Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#71 Tesla OS Model S Nastavení Vozidla | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Volba vpravo dole Vozidlo. Co vše se tam dá nastavit.

Obsah:

02:37 Suspension – Vzduchový podvozek
03:27 Lights – Světla
05:52 Driving – Řízení
09:46 Autopilot
15:42 Vehicle – Vozidlo
19:25 Display
25:22 Trips – Výlety
27:20 Navigation – Navigace
28:29 Safety & Security – Bezpečnost a zabezpečení
33:50 Service

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže jméno auto na začátku máte Quick Controls, které od 9
Minuta: 1
Jinak tady tímhle tím se zamkne zase auto. Je to úplně to samé jako tenhle ten zámeček tímhle tím se otvírá přední kufr s tímhle, tím se otevírá zadní kufr tady máte na port a tady vidíte, že je vlastně otevřít a zavřít tlačítko. Teď samozřejmě otevřený, tak je tady zavřít, ale nedá se zmáčknout, protože teď zrovna nabíjím a Takže ta Tesla prostě inteligentní a tohle to všechno hlídá, aby náhodou se nestalo, že byste to chtěli zavřít zrovna tak jako teď. Kdybych chtěl je, tak to nepůjde, protože mám kabel prostě v autě a to mě nepustí vůbec odjet, protože začne řvát, že tam kabel. Tohle je je světelnost displeje. Kde je tady je zase mám nastavené auto On automaticky. Tak jak dneska už to mají telefony a tablety má asi ten ambien senzor. Kde je hlídá světelnost a na základě toho automaticky
Minuta: 2
ten displej s ním hýbat, ať je docela krásně, takže takže Jako je to na maximum. Jinak tady máte manuál od auta. Takže tady vlastně máte v autě úplně všechno v autě a dá se to dá se to dohledat. Klidně i jako na cestě má toho prostě pořád u sebe. Ne vlastně nedostává to už žádnou knížku jako od Tesly, jo, takže 1x šetří papír a jednak je to stejně k ničemu, takže to daleko lepší to mít takhle v autě. No, takže to je ten to je ta hlavní vlastně volba. Takže jednu věc, co má co já nemám. A mimochodem teda. Chtěl jsem jít a to je tahle ta vzduchotech vzduchový podvozek. Takže ten vzduchový podvozek vlastně jak vidíte, tak musíte zmáčknout na brzdu, aby se to aktivovalo a nejsem připoutaný řve a tady
Minuta: 3
vlastně vidíte, že máte buďto jako standard nebo Low znamená, že to jako velmi nízký. To je typicky na dálnici nebo naopak háji a No to je teď začínám cítit, jak se začíná zvedat auto a nebo naopak very High a ještě to je právě to co bych potřeboval tu krajinu a k našim na chatu. Jo a tady vidíte, že ta vlastně světlá, výška se opravdu jako brutálně zvedne. No ty jsi půjdeme na tu další volbu. A to jsou světla. Takže tady jak vidíte, tak je ta samá volba z těch rychleji Control tady ten začátek je vlastně stejný to zná to, co jste měli v těch Quick. Controls také i tady. Pak je tady domů. To je moc mně tady tohle místo. Takže tady když dám auto, tak se to samo jako rozsvítí a zhasne ve chvíli třeba když když jako vstoupím a otevřu dveře, když to dám na on, tak se to rozsvítí, i když jako samozřejmosti permanentně ambient
Minuta: 4
Light. To jsou takové světla, jak to musíme natočit někdy v noci to nebude vidět teďko, no. Takže Takhle to vypadá v noci. Přijde, že ta obrazovka je černá a ty ambient Light. Tak to je tohle. osvětlení vlastně jak tady zespoda, abyste viděli na nohy, kdyby náhodou něco spadlo dolů, tak vlastně tady. důležitý tady vzadu u spolujezdce ambient Light když to vlastně Vypnout tak jsou takhle jako hodně hodně světlý. Když to když to zapnu, tak je to takový jako připevněný.
Minuta: 5
Velký jako že tady víc vidíte v tom udělali. Upřímně je to je to taky mě to je nepříjemné, ne, že A auto heibon tady tohle to je vlastně to, že to automaticky Jasně zapíná dálkovky a vypíná dálkovky a tady tohle to je, že se má jako že mají světla svítit nejde ta z auta jo, to je vlastně takový to jako ona se tomu některých automobilek říká takový ten jako bezpečný návrat domů nebo něco takového, jako že vlastně vy přijdete domů a teď jak má a teď třeba nemáte venku světlo, že jo, tak vlastně vylezete z auta. Zavřete dveře od auta a to auto se vám vlastně jakoby jíme zamknout a vy odcházíte. A byli byste jako poslepu, takže to auto vlastně jako svítí na cestu, takže to je to jsou ty světla další volba Driving. Takže u toho drivingu, tak tady to je něco, co se liší podle
Minuta: 6
verze to jestli kterou si pořídíte. Jo to zná ve chvíli, kdy já nemám Performance edici, tak je tady volba standard, když máte Performance edici taky místo standard sport a tady vedle ještě uas-xg ludicrous. Mode možné ve chvíli, kdy máte testu model 3, že jo, tak to jsme si ukazovali v tom videu, jak to vypadá. Tady je vlastně jenom ten sport a tady je potom ještě dole Track Mode, který tyhle ty auta nemají, protože nemají baterky, který by vydrželi jako zátěž na na to na té trati po celou dobu nebo vůbec se je ten systém. Tady je potom stejný moc to je to jak vám. Jak vám jasně odpovídá volant, tak tady tohle to v podstatě skoro vůbec necítíte, že řídíte to je velmi příjemný. Takže tohle jako režim, na který já jezdím standardně. Tohle je takový něco mezi a tohle je prostě úplně super tvrdý. Takže já vždycky
Minuta: 7
když jako Chci si zablbnout nebo chci někomu ukázat, jak to jezdí, tak to přepnu na standard a na sport, abych jako zároveň měl takový ten jako zpětnou vazbu z toho volantu, že vlastně jsem v tom maximální módu a potom třeba kdybych náhodou to zapomněl zaplý, tak podle volantu zjistím, že se mu to nechal zapnutý a můžu si to jako vypnout. Tady je regenerative braking, to je regenerativní jako brždění automatický. Tohle je zase standardní volba. To znamená maximálně jak to jde. Tady tohle to Yellow tohle přepínání je v podstatě hlavně kvůli zimním měsícům. Protože ve chvíli kdy máte jako opravdu zmrzlou vozovku jednolitou, tak se vám může stát, že když máte to standard a sundali byste nohu z plynu. Takhle se začne klouzat, protože to auto má tak obrovskou regeneraci, že začne jako podkuřovat jo. A takže se dá
Minuta: 8
zvolit jedlou a Nestane se vám to, ale upřímně řečeno jako. Pokud pokud jakost a tužku zkušenější řidič, tak ta regenerace se normálně řídí plynem, jo. Takže jako úplně bez problémů se to dá prostě jako tu zimu jezdit i na ten standard a prostě když by to začalo klouzat, tak jenom trošku přidáte plyn, jo. Ne prostě ne, stáhnete to tolik z toho Creep, tak Creep je aspoň volba, že ve chvíli kdy zastavíte a pustíte nohu z brzdy, tak auto se vám aniž byste šlápli na ty vlastně jako rozjede. Je to docela šikovná věc, co já to používám. Nicméně pro takový co chtěj jako úplně. šetřím baterku tak je to dobré tohle si vypnout když si to chcete řešit manuálně protože vy jste jako člověk schopný jak se rozjíždět rozumějí se nebo jak bych to řekl chtěla někdy to auto není potřeba aby se rozdělovat tak dál a dál s tím jak ošetřit baterka Ale upřímně řečeno to je spíš pro takový ty starší
Minuta: 9
elektromobily které opravdu řešili každý kilometr tady prostě v Tesle to vůbec nemusíte řešit slib start to je vlastně zamknutí diferenciálu v podstatě kdy vás to právě dostane ze sněhu Písku nebo nebo bláta bahna přijde vám to uzamkne diferenciály A prostě umožní vás tu vás to dostat jako do tamtud všimněte si že některé ty Volby jsou Šedivý A to je právě proto že nabíjíme a nejsme prostě v driving módu Takže v Timothy nejdou prostě zapnout dokud dokud se vlastně nejste připravený k jízdě Nejste v parku vodu Range moc, ten jsme si popisovali ve videu vlastně v zimě, takže na to se podívejte tam do toho už tady nebudeme zabíhat další volba. Je autopilot. Autopilot Jak vidíte, tak tady je hodně Beta závorek čili autosteer. To znamená, že je schopný to auto zatáčet
Minuta: 10
samo řídit respektive samo, co znamená to jen double-click na tu páčku dřevo autopilot, u pak tady máme summon summon jsme si ukazovali v tom jednom z těch videí se dole dám odkaz. Tady je možné si ho customizovat. Což. Římě řečeno jsem když jsem to testoval to video. Tak jsem teda nedělal, ale nicméně ten výsledek byl v podstatě jako stejný jo, když se to pak zkoušel. Takže tady Tady je vidět, že vy si jako můžete nastavit jak jak moc jako daleko. To auto je schopný dojet tady tohle, to je na jakou vzdálenost to auto jako je možné ho poslat. že Maximum je 20 cm kolem dokola na 12 metrů poslat a ještě ještě vlastně je tady možné Jako Side Clarence
Minuta: 11
jo ta jakoby V okolí toho auta je buďto standardní a nebo tajit. Jo to znáš, je to úplně jako hodně hodně natěsno tu a tady vidíte, že je možné. Tady to dát Just auto Home link. To znamená, že zase ve chvíli, kdy vy máte udělaný ten Home link, jako to propojený s tou garáži, tak kdybyste si tady dali on, tak on potom sám umí asi ne, že by jsem zaparkoval jako před tou garáži. Jo tady a vy jste úplně z auta a dali mu jako dopředu a on by si sám otevřel garáž a sám by si tam zajel, takže se to dá používat a ještě kdyby jste si udělali tu volbu s tím s tím sklopením těch zrcátek, že jo a na lokalitu, tak můžete mít garáž, která vlastně je přesně na auto, z které byste normálně nevystoupili, ale si poslat tam tu Teslu. Jo a ona si to sebou i zavře dveře a pak jí zase jako tím ovládáním jako Vyndat ven. Takže to
Minuta: 12
je to je na tyhle ty volby. Speed limit Warning, tak tady to je o tom, že ta Tesla jako má stažené z Googlu rychlosti zatím ap2 nečte značky AP jednička ještě k tomu se dostaneme víc, když si budeme vysvětlovat ty rozdíly. Každopádně tohle absolutně nic nedělá ignoruje to jako ty rychlosti, když dáte tohle, tak vám to tam zobrazuje. Jo na tom displeji a můžete si dát buďto relativní jako Speed limit, jo. Co znamená, že to je jako vůči té rychlosti nastavený si můžete dát Vlastě nějaký nějaký jako kilometry, který to jako toleruje. A ono je důležité, že to co vy si tady nastavíte, tak potom vám ten autopilot nastavuje jako maximálku automaticky, když když jako dáte ten ten double-cab, aby aby jste jako jeli prostě na autopilota jo důležité
Minuta: 13
upozornění tady Tesla má GPS. Ekonometr. Takže jako bych nedoporučovala tady dávat nějaký moc Vysoké nad ty rafty rychlosti, protože to opravdu jako překračujete a tudíž jako vlastně velmi riskujete pokutu teda jo. Tady je to varování před jako přední kolizí jo, tak já to mám jako nám na médium, což bych asi doporučil jako Občas. Občas to třeba když máte nějaký jako Stíny a tak tak tak se mi to občas jako leklo, ale je to jako v pohodě, nedá se to nějak jakože říct, že by se to nedalo používat. Jo kdyby jste dali irl. A tak to už je opravdu jakože, že se to jako hodně bojí a můžou být jako situace, kdy on jako to vyhodnotí, že
Minuta: 14
vlastně může být nějaký nebezpečí a jako šlápne vám na brzdu jako zbytečně brzo, takže to bych asi nedoporučoval a obráceně ten late zase tam je to jako takový hodně už benevolentní. A taky bych to jako zase nedoporučoval. Takže já bych jako. Určitě doporučuji ten médium Lady Barča Warning. Tak to je vlastně to, že když náhodou pro Vypočítej z čar, že jo bez blinkrů. Tak to začne řvát Blind Spot zvuk Warning abastil blikání to byl teď update poslední mimochodem už to vyladili a už to opravdu řve teda jako úplně super v různých situacích. To si zkusíme jaké někdy nahrát automatický Emergency Breaking, to je vlastně automatický jako nouzové brždění, jo. To znamená, že ve
Minuta: 15
chvíli prostě když jakoby někdo před vámi třeba něco udělala, ona by to cesta vyhodnotila, že byste mohli narazit, tak tak ono to samo začne brzdit. Optical R acceleration jo tady tohle to je vlastně o tom, že ve chvíli kdy před vámi. Je nějaká překážkám, když jako řídíte malou rychlostí, tak on vám zabraňuje tomu, aby jste jako předali. Jo, abyste mohli přidat, protože vidí, že tam je nějaká překážka, do které byste mohli nabourat a tím pádem jako vás proti tomu jako chrání. No, takže to je autopilot. Kuba je Beko první Driver Door unlock Mod Tak tohle asi když je zapnutý, tak ve chvíli kdy přijdete k autu nebo chcete otevřít, tak vyjedou vám
Minuta: 16
kliky pouze u řidiče auto prezent. Hendel si je o tom, že právě vám vyjedou ty kliky to hezká Folkový doorlock, to je velmi velmi dobrá funkce a musím říct, že zatím to funguje nebo funguje to prostě nejlíp, jak kdykoliv jsem to u jakéhokoli auta měl jak ten příchod. Tak ten odchod z auta prostě absolutně na to nemusíte myslet. Až teda je to tak brutální, že když si potom náhodou o někoho Půjčíte auto, tak jako se vám lehce stane, že odejdete odemčené ho auta, protože prostě na to fakt U Tesly. Nemusíte vůbec smysl a to auto se zamyká samo, takže tohle bez Range je prostě nejlepší fíčura vůbec unpark. Tohle je zase super funkcionalit cca, když dáte park, tak vyjedou ty Hendel jo, takže typicky. Když vám někdo jde k autu, který neznám, prostě jak Tesla funguje. Tak dobrý trik tady
Minuta: 17
vlastně ve chvíli, kdy tady tohle to je tlačítko na park. Jo tady vidíte, že já jsem v parku jo, já jsem vlastně v módu park a teď když to tlačítko zmáčknu. Tak vidíte, že se vysunou kliky jo, takže to je dobrý trik. Právě, když máte někoho, kdo neví jak. Tesla funguje a vstupuje vám do auta, tak když ty kliky jsou prostě zvyklí. Tak jo, když ty kliky jsou prostě takhle tak ontape a za co to mám vzít a neví, že se to má zmáčknout, aby to vyjelo, tak vy vlastně, když zmáčknete prostě to péčko. Tak ty kliky sami vyjedou a takže určitě dobrá funkce. Doporučil bych Používat Protection Log, to je o tom, že když tohle zmáčknete, tak vlastně zadní dveře nejdou otevřít zevnitř tady auto Mirror Tilt,
Minuta: 18
to je o tom, že když dáte zpátečku můžeme ukázat. Takže jak mu je dám zpátečku, tak se vám takhle sníží zrcátko, abyste lépe viděli na patníky a tak jo, takže to je docela šikovná šikovná funkce autofood, tak autofold zase o tom, že ve chvíli kdy odcházíte z auta a zamkne se, tak se sklopit zrcátka, když přicházíte k autu a odemyká se tak se odkope a zrcátka. Tohle je doporučené na zimu vypínat, protože ten mechanismus může zamrznout a jako není to dobré prostě. Takže na zimu je lepší, tohle to vypínat, aby vám ty zrcátka s ne. Nezavíraly Smart preconditioning, ten jsme si už říkali v tom zimním videu v tom videu vlastně o té zimě jo, že
Minuta: 19
se to učí ty vaše návyky a připravuje to na to auto na na cestu auto wipers Beta. Tohle je o tom, že automaticky to kamera sleduje a jakmile vyhodnotí, že je tam asi sníh nebo nebo déšť, tak to automaticky začne stírat. Další teda nastavení je displej display. Mod je o tom, že buďto máte denní nebo noční, že ten černej. A nebo to dáte na auto jo auto, jak vidíte. Tak automaticky zase když mám tu brightness, tak začne jestli to tady vila dělat, takže už to už to tady jede. Nicméně pokud to dáte na auto, tak jsem vypozoroval, protože Apple Watch mi říkají, kdy jasné zapadá sluníčko a jet. Vypadá to, že to mají nastavené
Minuta: 20
přesně pět minut před jako GPS vím západem Slunce jo. Co všechno vymakané, že vlastně tady tenhle ten display. Moc vám přepne automaticky do nočního režimu a přepne se vám obráceně do denního režimu podle GPS lokality toho jak vychází s nima zapadá sluníčko v té v té lokalitě jo. Pak samozřejmě je to i Zároveň, jako když jedete někde ve tmě v tunelu, ale má to tuhle tu zajímavou featuru, kterou jsem vypozoroval tady tohle to je brightness. To je jasný. To jste viděli, jak se to krásně jako automaticky vlastně energy-saving, tohle je další volba, která vám umožní trošku uspořit energii. Nicméně, když se tady přečtete. Tak když je to on ten power-saving, tak výrazně se ušetří energie, a protože
Minuta: 21
méně energie bude spotřebováno, když to auto není vlastně používaný jo, ale potom samozřejmě bude právě trvat na nastartování toho panelu bluetooth a tak dál. Tak proto právě je dobrý tohleto, když máte on tak mít v kombinaci s tím Smart preconditioning, který to auto na to Připraví, když dáte of. Tak ten Smart preconditioning podstatě nedává moc smysl, protože vlastně to auto jako se přestane na to připravovat a a je vlastně furt nebo teda přestane se jako šetřit a je vlastně furt připravené na jízdu, kromě noci teda Always connected, tak to je určitě dobrá funkce, protože to vám zabezpečí, že i když to auto je v nějakém tom jako úsporném režimu. Tak přeci jenom má konektivitu, což je speciálně pro alarm důležité, protože vlastně ten alarm mám chodí přes
Minuta: 22
tu mobilní aplikaci do telefonu a kdyby to auto nemělo internet, tak vlastně je to zbytečné, takže vidíte, že já mám Energy saving on a Always connected, takže To je tohle volba screen Clean moc, tak to je na to, když si chcete ten za Čapka nej displej umejt, takže můžete si to umejt a nic se neděje a tady vidíte Press and hold to exit, jo, takže když to tady podržím, tak vidíte, že tady exiting. Jo a Pinka jsem zpátky, takže to je na čištění toho skla language, to znamená v jakém jazyce to může být tak vidíte, že tady ten na výběr teda toho moc není, takže Pro ty co se těší, že kdyby se třeba v Čechách začala prodávat Tesla, tak asi jako jazykovou mutaci očekávat nemůžeme, když tady máte země, které mají daleko víc
Minuta: 23
obyvatel, než mi je daleko větší Market potenciál a nemají tady svůj vlastní jazyk, jo, tak to jenom o tom nechce vám tady píšou, ty tyhle ty údaje a tak dál. Takže to je v podstatě jedno můžete mít Germany nebo u k navigation language. Tak tady už jich je víc trošku. Tady je vidět, že právě tady i Norsko. Švédsko, Holandsko, Itálie, Francie Španělsko, Německo a Dánsko, jo, takže v podstatě je vidět, že celý nordex kromě Finska, tady jsou Time formát, takže to je zase 12
Minuta: 24
si to Přepněte do Energy a v tu chvíli vám to ukáže v procentech jako většina matadorů elektromobilu jedou na procenta. Protože samozřejmě Díky tomu, jak jsme si vysvětlovali v tom videu od té spotřebě, tak ta spotřeba je strašně variabilní to znamená jako Mýto na ty kilometry je může být matoucí, jo. Tady ty procenta jsou takový jako jistější a pak je tady ještě ten distenze typical a nebo Rated ten ten re opravdu takový ten to co je v těch tabulkách, takže to je jako opravdu úlet. Jo tady vidí, takže bych měl mít jako na nějaký 90% 420 km Nicméně Tohle je to co vychází tentipi kolo, tak to je to co vychází právě z té vaší průměrné spotřeby čili to je daleko realističtější jako pohled. Distance
Minuta: 25
Buďto v kilometrech, nebo mílích to jasný temperature ve stupních nebo Fahrenheit a tlak v pneumatikách. Buďto v barech nebo Timo? Tak to mám dole na psí to budou no. Takže další část jsou trips, to už jsme si ukazovali zase v tom videu. O těch zimních s potřebách tady vidíte, že už se mi začíná rýsovat, že asi zřejmě mě ty jednadvacítky kola budou stát zhruba deset procent spotřeby, jo, protože tohle Začíná se rýsovat, co jsem si vyresetovat potom, co jsem si vyměnil kola, tohle je moje dlouhodobá a tady vidíte celkově kolik mám najeto tady tohle. To je současný Trip, to jsem si jenom jako jinak tady na tom displeji, když
Minuta: 26
si podržíte tohle to kolečko a funguje to i obráceně, ale tak tady mám teď OK a můžete si tady dát právě trips a potom to co máte tady jako zaškrtnuté jo tyhle ty tyhle ty zaškrtávátka, tak to je to, co se vám objeví. Tady potom na tomhle tom displeji. Takže tohle Třeba tam má Kuba a jako permanentně, já teda upřednostňuji tu navigaci. že mě stačí vlastně tohle to je pro mě jako důležitý na tu spotřebu než jako tyhlety ale samozřejmě může to někomu taky vyhovovat líp ale jinak tady zase než zmáčknete k Matika status, to jsme si ukazovali už mám nastartované auto, tak tam nejsou načtené
Minuta: 27
pneumatiky. No a jinak tady, že ho můžete vyresetovat tu aktuální trasu tady můžete vyresetovat Áčku a tady můžete vyřizovat béčko. To jsou asi jasné věci. Tady to není žádná sci-fi další volbám navigace, takže navigace tady máte separátní nastavení hlasitosti navigace, můžete si jí samozřejmě i ztlumit a nebo prostě dát si separátní vlastně hlasitost v oproti hudební jako nebo tomu co hraje Trip Planner a tohle je určitě to je právě ten ta obrovská výhoda to jestliže vám naplánuje cestu přes ty superchargery automaticky dopočítá to, jak dlouho tam budete a tak dál. To znamená stoprocentně využívat online roading. Tohle jsou data od Googlu, takže vlastně to co máte
Minuta: 28
svezu, takže Traffic, který zohlední na C. A tady si můžete dát, že ve chvíli, když vám to ušetří víc jak 10 minut třeba nebo můžete si mi to po pěti minutách, tak vás to vede jinudy. Jinak tady můžete klasický nastavení s navigací tady to se můžete vyhnout nějakém přejezdu tady tohle to placeným úsekům další volba. Je se již ty Security je to znamená bezpečnost a zabezpečení tady vám to píše, jestli auto zaparkované, mějte vidíte. Kdyby jsme chtěli odjet. Jo, tak se to změní. Víte, že to zmizí? potom poweroff tím vypnete úplně celý auto a nastartuje
Minuta: 29
toho. Znova zmáčknutím brzdy, tak se potom ukáže na závěr Speed limit tímhle tím můžete nastavit rychlost maximální auta. Myslím, že Minimum je 80 km, tak a když to chcete zapnout, má to svůj separátní kód, dá se to omezit is aplikace, to jsme si ukazovali ve videu Control. Jo člověk teď bych se s tím autem nedalo jet rychleji než 80 km v hodině, takže když to chcete půjčit nějakému svému teenagerovi. A když to chci to vypnout. Musí to zase zadat kód, takže Vám to jen tak neřekne. Airbag typický Factory pro spolujezdce. Když tam máte děcko, tak dáte on a nebo respektive v teda jo? Tady se vás zeptá, jestli opravdu jako jste si jistý, že to Chcete vypnout. Nejsem si jistej, tak tady
Minuta: 30
tohle to jsou parkovací zvukové upozornění. Tohle je alarm v autě. Tohle podsložka alarmu. Kdy s ní je to narušení, kdy máte senzory v autě vevnitř, jak jak pohybový, tak vlastně vnitřní tady Mimochodem automaticky. Pokud dáte Climate, on nebo ten Dog. Mod, který bude, tak tohle je vlastně vypnutý, takže vevnitř už máte psát. Necháte mu běžet klimatizace, jak samozřejmě se hýbe jak to ne začne řvát passive. Tohle je kombinace s tím, co jsme si ukazovali. Tom předchozím menu, kde to je to vyjíždění a zajíždění těch těch paciček. Jo to znamená tohle, když si vypneme. Tak teď by to bylo tak, že když přijdete k auto, tak ty pacičky nevyjedou a 9. Vyjeli by Pouze pokud
Minuta: 31
zmáčknete jako na klíčku odemknout. Takhle je to všechno automaticky čili je to spojené ty dvě dohromady, tady je Pinto. Drive to používám, to je tato zabezpečení, kdy dáte ten čtyřmístný kód a nově se to i posunuje. To jsme si říkali video k tomu firmwaru Camino write Protection. Tohle je docela dobrá funkce, kde vlastně když si to tady přečteme, tak je to o tom, že auto automaticky ve chvíli, kdy by se měla přehrát obrazovka. Tak chceš dát kdyby se měl přehřátý auto jo, když jakmile by mělo mít víc jak 40 stupňů v autě, tak se začne klimatizovat až po dobu 12 hodin, nebude se to tak dít. Pokud nebudete mít míň jak 20 procent baterky, takže to se potom vypne. A je docela dobrý, ne? Když jako
Minuta: 32
jako jsou opravdu velkého vedra v létě tohle mít zapnutý, protože potom když jako Přijdete do auta, tak to není tak rozhaveny, jako to může být, že ho na tom sluníčku a Low Mobile data Access. Tak to je funkce a když vypnu Tak tak asi nebudu mít přístup do telefonu nebo respektive nebudu mít přístup z telefonu do auta, tady to data Share Link, to je strašně důležitá funkce nebo strašně důležité menu. Kde je pokud chcete, aby ten autopilot byl lepší a lepší taky důležité tady mít jez protože to je právě to, že to odesílá informace anonymizované do Tesly o tom, jak to auto jede. Kde jede a prostě nahrávají se úseky s tou autopilota, ale to si všechno řekneme v té sekci auto. No co je tohle to je celý. Ten ten sejf ty Security a teď si ukážeme teda, když jsi tady vypnem auto, jo.
Minuta: 33
Takže tady jestli opravdu chcete poweroff. Jo vidíte place The Foot, dobrý to Power, on to znamená, že zpátky to zapnem tím, že Zapneme to tím, že máte na brzdu. Takže dám poweroff a teď se vlastně korektně vypne celé auto. Vidíte, že úplně celý ječný. No takže teď se vypnul a teď když tady šlápnu na brzdu, tak budeme muset čekat, než se to než se to celé. Naběhne nějakou chvíli trvat, protože se budou dva compy. Uvidíme. Schválně, jak dlouho bude trvat. No a jako poslední volba. Je servis. Takže tady jak vidíte, tak je nastavení pneumatik. To znamená, když vyměníte
Minuta: 34
pneumatiky, tak jenom zmáčknout a resetovat senzory. Oni se automaticky načtou ty ventilky ventilky ventilky a auto si to prostě samo očích a není s tím žádný problém to moc to je, když byste byli odtahování, tak to je moc na to Viper servis moct servisní mód pro stěrače, když to zapnu, tak stěrače se dají do polohy, abyste s nimi mohli krásně bezproblémově nakládat a Můžete se vypravit, vyměnit si a tak dál se zase vrátí zpátky factory reset. Tohle vám verze to je úplně celé auto včetně kilometrů. A tak dál, takže ne jako celkových, ale těch a b a tak, takže to bych určitě nedoporučoval líbilo moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se
Minuta: 35
vám líbí můj kanál, začněte odebírat to stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít. Náš refferal kód, který je dostupný dole v komentářích. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#70 Tesla OS Model X/S Hlavní obrazovka 17" | Teslacek

Další video

#72 Tesla OS Model S.3.X Music, Rádio a Media | Teslacek