Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#44 Rok s Teslou Čím jsem jezdil a proč si jí pořídil | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Už to je jeden rok co jezdím Tesla Model S jako primárním autem.
Napadlo mě se s vámi poděli o mojí tranzici z ropáka na prouďáka 🙂
Opět formou seriálu. První díl je o tom čím jsem jezdil dříve a proč si jí vlastně pořídil.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem tak si představte že už to bude rok co jsem vyzvedával tuhle tu Teslu Model S styl burku jak jsme si ukázali video o tom kde a jaké koupit takže bylo to myslím 19. února kdy jsem si to vyzvedával Takže já jsem si říkal že by bylo asi dobré udělat takový nějaký jako takový nějaké shrnutí co to pro mě znamenalo ten rok nějaký vlastně jako poznatky Pokusím se vzpomenout vlastně na ty na ty začátky a tak dál a zase když jsem vlastně to připravoval jsi tak tak jsem zjistil že toho je tolik že to prostě radši rozsekám do nějakého zase seriálu než to na vás sprostě vyplivnout všechno Neměli neměli chuť a čas sledovat celé jo takže úplně na začátek Možná si něco řekneme o mojí historii s
Minuta: 1
autama To že Upřímně řečeno, když se koukám asi na ty odběratelé, jak mi při býváte a vždycky se kouknu. Jaký sledujete kanály, tak jsem docela velmi příjemně překvapený, že jako poměrně značné části z vás dá se říct u Drtivé většiny. Proto jsem tak jako odhadoval, tak to bude možná je 80% z vás, co jsi na mě dáváte falout, tak vlastně jsem jediný jako Channel Youtuber, který je o autech. Jo, takže to mě jako překvapilo. Příjemně a říkala jsem si, když se nad tím přemýšlel, že možná to bude taky, protože já vlastně úplně tak jako v tom autě to zase jako Tak jako jako není, že není to asi takovej ten typickej Youtuber, který vlastně je takový ten fanda do aut a prostě furt vás někam vozí a ukazuje to auto a ukazuje různé auta. Já na to jdu trošku jinak, tak možná asi proto ale ale když jsem se
Minuta: 2
na tohle to Tak jsem si říkal schválně, že si zkusím jako zamyslet vlastně na mojí jako historii v autech a zjistil jsem, že teda docela jako jsem jezdil hodně auto je která svůj život ostatních na začátek řek nějaký disclaimer a to je že vlastně jako nikdy jsem nebyl vyloženě jako člověk, který by byl jako nějaký super fanda do aut jo, že jako úplně byl jako na čem jako třeba Kuba Kuba na ten Můj společník, jak to je. Prostě to je opravdu autíčkář na ten prostě s těma autama zajímá, ale jako jezdí na Formule 1 prostě a tak dál. Já jsem jako spíš motorkář, jo, jako motorky mě bavili od mládí a motorku mám, že ona tady Davidson a prostě to mě jako baví a čaj jsem jezdil na závody a na superbike a tak dál, ale auto pro mě vždycky byl jako prostředek. Kde jako přesunu z bodu A do bodu B.
Minuta: 3
Ale jsem to jako bral moje vlastně začátky byly Jasně ještě dá se říct nějak. Zlom komunismu. Ne vlastně ne. To ne, to by bylo 15. Tak to ne, bylo to jak 90. Léta. Takže moje první auto byla Škodovka 120, pak to byl po našich Nissan datsun Sunny pak vlastně Fiat. Uno pak Fiat Tipo všechno jet i Teda tady musím říct, že zase nechci to generalizovat, ale přece jenom jako. Měli jsme s obouma teda brutální problémy. Furt jsme řešili něco se servisem upadly výfuky a podobné věci o té době jako už jsem Fiata teda nikdy neměl a potom se někdy Malé autíčko Daewoo Matiz, pak jsme se přestěhovali vlastně do místa, kde jako je docela kopec a mě to docela problém. Takže
Minuta: 4
4 x 4 začal být jako docela docela potřeba, takže Jeep Cherokee takový ten klasický ten hranatý to úplně nádherný design Nissan Terrano, pak Chevrolet Captiva. No takže potom jsem asi nastoupil do dolu, kde jsem začínal na nějakých interních pozicích, takže to bude jaký Ford Fiesta, pak jsem se přesunul na nějaký jako konzultantské pozice a vlastně vyzkoušel jsem si Oktávku a tam vlastně byl pro mě takový Zlom, kdy jsem si jako tenkrát říkal, že radši si vezmu jako nižší auto s maximální výbavou, než prostě vyšší auto s nějakým menší výbavou a zjistil jsem vlastně pro mě to byl tenkrát to bylo největší jako takový. Zlom v tom vnímání těch aut. Protože jsem jako přece jenom jako dostal vlastně jako pozici, kde jsem jezdil jako
Minuta: 5
hodně. Zákazníka mi hodně na nějaké konference a tak dál, takže jsem toho v autě najezdil opravdu hodně a vlastně Uvědomil jsem si tenkrát to jako jaký je rozdíl vlastně v těch autech a v těch třídách a že prostě do třídy Octavia prostě pro mě nebylo dostatečně než že jsem to potom přeměnil vlastně za Passata a pak jsem měl v podstatě už po zbytek kariéry vlastně v Dellu jsem měl vlastně pasáty. Jo musím říct, že to jako z pohledu a s tím pracovního to bylo prostě pro mě nejlepší auto a jaký jsem jako měl na práci. Prostě jako spolehlivý jo, super se s tím jezdilo, vešlo se do toho prostě spousta. Takže jako z tohohle pohledu to bylo dobré je, že proto jsem si je bral jako jich víc jo, no a potom vlastně různě třeba, když se něco pokazilo.
Minuta: 6
To auto nebo třeba naši měli Mitsubishi tenkrát ještě jako vlastně potom Mercedesa měl táta, takže to jsem jako jsi měl šanci zařídit a to už bylo jako krátkodobý to nebyly dlouhodobý jako jako to, co jsem říkal. Doteď tam vlastně ten Mercedes, ten to je takový jako jako jako smutný příběh z pohledu marketingu, protože oni za to samozřejmě nemůžete. Mercedes jo, ale já jsem bohužel ještě ta generace, co zažila ten komunismus a vlastně jako Mercedes má jako takovou tu stopu právě tyhle těch téhle té generace, že je to takový jako auto kolotočářů a mafiánů jo a prostě oni to teď brutálně snaží změnit. A docela se jim to jako daří, takže mileniálové už nemají tenhle ten jako předsudek, ale ale prostě to je třeba zajímavé, jak prostě může to ovlivnit jako tu asi to vnímání té značky, jo minimálně třeba jako regionálně ještě v Čechách.
Minuta: 7
Bavoráky jsem měl možnost jako vyzkoušet, jak už jsem zmiňoval vlastně od toho kamaráda syn Miloše Vranka a tam musím říct, že to bylo jako poprvé, kdy jsem jako zažil prostě radost z jízdy, že to bylo jako opravdu něco jiného bylo tak je to prostě takové auto se srdcem bych řekl jo. Je to prostě je to něco jiného, než to ti všechno ostatní, s tím jsem jako jezdil Ford Mondeo jsem taky měl částečně nebo na chvíli různě možnost vyzkoušet mě nějak neoslovilo. Audiny jsem měl možnost vyzkoušet čtyřku šestku a osmičku a musím říct, že to pro mě bylo jako největší zklamání, že strašně málo místa vepředu přístrojová deska se mi nelíbila jako to úplně mě nějak neoslovilo teda jako obecně jo, i když třeba mojí ženě se třeba a ta trojka čtyřka, jako že jste se líbili.
Minuta: 8
Víc než třeba i Bavorák jako jednička, třeba zajímavý Škoda Superb taky dobrý s tím jak má jako hodně hodně prostoru. Takže jako nějakou historii s autama mám za sebou, vyzkoušel jsem to. Myslím si že ne úplně málo. Takže mám to jako s čím porovnávat a Tesla bezkonkurenčně bezkonkurenčně nejlepší auto, kterým jsem kdy jel. Jo a v podstatě se pro mě stalo ježdění radostí a vlastně se těším na to. Kdy si zase půjdu někam projet. Jo, takže to jako myslím, že asi vystihuje. Nejlépe ten můj pocit jako z té vlastně historie aut, co jsem doteď měl a vlastně ten to ten zážitek s tou Teslou. Jo jinak vlastně já.
Minuta: 9
Nájem, teď mám najeto nějakých 54000 km a jsem za ten rok, což vychází průměrně na nějaký 1000km vlastně týdně jo nájezd. No a tady Tady se do Takže jako není to úplně jako mega hodně, ale myslím si, že to taky není úplně málo. Jo? Taky už tam někdo Jako v těch komentářích jste tu psali, jako že že to vypadá, že jako Jezdím docela dost, takže jako asi jo, no asi Jezdím docela dost. I když jsem vlastně teď se trošku vrátím lasne k tomu videu ze začátku vlastně Myslím si, že to bylo video číslo 3. A to byly ty finanční důvody této Jestli jo. Já jsem tomu měl nějaké jako poznámky od různě od kamarádů nebo je od jiných lidí a když jsem se lekl pustil zpětně, tak jsem si uvědomil, že jsem tam jako neřekl úplně přesně vlastně, jak jsem to jako myslel.
Minuta: 10
Takže tady jde o to, že já vlastně když jsem končil v tom Dellu, tak jsem si měl zažádáno o ten Karlův. To znamená, že jsem si jako zrušil, už je se mi neobnoví vlastně Passat a nechal jsem si jako přepsat smlouvu a stěna Karlova jen co znamená, že bych dostával vlastně peníze místo toho, abych měl firemní auto jo? To jsem tam v tom videu říkal, ale to co jako důležité sdělení, tak je že jsem počítal tenkrát s tím, že půjdu do té trojky, jo, která samozřejmě za líný peníze než to Esko, jo, takže z toho samozřejmě taky vychází i ten leasing, jo, který prostě když bychom počítali je třeba je těch 30 tisíc měsíčně. Jo, tak to na 5 let prostě vychází na milion 800 a to i s nějakým přeplatkem vychází, že by se mělo do té trojky jako vejít, jo, takže to je jenom jako nějaký jako statement zpátky vlastně k tomu k tomu finančnímu
Minuta: 11
video. Který vlastně teď když se na to koukám. Už trošku jako přece jenom svědčí zkušeností toho. Nechrápat nich také tak musím říct, že to jsem úplně přesně nevysvětlil, jak jsem to jako myslel a úplně stejně. Tak vlastně s tím přechodem vlastně na tu Teslu potom, že já jsem vlastně potom odchodu jsem vstoupil teda do té společnosti IT Friends. Kde je vlastně jsme se bavili s Kubou o tom, jaký auto dcera si pořídím a já právě na základě vlastně ta trojka nebyla, že jo. A na základě těch zkušeností vlastně, co jsem měl syna bavoráka a s tím prostě přece jenom stíhat, tak jsem jako zvažoval tu X3. Vlastně, měl jsem jí vy konfigurovat. No asi v plné palbě, co šlo. A vycházelo to něco kolem 1
Minuta: 12
daně. Tak je to vlastně jako jenom 200000 rozdíl. Jo a je to prostě úplně jiná liga. Jo je to úplně jiný úplně jiný vlastně level toho auta, jo, je to vlastně víc úroveň. Jasně toho bavoráka sedmičky, že ho ten rozhovor jako ta a tak dál jo i vůbec jako celkově interiér a další věci jo? No, ale co je potom jako ten úplný jako Breaker je vlastně to, že jsme se vešli do toho supercharge jingu a já vlastně tím pádem mám opravdu tankování jako zdarma kdekoli. Kde je Tesla? Jo a maximálně prostě kdekoli, kde není Tesla, tak tak vlastně najdu čas a nebo třeba nějaký Destination Charger od někoho, takže v podstatě za celou tu dobu toho roku. Co to mám tak jako jestli jsem platil fyzicky, jako že jsem platil za tankování. Tak
Minuta: 13
jako 2000 maximálně. Jo a když se podíváte na ten můj nájezd. A když se podíváte na to, co jsem zvažoval, tak ta x3t plný pověsím jako nejlepší motorem, tak má spotřebu jako něco kolem 10 litrů na 100. Jo? Já s tím mým nájezdem. Je to za pět let. Jeden milion korun, snad pohonné hmoty jenom na pohonné hmoty, nebavíme se vůbec o nějakých jako servisních věcech, jo volej. Prostě a podobné věci. Takže vemte si že jako najednou máte možnost pořídit si auto za dva miliony. OK. Je to jako není to málo, ale za pět let vlastně ušetříte jako jeden milion korun asi na těch pohonných hmotách. Takže si vlastně pořizujete auto za jeden milion korun, který je jako kvalitativně a a prostě vším je úplně někde jinde, než vlastně to co máte na trhu za ten za ten jeden milion. že to je bych
Minuta: 14
řekla jsi jako jako opravdu vysvětlení toho přesně jak jsem tenkrát uvažoval proč jsem šel do té Tesly A vlastně co mě k tomu jako přesně vedlo jo No takže to by bylo na ten úvod. Jako čím jsem jezdil. A co mě vedlo k tomu, že jsem si před tím rokem teda pořídil tu Teslu Model S. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#43 Tesla OS FW 19.4.2 (Mrtvý úhel) | Teslacek

Další video

Roman Vaněk: Zlenivěli jsme natolik, že přestáváme používat vlastní rozum | rozhovor | Stůl pro tři