Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#258 Petr Mara: Tesla mě nebavila | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Velice pohodový rozhovor s @Petr Mára , kde jsme si povídali hlavně o důvodech proč prodává svojí Teslu, ale také o autonomním řízení Apple Car a novém revolučním čipu Apple M1. Chtěl sem dát příležitost Petrovy “obhájit” se proti Tesla Ultras 🙂

Obsah:

00:00 Ůvod
00:25 Proč sis pořizoval Teslu?
01:24 BMW vs. Tesla
04:03 Mára vs. Tesla Ultras
06:20 Autopilot Petra zklamal
12:44 Petrovy problémy s Teslou
13:44 Kdy budou auta řídit sama?
14:46 Tesla není zábavné auto
19:41 Tesla nemá kvalitu jako prioritu
20:45 Spolupracuješ s Automobilkou?
24:17 Dan Vávra vs. Petr Mára
30:39 Nesvazují tě spolupráce?
34:10 Práce s Hejtry
36:45 Koupíš si Apple Car?
36:52 Vize Elona Muska
37:49 Budoucnost autonomního řízení
38:20 Co říkáš na Chip Apple M1?

Automatický transcript

Minuta: 0
Tak ahoj všem z vás tesláček mám tady jako Hosta Petra Maru. Ahoj. Ahoj díky za pozvání mokré, takže při využil bych toho, že jsme už spolu jako mluvili jednou, když tak byste to nevěděli, tak to dám jsem tady odkaz na ten rozhovor a tak nebo navážím volně, protože ty jsi tenkrát, že ho měl poměrně části je myslím, že to bylo tak já jsem to co já dělám je snaha pochopit různých odvětvích elektromobil tabella oblastech jsem se nevěnoval respektem. Já jsem tenkrát možnost vyzkoušet citrón a Jaguar i-pace a říkal jsem si. Pokud chci to téma pochopit, abych měl vybrat to nejlepší, co na trhu je proto jsem si vybral Teslu, protože si vybral model 3, protože byly navýšeny nejdostupnější. Mně se líbil nejvíc mise z tý hře.
Minuta: 1
Co dnes aktuálně nabízí tři líbí nejvíc Extreme driving on autopilot a a mělo Track. Mode jsem ti dal dobrý. Tak to co se mi líbilo na klasických autech nechtěl zažít v rámci elektromobility i n. E. Automobilky se blížily tomu, co Tesla nabízela za mě dneska s pěkně, co v ní mám tady mami. BMW se svojí troškou, které na tom strašně dlouho vlastně takový jiný jiná věc, jako by ho chce kouknout, na je to tu trojku v trojku. Já myslím si, že i osmi. Snad už to skončilo a nebo má skončit u trojky bude mít nějaký ale to je půl roku stará informace. Když jsem měl
Minuta: 2
Do fabriky jsem to pochopila, že budou dělat nějaký jako bluda pořád ve vývoji pořád a budu dál prodávat, ale já jsem celý ten směr ty věci pochopil tak, že chtějí nabrat nějaký se podíváš na trojku, která jsou je má prostě elektromotor baterii a předpokládám, že vycházejí z toho co se naučili trojice na osmičce. Takže já jsem to pochopil, že to tak jako inkubátor by měl dát nějaký know-how proto jak se posunout do jako tisíciletí je schopna konkurovat teď tady toho i a dostupná, takže auto vlk jako BMW nechtí cestu, ale děláme auta a vy si vyberte co chcete jezdit baterie benzín diesel a nebo jestli prostě to bude nějaký ceny nebo v budoucnosti, že ne. Myslím si, že o ní bude chodit. To je tady jediná jediná varianta, ať si zákazník vybere a měj se Mirek.
Minuta: 3
No tak jako jak jsem pochopil, to je strategie, tak je to nějaký ten jakože jakože kompromisy. No takže bezpochyby bez pochyby, proto jsem říkal jedinou Jediným směrem, který dává smysl pro tu značku koncentrovat jo, což je jedna věc, jak to vnímáš, při kterých se pořád lepší než z oboru. Ale za mě jiný pohled může být klasicky zákazník, který prostě chce auto, který po městě na baterku a protože já to měl hubu, protože to auto pro rodinu a tady jsem vám děkuji auto města i trojku a najdu nechodí máš úplně priority pro děti do školky.
Minuta: 4
Dobít vypadá hezky je zajímavý. A ptám se co bude v už já jsem se tak ho začnu skládat do toho hardcore. Tesla jádra, já díky jsem pozval Dobře. To jako fakt není vůbec možnost mluvit o Tesle. To jako já jsem právě říkal, že bych ti dal jako prostě jako nechápu, že se nelíbí, jak je formule. Mě to prostě baví se na věci koukat různým pohledem pro zákazníka, proč mít zákaznici mi hrozně blbě. Já si nemyslím, že Tesla je nejlepší hudba pro každého, protože prostě není. Já jsem že žádný jako jako Neexistuje nic co přesně tak co není pro každého je pro zákazníky a
Minuta: 5
Comunite pro mě to strašně zajímavý svět jako moje taky byli ultraslim. Pokud nemáš a pojedeš Prosenická a blbec a tak dále. Jo? Stejně jako jádro Matesa komunita, která není součástí. Já dřu pochopení si takové dojezd na auto chce Colu technologii a pro něj Tesla nejlepší a je to úplně v pořádku, jo, ale jenom jediná správná značka, pokud se jede na baterku z není pravda. Je to super. Má to některé výhody nevýhody a mě na to baví se dívat spolu, tak ty děti do školky nepotřebuji teď jako člověk, kde jsou to věci, který to strašně dobře. Parkujeme to taky místečko, kde se trošku Jsme nervózní dobře, jsem tady.
Minuta: 6
Jo a každá tak mi tam má nějaký jako to dokáže být trošku to je zase jako tu věc posouvají dál, protože jsou schopné lidi, který se koupe a já natoč nějaké video o tom říkat, prostě už bych si nekoupil. To jsem u tety jsem si koupil u mě to hodně spojený s fotrem, s kterým vlastně nejsem úplně spokojený na dost a pro tu tady prostě nejsi. Je to nezvedla a půl 3, kterou třeba bych tam byl do toho dostat absolutně jako v pořádku. Co to dáš mi komentáře, ale prostě máš nějakou zkušenost, kdyby jsi dnes tak myslím si, že kdybych si koupil testu bez vosku Long Range, tak bych to auto asi vnímal jinak než jako člověk, který já jsem fakt kašlu a maska vnímal.
Minuta: 7
Ti naslibuje hory doly, za měsíc. Už to bude jako jo. A není to tak prostě je vole. A ty jsi ten působit jako nějak trošku fungovat, ale občas si to prostě nějakou prasárnu. Nechci tohle jezdit. Jo a můžeš nazvat verze. Jasně teď vlastně. Nevěřím tomu, že ta technologie někdy bude dostupná, tak aby si se mnou do aut nebo následcích 10 letech. Byla jsi na takové úrovni, že bych si sedl do auta v Praze a Dojel jsem do práce to nevěřím. Věřím, že jsi v práci za pět let bude chodit, že ty budeš pěkně číst knížku, ale taková ta vize, že s tím budeš prostě všude, ale jsou to asi to tak má být jo, protože aby jsme se bavili, co budu dělat. Až budeme i když to bude řídit samo chápu. Americká přestala Kalifornii prostě, když prostě San Franciska poprosili dálnici, tak asi ano a pro mě tam budeš. úseky
Minuta: 8
kde ti prostě vláda řekne tady můžete jet na autopilota My jsme s tím absolutně v pohodě jo ale není to o tom co je to tak mi to tam ukazovali zastavit na stopce že ti to odbočíte rok starý demo ukazovala ty koukal jsi na ty videa Co Co A jako postu ty co mají tu bednu Fuso tréninku Viděl jsem pár že to vypadalo to dobře v takové ty hezké věci a jak je shanu reakci jo ale tady jeden zásadní rozdíl který si neuvědomují testuje konkurenci která vyrábí auta 30 40 let tak vlastně očekáváš nějakou úroveň a jakmile u nás jede taky se řveš nebo prostě pokud ti pošlu nějakou chybu tak mluvím jako malé dítě které se učí dělat jako start-up a máš teda dost každý blbosti které udělají Ale to prostě není kompetitivní srovnání já v té jsou strašně ten kdo to co dokázali zajede se to je neuvěřitelný Myslím si že žádná Sika Konkurují
Minuta: 9
to nedokázal si v 1
Minuta: 10
důkaz, že to najelo tolik a tolik kilometrů, jo? Takže jako já s tebou souhlasím s tím, že samozřejmě úplně jiný pohled na to, že The start-up a každý na ně kouká jinak, že se jim něco do pokoje a samozřejmě přesně jakmile těm automobilkám velkým prostě se něco nepodaří, jakým to všichni všichni jako nejste na to, asi bych si taky dokázal představit. Ono zase na druhou stranu, ale jako nemůžeme se divit, když vlastně jako že o 10 let říkali týden, že prostě že to zkrachuje, že jo, že to nemá budoucnost a tak dále. Takže ono taky ty světla to chápu, já jenom vysvětluji, že že že prostě potřebuji předtím a to byla ty jsi ty. Jasně, že když jsi byl David. A ty se chováš, tak jsem to zpátky vrátí facku, protože můžeš jako ohromně na fotce. Nebo nemáš nafouklý akcie. A rozumíš vyroste a už jsi velký hráč, jo a já jsem to ani nevnímám čas pěkně proti jiným automobil tam nějak útočil mě spíš No spíš př. Dát
Minuta: 11
zpátky. Ale chápu to jenom jako rozhodně akorát do té Audiny, že krátce potom co oni udělali den, tak ty prostě všechno je to úplně ukradený nebo co já nikdo jiný ho dostanu pozornost tam a zpátky. Víš jako make NPC. Prostě všichni vědí, že obě dvě ceny soutěže. Je to tak ono totiž i když mi tady dělá drifting normálně náklaďák, teda opravdu jsou naloženým autem. To
Minuta: 12
se teda Ultra 100, no, i když jsme se viděli poprvé, takže se o tom Už bavili a ty jsi právě jako říkal něco o tom, že žena se ti lekla, že že prostě to někde v tunelu na to handle, samozřejmě, to je ten Ghost jakoby v.o.s. Positive vlastně vyhodnocení, to je to s čím se buduje přitom vyhodnocování každý inteligence. Prostě ona je nějaký procenta a je potřeba to dotáhnout právě na těch nejlépe 9. Nevíte podobné věci. To znamená, že opravdu je to třeba jedna z milionů Chyba ne prostě, že jo jedna a samozřejmě. Ten positive vyhodnocený, tak ono to auto se chová divně a proto je tam napsáno teta. Já si myslím nebo jak Já jsem to vnímá, jak jsem to pochopil, jak ty jsi už tenkrát jsi říkala, že to bylo autopilota měl jeden problém jako technického rázu při tom Thomson. Displej,
Minuta: 13
teď se mi to jako nefunguje přední motor a tak dále. Jo, to byl takový ten Teď zase že prostě upřesnit auto na začátku prostě úplně stoprocentní zase je to každý automobilky, já jsem prostě jenom smůlu a to je prostě jako blbě, jo. Tak tuhle věc. To je teď úplně jiné, než máš prostě telefon telefon. Teď můžete stáhnout hry do auta za jízdy, tak to máš ten pocit. Jo a já jsem tady tu slušnost servisem servisu vůbec jako nic bych neměl jenom prostě máš nějakou zkušenost teda řeknu, že ti dám vědět celá rodina Alza, že s tebou tak z toho prostě nemá dobrý pocit. Jo to co říkáš poslal. Nevím, co se mi stalo x-krát, že prostě to přesně to co se děje, že jo. Já nechápu, proč se učí a prostě aby jela dál, když jsem nic tak to já to plně respektuji regulátor. Chvály
Minuta: 14
tu situaci, kdy se k No mně to je to funkční na 99,99% a to jednu chybu, jestli uděláš člověk nebo Ajaj. Tak už berem jakože v pořádku, což pořád. Jasně schválí, tak co se bude dít když tak udělat tu chybu a jak se budu se ti to líbí se mi rozumíš, já vlastně jeden z důvodů, proč vlastně takto chovat a odcházím 24 mít čas, nějak se to vypíná nepoužilo. Tak to jo, ale prostě to se zjistí, že je mít vlastní kontrolu a už je zase to taky není špatný. Jo a tam si myslím, že třeba jako absolutně Chci ti můžu nabídnout ten klasický automobily zážitek a znova můj v krámě bavili auta, který byl jako zábavný jako s charakterem, jo? A já jsem v tom jednom videu jako říkal ruce, aby mě pustil, že nepotřebuješ
Minuta: 15
a jasně taky jako ale jsou auta, který mají řekněme jinak nastavený podvozek a chovej se trošičku, jinak to je jenom jako můj osobní. Jako přístup očekávání od toho, když se mě v autě co od něj chci. No jako musím říct, že tímhle tím si na zvedl ze židle mě teda u tebe také vymazal z toho říct říct, že nemá A co je tohle jako pro mě to ale protože že jo, než to ještě prodáš, takže si ho tady na Strahov si ráno zapnout a blbnou na Treku Hanu, že jo, tak to úplně mi jako k sobě nepasují. Vždyť
Minuta: 16
já jsem to tam já jsem to tam jdu vysát auto, takže prostě včera přesně to je to ten Drift. Mod nastaví se chceš podvozek a řídíš, tak Mario Kart to zjistil až pozdě, že driftuje, ale to dělá celé ta technologie za tebe. To není jako driftování. To je dobře, ale už jenom jako střediska toho, že jsou ty nemáš spojku plyn a takovéhle věci. To to nemůžeš nastěhovat. No jasně, ale já jsem to nemohl jsem to srovnával tady třeba z tisk a když půjdeš rychleji, takže ti budu reagovat brzdy, tak je to taky něco jiného. Prostě máš to nějakou prodlevu a znova. Teď to auto není dělané na to, aby ses mě blbnout a prostě auto proč je tak teď to jde z bodu. A do bodu B z u toho něco netflixu budoucnosti říkám máš nějaký jako u u u u u u zákazníka, který se na to podíváš a zrychlení super, jako je to. To že na každém
Minuta: 17
semaforu to spálíš, ale upřímně si to dáš za tři a půl 4 nebo za pět je víceméně jedno, protože ty jsi za chvíli padesátce dneska jako na to, že foto tě nebude bavit 10 let, že prostě si to odpálí všichni v tom autě s pohodou, že jo, protože to na to v tu chvíli je to podle mě není pravda. Jo To jo Právě díky tomu nic tím podvozku a jako nízkému těžišti mně a prostě tou nastavení, tak je to sranda je v zatáčkách a tak jo, ale jestli nízké těžiště má každý mobil. No tak jako rozumíš mně už začíná být jako není to úplně tak jako my standard. Jo máš automobilky, které pořád ještě ty baterky někteří dávají nahoru a tak dál. Jo, takže není to úplně dobře, ale Honza motory dávají. Třeba nejsem úplně jako v těch kolech a tak dále, takže prostě Tesla v tomhle tom jak průkopníka. Jednak to má někoho nejlíp si myslím v současné chvíli, takže jako rozhodně si myslím, že z elektromobilu. Nejzábavnější
Minuta: 18
čím jsem aspoň jako jo, jako z toho vychází jo jako zase v tom v tom poměru. Takže jako to to určitě jako pokud jsem v autě za jeden a půl milionu, tak asi asi máš pravdu. No jo, jo. Že prostě mi přijde trošku jako neříkám, že to je auto z bodu. A do bodu B to potom právě a to nemusí být, že jezdím každý den, tak doufám, že tady v reklamě na dobře.
Minuta: 19
Jasně, že seženeš dražší elektromobily, které jsou zábavnější, jo. Takže pokud to srovnám, jak to říkáš ty a znova pokud si dávám pohled zákazníka, já jsem ten záruky je s něčím jiným, tak prostě bude žít něčím jiným a to není jako to nezdá, že to je špatná značka nebo že prostě by si lidi neměli kupovat. Ale zároveň nebudu říkat jsem z toho úplně jako páv a je to to jediné, co správný, protože prostě to není hrozný bažanty a hlavně každý má stejný vkus jakoby na cestě na tom líbilo teda jako jedou být tu vlnu jako hrneme to kupředu přes den nějaká chybička Hooker každá firma má něco tak jako, že když bys řekl ten Apple, to já také tohle je vlastně jako prostě po roce o něčem. A kdo to říká
Minuta: 20
o tobě nebo To máš taky plné for a nebo jako prostě si říkám, tak jako Apple. Prostě by měl dělat jako kvalitní produkty a tady to je prostě blbý kabel, který by který mi prostě jako měl tohle jako že by to mohli udělat líp, že jo. Hele Jani, já jsem se nikdy kabelu nedostanu tuhle stavu. Na druhou stranu není nemám 1x LED, jo. Takže prostě to může být ta situace a zase Najdeš něco jiného a a kynuté maska. A ty teda, že jsi vysvětloval, že prostě z toho YouTubu s reklamou prostě nedá úplně uživit, že jo v Čechách, takže je potřeba potřeba nějakým způsobem spolupracovat. Takže ty děláš jako jsem koukal
Minuta: 21
na Instagram ležet. Práce s automobilkami jasně, já jako moje vize. Aktuálně pro mě práce v pondělí ráno přijdeš do pátku pracuješ můj cíl trendech teď funguje, že chci 80% videí mít sponzorovaných to se chci tam dlužnou reklamu, kterou já si domluvím na reklamu z YouTubu přeje Jirka. Zklamání je asi jako 10-ti na toho, co jsi schopen se ve svých státech, tak buď to necháváš YouTube, ať si tam dává reklamu a nebo jsi schopen si prostě sehnat klienta a co tu reklamu si domluvit sám a principu těch několik do máš totiž o něčem. A dáš tam vložíš tam tu rekontrukce u té Tesly hodnoty ppm a je tam zásuvka zákazníky může přeskočit. A nebo si to řeknu poslechne, to je prostě už jenom jeho volba a domluví Si. Sám jsi schopen zavřený podmínky v případě, že ti to prostě pošle na konci měsíce pár tisíc, ale člověk to abych vysvětlil to fungování a YouTube pro mě dneska je práce, není
Minuta: 22
to. Nejdou záliba. Je to prostě něco co čteš. Peníze dneska nákladů technika a já stejně automobilek konkrétní automobil celý celý ten model jako takový a to něco co je jeden z týmu, který mám, ale není to jako recenze není, tak on Novinářská recenze, protože to nemůžeš dát, aby která je jako paid promotion. Že jo, to je blbost, co to znamená. Spíš je to o tom, že ty myslíš nějaký koncept, jak to jde auto v nějakém kontextu co nejdříve víš? Já nemůžu tady to řekl, že to auto je nejlepší, protože dělá tohle a tohle předtím pod kopeš sebe a co je za vtipně to nevím, jestli ty lidi uvědomují ani u toho by to nechtějí ani nechtěl by někdo přišel vychválit hustota.
Minuta: 23
Každá automobilka ví, že tady ten Vůz má nějakého zákazníka, to co já dělám je, že se snažím najít. Jaký zákazníky je pro ten daný model a já to dělám, když někomu Doporučuji. Buď rád pro tebe a mě baví vlastně jako produkt a přemýšlet, komu je určena pro koho už není to je jako prostě to je zajímavý, protože ty pár už věci dohromady. Jo a to si myslím, že to co já umím a to co stahuje určitou část klientelu ke mně, prostě já bych se taky nevydá dělal, ale samozřejmě dělám spolupráce. Já už bych si to nedovolila. To je to jako já to vysvětlím. Viber fungují, buďto to akceptujete a líbí se vám to nebo to nechcete a super. Tak na jeho tvůrce, který vás bude bavit jo, ale stejně prostě nepřiznal a použili to rozbitý Tosca, tak já si nemůžu dovolit bratry.
Minuta: 24
Protože oni mají děti zdarma a dělají to jako ze srdce jenom fajn, tak prostě najdou lidi, které budu bavit, když to je ten přes někoho každou tvé chytrá, tak jsi YouTuber má svou skupinu, která prostě chce, tak já to mluvím, protože tam byl mimochodem i do mě, ale naštěstí nikdo nezná, tak jako to jsem teda docela čuměli, že tam budou Ne jako já jako nějaký YouTuber v Čechách. Dokonce už natočili. Jako 200 videí oteklé, že nechápe. Jako kdy to potřebuješ to takhle ten nejlepší. Bohužel na mě taky neřekne.
Minuta: 25
Mám by ses mohl co tedy šlo, nebo asi trošku jo, protože protože prostě Ne, každý to třeba jako znamenat. Jako já jsem to řešil už několika jenom rychlosti. Já jsem měl od Sony půjčenou kameru A7 strojku na tři dny předtím před než přes vedením ondráčkem a měl jsem já nejsem profesionální Video Maker, tak jsem to pochopil, tak tady prostě ty kamery proto Já ti natočím video to video, ale prostě aby lidé, kteří videorecenze prostě já jsem to fakt a Dan. Vávra u sebe na Post napsal. Hele, že by to nějakou fakturu, kde nějakým YouTuberovi a on tam je to neřekl. Jen aby to mělo by tam vlastně ani Sony dostanu do drahokam
Minuta: 26
růst. Za reklamu. Jo a teď mě na jednom videu. A ani si to neoznačil a ten Benefit byl mám produktu vedením. Já jsem začal řešit ho co se děje, tak jsem tam došel právě Danovi psát, jestli má jako fakt to bylo super, protože já nemám problém jako pochopíš. Jasně a on má jsi reagoval něco nezmění, a že prostě jenom někdo A to tam jdu měl jako x výpočet. Já nevím, jestli tam někdo za to měl taky úplně v pohodě. Ať máš ho v tom žádný průser, ať to jde mi o kulatého stolu, ať tě budu říkat, že já to nejsem, že to byl někdo jiný a se tomu nechce vracet, že jako tam to vyvrátil, ale dobré podle
Minuta: 27
měsíce poté. V tu chvíli jako trošku specifický nějaké téma a teď vezme tu svojí komunikovat. Už jsem koukala, co se děje, jo, takže já jsem chytrej sorry, ale to jako prase s námi, jela mě třeba je přijde úplně korektně a já jsem to napsala je to jsem já, já už jsem taky Napiš mi to dořešit. Prostě pokud jako otočíš někoho ještě cílovka pochopí, že to někdo je tak aspoň někoho. Aby se to normálně dohledat na Facebooku. Takže jako to Mám tam jet k nám do nesmazal. To byla ta situace, ale mám pokoj. Já dělám práce jedu do práce a do které se na to podívám se na to nepodíval. No to mluvit jo, protože prostě YouTube, ještě to doplním YouTube. Pro mě osobně dneska jako vydávání časopisu. Já se Medium vydává
Minuta: 28
časopis, tak ho prodáváš zákazníkům dáváš na svůj vlastní obsah a dáš tam reklamu. Já zákazníku neprodávám. To by nemám ty tři a nebo jiné platformy. Prostě mají to zadarmo, ale samozřejmě dávám do toho reklamu a někdy udělám celou reklamní video, který tak pojmenovat označím někdy řeknu vložena nikdo nebude bez reklamy. A to je ten mix to nedělám, že mi to ekonomicky zcela korektní a nechápu, že lidi, kteří dostali všechno co můžu jít, protože mi to prostě přijde jako ty. Tady na nás uděláš. Jak svého života přijde, že jim nic nedal, tak se prostě na něj nekoukat krajů a něco od sedmi pohled a já mám naštěstí dospělou celou skupinu, která chápe. Jak funguje světa vedic ode mě může očekávat. Jo jo, tak to máme asi dost podobný, už mě to taky sleduji přece jenom jako když se podívám asi na ten na
Minuta: 29
to na to Spektrum odběratelů na tom videu. Tak tak je to jako dominuje tam prostě 35 plus do nějakých 50 nebo 60. Takže to jakoby tam majorita. Takže to je vidět, že jako rozhodně tam nemám jako ty úplně nejmenší. Třeba nějaké kluky nebo to tak to je jako minimum. Prostě to, že samozřejmě zase to je přece jenom jako telefon si už jako může koupit ten Teenager l&l. Tesla to jako opravdu zájem přesně. Jo prostě lidi, kteří chtějí vědět něco o té své jdou sem, protože protože jsem si nepůjdu poslal něco a její Trojice. No koukám, že točíš božáku přesně to změní. Však si dej ale jakoby neděláš auta za mě u tebe dává smysl najít partnera, který je schopen z sponzora nějakou dobu jestliže Jo a nebo protože to směr jak ten králík. Nebyli
Minuta: 30
jste o mně bavíte nepotřebuji už. Na takové detaily s jistotou jak funguje autopilot. Tesla jako ty dobře víš, že po světě ty data v centrálu Central a vyhodnocuje jiného to není velký Benefit protestu nechápu už nepotřebuji Trojice dalšího Bitcoinu a 3
Minuta: 31
půl prací, že vlastně jako ty potom v podstatě naděláš jakékoliv rozhodnutí, tak potom jako se dá jako vlastně tam tam být takový ten voják. Jako je to opravdu jako jeho rozhodnutí nebo je to jako že jsem že to byl kalkul. No jakoby že No jako že vlastně je tam teď díky tomu, jak se o tom mluvilo. Vávra si kvůli tomu jako vlastně je tam jako vyhajpovaný to, že zaznamenal jsem jako víc jako že vlastně. že tohle Třeba jako je něco co co já se snažím právě proto třeba jako preferuji ten Petry on a byla jsi aby jako to co říkám Tak prostě aby to věděli že prostě to říkám jako bojím se právě přesně tohodle že vlastně jako ve chvíli kdy potom máš ty spolupráce Tak je také hrozně blbý že vlastně jako že ty lidi si můžu říct No a tak jako vlastně jakoby jako opravdu
Minuta: 32
si to jako myslí a nebo třeba se sem Jo hele máš pravdu jsi tu hej to a tak to mám radost že ti lidi jako sluší Ti to najevo jako naučit žít a tady to je přesně ty lidi prostě na něco kliknout a já si můžeš najít něco když ty budeš mluvit Ale aby zůstalo a prostě zážitek úplně nesrovnatelné jako s tou trojkou, tak ona a prostě a tak, že jsem jako vychválil asi v to srovnání s Michal jako tu trojku být. Vlastně jsem to udělal jako že to bylo auto jednoho z mých jako patronu i vlastně s ním jsem
Minuta: 33
seděl v tom autě a Bavil jsem se o tom. On má obě auta a on sám řekl, že to vidí stejně, že prostě Tatry nejlepší auto a stejně to jo prostě jako se tam do mě pustí Hele, ale jakmile do té hry dáš peníze, takže vím, že je to příteli tyhlety zaplacený. Jo a proto proto dělám videa, kde se snažím, jenom to vysvětlit, protože videa prostě označím a když je tam reklamy se to někam jedu. Tak to prostě říkám jí vyndám ten pohled takový kterému sám věřím pro mě to je tahle důležité, ale chápu, že už je vole. Jasně, když mě chytíš se tam někdo ten odkaz na tu žádost o zaplacené se jak to prodává. Nikde se žádné peníze nechtěl a tamto jsem si koupil právě z toho důvodu, protože jako když ho dost, tak prostě ti nikdo nebude věřit to jaký
Minuta: 34
ty máš pocit. Jo, ale mě to prostě Buďto ti lidi. Věř a nebo že jde o to, že to co já jsem třeba dělala, že to dělá spousta lidí a že to je zaměřena, na ty se nenávidí, aby se obhájili, ale Hele ty máš 95 lidi, kteří tě plně respektuji a nebo chceš úplně ukradený a pak je 5% z disk. A to je ten největší debil posun jsem, ale ty jsou zřejmě máš není z těch 5% v na tebe útočil, protože já jsem se podávají. A kdy ti můžu mít pravdu. Samozřejmě A co bys jako nepříjemný pře Na to nejsem zvyklý. Ale ono to je fakt ho to prostě tady ty lidi ignorovat a mně se to nechce psát, prosím tě, co to jsou ty lidi, kteří ke kterým věří a buď Takže já tě na ty věci už na někoho na Facebooku co je to už vůbec neřeším, protože mě to jako nedává smysl se tam něco obhajovat proto abych s většinu 1% z Hej to je to jedno. Víš jako denně každý Hej ty já
Minuta: 35
jsem se mi furt je to člověka jo prostě někoho prostě tu Ok soudí, kterého než to ne. Prostě názor poslechli pochopil. Jak se mu tam postavy na základě studia, u ty jsem používal a jak v tom kontaktu ní mám Teslu. A jak to tu zapadá poslal trénink a budu to beru nebo to neberou, ale nebo suť. A sami zkušenosti marame nesmysly. Já jsem úplně super, ty jsme prostě lidé, kteří Máme nějakou prioritu, protože se tady můžeme bavit. Protože ty nejsou asi s tím co jsem řekl jasně, že ne, protože tvoje zkušenost a tak jsme dospělí lidi, aby jsme si to užili o to, kdo nebyl sponzorované žádnou německou prostě lidi, kdyby to bylo blbé, že to procestoval, který jste v pohodě, jako prostě to je jako celý, ale je to prostě bylo nějaký názor jsem po roce a půl a tak
Minuta: 36
jsem říkal, že by se kupovat a třeba si koupím v Long Range trojku a koupím si ten ten poslat driving a možná za dva roky 100. To se posunuje to super, prostě to subjektivní a objektivní subjektivní a objektivní absolutně subjektivní prostě v té zimě idioti. Točím musí být aspoň točím a teď se líbíš. To je přesný. Jo a ty taky budeš subjektům, protože máš to na té jsou, tak to nějak nový tomu vážně se ti to taky vlastně taky jsem tam měla komentáře jako ty prostě teď to neumíš prostě říkám, jestli na kanále, co tady budu dělat chutě. Pořád mě to a co ty tu počkám. Počkám možná postavy zachrání planetu, protože ono Teda upřímně řečeno, tak jako mě
Minuta: 37
to ekologie nezajímá do toho šel kvůli. Electromobility vidíš, tak to opravdu beze srandy. Prostě pokud s tím něco jako okamžitě. Neuděláme v podstatě máme 10 let na to, aby se vrátil a to prostě jako takže. A to je ten důvod, proč mám do toho takhle šla přes Jo a vidíš Jakou hodnotu, která obnovuje to co dělá nefunguje a super a souhlasím s tím co děláš. A kdyby tady Musk nebyl větší problém a ty věci by jsem to mohl ten je v budoucnosti Globální oteplování s tou cestou. Ale my protože my s vlastní výroby elektřiny z nabíječky, protože na to mám takhle to, že podle mě jako tohle bude ta revoluce právě jako mega v tom, že vlastně najednou
Minuta: 38
jako co. To bude vlastně ta cena toho auta, protože ty jsi jako ve chvíli, když opravdu bude fungovat to do mě řízení. Taky si to auto vlastně nebudeš. A bude to jako služba, že jo? A tak to abych si koupil ještě poslední věc se zeptám a co říkáš na M1. Chip, protože Přišlo mi z toho videa, že ani ty jsi nečekal vlastně, že to bude jako taková letecká. No, takže jako by chtěla chtěl poděkovat za to, že sis na mě udělal čas a že je teda dal příležitosti nějak jako obhájit tu Teslu teda respektive obhájit o rozhodnutí. Jasně, proč se jinak jsme si uvědomuje si možná ne řekli, že teda jsme si udělali vlasy testy nedávno každý takže proto nemáme roušky. Tak jenom aby tam
Minuta: 39
zas nebylo by dost. Hej to bude ohledně elektromobility, tak ještě na mě. Takže takže Díky díky za pozvání. A díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes penzion a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Týden s Tesláčkem - Pátek

Další video

FIZISTYLE: kolik vydělává, kopírování vs. inspirace, reklamy pro děti a hazard… (podcast)