Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#58 MegaRecenze Tesla Model S (2015 – 2017) | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Zatím nejrozsáhlejší recenze co jsem dělal. Konečně vám ukazuji kompletně svoje auto, ale jak jsem předestíral dříve, chtěl jsem ho ukázat v kontextu starších modelů. Je tak krásně vidět obrovský posun v dílenském zpracování i kvalitě materiálů. Dále je tam vidět rozdíl použitého HW pro Autopilot (AP1 a AP2). Dále srovnávám rozdíl mezi 19″ a 21″.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj jsem dostala jsem i unikátní příležitost díky tomu, že je Kuba má jako na auto v servisu a něco mu tam mladí a tak dostal náhradní auto a dostal vlastně starý 85kW esco. Taky červený a je to teda bez Déčka. Co znamená single? Ale má to vlastně ten to ten vzduchový podvozek, takže spousta věcí na srovnávání, protože přece jenom tím jak to auto už mám rok. Tak tak ho znám jako to je sklo. Můžu porovnat a zároveň? Já jsem přešel vlastně na letní gumy a šel jsem asi 19 na 120, takže mám v podstatě tři testy v jednom jo nebo 3 1. 3 testy v 1
Minuta: 1
starého modelu oproti tomu novému. Jo v detailu si to ukážeme, že ho jsem to natáčel separátně. Takže to si ukážeme nakonec těch testu v jednom bude víc, protože jsem si uvědomil, že jsem měl tu kliku a odchytl jsem na Vestci nějaký bazarový SK a CSko. A to jsem si nahrával proto, abych měl materiál potom pro tu připravený seriál na ten autopilot a teď se mi to hodilo, když jsi srovnáváme to Esko, takže nějaké věci si ukážeme z toho Vesce 2015 2017 Teslu. To je moje tady tohle to je jestli ze servisu půjčený, že už na první pohled vidíte, že tady jiný předek jo II světla úplně máme
Minuta: 2
tady i jiný tenhle ten spodek jo celý ten spodek vlastně dřív. Byl jako separátní svaz černej. Dneska je to celý vesmír jednotný plastici. Pak ukážou detailu potom co to máme dál autopilota. To se ukáže, že autopilot i ty jsou jiný nahoře taky jiný. A copak tady máme? Jinak ten facelift celkově jo? Jinak já jsem zrovna teda předělal na letňáky. Takže už mám ty 21 kola, tak tohle samozřejmě bude jiné. Tak na to se úplně Nekoukejte, ale jinak jinak vlastně je vidět, že jak říkám, jo ty ty ty světla. jsou úplně jiný mě tady toto jsou už 100% ledkový světla tady tohle. To jsou xeony další věc. Je tady
Minuta: 3
jak vidíte. Tak ten spodek je jinej. Je to kvůli tomu, že tady je vlastně ap1. To je lajdar. Jo to je ten radar z toho a tady jak jsem říkal vlastně ten spodek je vlastně černý jo, což Teda upřímně řečeno je trošku praktičtější, protože přesně když jsou tam tyhle ty oděrky, tak nejsou tak vidět. Jako tady u mě, takže tady jak je vidět, tak je to celkový, takže to je za kolo z jednoho kusu, ale jak vidíte, tak na ty česky silnice a ukrajinský speciálně. Teda pokud nemáte ten zvedací podvozek. Tak to je první co se tady odřekl. No potom tady vlastně. Vepředu, tak tady je čistě jenom chladič a autopilot 2.
Minuta: 4
0, tak je vlastně tady je ten radar schovaný v tuhle tu oblasti, takže když by vám vypadnul autopilot třeba v zimě, když tady padá hodně sněhu, tak je potřeba to tady jako Očistit a tam může se dál jinak CSko má vyhřívaný ten ten radar jo? Kubovi se to nikdy nestalo. že by to potřebovalo očišťovat Jo, takže to je asi ty hlavní rozdíly. No jinak ještě interiéru. Takže ten si samozřejmě ukážeme, ale nejzásadnější vlastně, co bych k tomu řekl to, že já si myslím, že takové ty jako to vnímání toho, že ta Tesla jako nějaká jako low-endové výroba jako toho interiéru a exteriéru a že nekvalitní výroba a tak dále. Takže podle mě je to strašně dané tím, že lidi koukají na staré videa, kde které
Minuta: 5
jsou právě udělané vlastně ze starých modelů tsl, které jsou úplně o něčem jiném, než ty dnešní modely. Jo tady vlastně uvidíte na tom na tom vnitřku toho auta. Jaký obrovský posun, ta automobilka dělá v podstatě každých půl roku jo, každých půl roku se tam něco mění a každých půl roku je to v podstatě jiné auto, jo, takže i třeba jako vevnitř úplně i jak je to udělané prostě tak, když se bavíte s technikami. Tak vám řeknou, že ty první Tesly s těmi současnými nemají vůbec nic společného, ale prostě tam je vyměněný úplně všechno. Jo, takže opravdu ten posun je jako obrovský a mílovými kroky a prostě posezení s vnitř. Tak jak tady vidíte, tak tady to začíná jo, že ty sedačky jsou úplně jiný než u mě jo u těch novějších modelů. Mají tady ještě takové zaoblení. tady u mě
Minuta: 6
Celkově musím říct, že jsou daleko tvrdší byly takový jako méně méně prostě pohodlné a tady tohle to jejich bolístka, že po nějakých 100000km vlastně se tady jako ošoupaný ploty nový už by to neměli dělat, takže si půjdeme do kolem podívat na ty sedačky u mě nám. Takže tady vidíte, že ty sedačky vypadá úplně jinak, že vlastně ta sedačka je čtvercového typu spíš jako takhle se rozevírající. Jo je víc a víc jako nahoru zase je příjemnější po ses. Tady je tady tohle to zase jako drží lépe, jo, ty nehty nohy, je to daleko příjemnější a tady vlastně tohle je taky bych řekl vlastně hlubší daleko. Je to víš, že to je daleko hlubší a je to měkčí, jo, než ta než ta předchozí a Tady
Minuta: 7
prostě zatím teda samozřejmě mám málo najeto oproti tomu, ale zatím žádné problémy. Omlouvám se chápu určitě budou komentáři. Ne bordel V autě, ale naskytla se mi příležitost jsem to natočil bez toho, aniž bych tady nějak uklízela. Navíc tady tyhle ty zimní budu teď o víkendu právě měnit, že se měnil gumy. Takže takže tak. Jinak nastavení těch sedaček vyjde, že je poměrně standard. Dneska už těch lepších autech, to znamená. Máte tady kopii sedačky plus. Tady máte vlastně tu tu i zadní borec na záda, který je tady tím si můžete ještě vylepšit poset nebo vylepšit a tady v podstatě jste tak jak s tím hýbete, tak se ta sedačka hejbe velmi intuitivní a jednoduché a všechno se to dá propojit s tím profilem
Minuta: 8
řidiče. Jinak se to týká interiéru tady vidíte, že tohle je taky vlastně evidentně jako prémiový interiér a přesto jako To tenkrát úplně prémiový jako nevypadalo. Je to teda samozřejmě by určitě i tenkrát nějaké volby, ale tohle je jako plast a upřímně nevypadá to zas až tak jako super. No, tady vlastně je vidět to čalounění a tak. Je prostě vidět, že to bylo takové jako začátcích. Tohle vám teda bílou verzi. Zajímavý je docela, že vzadu vlastně si můžete všimnout. Vzadu jsou vlastně repráky v těch zadních pátých dveří. Taková zajímavost nebo celé to vybavení taky prémiový. Kde je ta škola lepší výbava lepší kůže, nebo já jsem teda zvolil dřevo a tady vidíte to dřevo je fakt jako opravdový
Minuta: 9
dřevo. Je to kvalitní je to jako tlustý, jo, takže já si myslím, že takové ty řeči, co jsou na internetu, jako ohledně té kvality toho interiéru, tak vychází hlavně z videí vlastně těch předchozích generací jo, protože tam samozřejmě ta kvalita byla nižší, ale tady tyhle ty nový já s tím teda problém nemám jo je tady. Mně se to bude vidět, ale já tohle je asi taková alcantra. Jo je to Je to prostě jako dobře udělaný. Vnitřek ty sedačky jsou teda pohodlnější určitě než vlastně než vlastnictví předchozí verzi no. No asi jako nejzajímavější je, že vlastně tady dřív se vlastně ten panel. Prostřední dělal takhle volný jo, tady je taková jako neklouzavá
Minuta: 10
guma a je to vlastně tady celé takhle celý ten prostor je vlastně takhle volný Mělo to si pak ukáže mu mě, že to vypadá úplně jinak. Takhle když se podíváme, tak takhle to vypadá, jinak tady ten tady vlastně to není prostor vlastně, tak ten je ten stejný jo, nebo respektive tyto ta opěrka vlastně je stejná jako u mě, ale zase v tom designu, který si vyberete a to mám dřevo a pak uvidíte a tady je ten plast. No takže tady na s tím vidíte ten rozdíl, že tady je jako pevná plocha nebo pevná přihrádka v podstatě podobně jako v trojce tady máte možnost tohle to je volitelný nebo tady jsou taky
Minuta: 11
přihrádkový, kdyby jsi s tím můžete různě šoupat tady to se dá pokoj a zavírat. Jo a tady to máte všechno vlastně v té barvě, jakou si zvolíte toho interiéru. No tady je potom možnost vlastně na připojení USB Čech nebo byl ní telefony, tady je 12 voltová zásuvka jinak Dá se vlastně pořídit i a to dokonce je kde mám, ale jako nakonec jsem to ne namontoval a s něco co má ta trojka, tak jsem se dává z něj dát takový jako taková destička s doma konektorem a můžete si tam zakázat mobil, jak to celé se dá potom také zavřít a vlastně jako schovat jo, tak já tady mám kabely, protože když natáčím, tak aby Aby jsem to měl vlastně schovaný. Takže tohle zadek. No tady teda upřímně, že tady ty sedačky to vypadá, že prý taky jinak. A mimochodem tady je vlastně
Minuta: 12
jo chce vidět volný prostor na nohy, to u mě taky je jiný. Tady jsou světýlka a ozvi se takhle zamáčknout jako to světýlko a svítí. Hned co se týče posezu, tak já to tady mám teda úplně natěsno. To je tak. No prsty, jo. Ale upřímně řečeno, tohle je vlastně ta pevná střecha, takže je to logické, že to je že to je Niš. zadek No tady je
Minuta: 13
jako brutálně víc místa a je to hlavně. Díky teda ty skleněné střeše, jo. Takže tady Jasně najednou už tady jako bez problémů dám prostě tři prsty a hlavně jako celkově se člověk cítí jako v otevřeném prostoru víc jo, tam to byl takový víc stísněné je to hlavně právě kvůli kvůli vlastně tomu, že to je krásně viditelné, jako že to má takový ten efekt stejně jako když v bytě jezdil si dáte zrcadla a podobně, takže že to jako pro zvětšuje den. Prostě celkově bych řekl, že to na mě prostě působí, že je tady víc místa vlastně vidět. že tady s tady Přibyly další zásuvky na USB celkově to takový jako větší tady je i držák na nápoje pro zadní cestující který tam vlastně ty předchozí verzi nebyl No a tady tady to
Minuta: 14
teda jako takhle dozadu a vidíte Mimochodem můžete Tahle tahle ta vlastně podložka zimní, tak ona je udělaná, takže úplně zasahuje jako Pode všechno. Jo je to opravdu kryje jako dobře. Jo a Doporučil bych určitě zainvestovat a pořiď. Jinak potom další věc, která mě zaujala, tak je vlastně střecha, protože tostata stará, tak měla fixní střechu. Což vlastně velmi výrazně působí nám jako na to, jak cítíte ten interiér, protože tím jak je tady ta střecha, tak se cítíte, že to jako daleko menší ten vnitřní prostor, než jako ve skutečnosti je nebo než ho vnímáte minimálně tady tady vlastně 1, které samozřejmě jo. Tady je teda spousta místa jako
Minuta: 15
vepředu, ale No i v tom v tom jako plným tady bylo místo jo, co já minimálně jako na půlku pěsti. Jo vlastně nezkoušel jako úplně ale ale tady to bylo jako v pohodě tam vzadu je to problém nebo problém. Je to prostě jako je to znát prostě vyšší lidi by vzadu s tou plnou střechou. Měli problém a zase to už se dneska nedělá s tě dneska to zkoušej jenom tak jako mám já. Ta střecha to znamená plná fixní střecha, co se dostáváme k další věci, která je docela důležitá, že vlastně mělo jedinou možnost, když se dala namontovat zahrádka a to bylo když jste měli vlastně tu vytahovací střechu, jo tu vyjížděcí střechu, tak tam byli výztuhy. A byli tam takový úchyty jako na které se dala dát zahrádka to ta plná střecha nemá ani ta skleněná, ale co
Minuta: 16
bylo k mému překvapení ani ta plná Co znamená? Ta plná střecha taky nemá možnost vlastně dát zahrádku. Takže tady shora. Jak vidíte? Tak to je vstup pro zahrádku, jo? Takže to je důležité upozornění, že vlastně jenom ty testy, které mají tohleto na sobě, tak můžou mít zahrádku. Jsou to ty, které mají tu veprostřed vlastně ty výztuž. Takže buď z toho teda vlastně ta co má ta co má tu sundavat střechu a nebo speciálním, která má tu výztuž, že na to pozor, protože tím pádem dneska ty nové testy. Ty už nemají vlastně co sundavací okna a tím pádem nemají tohle. Takže tím pádem není možné na to dát zahrádku. Oficiální se ještě podívám a tady na střechu a vidíte, že já mám vlastně. Tak znovu tu Olga srub znamená vlastně po celé střeše je
Minuta: 17
speciální vyztužení skleněný sklo. Tady Jasně brzdící světlo. A tady to je zadek. Jinak tady se podíváme. DEK Když to tady je vlastně plná střecha, jo pevná Jak vidíte. Nicméně ani tady nejsou úchyty. Takže tady není možné
Minuta: 18
přidělat zase zahrádku stejně jako na tu mojí střechu. Jo, i když tady by aspoň šlo dát možná nějaký ty přísavkový tipy. na to sklo Nech to úplně. Tak jinak zezadu to vypadá jako stejně říct. kromě jediné věci a to je vlastně tady. Chromovaná lišta, která Teda upřímně řečeno. Se mi líbí. Teda víc než u toho mýho. Nevím jako jestli to byla nějaká příplatková verze. Anebo jestli to bylo standart Jinak tady zase Jak vidíte, tak pokračuje ten Vlastně černý-plast, což zase z toho opravovací ho pohledu vidím
Minuta: 19
jako praktičtější samozřejmě já to potom i v celém teda celé délce toho auta, jo. Víte, že vlastně ty předchozí verze měli opravdu ten celý spodek byl vlastně jako černý plast. kdežto ještě ten novější model, co takhle už nemá jo. Ten má vlastně jako celou celá barva je vlastně stejná. A co všechny ty plasty jsou vlastně ve stejné barvě. Takže jelikož má hezkou ten kufr si stejný, tak si natočíme jenom ten můj je zbytečný natáčet, asne, ten to dřívější
Minuta: 20
verzi, protože jsou v podstatě totožný, já jenom si ukážeme pár Rozdílu. Takže jak vidíte, tak otevírání dcera Hatchback, což je určitě praktičtější tady záclona nebo zástěna, která se dá odendat jo. Buď to buď to se dá takhle zvednout tím dostat přístup a prostor do kufru, ale zároveň v podstatě udělat jako blokování výhledu dozadu. V letech jsem říkal zástěra se dá sundat. My jednoduše Takže to si teď půjdeme dáme. No a podíváme se na ten kufr jako takový, takže tady je první věcička, která je hrozně šikovná a to je tahle ta díra, kterou využívám velmi často a speciálně na nákupy
Minuta: 21
flašek a věci které by se vám jinak jezdili v autě, tak to sem dát a a krásně se to nehýbe, takže to určitě šikovný a ta je právě první zásadní rozdíl oproti tomu ty starší verze, která měla tu díru ještě i tady jo. Tady je zadělaná jinak jak tady vidíte, tak tady je poklop, který se dá sundat. Jednoduše se tady je ucho. Takže takhle zatáhnu za ucho a nemůžu ho odendat. Můžou buďto odendat úplně. Nebo prostě si odhodit a tady máme prostor, který se se vyplňuje to, že asi ne tady v téhle té oblasti ten motor u té nápravy zadní motor a já tím pádem tady v téhle té oblasti máme volno a je škoda to prostě ten prostor nevyužít. Takže já tady mám nějaké věci prostě, který
Minuta: 22
se hodí mít v autě, ale je zbytečně by vám zabíraly místo. Jinak tady třeba vidíme jako designový prostor pro zlepšení, který se chovat už v Irsku a v trojce. Kde tady v podstatě i když to odevzdáte, tak to jako nemáte kam dát. Jo, dá se. Teoreticky jako dát jsem. Jenomže jak vidíte, na to tam nevyjde. Když to u trojky se tohle to právě vejde a dá se to tam posunout CSKA zase tam je to udělané tak že se to dá takhle zvednout a zapnout a drží to tam jde, že tady určitě je prostor pro zlepšení a možná, že současná verze. Dneska už to má vylepšený další věci a sklápění zadních sedaček, takže zadní sedačky, jak vidíte, tak jsou dělaný na jedna třetina dvě třetiny a musíte je cvakat z druhé strany prostě
Minuta: 23
zepředu, jo, není tady někde, jak dneska už některé auta mají aspoň tady cvakátko, tak to tady není a musíte to asi jak obejít. Já radši jako prostor pro zlepšení, takže nejsi mimochodem už tady vyměněný. Koberečky, tak tady je úchytka. Na kráse cvakne tu sedačku a tímhle tím způsobem. Vy jste schopný dostat do toho auta opravdu strašně moc věcí, je to tu fakt náklaďák, jo. Odvezl jsem tu už strašnou spoustu věcí a Jasně. Není tady teda ten prostředek na ty lyže, ale upřímně řečeno v Rakousku. Je to stejně zakázané, že jí vozit tom prostředku. Vždy je lepší si sklopit druhou stranu. Což
Minuta: 24
ti ukážeme. Takže takhle To potom vypadá a je to vidět. Myslím si, že dobře tom videu, jak jsem jel do toho Rakouska. Jestli se nepletu, tady jo se vám krásně vejdou lyže. A A8 je to daleko bezpečnější, protože v případě nárazu by asi jeli. Byl jsem se zastavili v o tu sedačku a nejeli vy vlastně dopředu mezi ty spolujezdce. Další věc, na kterou je Tesla právě super je to že se to dá spát, protože když si tady podíváte, tak opravdu je tady obrovský místo se pokusím jsem lehnout, jo. Takže tady jak vidíte. Tak teď ležím úplně v pohodě nohy, přesně se mi dotýkají a ještě tady mám právě prostor vepředu
Minuta: 25
měl kde bych si dal hlavu. Jediný problém, co to je, tak je tohle když se podíváte. Tak to je skoro na pěst rozdíl mezi tímhle tím přechodem. Řeší se to řeší se to různými nějakými vystýlka takový jako nej profi řešení je řešení od společnosti dreamcase, který si hodlám pořídit a plánuji právě, že by jsme si v létě udělali udělaly Road Trip to France. S Teslou, kde budeme částečně spát právě v tom autě. No asi užitím té klimatizace, že jo, která je tu úplně super a můžete si dát jako Climate. On vlastně zachovat tu klimatizaci přes celou noc, tak je to úplně super právě na kempování auto a Nehledě na to, že potom Máte tady možnost krásného výhledu výhledu
Minuta: 26
vlastně z auta, jestli to bude vědět. Přesto přepálený, ale jo, můžete se potom kochat třeba výhledem na hvězdičky a speciálně s tím jsou panoramatickou střechou to může být i docela romantický, takže myslím si, že to je snad všechno z toho kufru je teda obrovský. Myslím si, že to je asi 700 litrů, ale napíšu tam přesný údaj jsem si okamžitě všiml je. Jako velmi výrazně nižší kvalita a snad i zadní kamery je vidět tady prostě tyhle ty věci už jsou jako hodně rozmazané a ještě to ukáže potom na tom mami masku. Tak Uvidíte, že tam ta kvalita toho obrazu je úplně někde jinde. Takže tady srovnání vlastně těch kamer vidíte, že tady je to všechno úplně ostrý, to je 4K kamera. Snad to pak úplně dokonalý
Minuta: 27
obraz vidíte každý detail. Já nic není a rozmazané opravdu dobrý. Co se týče jízdy, tak tam v podstatě takové dva základní jako zážitky z toho první je samozřejmě zážitek s tím vzduchovým jako podvozkem a to nám pěkně jako navazuje vlastně na to video, co jsem dělal jako teď. Co znamená tu trojku a to je, že vlastně trojkama fixní podvozek. Stejně jako mám já vlastně v tom svém Esku, kdežto ty nový SK a to starý, jako které jsem testoval, jak mají vlastně ten vzduchový podvozek a dneska už vlastně ten je dá koupit nový Esko nebo x aniž by nemělo ten vzduchový podvozek nemůžu potvrdit teď jak jsem si to zkoušel, že ten vzduchový
Minuta: 28
podvozek je tak jako komfortnější pro jízdu. Je to taková jako limuzína. Ale zase ten vzduchový podvozek jako ve chvíli vyjet jedete sportovní jízdu, tak to vlastně trošku jako plave jo, ale je to logické, protože zase když jedete normálně jako normální jízdu a máte tak jste v podstatě jak kdyby jste opravdu jeli na nějakém polštáři. Jo to auto vlastně nemá fyzicky asi ten vršek toho body nemá fyzický kontakt s tou vozu, tam je to vlastně jako oddělené, prostě tím vzduchem, jo oproti tomu. Vlastně tam Jo tak that a pevný podvozek. Tak ten jet Jako tvrdší daleko jako než ten vzduch a i když vlastně ten vzduch dáte úplně na to nejde, tak vlastně pořád jako ten ten pevný podvozek je
Minuta: 29
tvrdší. Takže pokud chcete jako sportovnější jízdu, tak je lepší ten pevný podvozek, pokud chcete prostě ten komfort, tak je lepší den vzduchový což Já upřímně řečeno díky tomu, že nemám tu Performance edici, tak stejně jako já s tím jako žádnou pudu nejezdím. Já spíš jezdím jako na pohodu. Takže Pro mě by byl ten vzduchový teda jako lepší. Prostě než ten ne speciálně vlastně tím, že se dá opravit a výška, tak prostě to jako šikovný. Nicméně vlastně do té trojky mi to úplně zapadá, že tam vlastně jako není ten vzduchový, protože trojka je prostě jako sportovní auto, že jo, takže tam jako ten tvrdý podvozek jako více dává smysl a jako sedí to tam Jo ale zase kdyby jste jako rozmýšlel je mezi trojku i s kým tak tohle je jedna z nejzásadnějších věcí do trojky nejde dát ten vzduchový vlastně podvozek, teda jde jako automaticky
Minuta: 30
naopak, kde dát jako do toho skadovsk nejde dát dneska už vlastně ten pevný podvozek, že to bylo jasný, že to je jako první ten rozdíl je vlastně ten podvozek jo nebo pro mě teda nejzásadnější, protože právě jsem ho jako nezažil. Kuba ho. Párkrát jsem jako s Kubou jel plánuji si, že si vyměníme auto a natočím potom vojsku, ale zatím zatím Prostě jsem to neměl jako na delší dobu. A tady s tím s kým jsem si to jako vyzkoušel, prostě jedna chybí. Jel jsem stejnou trasu vlastně tímhle stejnou trasu tím s kým. Takže jsem si to mohl jako porovnat vyzkoušet a tak dál další zajímavá věc, která z toho testu jako vyplynula je to, že vlastně to starý Esko není Dual motor. To znamená, že má motor vlastní jenom vzadu A Velmi zajímavě
Minuta: 31
byt vlastně jako říkám, že to tady je tichý a každý, kdo sem přijde jako z ropáka a vlastně má tu šanci jako to vyzkoušet nebo jako zažít tu jízdu tak říká. Toto je tichý to nic nedělá, tak najednou v tom starým. Zkus jsem zjistil, že vlastně jako je hlučný, jo, respektive, že ten přední Motor je vlastně slyšet. On dělá takové jako elektro zvuk a zajímavý a A vlastně jako on speciálně na to šlape, tak je to jako docela takový jako sexy. Jo ono to má jako jako fakt sci-fi zvuk, ale ale vlastně jako je zajímavé, že? Opravdu, když jedete tím, co má ten motor jenom vzadu, tak je to ještě těžší tak výrazně jako byl jsem opravdu překvapený, jak vlastně jako
Minuta: 32
nic může být jako další věc, která v podstatě je docela logická, ale zase jako mě třeba nenapadla, takže je dost možné, že nemusí napadnout někoho, kdo o tom bude přemýšlet a to je vlastně, že když máte motor jenom vzadu. Tak logicky máte vlastně nižší na rekuperaci. Což ve chvíli, když jsme si měli s Kubou, tak bylo něco čeho jsem si vlastně okamžitě všiml jako já to mám nastavené na Low jo, jak jsi v tom menu si můžete vybrat, jestli chcete jako standard nebo regeneraci a tak jsme tam hledali a zjistili jsme, že to je na standard a pak mi došlo, že vlastně No jo, vždyť ona to má jenom jeden motor, tak je přece logické, že vlastně ta rekuperace musí být lepší, že jo, protože jede kufr je vlastně jenom jeden motor an-2, takže to jako další věc, kterou je potřeba zvážit ve chvíli, kdy byste jako si vybírali mezi jako Dual motor a single motor vzadu,
Minuta: 33
protože logicky samozřejmě nejenom, že to bude mít menší výkon, ale i menší rekuperaci, takže z toho mi plyne, že vlastně ta trojka. Ta se jako dělá varianta s tím zadkem. A pokud vlastně ne, jenom chcete ušetřit. Ale pokud vlastně chcete mít jako opravdu jako super Tichou jízdu, tak ta trojka s tím zadkem může být jako Variant další věc, která s tím souvisí, tak je velikost kufru, protože díky tomu, že vlastně vepředu není motor, tak to starý Esko má výrazně, ale výrazně větší kufr a ukážeme kufr klasická výbava elektromobility všechny možné kabely typicky. V Předním kufru, že na něj permanentně zapomínáte. Takže tady vidíte, protože díky tomu, že tady vlastně v téhle té části je motor a HEPA filtr, tak tady
Minuta: 34
ten kufr je výrazně menší než právě tady u téhle té verze, která měla vlastně motor jenom vzadu nevidíte, že ten kufr enormní v obrovské, že tě toho že tady máte ještě takhle prostor vlastně tam dát nějaké věci upozorňuji, že tahle verze už se nedělá vlastně. Současný době zkouší jenom Dual motor. Takže tohle neseženete vlastně jako nové tohle už vlastně jenom. Pokud byste sháněli ojetinu, která bude bez Déčka, to znamená Single motor, tak bude tenhle to mít tenhle ten mega kufr vepředu, kde teda opravdu jako když se podíváte, tak vlastně to je to po Loket. Jo? Tady je to po loket a prostě vysoký. Jo, takže to Odhaduji na nějakých tak určitě tak 200 200 litrů mi to mohlo mít fakt pěkné. No a samozřejmě potom je jako rozdíl v tom autopilot
Minuta: 35
u No každopádně toho můžeme využít, že tady máme starší auta, takže tady je krásně vidět tohle to je ten ten první model, který má vlastně ten černý předek a jak vidíte, tak ten se vyráběl do roku 2015. Takže tady vlastně je jenom blinkr. To není tam kamera tady nejsou taky žádné kamery vlastně na tohle je teda všechno faceliftovaná Model S vlastně stejný facelift, jako mám já, akorát, že právě tady vidíte zase jenom blinkry tady nejsou kamery, že tohle je vlastně pořád ještě ap1 autopilot 1. Ale jinak ten facelift už je vlastně stejné jako já, mám to moje auto. Co znamená tohle je vlastně ta faceliftovaná
Minuta: 36
verze. Která si dělá dodneška. Seshora ap1 jsem a tady vlastně zepředu ten lajdar už nyní viditelně vidět, ale měl by být dost a tady kde to mám já vlastně taky. tady jenom pro srovnání vlastně ap1 ap2 autopilot 1 Camera další kamera Ale to si uděláme separátní díly jako na ten autopilot, kde kde to všechno jako vysvětlím vlastně ty předchozí modely, jak je v tom rozdíl, v jaké jsou ty nové modely. A proč No takže já myslím, že takhle snad jako
Minuta: 37
jsem to popsal všechno. A teď to byl rozdíl vlastně toho to moje Esko vůči vůči tomu vlastně starýmu a teď si Pojďme říct. Prostě ten rozdíl, jak jsem předělal ty gumy to znamená 19
Minuta: 38
Je úplně jako jinak to sedí. Pak je cítit, že to je tvrdší, jak kdyby opravdu úplně kdyby jste cítili, že vlastně ta ta guma je vlastně menší a to auto daleko méně houpe nepřijde a jako a ve vyšších rychlostech prostě jen je daleko stabilnější jako fakt určitě lepší noty jednadvacítky, prostě na to léto bych jako doporučil. Samozřejmě teda nejsou úplně ale ale pokud někdo prostě si chci udělat radost, všechno si s takovým autem, tak jako asi jsi na toho může jako připlatit. Takže určitě jako speciálně. Pokud máte jako hospody jako nebo pokud to chcete hladit do Sportovna. Tak ty jednadvacítky bych jako určitě doporučil líbilo moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál, začněte odebírat to stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit
Minuta: 39
nezapomeňte využít náš referát, který je dostupný dole v komentářích. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#57 EON Nabíječka Globus (České Budějovice) | Teslacek

Další video

Alžběta Trojanová vypráví o Game of Thrones, Zaklínači a novém pořadu New Game +