Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

Apple Car 2025?

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Výstřižek z živého vysílání, kde jsme probírali do hloubky co dnes víme o projektu TITAN aka Apple Car. Co a kdy přestaví společnost Apple na poli elektromobility. Jaké technologie bude Apple využívat? Co bude jeho hlavní výhodou?

Automatický transcript

Minuta: 0
Sponzorem tohoto streamu byl úsporný balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč, bez toho, aniž byste museli chodit na poštu Dále pak Americká společnost. Slime vyrábějící samoopravovací tmely pro pneumatiky nepostradatelná pomůcka pro vozidla bez rezervy. Jako je například Tesla využijte 5% slevu pod kódem teslacek 5, ale taky producenti a patroni webu tesláček TV kde najdete celý záznam toto streamu. No a teď teda Jaký podle mě budou ty Hlavní výhody toho apple.car nebo tam ten Apple. Jako podle mě tím jak jsme si řekli, jak to Apple dělá jinak, že jo, jak prostě ochromí, že tím svým přemýšlením nebo tím svým přístupem, takže jako
Minuta: 1
Schválně kdo pozná z čeho tohle to je fotka správně tiborem je to iPhone, ale možná že to bylo u iPadu, já jsem to teda stáhnu ze stránky Apple u iPhonu. Ale možná, že to mají i u tabletu teda u tabletu. No ale ty byl první Takže takže určitě jo počkat nebyl první člověče. Tady koukám, že iPhone pro Michal. Šmíd ten byl úplně první. Takže když se podíváme na video. Já se také prostě ten na Apple, že ho teď do iPhonu. Proč i do iPadu? Proč k začal dávat lajdar, který mu umožňuje to, že se chytí 3D obraz té scény. Myslíte si, ale že to by byl jediný důvod jako samozřejmě, on to tam dává kvůli a komentované realitě a virtuální realitě, na to se to hodí taky, ale ve spojení s tím, že vyvíjí
Minuta: 2
auto a u autonomního řízení zatím největší problém je, že ten lajdar je prostě hrozně drahý on Teda samozřejmě pořád snižuje svojí hodnotu jo, ale co může být pomoct v snížení té hodnotě než to, že dáte cutych tu součástku do něčeho čeho prodáváte prostě miliony ročně, že jo. A ještě ke všemu se krásně vychytáte, jak ta součástka funguje, že jo a tak dále. Jo, to je vychytáte si k ní software a všechno, takže musím říct, že když jsem tohle viděl. že to předvedli že tam budou dávat lajdar tak to bylo první co mě napadlo že jasně ty jo To si raději prostě na auto To je úplně jasné jako hrozně můžu se mýlit ale myslím že to je tak když jsem se o tom bavil s Petrem r.o. v rozhovoru Tak to vidíš stejně no a potom 2. věc která s tím souvisí Ale zase na druhou stranu tak je to že když chcete rozchodit tu umělou inteligenci tak ta umělá inteligence Zatím prostě už jsme si
Minuta: 3
taky o tom bavili několikrát potřebuje strašnou spoustu dát Takže tady mám další kvízovou otázku pro vás řekněte mi tipněte si Která firma je nalevo a která napravo napište jako l2 název firmy ap2 název firmy jo Schválně kdo z vás to uhodne Takže beru typy jo tak tohle jsou jako Miele který mají v současné době najetý autonomně zalogování protože v Americe se musí ty ty míle jako logovat úřadu že ho Protože před Jenom když dostanete povolení jako jezdit v provozu autonomně taxi. Je to sledovaný hlídaný a tak dál, tak pište, co si myslíte, že to jsou za za firmy. Takže tady Vítek Tesla waymo a tesařskou Vláďo. Já jsem říkal l&p, že tam máš dát, aby jsme věděli, co co myslíš, co Radek Tesla Google Tesla.
Minuta: 4
Tady máme vítězem. Je to tak nalevo a napravo je Apple a ty z vás dost a říkali Teslu, tak se omlouvám, ale test je o jeden řád vejš nebo respektive O2, protože tady jak vidíte Apple má nějakých 18. Tisíc mil waymo má nějakých 628 milionů mil najetých a Tesla už má na autopilota najeto přes 5. Tady to jsou miliony. Tohle to jsou miliardy, takže to jsou ty nevím, co byly ony si česky. Co BMW. A co Nevím teda no, takže to je k tomu autonomnímu řízení, který teda tam jako Apple bude mít ještě co dělat, aby mi jako získal
Minuta: 5
náskok nebo Dohnal potom jsou tady baterie. Který byly zmíněný tak toliko teda, že to vypadá, že spolupracují s toshibu a tady se nám to najednou všechno spojuje dohromady, protože už začínám chápat, proč se ten projekt jmenuje Python, protože ty baterky jsou Lithium titanový vyrábí je Toshiba. Ty baterky nejsou žádná novinka. Ty baterky se používají hodně dlouho a nebo takhle ta chemie baterií se používá hodně dlouho. Používá se v různých jako systémech a limiting Factor na to dělal jako video, kde to rozebíral ty výhody a nevýhody, takže jednoznačná výhoda nebo respektive obraz a je to začne nevýhoda toho systému je, že ten Lithium Titan má vysoké výrobní náklady, jo. Takže je to dražší vyrobit
Minuta: 6
na kilogram asi nebo respektive. Dolar je poměrně vysoký. Takže ty baterky budou drahý, což samozřejmě u Apple. Zařízení je něco co nemusí být úplně jako nutně. Jako problém, že jo, protože jsou prostě prémiové produkty. Takže tohle třeba jako nemusí být až takový problém, ale Druhý problém je, že mají velmi nízkou hustotu energie. To znamená, že ten limiting factors jako to spočítal, že by měly být někde kolem 300 km Max dojezdu jo, což není žádná hitparáda teda, takže tyhle ty parametry by bylo potřeba je nějak posunout, ale kde jsou výhody tohodle systému. Tak to je že by že mají výdrž 20000 cyklu 20000 cyklu, což ty současný baterie od Panasonicu ty 860
Minuta: 7
ty které byly 18 650. Já jsem k tomu tak ty mě že jsem dva cyklu tak že tohle je prostě masakr. To je totální jako milion Májo baterie plus jo, to je další výhoda je, že mají obrovskou teplotní rozteč mají mínus 30 až plus 55 stupňů, že to je zase jako super na to, že to můžete používat téměř všude to je v podstatě až po Aljašku téměř. No potom další výhoda je, že mají velmi rychlé nabíjení. Co znamená, že 0 až 80 mají za šest minut, což zase ty z vás kdo se koukáte na ty videa od limiting Factor, jak přikládám do detailu, jak je to tam probíráme tak zase jako. Ono to spolu souvisí, že jo. Jakmile máte nižší hustotu na kilogram, jakmile se tam vejde málo té energie. Tak jste schopný dosáhnout rychlejšího nabíjení, takže tyhle ty
Minuta: 8
věci spolu docela souvisejí, ale zase jako šest minut. Máš 80 to jako masakr. To je vlastně víc než nebo respektive rychlejší, než než, že ho uváděl Volkswagen těma solisté s baterkama, že jo, kde je říkal, že by to mělo být 12 minut jo? To je dvakrát rychlejší ještě než než tohle. No a že chtějí mít něco Co označuje Common osel, což jako vy má vypadat, jako že tam má být jako jeden velký článek, což teda ve finále není pravda, protože ty články mají maximálně jakých 2,7 v takže má tam být nějakých 312 článků a má to být 800w systém. No takže tohle všechno kdyby jsme si shrnuli se bavíme o tom, že ten Apple. Tak jak jsem říkal, že dělají ty věci jinak. A že 100% přijdou s něčím, co bude jiný, než všichni ostatní zatím předvedli, což myslím, že určitě tak bude takže
Minuta: 9
zaprvé se rozhodně podle mě ne můžete těšit na to. že přijdou s nějakým sporťákem Podle mě to bude čistě autonomní vozidlo který nebude mít vůbec definovaného řidiče nebude mít volant nebude Bude prostě Vypadat úplně jinak tím pádem než současný vozidla protože uvědom si že všechny současné vozidla byly vymyšlené s tím že počítají s řidičem že Počítají se sezením jako že jo ve směru jízdy a tak dál další věc je že to bude jako služba To znamená že podle mě to auto se nebude dát vůbec koupit podle mě oni ho budou jenom pronajímat a vy si ho budete moct a spí jenom Zavolat jenom jako používat a budete mít třeba něco jako že pokud máte Apple One tu službu tak budete mít nějakou slevu nebo budete mít nějakou prioritu
Minuta: 10
Třeba budete mít Jo něco takového A Budeš když budete mít iPhone, tak to tam bude zabudované. Ono si vás to najde. Prostě na takovéhle věci stoprocentně to jak říkám se tam bude sedět úplně jinak než vůbec jsme jako zvyklý další věc, která je strašně důležitá, tak když si zase jako uvědomíme celý ten Apple ecosystem, tak podle mě tam bude to může to být něco jako party bus jo, takže může to vzniknout vlastně úplně Nová dimenze úplně nové vlastně podnikání, že najednou můžou být Jasně jako pojízdný třeba kluby. Kde je vevnitř můžou prostě mladé pařit někam jet. Třeba udělat si nějaké Road Trip 2 se po cestě. Bude pařit vlastně nemusím se starat o to, že že řidič nemůže být, že jo a tak dál, no. A ve finále vlastně to napojení na to, že Apple teď hodně síly na mě tu zábavu, tak podle mě to opravdu bude v podstatě jako entertaiment jako
Minuta: 11
způsob, jak se jak se bavit jo, to znamená. Ne jenom filmy, ale bude tam třeba i nějaký jako vymakaný v hraní her. Budou tam prostě nějaká co já jako virtuální realita do toho zapojená, kde si budete moct hrát prostě mezi sebou Multi multiplayer nebo onlajny a podobně, jo. Takže podle mě Opravdu se je třeba uvolnit uzdu fantazii. Ale každopádně bych se tady vsadil, že jako Apple. Pokud vlastně vyjde s tím autem, takže opravdu to nebude auto, které vy budete vůbec moct řídit, že na to nebude ani udělaný, abys s tím řídil, že bude prostě, že pokud Oni ho mají uvést a to taky podle mě směřuje na to, jak ten menší ko říká, že se to možná bude 2025 nebo až 27. Což přesně odpovídá tomu, že takovýto plnohodnotný level level 5. Autonomní řízení se předpokládá, že by mohlo přijít někdy někdy 2025,
Minuta: 12
že by jako bylo reálné, kdyby přišlo. Jo. Takže když se podíváme na to zase z toho pohledu z těch čtyřech hlavních parametrů, které já jsem vydefinovat je v tom videu, že Tesla je ten ten narušitel toho trhu žádná politika to Apple rozhodně splňuje, že jo, protože ty jsi jako nemusí na nic hrát, že jo. Ty nemáš žádné oddělení, který by museli katovat kvůli tomu, že vyvíjejí auta. Takže tam nic takového není. Takže ty Naopak stejně jako ostatní start-up i v automobilovém průmyslu podle Tohle nemusí řešit žádné jako zátěž a proto si taky myslím, že to je taky důvod, proč nekoupíš žádnou starou automobilku. Možná by mohli koupit nějaký start-up jako třeba lucid, tím by jsi hodně vyřešili, kdyby koupili lucid, ale podle mě tohle je přesně důvod, proč nekoupíš žádnou starou automobilku, protože by zbytečně jestli tam jsi s zatížili hroznou zátěží a si
Minuta: 13
něčeho čeho se potřebuji zbavit, že jo investovat do inovací. Apple dělá furt digitálních fotek, to se ani nemusí jako svačinu, musíme řešit, že jo, no, ale kompletně ekosystém to jako rozhodně není jo, protože to jako neříká, že bude dělat nějaké baterky k baráku. Vím, že bude dělat nějaké soláriu baráku, že bude řešit Elektriku do toho jako soustavy, jo? Takže to co naopak třeba říká podstatě Volkswagen, že dá tohle to chce do budoucna se zaměřovat taky tak tady naopak v Applu asi nic takového nevíme jo, což zase na druhou stranu nemusí znamenat, že to tak nebude, že u Applu život nikdy člověk neví, ale tady rozhodně To ani nevypadá, že oni by měli tu aspiraci. Jo ale zase na druhou stranu kompletní ekosystém vlastně mají že jo, protože mají zase iPhone mají iPad, že ho mají hodinky a tohle a
Minuta: 14
oni můžou tu integraci jako ten kompletní ekosystém. Vnímat jako z jiné strany, než zase všichni ty ostatní. Takže ve finále vlastně Pokud auto ne budete vlastnit, tak vám nějaký jako dobíjení auta, můžeme je ukradený, že jo, protože vy si ho nabíjet doma nebudete, jo, takže v podstatě oni můžou směřovat jako na No Karfík, jakože, že vlastně vy. Nemusíte mít vůbec auto, tím pádem nemusíte mít ani garáž, to se najednou vlastní barák, že jo. Zmenší je tím pádem můžete investovat do něčeho jiného, opravdu tam budoucnost můžeme jako hodně zajímavá. No, ale to co je tady teda důležitý, tak pořád tady je ten čas. No ale zase na druhou stranu a to jak jsem říkal zatím přišel s těma věcma vždycky jako si dal na čas a přišel vlastně později a nakonec nakonec prostě ten trh jako zdecimoval nebo minimálně se na tom velmi živý, že
Minuta: 15
jo, tak dneska není teda číslo jedna v telefonech, ale jak jsme se Pořád na tom vydělává jako velmi slušně, že jo. Máme to update freemontu, který v podstatě trošku souvisí i s texasem a cybertruck m. Pak tady máme update na Tesla Semi, kde jak vidíte, tohle by měl být asi teda finální produkt, který vypadá trošku jinak než ten předchozí, takže Tesla už je dostupná v Americe teda zatím jenom za Bitcoin. No a pak tady máme update nav use of driving Applu vzniklo něco, čemu se říká jako proutek tighten. Tady se dostáváme k tomu, že jsou z je největší problém výroby aut je ta vlastní výroba z těch strašných spousty dílů.

Předchozí video

AUDI E-TRON GT TEASER

Další video

AUDI ETRON GT PRVNÍ DOJEM