Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

KIA EV6 PRVNÍ DOJMY

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Výstřižek z živého vysílání, kde jsme se bavili také o novince automobiky KIA.
Vypadá to na velice povedený elektromobil. 800V pack a nabíjení dojezd až 500km a slušný výkon.

Automatický transcript

Minuta: 0
Sponzorem tohoto streamu byl úsporný balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč, bez toho, aniž byste museli chodit na poštu Dále pak Haibike Morava s obrovským skladem špičkových elektrokol německé výroby 9. No v péči od testovací trati přes nabíjecí stanici až po skvělý servis, ale taky producenti a patroni webu tesláček TV kde najdete celý záznam tohoto streamu. Takže tady byla uvedena nová Kia a v 6
Minuta: 1
co teda hlavně musím musím jako říct, tak je to že Bych chtěl pochválit Q za jakou hodně super. Webové stránky to jako z marketingového pohledu musím říct, že to je fakt dobrá práce, jo. Na rozdíl třeba, když jsme si tady ukazovali třeba tu id4. Jo od toho Volkswagenu, tak prostě tohle je teda jako výrazně lépe třeba udělané webovky výrazně přehlednější je tady prohlédněte si všechny díly tady když dáte, tak se vám otevře Kubovi kanál. Kde máte jsme všechny všechny videa. Tady máte fotky, že jo, dojezd 500 10 km. Samozřejmě to je v eldp ultrarychlý nabíjení, bude to mít 800w vysoký výkon i tady těch 3,5 sekundy, jestli jsem správně pochopil, tak je pouze pro tu GB verzi, což je v podstatě jako kdyby jakoby valím
Minuta: 2
to vlastně u Tesly Performance edice, tak jenom bych chtěl. Upozornit, že jak vidíte, tak tady je evoline, která Teda upřímně řečeno, mě se líbí víc, než to čisté teda to má docela jako hezký ty ale bacha. Není to to samé, jo. Takže tady vidíme docela jako atraktivní cenu, ale to není to gt-k bylo tady nahoře. Jo? Tady je to bylo tady jo jako Jak je Jak je tady těch tři a půl sekundy. Tak tohle je gt, než to tady to je gt line, jo, tak jenom Bacha tohle neplést a pak je tady. A v šest bez ničeho a to začíná na milion 180, což zase je někde kolem vlastně ty it4 tajemství o trošku ní ještě o trošku levnější, ale nedosahuje podle mě takových parametrů je to teda ta samá Platforma, jak jsem říkal jako ten Hyundai ioniq 5
Minuta: 3
to idg imp a tady docela jsem. Líbí tohle to provedení toho displeje, že že tady má dva displeje separátní, že to není takový jako, že to není zas tak úplně přehnaný. I tahle ta palubka není úplně jako špatná ty sedačky vypadá docela pěkně komfortně a je tady teda Heads Up Display segmentova. No realitou, to už se dneska Co to je skoro všude je to určitě pro ty automobilky dělá nějaký nějaký výrobce o trhy nabíjení. Vypadá to, že budou mít smlouvu z i ony ty takže to je určitě zase dobrý. Dobrý bod což. Upřímně řečeno teď ještě ladím s renaultem, že tam to vypadá, že oni žádnou smlouvu nemají, což mi přijde dneska už jako že začíná být za že to bude jako nevýhoda. No, že ta automobilka Prostě pokud nebude mít takhle dohodnutý nějak to nabíjení, takže už to budou lidi vnímat jako nevýhodu samozřejmě u auta jako je z který je určený primárně do města, tak tam to není zas takový problém,
Minuta: 4
ale pokud byste chtěli mít auto jako na primární používání, tak tam už to prostě bude must-have jo? Buďto bude tam muset mít Teslu nebo musíte mít nějakou takovouhle jako korporátní prostě síť, protože jinak to je opravdu na komfortní dojezd pozor tady jenom zase jsou i několik verzí, takže to je ta 70-740 hodin baterka tam má těch 510, pak bude verze zmenší baterkou z 58 km, na která bude mít nějakých těch 400. Tohle je docela dobrý. Kde je tady vidět, že je tady takovéhle redukce, která umožňuje zapojení vlastně elektriky doma, ale upřímně řečeno, já teda už jsem ze školy dlouho jako elektrikářské, ale jako tohle mi přijde docela docela jako zvláštní, protože mi to přijde, že tady se do toho strká normální zásuvka jakoby nebo zástrčka teda to
Minuta: 5
si nejsem úplně jistý, že tohle tobě jako elektrikářský by mělo jako mohlo být povolení, aby Strčilo jako do baráku teda jo, že tohle jako si dokážu představit tím napájet nějaké spotřebiče, ale že by tohle lezlo někde do baráku, protože tam samozřejmě potom Teoreticky by mohlo z toho ven ve chvíli, kdy jako ne vypadne proud, tak by z toho mohlo nebo vy jste tam museli mít nějakej vypínač. No nevím tak schválně Někdo kdo máte jako ještě aktuální padesátku, tak řekněte tady tohle to podle mně do baráku, jako nevím, jestli může no, ale jinak samozřejmě Vehicle to load se to jmenuje nevyko. Tu Grid, tak to je určitě dobrá cesta zajímavá má to jednak jak takhle tak vlastně i vevnitř stejně jako ten a Ionic ten že to je tohle a jasně, nemá to tažný 600 kg to taky docela dobrý, no a pak tady musím říct, že tohle vypadá dobře tady tady si můžete právě jakoby přes VAG a vad jo mezitím klasickým. A v šest. Pak tady tady jo,
Minuta: 6
kde vidíte, že tady to má takový jako zajímavý agresivní čumák a pak je to To čistý a to mi prostě přijde. Nevím možná je to jenom proto, že to přestane být červené to schválně můžeme zkusit, ale přijde mi jo. To je totiž tady ten čumák. Jasně, že tady ten čumák to vypadá jako kdyby tohle bylo chromovaný a to vypadá podle mě líp, než ty. Než tohle když to je jako to GT. Ale to ti tričko má zase tady zelené brzdy místo jak Tesla má červený, tak tady mají jako zelenou a mají to i vevnitř v tom interiéru. Jo? Tady je vidět ten interiér. Jo, ten ten zelený zelený prošívání nevím jako na kolik tohle bude všechno ve standartu, nebo to bude příplatkový, ale každopádně tady jak říkám, jo, ta výmluva stránka je hrozně jako pěkně udělaná, že tady vlastně jo, jak si takhle můžete krásně přepínat přepínat jsi tady kola, což teda zrovna tady je samozřejmě jenom jedny, protože to je to to je to GB, ale tady třeba do u přepínat
Minuta: 7
jo ty kola a vidíte, že se vám tady hnedka mění, to je jako Tesly. A tady si to můžete jít. Svítit, abyste viděl, jak to bude vypadat ve tmě, to je taky docela šikovný, jo. Pak je tady jo. Pak jsou tady typy baterek 55 osmička. Tady je ta 74 Long Range v podstatě jakoby zadokolka rong. Renča, tady to je ta Performance verze, kdy to má náhon na všechny čtyři. No takže tohle je docela dobrý a pak je tady pak teda musím říct, že si vyhráli s tím dle, že tady má jako virtuální projížďku, i když je to teda jenom v angličtině, ale tak to asi vám Nevadí, když jsi tady něco vybereme, tak je tady nějaký outdoor Adventure. Kde si ho takhle nejdřív prohlédnete, vyberete si jakou chcete barvu, tady vám to jakože dá vstupenku a Jdete jdete? Vlastně se jako pro je to jo. Tady vám to říká, že nabíjíme 800w rychle nás projdou i vnitřkem a že
Minuta: 8
potom potom vyrazíme. Takže tady Tady je les. Jako že si můžeme podívat jak ona bude ubývat. Ta baterka. Tady je tady je vidět, že kdyby jsme jeli jenom 74kw. Takže bude jenom málo. A když vlastně ujedeme těch 439 kilometrů, takže to bude potřeba nabíjet 18 minut tady, že bude stačit nabíjet vlastně těch 4 a půl minuty. To je vlastně těch jejich pro montovaných, že za čtyři a půl minuty je 100 Km zhruba. Myslím, že tam měli tak tady je to 74, takže za čtyři a půl minuty a za 18 minut, že to bude nabité do 80% takže tady je takový jako pokus prostě těm těm někoho, kdo se v tom nevyznám, tak jako by se s tím seznámit, že to není tak hrozné. Upřímně řečeno tohle zrovna by teda šlo udělat trošku líp, protože si myslím, že z toho nebudou úplně Chytrý ty kdo se v tom nevyznám. Takže už mám jen aby to tady
Minuta: 9
nám to ukáže, jakým způsobem se to vlastně nabíjí tady tohle to, že to je tak. Se tam také na cvakne. A jak se to vlastně loudu je do té baterky a zatímco si nabít a tak si tak si dáte nějaký snack na to, takže jak říkám jako fakt dobře udělaný prostě proč mi řekli Ajťáci nebo herní. Týnu by i vínu by který se v tom jako tolik neorientují. Pak je tady vlastně to, že tady máme jako rumy neznamená, že je tady velký prostor, že jo, jak toho rozvoru, tak vlastně na sedačky, že ty sedačky se dají takhle vyklápět, což Teda upřímně řečeno je docela dobrá věc. To jako dobrá funkce určitě. No a pak je tady vlastně, že už máme 100% aby to že dojedeme víc jak pizza 10 km a že jako Vyrážím. Je tady z Frankfurtu do Amsterdamu. Ono Tady si potom můžete prohlédnout to auto jo, takže Mají to fakt musím říct dobře dobře
Minuta: 10
jako udělaný, no, takže to je jakoby jedna jedna ta Pak je tam jako, že si můžete závodit. Jo tady Speed and power myslím, že to je tak tady si můžete jako závodit. Myslím s autem jo tady tady, že jsou ty sportovní sedačky, jsou tam 120 kola a je tam speciální volant je tam teda Dual motor a je to vyrobené z recyklovaných materiálů. Takže tady normálně jako Games, kde vlastně vy můžete jako závodit je to jenom teda doleva doprava a musíte musíte jako sbírat sbírat vlastně ty jo, tady vidíte se sbírá. Kde ty recyklovaný, tady jsem se sebral ty kola to znamená je to takový jakože zábavnou formou vám to připomene jo. Tady si můžete i driftovat a teď jsem to prošvihl. Něco jsem sesbíral, takže
Minuta: 11
a teď jsem nesebral motor to nejdůležitější. No, takže takže Takovýmhle způsobem jako zábavný musím říct, že je to opravdu už myšlené prostě Naty Naty mladší generace, že to je úplně nový přístup přístup vlastně k marketingu vůbec k tomu uvedení toho auta. Ukonči dobrá práce a samozřejmě ne jenom teda ne. Jenom teda to uvedení toho auta, ale hlavně i jako ty parametry vypadají zajímavě. No já jsem byl ve spojení, už jsem si tam vyplnil na těch stránkách a oni mě poslali poslali mi už i ceník, takže tady je vidět 1 188 a koukali tady tohle to je výkonnější motor a 77kw, tak to je jedna dva, což v podstatě o sto tisíc dražší ta větší baterka a lepší motor a GT line, což jenom důrazně znova, že to není že to není vlastně, tak to bude teprve ke konci roku, tak
Minuta: 12
je to 13-14. Vypadá to vždycky po 100 tisících. Jo. To znamená, že tady tyčková verze, pokud jsem to počítal jako podle německé ceny, tak by se měla pohybovat někde 1600000 něco, takže to bude hodně hodně podobný vlastně Tesla model 3. Tesla model 3 nebo nebo Tesla model y spíš Performance jako cenově, jinak tyhle ty ceny samozřejmě ty. Ty vypadají jako zajímavě, ale zase jenom pozor. Tady se tam bude vlastně daný v tom základu, takže to by byla Kia Texasu nebo respektive v Americe Tesla. Vypadá to, že potají koupila další start-up. Je to baterka firma, od které taky koupila nějaký patenty gigafactory Berlin, tak tady bylo spatřeny, že dostali povolení. Jasně na to stavit další halu, která velmi pravděpodobně by mohla být ta
Minuta: 13
slibovaná bateriová továrna a pak je tady velmi zajímavé. Tesla staví další fabriku v Německu. Jinak tady máme další update nám Tesla cybertruck, který byl spatřen a nebo respektive byl teď v New Yorku. Tady je to od té havárie, co stála v tom Texasu. Tesla akcie, který nám jako poslední dobou neustále jdou ke dnu.

Předchozí video

Máme vnitřní motor postavit co nejlepší firmy! Kde berou šéf Alza.cz a Rohlík.cz motivaci?

Další video

JAK HACKNOUT AUTO DÍL #1