Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#54 Recenze Tesla Model 3 Performance (EU Verze) | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Prosím podívejte se nejdříve na předchůdce tohoto videa kde jsem prolézal TM3 USA verzi! Dostal jsem šanci projet se nejlepším elektro-autem dnešní doby! Tesla Model 3 Performance ! A byla to PECKA!
Pokud už se těšíte, kdy si budete moci tohoto mazlíka koupit tak zde video.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, naskytla se mi neuvěřitelná příležitosti u jsem prostě nemohl odmítnout a to jeden kamarád z Rakouska, co si pořídil Tesla model 3 Performance edice Evropská verze úplně fungl a čem tak mi nechalo svést, takže jsme se potkali na půl cesty a každopádně jsem z toho naprosto odvařený prostě jako jediný je ten kufr, který pro mě pro me použití prostě Bohužel já potřebuji prostě ten Hatchback to otvírání zezadu zavrsi věci rodinu. A tak a tak to je jediný, ale pokud by ten kufr byl vyřešený líp. Ty jo, tak fakt asi snad to vyměním za to Esko za tu trojku, protože to je prostě pecka. A všechny věci jsou prostě jako daleko lepší poprosím všechny, kdo jste tak ještě neudělali, podívejte
Minuta: 1
se. Nejdřív na mojí recenzi z americké verze Tesly model 3, která byla k vidění v Praze v protecu. Je to tady tohle to video. A protože tam jsem jako opravdu prolézal to auto všechno otvíral prostě všechno ukazoval. Jo to co jsi dneska ukážeme, tak je pouze nadstavba nad tohle to video a cokoli. Co je stejný, tak jsem už Ne procházel jo, takže opravdu Tohle video je víc zaměřený na ty na tu jízdu na ten zážitek z jízdy a na ty rozdíly než na cokoli jiného, jo. Takže prosím, podívejte se nejdřív na to video z americké verze. Takže pojďme se na to podívat. Takže první zážitky stojkou, to je to fakt jiný. Volant je menší a je to fakt takovýhle slušnější. No přijde takový
Minuta: 2
jako Nimble. Tak máme tu unikátní možnost podívat se na Evropskou verzi. Tesla model 3. Konkrétně Performance edice. Kde tady teda jako nádherný zpracování těch kol Performance brzdy. 20 kola nádhera. To jo 235 235 kola. No a tady prostě to je to co je důležité. Tak je právě ta Evropská verze toho nabíjení 100 kg a tady si všimněte vlastně tohle je ten důvod, proč by potom tam nejste schopný tam strčit vlastně ten typ konektoru Tesla, protože tam je takový taková ta špička, co jsme si ukazovali v tom předchozím
Minuta: 3
videu, kde jsem vám ukazoval vlastně ty rozdíl je mezi mezi tím starým a novým nabíjením, jo? Jinak co se týče e-performance edice, tak zase když ještě tím, že má tady docela pěkně udělaný takovýhle kevlarové jako spoiler a potom to poznáte podle toho, že tady ten Dual Motor je vlastně podtržený s tímhle tím červeným jako doplňkem jo, to je vlastně tím se pozná, že to je ta Performance edice. Jo jinak ta modrá vypadá jako dobře. Já to taky jedna z variant, na kterou jsem se nešel speciálně modrá s bílými sedačkami, tak o vypadal autoplasticky
Minuta: 4
světla taky vypadají trošku jiné, než byla ta americká verze jinak jako ten design je vlastně jako bych řekl zvenku dost podobný. To autopilota jo? Je vidět, že to je trošku jiný to sk. Právě že to jako funguje. Jo úplně všechno vypilovaný, všechno je nový, nemám to ty nové sedačky právě který To poznáte, že tady tahle to je trošku posunutý mimo ten Centr a tím co dělá takový lepší a lepší possessed jo ty vlastně generace 2 sedačky vepředu
Minuta: 5
obě jo tady vlastně je tady úložný prostor, kde se kde se to hledá. Vyndat jo, tady je vlastně úložný prostor a a tady je na telefon. Jo? Tady je iPhone tady na Androida možnost samozřejmě všechno volitelné. Ale máte to jako Zda můžete zaslat. No tady ten vnitřek ten má taky nové sedačky, jak jsem ukazoval tu americkou verzi, tak tady právě ty sedačky už mají sklon, je to pěkně vidět, že opravdu ty sedačky mají ten skon také nahoru. si to uvidíte, jo, tak je prostě daleko příjemnější ten possess vzadu A je to prostě pro
Minuta: 6
člověka příjemnější sezení. Jinak ten vnitřek vlastně toho vozu. Je opravdu čistý design. Jo je to je to krásně, čistý design. Mně se to teda osobně líbí, že tady nejsou nikde žádný tlačítka spousty a tak dál. Jako je to o těch konvenčních aut. Samozřejmě design jen prostě subjektivní věc, takže někomu se to nemusí líbit. Tak jsem nevěděl, jak vlastně se zavírá, tak ono to stačí jenom jednoduše převzít a ono se to samo magneticky docela k ne a pak se jako zmáčknu a ono se to otevře jo, když to děláte silou jo, tak asi naopak ne dobře. The protože vlastně rovnou to jako zase otevřete hodíte je to zase otevřete, když to uděláte si ho když to když to uděláte jen tak se to jako docela k ne a drží to. Je to zavřený a když
Minuta: 7
se podíváte. Tak ten Povrch je docela když za Jakou pravdu odolný proti proti otiskům jo, že by tě to krásně jako lesklý, tak takticky docela nezanechává nebo v podstatě vůbec. No teď tady máme teda ten interiér a tady probíhá zrovna nabíjení s někým Destination Charger m. Takže je vidět, že nám to tady píše, že by ses to dobije za nějakých 6 hodin na Maxima. No a tady takový ty zajímavosti. Co jsou tady, tak je třeba to, že vlastně díky tomu, jak máte tady málo vlastně ovládacích prvků, jo, tak se musí řešit asi drtivá většina v tom softwaru. To znamená
Minuta: 8
že třeba i stěrače. Vlastně když to ten jako jednou sací, tak to tady zmáčknete, jo. To funguje jako jednou začne pršet, tak vlastně je to tady. Musíte jít a tady to zapnout jo. Nicméně Dá se tady dá dvě auto a nechat to asi takhle zapnutý na auto a pak funguje. A s tím stírání na na základě automatického senzorů, nebo respektive ty kamery vlastně co co děláte stříhání. Jinak tady Facebooku jsou ty hodnoty vlastně toho ty spotřeby a ona že vidíte, že by jsem na to docela šlo. Spotřeba úplně luxusní tady jsou vlastně potom ukázaný tlaky. Teď auto není jakože nastartovaný, takže to tady teď nic neukazuje. A potom vlastně co je tady jako
Minuta: 9
zajímavý. Tak jo vlastně to jsme si ukazuje už ti americké verzi, že vlastně jak ty zrcátka. Tak vlastně celý volant. Jo se ovládá ovládá vlastně pomocí těhle těch čudlíku. Jo to znamená vlastně ty ty multifunkční tlačítka se přepnout do toho módu, ale co s tím začít ovládat potom tyhlety tyhle ty prvky jsou všechny stejné jako jako fake School. Co je tady jiný, tak je otvírací klíče jo ten votvírací klíč. Tak ten Vlastně vypadá takhle jo. To je strejdy nebo NFC teda čip, jo v té v té kartě a Který jel s tím, že musíte přiložit na
Minuta: 10
bok auta, co si ukážeme a potom vlastně když chcete odjet, tak ho musíte strčit. Celá jsem přiložit kde Jasně. Vy jste se rozjeli, jo? To je v případě, že máte tu kartu. Nebo můžete mít vlastně připojený telefon, jo, který potom funguje vlastně podobně, jako ta sklíčko ty klasický klíče. Tady tohle to je všechno stejné. No a tady je potom právě to ten Chill moc to je to na co jezdím. Já teda nebo tady já mám standard a klasická verze. Trojky. Má tady taky standarta Performance vs. Tady má ten sport. Jo jinak vlastně u toho hezká x, ke, které jsou Performance verze, tak tady je ještě vedle dudukids moc možné dokoupit, který je vlastně vám ještě zrychlení. No a tady je potom specialita právě trojky a Performance edice a to je Truck. Mod který je právě super na
Minuta: 11
to, když tedy vyrazit na okruh a je to vlastně první elektromobil na světě, který je schopný sériově vyráběný, který je schopný vlastně jezdit na závodním okruhu a sněm permanentně v zátěži, že to vydrží. Jasně všechny ty komponenty baterky se ochladí a tak dál. Tady se akorát můžeme ještě všimnout toho, že tady vlastně chybí není moc o které musí budeme říkat, až budu mít video vlastně v zimním provozu a je to je to právě proto, že ta trojka má ty technologie vyspělejší a vlastně není tady potřeba, to si taky potom popíšeme blíž. Jinak tady další jako takový dikovsky úlet je, že tady vidíte glove box a otevře se vám vlastně ten ten šuplík nebo ten jako přihrádka na rukavice, jak tomu famu v Anglii říkej jo. V Americe, je to glove box. Takže je to vlastně elektronické otevírání.
Minuta: 12
No ono i v Tescu elektricky otvírané, ale má klasický tlačítko, který se vlastně nemožné zamknout, když dáte. Nezvalova Letmo Takže už zrychlení teda masérský jede to úplně super, teda to auto opravdu teď jsem sem dojel jsem celou dobu jsem jel vlastně. Takže člověk má takovéto hned okamžité srovnání a musím říct, že to auto je opravdu mrštný je strašně se ti že je lehčí. Jo a díky tomu je neskutečně ovladatelný líp, celý se to mám z toho daleko lepší pocit, než to sk. Je to takový jako takový jako malý haikik by se dalo říct takový jako mrštnej hajzlik jo takový jako Nezbeda určitě to Jako pro někoho, kdo má rád sportovní auta, tak
Minuta: 13
ten z toho bude jako totálně nadšený. Samozřejmě že to nemá ten rozhovor jako to Esko. Takže podle mě na té to Esko bude jako příjemný v tom nad speciálně na ty dlouhé cesty že jo Je to prostě velký auto je to x Cože Jo je to prostě jiná jako přijde jo ale tohle je prostě jako fakt úlet jako na to na té jízdní vlastnosti strašnou radost člověk má jakosti jízdy a samozřejmě jako ta Performance edice to je teda jako pecka no to je prostě znát že to auto má jako ty koně pod kapotou a všechno je vyladěné ještě by bylo super kdyby se pokusilo zorganizovat nějaký jako třeba na brněnském okruhu jako s tím přechodem protože to jako si myslím že by bylo jako zajímavý protože ten Track Mode jako má být ještě úplně jako o level výš zase v té ovladatelnosti je speciálně vlastně na tom na tom okruhu
Minuta: 14
jo ale jinak ten volanty menší je teda výrazně menší jako nebo výrazně prostě jako je menší U toho SK, ale zase tohle jako sportovní auto a sportovní volanty bývají menší, takže to dává jako smysl. Pro mě je jako zatím největší nezvyk, ale to je logický to asi pro každého, že tady sníh střechy vepředu a speciálně, když vlastně třeba odbočuji, tak vlastně mám tendenci se koukat jako jestli bliká správně, jestli tam nic nejede a tak a vlastně tady jako tak musím se kouknout potom vedle, ale na to by si člověk určitě jako co si člověk zvykne. Jinak pěkný výhled zrcátka super zadní zrcátko jako naopak vlastně díky tomu, že ta zadní opěrka je jako není tak vysoká jako v tom tak tak je to jako tak je to jako lepší nebo je ten Výhled je lepší.
Minuta: 15
Co se týče jako nějaký sedí to na silnici super samozřejmě terénní nerovnosti a takovéhle věci je to sportovní auto, takže když by byly jako větší nerovnosti, tak je tam se ti že ten podvozek je na mě to působí, že je tužší, ale hned to zase bude jako naopak výhoda. Právě proto, že sportovní podmínky, ale jako Tichý přitom. Tohle jsou dvacítky sportovní kola, kdyby měli být funkční ještě ke všemu zimní a z těch speciálně teď jako je to zkouším prostě někde na Moravě vlastně v přírodě nebo jako na okreskách. Takže tady ten tady ta hlučnost a prostě tak jako asi velká je v tom dnes nebyla, ale přijde mi to pocitově, že to jako opravdu není špatný. jinak je to Je to prostě
Minuta: 16
o zvyk ty ovládací prvky. No že jako, že vlastně tady je to nechutné a drtivá. Většina se dělá vlastně těma kolečkama na volantu, co si pak ukážeme ještě třeba k tomu hardwaru teda tak je to jako znáš, že oproti tomu u auto. Je to výrazně rychlejší, jo. Je tam prostě ten nový Hardware, na který si budeme dělat potom vlastně tu další jako další seriál si uděláme jenom vlastně na hardware, jak se to užil. Prostě super. Já mám 4,4 s tím klasickým Dual motor 75kw, tady to ta Performance edice vlastně s tím zapnutím sportovním modem by měla mít tři a půl. Takže je to znát a jede to fakt pěkně sedí
Minuta: 17
to neskutečně. Perfektní auto, kdyby to mělo otvírací kufr normálně, tak bych to asi fakt vyměnil jako to, ale prostě pro mě ten kufr je fakt důležitý, ale jinak teda všechno ostatní je výrazně lepší než esko-t. Se tady máme jednu zajímavost a to je jako že se můžete podívat vlastně aktuálně Nastav superchargeru tady vidíte, že Vestec už má dostupný. Vlastně dvě nabíjecí místa pro Tesla model 3. Tady v Rakousku jsou v podstatě všude. Jo a vidíte, že je super, že to tady aktualizuje jako opravdu jenom ten počet stojanů vlastně pro proto trojku, jo a vědět, že to ještě není ještě to není úplně z aktualizovaný před. Teď jsem zrovna jsem jel a už jsem postoval vlastně, že Humpolec vlastně je z aktualizovaný tam už tam
Minuta: 18
už je a teď zrovna jsem viděl na Facebooku fotky, že Olomouce zrovna předělává, takže asi vyjde další update, kde vlastně už to bude s aktualizovaný i s těma dle supercharger, takže v podstatě to moje obava, že kdyby se to ty lidi koupila rádoby navigovat, tak byla vlastně lichá, protože inženýři v Tesle. Hlavně programátoři to tady Mysleli fakt dobře, že tím pádem vlastně ono vás to povede Hopi, kdyby jsme se tady daly Miláno. Jo, tak by vás to vedlo vlastně těmi houbami po těch super částech, které už jsou předělané na tu na ten standard. Jo tady Mimochodem jsi krásně můžeme ukázat. Proč si myslím, že v současné době Tesla prostě jediná značka, která je určená pro primární auto jako mít mít jako primární auto nemá, takže tady vidíte, že vám to ukazuje, jakým způsobem tam dojet jo? Po
Minuta: 19
těch ho pech, jo, takže tady je vlastně vidět Krásně. že bysme to dali na raz dva tři Hopi a pak vlastně na místo jo ale nezapomeňte že my se ještě nabíjíme Jo kdyby jsme byli nabitý tak by celkově vlastně ty ty časy vypadaly jinak jo ale tady vidíte že vám to krásně řekne kolik máte kde být aby jste abyste vlastně dorazili na místo jo jak jsme si řekli tak to je ten otevírací doba a teď jsem schopen Asi to auto otevřít Jo a když odcházím tak asi zastavili todle děláš teto odemykání jak opékat řešením Protože samozřejmě točí že daleko lepší nepoužíváte klíče jako
Minuta: 20
v telefonu který funguje v podstatě podobně jako Máme vlastně stezkách, že vlastně vyjdu ven a ono se to samo zamkne a pak když přijdu a ještě to zatroubí teda. A pak když přijdu, tak vlastně jakmile takhle otevřu, tak se to odemkne. Jo tohle to právě to nedělám, že ta karta vlastně potřebuje ten dotyk. Nevím, no, co na to říct závěrem, já jsem nad tím přemýšlel hodně s odstupem času, ještě jsem si to nechával jako v sobě nějak zpracovat ten můj zážitek a speciálně vlastně teď potom jako anilinky ventu toho modelu y. Taky mi to prostě úplně jasné, jak máme jako speciálně vlastně lidi, které jsou podobného věku jako já, jak máme ten problém
Minuta: 21
s tím kufrem jo? Tak ono je to totiž o tom, že ta trojka jako vůbec nevím pro nás jako určená. Jo cílovka to cílovka vlastně ty trojky. Tak to jsou prostě miliony halové a na to je to prostě přesně vidět, jak je to dokonalý auto, jak je to prostě super rychlý jo. Je to zábava to řídit. Je to nádherný auto. Speciálně, když si dáte prostě s bílými sedačkami jo, tak mileniálové si budou postovat prostě jak si vozí pejska na těch bílejch sedačkách na Instagram to bude dělat vlastně automatickou reklamu. Jo a Uvědomuje si že vlastně milinove nemají ještě rodinu. A třeba jí kolikrát ani ještě neplánuji, takže pro ně prostě ta trojka je naprosto v pohodě. jo cena přátelé bohužel Česká republika opravdu není pupek světa a existují tady jako vyvinutější ekonomiky a jejich docela
Minuta: 22
dost, v kterých ta cena není vůbec žádný problém. A mileniálové na to mají v těch rozšířených ekonomikách, takže to že my máme jako problém s tím, že je to drahé. To je prostě náš problém, jo. My jsme holt prostě naši rodičové System nechali dotáhnout komanče a díky tomu prostě naše ekonomika vypadá jak vypadá, že jo, že ten finanční problém to není jako problém, jestli to je problém, spíš naše ekonomika na to, že pokud se podíváme na tu nejnižší verze na tu základní. Jo na tu cenu startovací a podíváme se na konkurenci jako líp nebo BMW i3. Vždyť oni Startuji na 800000 chcete ty auta? Jako i trojku bez problémů. Vyjadřuje to je na 1,4 milionu. Prostě to je cena té trojky, že jo. To je úplný úlet. Ta trojka je
Minuta: 23
ve všem lepší než všechno, co je na trhu důchodem, na to si uděláme další video trojický veterán rozebral trojky úplně do šroubku a udělal z toho reporty, jo a prostě všechno je vlastně lepší, než než u všech ostatních automobilek pro mě jediné věci a to je prostě tento body jako jo to spisování, jak tady všichni říkáte a tak dál. Jako upřímně řečeno. Siko. Samozřejmě zase je to prostě pro každý každý má ty priority jinde jo, ale třeba pro mě docela priorita. Jak to auto jezdí než jako, že jsi někde má nějaké jako oplechovaný, takže to samozřejmě na každém A další věc, která mě došla vlastně se přitom jen v-line toho y tak je, že ten y nemá. žádný negativa který bych tomu mohl vytknout jo prostě kufr Super už to bude mít i kouli že jo a Takže
Minuta: 24
logicky jako kdyby Tesla vyšla jako první s tím y Tak jako co by dále, že o tobě absolutně nestíhal a vyrábět. Takže jako logický, že oni nejdřív přišli s něčím, co má trošku nějaké omezení. Jo a vlastně nechá ty kteří jako prý to stejně v pohodě, tak to vlastně jako rozjet. Oni se naučí vlastně výrobou, že ho naučili se prostě všechno vyladit o dokonalosti, že jo, jak postupně se to vylaďuje nová prostě model y potom už bude jako opravdu Smooth rollout. Jak se říká v angličtině, to znamená jako krásně plynulý prostě plynulý rozjezd a budu moc najet a a nebude to žádný problém. Takže To je asi to, co jsem z toho pochopil, jo. To auto je prostě naprosto dokonalý pro mladého člověka, který prostě chce mít jako sporťáka jo? Neříkám, že se to nedá použít i jako do
Minuta: 25
rodiny jo, ale třeba já Pro mě by to bylo jako problém s tím kufrem. Jo a je to prostě menší. Jo a ten kufr se tam prostě blbě leze model y, to už bude jiná písnička. Nehledě na to, že je důležité si uvědomit, že vlastně všechno co si tady ukazujeme s tím nabíjením a tak dál, tak vlastně s tou trojkou padá, protože jakmile se rozjede V3 Network, tak jakékoli argumenty prostě o tom, že vás nebaví stát jako na nabíječkách, tak jsou úplně plochý jako. Protože jako 600 km za hodinu, to je prostě úlet. Jo, takže to bude vypadat najednou ty tripy budou vypadat úplně jinak. A to opravdu budete stát jako 20 minut na nabíječce I na těch Dlouhých trasách a to jo, to je prostě úplný moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál, začne to odebírat, už stačí zmáčknout moje
Minuta: 26
logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít. Náš refferal kód, který je dostupný dole v komentářích, takže Adam to proudí.

Předchozí video

#53 Tesla Model Y a SuperCharger V3 | Teslacek

Další video

#55 Tesla Autopilot - Parkování | Teslacek