Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

70% NABÍJENÍ SE NEPODAŘÍ!

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Část záznamu z živého vysílání dostupného zde: https://www.teslacek.tv/premium-video/livestream-vw-power-day-charging-v2g
Bavili jsme se o nejnovější strategii VW v oblasti nabíjení a V2G. Nejzajímavější část byla studie z Číny, která ukazuje realitu veřejné nabíjecí infrastruktury v Číně (ale jak si ukážeme tak EU není tak daleko) a reakci VW na tuto situaci.

Automatický transcript

Minuta: 0
Sponzorem tohoto z t-mobilu spadlý balik.cz, který vám umožní poslat balík po České republice pouze za 128 Kč, bez toho, aniž byste museli chodit na poštu a pak Americká společnost. Slime vyrábějící samoopravovací tmely pro pneumatiky nepostradatelná pomůcka pro vozidla bez rezervy. Jako je například Tesla využijte 5% slevu pod kódem teslacek 5. Ale taky producenti a patrně webu tesláček TV kde najdete celý záznam tohoto streamu, tohle to je. Upřímně řečeno úplně dar z nebes jako protlaky, protože tady konečně nějaká cizí automobilka přesně ukazuje, jaká je skutečnost a konečně o tom začíná mluvit a dokonce si nechala udělat ty průzkum. Takže tady
Minuta: 1
Volkswagen si nechal udělat v Číně průzkum tady pan Penk představoval a je to o tom, co jsou ty omezující. Faktory nákupu elektromobilů od lidí, kteří ten elektromobil nemají, takže 50% že nabíjení je nepohodlný a dlouhý jo, že prostě není to komfortní nabíjet. A že to je dlouhý, že 50% lidí, tohle to vnímá jako negativum 50% lidí říká, že není dostatečný nebo srovnatelný. Dojezd z spalovák m a 40% lidí říká, že nemůžou instalovat si vlastní nabíječku doma, aby mohli nabíjet doma, což Teda upřímně řečeno v Číně mě docela překvapilo. Teda to jsem čekal, že tady to procento bude výrazně větší, protože jsem si říkal, že tam asi budou spíš jako bydlet jako v panelácích a podobně, tak tohle mě docela překvapilo, že to je poměrně málo. No a tady
Minuta: 2
právě zbylo zmiňovaný, že Čína do toho investuje obrovské peníze, že jo, že chce, aby ta infrastruktura byla. Odpovídající že chce aby tam jako se přišla celá Čína si na elektromobilitu. Takže se snaží tomu pomáhat a motivuje k tomu, aby se vytvořila teta dobíjecí infrastruktura a tohle že je asi realita, že od nějakého roku 2012 do roku chodem. To je zajímavý, to se uvedl. Tesla Model. S, že by to spolu souviselo a do roku 2020 také, že v Číně vzniklo 800000 nabíjecích bodů, tady je to je první věc důležitá, že to není jako nabíjecí Místo které jedno místo má více zásuvek, ale to jsou opravdu jednotlivý zásuvky, takže to je další věc, kterou dost často tradiční automobilky. Třeba jako zmiňují, že mají v autě právě 250000 nabíjecí Evropě, ale ono dost z toho
Minuta: 3
jsou třeba 220 zásuvky jo, no a teď teď přijde to nejdůležitější ta realita, jo. Takže tady z těch 800000. 10
Minuta: 4
Takže tohle je prosím realita, kterou zjistil Volkswagen v Číně, jo? Takže to znamená, že tohle celý potom znamená, že v podstatě úspěšnost nabíjení může být i méně než 30% a tady prosím vás bych byl velmi rád, aby všichni ty, kdo mě říkají, že dělám tendenční videa, aby se mi omluvil i protože tohle je teda podle mě jako mega úlet, protože tohle je teda tendenční jak blázen, protože špatně je těch 70 procent, takže těch 70 procent má být červenej, ne těch 30 tohle jako fakt masakr jako já, když jsem to Poslouchal, tak tady to časem musel si přijet asi čtyřikrát jako říkal. To snad není možné, že by to opravdu jako udělali takhle a fakt jsem si to poslouchal znova a znova a Opravdu je to tak. On
Minuta: 5
tam vyloženě i říká prostě, že můžete uspět jenom ve 30 procentech. Přitom těch 30 procent je červený. Což je prostě špatně, že jo. Tady podle všech přijde, když dělali ty slajdy, tak to někomu ukázali nějakému šéfovi a ten řekl Počkej. Proč je to tak a červené to nemůžeme takhle červený to musíš obráceně, to je fakt síla to jo. No a teď jako velmi vtipné je, že tohle je velmi podobný s tím co já jsem zjistil v Evropy jo, protože je tady vám nechám taky trošku moji ženu. Takže tady furt. Nejsem jenom já, takže tohle je z naší cesty po Francii po Provence, kde jsme jeli přes Švýcarsko Německo, že jo a pak Francii a na té naší cestě jsme nabíjeli na různých bodech na celý týden i po Provence jsme nejeli víc, jak čtyři tisíce kilometrů a celkem jsme nabíjeli dvacetkrát na Tesla supercharger a po těch dálnicích, kde
Minuta: 6
to bylo bez jediného problémů bez toho aniž by jsme narazili na to, že by byly plné nebo že. Nějak nefungovaly a podobně, takže tam nebyl žádný problém, kde je potom samozřejmě se objevily nějaké problémy, tak bylo právě, když jsme na bílým speciálně mimo tu Tesla Network na takzvaných jako Destination Charger. Co znamená, když jako potom už dojedete na to místo a Chcete se na být někde u hotelu restaurace v centru města a podobně, takže se pojďme na to podívat na Byli jsme na čtyřech Tesla Destination Charger, kde jednou už bylo konkrétně ve Francii na začátku té trasy. Je to ve videu se o tom mluvím, tak tam nefungoval ten Destination Charger a takže tam se nám to nepovedlo a třikrát jsme na míjeli v pohodě a tohle byla naše zkušenost veřejnými stanicemi, kde jsem a chtěli nabíjet devětkrát a pouze. Třikrát se nám povedlo. Nabít a 6x se z různých důvodů nepovedlo.
Minuta: 7
Buďto ta nabíječka tam vůbec nebyla nebo v Cine. A nebo to nešlo zapnout atd atd. A potom ještě takový další zajímavé srovnání, že samozřejmě na to, aby jsme rozjeli ten test a Destination Charger, tak stačí jenom Tesla aplikace, i když ani ta vlastně ne to bylo všechno v autě to máte, že jo, kdežto na to, abyste hledali tyhlety všechny možné nabíječky, které jsem hledal, tak jsem ve finále používal jako tyhle ty čtyři aplikace se musel používat plug share chargemap plugsurfing a tady to a lalize, což Mimochodem to byla jeden z těch důvodů taky proč jsme nebyli, protože to bylo že v té aplikaci, že to chtělo přihlásit, aby jsme se mohli nabíjet, takže já jsem to všechno proklikal. Přihlásil jsem se, aby to jako ze začátku říkal, že stačí to jako všechno jenom projít, tak ale ve finále to prostě po mně furt chtělo kartu, takže nedokázal jsem se prostě posunout bez toho, aniž bych měl fyzickou kartu v ruce, kterou jsem samozřejmě neměl, ale zase na
Minuta: 8
druhou stranu, když jsme se z tý Francie vrátili, tak je pravda, že ta karta na mě čekala teda v poštovní schránce. Tady vidíte právě proč je ten důvod a já o tom taky mluvím x-krát, že jo, proč je jeden z těch hlavních důvodů, proč ta Tesla t t se takhle daří, protože má právě tu Tesla supercharger Network a já jsem o tom mluvil i v tom videu, že jo, ten Tesla Killers a tak. A kde jsou teda ostatní? No a tady je právě přesně vidět, že je Volkswagen tohle pochopil a už začíná dělat kroky k tomu, aby aby vlastně tuhle tu výhodu. To jestli nějakým způsobem jako dohnala a vylepšil, takže vytvářejí skupinu, která se jmenuje Camps, což je Charging smeč servis. Jak vidíte, tak je to konglomerát Volkswagen pak další Jasně výrobci elektromobilu v Číně a potom velmi důležité je Star Charge, což je druhý největší nabíjecí síť v Číně. No a teď si zase pustíme video.
Minuta: 9
Tady jenom bych rád jako ukázal jednu z věcí, která jako zase jako ve srovnání s tou Teslou. Je to zajímavé jako lese. Ta tradiční automobilka žíly primárně na ty zákazníky, kteří jdou z těch spalovacích motorů a je jako fakt super vidět, jak ta reklama je přesně cílená na ty zákazníky, které jdou ze spalovacích motorů, jo, protože si všimněme, že ten člověk sedí v kanceláři a a končí v práci a jde k autu, proč to auto nemá na nabíječce, když je v kanceláři, že jo přijde k tomu autu a zjistí, že má jenom 92 km dojezd, že vlastně potřebuje nabít to znamená zase to je úplně stejný přemýšlení, jako je prostě ve spalovacích jo, proč není jako nabitý, že jo, proč ne nic rána nabitej a podobně a
Minuta: 10
teď je tady i vidět, jak mám se jako ježíš maria, ty jo, já nemám nabito. Takže to jako začne řešit, až když přijedu auta, že prostě elektriku nikdo neudělal, že jo? A teď si teda v aplikaci najde tu nabíječku, což Mimochodem zase teda jako že trošku. Škoda, že to není v tom autě rovnou, že to musí dělat vlastně přes ten telefon, ale asi evidentně to může poslat potom teda do auta. Takže on si najde tu nabíječku a už už prostě jako naviguje, jak vidíte asi tady v autě rovnou a tohle je teda docela hustý, že mají Jak vidíte právě brány, který mají právě kvůli tomu, že asi v Číně je to ještě mega častější asi taky kvůli tomu, jak jsou přelidněné a tohle také, takže tam mají závoru. Les a on tam přijede za cvakne. A a authentic u je se přes mobil, takže tady teda žádný Plug
Minuta: 11
and Charge vlastně evidentně není, musíte to řešit přes ten mobilní telefon, ale tak zase logický, protože tady je to prostě 3. Stranou udělaná to. No a teď on tam asi přijel, že jo. A musel se jít nabít někam kde strávil 30 minut, což je další co prostě ty ropáci, bez tě okamžitě vy hejtujou, že jako kvůli tomu, aby aby jel někam nabíjet, tak si tam musel být, že jo 30 minut, což je přesně ty argumenty, že jo proti té elektromobilitě jenom tady to trošku ospravedlnění tím, že koupil manželce kytku, že je pozdě z práce, ale Ok no no a jako první tu máme asi bych řekl největší novinku tohohle týdne a to je nejnovější operační systém od jestli už se hledají pracovní pozice, které mají začít v červenci letošního roku. No pak tady máme další novinku a která Myslím si že Nám zase odpovídá na to, proč se posunul Roadster konečně začne nějaká automobilka
Minuta: 12
v podstatě přiznávat ten důvod, proč se Tesly tak daří. Tesla má tu strategii, že chce z toho dělat robotaxi chtějí samozřejmě co nejrychleji akcelerovat ten postup, že velmi logicky se obrátili na partnery.

Předchozí video

TESLA COUVACÍ KAMERY

Další video

KONEC POKUTÁM ZA PARKOVÁNÍ: TESLA OS v21.4.1