Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

NOVÉ! Tesla Model S/X 2021 !!! | WWW.TESLACEK.TV

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Toto video je shrnutí všeho co jsem zatím byl schopen dohledat k nejnovějším modelům Tesla S a X 2021. Delší verze pak dostupná na webu.

Obsah:

00:00 Úvod
00:57 Software ticho
02:52 Yoke volant
05:24 Qi nabíjení
05:48 Octovelve a uni-lišta
06:39 Větrané sedačky
07:12 Model S Refresh 2021
08:37 Model X Refresh 2021
09:17 Závěr

Automatický transcript

Minuta: 0
A ona už ho jenom alespoň O2. Ahoj všem, zdraví vás tesláček dělám videa o elektromobilitě, ale speciálně od Estée, takže jestli vás tyhle věci zajímají, tak určitě Nezapomeňte dát odebírat dnešní video bude warashi modelu s a x d speciálně teda už to má za sebou hodně dlouho skoro 10 let historii, takže refresh to chtělo CSko nějakých 4 něco lépe vlastně už pátý rok, takže jdeme na to, tak
Minuta: 1
asi nejzásadnější věci jsem vypíchnu tady obecně vlastně z toho refreshe toho SK, které se týkají obou vozidel. Tak zaprvé je tady docela velký razantní abdejt v Audio soustavě, která má 22 reproduktorů skoro 1000w, ale co je strašně důležitý, tak je tam softwarový nebo respektive aktivní Noise cancelling, to znamená aktivní světlu mení hluku, který známe z klasických sluchátek nebo Stock? Lepších sluchátek a to funguje na principu takovým že na tom sluchátku musíte mít mikrofon, který zaznamenává vlastně ruky a hluky z venku, tak zvané White Noise, to zná hlavně to funguje na tyhle ty jako bílý šum i to znamená nějaké zvuky, které se jako opakuju. Takže super to funguje třeba v letadle, kde Vám hučí motory, že jo, tak tak tam to vlastně ty sluchátka útlum něj. No jo, ale tady najednou to máme v autě, to znamená, jestli
Minuta: 2
to bude fungovat tak že opravdu ta cesta bude mít reproduktory venku a bude schopná a světlu mi zvuk zvenčí, tak najednou asi je to Co je to je docela vytýkáno, že nemá tu aspoň tichost v kabině takovou jako třeba i některý jako prémiový jiné značky automobilový právě proto, že nemáte materiály tolik vlastně si s tím takhle nehraje, protože to samozřejmě zvyšuje náklady, tak najednou tady je typický něco vlastně o Tesle. Kde ona bude možná. Schopná tohle to vyřešit softwarově a vlastně hardwarově na straně jakoby mikrofonu a já počítače, který jakou počítá to, aby poslal vlastně proti signál, protože tomu Hluku, takže tohle je jedna ze zásadních věcí, která si myslím, že ne úplně každému. Může dojít a přijde mi docela zajímavá ve speciálně spojení s Teslou. Pak tady máme jednu obrovskou kontroverzní věta to jasně, tak zvaný joke volant, to znamená. To je volant, kde kterému chybí ten vršek
Minuta: 3
a není vlastně dokulata Kde Tady bych jako jednoznačně co se týče designu a vůbec jako úchopu a tak dál zdůraznil, že tohle je něco, co známe z Formule 1. A ve chvíli kdy je jako to můžou používat. Jezdci kteří lítají prostě přes 300 km v hodině, tak to určitě není něco, co by bylo méně bezpečný nebo špatné nařízení, je to samozřejmě o tom, že určitě Test a bude mít jako volitelné podle rychlosti se bude přizpůsobovat, že je ten náklon. Vlastně toho volantu a bude otáčet víc těmi. A tak dál tohle to jsou všechno jakoby detaily, které určitě se vyřeší Nota Bene, že už jsem zahlédl taky jako fotky, že existuje i verze jako s klasickým volantem, takže zřejmě někde v zemích, kde se aby to byl legislativní problém, tak to Tesla určitě bude řešit Nicméně Co je tady daleko důležitější je zase to opět může jako uniknout někomu je to, že tady nejsou žádné páčky. Já tohle teda určitě nebude vlastně v obou variantách ty pátky jsou vlastně
Minuta: 4
nahrazené tlačítka na volantu a tady teda doufám, že to budou opravdu opravdu klasický tlačítka a nebudou to v dotykový tlačítka, že tohle třeba něco co mi jako strašně vadilo najde čtyřce, když jsem ji měl šanci vidět ten ten prototyp. Kde jako Ivi na dveřích a takhle byly použity tyhlety dotykové tlačítko a to je prostě velmi nepraktické, protože pohmatu, když tam přijedete, tak vlastně můžete omylem něco zmáčknout, aniž byste chtěli, takže to je ten jak volant, kde? Tady jí lawnmaster a k tomu i vyjádřil, že vlastně tady vůbec chybí i řazení, že není tady vlastně nikde na tom volantu vidět ani tlačítko na to, že byste mohli řadit, takže je ta test, aby měla dělat z toho, že umělá inteligence bude jako vyhodnocovat. Podle toho, kam by zrovna jedete podle mapy a tak dál. Co byste zrovna chtěli zařadit a pokud by s tím nebudete souhlasit, tak na displeji bude možnost přepnout tady na tohle. To jsem opravdu hodně zvědavý, jak tohle bude fungovat. Myslím
Minuta: 5
si, že tady Tesla jde trošku tím Apple stylem jako natlačíme uživatelům něco, co si myslíme, že by mohlo do budoucna být Trend tak jako tenkrát Apple uvedl bez tlačítkový telefon jeden velký displej a ze začátku na to strašně lidí nadávalo a dneska to v podstatě používají skoro všichni. Možná že tohle bude ten nový standard v automobilovém průmyslu, ale na tohle To jsem fakt zvědavej, pak tady máme takovou jako hodně velkou zajímavost, která taky mohla spoustě lidem únik. Protože i vzadu mametchi Charging, když se podíváte na tu opěrku, tak tam je vidět, že tam je stejná konzole na tenčí Charging jako je vepředu pro ty dva mobily, což Tohle je zase něco co mi přijde jako dobrý zajímavé a praktické. No a pak tady máme toho světové čerpadlo, že jo, který jako společně s tím super ventilem velmi úsporné topení a chlazení, který
Minuta: 6
přichází z trojky a s y u, ale také zároveň je tady ta jedna velká lišta, která fouká ten vzduch bez toho, aniž byste vy to museli nastavovat, což je další jako super novinka, která kterou právě přinesla trojka. Je to myslím si, že to je taky jeden z důvodů, proč ten volant a vlastně Nemá ten Vašek, že když se podíváte. Tak jste vlastně ten vzduch jde přes ten volant, takže samozřejmě tohle a bude v tom případě praktičtější a Nehledě na to, že znova říkám asi ittenův od toho volantu takhle jakoby. Prostě na těch 3 a 9 je právě tak jak by se ten volant správně měl držet. No a další věc, která jako v Tesle už kdysi byl a pak byla odstraněna a teď se tam konečně zase vrací zpátky, protože je poměrně ne úplně málo, třeba mých Fanoušku a podporovatelů, který přesně na tohle to čekají a stěžovali si, že prostě ty odvětrávané sedačky by chtěli, takže přicházejí zpátky. Tesla
Minuta: 7
udělala redesign jsou také novější sedačky. Jasně, na který má i patent v poslední době vydaný. Takže já se na to moc zvědavý vypadají moc hezky a vypadají, že by mohly být takový velmi komfortní. No a teď věci, který už se týkají teda jenom vlastně s CSKA separátně. Takže tady se pokusíme odpovědět na ty otázky, které asi možná vás budou zajímat a plus vlastně jakoby oddělený jako esko XP. A pak právě se podíváme v té Vnější části si rozebereme, proč tomu tak je? Takže Road Runner baterie evidentně bude pouze Flat Glass, tak tu strach evidentně pouze v pletl rychlost nabíjení v těch standardních modelech, to znamená Long Range a bude podle mě stejná jako doteď a tažné zařízení. Vypadá to, že teda nemá a nebude mít,
Minuta: 8
protože tam není vidět, že by tam přibylo tady jenom potom tento rozdělení rychlosti. To zná tady vidíte, že ten ples je opravdu ten co bude mít ten velký dojezd ještě rychlejšího si zrychlení bude mít ale stejný. Jasně stejnou maximálku jako pleť a to je, protože ten rozdíl vlastně mezi Long Range na plet je to že v tom pádu jsou tři motory o proti dvoum v tom Long Range. Ale právě v tom pletla. Budou ty nové baterky Road Runner evidentně proto je tam ten větší dojezd klíče x tak routeru baterie evidentně podle všeho co Zatím vidím a tak mít nebude, tak tu strach mít nebude a tím pádem rychlost nabíjení bude asi stejná jako jako doteď to znamená to nějakých těch 200 km směr a rychlost dobíjení. Vypadá to, že nebudou mít zatím to
Minuta: 9
co má vlastně trojka a y ty těch 250. A proto že to souvisí s těmi novými baterkami, který vypadá s tou novým formátem baterii 21 70, který vypadá, že tyhle mít nebudou. Zachovává se tady 860 50, takže to by bylo asi na úvod a teď se pojďme teda podívat víc do detailu. No takže to by jsme se dostali k závěru asi tohodle videa. Doufám že se mi podařilo nějak jako shrnout pro vás všechno co Tesla jsi mi přinesla s tímhle tím refresh m budu moc rád na vaše vaše nápady, co by si o tom myslíte. No samozřejmě je to něco co co se hodně očekával, hodně se o tom diskutovalo, takže Zajímalo by mě vy byste do toho šli, vyměnili byste svoje třeba nebo trojku za novější model nebo chcete čekat na ten Vlastně pleť plaz na to
Minuta: 10
s těmi novými baterkami nebo vás to zklamalo. Co si myslíte o tom volantu a tak dál. Jsem moc zvědavý na vaše na vaše komentáře, takže pište a samozřejmě Díky moc za vaši pozornost a ať vám to proudí.

Předchozí video

Tesla Model S Kabriolet | WWW.TESLACEK.TV

Další video

Honza Vojtko - Můžeme milovat víc lidí najednou, chemii nepřekecáš | Neurazitelny.cz | Stůl pro tři