Celý záznam je dostupný na PATREONU

NIO – ČÍNSKÝ DRAK KONKURUJE TESLE | WWW.TESLACEK.TV

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Toto video je upoutávka na stream věnovaný konkurenci Tesly z Číny společnosti NIO.
Jedná se o velice zajímavý startup, který cílí přímo proti Tesle a nabízí zajímavé technické vychytávky, jako je třeba upgrade nebo dokonce výměna baterie místo jejího nabíjení. Video čerpá z uvedení na trh nového vozu ET7 což je NIO odpověď na Tesla Model S.
Sponzor videa: https://www.uspornybalik.cz

Obsah:

00:00 Intro – NIO není žádný nováček
01:06 NIO Vize modré oblohy
02:09 NIO “merch”
02:43 NIO Nabíjecí strategie
05:30 NIO Battery Roadmap
06:49 NIO Battery Upgrade
10:14 TESLA Station 2013 – výměna baterie
11:58 NIO Swap Stations
12:15 NIO 150 kWh Solid State
12:28 NIO ET7 & Závěr free videa

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem sponzorem tohoto videa je úsporný balík, cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč bez toho, aniž byste museli chodit na poštu, ale taky producenti a patroni webu tesláček TV kde najdete i celý záznam tohoto streamu. Budeme na hlavní téma a to je automobilka. Né jo, což je čínský start-up, nejelo není žádný Nováček. Ale zase na druhou stranu nemá úplně velkou základnu zákazníků, což právě Třeba jako ve spojení s tím, že je to vlastně čínská firma, kde v Číně jsou jako elektromobily poměrně hodně pastovaný gril státem podporovaný a je tam velký tlak na elektromobilitu mi přijde že 75 zákazníků. Že jako není úplně moc. Jo, které nejsou na trhu tak dlouho jak Tesla. Myslím, že od roku 2015 najeté kilometry. Naopak. To není úplně špatné jako jedna
Minuta: 1
z vás 4 milionů najetých kilometrů celkově na ty jejich flotile to jako není úplně špatné, no v Číně v Drtivé většině těch velkoměst modrou oblohu prostě neuvidíte. Díky smogu, že jo. Tady z toho, aby měli zase čistý vzduch. Je tam dává jako velký smysl. Takže na to hodně tlačí a mají tam jako zajímavý systém. Kde v podstatě po najetí kilometrů na tom autě, tak se vám přeměňuje to co jste uspořil je za CO2, tak se vám přeměňuje na nějakého body, který co jsem tak pochopil, tak si potom můžete přeměňovat na nějaký jako věci včetně třeba slevy na auto na dobíjení i na nějaký jako merčendajzing věci a tak podobně. Takže tohle třeba mi přijde docela jako zajímavý systém obecně teda musím říct, že to není jo. Ta prezentace byla taková kombinace Applu a Tesly jo, měli tam jako hrozně ten začátek měli prostě jak Apple, kde tam měli film.
Minuta: 2
Příběhy trh jako různých majitelů těch pěkný auta měli s nimi natočené prostě úplně srdceryvné příběhy tady s klidem a to ten majitel řekl, že Budou vyrábět jako i mého live značku, kde do toho zapojil víc jak 100 módních značek a že budou dělat vlastně jako zelený zelený produkty jako oblečení a podobně a to všechno půjde koupit přes ten jo. Ach jo. Takže hodně. Je vidět, že jako strašně to mají položený na té komunitě a že asi nějakou se snažím všechno dělat pro tu komunitu, aby měli nějaký výhody ta komunita jako včetně třeba i toho nakupování nějakých věcí a tak podobně nabíjecí strategie, tak tady je asi nejzajímavější jsou to asi nabízí já u toho se asi nejvíc zastavíme, protože oni nabízejí nejenom
Minuta: 3
Home Charging Destination Charger jako super Charge, ale dokonce nabízejí jako mobilní dobíjení, kdy oni mají dodávky vlastně s baterkama, kde mají službu. Že vy si můžete zavolat a oni přijedou k vám vás kdekoli. Eko Nabít a mají to i zároveň pro záchranu, že kdyby náhodou jste někde skončili jako s vybitou baterkou, tak si zavoláte tuhle tu službu a oni k vám dojedu a nabiji vás. Oni mají svůj vlastní Home Charger, což není nic divného 66 procent uživatelů ho používá. Co je ale docela zajímavý. Tak mají jiný My Destination Charger, než ten Home Charger evidentně vidíte, že designově jiný tady mě zaujalo, že to je DC nabíječka 20 kg, což musím říct, že není úplně špatný nápad, protože přeci jenom takový to, že někam přijedete prostě na ten Tesla Destination Charger a ten majitel si to tam jako po šteluje na 6 ampér
Minuta: 4
a vy potom jako zjistíte, že jo, že se vám to nabíjí, že se to zvládne nabít, tak abyste jako ne vyplýtval i klimatizaci, ale že by vám to do bylo baterku to moc ne, tak tady to vypadá, že majitelé si s tím moc hrát nebudu moct a že je vlastně je to opravdu cíl. Na to, aby se na to mohli spoléhat. A mohli jste plánovat si cestu a 20 km. To už jako není úplně špatné. Jo za nějakou tu hoďku nějakého jako dalšího oběda s nějakou třeba Procházko už tam už tam prostě docela knete něco. No myslím si, že by se dalo docela knoty třeba sto kiláků. No pak tady máme supercharging a tady nám začínají první právě rozdíly oproti Tesly jo, protože je to čínská značka, která směřuje na čínský trh, který jako Čína je vlastně jedna z nejvíc nebo vlastně nejlidnatější země na světě s velkým růstem speciálně v té elektromobilitě, ale oni mají jenom 100 nabíjecích lokalit na nich mají teda jako 792 stojanů, což vychází zhruba jakých
Minuta: 5
průměrně 8 stojanu na jednu lokalitu, ale když to srovnám s Teslou, že jo, tak tam má asi celosvětově 20000, jak superchargeru a jenom v Číně se mi podařilo dohledat, že má že by měla mít 2. 87. Asi je lokality, jo? To znamená že Tesla má skoro třikrát víc mě lokalit na ty supercharge, než má to jo, jo a Tonyho je vlastně jenom čínská značka zaměřená v současné době jenom na čínský trh a expanduje. Zatím nikam jinam, co jsem tak z toho pochopil. Tohle je něco, co mě taky zaujalo tady roadmapa na baterie jednak teraton. Jo mám Spolčení s Datlem, což je firma, s kterou uzavřela smlouvu i Tesla pro ty dodávky v železo fosfátových baterií udělala teda Cell Tupek Nově Jinak tady vidíte jakou historii. Kde je 2018 měli 70 km baterku 2019 84kw baterku
Minuta: 6
v roce 2020 100 km baterku každý rok zvedají tu kapacitu o 20 procent. Což je jako opravdu velmi velmi zajímavý v podstatě se tady dostáváme zase zpátky do toho, že. Elektromobily se vyvíjejí v podstatě velmi podobně opravdu jak ta it technika a tím pádem. Opravdu se blíží doba, kdy ty j&t elektromobily se díky tomu, že ty nové budou prostě pořád lepší a lepší budou klesat na té ceně a velmi rychle se můžou dostat vlastně na úroveň stejnou jako ropáci nebo dokonce třeba i jako nižší, což vlastně bude najednou právě ta revoluce to spustí to, že najednou lidi přestanou se obávat mít elektromobily, protože jako jeden ze zásadních důvodů, proč nechtěl, jak tomu bude, protože si myslel, že to je drahý, teď se dostáváme právě na něco, co je ta první věc, která je jako velmi zajímavá. A to
Minuta: 7
je asi bateria Mgr a to by třeba u Tesly jste taky jako schopný si koupit novější baterku, ale je to formou přes servis a mám takový dojem, že není možné si koupit právě jako pro 70 kw třeba nebo pro 85 x 70. Není úplně jako možné si koupit vlastně jako Andrejka na stovku. Jo tady je mají příklad upgrade z 70 km hodinový baterie na 100 km baterie a je to ve dvou způsobech jeden způsob je takzvaný b&s. Co znamená baterie servis? Co znamená, že vlastně vy si tu baterku pronajímáte v neplatíte tu baterku? Vy platíte jenom pronájem a ta baterka je vlastněný já a v tu chvíli i když máte tu 70 km od hodinovou baterii, tak na to abyste měli stovku, tak začnete platit nějaký 3000 měsíčně tohle, to jsou všechno. Prosím vás ty ceny, to jsou přepočty z toho i v těch jejich prostě fufí fufník u
Minuta: 8
takže samozřejmě nevím, jestli oni ty ceny mají z daní bez daně nevím, jaký tam mají daňový systém. Je tady nějaký složil z Číny, takže nemůžeme ty ceny brát jako že takovéhle ceny by třeba někdy byli Jako v Evropě. Je to jenom jako orientačně od Přepočet abychom si udělali představu, kolik to tam jako stojí jo, takže 2900 měsíčně je vlastně Grade a nebo jednorázový poplatek nějakých 194000 bratrů prostě 200000 a máte Andrejce 70kw baterky na stovku další jako Zajímavý je to, že ve chvíli kdy by si kupuje ten nový auto. Vy máte možnost koupit ho nový stejně tak jako u všech ostatních automobilek. Prostě kupujete auto včetně baterky včetně všeho a nebo si koupíte to auto právě s tím busem. Jo s tím s tou baterie za servis. No a tím pádem, protože jsi vlastně tu baterku nekupujete, ale ta baterka je vlastně toho výrobce a vy si jí pronajímáte,
Minuta: 9
tak ten výrobce vám dá slevu na to auto o tu baterku, ale samozřejmě vy jí potom za tu dobu používání samozřejmě jako zaplatíte, ale co je zvláštní. Tak ty ceny To je další věc, co mi tam úplně jako nesedí, protože 430000 je poměrně hodně dobrá cena na 100 km. Pack zároveň, když se podíváme na 3000 měsíčně, že jo 36000 je to za rok a když si to vezmeme tím pádem za 10 let, že jo je to je to 360000 ta cena té baterky ani za 10 let tím jako baterie za servisem by nezaplatíte tu cenu, jako kdyby jste si to kupovali nové, což prostě z finančního hlediska mi přijde opravdu hodně zvláštní a je to strašně levný a přijde mi jestli jestli tam prostě mi něco nechybí v tom v tom jako v těch výpočtech, jestli náhodou, že tam to Nikde nebylo úplně
Minuta: 10
jako uvedený, jestli náhodou to není jako, že těch 2900 je k stávajícímu poplatku, který ten člověk platí za tu sedmdesátku jo, protože mi to přijde nějaký hrozně levný jo, že tím pádem by jste vlastně ani za 10 let. Vlastně to co po vás chtějí, kdyby jste si to měli koupit jako nový v roce 2013 Elon Musk představoval jednu takovou zajímavou novinku, kterou v podstatě v kontrastu s tím. Co si ukazujeme dneska, tak si myslím, že by bylo dobré, aby jsme se podívali na tohleto na tohle to představení a v kontrastu s tím myjem jo, protože znova říkám. Tohleto se bavíme o roku 2013. že tady je vidět jak jsi jelo auto ropák že jo ke stanici a vlastně Dáda levé straně Je teda ten ropák a napravo je přijela Tesla na stanici která dokáže vyměnit baterku a vidíte že zespoda tam bylo vidět jak tam něco vyjíždí
Minuta: 11
a to ještě ke všemu vlastně na tu na tu benzínovou stanici jsi jel na stanici která je bez Obslužná to znamená v on vlastně nemusí jít dovnitř jo nemusí tam čekat nějakou frontu nemusí se bavit s někým nemusí dávat kartu prostě všechno je to online F1222nd zpátky mají automatický šroubovák a jsou stejný vlastně, které jsou používaný ve fabrice tam zespoda vlastně oni přijedou vyšroubujte šrouby vyměnit tu baterku a zase to tam našroubuju. Je to v podstatě. On říkal jako stejný stroj, který je používaný ve fabrice. No a teď vidíte, že výměna je dokončena 1 33 minut a 33. Tohle byla ukázka z roku 2013, kdy Tesla měla rozchození systém Tesla Station. A z nějakého důvodu, jak všichni víme nic takového se nestalo. To bude mít asi nějaký důvod a strašně
Minuta: 12
mě překvapuje, že jo. Do toho jde na tu prezentaci asi řekli, že udělali nějaký jeden a půl milionu výměny baterií, což mimochodem docela zajímavé, že udělali stejně výměny baterií jako najeli kilometrů a tady je krásně vidět, jak strašně zavádějící je když Někde něco se prezentuje. No a pak tady máme 150 km nová baterie, kterou představil jako novinku a že bude solid-state, když se podíváme na ty parametry jsou velmi podobný tomu, co vlastně představila. Tesla ty jako další věc tam bylo představení nové auto a T7, tak se na něj Pojďme podívat.
Minuta: 13
Nová konkurence Tesla model US vypadá bombastický nový světla. Tohle je teda hodně zajímavý speciálně jako na ten náš jako český rybník. Tohle je teda asi vůbec nejdůležitější interiér, jako je hezký říkají tomu jako druhý obývák second. Nevím groom střecha, to je zase jako poplasne. Tesla tady to je teda další husárna, ale
Minuta: 14
tady zase je zajímavý. A to je to na to trošku odpovídají tomu, jak je tam řešena umělá inteligence, k čemu se dostanem, tady je další jako věc, která Teda upřímně řečeno hodně překvapuje, já taky nevím. O tom mám myslet.

Předchozí video

Příšerná kvalita Tesly Model 3 2021 Sandy Munro E1 | WWW.TESLACEK.TV

Další video

Jak získat pozvánku na CLUBHOUSE? Nová síť nabízí hospodské řeči, ale i profesionální konference