Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

AUDI ETRON GT TECHNOLOGIE

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jaké technologické zajímavosti používá Audi e-tron GT? Záznam živého vysílání, kde jsme se bavili o prvních dojmech a probírali materiály co poskytlo Audi. Jak funguje podvozek? Jaký vydává zvuk? atp.

Automatický transcript

Minuta: 0
Sponzorem tohoto streamu byl úsporný balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč, bez toho, aniž byste museli chodit na poštu a pak Haibike Morava s obrovským skladem špičkových elektrokolo německé výroby, nemám poskytnou VIP péči od testovací trati přes nabíjecí stanici až po skvělý servis, ale taky producenti a patroni webu tesláček TV kde najdete celý záznam tohoto streamu. Na jednu stranu je to zajímavý designově speciálně ta černo-červená jsem jako moc líbila, ale potom jako když budete mít jakoukoli jinou barvu, než jako černou nebo červenou a nebo šedivou, tak je to takový trošku zvláštní a musím říct, že mi to hodně připomíná ty první Tesly. Kdo si vzpomenete, tak tam měli ten černý čumák, tak jak je to
Minuta: 1
zvláštní, že je to trošku jako kopírují, že tam mají ten plast. Ale jako jinak. Opravdu designově musím říct, že je to výrazně povedenější teda než to Porsche to co se musí jako nechat, tak je to že samozřejmě tam ty brzdy jsou výrazně lepší nebo by měly být ty maximální brzdy by měly být výrazně lepší jako než u Tesly, protože Tesla má jako standardní a nebo v té Performance. Vždyť jsi má jako ty Performance Brembo, ale pořád to nejsou žádné keramický v stěna podobný skvosty, kde jedna věc a druhá věc, že jet s lanem a ty brzdy nějak jako chlazené aspoň teda ty současné verze otázka, jestli ten nový model. S plaid třeba to nebude nějak mít řešení, aby tam jako šel vzduch a na ty na ty brzdy, aby se nějak chladili, protože to je potom na okruhu jako velký problém, ale samozřejmě jako zatím ty auta nebyly úplně designovaný jako na okruh, nebo respektive vůbec
Minuta: 2
až teprve vlastně teďkon. Ten nový model. S plaid tam už jakoby si myslím, že by to mohlo být A potom samozřejmě jako Roadster takže všechno je to ve finále jako o penězích to že tady samozřejmě za ty brzdy si taky jako zaplatíte Takže jako Teoreticky by jste si to mohli jako u této jestli nechat vyměnit za nějaký jako lepší brzdy ty tuningové firmy na to existují tohle je něco co jsem pochopil isté Volkswagen prezentace když byla že by měli mít udělané trochu jinak než ten víkend Takže tohle je asi v jede od od přímo Audi který je právě zaměřené na to ukázání ty toho podvozku aktivního mi je to nějaký asi tříkomorový systém toho aktivního podvozku který byl ukázaný A těch slajdech je to vlastně udělané tak že když se podívám a tady shora přední a zadní se jednotka s tlumičema a s tím s tím si třeba pružinami a s tím tlumením
Minuta: 3
vzadu je ten kontejner na ten tlakovaný vzduch Přesně to, co se že ho ladí s Teslou, jestli tam bude nebo ne tady senzory na různé strany a chce Raci a tak dál sledování vejšky, ale takové věci. No a celkově No tady vidíte zepředu, že ho reinheit senzor. Co znamená senzory na na to, aby to měřilo měřilo tu výšku a tak dál taková pěkná silnice nepotřebuje ani odpružení to tak on je to render, že jo. To je jako počítačový. No a ty to jako ukazujou, že že tam jsou tři komory evidentně na ten počítač jako řídí Která Ta komora se sepne a podle toho vlastně určuje určuje ten bytu tuhost podle mě toho podvozku. No a potom je tady jako To jsou ty volby, jestli máte Comfort dynamika nebo ještě šanci, to jsem tam ukazoval v tom videu to přepínání. Takže tady vidíte. Kam se posunu jako tento
Minuta: 4
Pavučina Kterým směrem. No a tady je potom věděl, že na Komfort je to teda v té Nule, potom dynamický je jeden centimetr dolů a efektivní je o 2,2 cm dolů, takže opravdu efektivní, zda je potom to jako lížete, lyže, to je prostě podvozek, no. Nebo teda silnici jsem si je logický, protože to má nejnižší spotřebu proto potom no a tady jako Podle mě ukazují to, že je že to asi něj schopný samozřejmě řídit na jednu a na druhou stranu, jinak to zná, tohle se bude hodit hodně do zatáčky želvy jakoby jedna jedna bude tuhá 2. Naopak. Jako změkne, aby se to auto jakoby položilo do tý zatáčky, no, no a tady je docela zajímavý, že by to mělo být jako řízení vlastně i na zadních kolech. To znamená, že všechny kola
Minuta: 5
by měly podporovat a s ní jako zatáčení, ty zadní budou asi jako malinko tam. To jako ne, znatelný skoro, ale ale evidentně evidentně to bude trošku od ať je to vidět. No teď tě vidět, že i zadní kola se vlastně trošku zatočí. Ty samozřejmě bude pomáhat a lepším zatáčení a speciálně na to, když na nějaký výlet malý místa. No jasně, no, tak je tady ten skateboard systém. Kde je to zase jako by to co jsem přišla Tesla. Akorát že tady v podstatě Dělej něco co taky Mimochodem jako říká lucid, že to bude dělat, že vlastně tam udělali díru, že jo vynechali baterky na nohy, jo, že potom jako lepší po 7
Minuta: 6
o bateriovou kapacitu zbytečně a jednak což je daleko důležitější musíte při Pevnost tuhost toho podvozku a samozřejmě i tam jako strukturální pevnost. Potom třeba vůči nárazu a tak dál je tím pádem jako brutálně jak omezená. Takže je to vždycky něco za něco tak jako na jednu stranu vzadu. Je to super je potom na sezení, ale prostě máte tím pádem logicky menší dojezd a samozřejmě. Ten podvozek speciálně potom Ve srovnání vlasy s tou Tesla Model S plaid, kde by měla být jako ten strukturální baterry pack, tak tam asi ten rozdíl bude jako dost dost značný no. No a tohle to musím říct, že mě fakt potěšilo a celkově jako je hodně vidět, tak jak vidím ty auta. Jak přicházejí tak že je tam prostě posun ty automobilky, že postupně pravdu. Začínám to posunovat dál a dál, kde jste viděli, tu si pamatujete na tu id4, že
Minuta: 7
jo. Tak tam prostě když se to otevřelo, tak pořád jako standardní auto, než to tady už opravdu je to hodně podobný t-test, ne. A už to má jako celý zadek Lowa. Nemá tady krásný volné Frank vepředu hodně místa. Je to prostě čistý design super jako takže určitě dobrá práce jediný, co mě trošku jako zaráží, že vlastně tohle to jako není v podstatě ta mms Platforma jako ta me Platforma je vlastně jakoby novější nebo by měla být novější vlastně než tohle to zná to stojíte it trojka čtyřka a přitom vlastně ta me Platforma asi nemá cenu Franka tohle tohle toho má jo, takže tady je. Trošičku jako vidět zase ten souboj. To je právě to, co jsem jako označoval, že jo v tom v tom mém slajdů, kde jsou ty ty ty věci, na které se dá pozor, tak to jsou To jsou prostě ty vnitrofiremní boje a ta coneco nekonzistence toho, že bych vlastně Volkswagen. Nechoď využívá tu sílu výrobní, že jo a snaží se mít unifikované
Minuta: 8
věci, aby aby snižoval náklady tak ale přesto je tam evidentně jako poměrně značný souboj. Jako vevnitř konstruktér, protože ty věci jen ty nejsou stejné jako absolutně jiný vlastně by se dalo říct spíš jo. Takže tady si myslím, že trošku Škoda. Kde tady je právě naopak zase vidět, že ta Tesla prostě tam všichni táhnout za jeden provaz. Všichni zasahují i do té konstrukce a neustále se zlepšuje ta konstrukce a s tím všech těch typu vozu, jo. Takže tady jsem zvědavý, jak může vypadat procent a následující verze, když vlastně tahle ta která má být jako že technicky vlastně starší, tak je lepší než ta technicky novější to bude úplně jako. Nerozumím. No samozřejmě se tahle je teda finančně je někde jinde, jo, než táta id4. Tohle je vlastně prémiový segment. No ten zadek je moc pěkný teda musím říct, že je daleko hezčí teda obecně i vepředu. I vzadu se mi to auto líbí daleko víc než teda Porsche. Jediné co tak zase tady je strašně
Minuta: 9
vidět, jak prostě asi lákavá, ale tak zase je prostě marketing. Je to dává smysl jako oni cíl a oni mají prostě drť o většinu zákazníků mají prostě Paddy ani cíl a Naty Petro Harry. Takže takže prostě tady jako musí jako symbolizovat ty vejfuk jo, takže jsou tam jsou tam dole City výfuky, který tam jako symbolizují nějaký jako tohoto chlapáctví, který prostě jako z toho auta musí čišet prostě pro tenhle ten segment jako zákazníků ten kufr jako líbil to musím říct, že jet. Hlavně to otevírání teda toho kufru tam někdo jste psal, že že tam do toho kufru prší a sněží to je asi to samé, co měla Tesla. To jsem si teda upřímně čeho nevšiml, že jsme byly vevnitř v interiéru. Ale jako je to tady, když jste mi to napsali, tak asi jo. No, asi to má podobný jako Tesla model 3. No Zajímavé je že samozřejmě tam se tomuto jako všichni vysmívali. Tady jsem o tom teda zatím nikde nečetl, ale taky možná, že ještě nebyla zima noty zadní
Minuta: 10
sedadla tady musím říct, že obecně ty sedačky teda byl jako boží to prostě musím říct, že fakt tak jako skvělý, ale i to pokládání. Já jsem tam teda zkusil vyklopit. Jenom to prostřední, nezkusil jsem takhle ty sedačky celý, což tady vidím, že to je opravdu jako dobrý, že je to jedna plocha, takže i na ukládání věcí je to dobrý, ale hlavně tady tahle ta verze ta maximální vlastně si s tím prošíváním, to je právě pro ty eresa, tak to je prostě to je fakt jako skvost jako na podívání jo? Samozřejmě taky se za to zaplatíte, ale prostě to je i včetně těch červených pásu to jako moc hezký. Ten interiér prostě vypadá jako fakt dobře. Jo to musím říct, že vůbec mě to nějak jako neměl jsem tam takový ten pocit jako u těch ostatních třeba zase u toho Thajka. No asi třeba ta jedna obrazovka velká. Mně se to úplně jako nelíbí. Jo je to takový nevím neumím to pojmenovat jako proč, ale přijde mi to jako zbytečné tady tady mě to přišlo lepší. A taky třeba takový tough tg-4,
Minuta: 11
jak tam jak tam jsou takové ty tlačítka mačkací dotykový. Tak to je prostě totální peklo tady tady jako když už jsou tlačítka, tak jsou normální mačkací mají ten systém, jako že nahoru se se to mačká nahoru dolů se to mačká dolů velmi jednoduchý intuitivní. Prostě tohle je fakt jako super. Jo zase ty jdeš dneska mi přijde jako že se trošku jakoby snaží až moc být jako inovativní, ale není tam prostě takový ten youzer Friendly design jo, když to tady je to fakt vidět, že to je hustej User Friendly design, který to je pěkný, ale zároveň i funkční a není to jako zbytečně přehnaného. No tak takovéhle ty tety Vichy. Jako ty světýlka a tohle tak prostě za ty věci všechny. Samozřejmě zaplatíte, ale vypadá to super. A teď si ten zvuk. No ten tady už jako byl zmíněný jako dělá to auto zvuk, což samozřejmě podle zákona, jako by mělo dělat teď jako nově, takže dělá to zvuk ven, ale dělá to zvuky. Dovnitř mi
Minuta: 12
na to celé video, jak to jako udělali, tak tady je vidět vlastně ten zvuk je do těch 20 kilometrů v hodině, tak to je tenhle ten zvuk. Co slyšíte. No takže tady jako na designové Opravdu se s tím vyhráli nadesignovat zvuk separátně venkovní a vnitřní a ten zvuk se mění podle toho jako Podle toho jak se jak se všechno šlape
Minuta: 13
vlasy na plyn to co hučí. Tak to je ono. No to je to auto. Hele Souhlasím s Tomášem, že ten zvuk je opravdu sexy. Ale upřímně. Strašně by mě zajímalo jak to bude potom jako v nějakém dalším používání 2. Třeba, když jsem měl jako tu půjčenou, tak ta mě to teda tak za chvíli začalo štvát, že prostě bych to rozkopal jako tam naštěstí, ta ty první verze to měli vypínací, ale obávám se. že to že to ty novější verze nepůjdu ani vypnout Jako tady
Minuta: 14
je tady si myslím že s tou že to bude jako asi individuální věc že prostě někomu to bude vyhovovat a a někomu ne No že někomu se to bude líbit a někomu ne jenom třeba jako v Tesle vždycky naopak Jako bavilo nebo prostě ve finále jsem třeba ji skončil takže jsem ani neměl zapnutý rádio že jsem si prostě užíval to ticho jo nevím tak každý prostě to má samozřejmě jinak A zase je to prostě cílené opravdu na ty Petro Harry který Prostě tohle To potřebuji A berou to jako že když to nedělá rambajs že to není ono takže se koukáš dej jsme nějaký jak já jenom doufám že se to dá vypnout teda docela dobře jako oslím Můstkem se dostáváme vyprávěná nabojova si mě těch elektrických vozu oproti spalováním tak další zajímavá věc která ještě jakoby s tím masem že se ukázalo že Apple staví se solární pro Takže Giga Shanghai. Tady se velice daří Huge
Minuta: 15
Factory Texas, tak tady je zajímavé, že dodavatel jestli který vyrábí zařízení pro výrobu elektro cestou začal stavět továrnu asi 80 mil od té továrny v Texasu. No pak tady máme zajímavou sdku ohledně supercharger.

Předchozí video

TESLA OS v10.2 21.4.12

Další video

Natyla a názor na Like House. TikTokeři v nové reality show musí trpět! (bonus z Patreonu)