Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#7 Baterie Telefon vs Auto část 1 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jaký je rozdíl v bateriích telefonů a počítačů oproti elektromobilům ?
Jakou dává Tesla záruku na baterii?

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Máme to pokračování a tentokrát to jak jsem sliboval celou začneme věnovat s tím baterkám úplně Nejdřív by jsem chtěl demystifikovat to co Bohužel jsi strašná spousta lidí myslí, že baterky v telefonu a u buku jsou vlastně stejný, jako se použije do těch aut a tím pádem je to nepoužité. Jo? Ono to částečně vychází z toho, že ty baterky do notebooku do sebe dovolenky. Asi se jako obecně vyjíždět o lithiu se prostě používá i v těch baterkách mobilu. Opravdu to je tak jediné, co spolu mají společného, jo. Takže pojďme se podívat na to z jakého důvodu nemoci jsou Hlavní faktory, které hledáme na těch baterkách do telefonu notebooku a počítače jo zná jednoznačně chceme dlouho vydrž, že jo. Jo
Minuta: 1
chceme, aby ta baterka vydržela dlouho, aby nám ten počítač telefon a podobně, běželi co nejdéle zrovna tak ale potřebuje Mami to zabilo málo místa a taky aby to bylo málo váží lehký. No a v neposlední řadě je potřeba, aby to bylo skoro žádné peníze, protože ať už počítače notebooky tablety, prostě se pohybují v řádech 1000 Kč, nebo maximálně desítek tisíc koho proti autům, které se pohybují ve statisících, tak samozřejmě tam ten ten podíl ty ceny mě úplně v jiných dimenzích, že jo. Jo to co to co ale právě jako nám velmi nepomáhá v tom jak vlastně ty baterky tam dlouho vydrží, tak je to jak se postaráme. A jak vlastně i já, bohužel jsem o to stará vlastně ten na ten Hartl jo, protože obecně se dovoluje tím baterka. Olej
Minuta: 2
a nabitý na 100% jo těm baterkám strašně škodí a je to právě jeden z hlavních důvodů, proč se prostě dochází k degradaci kapacity do a vůbec tomu právě ne pomáhání to, jak jsem to používáme, protože nalijme si čistého vína si asi všichni děláme to samé přijdete s notebookem domů nebo do práce. Zapojíte ho na nabíječku a za čtvrté dělá to ten notebook vás impermanence se dobíjí a tím pádem to škodí té baterce zrovna tak ten telefon přijdete domů a jdeme si lehnout na nabíječku vedle stolu a vlastně přes noc telefon permanentně asi zase nabíjí do 100% A to je právě to co tu baterku ničí, obecně se dá říct, že vlastně je tady takový trendov mezi tou vydrží a tou dobou jako to jako bude mít trvanlivost. Jo a je tady. Mezitím
Minuta: 3
vlastně nepřímá úměra, že v podstatě zase ty výrobci se tomu přizpůsobili, protože mi jako chceme vlastně radši, aby ten telefon vydržel 24 hodin 48 hodin, než aby nám vydržel 5 let 10 let baterka, že jo. Jo to prostě nechceme. Takže na základě těhle těch potřeba stěna toho, že ten trh je zvyklý a po těch dvou letech ty telefony v zásadě měnit. Tak v podstatě na to je upravená upravený. Ty baterky, že upřednostním tu délku sud jako vítr, že prostě Trvám před tou trvanlivostí jo oproti tomu. Ty baterky v tom autě. Tak ty jsou založené teda jako spousta dalších prvků, které už jako nejsou stejné jako Jako v těch baterkách do těch mobilů a notebooku. A hlavně
Minuta: 4
asi ten ty priority, který jako máme v těch baterkách do těch aut, tak jsou děkuji trošku jiný než u těch tam Jednoznačně je tam rychlost nabíjení. Ta je pro nás kritická, jo. Upřímně řečeno jako u toho telefonu nám zase jako tolik nehraje roli, jako jestli se ten telefon nabije na 6
Minuta: 5
největší kapacity baterek a má jako největší efektivitu jízdy. To znamená co všechno směřuje k tomu, že to jestli jdu jenom nejdál. Jo zrovna také trvanlivost je něco, co nás právě zajímá, protože auto si na rozdíl od telefonu kupujeme na delší dobu ideálně přijede vole, nebo pět let. Aspoň si myslím, že drtivá většina počítá s tím, že by po 5 let k maximu po pěti letech k maximálně vyměnit auto, jo mít auto 10 let. To už je extrém si myslím a tam už jako je to je o tom, že prostě už se nám to auto nelíbí a hlavně přestane splňovat jako různé jako bezpečnostní věci a tak dál a spousta věcí tam odchází, takže takže to chceme jako určitě vyměnit nebo v posteli nucený to vyměnit jo? No a tady tady právě jakým způsobem tady pomáhá. Elektromobilita
Minuta: 6
nebo respektive ten počítač v tom právě se starat o ty baterky, vole zase Tesla tohle má úplně vyndaný do totálního detailu, ale ale obecně platí všechno je toho budou, že byste měli nabíjet mezi 20 a 80 procent baterky v tu chvíli jste schopný tam 12 největších proud a tím pádem nabíjet nejrychleji jo vyplatí. Ale zase na druhou stranu, že by se mělo nabíjet něco kolem 20. To znamená kapacita té baterky. No a tady právě zase hraje to Benefit pro tu Teslu, že tím jako největší baterky na trhu, tak je logický schopná nabíjet nejrychleji kilometrů jako za minutu, že jo, jo. Právě proto, že díky té kapacity baterky a to pod větším proudem jo, no a tady máme právě srovnání toho, že nebo respektive tady máme zase. jako ten play-doh ty jako
Minuta: 7
to něco za něco tak je to rychlost dobíjení A ta nerada se chci kapacity to že čím Rychleji budeme dobíjecí baterky jsem větší provoz tam budeme prát čím víc překročíme to 20 který se třeba jako chvilkově Piko věda překročit ale není to jako nemůže toto dělat určitě po celou dobu nabíjení tak tak tím víc a tu baterku jo takže tady je jednoznačný to jde čím dřív se mi vlastně ta baterka zničí Jo a tady zase bych se vrátil k tomu v prohlášení nasněžilo na maska když reagoval na na oznámení z konkurentů který řekli že budou stavět nabíjecí z těch které budou vrabinec na 15 10 minut auto a podobné věci tak tam jde to protože ono to není o tom že by To není
Minuta: 8
jako problém to tam narvat. Ten problém. Je v tom, že mám jako výrazně kratší životností baterky a to je to co ten mast nechce jo, protože on si dal za cíl automobilový průmysl i v tomhle tom segmentu a to je segmentu, jak dlouho to máte to auto, jo? Takže jak jsem už říkal jo typicky jako penis a že v autobusu mít tak na pět let jako v Drtivé většině a to prostě všechno co to jako je udělaný v Tesle, tak směřuje k nějakému spíš 10 letého cyklu krásně to ukazuje i to, že je Tesla navázat baterku záruku osm let. Což zase když se bavím s Drtivou většinu lidí, tak tohle nevědí a jsou v šoku překvapený příjemně, že prostě na tohle to dělá tím pádem je jako vidět, jak moc si věříš, že to s těma baterka, že to s těmi baterka dělá dobře, jo? právě konkurenci která Upřímně
Minuta: 9
řečeno si trošku myslím a budu se tomu věnovat dalších videích že to dělá naschvál prostě to aby vám zničila ty baterky protože celé automobilový průmysl nastavený na těch pět let a oni prostě nechtějí abyste měli auto 10 let takže budou dělat maximum pro to aby ty auta se co nejvíc rozbíjeli Já jsem nejezdil do servisu plné kontrastu oproti tomu co dělám a jo což ve finále si můžeme tady krásně ukázat na krásu který dělá tady ten největší makáš toho měření najel přes tři sta šedesát tisíc km a je na nějakých 90 3,4 procenta baterky jo To znamená že opravdu to směřuje k tomu že byste Jako bezproblémově mohli
Minuta: 10
jako předat jako přes půl milionu kilometrů z toho testu oba víc jo, což jako u normálního člověka je prostě 15 let kluci a podobné podobné údaje, jo, takže opravdu ty auta jsou dělané na dlouhou životnost a můžete se na to spolehnout a zase pokud by tam byly problémy jako tady občas. Je vidět, že nějaký vyskakují jako z toho grafu. Tak právě na to se potom vztahuje ta záruka a pokud jako vám ale jste vlastně ta ta kapacita ty baterky nějak výrazně oproti tomu standartu, co je ve zbytku té té posteli, tak vám Tesla místě vyměnit baterku, že to je prostě super a je to něco, na co se můžete spolehnout, takže to by byl u vás doma. Teď vám to proudí.

Předchozí video

#8 Baterie Ostatni vs Tesla část 2 | Teslacek

Další video

Proč odešel Martin Veselovský z České Televize?