Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#41 Q&A Kdy bude Tesla Model 3 v ČR | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Důvody proč ještě nemáme Tesla Model 3 oproti “západní” Evropě.
Doufejme, že se můžeme těšit na Q2 dodávky! Více ve videu…

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Máme tu dotazy ohledně trojky jako hodně mých kamarádů, kteří mají asi trojku objednanou, tak tady mají takovou jako. řekl bych to definoval jako takovou jako špatnou špatnou pachuť toho že kolem nás že jo jako třeba v Rakousku a v Německu takže už se dá vlastně v té Západní Evropě že se dá ta trojka objednat a u nás to vlastně i když mají rezervaci Takže to vlastně nejde jo že já jsem zjišťoval i přímo u Tesly studoval na internetu a jako nám Nechci to nechci to, aby to jako vyznělo, že se t-testy jako zastávám jo, ale já jsem prostě v americké firmě dělal vím, jak to funguje a dělal jsem ji na regionální
Minuta: 1
pozici. Takže ono samozřejmá T potom jako řídit tu tu firmu jako celosvětově. Tak to musíte se na to koukat trošku jako z Big Picture, že jo a prostě jít jako po těch nejdřív po těch trzích, který prostě jsou ty jako s tím větším jako objemem jo, to je první věc 2. Věc je to že samozřejmě Tesla nechce velmi logicky aby vznikla jako negativní zákaznická zkušenost Já chápu že pro vás to teď je negativní jako zkušenost tom smyslu že máte rezervaci a že tady vedle v Německu prostě si to někdo může objednat i třeba bez rezervace a vy to máte prostě bůhví jak dlouho za rezervovaný Jenže problém je že si musíte uvědomit že bohužel jako ta trojka Už je prostě Volume nové auto a ta Tesla jako už není jenom o tom že si to koupí někdo kdo tu Teslu prostě zbožňuje nebo kdo prostě jako o tom má načteno prostě spousty věcí a tak dál ale je to o tom že si
Minuta: 2
to může koupit někdo kdo vůbec netuší jak ta Tesla funguje A co to je že jo Jo A došlo podle mě ke správnímu rozhodnutí teda že bude mít ten CT schovej konektor No jo jenomže ty superchargery ale Tescu ještě nemají že jo jo rozhodně ne u nás v Čechách že jo Takže máte Jako velký problém, že nemůžeme očekávat, že by vlastně ta trojka se dodávala dřív, než tady budou jako adaptovaný supercharge, protože si představte si to koupí někdo, kdo se v tom nevyznám a vy máte prostě v navigaci jako navigovat na supercharger. On tam dojede a nepůjde to zapojit, že jo, protože bohužel nebo Bohužel no prostě tady udělaný tak, že že ten many Cars, co tam je, tak je opravdu many Cars, to už není ten jak to máme. My vlastně v těch jako s q x, který je jako dvojitý konektor, který umí být jakmile krev, tak tak vlastně Tesla jo, to už je jenom Mirek, s který
Minuta: 3
umí jenom ale ten už neumí DC, takže to 10. Aha jenom z toho co kg, jo, takže vlastně ten teslák s tou trojkou kdyby přijel dnešní Vestec nebo jak jako nebo Humpolec nebo Olomouc, tak se nemá kde nabít. On to nebude fungovat, že to tady ještě není. Mělo by to být slíbeno do konce března jo, tak jsme u lince na A už je tady vyměnili supercharge. Vidíte tady Tesla 3 model priority. Jo, tohle to je značka šedá a vidíte, že ten ta nabíječka je veskrze dvouma kabelama. Jo jeden tenhle ten tohle to je klasický. Tesla type to konektor. Který využívají současné auta moje a tady je právě to co přijde do
Minuta: 4
trojky a to je vlastně to ta CCS. Tady vlastně. Uvidíte, že tohle jsou datový a tady tohle to jsou proudový. konektory podle je právě jeden z důvodů, proč do Čech ještě nepřišla trojka, protože to nemáme předělané, že jo a další věci je, že tady tohle ten nápis a tady proto, aby když někdo přijede na ty supercharged, že jí tak aby šli s těma starýma, tak aby šli vlastně na té jiné stojany. Než tyhle protože potom trojka může samozřejmě být jenom tady u tohodle. Jo další věc je servis. Jo? Ten servis tady ještě není. Máme ho slíbený zase v březnu by měl být, takže dává to přece smysl jako ve chvíli, kdy musíte si uvědomit, že vlastně Tesla S konvertuje Z jako High Price
Minuta: 5
Low Volume, to znamená z vysoké ceny nízkoobjemové ho auta automobilky cenový vysokoobjemový a to je úplně jiné jiná písnička, že jo, jo i třeba ty týmy jo. Bavil jsem se s kluky. Jestli a ty prostě od té doby, co se začíná mluvit o trojce teď jak už to začíná, tak začínám být čím dál jako víc, tak je tak vlastně, oni mají denně prostě x mailu jenom o tom, že jo, jo prostě a vemte si, že tam jsou dva, že jo, jako doteď byly dva vlastně a teď najednou. Prostě se z toho stane high-volume, že jo. Další věc je ta předávka. Jo, jak jsem říkal, jako v tom videu, kde se to koupit, tak když si to jdete převzít, tak musíte jako za other Europe, což jsme my Maďaři Poláci prostě Slováci všichni vlastně kdo nemají to oficiální zastoupení taky Adriano. Takže všichni mi tyhle ty other Europe si jezdíme přebírat jako auta do toho burku, no
Minuta: 6
a teď jako Ok US ale u trojky. To přece nejde. Ty jo ty takhle jako já jsem tam byl a už to nebyl takový Experience, jako mi vyprávěl i ty co měli jako ty, co si kupovali jako auto třeba před dvěma lety, že jo, kdy měli na ně opravdu Já jsem tam přišel říkám, jak dlouho zůstane. No tak jako 45 minut max, jo? Protože tam byl tam čekali další lidi, že jo. Prostě jak se začíná jako prostě ten objem. Jaký jak začíná narůstat, tak se to logicky nezvládá jo? No a to samé je to s tím jako jsou nějaké spekulace, tak si to koupím v Německu nebo v Rakousku. Bohužel mám potvrzené jako i když to nějakým způsobem zprocesuje teto objednávku, tak jakmile se zjistí, že ten subjekt, co to objednává je v České republice, tak se počká s tou s tou výrobou s tou dodávkou až do té doby, než to do té České republiky bude otevřený, takže teoreticky možná pokud vám jde o to jako utratit
Minuta: 7
peníze. Tak to by možná šlo jo, ale dodat auto to rozhodně nepůjde, jo, nepůjde to dokud to oficiálně neotevřou, dokud nevyřeší servis, dokud nevyřeší nabíjení a dokud nevyřeší, kde to auto budou přebírat ty lidi už musíme si uvědomit, že? Opravdu se jedná jako mám informace o tom, že by jako mělo být cca jako asi 800 rezervací jako já tu trojku jenom prostě v Čechách, že jo, jo. Takže Uvědomte si, že to je v podstatě dvojnásobek toho co tady dneska jezdí by mělo najednou vlastně do Co dodat, že jo. No jako kde se to bude přebírat, jo? Takže tohle všechno se musí vyřešit. Já chápu, že to není jako jednoduché to překousnout jo, ale prostě Holt jako je to ve finále, je to vlastně pro dobro, jako těch těch uživatelů. No aby neměli špatnou zkušenost jako experiential. Custom Experience fakt
Minuta: 8
o zákaznickou zkušenost, protože prostě samozřejmě s tím jak se zvedne ten počet jak se zvedne i počet havárii. Zvedne se počet jako řešení na servisu a že ten servis a opravdu důležitý prostě jo. Super čas, že jsou důležité. Jo a i to předávací místo je důležité i to narůst. Nárůst vlastně toho týmu je důležitý, takže prostě jsou to kroky, které musí na sebe navazovat, takže vydržte to chápu, že to není jednoduché. Ale prostě zase na druhou stranu, já chápu tu testu, jako proč to dělá jo? No. Dokážu si představit, že tohle video vzbudí nějaké emoce, ale holt jako o tobě život. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#40 Kde a jak koupit Teslu Strategie část 3 | Teslacek

Další video

Pavel Šíma: Roivenue - Startup není nikdy za vodou