Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#65 Tesla 2019 Q1 výsledky a Nové Tesla Model S a X Raven | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tesla 2019 Q1 výsledky

Obsah:

00:00 Úvod
02:13 hospodářské výsledky Tesla za Q1 2019
18:41 Tesla Model S a Model X Raven

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdravím vás po delší době, omlouvám se, ale měl jsem toho teď hodně. Cestoval jsem Vrátil jsem se z Ameriky, kde jsem byl na Deli konferenci Mimochodem famózní zážitek těch 15 tisíc lidí, když je tam jako 10. No třeba, tak jenom hodinu trvá, než se všichni usadit, ale to nedostanu. Pojďme se věnovat Tesle. Vy jste si toho možná tolik nevšimli, protože já jsem si nějaké videa jako před připravila, měl jsem je v tabletu. A postoval jsem je z hotelu v Americe, takže asi dvakrát jsem postoval video, které bylo v podstatě zpracovaný, jenom jsem ho trošku dodělával, aby jste měli pořád nějaké nějaké masíčko na zpracování a teď teď teda se můžu konečně zase vrhnout zpátky do práce mezitím jsem velmi silně zvažoval přechod na nějaký nový systém S3.
Minuta: 1
Já by jsem to trošku s profesionalizovat. Zvažoval jsem, že si pořídím v Americe nějaký nějaký nový počítač nějakého Maca a nebo tablet a nakonec jsem vlastně skončil na tom, že vyzkoušíme nový software, takže jsem si koupila do tabletu nový software, který by měl být už jako Profi na stříhání už si s tím hraji. Učím se s tím, takže teď Mějte se mnou nějakou trpělivost, až se to naučím, ale vypadá to, že to je docela schopné v podstatě všeho co co jsem chtěl dělat jako na počítači, takže bych mohl to zvládnout se stávajícím, vlastně se tapem. No a teďkon. Pojďme teda na ty videa. Já mám totiž zpracováno strašně moc materiálu a upřímně řečeno to moc nestíhám. Stříhám mám vlastně ještě nějaký materiál 100x vlastně spousty materiálu ještě jako z minulých různých aktivit a do toho se mi hrnou aktivity Tesly. A jako je třeba q1 Finsko, kde vlastně byly výsledky výsledky.
Minuta: 2
Full Self driving investor Day, který je taky zajímavý. Takže tohle tohle všechno mám v plánu a vrhnu se na to. Každopádně teď začnu teda tím, že se pobavím těchto 1 výsledcích. Takže pojďme na to mám tady pár nějakých obrázků, které jsem si půjčil z webu. Hej proč Enge, které je velmi dobrý web o Tesle a financování, takže pokud zvládáte angličtinu. Určitě doporučuji odebírat je taky mladej kluk, který je hodně velký nadšenec do Tesly a velký investor nebo velký to nevím, jestli velký, ale rozhodně rozhodně o tom o tom hodně mluví a mluví o tom zajímavě a dobře a je vidět, že je rozumný financí a první jsou je tady Chart, kde jsou výsledky dodávek aut, kde je velmi dobře vidět, že ten model 3. Tam má totální dominanci samozřejmě logicky, že jo v těch deliveries, ale velmi dobře. Je tady vidět v klidně, že je tam Drop 1kg.
Minuta: 3
Oproti jq4 ca1 kvasne s Kájou, když se podíváte, tak je to zhruba o nějakých 50 procent méně SAS prodeji než vlastně v předchozím v předchozím kvartálu nebo předchozích kvartálech to samé vlastně je tady mírný pokles it trojky, co se týká toho poklesu sksksk. Je to něco, co se asi dalo očekávat, protože je velmi očekávaný vlastně facelift. Který přišel o čem si řekneme na závěr videa to souvisí také s tím, že Tesla vyrábí vlastně. Byl tu older ty s CSKA vyrábí na zakázku. To znamená až teprve, když vy jsi objednáte, tak ona začne vyrábět. Což ale jen velmi pozitivně ovlivňuje Stock to znamená sklady, takže nemusí být přeskladnění nevyrábějí vlastně dopředu jo tu hezkou ixko, takže i když jako poklesne, kdy mám, tak je to tak nechytne, tak je to prostě nezasáhne. Jako finančně jako
Minuta: 4
Automobilky, které vyrábějí na sklad. No a oproti tomu trojka, tak ta se vyrábí jako v takzvaných pekáč to znát a se vyrábí jako dopředu s nějakým lepším Learning jim určuje nebo zjišťuje vlastně poptávku, kolik zhruba procent je bílá. Kolik je procent tenhle interiér vedle je tahle volba baterky a tak dál. Takže oni jako vědět ten zhruba ten set s několik lidí, jako poptávám procentuálně ty auta a podle toho oni to vyrábí dopředu, takže na rozdíl od SK Jiskra, který když objednáte, tak se vyrábí pro vás napřímo tak trojka vlastně dorazí prostě podle podle nějakého toho procentuálního, proč je tady teda ta trojka poklesla, když vlastně je tohle to, co říkám. Je to proto, že asi v k nic se začala Tesla shipment worldwired začala Začala vlastně dodávat jak do Evropy tak do Číny, což samozřejmě logicky hit loje.
Minuta: 5
Na prodej jich protože oni Sice je mají vyrobené, ale nedodaný neprodané, protože by se jí na lodích a ta loď je třeba měsíc. Takže logicky je tam prostě zpoždění, který je potom vidět tady v těch financích a když se podíváme z pohledu revenue, jo. Z pohledu vlastně obratu firmy, tak tady je potom vidět velmi dobře, že byl tady samozřejmě hit teda i finanční co se týče vlastně zase z minulého kvartálu. Ale zase je tam jsou tam ty faktury, o kterých jsem mluvil. To znamená jednak vlastně ramp-up nebo rozjetí vlastně toho Word val3 pentu, to je jedna věc a druhá věc vlastně v Americe se snížil tentex kredit. Co znamená nějaký zvýhodnění pro elektrovozy, který jako Samozřejmě mělo taky dopad vlastně na nějaké na nějakou poptávku těch elektromobilu. Nicméně, když se podíváte je tady i tady jako znázorněný pěkně.
Minuta: 6
že když se podíváte tak vlastně z pohledu year-over-year Co znamená rok s rokem když srovnáváme vlastně kvartál s portálem ale rok rok s rokem Zuzana q1 minulého roku aq1 tohodle roku tak je tam prostě nárůst a je tam nárůst obratu a je tam snížení vlastně ztráty Takže když se na to podíváme v blízkosti nebo v detailu tak vidíte že tady nějakých 33% nárůst obratu a vlastně o jednu desetinu miliardy snížení vlastně ztráty takže to jsou To jsou ty finanční výsledky teď ještě cash flow A to znamená tok peněz do firmy nebo z firmy a tady je zase krásně vidět jak ty vlastně Q3 Q4 jak ta firma už se stabilizovala a jak vlastně se začne šoupat Ty začneš šoupat teda ty na ty té trojky jo začalo to šlo to jet všech ta mašina se rozjela prostě úplně
Minuta: 7
super týdenní týdenní vlastně výrobu a Dostali se do pozitivního cashflow velmi zajímavého a ale samozřejmě teď v jedničce je to chytlo a je to chytlo právě zase kvůli tomu jak jsme si říkali že vlastně začali ty evropské a čínské shipment i kde prostě samozřejmě také je prostě leží na těch lodích a a neprodá takže to by bylo zhruba v kostce ty finance A teď se pojďme podívat na ty ostatní věci co tam co tam zaznělo to znamená číslo 1 nejlépe prodávaný luxusní nejlépe prodávaná luxusní značka v Americe přes všechno to znamená ne jako v elektromobilech ale přes všechny značky což je super nejlepší auto prodávaný vůbec největší rampa nového auta vůbec v Norsku absolutní bestseller to úplně všechny čísla ale i nejlepší
Minuta: 8
prodejce ve Švýcarsku což je zajímavé to není úplně tradiční alecto mobilová země na velmi zajímavý čísla Další věc co je z ekonomického pohledu velmi zajímavá tak je že Tesla model 3 v Americe má jako i s p To znamená jako průměrnou prodejní cenu kolem 50 dolarů což je absolutně bezkonkurenční zase na trhu jo uvědom si že drtivá většina těch ostatních značek které prodávají ty vysoký volume a se pohybují někde kolem 20 25 tisíc dolarů já tady tohle skoro dvojnásobek takže opravdu jako brutální brutální vlastně revenue pro pro Teslu a samozřejmě Čím větší máte prodejní cenu tím samozřejmě jsou lepší marže jo hlavně teda samozřejmě finančně můžou být třeba stejné procentuálně ale samozřejmě jako 10% z 25000 méně než 10% z Brali.
Minuta: 9
Důležité je coremark, že vlastně ještě se pořád nerozjela nerozjel. Prodej Levo levo volantového nebo řízení vlevo. Tesla model 3. To teprve přijde. Takže to čeká vlastně na to celá oblast, která je zasažena vlastně levo řízení mzda Anglie Nový Zéland. Jo a tak dál včetně ta Hongkongu, takže to se ještě nerozjelo a to se teďkon rozjede. Takže bude další vlastně rampa. Snížila jsem marže na sklo. A to jede z důvodu toho, že zase když se na to podíváme z ekonomického hlediska. Najdeš něco vyrábíte? Tak máte fixní náklady a pak máte variabilní náklady, které se zvyšují počtem kusů. No a samozřejmě ty fixní náklady nejsou úplně nezanedbatelný a samozřejmě, když poklesne poklesne prodej poklesne vlastně objem sksksk, jak jsme to viděli teďkon v té klinice, tak logicky ten ten fixní. Dělá
Minuta: 10
větší částku a tím pádem to snižuje marži, takže to je docela logická věc, ale samozřejmě důležité nezměním, takže to by bylo všechno, co se týká s tou vodou financí a a toho co tam vlastně říkal zubatý on a teď Pojďme vlastně stejně jak jak to začalo minule vlastně úplně 40 to bylo poprvé tak Začalo se otázkama, což mi přijde jako fakt super demokratický systém. Jak vlastně pokládat otázky na takovýhle Fóru. Takže jako první bylo, jak to vypadá s akvizicí Maxwell oznámila akvizici společnosti Maxwell, která vyrábí, která vyvíjí a vyrábí takzvaný jako Suchý baterie to zná baterky, které jsou vyráběny suchou metodou nepotřebuji být na začátku mokracuza. Nepotřebuji se sušit obrovská úspora vlastně ve výrobě. Jak vlastně v penězích tak Po
Minuta: 11
čase mají vždy zhruba o 25% vyšší účinnost než v současný baterky Tesly. A takže se od toho slibuje. Umožňují až 3x rychlejší nabíjení až až jako myslím, že desetkrát větší jako trvanlivost a tak dál, takže jako fakt hodně zajímavý plus my vlastně ultrakapacitory, což jsou vzory na steroidech, které Umožňují vlastně velmi rychle nabrat energii a velmi rychle jí zase Vyndat ven, takže v tom je určitě budoucnost určitě minimálně na začátku v kombinaci. Možná do budoucna se přesunul jenom do těch kapacitátor u Takže tady to lásko komentoval, že všechno probíhá zatím podle plánu a vypadá to, že by v půlce května. To znamená, že teď někdy by se měla taky sice uzavřít velmi zajímavé bylo potom, že. Byla
Minuta: 12
tam někde otázka nebo to bylo jich nějak někde jinde, ale byla otázka, jak to vypadá vlastně s nějakým jako převodem nebo upgrade do těch stávajících tsl. Takže vypadá to až příští rok logicky. To musí musí to všechno jako stěna jet a tak dál, takže to to chápu, ale nicméně co je zajímavý. Tak vlastně měla by být v druhé půlce roku separátní separátní I want, který bude vlastně zase pro investory na baterky, který bude zaměřený právě kvůli tý jakože maxwellovo, co to bude znamenat, co to bude znamenat do budoucna long-term a tak dál zase pro akcionáře a pro investory, aby se mohli vidět toho udělat obrázek o investicích, druhá otázka byla totální teda jako game-changer velmi velmi překvapivá podle mě pro Drtivou většinu. Ale zase na druhou stranu pro mě ne tak Překvapivý
Minuta: 13
výsledek, protože jsem se tomu chtěl věnovat už v nějakém videu. Takže teď je super, že to můžeme co takhle zmáčknout a to je otázka ohledně pojištění, protože Upřímně řečeno pojišťovny současné pojišťovny absolutně nejsou schopný reagovat na to jak Tesla funguje. A jakou změnu a revoluci přináší v automobilovém průmyslu a co je daleko důležitější nebudou schopný vůbec a nebudou chtít reagovat na pojištění pro samořízení. Což to tam nezaznělo, ale to je mi úplně jasné, že tam tamto směřuje, protože Upřímně řečeno jakmile budete mít automatické řízení, jakmile budete mít samostatný řízení, tak vy nejste zodpovědný v tu chvíli za to auto nemůžete být jo. To auto je vlastně zodpovědný, potažmo, ta automobilka je zodpovědná za to, když se stane nějaká nehoda. Co to znamená znamená to? že
Minuta: 14
přece proč vy byste měli platit nějaké pojištění proč vy byste měli platit pojištění když Vy za to nemůžete takže zcela logicky se to přesune do toho že bude dělat pojištění bude muset platit automobilka No a tady vlastně na tu otázku jak to teda bude jako zpoždění misi Tesla neplánuje nějaký jako nějaký svůj model pojištění tak velmi překvapivě Musk na to v podstatě okamžitě odpověděl Takže bylo vidět že to jako že to opravdu je připravený neplánuji to že ano a že velmi brzo představí svůj vlastní produkt pojištění vozidel která je pecka samozřejmě to má další jako spousty konsekvencí ale prostě už jenom to že tohle řekne tak to je fakt jako super měl to znamená můžeme očekávat nižší pojištění roční havarijní A samozřejmě A další věc je což už je trošičku Scary,
Minuta: 15
ale v podstatě tam zaznělo, že bude to využívat vlastně data z toho auta. Co znamená Budete mít pojistku podle toho jak jezdíte. To znamená jezdíte hodně Orwell limit. Jezdíte prostě jako prase budete mít vyšší pojistku jezdíte slušně jezdíte furt tak jak se má vlastně jo. Jezdíte pomalu nemáte nehodu budete mít velmi nízkou pojistku. Takže bude ta pojistka udělaná podle toho, jak jezdíte zase velmi logický prostě 21. Století. Všichni jsme tušili, že to tam bude směřovat Fight jí. Takže je to tady další otázka bylo jak to vypadá s Tesla Power, protože v současné době zas toho tolik se o tom nemluví nezvládají absolutně powerwall jako ty baterky vlastně k domům dodává. Velmi nelogicky, je se mas odpověděl, že 2018 bylo prostě o
Minuta: 16
prioritizaci. T3 o tom, aby se vlastně zvládalo dodávat baterky pro ně. Takže logicky nezbyly baterky pro pro nic jiného teď očekává, že by tak myslím, že tam zaznělo tři až 7% baterek, že by mohlo jít jako do toho poweru, takže budou zase mapovat budou zase jako zvedat zvedat prostě prodej a výrobu Naty Powery další otázka bylo Kdy se začne vyrábět. Tesla Semi, takže odpověď byla příští rok to nejdůležitější kolem toho no a poslední otázka, jak to je s majiteli, co mají zakoupeno v use for driving balíček, kdy dostanou a stíhám Grade na hardware 3 0. Tady se rovnou dostanu k tomu že byl vlastně ten
Minuta: 17
den investorů pro to samo řízení což je přesně něco na co jsem čekal právě proto abych mohl udělat svojí sérii vlastně videí ohledně samořízení takže to mi krásně hraje do karet čekejte nebo těšte se na to že budu mít vlastně seriál nebo nebo videa prostě o samozřejmé a je to o tom že asi Tesla už teď montuje vlastně do všech nových aut montuje asi ten hardware tři a to je vlastně do jejich vlastní hardware který který umožňuje ukrývá do budoucna můžu na ten soused driving a Mask několikrát řekl že ti kdo si koupili a jako balíček do auta s tím furt se driving tak zdarma dostanu update vlastně na ten hardware 3 Je ta otázka zněla k tomu, jak to vypadá a kdy vlastně to ty lidi dostanou
Minuta: 18
odpověď je taková, že nemá cenu to zatím dělat ve chvíli, kdy ten software na to není rady, což by mělo být tak do třech měsíců, což říkal Mask, takže možná do furt Každopádně Dává to smysl, jako když zatím vlastně nejsou ty fičury taky asi zbytečné to dělat. Nicméně prostě evidentně to potvrdil, takže Všichni kdo jste si to koupili, což mi teda bohužel ne, ale snad se podaří jako zakoupit to ještě dokud to jde, aby jsme to měli taky tanagry zdarma, tak jo, takže to bylo to bylo asi tak zhruba to nejdůležitější toho tvého Colu a teď jako další důležitá věc se stalo, že oznámili právě facelift. No on to vlastně nebyl facelift, to byl spíš pod kapotou Lift. Co znamená jako upgrade pod kapotou it se tomu říká, jak zvoní Emilka
Minuta: 19
dostala Midlife kicker, takže to auto vlastně vypadá obě dvě sksko. Vypadají stejně. Jo tohle z tohohle pohledu se nic nemění, ale co je strašně důležité, co se tam co se tam mění. Tak zaprvé přední motor dostává strojky. Co to znamená znamená to strašnou spoustu věcí zaprvé nižší spotřeba. Zadruhé nižší cena, ale nižší výrobní cena pro Teslu, to zná vyšší marže. Protože samozřejmě Economy of Scale prostě ten samý motor co do trojky, takže se dává tam. Takže logicky jistě snížení nákladů, ale i fyzicky ten motor je levnější než ten před než ten předchozí, jo. To znamená, že dopředu se dává ten permanentní magnet synchronní motor a vzadu zůstává ten indukční motor ten původní, ten je výkonnější, ale má vyšší spotřebu má něco kolem osmdesáti pěti efektivitu
Minuta: 20
88% efektivitu, tenhle ten novej má kolem 93% efektivitu. Co znamená logicky? Ústí nižší spotřeba a tak dál co ale velmi málo zaznamenalo lidí, co jsem tak sledoval, tak je tam i nový invertor. To znamená je tam. Je tam nový ten převodník to Stejnosměrný a střídavý proud, který má efektivitu 99% což už je teda famózní to už jako Skoro není kam zlepšovat a další věc je že lepší mazání. Tam podle mě to směřuje na to byly nějaké patenty od Tesly, že mají asi nějaký jako řízení, to mazání je mají nějaký jako senzory tam a a tak dál lepší chlazení a Tohle začíná být právě ta další jako největší výhody těch nových a update u a to je, že vlastně trojka, tak
Minuta: 21
jak jsme si když se podíváte na ty videa baterkách. Jo s tím, že to je od sedmičky začínají, tak tam ukazuji asi nějak ta Tesla. Má ty baterky dělaný, že jo. Ty tu tu tužkový. Já je tam je tam mezitím vlastně takový plech vlnitý, které je duté a v tom teče vlastně ta tekutina na to chlazení, tak trojka máte. Plech výrazně hustic daný než právě s koike ZKO starý tady to vypadá, že tady už to srovnávají a to má několik aspektů jeden. Aspekt je a ten je asi jeden z nejdůležitějších a to je lepší možnost nabíjení to znamená. A to je ten důvod, proč trojka. Je schopná 250kg nabíjet. A vlastně starý Esko jako teď jakoby hviezdoslav zvýšily na 150, ale víc to nejde a to proč to nejde, tak jsou právě dva důvody jeden důvod je, že ty baterky nejsou tak dobře chlazené a druhý
Minuta: 22
důvod, což je tady taky sám Bítovany, tak je že ty starý CSc mají výrazně tenčí kabel, ten co vede vlastně od toho konektoru do baterek. To znamená že není schopný přenášet takový proudy. A to znamená, že není schopný právě nabíjet takový koně jako ta trojka, no a vypadá to, že tady u těch novějších už to Zlepšili nebo respektive vyměnil i ten kabel a všechny tyhle ty věci s tím spojené to chlazení a tak dál, protože právě ty nový mají schopnost už nabíjet až 200 kg to zná, to už jsme jako opravdu hodně blízko té Trojice jo 200 kg 250, samozřejmě pořád to ještě není jako ta trojka, ale tam je to, protože ta trojka má ještě úplně jiný systém baterií, než právě má to s tím nezměnilo. To jsem slyšel Rumors, že by mělo přijít příští rok někdy jako v první půlce příštího roku, že by měly být ty nové baterky vlastně Motomax ještě jedna důležitá věc, kterou všechny ty změny.
Minuta: 23
Co jsou vskutku, znamená je to, že ve chvíli kdy budete mít vlastně tu Performance verzi nebo v podstatě jakoukoli verzi, tak budete moct daleko dýl si je jako hrát s tím výkonem jo daleko míň bude to mít tendenci se to přehrát právě pro všechny tyhlety update a co tam jsou na implement. Co znamená větší fén větší jako možnost si s tím hrát se na na na na okruhu a tak dál a ta je Mimochodem taky ten důvod, proč vlastně ta Tesla model 3 má ten Track Mode. A proč je to jako jediný elektromobil v současné době, který zvládne prostě plnou zátěž na Treku právě kvůli všem těmhle těm novinkám, které jsou tam na implementovaný všechny auta už mají vlastně ten nový hardware auto, Piloti. To znamená mají ten full Self driving schopnost ta30. A poslední věc, která s tím souvisí právě s tím hardwarem.
Minuta: 24
A co si řekneme potom v těch videích, až se budeme bavit o tom samořízení, tak je, že má že vlastně oni předávají řízení tlumičům. Tomu právě full Self driving čepu, což v tom v tom i ventil. Kde je v tom jako představení to furt se trénink, tak tam to bylo jako jednu. Chvíli to tak trošku bylo jako naznačený, ale neřekli to, protože tenhle oznámení přišlo potom, takže že vlastně ty čepy mají jako hodně výkonu a že vlastně mají jako výkon navíc, který jako zatím nevyužívají. A že jako plánují ten výkon někde využít a tady hned prostě pár dní na to přišla tahle ta pecka, že vlastně okamžitě oni využívají část toho výkonu z toho z toho vlastně fajn čipu nařízení těch tlumičů zase je to totálně Revoluční věc, kterou už nikdo jiný nemá a nemůže ani je jako mít, protože nemají
Minuta: 25
tenhle ten systém a to je že vlastně to auto tím pádem se bude samo učit. Jak vlastně má jet, jak má projet prostě ty jednotlivý jako hrboly zatáčky odstín a tak dál, takže jednak samozřejmě. Nějakého vašeho nastavení. Jednak z nějakého jako historického průjezdu prostě nějakých podobných zatáček, ale úplně stejně jako ten furt se zdravím funguje jako na ostatní věci, tak asi na tohle to. On se bude učit. Takže vy když někde pojedete, tak když tu cestu pojedete poprvý, tak on jí projede nějak a on zjistí vlastně jak jak ten terén reaguje a když čím víckrát tam pojedete, tak tím líp bude reagovat, protože se to bude učit a nastavovat to auto podle toho terénu. To je prostě neuvěřitelné, to jsi tady ukážeme taky vlastně, jak vypadá ten nový nastavením, že jsem někde našel našel vlastně fotku už jako z nějakého Beta firmwaru. Jak vlastně tam přibude tak kolonka toho nastavení. No tak jo. Takže tohle
Minuta: 26
jsou teď novinky. Jednak z toho z té vaničkového Rolins Colu a jednak vlastně z toho představení nových nových tsl Escape, takže určitě pokud Plánovali a zvažovali jste mezi trojkou a esquema x-cam, tak teď se ty váhy jo ty pomocné váhy, jako proč jít do xka výrazně posunul jako nahoru, protože Upřímně řečeno s tím starým abdejt M. Jako bylo hodně málo důvodů, proč jít do toho sk-eko proti Trojice. Teď se to výrazně vyrovnává v některých věcech se to výrazně už jako překonává, takže určitě jako super krok od estli jednoznačně, zvyšují se prodeje to už jako zmínili. Tak jo, takže to by bylo zhruba tak všechno a ať vám to
Minuta: 27
pravda líbilo moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál, začne to odebírat, už stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít. Refferal kód, který je dostupný dole v komentářích. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

5 věcí, které by měl o EU vědět každý. Se Sandrou z Dejepis Inak (rozhovor)

Další video

Největší mýty o islámu, muslimech a arabském světě (rozhovor s Lenkou Hrabalovou)