Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

AUDI ETRON GT PRVNÍ DOJEM

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Můj první dojem z #AUDI #ETRONGT
Musím přiznat, že jsem byl velice příjemně překvapen. Velice povedené auto. Nebudu více prozrazovat a podívejte se na recenzi 🙂

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem máme tu nejnovější novinku od společnosti Audi, což je Audi e-tron GT a jeho bráška GTR, na který tady zrovna není teda, tak se pojďme podívat zblízka velmi sportovní Lýdie světlomety taky krásně udělaný zase klasická audina zajímavosti ta přední deska, ta přední maska je buďto stříbrná a nebo musí být černá a nebo stejná jako je vozidlo tři varianty. Teď se podíváme na nabíjecí porty. To je taková taky docela zajímavé, že jsou nabíjecí Port i na obou dvou stranách, že
Minuta: 1
tady u řidiče máme nabíjecí Port, který je pouze AC znám pro pomalé nabíjení a z druhé strany máme nabíjecí Port, který je pro nabíjení z nás high speed Charging. Co to je docela jako šikovný mít na obou dvou stranách, protože ne všechny nabíječky. Dobře umístění, tak aby se tam dalo zajet, že to určitě Benefit tady taky je dobrý, že nemá to už takový vyndavací krytky, že ta krytka je součástí toho, že dobře udělaný, tady je tlačítko na uvolnění kabelu, takže je vidět, že se postupuje každá ta generace má vymakanější lepší toho hádání, co se týká autonomních systémů, tak dole na té masce je vidět, jak radar noční vidění kamery parkovací kamera na veškerá, elektronika je dole, což samozřejmě trošku můžu být náchylnější na ušpinění, ale mělo by to být s
Minuta: 2
někým, že se to bude očišťovat vstřikováním tady potom nahoře podobně jako u Tesly s kamera a tvé auto autonomního řízení podobně jako Útes a akorát, že tady je vidět, že jenom jedna ta kamera. Nenašel jsem tady někde kamery z boku. Takže ani tady v béčkovým sloupku Ani Ani vlastně tady jsem nikde nenašel kamerku, kde by byla na zrcátkách tady. Jsem říct, že jediná věc, která jako z toho celého auta trošičku mi přijde zvláštní, že vlastně na to jak je to vymakané a technicky jako vymazlený. Tak ty kliky jsou v podstatě takový jakoby standardní, že třeba i ta čtyřka měla ty kliky už taky moderní, kde mi přijde, že tohle je trošku. Škoda, že ty klid i s neudělali taky jako už moderněji než se podíváme tady vymazlený osvětlení Audi e-tron GT musím říct, že to je jako velmi dobře zpracovaný, ozvěte se dá v 9
Minuta: 3
rovnou rovnou vlastně na vozidle oproti id4. Taky bych pochválil, že tady tlačítka jsou standardní tradiční nejsou nejsou vlastně jako dotykový, ale jsou opravdu mačkací pěkně osvětlení, do že tady určitě vidět ta prémiovost včetně všech těch materiálů. Které jsou opravdu ten interiér je udělaný jako. Ty sedačky jsou opravdu strašně příjemný moc dobře se v tom sedí volant je taky skvělý musím říct, že jako velmi velmi příjemný a jsou tady páky, kterýma se určitě řídí rekuperace na rozdíl od sportovních vozů teda spalovacích. Kde je řazení, tak tady se spíš jako tímhletím řídí síla rekuperace tady toho moc v podstatě na řešení není bolení rychlosti parkování a ovládání klimatizace a ta dalších věcí, kde bych pochválil to, že je to opravdu velmi jednoduchý na ovládání poměrně
Minuta: 4
samozřejmě tady takový to tradiční to převzetí jakoby toho starého konceptu tlačítkového. Ale zase na druhou stranu ty uživatelé tradiční, co jsou zvyklí na takovéhle ovládání, tak vlastně budou s tím takhle asi v pohodě úchytku na občerstvení, to je dokonce i Popelníček, což teda Doufám, že tady by snad nikdo nekouřil zapalovací klíček mi přijde takový jakoby zase tradiční normální není. To není to žádná revoluce se to kopíruje tanečním klíčky, který známe z spalovák u stejně, tak vlastně startovací tlačítko trošičku zase symbolizuje. Jasně to na ten přechod z toho spalováky, že tady máme nějaký start-stop a za to třeba v Tesle nevidíme. Už když se podíváme trošku na to je infotainment, tak můžeme si tady zkusit naplánovat trasu. To musím nějak zrušit nejdřív.
Minuta: 5
níže teda trošičku držko teda jako je to takový jo tady tady. žena v Paříž Mám tady už nám jel centrum. Je tam takový jako že kliknutí zpětné vazby. Takže už nám to tady našlo nějaký skoro 11 km, takže si dáme start, takže náhradě ten současný cíl. Já tady cíl se nedají není možné. Jasně udělat s tím akumulátorem. Mají se hledat jako stanice nabíjecí
Minuta: 6
ano? Takže teďkon se vypočítává ta trasa. Tak a tady už nám to ukazuje, kde bysme nabíjeli, takže a ionity Beroun. A ona na to ne, když by jsme si to já. Tak tady nám to už ukazuje asi několikrát bysme kde nabíjeli raz dva tři čtyři pět šest 6 x nabíjení, to je docela divný. A nějak hodně. Ale je to zase po hodně krátké době o takže 12 minut 18 minut 17 minut 9 minut tady nejvíc 28 minut, takže je vidět, že rychlonabíjení opravdu funguje. Měna nepřijmout. a teď kdyby jsme se chtěli podívat na tu terasu jsem říct, že teda malinko to mohlo
Minuta: 7
být rychlejší jo? Tady je zase krásně vidět. Tohle to je evidentně jako nějaký okruh, kam by jsme dojeli s tou stávající baterkou, kde se ukazuje. Jaký jaký rádius, který Jak je vidět tak reprezentuje opravdu předpoklad, že tady bysme zase jeli po dálnici, že by jsme dojeli dál, takže to je evidentně to aktuální já tady bychom nebyli v tom Berouně teda ne tady už je to za vše v Německu. No ale docela zajímavě nám to dalo teda dát 2 3 4 5 6 nebo 6s nabíjecí stanice jsem vyzkoušel předtím, tak tam byly 4. že nevím jestli to bere v potaz i třeba nějakou místní dopravu a tak dál a teď pro srovnání si to tady pustíme v Tesle model 3 která má menší baterku menší samozřejmě spotřebu má teda nabito na 77% když to to
Minuta: 8
Audi tak to je skoro vybitý takže proto ta zastávka v Berouně Tady je vidět že to má zastávky jenom čtyři ale má jako delší stání na těch jednotlivých zastávkách ta audio vlastně má víc zastávek ale má kratší zastávky zkusíme si tady ještě nějakou hudbu bude něco No tak to je přes Bluetooth to nemáme nastavený Hustota padla otázka, jestli tahle Partička budeš bude jenom tak tohle je zajímavý to má dotykový dotykové ovládání. také oficiálně vydává já tady se dá přepínat sne. No já to docela pěkně, takže
Minuta: 9
teď se podíváme na řídící profily. Takže když tady zmáčkneme tlačítko Drive, tak tady je režim efektivity, který je vyřešený pro co nejnižší spotřebu nebo je tady Komfort, který je spíš pro české silnice. Je vidět, jak je zvlněná, to je typický nebo je tady dynamique. Kde vidíme pro závodní okruhy tady, když se podívám a tak. To je USB ne úplně moc prostoru, teda je usb-a. Klasické 12. Tady jediný teda jsem ještě objevil, že tyhle ty tlačítka vypadá jako dotykový, ale musíš zmáčknout. Takže dobrý. Ty jo, dobrá práce. A tady jsou taky klasický. No tady je tady se dá přepínat potom.
Minuta: 10
Jo jasně, kolečkem se dá měnit Zoom a tak takže takže dobrý, no jako ten ne ta palubka, to je zase taková jakoby prostě převzatá jsem zatáhl se z těch spalovák u takže zase pro někoho, kdo je jako spíš ten fanda do těch do těch ropáků. Tak to určitě ten přechod bude jednodušší a plynulejší. No a karbonový vychytávky to taky pěkný a jo tady. Nevím jestli to bude vidět, ale ta moje ten head-up-display vidět na skle. Nevím jestli to To nevím, jestli tam bude vědět tam asi nic nevidím. možná jo ze záznamu uvidíme, ale já tam vidím teda. No jinak tady nahoře skleněná střecha, která je volitelně může být karbonová. Taky docela zajímavý je co?
Minuta: 11
Já tady jsou světýlka. vejce Dejvice No tohle je klasika Madla tramvajové tedy parkovací senzory, tady je potom vidět pohled tady ze shora. Tady se dá hodit 3D. A podívat se na auto evidentně barva ikola seděj, takže se to tam někde na Klíčová jako Tesly. Tady se dá takhle volit. ty pohledy To je to, tak tohle, to je vymakaný jako dobře. Jo a tady jako když se chce člověk podívat, ty taky dobrý, no. Zepředu zezadu z mi to jako dobře udělaný. Jsem říct. No to je
Minuta: 12
nějaká veganská kůže myslím a tohle to je šikovný. No, že to má možnost nastavit. Jasně délku pro někoho, kdo má delší nohy, tak to je jako to je šikovný, jo? A naopak pro někoho menšího tohle už je klasika. Jo ještě se to může takhle zvedat. nahoru dolů Pak tohle a tady to jde asi zadní. No jasně, no, tady je klasicky zase ten zadní ten zadní opěrka pedály. Penály Teda upřímně řečeno by mohly být jako hezčí, teda jsou takový jako jednoduchý dost na to teda co to je za auto, ale tak zase je tam jiné kouká. No a teda dozadu tak tady jak jsem říkal je vlastně dole ukousnutá baterka, takže Celkově
Minuta: 13
je tam víc místa na nohy. Díky tomu zkusím schválně po sobě se se mnou dozadu super. Místa je tady fakt dobře, jak na hlavu tak na nohy teda. jsem říct, že A je to a to fakt příjemný pocit, jako fakt vzadu. Je to pěkný jako není tady úplně zase místa jako super budu teda ale ale jako jo. Dá se to. No tady opěrka, která zase pro pro dva nápoje a tady je možnost vycvaknout a dostat se vlastně takhle do kufru, jo. Takže na nějaký lyže nebo na něco nějaký dlouhý předměty na to, že to je sporťák, tak samozřejmě šikovný zadní
Minuta: 14
část je opravdu hodně podobná Thajka. No takže celý ten zadek nebo respektive celý. To auto je vlastně postavený na na základu Thajka. No takže ta zadní části tomu hodně podobná tenhle ten spoiler je automaticky. Měl by se podle potřeb ně zvedat vzadu siggnature zesvětlení, ať tonický kufr, které jako velmi pěkně má vyřešený tady otevírání, že tady nikde nevadí žádné žádné jako tlumiče a takovéhle věci, když se podívám a vlastně dovnitř. Tak poměrně Hluboká. Myslíš, že na to že to je sporťák, tak docela docela velký, když teda není až tak vysoký, tak ten metr, který máme kde. Ak45 No vstupní otvor metr. No tady dole 75044 se tam vejde takhle to je největší prostor, tak asi 85 na 45 tam být. Pak je tady takový na
Minuta: 15
falešné dno, který má koule Jakože aby vám to ne Ulítlo a je tady možnost si dát do boku něco což Podle instrukcí byste se měl přesně věděl s golfovými holemi. Tady je takový nějaký nějaký příchytky. šikovný 12V zase zástrčka v kufru to se taky hodí A tady dokonce dokonce nějaký Jaké zase sítě na na lepší úchyty, takže celkově velmi praktický a znova na to, že to je sporťák. Takže ještě si ukážeme přední kufr a na přední kufr se jde tady, což je docela zajímavý tady ve dveřích je tlačítko zmáčkne. Uvolni se přední kapota tady červená pojistka dobře viditelná a opět teda musím pochválit,
Minuta: 16
protože už je zase vidět, že na tom zapracovali a že už je tady i přední kufr, že když se podíváte tady na tu id4, kde se natáčelo na stejném místě uvedení jako představení, td4. Tak vidíte, že tam měla ten kufr ještě postaru tradiční jakoby se spalovacího motoru. Ne ne byla možnost žádného uloženého prostoru, nebylo to nějak přikrytý, když to tady ta Audi GT už je vidět, že to má udělaný vlastně úplně stejně jako tomu udělá udělaný Tesla jakou soustavu na nabíjení evidentně trojúhelník. A je tady je tady prostor je tady. Vačka Dolečka na tekutinu do ostřikovačů, která musím dát teda palec nahoru, že to je lepší než Tesle přístupný tam evidentně brzdová kapalina tady ještě nějaký jako prostory na ukládání super. Musím říct a tady docela velký prostor se
Minuta: 17
dojdu si pro metr k55. Na 33. Hloubka je docela velká teda 40 tady nějakých no, no 39 38, že docela bych řekl, že možná i letecký kufr by se tam mohl vejít takový ten Co je schválený do letadla, takže určitě dobrá práce. Audi za mě teda musím říct, že to je zatím nejlepší ekonom. Tesla které jsem viděl v pohodě i pro sandyho MUDr. No tak jo, takže máme tu shrnutí moc povedený autíčko, který v podstatě vychází z tigeru, který jako 1 kg ten podvozek o se celkem rozvora. Tohle spoustu věcí by mělo vycházet o ses typ stanu, když se ještě podíváme na kola,
Minuta: 18
tak ty by měly být ve třech velikostech 19 20 21. Velká variabilita různých možností u toho, to si ukážeme doufám nasla jdu na to, že to je v podstatě velmi sportovní vozidlo, tak je zaměřený, ale do luxusního segmentu pro manažery a podnikatele, kteří hledají jak komfort tak tak sportovní cestu, což si myslím, že tohle evidentně splňuje samozřejmě. Nejlepší by bylo si to projet to, to se doufám podaří velmi brzo. Jinak si myslím, že asi dobrý. Akorát teda fakt ty kliky. No jo tady možná ještě Jenom jsem si všimnul takovou jako zajímavost, že tady je nalepená nálepka, kde se evidentně jako snaží ochránit vlastně lak od kamínků, že tady je zrovna ta plocha, která vybočuje, takže tady je největší pravděpodobnost, že by se mohl mohlo to orazit ten
Minuta: 19
lak od kamínků, ale jinak jak jsem mu říkal, tak ty kliky si myslím za mě asi. Takový prvek, který bych tomu jako vytknul, jinak to vypadá všechno velmi dobře i vlastně ve finále. To zpracování vevnitř mi přijde, že je takový dobrý kompromis. Mezi mezi tím jako tradičním přístupem a s tím hlukem hrozným, který ten tradiční přístup přináší. Kde je strašná spousta tlačítek na všechno a zase naopak tím Jako minimalistickým extremismem, co má třeba Tesla Kde Kde zase konec nejsou tlačítek a skoro na nic, tak tady tohle to mi přijde docela jako dobrý dobrý kompromis. Samozřejmě se týče počítače výbavy, tak tam si myslím, že jako ještě rozhodně prostor pro pro zlepšování, protože tam teda rozhodně to na testu jako nemá jako jednak ve vodách. Jednak v tom se ten systém jako umožňuje aspoň podle toho, co jsem měl možnost se to takhle jako Letmo šahat a jinak jako musím říct, že velmi povedený autíčko samozřejmě
Minuta: 20
trošku cenově, víš než jako Tesla. Takže je to spíš konkurent. Jdu si jdu přicházejí. A vůbec jako těm prémiovým značkám, ale každopádně mě moc potěšilo to, že v podstatě Audi otevřeně říká, že ten Audi e-tron GT R toto GTR je vlastně nejvýkonnější Audi, na kterou mají To znamená, že konečně se ukazuje, že vlastně ty elektrovozy jsou nad tím nad těma spalovacími. A už začíná být parametry, kterými jsou schopný ten spalovací motor vlastně porazit. No takže to by bylo asi asi za mě odsud všechno a budu se těšit na další video s vámi a hlavně až si to projedu. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

Jak fungovala Sexy game na Óčku? Moderátorky byly zavřené v paneláku v Budapešti… (Patreon bonus)

Další video

Mladý podnikatel: LEGO mi vydělává raketu, jedna kostička může stát až 60 000 Kč