Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

MODEL S PLAID (CZ PŘEKLAD)

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Hlavní téma: Překlad a komentář k uvedení Tesla Model S PLAID
Podpořte @Munro Live nákupem nálepky za $13 a umožníte nákup #TESLA Model S #PLAID pro rozebírání.
https://munrolive.com/support-%2F-store/ols/products/model-s-plaid-fund-munro-live-sticker

Obsah:

00:00 úvod
09:19 Reportáže
16:47 Tesla News
24:01 PLAID EVENT (PREKLAD)
1:00:00 Rozbor
1:08:00 DRAG TIMES Video
1:28:41 Plaid Guide
1:41:52 Diskuze

Automatický transcript

Minuta: 0
Minuta: 6
Ahoj všem zdravím a Sandra Bačina nemáš nebo u vašeho týdeníku o elektromobilitě a dalších technologiích. Děkuji tady elektro drapač a nebo osvětlení za jejich videjko, které jsem vzal z dubového kanálu, udělali jim trošku Jakou malou reklamu, protože si myslím, že si to zaslouží tím, že nám by zdobičku respektive to je hodně vtipný, že zrovna s Romanem, který se po dlouhé době k nám připojil do lajků, tak jsme tam minulý rok si byli půjčovat i pejsek se tam můžeme jít
Minuta: 7
podívat na Tesly, takže je to v tom prostorech prostorách, kde já původně bylo Volvo, takže to jenom jako na úvod. Já bych tady chtěl poděkovat rovnou tady support rum. Takže za prvé Tibor, že jo. Díky. Tibor za tvoji podporu a super chat a Martin tobolka posíláš vstupné. Děkuji Martine moc. No a jak už jsem říkal Roman konečně po delší době delší, odmlce se k nám připojil a má první řadu určitě děkuji moc Romane, tak půjdeme rovnou na prezentaci a Tenhle týden slajdů nemám moc, protože jednak teda to byl hodně těžký týden ze všech ohledu, ale taky protože mám dost
Minuta: 8
videí a hlavně jako dlouhé videa, takže respektive hlavně to představení, takže takže to se na to podíváme, tak půjdeme rovnou na to, jenom bych chtěl upozornit pro ty z vás, kdyby jste tady byli prvně tak Dota. Nejlíp napsat zavináč téma, aby se mi tady zvýraznili nebo samozřejmě taky přes super chat, co jsi tady dělala Vašek. Děkuji moc za podporu. Takže takhle To potom vypadá mě Stories důrazný ještě více a já to můžu takhle při pinknout. Takže chtěl bych jenom tady ještě jedna začátek upozorni na to, že samozřejmě díky tomu, že dneska už ovládá všechno umělá inteligence, o co se taky dostaneme k videu s umělou inteligencí. A tenhle týden doufám, tak bohužel potom jakmile jenom chvíli třeba přestanete
Minuta: 9
klikat na moje videa na youtubu, tak se vám ztratím úplně z té hlavní obrazovky a přestanete dostávat vlastně upozornění. Takže pokud chcete dostávat upozornění asi na všechny videa, co vydávám. A to jak na YouTubu, tak zavolám, tak určitě na tesláček TV, kde si můžete nastavit i RSS čtečku na to, že teď pojďme na report. Což je u se, kde se snažím maximálně využívat věci, co mi na posíláte, vy jako moje sledovatelé a nebo nejčastěji s patroni, i když teda dneska už je to tak, že už se snažím ty příspěvky dávat přímo do těch sekci. Kam to patří, což dneska to bude hodně takhle udělané to, že jste hodně posílali příspěvky. Právě k tomu Tesla Model. S, takže to není tolik těch reportážích, jako první tady mám prodej v Evropě doteď, to znamená. To je vlastně první půlrok, kde se opět ukazuje to, co jsem několikrát zmiňoval, že vlastně života jen Tesla doručuje ty auta
Minuta: 10
do Evropy se zpožděním, protože na začátku vždycky kvartálu vyrábí v té americe na loď, že jo, to se musí naplnit. Ta loď fakt vyrazí nějaký měsíc něco jede. Pak se to musí vyložit rozdistribuovat a tak dál, takže to trvá vždycky to má jako zpoždění ten náběh, ale potom vlastně to Tesla pere ke konci kvartálu jedno za druhým. Takže musím vždycky ke konci kvartálu to v Evropě a kopí Kréta Tesla a proto je důležité si vždycky dívat na ty čísla ke konci kvartálu nebo ke konci roku, že tady vidím a tohle to je tím pádem. Blíží se konec snieg V2 to znamená jedničky prvního půlroku a vidíme, že Tesla už je v Evropě opět jednička a to teda docela jako s výrazným předstihem. Tesla model 3 27 kusů 2. Renault. Zoe kterýho Jak víte Tak jsem měl na měsíční test. Kde teď postupně začnou vydávat videa, už vydávám. Doufám, že se líbí, protože upřímně
Minuta: 11
nám se ženou se to autíčko moc líbí. Teď mám Mimochodem půjčeného bavoráka zrovna od Vaška, který Vašek Vašek, který dal příspěvek. Díky moc, Vašku za to, jinak tady bych chtěl jenom připomenout. Sice Volkswagen je třetí, ale ve finále 3. 4. A 5. A když to všechno Seč. Tak je bezkonkurenčně jako značka určitě nejrozšířenější v elektromobilech v Evropě, což Jenom mě tak trošku zase ukazuje na to, že přece jenom ta síla, ty korporace je prostě obrovská a přece jenom ta penetrace toho evropského trhu je taky obrovská a že ta Tesla to nebude mít určitě úplně tak jednoduché samozřejmě zase můžete namítnout, že to je před příchodem brněnské továrny na Teslu a před příchodem evropského modelu y, který s tím zase zahýbá. Ale zase to Volkswagen Group má další karty v rukávu, takže určitě
Minuta: 12
to minimálně v Evropě. Tesla nebude mít jednoduché s bojem s korporacemi, které jsou evropské značky a speciálně mají napojení vlastněná firmy, že ona firemní slevy flotily, že jo to Tesla vůbec nedělá, takže to jenom jako takovýhle nakouknutí do zase čísel trošku Mimochodem. Trošku mě překvapil teda škoda enyaq. Poměrně nízký číslo si myslím, že to není špatné i véčko a těším se na něj. Budu ho mít taky v testu taky od Vaška šaška z půjčovny. Kde si ho Mimochodem můžete i půjčit a spoustu dalších elektromobilu u všech tam má 10
Minuta: 13
potom srovnání, až se udělají nějaký finální testy. Každopádně proč to tady ukazuje to, že šéf nebo si u toho že šéf Fordu to postoval, i když tady jsi dole trošičku můžu, akorát je tady vidíte, doleva si tam vždycky. Z čeho to postu jet? A ten Twitter a tady je vidět, že to je postavený z nějaké publikační aplikace, takže to určitě ne ne postoval teda ten ten šéf, což mimochodem je dost běžný vhodně korporací, že prostě ty šéfové velmi jako logicky nemají čas ani chuť. Kolikrát se zabývá sociálními sítěmi, takže to za něj dělají agentury na rozdíl od maska, který si všechno tweetuje sám nebo minimálně Většinu věcí, což Někdy je na Škodu, což taky víme, ale proč to tady celý jsem ho chtěl ukázat. Je to že tohle ve finále bude ten finální Smack downs těch těch
Minuta: 14
ropáků. Jakmile se těmhle těm sportovcům to zná. Tady je on tady píše ten šéf toho Fordu, že to půjčil nebo že si nechal s tím projet jako ty řidiče. Asi mě nascaru jo a jakmile tyhlety řidič. Jestli to Jakmile tyhlety řidiči, jestli s tím jako začnou blbnout. Jakmile se začnou vydávat videa s těma les hvězdami, ať už je to z Formule 1 nebo tady z tohohle nebo z čehokoli jiného a nedejbože jakmile konečně začnou být nějaké závody elektro aut, které budou normální jako ne, jako třeba ta e-formule, že jo. Ale který budou třeba soupeřit vlastně s těmi ropáka a nakopu zadek, tak pak teprve to bude přesně to co vlastně úplně same same a vlastně ty ty doplňky ke dnu a jako už nikdo nebude o tom vůbec diskutovat. Takže ta doba se blíží, jak vidíme a postupuje
Minuta: 15
mílovými kroky, k čemu se Mimochodem taky dostane masně v té prezentaci. No takže to by bylo. To by byly takovéhle opravdu krátké reportáže. Tady se podíval do diskuze a chtěl poděkovat Pavlovi za super chat. Děkuji moc. Podíváme se nabitý Štefan nabitý lajky, nabitý program like. I like. I like jinak taky bych chtěl poprosit. Ono se to potom ono se to potom trošku díky té umělé inteligenci. Zase bude šířit víc. No to je jedna věc a samozřejmě kdyby to šlo sehnat bez DPH podobně, ale kdyby to šlo vůbec nehne. Cože dodávky do Evropy Eska začnou až příští rok, že jo, tak asi tak. No
Minuta: 16
to koukám. No velmi samozřejmě pozitivně teda opravdu jsi mě potěšila. Už jsem se lekl, že jsi se plně převzal věnovat jenom Bitcoinu a že už sis elektromobilitou skončil tak Ne už jenom čaj se máme a tak dále. Dobrý den diskuze nám jede. Děkuji moc rozcar, nebo to bude rockerské nevím to ale každopádně ti děkuji za podporu a za to, že se ti to líbí, když bys napsal, jak tě mám vyslovovat mi to pomohlo tak takže jdeme na Tesla novinky tady taky toho moc není, i když tohle zase potěší všechny nás do v tom máme nějaké akci a i když dneska asi fakt nám do toho trošku hodí zase vidle uvidíme. Takže
Minuta: 17
tady Ray for Tesla, který je nás teď v poslední době velký přispěvatel informací z Číny, tak tady postnul tohle je z Running skolu. Co znamená z takového toho jak ses analyst. Mluví o výsledcích kvartálních firmy, tak tohle jsou otázky a odpovědi firmy, která je subdodavatel pro Teslu a tady píšou velmi pozitivně oteklé, ale vtipný, že oni mají embargo, že ona to zmiňovat nějaké značky. Takže což jako mě docela fakt v reálu teda probíhalo teda, že jsi v jako věděli, na co se ptají. Ale evidentně Asi jo. Takže tady na od Jako otázka číslo 3. Takže tady bylo hodně negativní jako negativních novinek o společnosti a což je teda
Minuta: 18
evidentně na trhu v nedávné době, jak to vypadá s jejich jako objednávkami v této chvíli odpověď společnost. Tato společnost velmi striktně. Zamezuje o tom mluvit a je tam confidential prostě jako finální požadavky, takže je jako je pro nás jako špatný se k tomu nějak vyjadřovat, prosím. Abyste to pochopili, co každopádně, ale chci říct je to, že v tom procesu spolupracovat se zákazníkem. Jako je on mi Jsi velmi uvědomujeme všechny věci, který že dobře všechny věci, který ta společnost a dělá jsou v pořádku. Včetně pozici ování v produktu výzkumu a vývoje výroby
Minuta: 19
vztahu s dodavatelem A8 dodavatelem a kvalitou marketingem a tak dál. Všechny věci všechny tyhle věci jsou velmi v pořádku. Ostatní společnosti mají díru nebo jako Jsou pozadu o alespoň o pět let oproti nim v tuhle, chvíli mi zrovna vidíme 240 procentní narůst prodejů v Evropě společnosti a za květen a obrovský narůst i v Severní Americe. Dnem bych to na ženské. No, jakože, že Objevení jako růstových nebo jakoby Objevení růstu dalších dalších jako firem bude
Minuta: 20
problém a které taky budou jako velmi krátce jako žít nebo prostě budou budou jako na tom trhu velmi krátce. No my se mi se na to každopádně koukám a velmi. A současné objednávky jsou v normálu. To znamená že oni díky tomu, že v té číně tam byly ty negativní tlaky na Teslu mediální kvůli tomu klikem si prostě kvůli tomu jednomu případu s tím bržděním, že jo, ale to je MC to bylo multiplikovaná mediálně a tak dál, tak tam byla velká jako masáž na to, takže se jako byly spekulace, že vlastně Tesla jako jí spadly spadla poptávka v Číně, což oni říkají, že to neodpovídá. Každopádně další věc, která se týká nás evropanů, tak je to že se proslýchá, že vlastně teď wh2, že ta čínská továrna
Minuta: 21
má najet na maximální výkon a začít pomáhat s dodávkami. Tesla model y pro Evropu. Je to proto, že se trošku zpožďuje Berlín a Protože samozřejmě všichni. Vím a nebo já to vidím od vás jak píšete, že spousty z vás, že čekáte na na y z Berlína. Takže Tesla vidí obrovský back Lock toho těch dodávek nebo deku poptávky po a chce vlastně, aby tohle tohle ten back Lock. Jo to jako nashromážděný objednávky, aby se vyřizovaly z Číny to co jako úplně si nejsem jistý, jestli jako někdo kdo jsi. Kdo jako čeká na Tesla model y z Berlína, jestli ho chce. Z té z té Číny. Jo a jsem taky zvědavý, jak se s tím jako Tesla popere, protože já si osobně myslím, že bude ne úplně malé
Minuta: 22
procento lidí jako řeknou, že jsi jako vtip počkat na tu z toho Berlína z důvodu, který všichni víme, že jo. Tesla y20, že s tím kompletní modlit s těma kompletními odlitky + tě famózní, že jo, Body Shop a podobně. No s46 80 km a tak dále. Takže uvidíme, no, což teda Mimochodem ty 4680 baterky jsem ještě jako tam bude velký otazník. A jestli tam fakt budou teda no, uvidíme. No potom, co se týká akci a crypto tak tady zase trošičku uklidnění trhu, že Musk znova jako potvrdil, že opravdu se stane prodala tu pozici, že jenom těch 10% zhruba, co jsi zkoušela vlastně v tom v tom q1 jsi zkoušela tu likviditu a jinak to drží a jsou připravené asi znova
Minuta: 23
obnovit nákupy za Bitcoin Tesly ve chvíli, kdy se prokáže. A kdy vlastně většina těch těch těžařů bude na zelený energii, takže to by bylo. Otázky odpovědět Tesly. Tady bych tady bych jenom poděkoval teda Zdeňkovi za podporu a taky velké díky Štěpánovi, který je to tady burcuje na lajkování. Díky moc. No přesně jak říkám. No taky jsem to pak změnil. Ty jsi to asi psal předtím, že ta lakovna pozor. Ne nemám vesmírná, ale česká, protože česká firma tam dělá tu a lakovnu, jak jsme se dozvěděli, že jo tady před nějakou dobou. No
Minuta: 24
tak jo, tak jdeme na hlavní téma Tesla Model S plaid, tak tady jenom ještě než se do toho pustíme, tak úplně první takový taková zajímavá věcička žena Tomi v A bylo spatřeno, že ty auta mají na sobě místo nápisu, tak mají na sobě tenhle ten sticker, který vlastně vychází z toho celého tématu. Aspoň těch baseball, takže to je taky mě přišlo zajímavé. A mimochodem teda fakt jako hezčí, než ten nápis plec, takže to jako toto opravdu jestli to takhle bude, protože to mohli být taky jenom ty první edice těch aut a pak už tam bude nápis. Uvidíme no. Každopádně Tady bych chtěl poděkovat sponzorům tohohle vysílání, což je úsporný balik.cz, který vám umožní posílat balíky po České republice dneska objednáte, zítra si to u vás vyzvednout nemusíte chodit. Kam na poštu a pozítří to
Minuta: 25
doručí za úplně za 128 Kč, další je suprový německé výroby elektrokola Haibike, který jsem měl já osobně možnost vyzkoušet fakt skvěle, to jezdí, můžete si na Haibike Morava tam Testovací trať, kde si to můžete vyzkoušet. Mají tam přes asi 150kč, takže opravdu největší v podstatě showroom v České republice a pokud vidíte, že jste ode mě, tak vám to kolo možná i prodej, protože bohužel jsou naprosto vyprodaný. No, takže jdeme na první video, což je ten I want jako takový, takže zase to pokusím stimul kárně překládat. Tak dáme. A jak
Minuta: 26
tady tohle to je evidentně, že jo. To je ten motiv toho plec. Spaceballs, že jo filmu. Tady je vidět ta nová trať rozjíždějí. No potom budou rozjíždět na těch. Z nuly na sto, že tady je poměrně málo lidí. Díky klidu, byl to hodně omezený. I want docela dost. Co je to beru se tam nedostal o důchodem každé třeba ani Ring. S podcastu života Podcast, ale ten se tam dostal nakonec díky svému Fanouškovi jako +1. Hele, takže Franz von holzhausen Czech designer Dobrý večer dámy a pánové Vítám vás v freemontu
Minuta: 27
Kalifornie jsme tady hned vedle té Co je hned vedle naší továrny kde kde ve skutečnosti vyrábíme všechny naše t-slim Jsem opravdu rád že jste všichni tady ve skutečnosti je skoro před devíti lety 22. července jsme tady uváděli předávali nový model S jsme docela dlouhou trať a vyrobili jsme nejlepší auto na planetě a snažíme se každý den ho vylepšovat a dneska si ukážeme další nejlepší verzi A nejsou a já jsem si přinesl tohle. Michael svůj mají prý proto, že možná budeme porušovat nějakých možná zlomím a nějakých pár rekordů, takže dostaňme sem Ilona a Nech
Minuta: 28
mého ať nám ukáže nejlepší auto na světě, ahoj. No tak byl trošku mladší oba teda Model S ambiciózní gól, aby se zničil hodně z Wall streetu typu je že to Tesla nedokáže a teď články, jak je to nejlepší auto, kdy testovali a podobně a tady je ten Fight. čtvercový obrázek symbolizující přechod do 5 nabíjení vzadu či nabíječky motory Jo tady Mimochodem. Je vidět, že by tam možná byla nějaká nová grafika při zrychlení win10 nový
Minuta: 29
infotainment. Hele. No a teď tady přecházejí na Ilona a tady jim teda trošku selhal zvuk. Bohužel jako měli to navázaný dobře, že to Intro jako přecházel do toho tu měl jako super vymyšlený, ale tady jim teda bohužel selhal zvuk Ivan tady nebyl slyšet, ale Mimochodem mi tady vědět, že on je trošku si nech ať protože to vytunil to do tisíce koňských sil a pak už ubral do hospody mě a před zatáčkou tou bral, ale jako slušný No 1000 koňských sil. Přijet jako neuvěřitelná síla velkém ten Ring z toho podcastu právě tak ten říkal, že i v té zatáčce, že že to bylo jako hustý nepopsatelný jako pocit, když to tam bohu jak to vlastně jako jelo
Minuta: 30
na plné pecky v té zatáčce, když jeli s těma testovacím řidičem příchod rockové hvězdy. Mikrofon upravená upravená jacket Mimochodem si všimněte, že má vevnitř jako vnitřní stranu té té bundy, tak tam má kostičkovaný Toyota má vytuněný opravdu detaily to a Vzadu má tablet. No tak díky, že jste přišli. A díky, že jste se naladili jako jak říkal France, to je to 9 let, co jsme předvedli nový mladý a skoro 10 let. Myslím,
Minuta: 31
že jsme to dotáhli do do nové úrovně persistent from Space po 8
Minuta: 32
to prostě jediný důvod, proč mi udělají to na ten ples ukázat, že elektrické auto je prostě nejlepší je trošku nefunguje Prezentace už to jde. Tady mimochodem je trošičku vidět, že je ale prostě je to je to je to tím, že běží několik společností najednou. Jsi evidentně převléknout z Space x odprezentoval a pak zase odlít, co se do spaces nebo něco prostě chybí tam Tomu trošku ta příprava to psal a snaží se prostě mít planetu. Měli jsme udělali udělaly. Jsme tady jako spousty vylepšení oproti tomu původnímu. Tu Mimochodem za ním vidíte stáj, kterej bohužel tady to je další teda, že ještě nefungovalo to, že jsi ještě neřekli, jak jak se budou přepínat ty slajdy. Patrně, on tam měl mluvit ještě trošku něco déle a pak teprve se to mělo přepnout na tu kameru. Takže tady vidíte, že tady měl. Že původní ta co se začínalo
Minuta: 33
2012, tak p85 měla dojezd 265ml a zrychlení měla ze čtyř a 4,2 vteřiny si koupil ten první model has a Super díky za vaši podporu. No tak to je ten obrovský pokrok, který jsme udělali a my jsme začali s dobrou dobrým výkonem, ale teď s tím Moravec jsme se nám podařilo překonat ten dvou sekundovou bariéru. Protože žádná žádný produkční auto a tady si myslím, že jenom proto, že to zkracuje. Je to chce mít rychle za sebou, tak nedodal jako to důležité, že to je koprodukční auto sériově vyráběný ještě ke všemu vlastně čtyřdveřový že jo. Protože
Minuta: 34
samozřejmě že Remak teď jako byl ještě rychlejší je speciální sportscar, že jsou plněný peníze. CSS Before na tohle je čtyřdveřové auto, můžou tam sedět v pět lidí je dospělých lidí, jo? Jenže tohle to je to čemu. Já říkám jako fyzika limity fyziky, je to jako Fyzika je zákon všeho a všechno ostatní jenom doporučení k tomu, že to má jako neuvěřitelný výkon, tak to má taky velký dojezd, má to 3 motory přes 400. Jo
Minuta: 35
s těma třema motor a na to má téměř 400 ml dojezd s těma dvěma motorama. Tomáš 412, dojezd tam někdo zařval 420 skoro. 420 víceméně dragonrend fórech se mi bude furt vracet a my jsme taky vylepšili rychlost supercharging 117 170ml za 15 minut nejrychlejší produkčně vyráběné auto ze všech aut na světě budete mít možnost. Je to vyzkoušet tady na naší dráze. Je to něco co bude, co si prostě musíte vyzkoušet a cítit to, protože to vás opravdu praští do limbického systému a je to
Minuta: 36
opravdu intenzivní, jak můžete udělat raketovou loď auto, jak můžete s raketový lodi udělat auto. Je to alieno logie. No teď je vidět že jo To je to je přesně ono no že že prostě sleduje ty slajdy že mu to někdo připravoval že on se na to nepodíval předtím a teď to tam objevuje na místě no a co se v dalším K dalším vlastně parametrům tak za 9,23 sekundy to má 1 čtvrt míle a maximální rychlost 200 mil 6000 koňských sil 390ml dojezd a 187 mil za 15 za 15 minut Informace Lví srdce, když se bavíme
Minuta: 37
v těch detailech má tady. Máme tady nový baterry pack a pozor. Tady bych chtěl jenom zdůraznit, že podle mě když už je tam nový baterry pack tak dost pochybuji, že ten nový baterry pack dialyse 1860. Já si myslím, že ho dělali už z 4680 AG, ale že to pro ně ještě dělá Panasonic, ale už to dělá ty široký baterky. Protože mi přijde, že by bylo jako divný, aby aby dělal nějaký mezistupeň a že to mohl být taky jeden z důvodů, proč se to tak protáhlo ta výroba. A proč vlastně jako zatím teda nemají ten Klett klass, protože nemají hotovou tu svojí jako 4680 ty ty roadtrain baterky, ale No uvidíme no. Každopádně nové motory tady vidíte asi jeden ten motor tady vidíte 2, které jsou na sobě úplně nezávislý nejsou propojený. To znamená, že mezi těmi zadními motorama není žádný diferenciál jsou úplně nezávislý
Minuta: 38
a tím pádem Umožňují vlastně vektorování výkonu. Jo a ty ty rotory jsou potažený karbonem. Mají tam takový karbonové vlákno nebo povrch karbonový je to poprvé aspoň co my víme, kdy kdy vlastně produkční motor nového auta je udělaný touto technologií. Je to je to opravdu strašně těžké to udělat, protože to je Uhlík a měď má jiné rozdíl rozdílný roztahování tepelný tepelného stahování, je to strašně těžký, to to spojí dohromady. My jsme teda abych byl úplně
Minuta: 39
přesný. Tak my jsme museli sami vyvinout přístroj, který dělá to, že se to namotává na ten na ten na ten rotor a to umožňuje, že tam můžeme mít velmi malou škvírku mezitím rotorem a statorem, což umožňuje velmi vysokou efektivitu a zároveň ten rotor může mít obrovský otáčky. Já jsem z 20000 a je důležité říct, že to má 1 rychlostní převodovku z nuly do 200 mil ty otáčky jsou opravdu neuvěřitelné jenom ta odstředivá síla je tak silná, že vlastně ten rotor se chce roztrhnout od sebe a ten karbonový karbonový, plášť ho v podstatě drží, aby se to nedotkne roztrhnu. No tak se pojďme na něj podívat tady
Minuta: 40
máte možnost se podívat, jak vypadá ten motor. Můžeme si dokonce jít trošku blíž. A kde jste zrušili? Tady je vidět. Tady je vidět ten motor. Tady je vidět doktor. Jo je to Je to neuvěřitelný neuvěřitelný Engineering jako ten motor dokážete zvednout se svýma rukama a je schopný vystřelit auto, které mám prostě dvě tuny za dvě vteřiny. Co je kousek a zajdeš do 20000 otáček a možná trošku víc. Já si myslím, že má něco v rukávu ještě. Já už se
Minuta: 41
lekl a sakra. Specials Fakt Jo a tady Tady je vidět ještě ten ten rotor nebo respektive tady vidět ten uhlí, kterým se to potahuje a tady je vidět ten výsledný rotor evidentně rolls-royce větší PL. Rako Fashion tavený sýr jsme byli schopni dosáhnout nejnižší odpor vzduchu jakéhokoli produkčního sériově vyráběného auta a za to co Fear opravdu tady Tesla inženýři dosáhnout velkou věc. Důležité je, že to je opravdová opravdový odpor vzduchu, který který jede jako za jízdy jo, protože můžete se setkat s tím, že jiné automobilky říkají ten odpor vzduchu, když to auto stojí a kola se netočí, ale tohle je odpor
Minuta: 42
vzduchu s točícím a kolik který samozřejmě to trošku narušují. Jozef vyrost máme taky nejnovější a nejlepší tepelné čerpadlo a vylepšené chlazení a topení dokážeme udělat větší efektivitu o 30% a o 50 a o 50% lepší vytápění vlastně toho jakoby zpráva baterky a radši pustím znova. Výpočet lx85 Story vs Emperor I am Fighter ti psal s Energy drinkem a
Minuta: 43
dosahuje o 30% lepšího dojezdu v zimním období a o 50% méně energie vyžaduje pro topení v zimě kabiny, takže samozřejmě tím pádem a suprový dojezd jako vidíte. Uvidíte opravdu velmi malou degradaci dojezdu i v zimě a ten chladič je 2x tak velký dvakrát tak velký jako předchozí generaci, takže můžete dělat rozjezdy pořád dokola z nuly na sto jet na závodní trati a prostě dělá to furt dokola a ono se to neunaví, prostě ne, přehřeje se. To tady uvidíte sami. Betlém, ale
Minuta: 44
když znova, když jsme poprvé dodali Model S, tak nebyly žádné supercharge 2012. Dneska je 25 supercharger po celém světě neustále přidáváme, což v podstatě vám umožňuje cestovat po celém světě bez problémů bez toho aniž by se na to mysleli A31. Takže dneska se to dává jako kdysi 50 km, ale budeme to zvedat na 280 300-350. Takže takže bude se to postupně zvedat evidentně. A ne ne, ty jsou taky je to navržené pro maximální bezpečnost, proto
Minuta: 45
je dosáhnout nejlepšího hodnocení bezpečnosti jakéhokoli auta. Kdy testovaného b&b s.r.o. Actual nechal ve skutečnosti tady tohle to jsou ty čísla, který máme a vidíte, že všech pět je Tesla a tam Odhaduji, že to Esko bude jedno z nich taky, takže s tím pádem LED. Máte auto, který je rychlejší než jakýkoli jiný sportovní auto a rychlejší jakýkoliv Porsche bezpečnější jak jakékoliv Volvo a je to rodiny. Toto je neuvěřitelné prostě neuvěřitelný tohle všechno v jednom autě. Emerson vytváříme funstar
Minuta: 46
si řekne o designu. My jsme my jsme udělali nějaké úpravy exteriéru, ale udělali jsme velký úpravy interiéru. Jakmile se projedete modelem s tak budete mít pocit, že jedete budoucnosti jakékoli jiné auto pro vás bude připadat, že opravdu jedete s nějakým autem z minulého tisíciletí. A kdy si interiér ještě chodíte? My jsme změnili vlastně ten na horizontální ten ten displej, takže můžete koukat na filmy. Já teď tam zase čte je na tento týden. Tady v dalších poznámkách tady mám, že máme ventilované sedačky Karlových, jako když když v tom jedete, tak opravdu máte dojem, že jedete v roce 2021. A tenhle
Minuta: 47
ten steering wheel co co máme, taky je trošku jiný než na co jste zvyklí, ale určitě se vám to zalíbí ta viditelnost na tu hlavní obrazovku je neuvěřitelná speciálně, když jedete na autopilota, tak vidíte v podstatě to co vidí to auto jakoby ze shora a je to opravdu super. A neruš Brno vědecký taky. My jsme se zbavili těch páček. Jaká k jakékoliv vstup? Cokoliv je zmáčknete jako navíc, tak je vlastně chyba. To se musí jako toho, musíme se toho zbavit, takže kdyby prostě Přijdete k autu to auto to zjistí otevře vám samo. Ono víš, že vy přicházíte, protože máte v ruce svůj telefon, aby prostě sednete připálil. Táta se a prostě
Minuta: 48
jako jedete jako ty. Vy nemusíte mačkat žádný jako start-stop žádné žádné peklo. Drive to auto prostě jako víš, jak chcete jet. Jako to je dobrý odhad, že jo, když vlezete do auta dává jako fórek ve skutečnosti to auto i třeba sleduje okolí, takže když je něco před vámi, tak pravděpodobně chcete dozadu, když je něco za vámi, tak velmi pravděpodobně se to je dopředu. Takže když to nebude vědět, tak mi to můžete upravit manuálně a to auto se bude učit a neustále se bude učit a v podstatě až vám potom bude číst myšlenky a tohle to bude dělat v geolog. Ali tě kde se to děje. Takže bude si pamatovat, co děláte v té dané Geo lokalitě. Takže je to opravdu super a bude to lepší. Rising the first. My jsme my jsme trošku předělali
Minuta: 49
ten ten vnitřní prostor, protože ten přední Instrument panel jsme mohli posunout trošku víc dopředu, takže díky tomu vzniklo víc místo vzadu na zadní sedačky, takže teď se stalo to, že ty zadní sedačky jsou opravdu plnohodnotné sedačky, které jsou velmi velmi příjemný jako ty ty dřívější sedačky nebyly úplně stejný ty zadní jako ty přední, ale teď to opravdu super jsou velmi komfortní ty zadní sedačky můžete ovládat všechno pomocí dotykového displeje, jak vepředu tak vzadu. Má to v sobě nabíječky, jak vepředu, tak vzadu ty bezdrátový má to 36w nabíječku usb-c. To znamená, můžete si nabíjet. Klidně i váš notebook bez problémů a dokonce
Minuta: 50
to má multi-device Bluetooth, takže se můžete připojit se dvěma telefonama. Třeba můžete dva lidi můžou ovládat muziku. Nebo hrát videohru, můžete dělat víc bezdrátových věcí zároveň. A ne až v sobotu taky stejně jako model 3 a model y místo, aby jsme měli ty klasického si díry na na větrání, tak tak máme máme ty blejdy, který který jako ovládají ten průchod vzduchu, že tam nejsou žádný ventilátor, který by jste viděli nejsou tam žádné ovládací prvky je všechno se dělá přes displej ten ten vítr v bance prostě odevzdat, jako kdyby prostě ta klimatizace byla úplně kouzelná, že Nevíte nevíte ani odkud to fouká bude to samozřejmě třízonová
Minuta: 51
vepředu a vzadu ovládání s padákem 17. Palcový displej. Opravdu se vám bude zdát jako jako kino jako v kině, všimněte si teda, že nemá jako 4K. Je to vlastně 2 kg. Ale po Na tak malé displej si myslím, že to rozlišení je docela slušný a bude to opravdu jako zkušenost jako z domácího kina, když jste na superchargeru nebo někde někde jako čekáte, můžete se koukat na netflixu iTunes nebo YouTube nebo prostě hrát videohry a to samé samozřejmě vzadu ten ten systém jakoby má zapojené 3 obrazů všechny tři obrazovky. A máme tu nový úplně nový zvukový systém s
Minuta: 52
akustickým s akustickým sklem nahoře. Takže je to velmi tichý i v dálničních rychlostech. Jo, i když jedete prostě 100 mil za hodinu, tak je pořád Píchni a tohle je kodek navržený přímo od Tesly mi pořád budeme nahrávat vylepšené verze budeme na tom pořád pracovat. Je to softwarově definované zvukový systém, kterými Budeme neustále zlepšovat a my budeme to využívat pro streamování. Ono se to bude zlepšovat pro i třeba, když bude nějaký problém po cestě vlastně s kvalitou signálu a tak podobně, jak se bude měnit. Bude to pořád lepší a lepší a tady máme nové
Minuta: 53
rozhraní uživatelský. Royalove waypoint a oni, oni tam zařvali, že chtějí waypointy a říká teď opravdu. Chce to waypoint. Jo? Jako mezi body, že jo? Jo chrám. Tady je vidět jako fakt super, že už je to jak tablet, takže si můžete přesouvat ty okna už tam máte nahoře to uchycení jako fakt jako to rozhraní a myslím, že zaměstnané někoho z Applu, kdo šéfuje tomu designu a je to docela vidět teda. Fakt vypadá jak a plno, co tady někdo waypointy. Tak a teď
Minuta: 54
tam řvou, že ne. No tak za dva týdny za dva týdny, že bude funkce v driving v nějaké fázi tak za dva týdny. A odjedou je fajn, ale tohle nekomentuje taky to jakoby má zapojené váš kalendář, když přijdete do auta a jenom prostě dáte dolů. Nemusíte nic psát jenom jenom jako takhle z vypnete dolů, jako má hned a dolů a ono v to auto co máte v kalendáři a podle toho, kdy jste doma, tak pojedete buďto do práce nebo na schůzku. Jo a když když potom jste v práci, tak zase Machete a buďto jedete domů nebo na vaše smysly a automaticky vám to udělá tu cestu, kterou chcete jezdit nebo která není ucpaná, tak
Minuta: 55
bys mi jí Surround fotografky rozhraní je udělaný tak aby se velmi jednoduše ty věci přesouvali a neustále ho budeme vylepšovat. Je to prostě stejný, jak nějaký moderní tablet nebo telefon. No a pak tady máme není to PS4, ale opravdu ps5 jako PlayStation 5 Performance výkon. Já myslím, že neexistuje na světě auto, který by mělo v sobě infotainment, který běží na hardwaru, který je opravdu na stejné úrovni jako nejvýkonnější herní stanice. Musíme si uvědomit, že čím víc auta budou autonomní nebo s budeme sedět na nabíječkách a tím víc větší tlak bude na infotainment systém na to, aby
Minuta: 56
jsme používali internet, hráli si hry nebo sledovali videa. Takže tohle je opravdu výkon PlayStation 5. My se tady pokusíme udělat Gaming demo. Hele Mimochodem tady máme krásně vidět, že je pryč zub, který měli starý SK. Takže už se to už se to skládá bez zubů evidentně. Yes jo hustý. No cyberpunk, takže můžete hrát cyberpunk, ty jo, ale jak to je úplně plynulý to teď někdo opravdu sedí v autě hraje to prostě to není to není žádný jako jde moje to je to prostě hra, která se hraje v reálu mě to docela screen a užijte si to ve hře. Já jo, ta je v emailu diseqc vysoká Frame Rate vysoký a FPS má
Minuta: 57
to 60fps to znamená. To jako na takhle jako náročnou games s takovýmhle jako rozlišením, to je docela jako super 60fps opravdu jako dobrý. Jsou a ještě ke všemu. Nezapomeň mi, že vzadu je druhý monitor, na který může být běžet ještě něco jiného a neuvěřitelná výkon k. Já si myslím, že to je v podstatě mimozemská technologie. Takže tady to je opravdu neuvěřitelné. A tady si ukážeme výkonovou křivky. Jo já myslím, že tady opravdu není třeba moc do komentáře, protože tady s tady je krásně vidět ten rozdíl těch technologií, co jsme dělali do teď a tady nový, kde vidíte, že máme možnost mít těch 1000 koňských sil v podstatě až do těch 200
Minuta: 58
mil za hodinu. To je to je fakt neuvěřitelné, to je opravdu jako mimozemská technologie, protože všechny ostatní vidíte, jak se tady začali dropovat a tady prostě je to v podstatě flétnu. To je prostě si film. To je fakt sci-fi. Sk-6 tohle auto to prostě všechno zboří. No tak jo s.r.o. Engerix b g n a doručení začíná teď, takže my už vyrábíme a 25 prvních aut. Předáme teď a potom v podstatě pár stovek aut týdně a pak by jsme se měli dostat druhé půlce roku na nějakých 1000 2008 essenti týdně produkčního
Minuta: 59
týmu výrobnímu týmu. Airsoft klobouk dolů na na na celou skupinu Tesly designové studio a doufám, že vy si ty auta užijete a pojďme si předat auta. Díky moc. Já se rozsvítily ty a na dálku. Hele jak všechny zapnutý. To je hustý, no. A tímto tím ten Ivan končí tady dával rozhovory, které už nebyly slyšet bohužel a potom tam začali jezdit. To si ukážeme ještě něco. Don
Minuta: 60
Pardon Teď už to bude asi lepší. Tady bych tě jenom poděkovat Pavlovi, že součinitel tepelné roztažnosti. Ano přesně tak to je vlastně ten rozdíl toho, jak tam byly ty rotory, že jo, tak ten rotor jez Co to bylo měď a obalený tím uhlíkem a ty mají ty rozdílné roztažnosti teplem a to je to co jim tam řešili ten ten ten problém s tím. Takže díky za to. Tak a teď mi tady nějak Doufám, že jo. Dobrý to vypadá, že to jede a No a tady teda.
Minuta: 61
Mně se podařilo dohledat na netu ten Slide, který tam chyběl. A tady si myslím, že je právě další ukázka toho. Proč v podstatě jako nevyhnutelný konec spalovacích aut a tohle je právě něco, co jsi prostě strašná většina lidí neuvědomuje, který jako na elektromobilitu nebo jiné chápou nebo říkají, že to nemá budoucnost a podobně a je to taky důvod, proč většina lidí s it elektromobilitu chápe, protože mi tohle to přesně známe a to je prostě jakmile jakmile vy máte něco, co se vám každý rok zlepšuje, tak je prostě nevyhnutelné, že to za nějakou velmi krátkou dobu bude dost. Zavolat násobky násobky vlastně těch původních parametrů, takže tady je vidět z těhle těch čísel, co jsem si hodil do excelu. Dělal jsem zjistil nějaké průměry, že z toho vychází tak průměrně kolem 12.
Minuta: 62
Procent větší dojezd každé dva roky a co se týká nabíjení, tak každých každý dva roky 30 procent navýšení rychlosti nabíjení. Takže tohle je prostě přesně ten ten ten pes smrt prostě těch těch spalovák u protože to je opravdu jenom jenom chvilka. Je to tady prostě kdy se překonají. Ty parametry současných spalování a to ještě samozřejmě tady chybí tři parametr a to je klesající permanentně klesající cena vlastně těch elektromobilu, takže tyhlety všechny věci do vlastně k sobě právě proto, že to prostě převálcuje spalováky úplně jako obrovský. Způsobem. No tady když jenom takhle shrnu ty slajdy, co tam byli, tak a to přeložím je teda do češtiny nebo do Evropy, tak tady maximální rychlosti
Minuta: 63
120 km v hodině, což si myslím, že jako i na německé dálnice je velmi dostat. A že v podstatě si myslím, že ani ne využitelný jako docela by mě hodně zajímal. A ta spotřeba teda tyhlety rychlosti jsi neuvěřitelná spotřeba. No a potom tady je právě tohle si myslím, že ve finále ten fajn Smack downs jako těm těm párkům, protože to prostě ať si říká, kdo chce, co chce, ale ve chvíli kdy jedete do Chorvatska a Nedáte si na jako na 600kg alespoň 15 minut na čůrání v půlce tomu prostě nevěřím, že někdo dá prostě 600 km bez toho ani Kdysi zastavil ani jako je třeba na čůrání, jo? To je prostě jako jestli jo, tak riskuje se života má nejenom jako sebe, ale všech lidí kolem jako je to podle mě nezodpovědný, ale prostě
Minuta: 64
každý den si to dělá jak chce. No takže tady je vidět, že za 15 minut, což je kratší doba, než když jedete s rodinou, tak než se všichni vyčůrat vám garantuji, že když si to odstupné, tak speciálně, když máte malé děti, tak prostě nedáte to za za kratší dobu a cos, abyste se všichni vyčůral tady jenom připomenutí teda, že ten na koeficient toho odporu vzduchu, že jo, že to bylo asi tři točících kolech to tam zmiňoval. No potom ten dojezd teda to bylo o 30 procent lepší dojezd v zimě a o 50% menší a sněz potřeba při tom vytápění a že to v Má ten Track mode a že to vezmu zpátky na nebudu Crane, což si myslím, že bude hodně zajímavý, protože notebook není. Je hrozně Dlouhá trať a v Praze a vlastně i Porsche taycan tam dalo jenom jednu
Minuta: 65
jenom jedno kolo. Jo tou maximální rychlostí, protože pak už pak už taky mě problém aspoň co jsem co jsem jako chat. Takže si myslím, že tohle bude hodně zajímavý, když se tam dostane vlastně na ten burgring. No pak tam zmínili vlastně to, že ten systém bude zase učený umělou inteligencí ten audiosystém, takže je tady jenom vidět, že Tesla čím dál víc zapojujeme s nimiž in Learning a umělou inteligenci do všech možných komponent toho vozů i další komponenty je audio, takže přichází Jasně, on tomu říkal jako software-defined softwarově definované audio, který bude mít jako samoučící systém, kde se s tebou A a zlepšovat, ale podle mě Hlavní důvod jako proč to tam je, tak je to, že to má mít ten aktivní Noise cancelling. To znamená, že to má mít to aktivní rušení, ruchu se dalo říct a
Minuta: 66
to funguje v podstatě. Takže vy musíte mít mikrofon, který přijímá ten aktuální zvuk a zjišťuje frekvenci a vlnovou délku a prostě jakoby prostě vlny toho ruchu a dokáže do těch repráků poslat obrácenou amplitudu oproti tomu typický bílému šumu to samozřejmě funguje na něčem, co je opakovaný, to znamená na nějakých rusich, který jsou kontinuální a stejný a stejně stejně smrti nebo stejně vlastně jedou, což třeba typicky funguje skvěle na těch sluchátkách, že jo do letadla prostě Kde je běží ty motory, že od toho letadla. Tak to když zapnete, tak vlastně najednou je ticho a motor. Nejsou právě proto, že oni běží na stejné frekvenci, že ho stejně rychle a ten počítač vlastně to tu frekvenci zjistí. A pustí tam jenom obráceně. Ale jakmile se to mění. Tak už je to problém a tam přesně bude ta inteligence
Minuta: 67
pomáhat hodně, protože ona bude dokázat jako si tipovat jaký ten zvuk by mohl se změnit v budoucnu a reagovat na základě toho jako víc dopředu. Protože samozřejmě vždycky tam máte to, že ten mikrofon to musíš slyšet. Pak to musí přijít do nějakého CPU čekat do to musí zjistit spočítat a pak musí vyslat tu vlnu, což samozřejmě vede k tomu, že tam je nějaké zpoždění a tím pádem to nefunguje. Takže tam proto to funguje nejlíp vlastně na něčem, co je kontinuální tady Mimochodem. Díky Patrikovi Piccolo, v který poslal se reportáž právě kde poslal příspěvky, kde úniku už manuál vlastně z toho auta a kde je vidět, že jsou tady vlastně v těch opěrkách, že tam jsou ty mikrofony to znamená už to není. V autě, ale ty mikrofony jsou v těch opěrkách. Což bude jako zase dobré třeba i pro handsfree a tak dál, ale je to právě i pro tu jeho inteligenci, která tam bude poslouchat právě ty ruky, aby mohla poslat jasně
Minuta: 68
ty a ty proti vlny a tady v tom manuálu právě píšou, abyste je ne zakryly tyhlety oblasti. To znamená nehodící, přesto nějakou bundu nebo nebo něco, co vlastně přikryje ty mikrofon. Je oni tím pádem neslyší. No a teď se podíváme na další video, které taky Poslal vlastně Patrik. Díky za to a to je z YouTube v ho kanálu. Tak jdeme se na to podívat. CK, takže to je ten drak Drak racing games YouTube. Takže tady asi pojedeme takhle bez zvuku, když tak můžete podívat na jeho kanál, ale tady První věc, tohle je vlastně ten odpor vzduchu. Já jsem teď jsem viděl ty fotky, tak jsem myslel, že to je jako obráceně a ono to asi možná z druhé strany je taky napsaný a to mě jako zmátlo, že jsem si myslel, že
Minuta: 69
to je nějaká šifra na ty baterky, tak jenom že to je vlastně ten koeficient toho odporu vzduchu, který samozřejmě důležité jak ze shora tak tak asi mě zespoda, tak tady to projedeme teď tady možná jako jedna důležitá věc, že on on to projel a zapnutá zapnutá měřák. Jízdy, což už jsem taky viděl komentáře. Jo? Tady tady vlastně tady je to vidět a zapnu tam nějaký měřák jízdy. Důležité je si uvědomit, že samozřejmě to auto tam jezdila pořád dokolečka nevíme, jaké je status baterky moc dobře víte, že jako ty největší výkony jsou ve 100 procentech a potom to postupně začne klesat ne ve smyslu, že jenom že bys to zahřálo. Což tady jak říkal Ivan by tady problém být neměl, protože vlastně
Minuta: 70
Tak dobře udělaný chlazení. Ale jako je problém, tak je vlastně stav těch baterii, kdy klesá napětí a samozřejmě s tím klesá i výkon, takže mi tady nevíme v jakém stavu. To je další věc, že ono to drží v ruce kde Samozřejmě ve chvíli, kdy to auto zabere, tak on s tou rukou trochu v jedné což Může zkreslit tu informaci, ale zas by to jako nemělo v průměru jako být tak velký jako rozdíl a Takže tady Je vidět, že vlastně ten tenhle ten draghi ta jeho aplikace, takže naměřila Jak vidíte z nudy na 60. Co nějaký 2,74, no, což prostě je pořád jako fenomenální výsledek. Ale samozřejmě to úplně někde jinde, než slibováno. Takže jenom okomentuji, že si myslím, že to je ten důvod je vlastně jak jsem říkal, že je nízký stav baterky a tady taky vidíte, když jsme se koukali na to video s jelenem, tak tak on tam měl
Minuta: 71
0,9 g a tady je 0,8, tak je možná vidět, že opravdu opravdu jakoby už to už to nemá takovou sílu, naopak se tady povídali s franzem a trošku jako dotíral i na něj. Snažili se z něho dostat jako jestli jestli teda bude ten plech plast, protože tenhle ten týpek co vlastní ten drak Times, tak ho málo Francouz toho trošku jako vykroutil se slovy, že to pořád budou zlepšovat, takže za mě To je první jako takový hint, že prostě opravdu ten ples ples budu v kdy přijde a že prostě jenom to bylo sporné Factory prostě potlačit ten Osborne efekt další potom si Přešli tady na ty motory. Kde tady vlastně vysvětlovali, že tohle to jsou dva separátní motory, který v prostředku nejsou nějak propojený tohle jako jeden motor na druhé straně je druhý motor
Minuta: 72
a tady tady tudy vlastně hnací hřídel potom nebo jako poloosa vlastněná na kola a každý ten motor má 400 kg by měl mít nebo takhle 400 koní ho 's-power, takže 400 koní každý ten jeho tady ukazuje, že tohle je separátní jednotka. Tohle je separátní jednotka a každý ten motor má vlastně 400 koní. A to samé má i ten i ten vlastně ten přední motor. Jo? Tedy tady někde by měl být vidět tady. Jo tenhle To je přední motor. Tamto jsou zadní motory. No a samozřejmě on tady okamžitě teda jako trošku dostal z těch inženýrů, to je taky super. To je přesně to znám z těch korporací, jaké každý ví, co se smí. Co se nesmí říkat. Nebo jak nedostaneš a plný informaci, že on postupně jako z nich dostal, že každý ten motor má 400 koní, že jo, a pak pak jsem vlastně tady za to jako hrozně vtipný.
Minuta: 73
Tady se tady tohohle týpka Jo hele tady tohle týpka mu říká Hele, takže každý to jen motor má teda 400 koní, ale to teda tím pádem jako dohromady, teda je to 12 200 jako já vy vy vlastně jako že říkáte, že to má 1000, že on jako říká no, protože ta baterka tomu teď večer a vlastně Jinými slovy přesně potvrdil, takže jako To auto je asi na to designovaný a teď chybí vlastně ten router. Baterka a všimněme si sotva. On to řekl jo? A jestli to není úplně náhoda, tak hned se tady zezadu objeví týpek. Hele hele, hele musíš i ty jo, tak to je fakt hustý další další jako takový vtipný, co se svlékla i na sociálních sítích tady vidíte s bouranou testu jako kde testovali jsme nějaký jakože bezpečnostní systémy, tak tady je vidět, že to je testovací model 69
Minuta: 74
420. Což je prostě, že jo 425 to číslo, za který Milan to chtěl stáhnout z burzy následně potom seriály fóry, že vlastně on se narodil 69 dní po 24. Elon, že má narozeniny a potom vlastně Tesla udělala na základě toho cenu, že jo 69 420 T není toho nejlevnějšího model. Takže voni prostě tady udělali ten ten test označili ten ten testový model stejným číslem jo prostě takovéhle. To by ptákoviny, oni jdou až úplně do takového detailu. No potom tady jsme procházeli to víčko, jo, kde je vidět, že opravdu si to zmáčknout na brzdu a potom potom vlastně vy zvolíte jako dopředu, tak je to jako déčko a dozadu je to je to erko a Jo,
Minuta: 75
to je ten dragstrip mód, jinak to jmenuje celkem to až celkem jakoby stejný, ale tady suspend ta převodovka, tak tady je teda masakr, že tady je komprese a ryba und to bude asi to bude asi jako by zase Návrat toho vzduchu podle mě zpátky a tady vidíte tady vidíte hodnoty, který zatím pod Mě v Tesle nikde nebyli jako vidět. U téhle té jako vzduchový převodovky. Kde je to vidět? Asi na každé kolo. Zvlášť vidíte jako toto nastavení tady byl zajímavý na tohleto se koukat v chyby. Zmáčkněte ten drak drak režim, protože ten se směje jakoby zepředu by měl dát dopředu jako čumák a vzadu naopak trošku zvednout a tady vidíte, že body acceleration. Tady dokonce jsou vidět géčka, to znamená i tady zase na ten dragstrip. Moc by bylo zajímavé vidět, jak se vám vlastně jako jak
Minuta: 76
vám je. Douda dozadu a tak dál. Takže tohle tohle je dobrý tady no tady ukazuje jako nabíjení a tyhle ty věci tady jsou autopilot. I to je prostě všechno standardní tady není jako nic, co se můžete podívat na jeho kanál. Pokud vás tohle bude zajímat víc do detailu hledal tady Trek. Mod který nenašel, i když jako někdo jsem ti to říkal, že by tam měl být, takže asi Ještě není dodělaný a pak tady ukázal. Pak tady ukázal vlastně ty tlačítka, kde říkal, že to je super, že jsou haptické, že to je cítit vlastně jako že se to zmáčkl i takže je tam nějaký nějaká zpětná vazba. Takže jako to to mě teda dává trošku úlevu, že to že to není jak v tom jak tam Volkswagenu, kde se stačilo jenom jako jenom potom se jet a už se to mačkal o tady to vypadá, že to jako Musíte vyloženě zmáčknout a dokonce by tam měly být, tak o dva stupně zmáčknutí, zase to vypadá dost podobný.
Minuta: 77
Jak jak se Pluto někdo popisoval jo? Tady jenom ukazoval chlazení asi sedaček, že jo. To to víme. No tady to jsou kamery pouštění videa tady Netflix vzhůru YouTube Twitch na pouštění videa rychlejší než ve starším autě, což docela očekávané nová hra tady Sky Force Reloaded a vzadu. Jo, no, to je ona ta hra a teď se přesune dozadu a tady je vidět jako nastavení nastavení osmi sedaček hudby. Ale to docela jako vymakaný, když tady si stěžoval, že malý displej a že se na tom blbě píše a vypadá to zkusit, jestli vlastně tady je vidět, že oni na předním displeji mají něco jiného, než na tom zadním. Takže by opravdu mělo jít si pouštět prostě separátní věci. A vepředu a vzadu, což samozřejmě ve chvíli
Minuta: 78
máte ps5 jako tu Jo výkon, tak tak to není žádný problém. No tady ještě jako v detail ten ten rotor vlastně, který je potažený teda tím těma uhlíkovými vlákny a tady znova jako říká, že to je kvůli tomu, jak se ten rotor vlastně chce roztahovat. Tak aby aby to drželo prostě pohromadě v těch vysokých otáčkách a zase jako hint další byl v té prezentaci, že jo, protože tam masky říkal, že dneska mají 20 tisíc otáček, ale že by to měl zvládnout i trošku víc. Jo, tady je taky hustý, tady je nádrž pro ten podvozek, která zároveň slouží jako výztuha jako zpevnění vlastně celého toho celý ty konstrukce a tady tohle to vzadu je ta baterie jeden a půl teda respektive taltal iontová ta 12V
Minuta: 79
baterie, tak je vidíte, že menší a tím pádem lehčí, takže to je další věc, co je super, no a potom na závěr tam bylo i XP ukázali, takže to to je jinak jakoby stejný jako. Akorát, že novější design zase doporučím se podívat na to video celý na drak Time s ptákem, takže to by bylo to by bylo tohle. Já tady koukám ještě nějaký diskuze k tomu bylo nebude nutné with. Nový pneumatiky. Hele píšou, že na ten ten plech plast na to zrychlení je potřeba jako speciální v nebo jiný pneumatiky, než jsou jako standardní. To máš pravdu. Jinak ano Zdeňku dělají se samozřejmě už pneumatiky, ale jako Jasně, že pokud chceš dosáhnout tyhle ty časy, tak tak
Minuta: 80
prostě to musím někam pneumatika a mimochodem potom třeba na ten Roadster, tak na to budou potřebovat úplně speciální pneumatiky, protože třeba ten Charon ten Bugatti chiron. Tak ten má úplně speciální pneumatiky na to, aby Dosáhl vlastně tu rychlost přes těch 400 km v hodině a ta ty gumy s to je úplně jako randál stojí. Myslím si milion euro nebo něco takového prostě strach fakt hrozný hrozný randál stojí ty gumy. Myslím, že jsme se o tom bavili. Jak jsem tady měl toho souseda z tohoto mobilu průmyslu. Díky Amber přesně to jsem taky. Měl na hlavě, ale zapomněl jsem to tam říct. Ano, je to tak, že typicky všechny tyhlety marketingový vlastně Klímy jsou udělané, samozřejmě se závodním jezdcem a speciální trati a s jedním člověkem, že jo. Ze 100% nabitou baterkou. Takže ve chvíli kdy tam v tom autě je 5 lidí natáčí všichni různě se hýbou auto
Minuta: 81
už nejezdilo. Bůhví, kolik takovýhle ránu, tak tak logicky to nemůže mít ten stejný jako výsledek jako ten na marketingovým slajdů snad odpružení. Ne to úplně nevím k čemu patří. No hele, já už tomu já už tomu taky asi nevěřím teda nebo No nevím nejsem tak na 50 na 50 si myslím, protože na jednu stranu vím přijde divný, že by žeby, protože oni tím pádem musejí dělat v podstatě dvoje typy toho toho podvozku a nebo toho Do čeho se strkají. Ty baterky, že jo, pokud tam jsou 18 650 nebo 2170, to už je jedno, tak pro každý z nich by museli udělat separátní. Ten ten jakoby držák na to a pak vlastně proto 4680 zase
Minuta: 82
jiný, ale každopádně určitě je jiný než těch předchozích SK. A podle mě už je to chlazené zespoda a je to chlazený líp, než ty. Než ty původní lesk. Proto taky to je schopný dělat tyhle ty lety. Hustý ty Hele dobře, tak Bugatti nevím jak se to tak ano nebo jak se to čte nebo co to je, tak jako Hlavně, že víš o co jde, tak to je důležité. Je si vím, že upravený Ford GT tuning udali přes 350 km, ale žádná sériovka. No jasný jasný. Jasný jo jo, jo, díky moc Zdeňku.
Minuta: 83
Tak takže to je k tomuhle. No takže tady v jedna z věcí, která teda jako byla zase potvrzená to co co jako se říkalo nebo respektive ilon to sám jako propásnu pro fláknu, že tam je teda opravdu li-iontová 12 voltová baterka, že je tam teda vzduchový vzduchový podvozek to jako bylo jako dřív jsme věděli, ale to že tam mají to nový uchycení, to je docela zajímavý. A když se podíváte, tak mi z vás Kdo jste sledovali rozebírání munro, který je na petriho. No tak mám to ta trubka může něco připomenout a myslím si, že tím pádem nám to opravdu dává nějakou naději pro y20. Potom tady co se týče toho, jak tam ukazovali ty motory, že jo, tak opravdu ty ty dva zadní motory jsou od
Minuta: 84
sebe. Soud ně Jasně oddělené Jediný co tak Sdílej jako tu ten vlastní prostor tu nádrž s tím olejem, ve kterém se točí ty věci, takže to jediný jako co co jako. Sdílej, ale jinak jsou nedotčený, to znamená, že tam není žádný diferenciál, takže můžou teda opravdu se jakoby řídit separátně. No a tady to je to co to co tam teda jako v těch inženýrů, co se mi strašně líbilo, že vlastně ve finále si je takhle všechny Obešel, každého se zeptal a oni jako bez návaznosti. Já vím docházely východ sekvence, tak mu to řekli, že jo. A on potom Hele, takže to teda znamená, že jo, že je 400, ale to je teda dohromady 12 200. Jo, vy tady jako říkáte, že to máš říct a tak jako proč to teda jako ne dosahujete výkonu. No a ten právě inženýr a komu vlastně říkal, že teda je to o tom, že na to ještě nejsou baterky, což must i přesto, že tam teda nejsou
Minuta: 85
ty 4. 80. Ale že teda tím pádem. Až tam budou a takže to bude vlastně možné zvednout ten výkon a že on říkal, že na to budou jako dělat. Ještě, že to budou ladit softwarově i dolaďovat a že i Tohle auto by mělo jako s vytunit, tak jako vlastně ty dnešní auta. Takže uvidíme. Proto taky jako říkám 50 na 50, že je klidně možné, že by tam možná mohli být, tak to byl ten důvod, proč to takhle zdrželi. Fakt nevím. A nebo jsou tam 40 80 km opravdu od toho LG nebo nebo Panasonicu. Uvidíme no. No tohle je prostě fakt teda jako masakr a tím pádem otázka. A co teda jako bude, jak tohle ta křivka bude vypadat až tam budou 480a, jak tahle křivka bude vypadat u roadsteru, který evidentně má ten motor mít ještě jako vyladění. She nový i tak.
Minuta: 86
Tady to je opravdu musím říct, že jako je vidět, že na tom fakt zamakali a teda Klobouk dolů, že jako to jí vypadá prostě fakt už Total filtr je to je to fakt už čeká jak z mobilního světa nebo s tabletového světa a opravdu myslím, že jsem někde je taky zaznamenal, že právě získali nějakého týpka jsem se co tam dělal jako u a já tady to je evidentní, že že se to na tom projevilo, že už je možné přesouvat. Ty ty aplikace, že je možné přesouvat ty vlastně obrazovky Různě minimalizovat, to už je prostě fakt jako super a zase teda Tesla jako utíká těm těm ostatním tradiční automobilkám teda úplně náhony, protože teď jak začínám testovat ty ty konkurenční auta, tak prostě ten infotainment to je opravdu to už i s tou starou Teslou jako je neporovnatelné a teď zase to prostě posunuje úplně někam do kosmu No No a tohle to co jsme tady viděli, tak
Minuta: 87
to Teda opravdu jako síla. No tady ten ten to prostě to nastavení toho podvozku Mimochodem. Nevím, jestli jste si všimli, ale je zajímavé, že přední pravý kolo. Má víc je zvednutý, než ty. Všechny ostatní to asi vypadá, že tam je nějaká díra, na které stálo nebo nevím zajímavý, no, takže to taky by mohlo být zajímavý potom na nějaký trati a takhle no tady schované ventilátory to všichni popisují, že hlavně speciálně vzadu, že jsou z toho úplně odvařený, že prostě vůbec jako nemohli najít odkud ten vítr vlastně fouká, že se na to museli opravdu zaměřit, že to je totálně schovaný je, že to je úplně na totál sci-fi separátní obraz, že jo to z toho z to bylo vidět v tom videu. A tohle je další věc, která se objevila teda, kterou tam někdo Lidl nebo jakoby postel z toho I Want U že evidentně Tesla.
Minuta: 88
Asi teda. Buď to je to jenom na ten i ven, což mi přijde jako divné, že by si obrandovat a udělala jsi jako svůj vlastní gamepad, ale ať speciálně s tím jak designem jo? To je prostě pecka. Takže tohle možná asi buďto to bude jako defaultně s tím autem a nebo to bude jako jako možnosti dokoupit jako a se solí, což si myslím, že je spíš pravděpodobnější. Protože jinak by zbytečně prostě vyhulil je strašně moc peněz, že jo do vzduchu. Kdyby dávali tyhle kontrolery prostě zdarma. Ne každý přece jenom tam to bude využívat. Takže Ale jako fakt dobrý krok. No a teď Já bych chtěl poděkovat jako tady Fanouškovi a dneska už je patronovi Jirkovi foldynovi, který poslal tohle video, který je zase League. Los těch v těch videí. Prostě jsem toho Tesla Model. S. A, já jsem teda si dal tu práci a
Minuta: 89
udělal jsem. Předabování jednak, ještě se úplně nepodařilo to video 100% vyhladit to, ale jakoby tady do toho lajku. To snad bude Ok. Takže to je vlastně konečně super originál od Tesly úvodní video pro nováčky, kteří se chtějí seznámit jako s tím s tím autem, tak tam ukazují všechny výhody, které vlastně ta ta Tesla přináší je to takový jako úvodní super seznámení vlastně pro někoho, kdo začíná s Teslou. Uzdravte se s vaší novou. Teslou toto video vám dodá základní znalosti, které potřebujete vědět, než vyrazíte na vaši první projížďku. Jestliže jsou kliky zapuštěné, tak je zmáčkněte a oni vyjedou, abyste mohli vstoupit. A když se chcete dostat ven, tak zmáčkněte toto tlačítko vaším palcem k Tesla se dodává s těmito záložními kartičkami. Měli byste je mít neustále u sebe a využijete pro nastavení
Minuta: 90
vašeho hlavního klíče telefon. Ujistěte se, že máte zapnuté Bluetooth, otevřete aplikaci. Tesla zvolte nastavení klíče a postupujte podle požadavku nebo se podívejte na video, co jsem to udělal. Jakmile je nastaveno, tak dokud máte telefon u sebe automobil se automaticky otevře. Jakmile se k němu přiblížíte vozidlo se nastartuje jakmile Šlápněte na brzdu, uzamkne se, jakmile odejde. Stlačte autíčko, nebo přejeďte sleva pro odhalení ovládacího menu, což vám dá rychlý přístup k funkcím, které budete potřebovat nejčastěji dotykem na profil můžete nastavit svůj vlastní profil, abyste se cítili komfortně a uložili si ho natáhněte se dolů vlevo na bok sedadla, kde jsou ovládací prvky sedačky a bederní opěrky nastavení volantu nastartujte na obrazovce a následně použijte levé kolečko na volantu.
Minuta: 91
Tlačte zrcátka a použijte stejné kolečko pro nastavení obou zpětných zrcátek nakonec uložte tyto nastavení do vašeho profilu. Pro rozjetí vám stačí se prostě jen připoutat s telefonem na vozidle, sešlápněte brzdu. A podívejte se na dotykovou obrazovku autíčko dolů pro couvání nahoru pro jízdu dopředu zmáčkněte pro zaparkování. Jinak se Tesla sama zaparkuje. Jakmile se vozidlo zastaví a vy se odpoutat. Jakmile je vaše auto zaparkované můžete vystoupit. Zde není žádný motor, co musíte vypínat vaše. Tesla se vypne automaticky, jakmile vystoupíte a Zavřete dveře. Pokud byste rádi, aby Tesla řadila za vás při výjezdu z parkování vidět a do kontrolu s pedály a řízení a potom zapněte auto Shift auto v Park, pokud je toto zapnuté,
Minuta: 92
tak po sešlápnutí Brzdy se Tesla automaticky rozhodne, jestli jet dopředu nebo dozadu podle toho, co vidí v okolí. Zvolený směr je zvýrazněný na předním panelu potvrďte, že tato volba je správná a jenom sešlápněte akcelerátor. Posunem na dotykové obrazovce. Můžete zvolit jiný směr jízdy. Kabina vozu obsahuje bezpeckový volant pro zapnutí blinkrů stlačte tyto tlačítka na levé straně volantu lehkým dotekem zapněte blinkr blikající, dokud držíte. Palec natlačil ne stlačení zapne plné blinkry, které budou blikat, dokud nedokončíte odbočku vypnutí blinkru provedete opětovným stlačením stejného tlačítka. Dotkněte se zde, abyste pro blikaly dálkovky tlačte silně pro zapnutí nebo vypnutí vašich automatických dálkových světel, jestli preferujete vypínat dálková světla manuálně můžete toto vypnout zvolením Controls, potom světla vypnout Auto
Minuta: 93
HP. Svažte silně na trubku pro zatroubení tlačte lehce zde pro jednorázový setření stěračů. Zároveň se vám ukáže nastavení stěračů na předním panelu použijte levé kolečko pro nastavení rychlosti stírání, nebo je nastavte na automatiku. silné stlačení Zapni ostřikování Vaše Tesla má regenerativní brždění jakmile uvolníte nohu z akcelerátoru vaše vozidlo začne okamžitě zpomalovat. A vracet získanou energii do baterií, zabere vám to jen pár kilometrů, než si na to zvyknete, ale maximalizuje to efektivitu a ovládání vozu ve finále vám to zjednoduší řízení. Pokud uvolníte akcelerátor v nízkých rychlostech vaše Tesla také použije brzdy až do úplného zastavení řízení pouze pomocí jednoho pedálu, nicméně stejně jako u všech ostatních vozidel použijte brzdový pedál pro krizové
Minuta: 94
brždění. Pokud Jste připraveni nabíjet. Zde je ukázka, jak se zapojit. Přibližte kabel k vašemu napájecímu Portu a stlačte zde pro otevření nebo zmáčkněte na dvířka. Portman zbělá a ukazuje, že je vozidlo připravené nabíjet zasuňte konektor do zásuvky a jakmile se zbarví do zelena začíná nabíjení pro odpojení se Chyťte za kabel a stlačte tlačítko jakmile konektor zbělá. Vytáhněte kabel dvířka, nabíjení se pak sami zavřou. Více informací je dostupných. V manuálu na obrazovce t-servis následně owners manual a pak vyhledávejte požadovaná témata. Upozornění, že manuály už jsou v češtině. Aha
Minuta: 95
zase jsem neměl zapnutý mikrofon, takže doufám, že se líbilo jinak to co jsme dohledali, tak je že samozřejmě můžou být narážky na to, že co se stane prostě když nepůjdou displeje, že jo, když vlastně den jak bude jak vlastně řadě, když nebude na tom displeji řadit nepůjde, tak musím říct, že teda Tesla. Velmi mě překvapila, že to mysleli až tak, že v podstatě dali dotykový dotykový dotykový prostor pod těmi či nabíječkami. Kde
Minuta: 96
ve chvíli kdy ten displej nejde, tak si tam rozsvítí normálně řadící ty písmenka a vy vlastně dotykem řadíte a ono potom zežloutne to co je zařazeno, takže Nemusíte to dělat na tom displeji, ale dá se to dělat potom tady dole pod tím pod tím předním panelů toho na tom s předním panelu, což mi přijde taky docela šikovný Mimochodem jako potom, když jsem s hlínou tohle video, jak se to prakticky vlastně používám, tak si myslím, že jsme svědky opravdu revoluce automobilového průmyslu a myslím si, že za nějakou dobu prostě už auta nebudou mít typický volanty a že se přijede na tohleto. Protože mě to teda přijde naprosto jako super nápad. Hodně jsem se toho bál, ale když vidím, jak je to vyřešený a dokonce. Je to vyladěné až tak, že třeba ve chvíli, kdy zmáčknete vlastně na ty ostřikovače, tak se vám tam objeví to menu těch ostřikovačích. Protože
Minuta: 97
prostě úplně super a tím pádem je to opravdu jako možné to velmi jednoduše ovládat bez toho, aniž byste chtěli někde po displeji a ještě je tam ten hektický feedback. Jo, kde tak je to ty, co to zkoušeli, tak to velmi chválili, což zase jako směřuje na to, že to opravdu dělal někdo z mobilních telefonů nebo z Tesly, která se Applu, že to má vlastně velmi. Taky to tam i zmiňovali některý ty ty co to vlastně testovali říkali, to je prostě jak na iPhonu, když jako zmáčkněte na displej a máte tam ten ten ten haptic feedback, že to jako podobné, takže myslím si, že tohle tohle bude jako zajímavý zajímavá revoluce v ovládání auta a jsem na to zvědavý, jestli to vyzkouším osobně no, no a pak tady máme trošku odbočku zase do prémiového obsahu, protože tady máme novinku od mu. Kde
Minuta: 98
je ho zasypal jeho kanál byl zasypaný požadavky na to Kdy on bude rozebírat Tesla Model S plaid a on říkal no hele, teď jsme koupili, my budeme kupovat riviere a budeme kupovat 2 cybertruck i a plus vlastně to rozebírání, jako takový nás stojí jako velký prachy. Protože samozřejmě to stojí toto lidskou práci, která není úplně jako speciálně v Americe zadarmo, že jo, takže on říká prostě rozebírání jedno auto. Mně stojí nějakých 750000 dolarů a Takže tady jako na ten model S. On říká Hele Ok Jaký je si to jako chcete, tak potřebuji vidět nějaký commitment, jako že to chcete, takže vymysleli, že tady dají asi tenhle ten sticker, který stojí 13 dolarů a ve chvíli kdy si ho koupí deset tisíc lidí, tak oni. Jsem
Minuta: 99
jako zaplatí tím pádem ten Tesla Model S plaid a oni si jí Koupí, takže na to rozebírání. Takže tady trošku nehty. Jednak vlastně by mě taky zajímalo to rozebírání je myslím, že možná taky, ale chtěl bych taky trošku podpořit sandale tím, jak mu tady dělám ty překlady a to tak aby se jim taky něco vrátilo zpátky, takže bych tady chtěl podpořit tenhle ten jejich projekt a dal jsem teda dolů na odkazu videa sem dal odkaz na ten sticker a chtěl bych jako vás poprosit. Pokud jako můžete nebo nebo chcete tak Určitě bych doporučil jste koupit shipuju i do do Čech, jak jste viděli, tak mě třeba poslali poslali vlastně ten ten kus toho motoru, co jsem si koupil v tý Tesla model y, takže to by bylo za tohle všechno k tomu Premium obsahuje. Ještě bych jenom dodal, že teďkon jsem udělal překlad dokumentu, který který si řekli vlastně patroni, který se věnuje. Založení
Minuta: 100
Tesly, to znamená před příchodem maska. To jsou ty dva zakladatelé, s kterými je jako docela dobrý rozhovor, který jsem se před daboval a jinak kdo byste chtěli podpořit na petrinu tenhle kanál, tak ve chvíli kdy se stanete vlastně víc, jak chci do zákulisí včetně, tak po třech měsících dostane takovéhle první takový můj merch a tady bych tě jenom připomenout, že na konci června bude na Moravě. Sraz, což visí na petrinu. Takže kdo jste se ještě nekoukal jste patronem a nekoukali jste se, tak když vlezete na Petry on a dáte si jako ty ty moje posty, tak je to tam připíchnuté jako ten při píchnutý po s. Takže to tam vidíte jako jarní srazy, to je nazvaný a tam jsou ty já ty termíny a je tam možnost se přihlásit. Takže kdo jste ještě neudělali. Tak jenom apeluji, abyste tak udělali. Viď?
Minuta: 101
A Czech už vyšly typy útoku Car. Hack déle, takže to kde se ještě neviděl, tak určitě doporučím. Je tam na tom vidět, že opravdu do čum je jako astronomický na mém kanále úplně jako neuvěřitelně to trhá rekordy tyhle ty tyhle ty díly. Kde je vidět, že když už se na to někdo dívá, tak je to fakt zajímá a kouká na to až do konce, takže potom je tady umělá inteligence. To už mám natočený. Teď by se co jste před ostříhá. Takže doufám, že to zvládne. Chtěl bych to vědět ve čtvrtek, takže další díl pokračování umělé inteligence bude to se mi tenhle týden a sociální sítě discord. Kde tady zase odkaz pod videem, jak se tam můžete dostat do veřejné sekce a jinak primární kontakty jsou tady. Takže to by bylo zase to hlavní všechno teď pojďme na diskuzi. Kde
Minuta: 102
je nejdřív v té poděkujeme za super chaty? Děkuji moc Pepo ahoj. Zdravím a děkuji roste roste na noční, tak dobrou dobrou noc, a protože ty jdeš jdeš pracovat teda chudáku Jirka. Díky moc, díky moc, Jirko za frčet, hele. No jo, no, tak já mám to já vám to prostě já vám to prostě překládám za tu podporu, kterou z Vy mi dáváte. Takže vy si to prostě platí tetou podporou. Tak já se tady vrátím na to dal. Tady tady je si jestli nebudou firmy viděla. čištění
Minuta: 103
interiéru protože spousta lidí bude po a nebo Plate což Mimochodem určitě snad to vzniknou nějaké nějakými si myslím to je docela v češtině to zní dobře Plate Ondra říká že to bohužel dopadne tak že to v EU omezí Já jsem já nevím jako úplně jestli je nějaký důvod proč by to měli omezovat s někdo víte tak napište Hele tady si myslím že podle toho právě co on tam říkal tak si myslím že na těch 200 určitě ne protože on říkal že je to problém těch současných baterek a to je že tam bylo vidět že to prostě ty baterky jako nedávají ten výkon takže tam určitě jsou potřeba ty Road Runner 4680 No
Minuta: 104
tady Pavle, teda si myslím, že já to asi Metuje souhlasím, že to přijde fakt jako dokonalé vymyšlené a na to jak jsem se toho bál, tak teď když vidím reálný provedení. Tak mi to přijde dobrý, ale samozřejmě chce to vyzkoušet. Zase nemůžu úplně říct, dokud to Nevyzkoušel a mě se to jenom takový letadlový knypl jsem dodělal vysouvací křídla už Ok. Jinak teda blíží se nám konec streamu. Tak zapnu zapnuto piano, aby někdo ještě ne promeškal, ne promeškal frčet na potom. Podnosy vítězů a 100 kg baterry pack nebo větší a že to bude mít rozhodně víc, když to t3s
Minuta: 105
vleze. Já si myslím, že pod nebo podle toho co byly nějaké humory už dřív, tak si myslím, že to má buďto 110 nebo 120 kg by to mohlo mít, ale zase jako Uvidíme, no Zdenda dneska málo. Díky jo. No vidíš, ale no to je Roman to vidí stejně heleho dluhu. Já jsem párkrát jako ty, jak jsi je prodal to jestli vždycky jako většinou teda to dopadlo tak, že že jsem stejně promeškal tuto jako dobu. Takže ve finále jsi řekl Radši radši toho dluhu, no. Uhni se líbí.
Minuta: 106
To je dobrý. Když chcete stlačit volbu pohybu dopředu dozadu. Proč mají potom tři Způsoby, jak to urobit nestačí na tady ta páčka. Hele Mimochodem, to jsem ještě zapomněl tam zmínit, že? Tady je tady je jako vidět ta neuvěřitelná jako dokonalost toho přemýšlí prostě jak oni to mají úplně dotažené do posledního detailů k tomu, jak se dostat tomu autonomnímu řízení jo, protože tím, že odstranili ty páčky a vlastně donut a ty lidi aby aby jako to přepnul. Nebuď to ideální, aby to vlastně přepnu na ten počítač a tomu počítači potom říkali, co má dělat, ale i když to ne. Přepněte na ten počítač, tak on to na pozadí bude dělat stejně, protože takhle přesně Funguje ta umělá inteligence této jestliže ona
Minuta: 107
si jako jeden na pozadí vlastně Shadow módu si jede svojí vlastní jako jak by to udělal. A ona a pak si to porovnává porovnává s tou skutečností k tomu se víc dostaneme potom. Až budeme se dostaneme konečně k tomu i i Takže oni, že jo na dálniční rychlosti mají Navigate on autopilot, kde si dokonale od Ládi, která už dneska Myslím funguje teda fakt výborně na dálnici, že jo. Tak my na parkoviště jednoduchý parkovištěm. A jo vlastně ten Smart summon, že jo? Kde jsi jako zkoušej to, ale tamto tamto děláte. Tesle sama. Kde je právě problém, že tam chybí ten lidský impuls, který říkal, jestli to dělá dobře nebo špatně a na to je právě úplně dokonalé tohleto. Protože on to tam i Musk říkal tři t3t jako prezentaci, že ono to auto se bude učit, tak jak vy budete prostě vyjíždět a bude si zjišťovat, jak by na tom
Minuta: 108
daném místě vyjíždíte a bude se to postupně učit a bude si to geolokační učit z toho místa čili Jinými slovy vy vlastně Budeme zase všichni, kdo to budou asi používat, jak budou trénovat tu umělou inteligenci na to, aby uměla i to vyjíždění z nějakých těch úplně debilních místě. Třeba jako se běžně ta umělá inteligence by ne zajela nevyjela. Takže tohle to ona se ti bude učit. A garantuji, že oni to spustí na všech autech. Který mají páčky, tak umožní tuhletu možnost právě kvůli tomu učení ty umělé inteligence, protože to bude úplně dokonalé asi na to učení umělé inteligence, aby ona uměla vyjíždět v těch nízkých rychlostech. No a v tom v tom prostředku, tak na to budou mít právě to celkem dokončuji v té americe, že jo ten ten City Street driving Jirka ještě poslal. Děkuji Jirko, když klesají, tak se neprodává, ale nakupuje. Ano
Minuta: 109
správně přesně tak. Líbí se mi, že nejsou už si člověk může navolit nejen barvu interiéru, ale někde na barvy i karbon nebo dřevo dřív nešlo a No to se mi taky líbí, přesně, tak přesně tak. Díky moc, Jirko za další dny. Insane špagety svojí Teslu blbě na trénink parkovat, tak to chápu. No samozřejmě i tohle. No hele, každopádně díky moc za vaši podporu a pozornost zprávy držel takhle dlouho máme
Minuta: 110
tu máme tu konec, takže já bych chtěl poděkovat sponzorům a všem donátorů můžu, který který se teďkon na narodili na stream. Takže děkuji děkuji. Fakt. A jak říkám. Doufám, že teda vám se líbily ty ty překlady a tam to video. Jako ten dabing. No tak to To právě chci vydat zítra, pokud se se podaří teda doladit ještě ten trošku. Ten konec byl nějaký divný a tady bych chtěl poděkovat teda a pogratulovat vítězovi tohle streamu Vaškovi vaškovy za zlatý podnos Roman za stříbrný umístění a a Pepa za bronzové místo, ale i ostatní samozřejmě děkuji. Takže a hele ještě Honza odjel hodil na poslední chvíli. Díky moc Honzíku a ať vám to
Minuta: 111
proudí. Jenom bych chtěl připomenout, že tenhle ten s tím teda výjimečně dám zase Life. Pro všechny co že to takové zajímavé téma. Bylo to sponzorované teda patronami a a sponzora na tohodle streamu, že si můžete všichni podívat a nebude dám to za pivo.

Předchozí video

Rozbor kampaně Pirátů: program není levicový, ale start kampaně byl fail, říká Jakub Horák

Další video

TESLA PLAID A YOKE VOLANT