Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#52 Tesla S75D Trip na Moravu a zpět (100% SC) | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jak vypadá cesta z Čech na Moravu a zpátky v jednom dni. S DOBIJENIM POUZE NA TESLA SC !!! Standardní průběh pracovní cesty po ČR. Využití SC 2xHumpolec(Vystrkov) a 1xOlomouc. Taky si vyzkoušíme jak dlouho trvá ohřev baterií na Rage mode v 5st.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Dneska si ukážeme jak vypadá cesta na Moravu bez toho aniž bych použil jakýkoli jiný nabíjení než nabíjení doma Tesla Network. Jo, myslím si, že je to dobrý si to ukázat proto, abyste získali konferenci v tom, že i po České republice se dá jezdit pouze s vlastně sítí Tesly v dost případech speciálně s těmi dojezdy nutno podotknout, že jsi moje auto je teda 75. Což vlastně v dnešní době je vlastně v podstatě nejmenší, co se dá sehnat nebo respektive ty nové auta už se ani takovýhle nedělej jo nejmenší vlastně se dělá 100 s nějakou softwarově omezenou baterku jo trojky. Tak ty jsou vlastně ekvivalentem stovky.
Minuta: 1
Takže ty dojezdy jsou někde úplně jinde, jo. Takže třeba typicky to co si budeme ukazovat, tak vy byste S trojkou velmi pravděpodobně dali na jedno nabití další důležitá věc je že oproti vlastně jiným elektromotorům elektromobilům Tesla Opravdu se snaží vlastně pracovat s tou baterkou, aby ta baterka měla co nejdelší Dojezd. Takže Budete tam vidět, že vlastně já bych třeba i to mohl dát kolikrát vlastnictví nabíječky jako namísto aniž bych nabíjel, ale ta Tesla vás stejně pošle jako na nabíječku, abyste vždycky dojeli prostě s nějakými těmi 20% to má baterky, aby právě se ta baterka neničila, jo, takže Samozřejmě je to taky trošku na vás jako můžete vlastně tohle to ignorovat a vlastně třeba nejet nabíjet, jo?
Minuta: 2
Ale vlastně ničíte si baterku, jo? Samozřejmě ve chvíli, kdy vy tam dojedete a hned to dáte nabíjet, tak to není tak hrozné, ale prostě je to vždycky na tom každém člověku, jak se o to svoje auto bude stát, takže Pojďme se na to podívat. A je to přes Humpolec zastávku. Kdo čerpám a vyrazím jinak vidíte, že po tom co se to nastaví, tak vám to ukáže vlastně supercharger a pak kdy dorazíte? Ukáže to vlastně jak dlouho budete nabíjet na tom superchargeru a jak daleko je to A jak dlouho bude trvat. No a potom vlastně když už chcete vyrazit, tak já tebe gp32 cestu a ono se Vám to roluje už na ty jednotlivé naváděcí prvky k tomu prvnímu supercharger tam když dojedete, tak se to
Minuta: 3
pak posune dál. Jsme vyrazili. A víte, že teď je nějakých pět stupňů? Nicméně u mě doma bylo čtyři, takže na přesnost bylo určitě méně. Takže tady krásně vidíte tu baterku. A začínáme s kopcem, tak si můžeme zkusit. operaci vidíte, že maximálně Simča se tady zkouším a Range. Mod jo, tak uvidíme. Za jak dlouho vlastně naší cesty jsem ohřeju baterky čistě To víš, takže máme akorát. táto Stalo se to přesně po nějakých 50 něco pěti šesti sedmi kilometrech. Takže podle teploty to může být jako
Minuta: 4
jen 80 km. No, když se tam za dvě baterka. Každopádně bez toho Range módu je ta baterka zahřátá tak za takových 25 km. Každopádně teď už je zavřená ta baterka, takže si ho klidně můžeme vypnout. Jdu za chviličku dorazíme na Humpolec. Jsme o čtyři minuty napřed přitom jsem jel a krásně podle předpisů někde i pomalejc, protože to bylo ucpané občas a tady vidíte, že dorazíme bylo původně odhadováno. že jsme na tom trošku líp Takže jsme na Humpolci. dáme Každá vlastně Tesla přípojka má tady taky tlačítko.
Minuta: 5
Když zmáčknete, tak to udělá komunikace s autem. Handshake. No a už nabíjím a Ne, ona že auto velmi správně ukazuje, že vlastně teď by jsme to nedali, takže potřebujeme se nabít na to, aby jsme to dali nejenom na to destinaci, ale protože tady stejně vlastně kousek od Olomouce jo, je to Přerov a já musím potom odtamtud něco vyzvednout a jet s nabít vlastně no super čas, že do Přerova pardon do Olomouce a pak pojedu do Brna to předat a pak pojedu zpátky, tak jsme to trošku přetáhli jo na nějakých 40 něco minut. Co je to, protože potřebuji se dostat jako nad nad nějakých 20 procent baterky, až tam dorazím. Protože jak jsme si řekli, tak tam
Minuta: 6
nechci řešit nabíjení, prostě jenom si to vyzvednu a jedu takže si zajedu si na do Olomouce na supercharger a tam se docvaknout. Vem si dám asi nějaký oběd a a vlastně pojedu potom. do toho Brna No a teď si to teda nabíjí a já si mezitím vždycky dojdu na záchod. Dám si kafe, už ho začnu, otevřu si notebook a udělám si maily, udělám telefony a krásně. Prostě mi uteče třebas. Mezitím co se to nabíjí, jo. A hlavně si vyřídím mezitím vlastně to co mi třeba jsem potřebovala jako vyřídit nějaké dotazy objednávky a tak dál, tak je potřeba tohle zprocesovat, tak to je úplně super. Vlastně to udělat na té nabíječce zatím zůstane. Uvidíme namísto. A jak vidíte? Tak v podstatě podle
Minuta: 7
plánu, jo? A Podařilo se nám poměrně dobře spořit baterku. A to nebylo nějak jakože vyloženě plánované prostě jel jsem na automat na autopilota. A tohle je výsledek jo, že tři a půl hodiny zhruba terasa 330 km asi něco takového jo. Skončili jsme schůzku a jedeme se nabít do Olomouce na supercharger. Narazili jsme na supercharger v Olomouci. Už máme žlutou baterku a automaticky vám Tesla hnedka píše, že Pozor pozor. Pokud nedáte nabíjet. Ve Studeném počasí, tak může dojít k degradaci, takže mě kdybyste dojít
Minuta: 8
hnedka nabíjet. A že se to otevře jo, otevřou jsem kliky a teď už přijdu. Zmáčknu, takže Skončili jsme tady v Brně o našich kámošovi 100mega a vracím se domů, takže z Brna zaberou. Lidí to, tak je to nějaký tři hoďky. Budu muset 30 minut ještě do se do kopnout tady na Vestce zase a kolem sedmé budu doma, tak jsme dorazili na Humpolec klasická hláška. Pozor pozor mi nabíjet, takže už nabíjím a Začínáme nabíjet. Píše mi to 40 minut. že hasičský jedeme toaleta kafíčko maily telefony
Minuta: 9
tak dál, takže se nám to do bylo už tam skončilo odpočet a začal odpočet do toho, co tady mám nastavený na těch 90% takže můžeme vyrazit jo? Protože když se podíváme vlastně tady. Natriet, tak vidíte, že to ukazuje, že domů dorazím bych měl dorazit s nějakými 19% tam a to se vždycky Tesla snaží. Jako aby jste dorazili s nějakýma těmi 20% a máme se právě neničila ta baterka jo? No, tak jsme dorazili na místo, jdeme to napojit. Takže jsme dorazili a jsme si listy Nation Charger a zase úplně stejně zmáčkneme vložíme. Apink a jede to.
Minuta: 10
Tady se akorát můžeme nastavit, že zítra nepojedeme čtyřku. Takže si můžeme dát tedy na 80% a vidíte, že se hnedka přepočítá ten čas. Takže nějakých 5
Minuta: 11
ta cesta na 100% a Network, ale má to samozřejmě to ale že že tam strávíte jako více se musíte víckrát tam 1b. A líbilo moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál. Začněte odebírat to stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít. Náš refferal kód, který je dostupný dole v komentářích, takže a dělám to proudí.

Předchozí video

#53 Tesla Model Y a SuperCharger V3 | Teslacek

Další video

#54 Recenze Tesla Model 3 Performance (EU Verze) | Teslacek