Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

NOVINKA! TESLA MODEL 3 2021 Q2

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tesla opět udělala aktualizaci jejího nejprodávanějšího modelu Tesla Model 3. Toto jsou informace, které jsem byl schopen dohledat viz obsah videa.

Obsah:

00:00 Úvod
01:08 Interiér
01:50 Enhanced Autopilot
03:48 Webová stránka
04:12 Nová baterie (614km dojezd)
06:28 Vyhřívaný volant
08:23 Standard Range Plus
09:27 Performance verze
10:51 Termíny dodání
11:35 Nová světla
14:31 Závěr

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás Ondra Bačina dnešní video se bude věnovat update U Tesly model 3 2021, protože tady máme nový kvartál Q2 a Tesla udělala opět Tichý upgrade update hardwaru. Tak pojďme se na to podívat. Tohle video bude pokračováním podrobný recenze, kde jsem srovnával starší model Tesla 3 2019 s novějším modelem 2021, takže mi na to teď navážím jenom na ty a dej ty, které by měly být oproti tomu vlastně, co jsme si ukazovali v tomhletom videu, takže určitě Kdo jste neviděl, tak bych doporučil se na to podívat a bude to dostupné tady začneme webovou stránkou, protože ta Upřímně řečeno dost. Nela taky změny už konečně
Minuta: 1
česká webová stránka je předělaná stejně jako Americká, kdy se na to podíváme. Tak už je to opravdu totální zjednodušení, když zase Tesla se snaží, aby ten nákupní cyklus byl co nejvíc jednoduchý, aby to co nejvíc bylo transparentní. Takže ta první změna je, že všechno je na první stránce. To znamená, že nemusíte už nikam překlikávat. Tak jak to bylo dřív tady nahoře byly ty kroky. Teď už vlastně tady všechno je na téhle té straně. Máme tady právě jako první update, který se nám tady Překlik okamžitě jakmile přijede tady na interiér, tak prvním update je, že už přichází to co Upřímně řečeno se montovalo už nějakou dobu v Číně. Takže už všechny nové Tesly model 3 budou mít lety aktualizované dveře, kde jak vidíte, tak se jako kopíruje vlastně ten design té hlavní palubky se kopíruje trošku do těch dveří a udělá to takovou jako prostor vlastně kontinuální
Minuta: 2
musím říct, že ještě líp to teda vypadá v té bílé tady to se mi teda jako líbí hodně, ale zase je to je vždycky subjektivní schválně napište vaše komentáře, takže to je první abdejt asi nejdůležitější potom, jak tady máme autopilota, tak tady vidíte, že z toho kdy se to občas tam objevilo, pak zase ztratilo pak zase objevilo. Tak to vypadá, že teď už jsme ve stádiu, že je tady pořád vlastně dostupný NH auto. Neboli v češtině vylepšený autopilot za 100000kč, který je. Upřímně řečeno takový ten asi to co nejvíc využijete, protože je tady ta funkce Navigate on autopilot speciálně ve chvíli, kdy chcete jezdit hodně dálnice. Pak je tady automatické parkování. Co zase třeba se líbí, hlavně, že nám třeba Moje žena je z toho nadšená a tady je zajímavý. Že připravuje nám summon. To znamená, že i to vlastně to, že si budete
Minuta: 3
moct zavolat to auto třeba s parkovištěm, což je vidět. Teď zrovna tady na té animaci, že vy stojíte tady před obchodem. A to auto k vám přijede, až to teda EU schválí v Americe už to funguje. Tak tak to vlastně bude taky. No a pak je tady, že ho samozřejmě ta schopnost plně autonomního řízení, táta stojí prostě tak, jak to stálo předtím tady musím říct, že se taky jako Konečně je to víc jako srozumitelné, protože dřív na té stránce nebylo úplně jasné, co jsi vlastně musíte koupit, abyste Litý dané funkce, teď je to podle mě úplně supr jednoduše a jasně vysvětlení a každý to každý to musí pochopit, ale vždycky tady máte ještě tlačítko jako detaily funkce. Kde jsi právě tyhle ty přesně věci? Jako můžete se na ně podívat do detailu, takže to je ohledně toho. Jinak jak jsem říkal, táta stránka je předělaná opravdu do toho takzvaného počasí začnu get. Co znamená co co vidíte,
Minuta: 4
tak to dostanete. Takže si tady krásně můžete jako Měnit barvy měnit si kola a okamžitě vlastně to vidíte, jak to auto bude vypadat v realitě, když to měníte, takže to by byla ta webová stránka. No a teď se pojďme podívat na asi nejdůležitější věc a to je když si Překlik n m. Tady na Long Range verzi, tak se nám tady objeví velmi zajímavá informace 614 km, což je teda masakr. To už se vlastně blíží Esku. A jak je to vůbec možné? Takže díky moc mému patronovi, který mi tady na to Upozornil. Samozřejmě už jsem už jsem dohledali i na webu a tak dál. Takže Jedná se o novou chemii baterií, kde ty 2021, který se dodávaly do teď, tak měli Long Range měli LG kemp baterie. Ty baterky
Minuta: 5
nebyly úplně přímo u tý velmi jako pozitivně a to proto, protože oni nemají ještě vyladěný software nemají ještě vyladěný vlastně BMS na ty baterky a zatím jako maximum, co se nabíjejí, tak je 200 km, takže ten V3 supercharger vlastně zatím na těch LG. Cam nevyužije, ten má maximum 250 km Tesla Slibuje a s tím, že jak jak budeme Schindler ning. Jak jste na tom učí asi na těch datech, tak to postupně by měla zvedat a a měla vlastně byty a charakteristiky se dostat do stejné úrovně jako na ty současné Panasonic i ale zatím tomu, tak není tady ty nový, který vlastně přichází teď Q2. Jak vidíte? Tak to je to dole. To je to 2170, ale jako Long Range nebo respektive modely a3w. Tak je vidět, že ta baterka je opět od Panasonicu. To znamená vracím se zpátky stejný výrobce,
Minuta: 6
ale je měla by být o trošku větší, což teda už je 93 kg celková kapacita, to už se skoro blíží Esku, to je jako neskutečný. Vypadá to, že se teda zvětšila i ta vlastní kapacita té baterie jako takový a proto se vlastně taky prodloužil ten projekt a ten dojezd jo. Takže tohle by měl být ten Hlavní důvod, proč vlastně ty ty nový jestli mají ten větší dojezd. Ještě bych rád ukázal jednu skrytou novinku. Která je ale napsaná na webu, ale Tesla jí úplně nekomunikovala a hodně z vás na ní čekalo. Takže pojďme se podívat tady do interiéru. A tady když si klikneme na funkce, tak tady právě máte vidět jednotlivé funkce toho auta, jako je prosklená střecha, že jo. Středový displej bezdrátová nabíječka. To jsou všechno věci, který o kterých jsme se Už bavili stoprocentně veganský interiér,
Minuta: 7
tak tady máme první jako takovou ukázku to o čem to o čem to bude a potom když tady přijdeme do interiérových prvků, tak tady Komfort wuala vyhřívaný volant, takže konečně má Tesla model 3 Long Range. A víš a vyhřívaný volant. Dokonce by to mělo být tak, že ten vyhřívaný volant se možná dodává už jde. Dobu a mohl by přijít jako softwarový upgrade. V aplikaci těm z vás, kteří jste si koupili auto a neměli jste ho vybavený vlastně tímhle tou funkcí. A další věc je, že když se podíváte do standard Range plus do interiéru, tak tady žádný volant vyhřívaný
Minuta: 8
není a teď samozřejmě velmi pravděpodobně standard plusko ten volant mít bude fyzicky, ale není prostě softwarovy zapnutý. To znamená, že to otevírá další prostor potom pro budoucí upgrade Softwarové aplikaci do kupy těm, kteří by si koupili tu standard plus. Možná bych tady ještě jenom dodal k té standard Range plus C, že tady se tomu že teďkon zdá ten rozdíl těch km. Obrovského 450 podstatě oproti 600. Ale zase jako na druhou stranu. Musíme si uvědomit, že ta Standa Challenge pluska má v sobě železo fosfátová baterie oproti tomu, kdy tady máme niklový Nikol magenis baterky, který mají teda jinou chemii, jinak trošku fungují. Takže tady tyhle ty baterky Long Range of Performance. Tak ty není dobré dobíjet do 100%
Minuta: 9
pravidelně, protože se ta baterka tím ničí, když to železo fosfátový baterky tam je to je dobře. Ty mají je to jsou ty milion mile baterie, který vydrží mstě miliony kilometrů. Takže tady tím pádem by to standard Range plus můžete dobíjet dostat procent. Není to takovej problém. Takže najednou vlastně ten rozdíl těch těch dojezdu není tak velký. Takže jenom aby tohle bylo trošku jasné a potom tady u té Performance. Tady je teď. Krásně vidět jak Vlastně to auto máte hned vedle speciálně. Tady v tomhle tom pohledu, tak můžete si všimnout vlastně co co ono to udělá ve chvíli, kdy tady jedna, když se podíváte na ty kola, tak když to před cvaknu, tak si můžete všimnout, že to auto trošku poskočí, jako to není náhoda. Není to žádná Grafická chyba, je to protože o dva a půl centimetru to auto jeniš plus vlastně jsou tady ty 20 kola a plus nám
Minuta: 10
se tady zapne ten ten spoiler, který je karbonový a samozřejmě to už je tady vidět teda hůř, nebo možná tady v tom pohledu to vidět trošku bude asi no blbě, ale jsou tady vlastně brzdy. Tady by to možná mohlo být vidět líp, ne, tak je to tady není úplně vidět, ale jsou tady Brembo červený brzdy. Takže ty taky jsou aspoň vylepšené, já tady možná ještě pro ty z vás do byste si chtěli kupovat tu Performance CW, tak jenom bych tě upozornit, že zimní kola jsou tady asi. Taky dvacítky, což nevím, jestli bych úplně doporučoval. Tady bych jako asi doporučil. A ty zimní kola si koupit separátně, který jako ze standardky prostě 19. Nevím, jestli úplně dobré mít na zimu prostě dvacítky ještě ke všemu za tyhle ty tyhle ty poměrně prý peníze. Jinak co se týká toho, když se podíváme tady na časy, tak vidíte, že ta Long Range má dodávku červen, kde z toho
Minuta: 11
standard Range má dodávku květen, je to proto, že John Crane žena Performance. Kit jdou ze státu, kdežto standard Range plus kadow z Číny. To je jakoby jeden důvod a samozřejmě. Teď by díky tomu, že už ten kvartál začal, tak už jsou nějaké objednávky a tak dál. Takže to bude mít nějaké zpoždění. Každopádně vy všichni, kdo jste si teda objednali. Taťko testu vlastně ve dvojce, tak určitě vám přijde tohle možná i někteří, který jste objednali v tvé jedničce by Vám měli už dorazit finové. Modely s tou novou baterkou, potom tady jsem slíbil, že bude nějaká jako třešnička na dortu. A co se týká světel a to je o tom, že v podstatě všechny ty 2021. Což když jsme to testoval i ve dne. Tak jsme to nemohli takhle ověřit, ale mám tady krásné video, který to ukazuje to srovnání vlastně těch starších tesela těch novějších. Tak pojďme se na to podívat. Takže
Minuta: 12
tady tady na tom videu na levo je ta novější 2021 a napravo je vlastně 2019 a tady vidíte. Jasně na té novější je krásně vidět jako čtvercový nebo jakoby takový víc a víc prostě hranatý svícení, kdežto na té starší jsou to víc takový jako oválný oválný vlastně světla. Když se podíváme na ty na ty dálkovky, tak tak zase vidíte, že opět opět vlastně je to je to takový čtvercový oproti starším tomu staršímu vozu, který je jako obdélníkový, ale teď když si je když si srovnáme to auto jako separátně, tak tady vidíte, že tady jsou takový jakoby špičky. Je to takový prostě takový
Minuta: 13
víc analogový by se dalo říct osvícení a není to úplně moc jakoby po velké oblasti, kdežto, když se když se podíváme. Jo tady to je vidět. Záběr na to světlo a tady toto jsou dálkovky, když se podívám a vlastně na tu novější verzi, tak vidíte, že to je daleko víc do středu daleko víc jako roztáhnutý místo to aby to bylo jenom vlastně na těch dvou dvou místech, to je jedna věc by tam někde tady tohle, to jsou dálkovky, který Zase jsou vidět, že jsou jako koncentrovanější do středu, ale daleko víc jdou do stran, než ta předchozí generace, ale co je vůbec nejzajímavější je teďkon tohleto to zapnuli servisní režim, kde vidíte, že vlastně oni se tam zapnout nějaký nějaký jako symboly, které vůbec předtím nebyly. To znamená, že tady je velká spekulace v tom, že je samozřejmě tohle se okamžitě otevírá prostor pro nějaké autotuning. Protože samozřejmě
Minuta: 14
ve chvíli tam mám nějaké symboly, které ta umělá inteligence, které jsou v těch kamerách dokáže načíst. Takže ona by mohla dokázat Dva světy auta automatizuje ty světla automaticky seřídit, to je první věc a další věc, jak jste viděli, jak se to tam hýbalo, tak samozřejmě do budoucna tím pádem by mohlo přijít vlastně se softwarovým update am i nějaký vlastně jakoby nasvěcování do stran a i samozřejmě třeba i zhasínání třeba světel nějakým autem, které jdou proti a podobně jako má jako už dávno konkurence. Takže to by bylo takhle jenom jakože v rychlosti shrnutí toho co můžeme čekat od nových modelů, který přichází od Tesly od Q2 samozřejmě. Tady to zase jenom trošku ukazuje ten systém jakým Tesla funguje, že bez toho aniž by cokoli oznámila, aniž by to nějak marketingové využila, tak prostě jako kdyby ty auta a prostě jako vybereš si nějakou nějakou novější verzi a ani o tom
Minuta: 15
nemusíš jako vědět. Takže kdyby jsme citovali, jestli z toho, že ho forresta gumpa, tak je to jako balíček čokolády, že ho nikdy nevíš, kterou si vybereš schválně. Napište co vy si o tom myslíte bude do budoucna zase velký problém potom až ty auta se budou prodávat jako jet i tak bude docela jako Challenge zjistit vlastně, který přesně to je model, co to všechno má nemá podle toho vlastně, kdy to bylo vyrobené a tak dál, takže děkuji moc za vaši pozornost. Děkuji moc všem patronům, které podporují ten Kanál, že se můžu věnovat takovému velmi úzkému tématu jako je Tesla primárně a dalšími dalším úzkým tématům vám děkuji, že jste to do sledovali a pokud se líbilo určitě dejte like a ať vám to proudí.

Předchozí video

AUDI A6 E-TRON KONCEPT

Další video

6 tipů, jak si vydělat 10 000 Kč bokem v době krize