když ten je Intel vydá nový procesor, tak oni musejí logicky vydat vlastně jako nový systém. Jo, jenomže to samozřejmě se s tím spojené zásadní věci jedna věc je že ten výrobce tím pádem si nemůže vydat jako počítač. Kdy chce On je prostě závislý na tom Intelu, až bude mít ten nový procesor, protože jako vydat nový počítač bez nového procesoru nedává úplně smysl a druhá věc je že v podstatě tím pádem všichni ty výrobci jako totální ztrácejí a vlastně takovou tu unikátnost. Jo jako, že v podstatě v podstatě ty počítače jsou skoro stejné. Jo
Minuta: 17
a jediná právě tady zase taková analogie Apple, že jo, jsi tady začíná. Udělat vlastní procesory a to se v podstatě zase dostáváme jakoby, že ho k té Tesle, která jsi ty věci dělá sama, která právě se nějak Apple jsi si hrozně věci dělá sama a prosím začíná dělá i ty procesory. Takže on s Apple dostává právě úplně od tohohle. Prostě a to je to co co co tím chci říct, že ty automobilky, když oni se takhle závislý na těch dodavatelích a speciálně teď vlastně tu elektromobilitou životu budou hodně baterky. Takže na těch budou závislí jako mega, že jo a v podstatě Oni budou závisí na tom co ten výrobce, baterií mi vynést za nové baterky a podle toho, oni si budou muset přizpůsobit to auto jo, kdežto ta tam má jako. Podle mě výhodu v tom, že ona si tohle to jako řídí a ona tím pádem si může řídit všechno v tom jako potravní řetězce. Tak já jsem se zrovna jsi u toho byl jakoby já jsem to teda úplně detaily to nezkoumal, ale tam
Minuta: 18
je vidět, že ty automobilky jako investuji do takový ty technologických firem jo, aby vlastně zase to Jako víc pod kontrolou jo, protože je vědět třeba chorvatsky Remak vlastně to jako začala krokový výrobce sportovních elektromobilu, že jo jako a dneska vlastně jsou tam podíly vlastně já myslím, že skrz Porsche tam vlastně Volkswagen v tom jakoby, že to vlastně spolu vlastně. Dokonce se spekulovalo, že rýma koupí Bugatti, ale vlastně je to takový propojený, že vlastně tím, že jako nevím jak bude vlastně ne. Já ty na mě smajlíci Porsche, tak samozřejmě tak jako jo. Ty máš přece v tý skupině jakoby to vlastnictví, takže tam je jako vidět, že oni samozřejmě tady v té jako ať už se bude Budeme budeme vivaki asi motorech a dejme tomu volal hodí baterkách, tak tam je vidět, že ty firmy jako prostě moje kolem a hledají prostě kdyby kdyby se napojili a za sebou těch aut jako třeba ty motory ty automobilky se jako často dělali sami, jo. To znamená oni samozřejmě i ta část toho dát auto má nějaký jako cadvance coin, že není takový ten co kouká jako hodně
Minuta: 19
dopředu a dělají takové ty jakoby ty studie pusy na to samozřejmé jít externí firmy. Takový ty jako ty inženýringu, i když teda s něčím už jakoby je s něčím už teda na něj pro něco se rozhodnout, tak vlastně na auto. Milka nemá už úplně jako inženýr Ing. Takže buď si na to najme zase jako třeba externí Terezkou firmu, která je mi s tím pomůže. Tohle my jsme třeba dělali pro Jaguar, když vlastně vyjeli modely i tak to bude za rok holky a jo vlastně ten x 250 x 350 nabil a vlastně mercedes-benz měl informatika BMW xDrive, protože oni potřebovali prostě čtyřkolku. Protože samozřejmě lidi dneska ty auta, jako si kupuji většinou čtyřkolový. No a vlastně oni si třeba na jelito riccardo, abych vlastně udělali tu zástavbu. Jo to znamená převodovka šla ocet a v jo vlastně ty komponenty byly nakoupený jo, ale prostě problém, byl to do toho auta jako dostat jo, protože to je taky jako že ho vlastně to auto je jak se skládá prostě z různých jako stav systému a podléhá dneska jako
Minuta: 20
relativně přísném regulím. Tak teď to tam Musíš prostě pod kapotou. Tak abys ty, byla by jsi mi ho byl jako Crash testům elektrice, brzdám prostě podobným věcem a ta holka na to nemá kapacitu nikdy deskou na tohle prostě místo se najím o některá. Třeba jo, no jakoby. Já musím zítra Volkswagenu si asi tady v tom dělá hodně jako hodně hodně sám a nebo má takový jako Name u té firmy, který mi prostě spoluprace dlouhodobě nagar tohle neměla, takže tenkrát vlastně se to tak o nakoupili celé jo, jak to mají dneska jako je to za guláš to trošku dolu, že jo, takže jakoby třeba si to zkusili něco vynucovat, takže jakoby u těch, že ho tam jako u těch počítačů jakoby, že jo, i když prostě řekneme, že že to auto je prostě tím procesorem ten motor, že jo jakoby tak tak u těch spalovák už si to dělali hodně jako hodně jako sám, jo samozřejmě v těch elektro mu elektromotorech jako bylo vidět, že aspoň já, když jsem tam byl, tak se hodně jako vždycky se dělalo s nějakým dodavatelem jakoby. A dneska si myslím, že ty firmy jako Je třeba Baalova podobně, tak prostě společně se
Minuta: 21
siemensem, tak prostě pro ně to je, že jo. Tohle to jakoby jako trochu něco chce. Takže vlastně zase jako by to není tak, že by asi Volkswagen se třeba dělal svoje. Svoje elektromotory, ale prostě zase ty elektromotory pravděpodobně s někým takovým jako vyvíjí a prostě tady to bude dodávat. No jo, ale to se právě zase dostáváme k si analogii k počítačům, protože on jim to budou vyrábět ty subdodavatele, ale tím pádem vlastně ty výrobci budou závěsy na tom a budou vlastně. Stejně máš doma. To je to jako asi k tomu jsi si měřil a od a táta stejnost jeho ta uniforma. Toyota si myslím, že prostě to je asi ta obává, že jo prostě těch jako jako jí to petrovického prostě toho pohledu, že ty auta vlastně tím, že ten elektromotor Ok říkám bude z tebe někdo asynchronní permanentní magnety, prostě já ti jak jsi jel vlak z ale vlastně jako časem se zase najde nějaká cesta, která prostě se bude bude se to že to jako nejlepší kompromis mezi výkonem a cenou a zástavbou jo a ty auta samozřejmě budou jako budou
Minuta: 22
si hodně podobní a je to mnohem s tím, že to je ten systém vlastně jako jednodušší jo, tak si myslím, že tam není. Riziko, že tam pak přesně do toho vstoupí, tak ti vše co tam byl s Mírou jako spousta to dávají se dodává z Číny, jak to může být jako že vlastně ty pak koupíš celý ten powerpack prostě koupíš jako koupíš vlastně i třeba i třeba jste na elektromobily. Vlastně když Pomineme baterky do elektromobilu vlastně jako relativně jako jednoduché, jo, takže jsem zvědavá ten klíček a stahovat egg různých couvacích kamer, ty jsou asi na ty mě s Jířou to tam chci bude pořád, že jo jakoby. Ale ale samozřejmě ty výrobce jako vejfuku prostě asi to není úplně všechno. Sice nevím prostě neplánuješ, že budeš ještě dlouho jako to mydlit jako u nás marketu ocisten a ty párky tady jsou ode mě ještě jako bude dobré, jako léta potřebuje vlastně elektroauto převodovku. Vyplatilo se to vůbec teda tomu Porsche, protože to přece muselo stát šílený prachy. Jestli bude to stát údržbu. A ve finále dobře. Oni jsou o malinko rychlejší než ta současná. Tesla, že by to třeba bylo aspoň tak, že budou mít jako nižší spotřebu.
Minuta: 23
Ty jsi zmínil, že jsi dělal ve firmě, která dělala protestu a ty jsi teď. Ten Bugatti Veyron to myslím, že taky je docela zajímavé se to jenom jako dotknout, protože to byl model, který byl hodně dotované, jako když teda přichází ta elektromobilita, na čem se asi shodneme. Počkej, ale ten technický benzín, to je něco, co mi už vůbec hlava nebere. Jo, ty jsi říkal, že oni něco vyvinuli a teď jako jo. Je to takový jako. Sice to kreslilo. A prostě vždycky jako naráželi na to jako bytu cena. Tesla má jako že je vidět, že jsou v tom prostě daleko elektrosport Motosport ano či ne. A jaký máš rád auta, jako co máš vlastně za auta.

Předchozí video

JARDA KOVÁŘ: kvůli výhrůžkám hatera jsem šel na policii, nebrali mě vážně, kyberšikana je problém

Další video

Jana Jelič: Principy vaření jsou důležitější než recepty