Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#32 První Tesla Model 3 v ČR (USA verze) | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Moje první rychlá recenze na Tesla Model 3. Bohužel zatím bez projetí.

Děkuji společnosti Protech-e za příležitost si to natočit.

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, takže máme tu úžasný okamžik, kdy je poprvé asi Tesla model 3 v Praze. To jsem si samozřejmě nemohl nechat ujít a děkuji moc teda firmě protech, která mě umožnila si to natočit a pro jistotu auto, kde to auto do 30. Ledna by mělo být snieg vidění. Jo je to teda americký model, to znamená americký typ nabíjení, jo, ten pán musím jít učit redukci, znamená to taky Americká simka. Takže on tady nefunguje internet vlastně v autě. Jo a takovýhle a je to jeden z těch prvních modelů, jo, což je vidět vlastně na těch sedačkách. Je to vidět i na nějakých jiných věcech, ale nicméně jako musím říct, že jsem se toho hodně bál, protože jsem o tom něco jako slyšel, že to je prostě jako velký přechod jako z SK do té trojky a není to tak jako takový, jak jsem si jako představoval jo, protože jsem se bál, že to jako opravdu hodně dělané Low
Minuta: 1
cost. A ty dveře se docela příjemně otvírají. Příjemně se dovírání velmi podobně, jako to jako to Esko a ixko. Takže tohle jako není to vůbec respektive speciální, hlavně zepředu to vůbec není jako nevnímám to jako nějaký jako low-cost auto, jo. Jediné co teda tak ten kufr. Jo ten je teda opravdu jako. Ten je prostě malý. I když zase taky jako Ono, když člověk přejde dají z toho kufru 700l, tak samozřejmě je to Je to prostě šok, jo, hlavně jako speciální vlastně to otevírání celý dveří oproti tomu, když máte jenom jenom vlastně ten Hatchback, tak je to prostě rozdíl jo, ale určitě jako na takový to prostě ježdění po městě pro manželku a já pro nějakou menší rodinu bohatě dostačující. Jo jeli, že se tam vejdou mám z toho velmi dobrý pocit. Jo
Minuta: 2
je tam spousta věcí, kde je vidět, jako že to prostě furt na tom makají a vylepšují a už aby tyhle ty věci přišli do iskp, jako což se očekává snad teda ke konci roku 2019, že by měly být nějaký jako brutální refreshovat s těmi novými technologiemi. Bohužel jsem si to teda neměl možnost jako projet. Ale tomu se určitě někdy dostane, no. Takže tady máme zezadu. Já samozřejmě největší rozdíl největší rozdíl oproti Esku a x. A, to je ten kufr jo? To je opravdu malinký. Takže když si to otevřeme 1x to otvírám se otevírá ten zadek. ale je tady prostě ten kufr je opravdu malinkatý. Jako samozřejmě dostanete tam docela dost, ale je to takový trošku i praktické, protože vlastně Musí to
Minuta: 3
tam takhle dávat jako šoupat nemůže brát shora tady je. Taková zajímavost, že to je takový průhled. No vidíte. No a jinak. Tady klasika vlastně je tady je tady dekl pro někoho další věci, že jo, tady je prostě obrovský obrovský prostor bratru to bude tak dobrých sto litrů. Myslím. Jinak celkově ten kufr jako není to malé, ale spíš jako že to tam bude blbě dávat no. A to samé i když byste v tom autě chtěli spát. Tak vlastně tam akorát strčíte rovinu prostě. Ale holt to jako je taky levnější auto, tak prostě není to tak super jako hezká menší
Minuta: 4
rodině to úplně bez problémů musí stačit. Nabíjení taky trošku jiný tady odkrývá celá vlastně tohle. Ta část taková stříška. Což Upřímně řečeno je zase velmi praktická, protože se nad tím portem udělá taková stříška, jo? Jak vidíte a tím pádem na to neprší a nesněží jo. Což Upřímně řečeno je trošku jako chyba současného designu, který to tam nemá vyřešené. Jo jinak Tohle je vidět, že to je teda americká verze. Ta Evropská tady bude mít právě to co kg za tady tu klasickou Teslu a pod tím moc těma si ten seitan Ale jako šikovný, no. Co se týká Vršku? Také tady vidět vytápění. zadního skla, jinak celoskleněná střecha auto s takovým
Minuta: 5
tím měděný pokovení mjolby, aby vlastně je minimum světla teplá vlastně hlavně dostala dovnitř. Jo a jinak tady je vlastně systémy. Stejný mikovicka hezká. Akorát, že tady je teda vidět, že už má víc a víc topných a senzorů a já tady má nějaký čidlo, který který u mě není r25, kde tady je vidět, že je daleko míň těch ti vyhřívacích drátu. že Novější hardware, ale jinak tyhle ty věci jsou asi všichni stejný, co znamená jako že tady kamera vztah tady kamera. Stejný
Minuta: 6
to co je tady jiný, tak je by měla být někde externí anténa na Bluetooth, jak jsme si říkali. A týká ukázat ještě celé kráse Dneska byste zmáčklý čekám. Teda máme dost aplikace noseda nebo z aplikace. To je v pohodě, ale tohle je co šikovného. Tohle mi tohle chybí na tom Tescu. To jsou vlastně držáky na držku. Pěkného to vychytali dobře. Tady tohle ten rozměr by měl být letecky vlastně do jako do letadla, takže kdyby měl malinko jinak
Minuta: 7
teda děkujeme. Autosalonu za to, že měli možnost autosalonu protech přidali možnost se se na to podívat. Designové je to fakt pěkný auto. Uvedený ten předek vypadá dobře mohutně. Přitom je to je to malý. Je to prostě není to velký jako to Esko daleko líp se s tím bude parkovat. že takhle vypadá otvírání je také zamáčkneme a právě teď jsem to udělal špatně protože teď vstávám a aristote to nemám za co chytit takže musí se to dělá obráceně Jo to znamená Dokonce to
Minuta: 8
zavřu ať správně to dělám palcem Jo a tady rovnou si to chytím tou rukou a otevírám Zkusíme zadní sedačky byly hodně kritizovaný. No úplně v pohodě. Tady u těch novějších modelů tady tohle to má být daleko zvednu těší, že jo. Je pravda, že tady mám jako místo a to u těch novějších sedaček je vlastně ta sedačka je víc takhle zkosená, jako že má tady je vyzvednuta a že to jako příjemnější. Jo tady tyhle ty první první modely, tak je pravda, že mám nohy totálně ve vzduchu, jo, takže Není to úplně není to
Minuta: 9
úplně ideální, jinak popírání. A dobrý, co se týká. ostatního celkově z toho mám dobrý pocit. Jinak tady vzadu Je to teda. No. Je to spíš pro mě tak na na dva palce. No na dva prsty. Jo tady ale jako místo tu je. Takže je to příjemné m183. No takže 200 dvoumetrový člověk. Nevím nevím teda tomise jsem asi nevešel dozadu. No tak tohle je úplně pecka. To se bude líbit mému kamarádovi, co mám objednanou trojku a tohle mu přesně vadilo na Esku, že to tam není. Takže jsou tady už štelovatelné vlastně pásy u řidiče i spolujezdce. No tady máme další pecku, co
Minuta: 10
v Tescu ani fixku nenajdete. To je držáček vlastně na na šaty nebo teda háček o stěnu na oblečení nebo na sako jo? To mi to mi hodně chybí teda v tom v tom hezky icu. A to všechno přijde v dalších verzích. To je úplně jasný, no. A další věc, kterou jako v Tescu ani šířku, nenajdete je vlastně Prostřední Prostřední panel. Asi super věc jo držák na dvě na dvě pitíčka, podle mi teda taky chybí Nicméně Jak je vidět. Není tady díra na lyže. Jo na to pozor to žádná Tesla nemá zatím asi Prostřední vyndavací část na lyže. Jo musíte schopnosti jednu ze sedaček
Minuta: 11
a tam to dát nebo na střechu, že pokud se to na lyže. naložit rád lyže dovnitř se dotýká světýlek horních, tak jsou vlastně stejný princip jako u SK Jiskra, to znamená vy také zmáčknete vlastně ty oceli, takže další věc je, že ten prostřední panel má výrazně víc místa na nohy, protože tady vlastně není jo. Je to je to vlastně jako takový za kosení dovnitř a díky. Tomu je tady daleko víc místa na nohy v prostředku oproti skleníku. A tak jsme z Trojice. Jako
Minuta: 12
musím říct, že je to fakt úlet, že vlastně tady máte. Jako úplně volno, je to takový zvláštní, no. Je to prostě najednou. On tady nic nepřekáží prostě máte jako super výhled. A ten jeden displej je takový mi jako teď to zrovna přijel tím s kým, tak je to takový jako brutální srovnání, jo, ten display je prostě výrazně menší. Samozřejmě je to je to teda na šířku místo na výšku a ona mi to asi jenom přijde, protože podle mě to je jako já se17k stejně jako v tom Tescu, ale jak je to v tom Tescu. Na stojáka prostě tady ještě ten displej tady. Nevím prostě mi to tak nějak jako přijde. No ale jako tady prostě třeba tenhle ten úlet jako s tím že Takhle máte řešení. Prostě ovládání to je Prostě psycho. Jo? To je fakt sci-fi, jo,
Minuta: 13
že vlastně vy si vyřídíte a fakt to funguje neuvěřitelné, že jestli jako říkáte kudy ten vítr My it. FIFA Kde je fakt jako musím říct, že tohle teda inženýři myslel jako neuvěřitelně. Kde to vlastně tady z tyhle těch lištou tady o tady odsud fouká ten vítr. Mám asi jednotnou jednu lištu já tak se ovládá ovládá s tímhle tím. No jinak právě tady museli inženýři asi vymyslet, že museli rozdělit a sněží tady v tom zkoumat a ixko. Tady máte displej, který něco říká. A tady máte displej, který říká něco jiného jo, jak je ten entertaiment. A tady máte vlastně Tak jo, takže tady je to udělané tak, že tady vlastně ta část je jakoby vlastně ta kopie toho co má to Esko CSko. A tady je vlastně ta část, co říká jako
Minuta: 14
ten Entertainment systém a tak jo, no tady z toho je právě krásně vidět ten důvod. Vlastně proč musela Tesla jako přejít na ten jednotný systém a proč se s tím trošku prala, protože tady samozřejmě tím pádem je musí být vyřešený trošku jinak to ovládání těch aplikací. Jo a tak dále. Jo, že vlastně se to všechno objevuje na tom jednom displeji, jo? Jinak tady jako tyhle ty tyhle ty věci vypadají jako poměrně poměrně stejně schválně se podíváme na spotřebu, co má poslední ani tady s tím někdo jezdilo poměrně hodně si to někde zkoušel evidentně tady dáme posledních 10. No tak to je evidentní, že na to někdo šlapal to jedno. No, ale je zajímavé, že tady Jo jasně. Ono to je americká verze. Takže takže tady nefunguje evidentně Eventy tady nefunguje
Minuta: 15
místo na hlavu poměrně v pohodě. ako tyhlety je tyhlety prostě Věci jako my nepřijdou nějaké jako špatné nebo jako nedodělané nebo jak bych to řekl jako skleněná střecha taky dobrý sedačky. Prostě jsou samozřejmě trošku horší než než je. Jsou v tom Tescu, ale ale upřímně řečeno jako není to nic prostě. icicle závratného tady vlastně odpočívadlo je odpočívadlo na mobil jo nabíjecí port a je tady je klasika podle té trošku, ale jo, už to taky vy to už to taky vylepšili. No to je hustý, už to
Minuta: 16
vylepšuje už to nenechává potiskem. takže tady je vlastně Tematický opereta Praha, tady ještě další jsem prostor. tady má takový jako zajímavý ten že vlastně ovládání ovládání dveří je tady tímhle tím tlačítkem izoelektricky ne mechanicky otvírané takové jako specialitka jinak tady vlastně
Minuta: 17
screen zvládání a dělali tě podle kolečkama což mi přijde Teda upřímně řečeno lepší než v School Děkuji docela logicky rozumný Jasně, no, to je nej. Zdeni internet, takže se to nedokáže spojit. Za chvíli mi tady zase něco tady. Tohle to je právě ta vychytávka tím jak mají vlastně strašně málo ovládacích prvků, tak vlastně i zrcátka nebo se ovládají tady tím. To znamená, že když jsi tady jo. e.t. Psycho
Minuta: 18
Tak jsi přece jenom na levou stranu a to samé vlastně na druhé straně. jasně, no strašně jednoduše vyřešené, že vlastně všechno ovládáte jenom k těmhle dvěma. Jo? Tady je ty tady tyhle ty páčky. Tak ty vlastně jsou podobné jako u mě, akorát, že tady jedny rozdíl, že vlastně tady vidíte tu ten symbol vlastně toho autopilota, tak tady se dělá dvakrát dolů se zapíná autopilot. Tady chybí vlastně tady tohle. Ta páčka jako proto autopilota. Jsou tady vlastně jenom dvě. Jo? Takže všechno je brutálně zjednodušené. A musím říct, že to jako fakt působí
Minuta: 19
to na mě dobře jako to auto prostě na mě působí dobře. Není to nějaký jakože a naopak teda fakt je zajímavé, jak jak vepředu prostě máte. Máte volno a a je to prostě pecka vám líbilo moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál, začněte odebírat u stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít náš referát kód, který je dostupný dole v komentářích. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

#31 Tesla Mobile App 3_8 Media | Teslacek

Další video

#33 Teslou do Rakouska na hory | Teslacek