Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#61 MegaRecenze Tesla Model X P100D (2018 H1) 6 Sedadlová | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

3 dny s Teslou Model X P100D. Snažil jsem se pokrýt vše co šlo.

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže mám to unikátní možnost natočit si A vyzkoušet. Tesla model X p100d čili Performance edice v maximální výbavě dokonce i s rudius Modem kde jinde jí vám představit, než tady v krásném prostředí lesa, kam skoro patří, protože je to moderní SUV. Terénní ale přitom sportovní vůz, takže oproti tomu Esku, když se podíváme. Tak ty světla ty jsou v podstatě stejný už jsou ty moderní ledkový tady mlhovky jsou taky stejný, takže je vidět, že se snaží dodržet, co jde stejný komponenty, ale právě tady vidíme první rozdíly a
Minuta: 1
to je velmi logicky tady celý ten spodek stejně jako u těch původních, jak jsme si ukazovali v tom srovnání. Tak tak je vlastně plastový, ale je to z takového toho matného černého plastu, to znamená krásně jako odolný nebo respektive. Dřete trochu, tak to nebude tak vidět. Nebude to takový problém jako na tom lesklém laku, kde to je okamžitě vidět. Další Taková zajímavost k nevím jestli to bude úplně vidět. Je to že ta Performance edice má líp udělaný chlazení logicky, protože potřebuje a má vlastně otevírací lamely. A to znamená, že pokud si je potřeba, tak jsou zavřený, aby baterky se naopak zahřívali a pokud je potřeba, tak se naopak otevřou, aby se baterky chladili.
Minuta: 2
Pokud se podíváme tady zboku tak rád Kuba tam má teď nasazený letňáky 22. Úplně nádherný kola, ale samozřejmě vždycky něco je za něco, takže tyhle ty nádherný kola mají taky nádherný způsobuje to, že má skoro stejnou spotřebu v létě jako v zimě. Jo má teda o něco menší, ale prostě pořád je to zásadní. No, protože ty kola jsou obrovské je strašně těžký a zvyšují spotřebu to co tady můžete vidět, tak je samozřejmé formens edice, která se automaticky dodává ke všem Performance autům. No jinak tady tohle ta výška je teď to mám nastavený na standard a to si taky ukážeme, že se dám sněz tím podvozkem hýbat
Minuta: 3
a Tak z boku, když se podíváme. Také vidíte, že to auto jde výrazně nahoru je opravdu vysoký a vevnitř, až si ukážeme, tak je strašná spousta místa, ale samozřejmě zase je to něco za něco, takže to místo vevnitř a táta výška. Ta velikost toho vozu samozřejmě ovlivňuje ten arytmický odpor, to je první věc a druhá věc. Samozřejmě celkově. To auto je větší a těžší. Co znamená, že má výrazně vyšší spotřebu, než to moje Esko, protože to Esko je to je výrazně nižší potom. Zkusím udělat video, kde si dáme vedle sebe, aby jsme to viděli přímo, takže nižší a samozřejmě lehčí. Takže je je jako sportovnější. To se mi zase trojcata je ještě menší, takže to je ještě s tím ještě nižší ať
Minuta: 4
a tak dál. Dveře přední dveře si ukážeme se otvírají klasicky, ale zadní dveře jsou něco čemu se říká. Tak zelený Falcon Wings, který se otvírají takhle nahoru. Je to kvůli tomu, že se vejdete tím pádem do užších míst ty dveře paradoxně, když se otvírají nahoru, tak potřebuji míň místa jako ote. Jo takhle takhle vlastně jako když zaparkujete vedle někoho, tak ty falcony potřebuji míň místa, než když máte ty klasický otvírací, to je jedna věc a druhá věc, dělávám to takovou automatickou stříšku. Nad hlavou je tady taková pěkná funkce, ukážeme si teda klíček, který vypadá úplně stejně jako to auto, jak vidíte, to je stejně jako toho mého dneska akorát, že tady kromě klasického Double
Minuta: 5
kliku na přední haupnu, kde se otevře přední haubna a Double kliku na zadní haubnu, kde se otevře zadní haubna nebo zadní kufr, tak tady jsou a potom ještě tady ze shora to funguje, tak že se to auto buďto otevře, když Double click. Anebo jednou když kliknu, tak se zavře, tak tady je ještě tady ty okýnka jsou jako tlačítka a tygra zmáčkneme, tak se otevřel falconi na teď, když se podíváme k tomu autu a otevřeme si teda. Ty dveře, tak tady jak vidíte nic nevyjíždí. Narozdíl od SK a nemusí se nic vycvakávací. Narozdíl od trojky. Ale tady se jenom tady zmáčkneš a ty dveře se
Minuta: 6
samy otevřou. To znamená jak ty zadní. Tak ty přední dveře jsou motorický ovládaný a otevírají se automaticky a můžou se i automaticky zavírat. Což je jako první zásadní rozdíl mezi všemi ostatními autama, jak jak escam, tak trojkou znamená, že teď když máme to auto otevřený, tak zase na dálku tady na tu Horní plochu, když třikrát za mačkám raz23, tak to auto se kompletně celý je schopný zavřít velmi šikovná funkce, kterou teďkon Kuba zjistil, že na ní hodně zvyklý a vlastně odchází od toho s otevřenými dveřmi. Zapomínáš, že to je skonem a ty motorický dveře a musí se tam pak vrátit ty dveře fyzicky zavřít na zadních kolách si můžeme taky všimnout díky té obrovské
Minuta: 7
váze, která tam je, že tady je nejenom teda Performance brzdy, ale ještě další pomocné brzdy, aby to tu obrovskou váhu byli schopní zabrzdit. Pojďme se teď ukázat ten přední kufr, který který se mi teď jsem zavřel, že jsem ho dlouho na to. Tak aspoň jste viděli, že funguje bezpečnostní pojistka. Kdybyste náhodou otevřeli a zapomněli ho pootevřený, tak je tam povinnost zprávy, aby se to samo zavřelo. Aby za jízdy se vám to náhodou nevyhnulo neotevřel. Takže jak je tady vidět, tak ten kufr je výrazně větší zase než u toho SK Dual motor, co mám já je v podstatě téměř úplně od kraje někde u mě to začíná někde tady. Jo a to
Minuta: 8
samé vede. Vede daleko daleko do větší dálky hloubky, jako ke mně dopředu, tak i jako dozadu jo, protože díky tomu, že to auto je větší, což samozřejmě jako velká výhoda pro samozřejmě zase úložný. Jak vidíte, tak i když tam má v podstatě skoro stejné věci, jak já, tak tady ještě pořád. Má strašnou spoustu na další věci, kdežto. Já to mám skoro celé zabraný toho plastu, který je vlastně odolný nebo tolik nevadí, když se jako odře opticky. Tak je také kasy většiny sumeček takhle po po celém obvodu těch kol včetně těch spodních částí dveří a podvozku až vlastně zase k dalším kolům a tady
Minuta: 9
zadní části vozu, takže takový ten prvek toho SUV, že to je takový jako připravené na terén tady určitě je. A hlavně je to samozřejmě praktičtější právě na ty drobné oděrky, když Kuba. Je velmi opatrný. Jak vidíte nemáte nemá to nikde ani jeden jediný škrábanec, takže jsem taky dostal velké škole to tak taky vrátilo. Samozřejmě, co se týká autopilota, tak Radar na sebe měl být někde tady Kuba říkal, že nikdy nepotřeboval to čistit na rozdíl ode mě, takže evidentně musí být vyhřívaný. tady Je přední kamery. A on na rozdíl ode mě má ap2 a půl to znamená to, že pak budeme
Minuta: 10
vysvětlovat v těch rozdílech toho autopilota, ale má novější hardware než já. A tomu pak umožňuje ten sentry mode a na tu dashcam tady kamera. Stejně jako mně ta mířící dozadu boční tady stejně jako u mě Kamera mířící dopředu boční. A potom samozřejmě zpětná kamera A3 kamery vepředu čili celkem 8 kamer na ten počet je to stejné jako u mě. Jinak ta zadní kamera je tady. Další dominantou toho x je jeho obrovský čelní sklo, které zase je
Minuta: 11
hlavně kvůli tomu, aby se snížil organické odpor toho velkého auta a vidíte, že jednak jsou schovaný veškerý stěrače, aby ta Adámek a byla dokonalá a hlavně to sklo pokračuje až za řidiče. Jo vidíte, že tady máte někde hlavu a přesně v podstatě v tealini končí, teprve to sklo. Takže to samozřejmě dává super vlastnosti a dynamický tomu, že tady nikde v té největším v ohybu není žádný přerušení, který by narušovalo to proudění vzduchu a přichází to asi až tady v té další části, což si Mimochodem potom ukážeme vevnitř, že vlastně to Díky tomuto iksko má krásný
Minuta: 12
výhled od řidiče, ale naopak. Díky den Falco room zase ty spolujezdci nemají takový výhled jako v tom Tescu, protože ty falcony, že ho tady tady mají nosnou nosnou centrálu, že jo a musíš se jako vyklápět, takže to sklo v těch Falco, nech je daleko menší než u těch u toho SK, což je zase logické, ale ukážeme si to vevnitř. No a potom zezadu. Zezadu tady máme prvek spoileru, ve kterém je zabudované brzdová brzdové světlo dřív ten spojler vyjížděla zajížděl jo, tak jako to třeba mělo dřív Porsche. Myslím to se nakonec vx0, že to je fixní teďkon, protože s tím byly. Upřímně řečeno problémy.
Minuta: 13
Různě to zamrzelo a tak, protože samozřejmě tady vzadu je tendence, že tady za padá sníh voda a tak dál. Takže takže nakonec je to teď fixní, co se týká zase toho popisku, tak standardní Tesla přístup jakmile. Jsou ty červené písmena. Tak to znamená ten Performance model. Akorát že tady je to i napsaný to zná p100d to zná Performance, to je baterka, jde je Dual motor. Co se týká spodku auta? Tak tady bych řekl, že to je dost podobný tomu mému. Akorát že je zase robustnější. a hlavně jako výrazně vyšší To nevadí Lukášovi na klíč na Kolik
Minuta: 14
je potřeba? a veselý se to musí a tady ty polohy Litvínov Odemknu. Je to prostě nevíš jo, i když teď je to na tu standard, pak si změříme ty jednotlivý ty jedna z vejšky. A
Minuta: 15
když už jsme tady, tak si tak si ten kufr otevřen to známe se, jak jsme si říkali raz dva tři. Respektive mohl by stačilo dva a tak se tam podíváme. No a tady vidíte zase jako prémiový přístup, že tady je to chromované je tady krytka na ten uzamykací systém a ten kufr a dělaný systémem rovného přístupu. To znamená, že tady není žádná koho díra dovnitř žádný, kam by něco zapadá Velo. Je to vlastně na to, abyste mohli rovnou něco pokládat a bylo to bylo to vlastně rovně. Takže nic vám nepřekáželo. Tohle je teda ta
Minuta: 16
šestisedačková verze, co zná 1 2 3 4 a 5. 6, což si potom dokážeme. No a tady si můžete všimnout hned několika rozdíl. Proti mně jednak Jsou tady i ty háčky na na úchytek, že si můžete přidělat různé sítě a a tak dál. Pak je tady 12 voltová zásuvka, kterou já tam nemám. Pak je tady další úchyt. Jo tady další rok schovaný úchyt, jestli to bude vidět jo? No, takže to je z tohoto pohledu a teď právě si ukážeme ten rozdíl, proto jsem říkal, že ta CSko. A ta trojka mají vyřešené trošku líp a to je tenhle ten prostor, co zná tady. Jednak to sundávání je udělaný daleko líp, že to
Minuta: 17
takhle jako zvednu. No a tady vidíte, že tady jsou takový. Takový plastový držátka, na kterého který je to popsané a zároveň je tam prostor na to, že vlastně na to takhle zahodím, jakože zasunu dovnitř a vznikne mi tady takovýhle zase opět prostor využívající to, že tady není motor, že jo, protože ten motor je zase ten Kde je ta poloosa. Jo to znova ten motor někde tady nebo ty motory teda tady jsou dva vzadu v té Performance edici. No a tady vidíte obrovský zase prostor daleko větší než než u mě a tohle je úplně super a Kuba to takhle to v podstatě permanentně sám říkal zacvaknutí, protože tady cokoli dáte. Tak to vám to tady nelítá po celém kufru, že jo. Prostě nehýbe se to tak, že se mu dává nákupy a všechny tyhle ty věci. No a taky si můžete všimnout, že on tady nemá žádný takový ty věci co Já takové
Minuta: 18
to je. Do auta tu lopatku a takovéhle věci, protože on to všechno může dát právě do toho předního kufru, který mám. No takže jenom takhle se znova ukáže tady vlastně stačí jenom takhle zatáhnout. Jo a ještě to dostane přesně takhle položit a je to jo a máte to zase zase. Prostě jeden jeden rovný. Jo, takže máme tady brzdící deskovy vandelie tady věci sem a tam si docela šikovný. Ale samozřejmě potom
Minuta: 19
nemůžete zvednout i zadní sedačky. Takže je to pouze v případě, že chcete 4 sedačku verzi, ale je to odendavací nandavací a není to originál od Tesly strany. Máme tady opravdu jako takovou stěnu, aby se nedalo tam nic dát ani jsou překážet. Tady se tady sundáme tu sedačku. Jak je vidět, že ona vlastně dojede pravdu natěsno to k tomu i v tom pak nepřekáží. že máte v podstatě takový jako 4 dlouhý auto Vzadu máte oddělený prostor. toho kufru při vlastně tahle ta deska má vlastně smysl. Pouze právě pro tuhle tu nervy furt U Šesti míst. No, protože ty ostatní Asi řeší to, že tam máte tu lavici.
Minuta: 20
Důležité upozornění, všimněte si, že díky tomu, že má tu 6 sedadlo o verzi. Tak není úplně jednoduché tady v tom spát. Je to díky tomu, že sice ty úplně zadní sedačky se dají takhle krásně sklopit, jak to vidíme tady, že jsou sklopený a já na tom ležím. Jenom že tady už jsem opřený prostě boty. Prostřední sedačky, tudíž to není úplně jednoduché to tady udělat na spaní, jako dá se to samozřejmě vy ty sedačky můžete posunout dopředu. Jenom že tady nastane pak jiný problém. Takže pojďme si to ukázat ten problém a takhle. Krásně se sem no. I když taky není úplně krásně teda, protože zkusím nohy nohy, jako nemůžu natáhnout úplně nějak bych se sem ještě možná
Minuta: 21
mi to šlo posunout dál. Už jsem tady na hraně, ale je tady jeden zásadní problém a to je tenhle. Máte tady obrovskou díru, kterou je potřeba něčím vycpat. Abyste na to mohli ležet proto například společnost dinkys, o kterých jsem mluvil u mého auta, že si to chci pořídit na spaní, tak pro tuhle tu verzi to nedělá právě proto, že to je takhle složité na implementaci. Takže pokud byste zvažovali spát. Tak buďto pětimístná verze nebo sedmimístná verze bude lepší myslím tím v modelu X. No a teď už tě tady z větší dálky se můžeme podívat. Jak to vypadá to znamená, když ty sedačky takhle odsunem, tak tady vznikne takovéhle prostor. Takovouhle obrovskou dírou.
Minuta: 22
Který je potřeba vyplnit? Teď nějak uděláme ze čtyř sedadlové verze tu šestou a jakým způsobem se tam vůbec nastupuje, takže tyhle ty sedačky a to je právě ten zásadní rozdíl mezi tou pěti a sedmi sedadlo vou verzí je to, že tyhle ty dvě sedačky jsou motorický my tady dole motory s posuny a jak vidíte, tak mají takový jako chromovaný spodky. Je to jako za pěkně udělané. Nicméně ty pěti a sedmi to takhle nemají ty mají klasického se sklápěcí sedačky, takže to je ten zásadní rozdíl mezi nimi. No a teď samozřejmě nudíte, tak tady byste se nebyly schopný dostat. Takže jak na to Takže tady máte
Minuta: 23
tlačítko, který Jasně, když dáte dopředu. Tak velmi nelogicky to jede dopředu já takže Zasedačka se vám takhle připraví a teď je to připravené na nástup a na manipulaci tyhlety zadní sedačky jsou tečkovaný pozici, že se s nimi nedá hnout chvíli mě trvalo, než jsem přišel na to, jak se to dělá. Protože jsem hledal furt někde nějakou páčku a i po to je elektronický znamená zmáčknete a sedačka se uvolní a takhle si cvaknete opěrátko. A máte jednu sedačku připraveno. Tak jdeme ještě něco dětem i s otevřením falconu, co znám zase falcony tady zmáčknout musíte
Minuta: 24
podstoupit, protože oni mají v sobě senzory a jakmile by jste tam zůstali stát, tak oni se neotevřou, aby se vám nebojím něco nestalo, takže teď máme otevřeno a teď zase teda zmáčkneme. vyjíždění Sedačka Vyjede a před koupí se tady opět. Zmáčkneme tlačítko. Uvolni se sedačka a jsme Ready. No a takhle to vypadá, když máte tu šestimístné verzi. Víte, že sedačky mají držáky na nápoje zabudovaný napevno a jsou udělaný tak, že se do nich vejde i dospělý člověk, takže já jdu nic. No, takže takhle.
Minuta: 25
To potom vypadá. Když jste tady. Tady je to teda na těsnou to ale on to není vidět, ale ona je tohle jako přede mnou. Takže já vlastně hlavu mám tady v tom prostoru. Kde je skoro jako no na tři prstě to znamená velmi podobně jako u mě v Tescu. Takže byt jako pocitově se vám zdá, že tady jako není moc místa, protože tady těma očima periferně jako vidíte, tenhle ten tenhle ten strop jo, ale ten strop je vlastně před vámi, takže vám tady jako v pohybu nevadí. A když se podíváte, že kdyby jste jako sebou škubl i nebo něco. Tak jako ani neškrtnete, jo. Takže ale samozřejmě mám 183. Takže Rozhodně bych tohle považoval jako za nějaký maximum, kdo by jsem jako mohl mohl jít dozadu, ale každopádně
Minuta: 26
to nejsou sedačky pro děti jako Například Jako je například jako v tom s možnost mít sedmi sedačkovou verzi, kde ty zadní sedačky jsou opravdu jenom jako pro děcka. Tam se dospělí nevejde ještě když to tady natáčím, tak jsem si tady uvědomil jedné zásadní věci, která Je rozdílná oproti tomu mému autu a to je vidět tady a to je, že ten zadní prostor právě díky tomu, že tady jsou ty sedačky, tak má svoje vlastní svoji vlastní ventilaci. Což má Upřímně řečeno i to Esko, když si zvolíte, co sedmi sedačku verzi a pokud byste jako plánovali opravdu hodně kempovat, tak bych tohle doporučil speciálně v zimě, protože vám to dovede teplý vzduch, až dozadu do auta. Pokud byste měli tu méně sedačku verzi pěti sedačku verzi. Jak u toho SK. Tak u tohodle x tak tohleto by
Minuta: 27
tady být nemělo u toho SK stoprocentně to není. Myslím, že taky ne. A potom samozřejmě v zimě by vám tady vzadu mohla být větší zima, protože vlastně by to topilo jenom vepředu, takže to bych určitě doporučil. No a jinak jako vidíte, že ten posezu zadu je opravdu jako komfortní a minimálně třeba na nějaký jako nouzový přepravy dospělých, to je dostačující a na přepravy dětí, je to maximálně dostačující. No nicméně ještě je tady samozřejmě důležité z té druhé strany a to je zepředu. Co znamená teď jsi na stimulujeme jako Že tady někdo sedí. Takže si tady s koupíme tu sedačku a tohle už jako teď je ta sedačka přede mnou a tady teda už je opravdu jako hodně málo místa a v podstatě to pro mě
Minuta: 28
znamená, že bych musel jako sedět takhle nějak jako šikmo a dělá z toho opravdu sezení jako nouzový pro dospělého člověka, takže vidíte, že tady v podstatě díky tomu. Jako není to úplně komfortní je tady opravdu málo místa to bude úplně vidět, ale v podstatě nejsem absolutně schopen dát také nohy. Musíme mít muž z toho jednou takhle jednu takhle a nebo nebo obě blbě dostaneš, což je komfortní, ale tím pádem se jsem logicky vyjde jenom jeden dospělý zkusím, tady si to bude vidět. Jo, tady už prostě vy se druhý dospělý jako moc nevyšel nebo určitě ne na nějakou dlouho jsem se ještě všimnul, že ty zadní sedačky. Mají tady ještě USB pro ty úplně vzadu, aby se mohli nabíjet. Což je šikovný pro děcka
Minuta: 29
na tablet, třeba po sedačce je oproti tomu naprosto je luxus je tady strašně místa všude kolem je to opravdu jako velmi podobný tomu, jako když sedíte vepředu tady jako máte bohatě máte bohatě místa na nohy, jo. Máte tady vedle sebe. Máte tady vedle sebe. Prostě obrovský prostor, což je potom super. Právě, když máte třeba děti, což přesně Kuba má takže můžete tady mít bordel pro ty děcka a tak dál. Co se týče místa na hlavu, tak jak vidíte, tak tady právě v tomhle tom prostoru. Máte to sklo, který tady tomu přidává na té optice na tom na tom optickým. Dojmu toho, že je tu větu volný prostor, ale i fyzicky. Jo,
Minuta: 30
protože tady jak vidíte, tak tady je prostě odešlo mega místa teda jo, já jsem přímo na tu hlavu tady je to no, tady je to tak na dva prsty je na té druhé straně mám tady je to tak na tři no, ale díky tomu, že vy jste Přímo nad tím, tak prostě máte opravdu dojem, že je tady strašně místa. Klimatizace Vzadu má tady výdechy v prostředním panelu jsou tady zase dvě USB držák na nápoje na že jak je vidět a prostřední panel je vlastně úplně stejné, jako mám já v Tescu i včetně těhletěch v opěrek i včetně těch kabelů a tak dál na druhé straně potom tady ve dveřích vlastně v tom sloupku, tak tady je další výfuk. Jo, to už teda v tom Tescu není. A tady jsou ovládání falconu.
Minuta: 31
To zná, tady je zavírání a tady otvírání, že když zmáčknete. No a potom zase zavřít tady tím. A je to teď si ukážeme Dveře, které ruce mu proti Esku. Mají tu obrovskou výhodu, že mají úložný prostor tady stejně jako trojka x-com a tady úložný prostor Esko to bohužel zatím nemám, takže to je důležitý bod jinak jak vidíte. Tak sedačky vypadají úplně stejně jako v tom Tescu. To znamená kvalita výroba si zase Economy of Scale. Prostě úspora nákladů, samozřejmě, když se všechno když se to dělá stejně, takže s korejskou mají stejný ty přední sedačky, jak
Minuta: 32
vidíte. Jo jinak Performance edice zase Jak vidíte, tak má hromovani pedály poznatek. No a jinak tady si můžete už podívat, že Kuba na rozdíl ode mě je více. Na ten ne Naty Naty uhlíkové vlákna nebo proti dřevu, jemu se to dřevo. Třeba u mě nelíbí mě zase jo. Je to prostě věc vkusu. Takže on tady má ten truhlík jo, takže to je další prémiová verze toho interiéru. Jinak tady je taková zajímavá vychytávka, že samozřejmě úplně z Ameriky a tys tam ty tam prostě žerou ty mekáče, tak si představte. Teď jsem jako přišel do toho auta a mám obě ruce plné, že mám nakoupeného toho McDonalda a potřebuji zavřít dveře, že jo, což by samozřejmě nejde, protože mám plné ruce toho nákupu od toho meccan.
Minuta: 33
Tak jenom takhle Zmáčknu na brzdu a dveře se samy zásahu, jo, takže to je takový takový jako detail, který tady je, že pokud jste to zase zavři ty dveře bez toho, že byste na něj sahal i tak stačí zmáčknout na brzdu, co se týká vlastním přístrojové desky volantu ovládání jednoho displeje dva displeje. Tak tohle je úplně stejný, jako to je v tom hezku, takže vidíte, že ty detaily otvírání blinkry, všechno je asi stejný jako v tom. Sku a včetně těch dveří ten design, kromě Mostě toho spodku. No to je jediný rozdíl, no a kde ale na začíná ten ta odlišnost, tak je tohle já nevím, jestli se mi to podaří nahrát, ale prostě tady když se podíváte, tak tady to sklo vlastně nekončí. Je to neskutečně
Minuta: 34
super. zážitek nepopsatelný jakou zkušenost Zatím jsem to tu žádného jiného auta neviděl. Je to prostě hrozně moc pěkné, jak máte výhled jako na všechno kolem sebe. Jo je to dal bych to jako když letíte letadlem, který je dolnoplošník a najednou Prostě máte výhled na celý na celé nebe. Jo předtím jsem se proletěli hornoplošník m. Kde máte to tam máte ty křídla, takže nahoru. Prostě tak dobře nevidíte. Takže je to Je to prostě mně se to líbí, ale samozřejmě jako všechno má to svoje, ale co znamená, že já jsem třeba poměrně svetloplachy. A vadí mi jako ovcí světlo a tady vidíte, že někde zhruba v té výšce, to znamená na úrovni zrcátka. Tak začíná stahování, který přechází
Minuta: 35
zhruba. Tady už je to na maximu a přecházejí do stejného zatmavení jako já mám v tom Esku vzadu. A jak jsi teda poradit se světlem? Jako když vám vadí tak tady na boku. On je to vidět. Možná to bude vědět tady na té tvé straně, takže na boku jak vidíte, tak tady je přicvaknutí z boku a ten systém naklonění sluníčka. Ukážeme si jak to funguje. Takže tady ho vyzvednete. Tady se zapadá do tohodle kočku a teď máte takhle před sebou prostě clonítko, který se dá tady. Ještě jako rozvinout. A to buďto na jednu stranu.
Minuta: 36
a nebo na druhou Jenomže jak tady jistě víte? Tak ano. Takhle se to dá rozvinout, ale tady pořád to sluníčko svítí. Takže pro někoho komu jako vadí hodně sluníčko, tak tohle by mohlo být jako problém. Nebo musíte musíte minimálně řídit prostě určitě ve slunečních brýlích a protože jinak to nedáte. Já třeba tady musím řídit ve slunečních brýlích. Protože mě to prostě vadí, jako když začne cítit hodně sluníčko, ale zase na druhou stranu. Jo mimochodem, všimněte si že to jako jako že vyjede. Jo to je na magnet to zajelo a teď to tady docela jako drží, to je to prostě na takový magnetky. Takže je to zase taková technická vychytávka, která potom se docela káva, ať už na tu jednu stranu na tu druhou. Takže
Minuta: 37
to je ta to je to nádhera toho předního skla a zároveň samozřejmě i pro někoho to může být jako něco, co by mohlo vadit. Jinak to má x-core taky jiný než s a trojka, tak jsou stěrače tady bude vědět. Tady tady je páčka. Tady se přepínají stěrače tahle ta je úplně stejná jako u mě v tom Esku. Takže tady se dělá táta volba, že zapínáte si automatický jak moc a tak a pak je tady tlačítko, kterým setřete jednou a zároveň dostáváte, jo. Takže tohle je to tlačítko je stejný jako trojky, tak USB. a u XP No takže já teď konečně jednou zmáčknu tak se setře tak a teď když zmáčknu a podržím tak se odstříkávání a jak vidíte tak nikde nic nestříká je to proto že to stříkání běží
Minuta: 38
z těch stěračů zná v rámci těch stěračů jsou jako rozvody vody a stříkají vlastně po celé ploše což mi přijde trošku lepší než v tom Tescu Kde je to klasický rozprašování ale samozřejmě i když to zmáčknu tak oni začnou stírat a má to nějaké zpoždění To znamená že chvilku můžete stírat vlastně na sucho když to tady tím že stříká máte rovnou v těch stěračích tak je to podle mě trošku lepší Jak jsem říkal, tak v podstatě drtivá většina věcí je tady stejná jako v tom Esku včetně té prostřední konzole. Takže tady stejně jako u mě tohle zajíždí tady zase je to v barvě toho interiéru. To znamená tady je to ten. Truhlík a tady to je zase stejný jako u mě zase v barvě interiéru a tady se můžeme všimnout, že Kuba má na implementovaný to o čem jsem mluvil,
Minuta: 39
co zná tady má kablík, který vede pod to vede do tohohle. Tohle je odendavací a tady tady máte konektor na iPhone, takže mylně jsem si Jasně myslel, že tady to je pro dva U Tesly model 3. Je to pro dva. Tady je to pro jeden telefon. Tady vidíte další věc, kterou si pak budem ukazovat. Kuba tady má vloženou USB memory kartu nebo USB prostě paměťový na to, aby se mu tam ukládali nahrávky s autopilota, pokud to auto zaparkujete, nebo do něj čerstvě přijdete, tak se vždycky objeví tahle ta obrazovka, která vám umožňuje rychlé ovládání dveří, že můžete tedy ovládat jedny falcony, druhé falcony řidičský dveře dveře vedlejšího pasažéra přední kufr zadní kufr. Takže si můžeme zase ukázat zmáčknu. Provádí
Minuta: 40
se otevírání a samozřejmě to vidíte i opticky. Všimněte si, že ty falcony mají senzory. A ukazují, že něco vidí případně. Tady tenhle ten druhý tam chviličku bylo něco vidět. že jsi že si všimnul na mýho jo teď vidíte že tady bylo vidět že tady zaznamenal venku Garážový vrata Takže tam bylo vidět, že mě jestli se tam vejde. řidičovi dveře A dveře spolujezdce. a zase jo že jsou otevřený a teď samozřejmě kostka Close All Axa Hořovice To samé zadní kufr zmáčkneme. Vidíme, že
Minuta: 41
jasně otevřený. Zatím se nám Otevřel a teď zase můžeme zavřít. Takže co to Esko, ani trojka nemá menu. Vehicle je zase trošku jiný než usg a zase to odpovídá tomu, že tady jsou falcony a a jiný věci, takže Falcon nastavení auto nebo Low, co to je. Jde o to, že falconi buďto, jak jsme si řekli vám zjišťují tu venkovní prostě senzorem. A jak to tam vypadá? Jestli vůbec se můžou jako vyklopit. A to jak do strany, tak i na výšku a což může znamenat, že třeba někdo kdo vede do nějaké nízké garáže, tak jsem mu nemůžou tolik otevřít. Tady je to i vidět a je možné potom to, aby
Minuta: 42
si to oni uložili a potom automaticky vždycky v té garáži vám nebudou vyjíždět. Když dáte na Low, tak potom vždycky budou vyjíždět tak aby jako nevyjeli moc nahoru a do ničeho vám třeba ne bouchly. A tady jenom poznámka, že vždycky to bude kontrolovat prostě překážky a budou se to otvírat Pouze pokud tam nic není to zná. Tohle je docela důležitá poznámka, protože ve chvíli kdy přijdete před to auto a zmáčknu tlačítko a zůstane tam dostanete tam stát před tím autem, tak se teď falconi neotevřou, protože vás tam vidí. Takže vy musíte zmáčknout ustoupit, abyste jim dali prostor se otevřít. Takže to je ten to je to nastavené, kde auto vám budou automaticky. Nastavovat se, pokud přijedete někam kde oni zjistili, že se nemůžou moct otevřít, tak
Minuta: 43
si to sami uloží. Já už se neotevrou potom naplno a potom, že se vždycky budou otevírat na tu nižší vejšku. Pokud tady Přepněte na to low. Tak potom se vám tady v tomhle tom menu, objeví se automaticky právě, který vidíte ty dvě volby. To znamená, když tohle zmáčkněte. Tak to je ta první fáze, kde se přizvedl jenom trochu. takže Když se podíváme. tak jsou dveře částečně otevřený jenom a pak je možné je manuálně. Ještě ještě vyzvednout a zvednou se do maxima. Vytoč tom zvednutý maximálně. Jinak tohle se
Minuta: 44
vám objeví ve chvíli, kdy by tam byla nějaká překážka tady nahoře a to auto to detekuje. Tak to je se začnou otevírat a skončí a tady se objeví právě tahleta to tlačítko a vy jako manuálně to můžete otevřít ještě víc jo. Protože samozřejmě Může se stát, že on to jako špatně a prostě vy máte tu manuální oborech, že to můžete jako vozovkách silou přetlačit a nechat to otevřít. Ale pozor na to mám, abyste si nezničili dveře automatické dveře. Tohle jsem zapnul právě potom to umožňuje, když přijdete, když vlastně přijde řidič před ty dveře, tak jak vidíte. Tak když když je keyfob to zná ten klíč a když je detekovaný, tak se automaticky ty dveře otevřou a nebo taky je můžete otevřít. Double clickem na
Minuta: 45
ten klíček a Passenger Door. Takže když Když jako ještě znova double-click, nedají se otevřou i dveře spolujezdce to moje s jsem mu otevřou, že jo páčky. Abyste to mohli chytit a tady si můžete nastavit, že když přijdete k autu, tak se vám otevřou dveře. Jo a automaticky. Jste připravený asi nastoupit. Terka dobrá funkce. Kuba jí má vypnutou, protože má takový přístřešek, kde bohužel mu to vyšlo tak že zrovna prostě tam kde se ty dveře otevírají, tak má sloupek u toho přístřešku a není to úplně dobré, tohle je taky dobrá funkce. Zavřít všechny dveře s tím klíčkem. To znamená že jak jsme si řekli třikrát a všechno se zavře a nebo automaticky. Jasně tím, že odejde ta od auta, tak se to zavře.
Minuta: 46
Tady už je stejný vlastně jako je. No tyhle ty tyhle ty volby už jsou stejné, jako je v Tescu. Co znamená to není potřeba probíhat probírat. To jsme si probrali v tom modelu a tady tohle to menu sedačky, kde si můžete posouvat ty sedačky podle toho jestli potřebujete. Třeba by někdo nastoupil. Takže tady třeba když potřebujete, aby někdo nastoupil, tak mu tu sedačku posunuté. A ona se posunuje do té polohy, aby on mohl jako pohodlně asi nastoupit dozadu. Pokud se vám náhodou stane že vám zůstane tady takhle Jak vidíte sedačka vzadu v té poloze vlastně nezávislá to samozřejmě detekuje a ukáže vám to na 10 let tak jak vidíte tak vám tady hnedka dává
Minuta: 47
upozornění pozor 2. řada sedadel není zabezpečená zajde s pozor mohlo by to způsobit problémy takže tady rovnou můžete tu sedačku asi za aretovat a už je už je za aretované a posunutá na správné místo audiosoustava, takže repráky. Here, kdybych citoval repráky Here repráky Here. Repráky hír balkonech a repráky hír, takže opravdu narvaný reprosoustavou a hraje to ještě líp, než to moje hned to božsky, vyzkoušíme si taky zahrát nějakou písničku. Takže tady jak vidíte. Tak teď jsem zapnul nějakou nějaký rádio, co
Minuta: 48
tady má Kuba dovolené, ale můžete lepší Spotify, kde Kuba tady má svůj vlastní účet daný. Takže tím pádem se můžete podívat vlastně. Tady má automaticky uložený alba stejný to co mám na počítači nebo telefonu. máme tady sledovače i Od našich bratrů jim tady uděláme trošku radost. jako testy hrajou prostě neuvěřitelné
Minuta: 49
to hraje zezadu, samozřejmě prostředka. No teď jenom nalevo napravo Co se týká ovládání klimatizace, tak sedíte zase, že je velmi podobný, jako je to v tom Tescu znám. Máme tady vyhřívání sedaček, ale tady teda jako můžete vyhřívat všech šest i ty i ty zadní, což je teda hustý vyhřívání stěračů taky vyhřívání volantu taky a tohle je zajímavá věc, která zase jako chytří inženýři šetři energii vidíte, že tady
Minuta: 50
píše no reopens detektiv. To znamená že Tesla se mám přišla na to, že vzadu nikdo nesedí a tudíž je zbytečný to tam vyhřívat nebo chladit. Takže automaticky, když se podíváte, tak tady vidíte rear je vypnutý. když to Zapnu tak teď jsem to zapnul i vzadu. Tohle je třeba důležité Potom Pokud byste tady chtěli kempovat, tak si tohle to zapnout a pak Právě si dá tady líp Climate on ale to teď nepůjde, protože mám slabou baterku. Tak jsem si dneska projížděl, takže to nejde zapnout. To musíte mít dobytou baterku. No a jinak jak vidíte. Tak je možné i vzadu nastavit jinou teplotu, než vepředu. A dokonce i jinak tam foukat, než dopředu.
Minuta: 51
Protože tady máme ten vzduchový podvozek je tady volba ses Pencil neboli jako podvozek a ten má Jak vidíte od standartu 2 nahoru a 2 dolů, takže standard High very High a nebo Low very Low. Pak je tady další volba. Jack a to je pro případ. Kdy potřebujete třeba měnit kola, takže a potřebujete to auto zvednout, tak se musí dát ten Jack. Protože jinak by vám tlumiče vystřelili z auta. Tady je potom možnost nastavit automatické snižování. Takže buď to nikdy jo. Nebo si tady můžete nastavit. Pro Jakou rychlost si chcete udělat to snížení? anebo pokaždé
Minuta: 52
a to je že vlastně vždycky znamená, že to bude na lounama nízkým v jakýchkoli rychlostech. Nikdy znamená, že se vypne automatický přesun dolů. Takže pokud pokud dáte třeba. 140, tak by to znamenalo, že při 130 km v hodině by to see standard přešlo do Louk automaticky, aniž byste museli cokoliv nastavovat. Tady k tomu celému systému si řekneme trošku víc separátně, protože je to velmi důležité, co jsme právě teď zjistili potíže
Minuta: 53
v sezóně nebo respektive zjistil. Kuba se týká drivingu, tak tady je to už daleko zajímavější než u toho mého auta logicky, že tohle je Performance verze upgradovaná ještě volno, takže tady je. Child jsem já taky. Pak je tady sport, kde já to mám napsáno standard, tak tady je to sport. Takže je to lepší standard a pak je tady ludicrous Mode který je ten který si můžete se grilovat zprávě. A pak je tady ještě ludicrous plus Most, což je Mimochodem novinka právě tohodle firmwaru nového a je to o tom, že původně tady pod tím byl takový jako cvakátko, že maximum baterii. Power tím, že jsi předehře té baterky, což samozřejmě ne úplně každý mohl chápat k čemu to je a jak to funguje, takže tady je to
Minuta: 54
logicky jako další ještě větší upgrade theologicus módu. Takže když si dáme ludicrous moct, tak auto nic neřekne. Jenom prostě se přepne, když si ale dáme nudy crius plus moc. Tak tady už vidíte, že nám auto říká. že když vlastně že že to dát ty baterky do kondice vysoké teploty kde vlastně budou mít nejlepší podmínky pro velkou akceleraci ale to co jako tím ztratíte je to že budete mít větší konzumaci elektrické energie a dříve vám jako odejde baterka pro Pokud budete dělat dlouhý agresivní jízdy takže tohle je varování že si tím vlastně nižší Terku takže když to tady zapneme Mělo to zase
Minuta: 55
asi Jo. Ono to teď nejde zapnout, protože máme pod 20% baterky. I takovýhle Supersport se dá bez problémů nabíjet doma. Jsme napojení na 380. Víte, že už nám to tady na Jižní a píše to z nějakých těch 20% do 90. něco přes 7 hodin že opět přes noc úplně v pohodě i takovouhle obrovskou baterku také na obrázky SuperSport No takže Máme nabito a jak vidíte, tak na 90% to má v přibližně tolik kolik Já mám na 100% na me75 desku. To znamená že Vždyť tady je větší baterka
Minuta: 56
stovková. Tak díky vysoké spotřebě ten rozdíl v tom dojezdu není jako větší jo, ano je větší. A samozřejmě je to příjemné, když stejně na 90 byste měli maximálně nabíjet, tak mi jí to jako o nějakých zhruba 50 km víc, ale samozřejmě Kdybyste měli Esko nebo nebo trojku se stejnou baterkou, tak byste měli výrazně větší dojezd. Je to prostě objeď to. Ty velikosti toho auta a váze. říká spotřebě tak vidíte že Kuba tady má dlouhodobou spotřebu nějaký 288 to znamená cca v současné době přesně 80w na kilometr víc než já No a tady tohle to já teďkon jsem si to byl projet dálnice okresky Dal jsem tomu zahulit u diktuju to tak jako
Minuta: 57
vidíte Já jsem se dostal na 366 v podstatě skoro 60 kg jsem spotřeboval na 160 km Tesla model X p100d Vážení přátelé i vlastně tři dny. Jezdil jsem s tím to 500 kilometrů, je to nádhera. Je to zase něco úplně jiného, než to Esko a ta trojka je to takovej mastodon prostě. komfortní Ford SUV, jsou to v podstatě tři auta, v jednom to je asi to nejzásadnější zjištění, který jsem udělal je to naprosto luxusní limuzína, která Mostě vás doveze kamkoli velmi komfortně tiše na
Minuta: 58
polštářku vzduchových tlumičů. To je jedna věc rodinné auto vlastně rodinná limuzína, tam se toho spousta vyjde druhá věc. Je to sporťák Supersport, který jako velmi těžko. Hledá konkurenta i v těch největších supersportech, protože to má zrychlení z nuly na sto za 2,9 sekundy. I se svou obrovskou váhou to sedí jako blázen. Prostě by si to dáte to nastavení na to very Low. Přepněte si to na lodi crius plus mód a dokážete rvát asfalt prostě, ale to auto se nehne. Lukáš zase za zatáčky úplně mega, samozřejmě jako všechno je to něco za něco. Co znamená jako
Minuta: 59
pokud s tím budete jezdit jako se supersportem, bude se to chovat jako Supersport. A zkuste si jako z supersportem prostě jezdit nějakou chvíli nebo nedejbože jezdit jak moc Ferrari prostě jako s běžným pracovním autem, že to má sežere na gumách. Prostě se že vás to na benzínu, že jo na vše. Takže tohle je strašně důležité si uvědomit a budu to rozebírat. Ještě se parádně jako 3. Věc. Je to teréňák je to takový lehký teréňák, který vám umožňuje zvednout podvozek a dostat se do míst, proč byste jako standardní autem neprojeli a dává vám to ten komfort toho, že přeci jenom jako když náhodou vy jedete někam mimo cestu nebo Jedete někam, kde je ta cesta není úplně zrovna nejlepší, tak se toho nemusíte obávat a a vlastně to tam dostane. Takže z mého pohledu. Já jsem někdo kdo jako miluje,
Minuta: 60
když si koupím něco, co má víc použití, co není prostě úplně. Jenom na jedno použití, tak z tohohle pohledu je to jednoznačná výhra, která vám umožňuje opravdu zajet ty peníze získat tu statě tři auta v jednom doporučoval bych ale opravdu potom dodržovat to, že chce tady jezdit jako nějaká limuzína, dát si to na ten standard dát se tam ten film od jezdit si na pohodičku a prostě mít menší spotřebu všeho pneumatiky vlastně elektriky a tak dál. Pak chce ten jestli zablbnout se tedy mít jako chcete-li mít prostě Supersport, tak si to Přepněte do toho ludicrous módu nebo do toho Ludy crius plus módu, když si třeba jdete zablbnout jako na okruh a dáte si prostě podvozek na very Low, ale s tím, že prostě máte vědomí, že o to
Minuta: 61
bude mít extrémní spotřebu, jak už elektriky, tak samozřejmě. No a nebo ta poslední verze, že jo? Chcete jet do terénu? Dáte si to na very High a zapněte si prostě Někde v terénu, projedete si něco a tak dál, takže samozřejmě taky tipněte si tehdy v strašně si zvyknete na ty dveře samootvírací a to upřímně řečeno mi hnedka hlásil Kuba, že teď jsme to vyměnili, tak říkal Hele ty vole. No já tady odjedu od auta furt nechávám otevřené dveře, protože to jeho auto, že jo ty dveře. Vy odejdete od toho a ono se to samo zavře a to je teda jako fakt pekelně návykový, což je taková trošku jako výhrůžka, že kdybyste měli tohle auto a měli byste zároveň nějaký jako druhý auto do domácnosti, tak byste se mohli připravit na to, že že by se vám to nestalo.
Minuta: 62
No, že prostě stejně tak jako já jsem vysekal baterku, že ho ženě, když Si půjčil Smart. Zapomněl jsem prostě vypnout svícení, že jo, protože se to vypíná samo. Tak to se vám potom lehce stane, když tak dobře se dává ty jsou teda auta. Takže to je jedna věc. Musím říct, že tak jak jsem se nejdřív jako bál toho svět toho vlastně na té střechy, že mi to bude vadit asi jen díky tomu, že bude světlo a že mi to bude vadit prostě Tím jak Přece jenom se také svetloplachy a nemám to rád, když mi svítí sluníčko, tak teď zrovna vidíte, že jedu bez bez sluneční brýle a přitom prostě venku je 16 stupňů, ale Svítí krásně není jediný mráček a dám to je teda pravda, že to sluníčko je jako tamhle, takže nemám ho nemám ho prostě v přímém zorném poli, ale dá se to vydržet, když jsem jel ráno tam. Do toho Ústí tak
Minuta: 63
tak jsem musel mít brýle, ale ale prostě vezmu si sluneční brýle to v pohodě oproti tomu ten Benefit toho neuvěřitelného výhledu. Toho, že přijedete na jakoukoli křižovatku a krásně vidíte na semafory. Nemusíte se nějak jako ohýbat, že jo? Aby jste abyste vlastně viděli na ty semafor. Je tak to je teda super. Musím říct, že to se mi jako hodně líbí a opravdu velmi rychle se na to člověk zvykne, takže to je jako další velký Benefit, který tady který tady vnímám jako 3. Věc, kterou bych řekl z toho z toho vlastně zážitků z toho víkendu je, že v podstatě znova zažívám to, co jsem zažíval, když jsem přesedl do toho SK, když se Mastím poprvé měl to Esko. Začal jsem s ním jezdit, tak jsem se začal všímat, jak se lidi po vás koukají, že přece jenom to jako ta Tesla je jako vidět často. Takže je to je to jako výjimečný přece
Minuta: 64
jenom ještě pořád jako na těch českých silnicích, takže Vzbuzuje pozornost. Nicméně za nějakou dodat poměrně, rychle se na to jako zvyknete a přijde vám to už jako normální se taky občas někdo. Simix jedu zase jí ještě posunutý dál, že tam jako ještě víc ujeté pozornost. Jakmile otevřete falcony, tak to prostě okamžitě se všichni koukají, protože to je totálně. Jo a všichni se fotěj nahrávají, že jo. Takže jako extrémně. Vzbuzuje pozornost. Je to ještě víc než než tomsku, potažmo samozřejmě v té projít. Takže to jsou takový jako základní věci, kterých jsem si všiml. Jinak samozřejmě Celkově je to auto větší, než to moje včetně toho, že je tady jako i víc místa vepředu. Cítím, že třeba tady kolenem mám být z místa u toho displeje nahoře je to jako celkem celkově
Minuta: 65
jako je to je to větší. Takže je to Je to prostě větší auto, kde Opravdu se nebudete mačkat speciálně, pokud někdo má dva plus M. Tak určitě tohle je asi jako zatím. Jediný co bych doporučil otázka potom až přijde ten y. Co vzadu je samozřejmě úplně Uber místa jo tady na ty Prostřední sedačky na ty úplně zadní sedačky, tam je to spíš jako pro menší osoby nebo pro děti, ale samozřejmě to ty jsou určené, spíš jako pro ty pro ty děcka jako ty zadní sedačky, že zase Kolikrát vůbec za to je přece jenom jako šest plnohodnotný dospělý, takže celkově jsem z toho auta naprosto nadšený, pokud by to nestálo takový šílený ranec, tak bych do toho určitě šel na to kouli, že jo, má to obrovskou sílu, má to obrovský místo. Tak pak superauto
Minuta: 66
moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál, začne to odebírat, už stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít. Náš refferal kód, který je dostupný dole v komentářích. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#60 ElectroDad | Teslacek

Další video

Dělal oblek pro Iron Mana a málem dostal Oskara. Takhle se dobývá Hollywood! (rozhovor)