Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

EVTV Tesla Model S navyšuje dojezd a další reportáže | W48 2020 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Obsah:

00:00 Úvod
00:59 Agenda
02:46 Reportáže
04:30 Může EV jet rychle(200km+)?
07:22 Cybertruck do EU?
08:01 Tesla a hořící baterie
11:05 EV Dotace v USA a #ZETA
15:12 Nabíjení NON-Tesla
21:10 Nové Tesla Model Y 2021
22:12 Lucid vs. Tesla 4 kolo
23:33 Teslaquila
24:49 Prémiový obsah
26:17 V Přípravě

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem. Zdravím vás moje ven a Ondra Bačina a mám kanál tesláček, kde dělám videa v elektromobilitě hlavně Tesle, ale i nějakých dalších věcech od nějakého března. Tohle to dělám jako primární Jobs. Věnuj se tomu YouTubu. Věnuj se tomu, ale snažím se tím vydělat, což úplně nejde, takže určitě ty z vás Kdo bude to tady přispívat, tak by to bylo fajn, protože videa jako tyhlety ta příprava mi trvá cena několik dní na ten live stream, takže a další videa taky tak určitě. Každá každá pomoc bodne, takže jdeme na to. Agenda Steamu jako vždycky reportáže hlavní téma Tesla News Kdo ještě ne odebíráte tak Určitě doporučuji
Minuta: 1
dole zmáčknou odebírat a dělám to každé úterý od osmi tyhlety live streamy a potom i nějaký jako videa občas vídávám teď na to úplně není čas, protože je hlavní sezóna ve škole, takže kde je mám jako bokovku takovou, že učím jako hlavní téma. Dneska budou Tesla B100 znamená ty co Teslu úplně nemusí a hlavně jako proti ní vlastně vystupují, že nemají třeba vsazeno proti ní jako šrotují, víš ortézy Tesla Q komunita a tak dál, takže jdeme na to. Jako první bych tady chtěl ještě takového sponzorský vstup. Připravili jsme pro vás spojení tesláček a teslička, tak kdybych tedy kdyby chtěl to mít jako nějak League bytové tak Si můžete koupit sex. Tesla je také. Jedná se o mě dárek, který můžete někomu věnovat nebo
Minuta: 2
i pro sebe, kde jsou to tři hodiny. Jasně se mnou v autě vaší volby to znovu to Esko nebo teda trojka nebo ixko všechno Performance edice, takže opravdu si můžete vybrat, co budete chtít. Je to na tom webu dole a pod videem je taky odkaz. Jinak pro patrony posílal jsem to už na petrion zařídil vlastně 10% slevu na tyčce, takže mimo tenhle ten balíček Kiko jiný Jejich služby je možné si pořídit slevu. Tak jo, takže jdeme na reportáže, kde už to tady říkám poněkolikáté, ale email tesláček zavináč gmail.com můžete posílat reportáže a strašně moc děkuji, že se to zase rozjelo opravdu report. že frčí takže teď dneska už jsem i jako musela si něco Ani jsem zase jsem vlastně v podstatě
Minuta: 3
nedal nic discordu protože teď teď prostě přišlo to hrozně moc emailem Takže takže je to super Opravdu se to začíná plnit a dokonce i nějaké zajímavé videa tam jsou Takže doufám že se máte na co těšit jako první ale bych tady měl něco co se rozmnožil Po minulém videu kde napsali někteří že prý mikrofon že Mikrofon není OK takže bych tady udělal Měl bych tady krásně takovou jako motivační že pro ty z vás teda kdo tady nepíšete protože nejste ani fanoušci ani vlastně ani vlastně patroni a tak dál což jsou mi Pochodem všichni 30 tady píšou. Takže pokud chcete, abych si pořídil nový mikrofon, tak je tady na to přesně teď Platforma forma vlastně
Minuta: 4
Naty super chaty. Takže pojďme do toho a posílejte tady píše. Hele je to paráda mikrofon. Už jenom za 2000 udělá parádu. No tak Michale schmiede, můžeš to tam poslat jo, když to není problém. Já jsem taky nemám problém posílejte a já si koupím nový mikrofon. Jo díky nemůže jet rychle, tady je právě Tibor a tačík, který poslal svůj příspěvek, ale předtím než se do toho vrhneme. Tak on jeden myslím, že byl dokonce první patron, který využil to, že dneska na patrina prý Trio, nude si koupit roční členství. Kde je dokonce je nějaká slevička jakmile vlastně vy si koupíte to roční členství, tak získáte. Náramek získáte vlastně okamžitě, protože ten náramek se získává z mě po roce členství a když jsi když jsi jako koupíte rok členství, jako
Minuta: 5
dostanete okamžitě, takže Tibor si pořídil vlastní členství, dorazil mu náramek a poslal. Poslal vlastně poděkování základě, to se hnedka ukrizoval ještě na vinaře, takže u musím poslat další náramek. No tak Hele, takže jdeme na to, co nám poslal Tibor, kterému se totiž podařilo, že přes známého se dostal na úplně novou úplně novou dálnici ještě neotevřenou na Slovensku, takže si tam mohl vyzkoušet svojí Tesla model 3 Performance. Takže jenom aby Kdybyste náhodou se divili, že tam jako klika nějaká nějaká devadesátka. Tak to je protože vedle je jako ta normální silnice. Kterou chytlo chytlo to jako ty pravidla, že jo? Protože tahle ta silnice ještě není není a pak zavedená, že není ještě dostavěna. Takže
Minuta: 6
na téhle té uzavřeném úseku si to vyzkoušel, pustil si tam takovou pěknou muziku. Já doufám, že mi to potom YouTube nezapaluje, jdeme na to. No tak hustý ne, takže 262
Minuta: 7
to dál s tím svým s tím svým mastne. Tesla model 3 Performance. No každopádně to ses to tam viděli na té obrazovce, tak to bylo vidět, že on měl zapnutý Trek Mod Jo to znamená naopak nám tady Baldovec 23. Poslal další redaktorský příspěvek a to je že cybertruck vypadá to, že možná by se dostal do EU. Protože tady dole na konci jak jsou frekvent Liaz questech na konci jevil cybertruck Weight for delivery Global. Odpověď je jestli byl takže vypadá to, že možná opravdu by mohl být dostupný i v té v té verzi USA, já tomu stejně pořád úplně nevěřím, no a pak tady máme něco co zase je tady od Lukáše
Minuta: 8
Hataš a prezidenta. Tesla nezklamu jinak kdo ještě nemáte ještě nejste členem, tak dole. V popisku videa je je přihláška. Každopádně tady mám jenom jako takovou ukázku, jak zase realita je subjektivní speciálně v nadpisech, takže neobvyklá havárie. Tesly bourala v tak vysoké rychlosti, že se vytrhli baterie a způsobili požár v nedalekém domě, což je typický klid bytové, že jo. Nadpis hořící. Tesla to vždycky zabere. Tohle je teda technika mládeži živě. No a takhle Tohle je potom jako z místa realita to znamená. Nebyla to baterie. Ale bude to bateriové články, které evidentně se to bylo tak obrovská rychlost, že to Auto jelo 160 160 kilometrů v hodině a sekalo se dva stromy dva stromy vlastně rozsekalo. Pak se pak ještě rozsekal nějaký
Minuta: 9
telefonní telefonní rozhodnu a pak se zastavilo drastického vedení naštěstí tedy evidentně se jako nic nestalo dalšího horšího. Ale to je auto se tak rozmlátil, že že vlastně z toho vylétly vylétli ty bateriové články a ty pár z nich vlastně dopadlo do nějakého domů, co byl poblíž a jeden z těch článků a jsi dopadl na na postel a začalo hořet prostěradlo, takže To jako jak se článek, jak jak vypadá ten nadpis a pak je z toho Tohle No a takhle vypadalo to auto, co když se podíváte tak Tak vlastně ten zadek toho vozu je úplně jako ohnutý, to znamená. To auto je totálně na maděru, jo? A takhle
Minuta: 10
to vypadá z druhé strany. A tenhle ten člověk odešel z místa jenom z jako drobnými. Poškození nám je nebo jak bych to přeložil drobnými prostě zranění drobnými zraněním, ale tohle je prostě neuvěřitelné. takhle takhle prostě by měla vypadat ta zpráva jo, že Tesla zachránila život člověku, který jako v jakémkoli jiném autě by byl prostě na maděru. A neměl by šanci přežít. Prostě ho takže tady je tady je vidět, jak Tesla bere opravdu vážně tu bezpečnost a hlavně to auto jak vidíte, tak vůbec ani nezačalo hořet, jo? Takže fakt fakt super.
Minuta: 11
No pak tady máme další příspěvek od redaktora Romana horkého. No takže máme tady první dopady. Asi toho že v Americe vyhrál by dny. Což je demokrat, které jsou daleko otevřenější zelený jako ekologii a zelený věcem. A podpoře podpoře státu a tak dál, takže už se začínají tady v Kalifornii se otevřely další pobídky pro rezidenty. Takže je to 500 dolarů, které jsou okamžitě dostupné jenom samozřejmě protestu, ale pro jakýkoli elektromobily, takže to je jedna dotace a potom je tady založení neziskové organizace, která v podstatě bude mít za následek, nebo má za cíl co tě dosáhnout něčeho podobného, co co máme u nás v Evropě. Co znamená nějaký nějaký směřování Jasně
Minuta: 12
Ameriky. Ameriky jako k tý elektromobilitě, jak tím udržitelných zdrojů tady zase tady jsem myslím, že to minule napsal román v živém přenose, ale na discord mi to poslal Michal Hruška. Takže tady to jsou nějak 28 zakládajících členů a pro nás asi nejdůležitější jsou tam vlastně všichni tři současný startupový elektromobily firmy v Americe, to znamená Tesla lusitanian, ale jinak je tam třeba i Siemens. Což mě jako příjemně překvapilo i v Go a další jako je nějaký čaj ingový sítě, ale nevěděl jsem tam, jestli je electrified Amerika. Což mě taky překvapilo zase v negativním, že to je divný, že tam tyhle nejsou, no, takže jejich jejich motivace zaprvé teda jo, nebo jejich program bych řekl spíš jejich program je zaprvé udělat motivace pro nákup elektrických
Minuta: 13
vozů. Do běžné populace tak aby to bylo jako motivující pro ně k nákupu, za druhé emisní limity směřující pro 100% i v do roku 2023 to znova, tohle je hodně podobný. Jasně tomu co jak co je v Evropské unii, investice do infrastruktury a ale čtyřka. Ta je zajímavá podpora domácí výroby. Takže tady už je jasné, proč tam taky zakládající členové hs3 americké automobilky elektromobilní. No a potom za páté, což je taky důležité vládní podpora výzkumu, aby Amerika nějakým způsobem podporovala výzkum v té elektromobilitě, protože dneska je to tak, že zatím se hodně děje v Číně, že jo, kromě Tesly, tak drtivá většina věcí je v Číně. A to není pro Ameriku. Samozřejmě nic dobrého, tady jsou potom napravo nějaké cíle. Jak
Minuta: 14
dlouho Co znamená snížit skleníkové plyny nějakých 630 dolarů, že průměrně ušetří uživatel elektromobilu v Americe za rok 96% nebo spíš to nejsou jako jejich cíle. Ale to je spíš jakoby proč to vlastně dělá jo, že že 96% majitelů Vlček si další koupí taky elektromobil a tohle je zajímavé, to je 100 13 miliard jako ochráněno nebo jakoby ne utraceno. Díky díky klimatickým infectum, to znamená. Díky dopadům, vlastně toho globálního oteplování a tak dál a další věci strašně důležitá 8600 nižší náklady na
Minuta: 15
Péči právě, když se přelila Naty Naty elektromobily. No a teď tady máme od Petra vincze, ten se ten co jako výrazně do toho opřel teda musím říct a vypracoval vyloženě už video video hodný YouTube, kde kde už jako tam do toho dali nějaký nápisy a tak. Takže pojďme se na to podívat. Kde ukazuje jakým způsobem můžou nabíjet. Notes lid, který nemají v sobě ten supercharger Network, že jo, a tak dál tak jak Jak postupuje to nabíjení, jak se to vyvíjel, že má to hezky zpracované. Tak jsme v Německu. Dneska ukážu budoucnost nabíjení, podle mě nebo platby za nabíjení. Jsme v nose. Nu kousek za drážďanami na dálnici je tady tady velká nabíječka. Je tady jak Tesla, tak tady jsou i běžné nabíječky
Minuta: 16
tam nevidíme. Teslu nějaká trojka občas mezi se dívat, kolik jich chce se tady jezdí a stále tady tady ty starý nabíječky tyhlety strašný hrůzy, která mě už několikrát vypekla zahraničí, aby jsi strašně displej strašně připojení k internetu, takže přes mobilní aplikaci tragédie. Takže když jsme neměli cheat, tak byl problém. Takže jsem si pořídil samozřejmě čipy, které jsem používal. Pak to bylo celkem v pohodě, ale tak mě to vypeklo a tady potom tady byli tyhle ty starý. Tady byli taky asi čtyři a dej tady dali tady ty fešandy pěkný. Ty jsou ale ty jsou tuším 320kg výkon a hlavně hlavně už mají možnost nabíjení zahájit nabíjení prostě platební kartu. Nepotřebuješ žádný vopruz prostě z aplikace mastí Pama, takže krásně přijedete a můžete zaplatit kartou, tak vám to ukážu jsem viděl poprvé, tak jsem se trochu vyděsil, kdyby to strhlo asi dvě stovky. Tak jsem si říkal, ty vole, zase takový ten strašný paušál,
Minuta: 17
což nenávidím. Já rád platím za kilowatthodinu zkrátka. Platím za to za co si koupíme a ne nějaký paušál to jako kdyby jsi si koupil prostě paušál 10 rohlíků a potřebuje to jenom jeden účet 10 jich prostě nesmíte, tak tohle to jako opravu. Nemám rád. Takže jsem se tomu snažil vyhýbat. Německu používám kartu od BFF, která umožňuje snad na všechny nabíječkách v Německu a v Rakousku platit za odebrané kilowatthodiny a to je nabíječka. Kde je běžně paušál třeba na ionity, jo někde na ale třeba taky. Ty jsi ale go prostě taky, když jsem měl plugsurfing čip, tak tam taky byli paušály prostě 150kč na nabíjení hrůza, jo, takže jsem si pořídil od and velká energetická firma německá, tam se platí pouze za odebranou kilowatthodinu. Takže tady když přijdeme. Máme tady v 7
Minuta: 18
jestli znáte super duper kurz. Takže můžeme se do toho pustit. že authorize mi platební kartu Vybereme konektor. Potvrdíme. Rozbliká se nám chademo. Pojedeme to do auta. A pustíme nabíjení. A už to jede. Už nabíjím a že takhle když se podíváme, tak nám to strhlo tady 25 Euro, což je fakt jako strašný. To jsem se taky vyděsil, ale samozřejmě potom jakmile ukončíte nabíjení, tak tak si to strhne jenom jenom to, co odeberete za za kilowatthodinu. Takže Máme nabito kolik potřebujeme,
Minuta: 19
takže teďka ukončit nabíjení, tak musíme použít tu stejnou platební kartu. Jinak nás to nepustí. A myslelo by jsi to, že chceme nabíjet druhým konektorem, který Myslím si není ani ne, ne krev, takže to ani nešlo, takže přijde na se k nabíječce, když se nepustit nabíjení. Normálně to nejde teďka teďka prostě je to zablokovaný pro mě, takže zase musím stejnou platební kartou. autorizuje zastavíme nabíjení hotovo A teď to vyúčtuje odebrané kilowatthodiny a strhne to. Vrátí to vlastně zbytek té částky, která se strhla, takže můžeme se podívat zatím nebudu vyndavat se nám tady objevil a reálná částka, takže jsem zaplatil 5,51 Euro za odebrané kilowatthodiny. To už si nepamatuji, takže to vám tam potom zobrazit na displeji, takže hotovo. Stačí běžná platební karta, můžete nabíjet není potřeba žádné čipy. Bohužel těch nabíječek ještě moc není klidu
Minuta: 20
autorisa platební kartou. Takže pořád ještě ty čipy jsou potřeba, takže Určitě doporučuji, objednejte si či pivo plugsurfing k Jenda. Můžete jezdit po celé Evropě. Funguje to i v Itálii Kam Taky jezdím No takže ještě jednou díky moc Petrovi za super reportáž a takovou malou reklamu na Teslu, teda musím říct, že opravdu jako přijedete dát do navigace kamkoli chcete já to vás a ona naviguje na Superstar, že že prostě jenom přijedete k tomu se pořádně vrazíte to tam a jdete jíst, tak to je jako fakt. To je hustý rozdíl to co musíte podnikat jako bez té Tesla Network. No jako hodně mi to video Připomnělo, když jsem když ty moje první video, takhle jsem to přesně taky. Dělala jsem to tam psal ty texty do toho, jak jsem se smál, když mi to poslal. Tak jsem si říkal ty vado, to je přesně si pamatuji. No takže díky moc jako
Minuta: 21
fakt jsi si s tím vyhrál ty jo. No a teď tady máme z té smečky nebo respektive teslaček teda pardon z kamarádů teslaček videa, takže hacker. Lín odhalil zvýšení dojezdu u Tesla model y a nejenom to, ale už se začínají objevovat první první dodávky. Takže to vypadá, že Tesla udělala update in a Tesla model y a je to teda nový. Tesla model y 20 21. Má teda větší donesu 16 kilometrů. Už má ten USB Port v přihrádce pro ten sentry Mode to co má. Trojka má nový volant s těmi kolečkami, ale vypadá to, že zatím nemá ten nový interiér, jako má trojka a má ty samozatmavovací zrcátko, co přišli do trojky taky jo, takže tady je vidět ten rozdíl mezi tím 2020 2021 modelem. Je to opravdu nějakých
Minuta: 22
10 mýlí. To znamená, že to je nějaké 16 kilometrů. No a nejenom teda Tesla model y, ale opět se nám tady probouzí zase souboj. Tesla vs lucid, kde se nám tady pěkně pěkně se nám tady objevuje, tak takový jako přetahování dvou dvou rivalů, takže Tesla dotahuje lucid Air v dojezdu Mimochodem teda znova jenom říkám. Tesla dotahuje auto, který ještě není jako ve výrobě. Ještě se ani neprodává, tak dotahuje modelem, který už se prodává, když si vlezete na webové stránky Tesly tak tam je pořád ještě 402 mýlí jako ukázaný, ale tady tohle to přišlo. Díky tomu, že zase se podívali na na štítky a na na specifikace nově do daného vozu. A tam už bylo. 409 mýlí Takže
Minuta: 23
se dá očekávat, že Tesla to zase oznámí potom jako po nějaké době, až zase budou ty auta auta v oběhu, tak opraví tu stránku při nějaké příležitosti asi patrně to udělám možná při té příležitosti, když bude říkat update z cybertruck, m, což by mělo být někdy v půlce v půlce prosince, že na to jsem hodně zvědavý. No a tady máme zprávu, která mi hodně udělala radost, protože mě docela mrzelo, že tu Tesla kilu jsem si nemohl objednat, protože Zaprvý byla hnedka vyprodaná, ale Zadruhé se Ne dodávala vůbec do Evropy ani ani ani po celé Americe. Takže na dotazy jestli bude další další Tesla kila, tak Musk napsal, že bude Ale dokonce napsal, že právě díky tomu,
Minuta: 24
že mají velké problémy s tím snižováním papírováním. Díky alkoholu, že s tím není vůbec legrace, takže budou mít verzi, která bude jenom ta flaška a ta by měla být do datel na worthwhile, takže na to se fakt těším, protože to by bylo krásný den a potom do nějakého budoucího třeba někdy studia trošku lepšího než tohle tak tak to by bylo fakt pěkný. Ta flaška no. A potom třeba si ji otevřít při příležitosti 1000% disku na Na Tesle. No takže znova jenom Opakuji. Píšete mi občas nemůžete najít live streamy. Doufám, že se to už zlepšilo. Každopádně všechny ty prémiový obsahy. Můžete jednoduše najít hnedka 2. Dva vlastně skupina. Je to na tý hlavní
Minuta: 25
stránce i Kubovi 1. Jsou nahrané videa a druhý je videa pouze pro členy a tam se automaticky objevují, ne jenom když živáky, který hnedka po vysílání vlastně předělám předělám pro ty fanoušky, tak jsou tam vidět i další prémiové videa. Takže podle mě doufám, že už jednoduše se to dá najít. A hlavně je to tříděný, takže hned první video vždycky to a nejnovější. Dělal jsem teď naposledy vlastně ten Podcast, kde jsem dělal překlad jednak jedné toho. Kolo 20
Minuta: 26
že Tesla už je půl miliardová ne půlku trilionova společnost, což je neuvěřitelný. No a v přípravě teď už jsem to posílal Patronum. Chtěl bych teďkon. Jakmile budu mít na to čas, tak vám zpracovat tady ty videa, co jde limiting Factor začal vydávat detailní rozebírání toho co se řeklo na baterii, tak zase tak jak on se do toho Vloží a všechno rozebere do detailu, tak to tam potom vysvětluje. To je v podstatě takový sandimmun Rona baterie by se dalo říct, i když teda tady tento nerozebíral a ten to bere zase všechno teoreticky studuje všechny různý patenty a všechno možné, takže atd atd. Jeho před jeho vlastně předpoklady nebo očekávání, co přijdete, co? Tesla přijde na baterii
Minuta: 27
dej tak byly vůbec nejpřesnější ze všech a dokonce tendru, který je vlastně si tu teď v Tesle, tak ho sleduje na Twitteru jako jediného ze všech ze všech lidí, jako které jsou mimo Teslu nebo mimo tu jeho nějakou úzkou komunitu. Takže jako fakt. Je vidět, že že si ho získal tím, že to opravdu dělá dobře. No a teď Pojďme teda na hlavní téma. Tak jo. Takže jak jsem říkal na začátku, určitě mi pomůže, když podpoříte nějak finančně, takže děkuji moc s producentům tohle kanálu jaro dobiášové Pepovi Matějkovi Martino reslerovi Pavlovi Kounicově Michalovi Hruškovi a Kristiánovi Křížovi a Vaškovi blažkovi jako exekuci v producentovi, který má vlastní A půjčovnu, kde si můžete vyzkoušet
Minuta: 28
auto. Zkusit si zajezdit a tak dál, než si koupíte, že když se rozhodnete. Na to se dostáváme na diskuzi. Takže co na to říkáte? Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole na videu. A pokud vás zajímají úplný finesy věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes i3on a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

NeuraStream III - Větší, delší a nesekaný

Další video

SEDLÁČEK: Mobilní telefony z nás dělají bohy, na internetu prodáváme svoji duši