Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Hyundai Ioniq 5: První dojmy

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Dnes představila společnost Hyundai novinku z jejich stáje elektromobilů Ioniq 5 a musím říct, že mě velice příjemně překvapil! V této bleskovce se snažím shrnout body co vnímám jako důležité.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás a sáček dělám videa o elektromobilitě Tesle, ale i technologiích q třeba umělá inteligence. Pokud vás zajímají tak určitě Nezapomeňte odebírat. Nicméně dnešní video se bude věnovat horké novince od Hyundai. A to je a Ionic 5. Tak pojďme na to dneska ráno společnost Hyundai udělala ve světové premiéře online představení nejnovějšího vozu a Ionic 5. Musím říct, že hodně mě překvapilo. Je to moc pěkné a Pojďme se podívat to co já jsem si z toho vzal jako takový highlighty. Tak zaprvé se mi moc líbí ten design. Je to docela pěkně udělaný autíčko. Má tam moc pěkně udělané světla, které jsou jak oni sami říkají ve formě
Minuta: 1
pixelů. Takže taková jako odkaz na tu digitalizaci, která přichází. Což mě přijde jako opravdu moc pěkný takový designový prvek otevírání dveří zapuštěný kliky, ale Tesla otevírání docela šikovný. To se mi taky líbí, nevím, kolik lidí si všimnu, ale na jednom videu to vypadá, jako kdyby na střeše byla možnost mít střešní panely, což je opět docela zajímavá volba. I když samozřejmě už se x-krát zmiňoval, že v světa plocha těch automobilu je velmi malá, takže je to spíš jako třeba na tu klimatizaci na to dobíjení baterky to úplně moc není, ale nicméně je dobrý krok. A co se týká designu elektromotorů a vlastně vůbec celého toho té technologie, tak je tam velmi dobře vidět kopie vlasy toho skateboard designu od Tesly, takže je tam ta jedna velká je jedna velká vlastně plochá zespoda, kde jsou umístěné baterie s elektromotorem velmi dobře za
Minuta: 2
design. Jako bezpečnostní prvky, které samozřejmě zvyšují bezpečnost posádky. No a s tím se spojuje velmi zajímavá věc krásně moc líbila a to je že udělali volitelné posuv vnitřního prostoru. To znamená, že ne jenom tak jako v Tesla model X, kde můžete posunovat zadní sedačky poměrně dobře, tak tady je udělaný posuv v podstatě všeho to znamená přední sedačky. Prostřední panel, ale i zadní sedačky se můžou různě posunovat, což samozřejmě přináší velkou satelitu toho vnitřku toho interiéru vozu a je tam potom možné třeba udělat i speciálním po ses třeba pro spánek ve chvíli dobíjení, což mi přijde zase velmi prakticky další věc, která je taková nová Staronová a to je Vehicle to load tomu říkají, takže v tu l což je pojmenování,
Minuta: 3
protože Vozidlo je schopný dodávat energii do nějakých dalších zařízení samozřejmě jako máte třeba PC notebook v autě Ok? To je něco starého to známe všichni, ale nicméně možnost, co si 230V do nějakých dalších zařízení i mimo vůz jako je třeba nějaká audio reprosoustava pro nějaké párty nebo pro nějaký grilování kempování a podobně, tohle je něco, co třeba Tesla slibuje u cybertruck, u ale tady je to v podstatě poprvé, kdy něco kromě Nissan Leaf, který to vlastně tuhle tu funkci podobnou měl už kdysi ale ne s vyvedením vyloženě. Takhle to vypadá, že tam budou 220 zásuvky z auta. Tak to je další zajímavá věcička, kterou to má autonomní řízení taky v Nitře lvi překvapilo, že v podstatě to co vyjmenovával i tak jsou funkce, který má Tesla v NH autopilot u Takže umí bude. Mělo by to umět auto parkování. Mělo
Minuta: 4
by to umět přejíždí. Z pruhu do pruhu a já co jsem z toho pochopil, takže taky to vypadá slibně nabíjení 400 nebo 800w to zná příprava na ty na ty velký dobíječky, které jsou třeba od i ony ty Network, kde by to mělo umět nabíjet až 350 km, což je opravdu kilowata, což je opravdu velký nářez, takže slibovali je za 5 minut 100 kilometrů, což je opět rovná s ním dobíjení U Tesly, takže dobrá dobrá práce i tady a jediný, kde teda zatím nemáme moc informací je cena, kde se spekuluje, že by to mělo být kolem 400 kolem 40000 dolarů. To znamená, že se bavíme někde kolem milionů. Uvidíme tady. Samozřejmě to je velká otázka. Protože je to potom vám po hraje roli toho zařazení do auta mezi ostatní automobilky, ale zatím musím říct za mě to vypadá velmi slibně a teď se přichází velká otázka. Jo je
Minuta: 5
tohleto. Důkaz toho, že automobilový průmysl bude kopírovat to co jsme to co znám a to co se stalo vlastně v mobilním světě, kde v podstatě po příchodu Applu následně po tom Samsungu a ostatních došlo v podstatě k eliminaci evropských výrobců mobilních telefonů a najednou je tady v podstatě Amerika Apple a potom zbytek je Asie stane se to samé v automobilovém průmyslu. Mají se evropské automobilky čeho bát? Jaký je váš názor na to, jak se vám auto líbí, půjdete do něj nebo počkáte na model y, protože když se podívám na můj dotazník, který jsem dělal teď nedávno, tak tady je vidět, že je docela velké procento lidi čeká na y a samozřejmě je to z mého kanálu, kde se bavíme hodně o Tesle, takže může to být taková jako sociální Bublina. Tesla bublinám. Jaký je váš názor, jak vy čekáte na eunika a nebo na nějaký jiný? Auto jsem ho zvědavý, co napíše.
Minuta: 6
A jaké jsou vaše preference? A co třeba se vám líbí jako funkci, která kterou předvedla Hyundai v tomhle tom autě, takže to byla taková další Bleskovka. A kdo jste ještě neviděl. Můžete se podívat dneska večer bude live každé úterý od 8 Soul Ivy. Takže dneska večer budu mít zajímavého Hosta. Petr Hejda, kde se budeme bavit o elektromobilitě, tak určitě. Pokud vás bude zajímat nezapomeňte přijít, takže to bylo všechno. Díky moc za pozornost a ať vám to proudí.

Předchozí video

Kdy bude elektrické letadlo? (KLIP)

Další video

Nina vypráví o Japonském svazování Shibari: vázat se může každá, ale je to náročné i pro muže