Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#253 Nový REKORD 24h s Teslou Model 3 | Teslicka.cz | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Credit: @Teslicka CZ @Bjørn Nyland
2.1.2021 od 12:00 začněte livestream NA KANALE @Teslicka CZ
Všechny informace včetně videa najdete zde: https://www.teslicka.cz/record-24h

Speciální poděkování MUDr. Schwarzovy

Obsah:

00:00 Úvod
01:08 Co dělá Teslicka.cz
02:11 Rekord 500km
07:40 Světový Rekord 24h v Elektromobilu
12:38 Nový pokus 2.1.2021
25:36 Plány do budoucna

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem sraz a Sváček. Dneska tady máme takový projekt na rychlo, protože jsem se rozhodl podpořit mého kamaráda Ondru hunčovský ho z projektu tous.cz, který se rozhodl, že zítra to znamená 2. 1 2021 vyrazí s partou kamarádů, které jsem byl v jít teda i já, ale nakonec jsem se rozhodl, že to nedám dorazí na 24 hodin zítra v 13
Minuta: 1
Takže Ondro, můžeš nám prosím tě trošku představit ten projekt s.cz. A o čem to vlastně je? No tak ona to vlastně docela jednoduchý, baví nás to jestli by nás elektromobilita a vlastně tuhle tu tohleto spojeni. Nějak jsme chtěli dal rozvíjet a z nějakého nějaký pouhé myšlenky to převést do řekněme nějakého fungujícího byznysu a tak nějakým způsobem se to vyvine ulozto, že teď poslal a vlastně nabízíme různé zážitkové jízdy svatební odvozy I want I pro firmy Building a tak podobně popřípadě řešíme nějaké pronájmy zapůjčení Tesly. A tak podobně. No, takže cokoliv, co mě napadne slovy, to si takhle teslovo, že by se dalo podniknout, tak tak nějak věříme, že u nás by to bylo třeba dalo nějakým způsobem.
Minuta: 2
Jak zajistit no Ale ty vlastně jako neděláš to úplně jenom věci byznysový, že jo, ale vymýšlí s tím i nějaký jako kravinky. My jsme se vlastně taky víc seznámili přitom jak si vymyslel ten ten pokus překonat 500 km na jedno nabití. To je důležité zdůraznit, jako když se třeba bavím, který jako Argument o že elektromobily někam nedojedu a já jim jako argumentu, že jsme udělali tenhle ten rekord společně a a oni řeknou dá Kolikrát jste jako nabíjeli za tu dobu tak jako tak, když je to jako rekord na jedno nabití, tak jsme nabírali teda jenom jedno, že až takhle. Vlastně je brutální, jak ta mentalita. To je prostě uzamčená těch lidí, no, takže to jsme se asi poprvé jako potkali u toho a vím, že jako Ono. Taková reakce připravit to není úplně sranda, že jo, protože jak ty ses vlastně na to překládat, jestli několikrát to projížděl tu trasu. Ne neboj.
Minuta: 3
To docela nebo jak to bylo jo? No, tak jako nebylo to úplně že by že bych si v pátek vzpomněl, že v sobotu bychom mohli takhle oběd 10x Prahu. Zkoušel jsem to zkoušel z několika vlastně ta slaná oběd několikrát a vždycky tam bylo něco úplně jinak, než jsi nešel se v tom předešlém. Případě už to byla rozkopaná. No, tak to bylo asi někde jinde, takže už to vypadalo, že se naučil ses na Blanku třeba tak tam zase rozkopané Jižní spojku a tak, takže ono to bylo takový docela nekonečný, jako to vypadalo jako vlastně docela primitivní. Záleží to, že prostě prostě se nedalo to zapneme autopilota a obědem a v tomhle případě to bude set jedenáctkrát. Myslím ten velký okruh kolem Prahy, tak ono to tak jednoduchý nebylo. No takže nějaký testování proběhlo nějaký čas to vzalo.
Minuta: 4
Jo, no, tak jak to je to jak jsi říkal, že mi s tím hrozné kraviny, ale kdyby nás to nebavilo, tak to neděláme a zase Kdyby to člověk jenom jako počítal. A kolik to stojí času a nějaký jenom ty a tak podobně, tak mu to Nikdy nevyjde, tak se třeba neznal krásně nemluv trvaly řekl. Krom toho, že na jedno nabití přes 500 kilometrů vlastně 99,9% rukavice vlastně na auto tak dobře, jestli to pamatuji dobře, tak tam se to asi sedm krát jsme to přerušilo, nebo jsme to před litovat toho nech mi minimálně minimálně dvakrát. Vím, že je jednou to bylo, že jsi zapomněl, že ten sjezd na a na benzínku, což v podstatě jako naopak vlastně autofill zafungoval naopak dobře, protože nás naváděl na benzínku. Potřeboval bych v navigaci ten nějaký cíl byla zase s tím, že na mě úplně prujezdovy neumí vůbec zatím.
Minuta: 5
Jsme to museli přepínat vlastně ty ty průjezdové body. Jak jako, že už to ten cíl a v jednom z těch případů jsme prostě já jsem zapomněl zrušit ten cíl a všechno a zase na ten další. Takže ta No chtěla jsi vlastně na tu benzinku svět obálka směrem do centra Holešovičkách a samozřejmě byla chyba auta. To byla spíš chyba moje. Ale ono po těch asi 400 km prostě co taky taky spoustu věcí v tom autě, takže čůrat třeba že jo na Samsung J5. No a pak nám tam jednou vjelo nějaký auto, který díky tomu vlastně teda autopilot neměl dostatek času vlastně na to nebo respektive obráceně vlastně, že jo. Díky Evropské
Minuta: 6
unii. Musel ukončit ten manévr a tím se to tím se to vlastně to No ale já jsem Mimochodem nad tím přemýšlel, že i kdyby ty Venku ty který teda Mimochodem by měly přijít snad příště mi bytu nebo v té 11
Minuta: 7
Tak by to bylo asi po akorát jednou za celý kolo bychom museli znova zase kliknout na tu navigaci. Jo? To je vlastně pravda. No jasný, no, jo. A ty teda kromě tohodle si myslím, že to bylo před tím, že jo. Před tím 500 km jste jeli těch 24. Je to tak. Nebo pro mě už se to všechno motá, ale určitě jo, protože jestli jsi měla správně, tak to by jsme jeli s těma s těma vánoční Maruška má na hlavě a No a tak podobně a minulý Vánoce. Tak a tohle to vlastně tu 24hodinovka jsme jeli před rokem a půl to bylo červenec. Jo jo. A tam teda když se volně přesunem teda k tomu vlastně světovému rekordu, protože vy jste vlastně porazili, že o světový rekord v ujetí teda za 24 km 24 hodin ujetá vzdálenost. A to je jenom jako v elektromobilu nebo
Minuta: 8
V jakémkoli autě elektromobilů jako stejnou vzdálenost spalovacím autem jako asi nebude zas jako větší problém na druhou stranu, kdybyste ten samý rekord. Jel jsem z toho tam nebude to 5000, aby jsme si neřekli, že tam nic tady byl nějaký 2800 km, ale kdyby se to stalo s autem, tak ono to bude třeba 3500 3700 nebo něco takového. Myslím, že to existuje. Přiznám se úplně neznám tu hodnotu, ale každopádně jsem se to jako že jsme jako stanovili, tak to je rekord vlastně, co se týče Rosického plánu na to, jak to bylo vlastně nápad to tohle to jako zorganizovat tam minule čtyřhodinová na na na na na na na to náhodou, že kdyby kdyby vlastně Lukáš Počkej jednu hlavou.
Minuta: 9
Na vykouknu jasný jasný a taky teď to v té době ještě snad ani žádný nebyl nebyl. No. No, tak kdyby kdyby se mě nezeptal, jestli nechceme pomoct, protože jako ve dvou lidech, jako se to asi nevím, jestli úplně třeba prvotní myšlenka dorna, nebyl s to udělá s námi, ale ale i ve dvou lidech by to bylo docela hardcore. Takhle jsme takhle jsme tam jeli vlastně nakonec. Ještě jsem vzal ženu. Já tam vidět v tom pravém rameni. Jasný to ptala jsi zajišťovala zase ten maximálně rychleji by to tak, že její pozici jsme v přírodě nazvali, tys to nežere. A nějakým způsobem se to funguje docela v dobrý Harmony, ale jako tam na to napadlo. Pokud vím tak dornovi hlavě. My jsme jakoby ti poslední, co jsme tam relativně na poslední chvíli se tak nějak vařili ve výsledku.
Minuta: 10
Jsme tam zajeli. Třeba to, že jsme tam přijeli k těm našim, který pak umožnilo to, že že bylo kde složit hlavu nohy, trošku trošku se jako lehnout a odpočívám, protože ono opravdu 24
Minuta: 11
Sběrna neshodli komína shodli, že že je to nejideálnější oloupat to bylo jako promile, ale to by bylo úplně s procenty na to určitě ne, ale trošku nám tak nějak jako hlavě vychází, tak radši varianta naberu stalo čím kratší kolo s tím zase je tam víc těch otazníku Aleně sjezdu nájezdu, jak rychle naběhne to nabíjení, jaká bude nabídky křivka, tak podobně, to se užívá met.no přitom na co chceš ještě asi na vás a co tam toho počítání máme jako dost. No takže to jste si užili tenkrát teda sběrném, který si teda tím pádem za to slíznul teda smetanu veřejné popule, že jsem mluvila jenom o něm je pravda, že na tom nějak nekoná angažovali, abychom tam byli nějak vidět a když jim tady TV, ale teda jako tak podobně. Psal si jenom ty akce, tak to bylo prostě bylo. A popřípadě
Minuta: 12
dovětkem jo, nebo občas tam zaznělo něco jako from Czech Republic, jo. Ale že by tam byl nějaký jako kredit, ať už asociace Tesla únos tabulce svíčky, nebo konkrétně jsme byli vyjmenovaný to ne. A asi jako jsme s tím byli. Jako v pohodě jako nějak jsme to jako ne naplánovali ne, zajistili jsme auto prostě jako že naše akce. Přestože jsme pomohli minimalizuje možná větší kredit. Ale nepřišla jsi v pohodě jasný, no, takže tím pádem se dostáváme na to, že teď teda na zítra plánuješ v podstatě to zopakovat nebo respektive překonat teda asi jo. A to už je teda tvoje akce nebo jesličky akce a to ta tam už jako asi to nějaký plánování teda jako je trošku větší, že jo. No tady toho jako víc toho to prostě
Minuta: 13
už nejde jenom jako kouknout do Googlu a vyhledat. Kde je neomezená rychlost. A tak nějak jako od počítači si to ve středu by to šlo to asi úplně ne, takže tady toho plánování a víc už to za nás jako nikdo neudělá nespočítá nemáme úplně o kamarády v Německu. Co by na nás jezdil nějaké okruhy, abychom to nemuseli. Několikrát jsem prostě byl několikrát po Německu jenom kvůli tomu, abych udělal. Nějaký testovací kolečka a udělal nabíjecí křivky, abych zjistil prostě s touto chová při vyšších rychlostech dostanou potřeba nebo Jak se vyvíjí teplota baterky, pak to říkal teplota baterky zase v týmu vlastně rychlosti pak nabíjení, to je paradoxně skoro největší problém, jak se jako možná v pokladně myslí pojedem na 180 a bude se nám přežívat baterka do to budeme nabíječku je super čas na 250 km to prostě nedá neochladí toto auto. My máme problém, že to že to
Minuta: 14
bude naopak moc studená prostě venku bude kolem nuly a ta baterka kostrče a že už jsi se odjede třeba v 55 57 stupně má, ale on mi to uděláme ženský jak nějaký 70 80 km tříkolečko, tak prostě přijedeme apotéka bude 45 a dostane na se na 220 225 třeba a už to je nějaká ztráta, takže není to dám potom vypočítat maximální efektivitu. Ty rychlosti nabíjení vůči vůči, prostě ti rychlosti potřebujete kilometrům, ale taky ten jízdní styl přizpůsobit vlastně tomu, aby jsme se vrátili z tu baterku, která má aspoň třeba 50 stupňů a dostali jsme vlastně ten 250 kg té na tom na tom v triku je super a slyšela jsi ta největší rozdíl, co nadělí akce sběrném, kde jsme jeli na Anety. A tam jsme se dostali maximálně na nějakých těch 190 193kw, protože prostě Tesla má 40 hotový projekt nemá. A kde kdy bychom mohli do crf250
Minuta: 15
všech dostupných 350, že jo, co umí a já nechci tam prostě narážíme na limit 140 holku potažmo 500. A co ten stojan? Dokážou se do toho pustit. Takže tady jenom teda Promiň, ale musím zasáhnout, že je to jako těžko může mít něco společného spekem, když to Tesla na svém superchargeru umí to spíš jako devolro Nikola prostě se vydala cestou větší ampér a že tam Tesla se svýma supercharger a má z toho vyjíždět s listovým taky tak aby aby mohla být tak nějaký 150 km třeba do na dvojce superchargeru, tak musí musí prostě šáhnout pouliční ampéry. Takže ty vole projekce se to nabíjí zhruba 70 a když to i ony ty stojany mají limit 500, což v momentě, když vynásobíš 500 ampér 800w. 808 Pack m, tak ti to vyjde krásných asi 400
Minuta: 16
km, ale to se nikdy nestane ani u toho, tak jenom že jo, ale ne z toho bys toto no, to jo jako jasný, ale jenom jako že to je jako že to není prostě na straně toho, že Tesla jako má 400 wattový Pack jako a tím pádem by to neuměla, ale neumí to i ony ty mít víc ampér, že jo. Jo, jako že no každý. No jasně každý výrobce k tomu přistupuje jinak ale jenom aby to nevyznělo tak, že jako i ony ty umí i něco víc než Tesla, když naopak vlastně ty řekneš tam, že tam jste nabíjeli 190, že jo. A tady chcete nabíjet jako 250. Ideálně tak by to nedávalo logiku, že jo. Jak je to možné, že tady dosáhnete víc, ale přitom by to bylo jako horší, že jo. Že jenom aby tohle jako bylo z toho sednout je koncipovaný jinak koncert a nejenom konce. Prostě půjde a cestou si myslet, že jo. To u toho se teď
Minuta: 17
i třeba Hyundai lomeno pětkový Májo nemá jako těch automobilech a ví co se přidá pravděpodobně ilusfera nezapadá úplně do koncernu k tomu a já nechci, ale ale prostě těch osmi set 2 ks. Autíček tady bude chtít asi víc a v ten moment to nemusí mít takovou nemusím videa ze sebe tolik ampérů, aby aby to napětí výkon byl prostě takhle velké žluté Tesly tím, že ten Pack ještě si to bylo to nechceš pořád je takový řekněme standardní elektromobilitě, tak aby se dostala na tak velký výkon, jako je 250 km a tak prostě potřebuje víc než těch 500 a umí a já nechci tady. Který Čech zhruba 700 případě toho, že nabíjí těch 250 km. Hele a ještě mi řekni, já jsem koukal na nějaké video sběrném, kde on počítal to ideální jako rychlost a tam mu to vycházelo, že by to mělo být jako někde. 190 km v hodině, jako že by měla být jako ideální rychlost právě
Minuta: 18
pro nabíjení k čemu. Vy jste teda dospělý. No my jsme dospěli tam blbě, že ono tam těch těch neznámých, ale po těch veličiny strašně strašně moc t190 je hodně reálná, to jsme tu jsme tak nějak favorizovat dlouhou chvíli, teď jsme někde kolem 180 185, ale záleží pak záleží, jak se to bude dělat teplotu baterky, záleží třeba i jak nám vyjdou semafory. Jak jste se to bude jak to bude chovat a nabíjecí křivka. Je tam těch veličin jako hodně a nedá se úplně říct, že při téhle rychlosti je to nejlepší tak a tak mám na to mě kolik vlastně koleček nebo těch okruhu, co se tam dá udělat a těch variacích tam může být asi 15 typů máme připravené a ne jenom jednu dálnici. Máme tam prostě Vypočítaná ještě na západ směrem k Norimberku variantu,
Minuta: 19
kdyby kdyby se bál k nějakému zúžení, nebo zpomalení, nebo na té naší primární trase, tam se bude stodvacítka případě deště a například i v zahlásil, že v neděli ráno budu možná něco spadne, takže na to bude muset zareagovat a musíš muset zpomalit na 120 kg. Pak je tam stovka, tak tak by nám to prostě vadilo celou akci, tak musíme prostě nasadit prostě úplně jiný režim a s tím vším vlastně souvisí i To, jestli pojedeme na 190 185 189 se třeba jít a bezpečnost, protože je to kolem nuly. Je to dvouproudový není to tříproudová třeba dálnice, takže tam v momentě Kdy s tímto vzpomeneš, že tam bude předjíždět v110 kamion sd98, tak mi se proti němu bude vidět skoro stovkou a momentě kdy mi tam uděláme pár prostě razantních brždění z190, tak je to prostě problém. Vybrždění vám snad 180 tam bude taky problém, ale už
Minuta: 20
ne, tak velké jako z190 a nebudeme hrát takový ping pong rychle, co se týče té rychlosti, takže je tam nedám to jakoby hodně, ale to taková matematika. No samozřejmě u konce. Tak se nad tím rekord na 100m demonstrovat, jak jak kolik ujede. Tesla za 24 hodin v běžných reálných podmínkách. Je to opravdu jako počítám a řešíme řeším napravo blbosti, který technisub neslučitelné s běžným reálné využitím toho auta. Jo řešíme, že prostě během nabíjecích to už budeme třeba přímotop vytápět auto od jiného auta dle věci a teď bychom asi neřekne, abys tady byl. No kdyby nevychází 18 19 stupňů normálka, jako že že to nebude úplně před A5, ale zároveň, ať máme nějaký trošku tělesný Komfort a teď mám z toho prostě vyšlo, že pokud neudělám jako nějaký jako. ústupek a nevyjdou fakt semafory téměř geniálně tak mi ten rekord
Minuta: 21
asi spíš třeba nedáme jo ale jako jestli ti to hlavně z toho vyzul že my jsme si řekli že to zkusíme tady během Vánočních svátků a že prostě nevědí nevědět obědě sedět doma u televize a třeba jsou v pohodě s tím že by jsi zapojená hodinku na dvě nebo třeba taky na 12
Minuta: 22
pořád zelená, ale taky nevíme, jestli si reálně se to povede a nestíhal a držet a tak podobně. No jasný a Takže ten důvod, protože to byla přesně jako další otázka to připravenou, proč proboha to chcete jet v zimě, kdy jako váš největší spotřeba elektromobilu. Vymaž největší odpor vzduchu, prostě díky tomu, jak je hustý, že jo, takže je tam a Nehledě na to, že zimní pneumatiky mají větší spotřebu. Prostě máte vlastně všechno proti sobě, že jo, včetně vlastně vytápění Mimochodem. Pojedete teda z21 Teslou, která už má tepelné čerpadlo nebo nebo ne? Ono by mi to akorát nezapadalo toho koncertu toho, že že vlastně jsme se vydali cestou tohoto challenge a kde je jediná a pak zásadní Výhoda je ten supercharger trojkovej, že ten rozdíl, co nás dělí, potom mi nového rekordu a to by nám snad mohlo vykompenzovat tyhlety nevýhody, který jsi přesně zmiňoval nebo Sýry pneumatiky na to zapomněla na ty Máme samozřejmě takže
Minuta: 23
mít 22 jedničku, tak mám takový pocit, že že nevím jako to teď teď asi není úplně nutné si vytvářet nějaké ideální podmínky, které si můžeme udělat pak někdy v létě, jo. Takže jenom takhle virtuálně, ale třeba fyzicky a podobným podobných podmínkách, jako jsme to dělali s dortem to mohli zopakovat a myslím si, že relativně v pohodě zdola, tak můžeme jet o 2 21 krát a mimochodem. Zatím na pírko pomalejší než stará dvaadvacítka, protože prostě testy housaty nové články a tak podobně a zatím to co je k dispozici 13, co máme tak jako data dispozici také dostat se na 200 kg docela Challenge u toho auta. Takže takže vlastně nebyl ani moc. Ovšem nešlo přes to že Řešili jsme to on to variantu na
Minuta: 24
chviličku 250 km na to není žena pm80, ale tak jako třinácti na 18
Minuta: 25
nějak jsme se asi předběžně shodli, že že tě chci nás necháme. Vyřešili jsme jestli 12
Minuta: 26
Díky tomu k obědu jsem úplně do toho jako jít nechtěl, ale každopádně velmi rád, když to uděláme přesně jako v tom létě někdy, tak by to bylo super udělat Tomu trošku víc marketing jako dopředu, ale hlavně to udělat už i s tou 21. To by bylo jako určitě zajímavé. A to by lidi zajímalo, jako si myslím dost, takže to To by bylo jako super, tak já jsem prostě chtěl tohle to jenom dát příležitost, aby moji vlastně sledovatele se o tom dozvěděl i proto, že tobě se podařilo to trošku jako utajit ne, tak chápu, že prostě díky všem těmhle těm věcem tomu nechceš dávat úplně publicitu na začátek, ale myslím, že je škoda to jako úplně úplně to mít takhle jako že jakože na vozovkách na tajňačku nebo nedá Tomu trošku na propagaci je to úplně přesně tak jak říkáš, no do poslední chvíle jsme nevěděli. Se to ještě přece jenom nezrušit na odvolat těch
Minuta: 27
věcí, co jsme museli. Jako řešit a říkal jsem si, jestli se na to pak za to stojí a dnešní cestování jako kompletního složení vlastně, co se kolem toho lidi týče jsem si že toho to nejmenší jo, že jsme si zašli na to jako kvůli nám vlastně otevírali soukromou kliniku tak smutno strava oficiálně do do neděle zavřeno Mimochodem díky tomu, že to je že to je člen. Tesla ve skladu ten pan doktor. Že jo prostě nějakým způsobem přehouplo na to na tu variantu teda jako jedeme, ale těch ale samozřejmě No je tam ten kovy prostě nešťastný a přesto že My nejdeme dělat nějaké vyloženě jako rizikové věci, že jdeme tam řekněme třeba auta, ale z nich defakto ne vystoupíme. Ano protočí se párkrát posádky a bude tam člověk k nám připojí odpoví auto, ale ve výsledku každý bude asi tím. Nebo v nějakém autě a nebude nás vlastně pořádně vidět, ale teďka
Minuta: 28
teďka prostě se to pořád zpřísňuje a třeba i pravda co platit teď do nějakého sedmého. Já se to nepletlo tak dost možná budou ještě pak potom jsem ještě horší, protože teď to se prostě nezlepšilo, jak jsme trošku doufám, že to tímhletím odložením se to třeba naopak trochu volněji, tak spíš to trošku graduje. Takže je to taková. Je to výzva i v tomhle tom směru. Takže pokud bude jako že určitě bych rád, aby aby se podařilo třeba po pleť a udělat si nějaký další kolo, který bude mít mnohem větší prostor na nějakou přípravu a dá se tomu trošku je mediálně to pomoct říct prostě za měsíc to bude a můžeme řešit i nějaký že třeba sponzory, který jsme teď neměl ani odvahu jako řešit, protože pak jsme se pořádně ani nevěděl, jestli se do toho jít nebo ne. Teď jsme víceméně Včera jsme se rozhodli, že když teda vyjdeme jako všichni negativní, tak jako Ok. Do toho ale zároveň. Jsou to dva dny, kdy se
Minuta: 29
o tom dozvěděl asi první člověk. Jo a nebylo to že že bychom jako toros poslali. Kam bych tam bysme mohli, ale spíš jsme to zažili nějakého psa MUDr. Trošku jako užším kruhu a to bylo asi v případě t500 jedničky. Tam taky to bylo takový, že jsem si nebyl úplně jistý tím sladkého skončit opravu jako velkým psem a aby se nám smála půlka republiky, jako že je to si myslím, že to je škoda. Mě to mrzelo i v té 5
Minuta: 30
je super natočil kouzelník jako na 5 a že chce 3 že jsme tam byli v autě Průměr průměr 105 je to takový ten primární cíl jako ideální než sáhnout na volant a my jsme zjistili že byli vlastně ty kola kde kde jsme sáhnout ani nepotřebovali a bude tam byli tam prostě jezdit do tunelu výjezdy přiřazení z pruhu do pruhu Asi ti vlastně na ty okruhy nebylo to úplně že by to opravdu jako rovně že jo nebo jenom v přímém směru vlastně skoro většinu času ale něco málo taky musel předvést a docela se to podařilo bude tam byly tam nějaké situace jak jsi říkal že vám tam auto a teďka prostě nastavená poměrně opatrně V tomhle prostě nehodí mu tam tu myšku takže to asi 10 km a tak jsme měli řízení a pak si člověk říkal ty vado No to
Minuta: 31
ještě nevím uvidíme co na to že nám spadla jak to aby to bylo jako fajn i dobře no Hele Ondro Tak držím palce samozřejmě jako Mrzí mě že to tentokrát nevyjde ale budu se těšit na léto Kde to jako tomu po věnujeme dobrou přípravu a myslím že diváci se určitě mají na co těšit každopádně v poklidu na telefonu tak jo Hele takže Díky moc a ať vám to všem proudí A nezapomeňte si zapnout ten živý Stream zítra jo Díky že jste si pustili moje video Doufám že se vám líbilo Jestli jo tak dejte like jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš referát kód dostupný Dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný. Stejně jsi
Minuta: 32
a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes Python a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Jak dobře se znají Martin a Patrik? 10 osobních otázek v kamarádském testu (PATREON bonus)

Další video

FILIP KRAUCHER: Co přinesl Dan Vávra hernímu průmyslu a proč je FarCry špatná hra?