Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#250 2 ROKY NA YOUTUBE – Je čas skončit? | Tesláček

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

2 roky na Youtube byly velkou jízdou. A jak už to v životě chodí, ne vše je tak, jak si člověk naplánuje. Pokud chcete vědět jaké byly důvody vzniku kanálu, jak vzniklo logo a můj pozdrav, co vše jsem za 2 roky tvorby kanálu prožíval, mrkněte na toto specíální video. Díky všem za podporu.

 

 

Obsah:

00:40 Úvod
06:34 Koupě mé Tesly
21:22 První období
31:27 Druhé období
51:50 Třetí období
1:07:06 Závěr

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás a Sváček. Ahoj všem Takže ahoj všem nebo Ahoj všem Ahoj všem Ahoj vše Zdravím tě ahoj, ahoj ahoj patrony všem Ahoj všem. Ahoj všem No ahoj všem. Ahoj Šári. Ahoj všem. Ahoj všem Takže ahoj všem. Ahoj všem. Ahoj vítám vás na mém kanálu. Ahoj všem, zdraví vás tesláček můj kanál slaví dva roky a já si říkám Zvonec a konec. No a než to tady všechno zabalím, tak možná by bylo fajn pro ty z vás, co mě sledujete od začátku si udělat takovou malou rekapitulaci. Jak vlastně ten celej kanál se vyvíjel, co
Minuta: 1
mě čekalo tam za nějaký jako výzvy a a naopak úspěchy a uděláme si takovou prohlídku historii, až se pak dostaneme k tomu finálnímu rozhodnutí, takže je pro ty z vás kdo třeba to chcete Skype. No tak dole udělám udělám opět kapitoly, abyste si mohli lehce přeskakovat, takže jdeme na to. Vy co mě sledujete už nějakou dobu, tak určitě. Víte, že jsem tě pocházím z IKEI a mám za sebou přes 20 let historie v IT byznysu a víc než 12 let jsem dělal. Národní korporace dal, kde jsem ukončil na pozici regionálního manažera a Za celou svoji kariéru jsem jezdil opravdu velkou řádku aut. Ale nikdy chce na vlasy nepřesáhla 1,5 milionu coruba. Nebyl jsem prostě autíčkový typ nikdy bral jsem to jako prostředek pro přesun z bodu.
Minuta: 2
A do bodu B. Nebylo to pro mě nic zásadního jsem najezdil něco kolem 60000 km ročně, protože jsem měl na starosti Českou republiku a pak k tomu Přibyly i jako Země okolo a pak vlastně i celý region centrální a východní Evropy, takže jsem najezdil opravdu hodně deníkové maska jsem vlastně začal sledovat někdy kolem roku 2015, kdy jsem si poslechl jeho životopis potom. Jsem ho začal sledovat víc. Jakmile se představil model 3. Tak jsem si říkal. To je prostě to auto pro mě, protože to přesně spadá do té cenové kategorie, kterou jsem ochotný akceptovat i velikost. Auta vypadala, že by měla být v pohodě v podstatě to jako by splňovalo všechno, co bych si představoval a zrovna tak se to potkalo s tím, že v Dellu jsem díky té pozici, co jsem dosáhla. Díky změnám, které tam byly interní, tak vlastně šlo si zažádat o takzvanou, tak zvanou carnes. Což znamená, že místo toho abyste měli autoscore poradce, který,
Minuta: 3
která teda byl v té době dohodnutou vlastně fauré Group. Tak místo toho, že máte prostě auto od nich kde Oni se vám mu to kompletně starají, tak k novince o tom, že vy dostanete prostě peníze navíc do výplaty a to auto si koupíte sami a můžete s tím pádem koupit jaký chcete, ale zase nevýhoda je, že se ozveš se o něj starat musíte, takže musíte platit servis a tak dál. O to právě v tom byl ten Benefit, že kdybych šel do hlavy. Mobilu, tak jsem věděl už tenkrát, že by mě v podstatě jako tady čekali úspory ve formě toho, že by byly nižší náklady na je nám na palivo a nižší náklady na ten servis podchodu jsem dostal nabídku pracovat v jednom místě partnerů dela jako společník, takže jsem tam nastoupil s tím, že umím primárním úkolem bylo udělat akviziční obchod, ale i Technický a marketingový ředitel. No takže to znamenalo, že asi na to budu potřebovat auto, který jako opravdu unese velký dojezd kilometrů v podstatě
Minuta: 4
stejně jako jako jsem byl zvyklý v gelu a protože Tesla model 3 byla bohužel pořád ještě v nedohlednu, tak jsem si chtěl objednat bavoráka X3 taky, protože on kamaráda svým. No však ten jeden ze spolumajitelů asi Renocar u a od něj jsem měl půjčenou nějakou pěknou řádku aut, kde jsem se rozmýšlel jsme do čeho bych šel a taky musím přiznat, že bavorák. Značka Cry mi sympatická nicméně asi když jsme se s mým společníkem bavili o tom jo vlastně trošku o celkových nákladech na tom vlastnictví. A že jako nemalou část bude dělat právě náklady na hlavně teda palivová a i servis a taky, protože on měl tenkrát už vlastně objednaný a model X, jak jsme se začali bavit o tom, že bych šel teda do Tesly. Akorát že s ním jako mentálním blokem toho, že prostě pro mě přijde auto víc jak dva za
Minuta: 5
dva miliony jako opravdu hodně zbytečně možná vyhozené peníze, když si za to můžete pořídit něco co vám jako se potom s ní vrátí jako celá nemovitost, tak jako z ekonomického pohledu je to opravdu jako velká zátěž, takže jsem s tím měl trošku mentální problém, ale ale vlastně Dohodli jsme se teda, že půjdeme do skladovky taky, protože jsem to potřeboval rychle a šli jsme teda do Tesla Model S. Psát 5D. Což vlastně nebyl jako menší baterka, takže levnější, takže jsme se vešli někde kolem dvou milionů bez daně, což bylo jako ještě Ok, co jsem byl jako ochoten vlastně akceptovat. Musím přiznat, že je tam hodně hrálo roli taky to, že právě byl Free supercharging tenkrát a vlastně i Unlimited čip od ČEZu, takže v podstatě jsme se bavili o tom, že je opravdu ty náklady budou vlastně jako nulový ty náklady. Myslím tím na provoz a to samozřejmě okamžitě vykompenzovalo.
Minuta: 6
Vlastně to, že ta cena byla konkrétně asi o 200000 dražší hoste, než to co jsem si vykon. Figuroval to do X3 od bavoráka, takže šel jsem do toho tohle rozhodnutí jsem následně hodně litoval, protože musím říct, že nedostanete plný Benefit vlastně já ti výkonu tak dojezdu, ale hlavně taky potom když se toho auta zbavujete, tak vlastně ho vždy. Prodáte jako za nižší hodnotu než Kdybyste měli bývaly tu tu větší baterku, takže určitě tohle nedoporučuji tenkrát vlastně nebylo zastoupení v Čechách. Takže se všechno vyřešilo přes s vídeňskou pobočku. Která měla na starosti i Čechy. Přes ní se to objednával oplatilo, ale vyzvedávání vlastně tenkrát bylo ještě v tilburgu s byl taky Mimochodem z důvodů, proč vlastně to trvalo tak dlouho, než se otevřela tak česká pobočka, protože bylo potřeba udělat místo, kde se ty auta budou přebírat a speciálně s příchodem, že o Tesla
Minuta: 7
model 3 bylo jasné, že by to byl obrovský problém, kam by ty lidi chodili přebírat ty vozy, protože tenkrát a s tím v tom tilburgu byla ještě jako ceremoniál, kde vy jste si dojeli převzít to auto, kde jste měli plachtu a plachtu, že ho chceš si mohli sundat tam tak 45 minut se vám věnoval i a vlastně jako vysvětlovali vám všechno kolem toho auta to prostě s přesunem do toho. Volume novýho prodej. A kdy prostě ty trojky se dneska prodávají tak že v Čechách když přijedete tak ten prodejce má na vás tak 15 minut. Maximálně stihli prostě předat všechny ty vozy, že to tak samozřejmě všechno muselo jít stranou a to už se dneska prostě nedělá, no, takže tenhle ten tenhle ten jako výlet o vyzvednutí jsme si spojil je prostě se ženou teda s takovým prodlouženým víkendem zajedeme do Bruselu dne jsme si Projeli jsme si prošli ten Brusel a jednak jsme se projeli dobruše a do gennetu,
Minuta: 8
což jsou města, které jsou hned kousek od Bruselu a Určitě bych doporučil se tam podívat, protože jsou to opravdu nádherné města s nádhernou architekturou každý úplně jiný. A mimochodem vedle Gen. To je hned supercharge, že takže zase super iz pohledu elektromobility. Když jsme se asi tenkrát vraceli, tak byly brutální mrazy. Bylo si pamatuji víc jak 10 pod nulou. Navigace mi tenkrát ukazovala taky právě i díky. Té t menší baterce mi ukazovala se dojezdy na další super čas, že třeba jako kolem pěti procent, což jako absolutně novému majiteli mi přišlo naprosto jako šokující a brzy je hrozně jsem z toho byl nervózní, jak naschvál jsem si plánoval vlastně nabíjení na bližších superchargery. Aby to vycházelo třeba kolem 20% tam dojedu. To jsem prostě tenkrát ještě absolutně neměl tyhlety vědomosti, co mám teď, že jsem udělal naprostou kravinu. Protože samozřejmě když máte nižší status baterky
Minuta: 9
nebo stav baterky, tak tak vlastně to auto dobíjí rychlejc, takže jsem si tím a hlavně když uděláte více zastávek jo, tak si samozřejmě zase tím prodlužujete ten čas, takže úplně zbytečně. Jsem si vlastně prodlužoval tu cestu, ale taky to je jeden z důvodů, proč mám tenhle kanál, abych za školil vás ostatní, co byste. Do toho šli, abyste je právě tyhle ty moje počáteční chyby nedělali. Tenkrát jsme se ženou bydleli ještě v paneláku jsme na Praze 4, takže i vlastně v tomhle tom období a v tomhle tom v téhle té fázi mého života jsem byl schopen prostě plně fungovat s tím elektromobilem, i když vlastně před panelákem nebylo možné nabíjet, takže i s tím letím s touhle tou situací jsem se jako byl schopen bez problémů. Poprad i když samozřejmě přiznávám, že byly tam prostě chvíle, kdy kdy jsem prostě auto chtěl nechat třeba na nabíječce prostě v obchoďáku, který byl vedle, kde jsem ho běžně nechával nasne přesnost nabíjet zase
Minuta: 10
na tom ČEZu bez problémů a prostě blbě ty stojany byly plné, takže jsem to nemohl udělat, takže potom jsem musel ráno dřív vstávat, abych jel vlastně přes supercharger v Praze ve Vestci, abych vlastně jel na schůzku, takže přinášelo mi to nějaký diskomfort, ale díky tomu, že vlastně jsem. že ten elektromobil Tesla speciálně je to prostě tak neuvěřitelný svezení je to nejlepší auto kterým jsem kdy jezdil Tak vlastně tyhle ty jako počáteční problémy tomu okamžitě jako odpustíte a nemáte s tím problém protože si užíváte každý kilometr s tím autem a hrozně vás to baví takže potom jsem vlastně s tím začal jezdit jako s primárním autem v rodině Jezdil jsem s tím pracovně i soukromě a i samozřejmě delší trasy jako třeba v květnu 2018 jsem jel na Ukrajinu protože na pochází z Ukrajiny kde jsme připravovali Jasně naši plánovanou svatbu kde teda bohužel Tenkrát
Minuta: 11
jsem to ještě nenatáčel a Zažili jsme náš rekord 10 hodinové fronty na hranicích takový malý připomenutí pro ty z vás kdo by třeba jste zapomněli a v době šengenu že Existují nějaké hranice I když kolik nám to teď trošku připomíná takže A samozřejmě bez problémů jsme jsme to absolvovali, protože je prostě auto elektromobil, že jo, když stojí, tak tak v podstatě nic nespotřebovává srpnu 2018 jsme pak jeli druhou cestu na Ukrajinu právě na naší svatbu. Kde se v Tesle vozilo všechno včetně placek, což jsou i ukrajinský dorty, které se právě podávají svatebčanům, akorát to jako asi měsíc možná bylo v autě cítit ještě vonělo prostě po mandlích díky tomu, takže Z auta jsem byl opravdu naprosto nadšený pravda, jak říkám nejlepší auto, které jsem kdy jezdila. V podstatě si hledáte důvody, proč máte někam jet
Minuta: 12
a jak nabízíte prostě z vězení známým a příbuzným vozil jsem tenkrát naše rodiče třeba na chatu sám, protože mě to prostě bavilo hlavně proto, že to bylo výrazně levnější než než asi když oni by měli jezdit se svým autem a utrácet za B. No takže jsi Takže si jako vezmi, takže se vám děje tohle to, že opravdu jezdíte autem, který vás nejvíc baví, je to nejlepší auto, jaký jste, kdy měli a přesto prostě skoro pokaždé, když někde zastavíte, tak vám někdo jako začne říkat, jak to je nesmysl, jak to má elektromobilita je nesmysl. Jak to nikam nedojede, aby prostě se říká ty co není možné. Jako já prostě jak to vůbec může říct, když jako nemá tu zkušenost a přitom já jako tom jezdím, že jo tisíce km a on má nějaký názor na základě jako čeho jakých internetových článků nebo takže vlastně jako okamžitě začnete ty lidi přesvědčovat, že to prostě tak není
Minuta: 13
a Jenomže jak se říká 1000 krát úmoří volá, takže někdy v tom září 2018 to ve mně začalo lámat, že jsem si říkal ty tu cosita není možné. Jako já jsem člověk, který nesnáší dělat nějaké věci jako víckrát jako furt dokola vlastně ty samé věci jsem kreativec, takže mě baví prostě dělat různé. Ale jakmile mám něco dělat prostě furt dokolečka. Tak se to snažím nějak s automatizovat nebo zjednodušit, takže jsme se o tom bavili s ženou a v podstatě se jako bylo nasnadě jako spojit to co jsem dělal modelů v podstatě prezentace a přednášky a vysvětlování lidem, jak něco funguje nějakou jednoduchou a srozumitelnou formou s tím, že prostě by se by se vlastně vytvořil o něco co já bych jako udělal takovýhle přednášky právě o tom od elektromobilitě a vlastně Dal bych to těm lidem jako picker kód, takže žena říká Hele tak si prostě otevře YouTube kanál. No tak jsem nad tím začal přemýšlet a tohle ta otázka ve mně v podstatě jako uznávala
Minuta: 14
někdy do toho října, kde jsem ho teda opravdu jako spustil ten kanál, jak říkám hodně dlouho jsem o tom přemýšlel a já jsem jako člověk kterej Potřebuje to mít jako všechno promyšlené hodně do detailu, než vlastně udělám nějaký nějakou jako razantní změnu, takže jsem samozřejmě už tenkrát jako Kanály na internetu ze zahraničí, jako je teslanomics, prostě hyperchange a podobné a takže jsem vybíral jako název kanálu, jaký bych použil jako pro sebe a já jsem člověk, který jako hodně má rád, když mají nějak věci více smyslu, jo, když když prostě to má nějaký jako skrytý Forex obě speciálně a když to má jako nějakých více smyslu, takže jsem přemýšlel právě nad tím, že A určitě jsem si říkal, že by bylo dobrý do toho mýho názvu prostě dát tu Teslu, protože jsem prostě s ní nadšenej jsem nadšenej, jestli a chci aby bylo zcela Jasný už z toho názvu a
Minuta: 15
s něco ten kanál mě primárně nabízí, takže to, že tam bude Tesla. Mě bylo jasný a teď jde o to, jakým způsobem ji nějak z modifikovat a samozřejmě Já jsem taky Peter jo, co jako jsem Patriot, kde prostě jsem hrdý na to, že jsem Čech a chtěl jsem nějakým způsobem přenést vlastně. To že jsem Čech vlastně do toho kanálu a tak jsem si pohrával vlastně s myšlenkou jako teslaček, ale jako asi anglicky název, ale zároveň vlastně jsem si říkal. No jo, ale jako lidi, kteří asi jako u mě anglicky, tak toho materiálu dostupného aspoň na tom YouTubu nebo na internetu obecně v angličtině je prostě tu na už dneska takže to asi by jako nedávalo moc smysl cílit na někoho, kdo vlastně jako umí anglicky, že jo, tak spíš jsem si říkal musím zacílit jako na publikum, které Jako anglicky moc neumí. Já právě má s tím jako problém a budu pro ně takový ten překladatelský můstek a někdo kdo prostě je
Minuta: 16
z Čech do to dělá v češtině ten obsah. Což byl pro mě vlastně další jako důležitý rozhodovací krok, protože samozřejmě tím, že jsem dělal v nadnárodních korporacích speciálně s angličtinou, jako nemám problém. Takže jsem mohl ze začátku hned si říct. Budu to dělat v angličtině a Věděl jsem moc dobře, že samozřejmě ten trh. lidský jako výrazně větší Kde je samozřejmě tam potenciál růstu jako neuvěřitelný oproti že jo čekám a ale samozřejmě tam taky větší konkurence Nicméně já jsem se rozhodl že to budu dělat v té češtině a takže jsem přemýšlel jako nad tím názvem a líbil se mi vlastně to že by tam bylo jako takové spojení Ty zmenšeniny toho že vlastně ten teslacek je vlastně něco co jako zní jako v té angličtině to teslaček no takže je tam to teslaček ale je to vlastně zmenšenina toho kdo dělá něco o Tesle jako Takže ten tesláček a taky jako Igráček kterým jsi
Minuta: 17
moje generace taky hrála že jo takže takový byl tam tenhle ten více smysl Takže díky tomu jsem se vlastně zvolil tenhle ten název tesláček protože si myslím že to dobře vystihuje z marketingového pohledu s mě to že je to člověk co se zabýváte slevu Je to tím pádem neoddiskutovatelné a je to taková Zdrobnělina, která to trošku jako zjemňuje vlastně a a zároveň je tam ten ta angličtina je toho toho, že to je teslaček. Pak jsem si vlastně zabýval jako logem, kde tam jednoznačně jsem chtěl mít zase z loga Tesly, aby to jako připomínalo logo Tesly, ale chtěl jsem to trošku obohatit a dát tam vlastně ten symbol té elektromobility. To znamená mě napadlo, že ten ten Horní vlastně oblouk bych spojil jako že to je poloosa vlastně auta a dal bych nakonec ty kola, že jo a ten ten klín,
Minuta: 18
který ten Tesla má tak do něj vlastně úplně hodilo prostě vložit tu českou vlajku 10-ti mě to spojení toho, že že jsem prostě ten Patriot a samozřejmě nakonec že jo. Tím, že je to elektromobil, tak se musí nabíjet. A tím pádem, aby i pro Neznají, aby bylo jako zřejmé z toho loga, že se jedná o elektromobilitu, že tam jsou ty kola, že tam je ta zásuvka, že se to strká do zásuvky. Takže tím pádem se to celé takhle propojilo a v podstatě to véčko taky jako že ho symbolizuje. Jednak tu vlajku, ale jednak vlastně je to stejné jako jako zase v tom blogů této jestli jsem se zabýval tím pozdravem, ať vám to proudí, tak tady vlastně zase zase jakoby dvojsmysl, že jako jsem samozřejmě proudí elektrický proud, že ho do vašeho budoucího nebo už třeba současného auta. Takže ať vám to proudí
Minuta: 19
jakoby jako dobrý výraz vlastně pro elektromobilitu, ale zároveň vlastně vám můžou proudit jako ty informace ode mě k vám, takže zase je tam takový jako dobrý dvojsmysl nosím pozdravem. Tak to jsem zase jako Přemýšlel nad tím, že Véčko jako Victory jako jako vítězství, to budoucí prostě vítězství ty elektromobility nad těmi ostatními pohon, ale zároveň vlastně je tam je tam ten to v té v té Tesly jo. Je tam je tam prostě ten ten klín a sjetý Tesly. A zároveň je to ta ta vidlice prostě do té elektriky, takže tam je jako zase další jako propojení vlastně jak s tím logem, tak tak se vším ostatním. No takže potom co jsem si tohle to všechno jako rozmyslel, tak samozřejmě šlo o to vymyslet se jako kde teda budu básně natáčet a samozřejmě jsem přemýšlel nad tím, že by bylo dobré jako aby už rovnou asi
Minuta: 20
z toho videa bylo jasné, že tu Teslu máma dalo to asi tomu celému kanálu jako kredibilitu, takže jsem si říkal, budu to natáčet v autě, já jako tím pádem samozřejmě ušetřím jako za nějaké studio a podobně a vlastně jsem ani netušil, jak jako dobré rozhodnutí Tobi. Protože jsem dvě auta z pohledu akustiky a je dobrý z toho pohledu, že má spousty různých předmětu, který odráží zvuk a nerovnoměrně, jak má samozřejmě jako sedačky a tak dál, který to líto to měj a má jako z pohledu akustiky je prostě docela dobře řešený. Takže takže z tohohle pohledu to bylo jako dobrý rozhodnutí, kde to úplně dobré rozhodnutí nebylo, tak je světelné podmínky. Protože samozřejmě tam Je to výzva speciálně v zimních měsících. Máte strašně krátkou dobu, kdy můžete natáčet a v letních měsících zase když máte jako o své sluníčku, tak to taky není úplně dobré, ale prostě Začal jsem to četla sis toho auta a pro natáčení jsem vlastně zvolil telefon, protože jsem jako na
Minuta: 21
iPhonu a ty mají Crack velmi kvalitní kamery, který se neustále zlepšují a na kvalitu. YouTube to bohatě dostačuje bych řekl a to samé vlastně z pohledu stříhání, tak jsem vlastně začal stříhat na iPadu, protože tam se to prostě přenáší ozvi cesta na iCloud. Takže na iPadu v iMovie jsem vlastně začal stříhat a to byly ty moje začátky takže říjen 2018 jsem vlastně 1. října 2018 jsem startoval ten kanál a Nahrál jsem první video kde jsem kde jsem vlastně vysvětloval proč jsem ten kanál vůbec založil a tak dál o druhého videa jsem už začal používat ten ten pozdrav tam jsem to v tom prvním zapomněl no ty První videa jsem vlastně věnoval hlavně těm otázkám nejčastějším co jsem dostával právě od těch lidí když jsem se zastavil a proto počáteční rozšiřování Mostě těch odběratelů a toho povědomí jsem hodně využíval vlastně ty moje napojení na Linkedin a Twitter sítě který jsem měl jako
Minuta: 22
z toho Dellu v listopadu 2018 jsem začal sérii o bateriích 9 video kde je tak jak jsem vlastně začal studovat tu problematiku jak mi tam začne naskakovat nějaké napojení na it a přemýšlel jsem to nějak oživit a ukázat něco nějakou grafiku protože do té doby jsem vlastně mluvil čistě Statický záběr na mě, jak mluvím, takže jsem zkusil to, co umím nejlíp a to je PowerPoint a vlastně Skype for business jsem si udělal jakože Business meeting, který jsem nahrával furt celiakie Webinář. Ale byla tam jako strašný zvuk, protože tam byl ten ten komprimovaný zvuk, co Skype dělá při nahrávání, takže to se úplně nepovedlo a taky to nemělo úplně dobrou sledovanost. Díky tomu 12. Video Tesla OS, kde jsem. Už začal ukazovat to co Tesla. OS vlastně nabízí to znamená teda IT systém vlastně toho auta. Protože mi došlo, že tohle jsou přesně věci, které normální člověk se s tím vůbec nesetká s běžným autě, že by tam něco takového vůbec měl
Minuta: 23
v prosinci 2018, už jsem začínal narážet na problémy s konzumací času, který mi tenhle ten koníček kostne přináší, jo. Takže takže jsem teda se snažil najít nějaké úspory úspory času a takže jsem o 22. Videa začal vlastně dávat nakonec. Smyčku, která mi ušetřila aspoň trošku času, jak moje studium vlastně elektromobility pokračovalo, tak jsem narazil na šokující z něj History elektromobilů a vytvořil vůbec nejsledovanější moje video a to je dá se říct shrnující video o kontroverzním dokumentů Who killed the Electric Car nebo někdo zabil elektromobil. Jsi moje 24 video zajímavější na tom je, že to video nemělo tak obrovskou sledovanost hned od začátku, i když mělo teda jako jí větší než moje dosavadní videa, ale ten největší bus prostě dostalo až v dubnu následujícího roku, kdy ho umělá inteligence YouTube zkusila zařadit za nějaký kontroverzní video nějakého euroskeptik.
Minuta: 24
A co taky natáčela z auta, ale on teda Nadával na EU na rozdíl ode mě, kde já jsem probíral vlastně tu tématiku těch elektromobilů a Nicméně obě Ty témata vlastně byly kontroverzní a obě Ty témata byly natáčené vlastně stejným způsobem a díky tomu se. Chytlo na tu správnou asi audienci, kterou to asi zřejmě to a video zaujalo alespoň z nějakých 5000 zvednutí se to dostalo na 55000 jako velmi velmi rychle, takže to bylo jako pro mě dobrý v lednu 2019 jsem začal sérii 25 video, když jsem začal ukazovat vychytávku mobilní aplikace, což taky do té doby. Vlastně nikdo neměl nebo Rozhodně ne v takovýhle podobě jako Tesla. Začal jsem ukazovat, co ta vlastně všechno umí 32A video byl můj první pokus o nějakou recenzi a to byla prohlídka asi první Tesla model 3 v České republice, která se k nám dostala z Ameriky 33
Minuta: 25
video, tak to bylo moje první video, kde jsem začal ukazovat nějaké cestování s Teslou, kde jsem konkrétně jel do Rakouska na hory. Táta se taky docela začala jako sledovat, protože to bylo něco co lidi evidentně zajímalo únor 2019 35 video bylo. Moje první video věnované asi finančním výsledkům Tesly, protože Tesla má finanční kvartály vlastně stejný jako roční období, takže jí výsledky prezentuje vždycky tak 20 dní po novém kvartálu. To znamená tady to bylo někdy na konci ledna a video jsem zpracoval s tím na začátku únoru. 40 video byl věnovaný tomu, kde a jak koupit Teslu, i když poplatné té době, protože tenkrát v České republice to pořád ještě nebylo zastoupení. Takže bylo to o tom vlastně jak já jsem tu cestu pořizoval, tak jsem jel do toho Tilburg U10 2019 jsem začal rok s Teslou, protože to bylo vlastně rok od té doby, co jsem tu měl a to byl můj první
Minuta: 26
takový větší Boost ve sledovanosti. Protože samozřejmě tomu Dodalo ještě větší kredibilitu a lidi na to víc klikali, když tam bylo jako rok s Teslou tenhle seriál mi přines opravdu hodně odběratelů nejúspěšnější byl 45 díl, kde jsem se bavil o dojezdu. Nicméně to vše odstartovalo 44 video, kde jsem mluvil o všech autech, kterými jsem kdy jezdil celou tu sérii jsem pojal jako vlastně odpovídání na freq, což znamená jako frequently asked Questions často krevních otázek, že Dojezd spotřeba spotřeba v zimě topení a klimatizace, kde se to nabíjí. Ještě jsem dostal příležitost jako první novinář v České republice vyzkoušet jestli model 3 Performance. Což mě opět pomohlo zase ve sledovanosti, to je 54 video v dubnu 2019 na množící se komentáře, že auta nejsou, kde nabíjet. Reaguji novou sérii videí o nabíjení 57 56 video.
Minuta: 27
Snažím se ukázat, jak vypadá prakticky nabíjení a co tomu, že potřebuje a tak dál. Přichází moje první megarecenze na Tesla Model. S to je 58 video, kde srovnávám s je starší Esko, který jsme tenkrát měli učený, když měl Kuba si svojí CSko v servisu, s tím mým novějším modelem. Je to první video video, kde se začínám hrát náhledový obrázkem, ale teda když jsem to tady se na to připravila, tak Musel předělat, protože to už byla šílená katastrofa bylo to umí vlastně nejpropracovanější video do té doby, který jsem dělal. Vždyť jsme nějak tady vidíte na výsledky ziskovosti. Tak ty jsou teda jako knihu proti té práci do toho vložené, bohužel stejně také sledovanost, kterou Nevím proč, ale tady Kubovi algoritmus prostě to video. Tak nenabízí, jak by možná si zasloužil na konci dubna jsem vydal další megarecenze
Minuta: 28
61 video, kde jsem měl vlastně půjčené právě Kubovo x-core a několik dní jsme si vyměnili auta. Já jsem s ní udělal podobnou recenzi jako na to, ale tady právě z mě nepochopitelných důvodů tady tohle youtuber jako Rytmus vyhodnotil dobře, začal ho nabízet lidi na to klikali a šťastně tady je to je moje druhé nejsledovanější video jako vůbec, který do teď má nějaký 2000 sledování měsíčně a tady je vidět jako ta naprostá nevyzpytatelnost prostě. Algoritmus i umělá inteligence YouTube, protože Nikdy nevíte, jak to dopadne, jo. Takže kdybych citoval ze slavného filmu forresta gumpa, je to jako čokoláda. Nikdy nevíte, jaký si vytáhnete bonbón. Květen 2019, jak mi kanál roste, tak se zvyšoval tlak na kvalitu, že jo. Začínaly být komentáře začínaly být nějaký stížnosti na na střih a na kvalitu a tak dál, takže jsem začal vymýšlet
Minuta: 29
narážet na limity vlastně i mluví a potřeboval jsem něco. Kde můžu udělat víc vrstev, kde na tebe můžou přehledné a rychle dávat nějakých víc vrstev a dělat z toho nějaký lepší výstup, takže 65 video to bylo moje první video, kde který se zabýval teda výsledky q1. Jestli tak to bylo moje první video, kde jsem přešel na profesionální stříhací software lum. Tec lumatek, ale pořád ještě na iPadu 70 je 74. Video jsem věnoval detailním ukázkám, co se dá nastavit. Tesla OS a od nastavování obrazovky až po ostatní aplikace v červnu 2019 přišel z Rozhovor s Petrem r.o. To byl můj další velký vůz sledovanosti odběratelů 75 video a jak vidíte. Ve výsledcích, tak to bylo opravdu super obecně rozhovory jsou nejen do duší videa mě to v podstatě jeden záběr s minimem střihu a přitom docela zajímavou sledovanosti proto.
Minuta: 30
Za jaký nedivím, že jsou YouTubeři, kteří dělají jenom rozhovory 80 video bylo Tesla hardwaru, kde tak jak bych tě zase do toho čím dál víc a čím dál hlouběji pronikám, tak se dostáváme do vnitřností Tesly. A samozřejmě díky mému i tebe Grandu mě tohle extrémně zajímá, takže přináším video, kde se snažím vysvětlit nějaký vesla měla hardware. Jak se poznají a jeho historie a tak dál, ale opět jak tady vidíte je z výsledku, tak vlastně Absolutně jsem jako není schopný vrátit ten ten výsledek toho času věnovaných do toho videa z té reklamy na s.r.o. Sraz fanoušků na supercharger u Humpolce a v červenci 2019 89 video, jak využít elektromobility k podnikání, co se zabývalo právě těm supercharge ingema, hlavně teda Destination Charging, takže zažívám
Minuta: 31
trošku frustraci z toho v jakým způsobem s tím v České republice je implementovaná taidea to Destination Charging a zjistil, že bohužel ne všichni podnikatelé, je to pochopili správně tenhle ten byznys model 91 video je první recenze cesta Destination Charger, kde se snaží ukázat, jak by to právě podle mě nemělo vypadat to restaurace Babiččina zahrada, ale to jsem teda netušil, co mě ještě bude čekat, dál jsme jim ho zážitkem 93 video je kontaktovat přeslička, protože Začíná mi docházet k vytváření videí trávím čím dál víc času v podstatě většina víkendu a večer upadne na tvorbu. Já si to pak dám do kontrastu. Vlastně kolik mi ten YouTube přinese na reklamách, tak to naprosto neodpovídá tomu času, co to vlastně věnuji a samozřejmě začíná stávat trošku konflikt doma, protože se člověk přestává věnovat rodině a to jako samozřejmě, kdy není dobré ani pro vás ani pro tu rodinu. No
Minuta: 32
takže beru si inspiraci v zahraničí a začínám přemýšlet, jakým způsobem bych mohl nějak monetizovat. Tenhle ten můj čas a zavádím platformu Peter. Jo, tohle je taky čas, kdy je slyším další volání sledovatelu a Začínám si dělat na videa přípravu, která se mi ale zabere. Samozřejmě další čas navíc a videa jsou tím pádem sice lepší, ale mě to vlastně tím pádem stojí opět další čas navíc, takže z toho že předtím jsem si jen tak řekl, co bych chtěl natočit a skočil prostě do auta. Udělal si pár záběrů z ruky mobilem. Ty pak jednoduše sestříhal tak sebral. Vstávám do toho, že mi opravdu jedno video začíná zabírat. Prostě několik dní 95 video neuralink první video, který se netýká vyloženě automobilového průmyslu, ale spíš jde potom maskarény nějaký mozkovým universu
Minuta: 33
a tepláčky vlastně přichází i Jacek. 97 video, kdy zkrachuje Tesla července uzavírám jim prvním pokusem o Click bytové video. Jo už tak nasávám čím dál víc informací o tom, jak funguje vlastně YouTube a jakým způsobem vlastně se dá nějaký vytvořit video, který má vyšší sledovanost den začínám chápat, že prostě musí být kontroverzní, aby pod tím byly kontroverzní komentáře a tím pádem. YouTube to doporučoval čím dál víc lidem a ty zase čím dál víc tam komentovali. Takže vytvářím tohle video, který zase je velmi úspěšný poměrně sp19. Většina srpna jsem strávil na roadtrip po v dovolené ve Francii, tak teď jsem začal vydávat videa, ale až v září tím pádem, protože začnu toho srpna jsem byl samozřejmě na cestě, to je to první j108i video třeba zrovna tak, ale v té době dorazil domů, jestli firmware,
Minuta: 34
který s ním byl reakcí na incident samotný sejít, jestli v Číně. Který výrazně omezil rychlonabíjení speciálně na cestě zpátky? Už to bylo fakt hodně znát. Celé září, věnuji publikování videí cestování tu šanci a tak vlastně nabíječek České republice 106 video například je moje drama v Tesle, kde si vyzkouším dojezd opravdu na krev, kde dojedu s nějakými 2 km domů, začínám se dostává do obrovského přetlaku materiálu vůči času, co jsem schopen. Vůbec tomu věnovat a začíná se mi hromadit videa, který prostě nestíhám zpracovat konec září a začátek října vyrážím s přáteli do Chorvatska na loď. Když jsem byl poprvé jako kapitán jedeme Teslou a po cestě opět vše zaznamenávám prodloužení supercharge jingu se ale dostává do už jako poměrně únosných mezích, protože už se bavíme o tom, že v podstatě každá zastávka je kolem hodiny
Minuta: 35
času. Navíc se u zastávky po cirka 200 km. Což není úplně ideální, kdyby byly delší. Ty úseky, tak se to dá ještě sníst a toto začíná dělat. Dlouhé cestování s tou mojí tetu opravdu velmi nepříjemné, protože je opravdu po každých dvou hodinách jízdy se musíte na jednu hodinu zastavit, konzultuji to s kamarády a internetem a zjišťuji, že tenhle problém se týká pouze velice omezeného vzorku tsl konkrétně jenom určitého ročníku velikosti baterii a podobně, takže obecní shrnutí, jsou to hlavně ty 75 kg a 90 baterky, které jsou tímhle tím dotčený začínám mít velký problém, jak tohle vlastně komunikovat, protože drtivá většina lidí, co by sledoval a videa si tohle to vůbec neuvědomují a jenom díky si negativní masáže kolem té Sliby se tohle jenom jako z multiplikovat. A vůbec by to nereflektoval o realitu celé flotily to jestli to to, že se to týká jenom malého
Minuta: 36
procenta tsl. 111 video pokračuji ještě z videí z Francie, kde mi začíná docházet, že se prostě nejde vydávat videa z léta na podzim a Nehledě na to, že mně se na mně válí už další témata, které jsou daleko aktuálnější 113 video topthema tohle měsíce bylo otevřené pobočky a servisu v Praze listopad 19. 114 video Tesla baterie 101 nebo Tesla baterie vanová jak by řekli Američani to je se základy v bateriích, který opět je video, na kterém jsem se připravoval několik měsíců, vole informace a hlavně vymyslet nějaký jednoduchý způsob, jak to celé převyprávět, tak aby to bylo srozumitelné. 117 je další video, na který jsem dělal. Víc jak půl roku, kde jsem se snažil ukázat reálné náklady nabíjení. Vytvořil jsem
Minuta: 37
Excel, který jsem postoupil právě svým Patronum jako jednu z Velkých benefitů, protože si tam můžete spočítat právě návratnost investice ve chvíli, kdy přemýšlíte nad koupí právě Tesly nebo jiného elektromobilu. Tady se dál je ukázalo. Vlastně to ta výhoda právě Ve chvíli kdy najde to hodně kilometrů. Tak ty elektromobily se opravdu vyplácejí oproti a s něčím spalovacím motorům a jsou schopný vykompenzovat vlastně tu tu cenu vlastně Pořizovací. Tady opravdu vidět, že je úspěšný videa, který mají řízkovat z reklamy kolem 1000Kč. Prostě nejsou absolutně schopný vykompenzovat tu obrovskou práci, kterou s tím máte, takže to není žádná hitparáda 118 video. Podařilo se mi udělat jako první reakci na Tesla cybertruck představení ještě dřív než Petr Mára, který dokonce přímo byl v Americe na tom představení, ale právě díky tomu, asi jsem byl schopný to vydat dřív, takže to my samozřejmě po dopomohlo
Minuta: 38
z sledovanosti prosinec 2019 127 129 video bylo o cestování z Tesly model 3 tomu, že jsem se dohodl s mým kamarádem Michalem Hruškou, že si vlastně půjčil, protože to byly Vánoce, takže jsem vozil dárky po mých zákaznic a měl jsem tu unikátní příležitost, že jsem rozvážel na těch samých místech, které jsem měl. Najetých km, tak jsem rozvážel dárky a tím pádem jsem byl schopen udělat srovnávací videa, no. A tenhle ten týden byl pro mě asi nejzásadnější vůbec v té mojí tvorby a v té v tom objevování věcí kolem Tesly, protože jsem zjistil ten neuvěřitelný až jako dech beroucí propastný rozdíl těch technologií těch aut, který Měli mezi sebou pouze dva roky a tady jsem si uvědomil, že jsem že se opravdu jako
Minuta: 39
Účastníme něčeho, co známe z IKEI, takže to je něco jako velmi dobře pochopili všichni lidi, co se pohybují v Ikei, ale bohužel málo to samozřejmě jsou schopný pochopit lidi, které jsou mimo it obor speciálně z automobilového průmyslu, který Prostě tohle to zatím životě nezažila. Je to vlastně něco čemu se říká Fight je moorův zákon. Kde je každé dva roky se zdvojnásobí výpočetní výkon, nebo respektive počet tranzistorů a díky. Tomu se právě ty ta výpočetní technika posunuje tímhletím směrem tady v automobilovém průmyslu, nebo respektive tady v Tesle ten pokrok nebo posun bohužel není takový jako v tom i ty to znaj a není to dvojnásobek, ale nicméně oproti naprostý v stagnaci automobilového průmyslu ve spalovacích motorech tohle v podstatě ekvivalent, jako kdyby jste postupovali dvojnásobným pokrokem, protože prostě ty auta si pořizujete na delší dobu třeba než
Minuta: 40
Jsou jako dva roky, že jo, jako si pořizujete třeba mobily a jinou techniku a díky. Tomu se tady najednou ukazuje, že asi na ten Automobilový průmysl se řídí něco, na co absolutně není připravený. A to je to, že ve chvíli, kdy si kupujete to auto, tak budete muset začít přemýšlet na tom. že ve chvíli kdy budete prodávat tak může se klidně stát že budete měst neprodejné protože ta technologie se posune až tak dopředu že vlastně vy nebudete schopný prodat za cenu kterou byste třeba předpokládali u nějakých jako spalovacích vozů Toyota amortizace vlastně toho auta nebo respektive ta jeho morální hodnota zastarale že bude jako absolutní bezprecedentní vlastně zjištění toho trhu Kam se budou řídit ty ceny dolů a tím pádem se vlastně spustí a jako obrovská tranzice na na
Minuta: 41
ten Vlastně elektromobilní svět protože najednou se velmi rychle stane že ty elektromobily budou klidně i levnější než spalovací auta právě ty ojetý No, takže tady se začínám dostávat do situace, kdy si začínám uvědomovat, že? Jak umýt YouTube kanál oteklé a natáčet natáčet videa s zařízením, které kdyby jsme to přirovnali telefonům, tak je to to samé jako kdybych dělal YouTube kanál v mobilních telefonech a a jako ukazoval vám to všechno nového je na mém tlačítkovém telefonu dnešní době. Takže asi zřejmě by to moc jako sledovatelu nepřineslo. Protože samozřejmě všichni chápem, že tlačítkové telefony jsou prostě historie a dneska je to o dotyková o tom, co přináší dotykové telefony, tak stejně tak je
Minuta: 42
to vlastně o tom. Jako kdybych měl kanál o Tesle a ukazoval ukazoval vlastně něco z Tesly, která už bohužel není schopná dokonce ani mít jako všechny nové funkce díky tomu, že má právě i starý hardware, takže dostávám se do situace, že vlastně vím, že do budoucna je nemožné a mě tohle to auto používáte na Velkou většinu a sny videí, které bych chtěl s tím autem natáčet 123 video je další úspěšný video, kde jsem komentoval rozhovory s Sandy munro na překládání z kanálu auto line after Hours, kde se věnoval rozebírání. Tesla model 3 do Sloupu do šroubku v tomhle videu jsem opět věnoval v podstatě celý rok sbírání informací, protože jsem byl v tomhle pořadu víckrát. A opět vlastně ta Ten přínos toho videa nebyl vůbec nereflektoval samozřejmě. Ten počet tráveného
Minuta: 43
času s tím 126 video účastnil jsem se úspěšného pokusu o rekord v ujetí 500 km bez nabíjení Tesly společně s přáteli ním kanálem. Cars.cz jsme absolvovali jízdu po Pražském okruhu víc jak 8
Minuta: 44
vůbec jako jestli připustit, že by to vůbec bylo možné. Jako s tím ujet takovéhle vzdálenost. Leden 2020 dovolená na ukrajinské vánoce, ale díky tomu, že byl žena byla už těhotná, tak jsme nechtěli jet autem s tím pupkem, kde, že nemusela chodit pořád na záchod, takže jsme poprvé zkusili vlak. 132 video byla škola smyku a to bylo další video, které jsem měl v archivu a na který jsem se dostal teda díky tomu, že jsem ve vlaku měl vlastně přístup na internet a elektriku, takže jsem ostříhal ve vlaku po cestě na Ukrajinu únor 2020 135 video Tesla výsledky Q4. Já jsem potřeboval prostě vyřešit s nějakým způsobem, kde budu natáčet. Protože už mi na to upozorňoval víc lidí, že je tam problém. Jednak sněhu světelností v tom autě jednak, že je třeba štve. To jak je tam ten volant prostě
Minuta: 45
vidět vepředu. Je to irituje prostě, že tam zabírá poměrně velkou části obrazovky a tak dál. Takže Potřeboval jsem jako přejít do nějakého prostředí, který bude konstantní Jasně v jakémkoliv ročním období jakýmkoli denní období, aby se dalo prostě kdykoliv nahrát video a mohl jsem to jako do stříhat měla zrovna teda ti ji k tomu, že žena byla těhotná, tak vlastně už nepotřebovala na svoji pracovnu a koučinku místnost. S ní místnost v jednom. Takže jsem si to u zhubnul, což je mimochodem ta místnost, ve kterém jsem, ve které se mi teď a já jenom, že poměrně dominantní částí ty její pracovny byl obraz Buddhy, který jsme si donesli z naší předsvatební cesty v Thajsku. Ten svět se přichytává taky tři šrouby nahoře a poměrně velký šrouby, v že těžkej, takže po jeho sundání jsem zjistil, že to zanechalo poměrně velký stopy, že ona i vlastně ty ty okraje toho Buddhy zachovali poměrně velké
Minuta: 46
stop je prostě na té zdi, takže jsem přemýšlel co s tím právě jako si nechal jsem si vyrobit o trošku větší tady to logo tesláček, který tam přesně jako zakrývalo tu tu stopu na té zdi. Takže to byl ten důvod vlastně vzniku tohohle tohodle jakoby loga toho toho vlastně předmětu tam v ne úplně ideální pozici a sněz. Tom záběru. No samozřejmě, pokud bych to mohl dát. A kam bych chtěl, tak bych to dal jako bývalý jinak, ale je to bylo kvůli tomu, budu ho mít teda 137 video bylo další video, na kterém jsem pracoval velice a velice dlouho bylo zaměřený na servisní náklady vlastně po 100 tisících Km, který jsem zrovna překonal na tom Asku a tam jsem velmi otevřeně vlastně mluvil o všech problémech karambol a chatu kancich a co jsem vlastně s tím autem mě Jo. Udělal jsem zase na to tabulku, kterou jsem potom poskytnul vlastně Patronum 142 bylo další video po 100000
Minuta: 47
km, ale tentokrát asi shrnující úbytek baterky, protože jsem si pořídil takový, že obd3 tečku vlastně na to na to vyčtení z toho auta, kde jsem jako mluvil o tom, kolik je teda vlastně ten reálný úbytek a taky jsme měli asi 2. Sraz patronů, který poprvé byl teda spojený s přátelským kanálem elektro, který byl hotelu D1 v ostrovačic. No začínám se dostávat zástěna největší historickou křižovatku profesní mojí kariéry, protože si začínám uvědomovat, že tím YouTube v si Zabírám v podstatě veškerý volný čas dělám o víkendech. Dělám v noci natáčím po cestě, takže když jsem jel na schůzku, tak jsem natáčel a tak dál měl Poslouchal jsem vlastně po cestě, co jsem jel, tak jsem poslouchal na všude podcasty umělé inteligenci a podobně. Takže neustále
Minuta: 48
vlastně jsem věnoval se jenom teplakovi. Vím, že nás čeká jako příchod potomka, na který jsem se velmi těšil je to je něco, co jsem čekal 45 let. Prostě chtěl jsem si to užít ten ten příchod toho potomka a nedokázal jsem si představit čím dál víc jsem si vlastně nedokázal představit jako jak to chci dělat, když Mám tady YouTube a mám tady práci a vlastně mám 0 volného času, takže musím říct, že ta práce toho YouTubu mě baví a naplňuje. A že vlastně v tu dobu mě naplňovala víc než ta moje práce, takže jsem si říkal, jestli by a zároveň mi to samozřejmě jako nějakým jsi. Viděl jsem, že to roste, že to má nějakou hru s tou traktory, takže jsem si říkal, jestli jako bych mohl zkusit jít do toho rizika, prostě
Minuta: 49
zkusit to dělat naplno i s tím plným vědomím toho, že absolutně není. Prostě v situaci, aby mě to udivilo, ale věděl jsem, že mám prostě strašnou spoustu videí asi v zásobě a že teda mám spousty materiálu a že můžu zahltit ústně. Ten ten jakoby můj kanál ty materiály nebo že by to možná mohlo pomoct. Prosím o navýšení jako těch. Sběratel u sledovanosti a tak dál a zároveň si ale uvědomuji, že jasně ukončení spolupráce, kde jsem dělal tak že to bude znamenat, že prostě přijdu auto, protože jako kdybych si to auto měl vykoupit z firmy, tak prostě účetní hodnota po takhle krátké době a jsme přesně právě u toho byla prostě v podstatě ceny jako Tesla model 3, jo, takže si absolutní nonsens speciálně po tom, co jsem si zažil to je s tím
Minuta: 50
půjčením ET. Tesla model 3, kde jsem zjistil, že v podstatě zevnitř je to stejné auto. Je to stejně velký dokonce některé části jsou i větší dobře kufr, teda menší, ale jako jízdě. Velmi podobné prostě zážitky, ale nabíjení jako že o dvě hodiny méně nabíjení na cestě z Beroun Prostějov a zpátky a podobné věci, takže rychlejší výrazně nabíjení. Delší dojezd jo prostě všechny jenom výhody benefity novější Software hardware, že jo. Takže prostě to absolutně nedávalo smysl, ale zároveň to pro mě znamená, že je Ok. Takže já jako Chci se věnovat jako kanálu od Tesly. A nemít Teslu, ale zase jsem si říkal Ok, ale já v podstatě jako zážitky z cestování jako ježdění na hory nabíjení místě dovolená, jako jsem všechno už natočil, takže jakoby z toho zážitků jako z toho auta už v podstatě mi
Minuta: 51
přišlo, že jsem řekl, co jsem jako potřeboval. Ukázal jsem co jsem potřeboval a teď právě bylo na čase. Začít se víc věnovat jako těm softwaru a hardwaru víc do hloubky prostě na ty témata o Tesle jako takový, že jo, která furt něco vymýšlí, takže jsem si říkal, že to v podstatě vlastně není ani takový problém. Šel jsem teda do toho obrovského rizika, že jsem vlastně jako ukončil DUZP. V práci nebo Dohodli jsme se vlastně ne ukončení spolupráce. Říkal jsem si, že zkusím se 3 měsíce zpět do jakého konce května a s tím věnovat plně tomu YouTubu jako na plný úvazek a uvidíme. Prostě co nám to přinese. Udělal jsem to tu dohodu s ženou, která mi to posvětila. No ale to jsem nevěděl, co přijde. No takže březen 2020. A je to tady vstupuji do neznámých vod a dávám se na volnou nohu. Tenhle měsíc je pro mě fakt zlomového s ní ve všech ohledech, že
Minuta: 52
147e video jsou první dodávky. Tesla model 3 v České republice a poprvé jsem se dostal vlastně na seznam oficiálních novinářských pozvánek od Tesly. Jako aby mě pozvali než teda zrušili pro1. Todleto aktivitu tohle tohle video, co jsem vytvořil bylo asi nejlepší, co jsem dokázal vyždímat asi z stříhacího softwaru lumafusion na Heart. Najdu. No a 150 video bylo vlastně zlomový v tom, že jsem jako dokončil ten přechod do toho studia. Teda aspoň jsem si to myslel a představení plánu vlastně na tenhle rok, vůbec jsem netušil. Vůbec jsem netušil do Jakých problémů seženu, když jsem si řekl, že to zkusím mastne dělat ten YouTube. Na plný úvazek a že to že to vlastně budu dělat z toho studia. Jo, takže zaprvé prostě okamžitě přišla obrovská výzva v pohledu toho ozvučení vlastně toho prostoru, jo, kde jsem okamžitě musel začít pracovat směna,
Minuta: 53
jaké intenzitě a čím ozvučení a osvětlení, já potom do toho vlastně zasáhnul kovid, že ho naplno 154 video, tak jsem byl takový, co jsem shrnoval vlastně ty nějaké aktuální informace z celkově příjmy z reklam spadly prostě okamžitě. Protože samozřejmě firmy přestali utrácet za reklamy a taky sledovanosti spadla, protože lidi jsou. Země daleko víc zajímalo, jestli budou žít s než jako nějaká elektromobilita. Takže by ti vlastně všichni visely na tom internetu, což zase způsobilo taky to, že prostě internet přetížený tady u nás z vesnice je vlastně spadl internet na megabit a já vlastně z toho když jsem potřeboval nahrát video a vydat ho prostě nějakou dobu, kdy jsem pravidelně vydával videa, tak jsem najednou zjistil, že bych to 30 minut a to video uploaduje v 6
Minuta: 54
do tohodle pokusu o o vlastně rozjetí tohohle projektu. Chtěl jsem se posunout taky vlastně v tom střihu těch videí, takže jsem nastudoval nějaký jako stíhačky materiály. Pořídil jsem si asi proto aby aby jsem v tom ostříhat a šel jsem teda do sebe da Vinci, kde který používají některé YouTubeři právě 153 video byl vlastně můj příchod do EVP. Kde jsem vymyslela tenhle program jako týdenní platformou, kde jsem si řekl, že budu shrnovat všechny novinky z oblasti elektromobility a že to bude prostor pro reportáže taky od vás vlastně jako přispěvatelů, co jsem si trošku jako ukrad vlastně z kanálu u No a podcastu ostěra jdu Lightning a kde se mi líbilo to zapojení té komunity. Nicméně jako příprava světlo dle materiálu spolu s vytvářením toho videa mi zabrala tak jako dva tři dny jo, tak jako každý týden. Takže jak se začíná blížit
Minuta: 55
potom příchod potomka. Tak se začínám být řešit ty věci kolem potomka, takže jsme pořídili kočárek proto logicky hned začínám tohle to přenášet i do tvorby. Protože si říkám, tak jako asi nebudu jediný, že jo, takže přišel můj první kočárkový test 655 video 20 a Začíná mi být jasné, že to prostě ne urvu a na odběratelích a příjmech reklamy to prostě jako dělat nejde, ty vole tím. Takže Jediná cesta, jak se vydat je přes placený obsah zrovna začíná Tesla rozebírání model y od sandyho modro, kterému No a co si co si vytvořil dubový kanál a začal se pustil se v podstatě stejně jako já plnými nohama do YouTubu. Akorát že on teda úplně od nuly, ale samozřejmě v anglickém jazyce na velmi zajímavé téma. No, protože můj kanál je vlastně od začátku zaměřený na české publikum, které jako ti večer jako té angličtině moc nerozumí. Jak jsem si začal říkat, že by bylo dobrý to
Minuta: 56
pro ně překládat, takže 159 video. Tesla model y to byl první týden překlad a střih videa od sendyho MUDr. O který to vydával jako v nějakých menších videích a já jsem to vždycky jako složil dohromady ten týden a vyndal jsem to jako jedno jedno větší video příprava s překlady stříhání a tak mi zabere jako něco kolem 40 dnů vlastně začíná se dostává docela velkého problému, protože když jako je WTF mi zabere tři dny, že jo a ty mu bylo mi zabere čtyři dny, tak to je jako samozřejmě s matematika základní školy sedm dní. A to je celý týden teda, takže to je jako docela velký problém, že vlastně absolutně nestíhám se vůbec věnovat rodině. Nicméně ten ta Sázka na ten prémiový obsah se mi jako začíná vyplácet v tom, že se konvertují odběratelé. A opravdu
Minuta: 57
se mi daří konvertovat odběratelé na mastne předplatitelé na tom pitronu. Sice ztrácím nějaké odběratelé, ale to je prostě mizivý mizivý číslo oproti tomu, co mi to přinese vlastně finanční na těch a těch patron a166 video ropná krize tohle tempo. Prostě nejsem schopen jako zjišťuju držet ve svých 45 letech, fakt jako přestávám dávat jako dělat. Neustále se 7 dní v týdnu a upřímně na ni. Samozřejmě doma se to moc nelíbí, takže musím začít se někde prostě škrtat. A takže začínám škrtat na tom s ní neplaceném obsahu tak Začínám čím dál víc vlastně odkládat jako že Původně to byl vlastně týdeník. Pak se to začnou prodlužovat a pak jsem byl nucen to vlastně úplně vypnout 164 není video, ale je to v Podcast
Minuta: 58
o je to můj první Podcast, kde jsem pro patrony a dneska už vlastně i členy na YouTubu udělal první vlastně jako překlad na to bylo konkrétně výsledků, jestli Díky neutuchajícího simkovic situaci. Startuji jedna z důvodu a to jsem také nazval naše potkání na zumbu, protože se mi to jakoby virtuální hospoda. Takže takže jako Zoom podu jsem nastartoval virtuální setkání s patrona, který se jim podle reakcí hodně líbí a berou to vlastně jako jako takovou příležitost si pokecat všichni navzájem a začínají se tam i znát, protože tam chodí v podstatě stejné lidi, takže už se z toho stává takový jako přátelský kruh lidí, který navzájem se znají a mají si co říct květen 2020 drahé polovičky, dostávám ke svým 45 narozeninám pobyt ve tmě, abych si trošku uspořádal myšlenky a Trošku
Minuta: 59
se podíval do budoucna, protože jak jsem říkal původní plán byl, že skončím v květnu a stihli jsme to ještě těsně před tím, než se narodil Kubík. Natočil jsem o tom s 76 video od té mojí zkušenosti, která se mi jako hodně líbila jsme díky vlastně ty neustálé situaci s klidem a vládním opatřením, které vlastně mi Umožňují odložit vlastně všechny splátky a hypotéky se rozhoduji teda na základě té situace, která je, že vlastně mi to umožňuje opravdu získat takovou větší finanční jistotu do budoucna díky tomu, že v podstatě se mi náklady zvykej na nulu. Tak jsi se domluvím teda s druhou polovičkou, že to zkusíme do konce roku. No a měli by nám jako do konce roku snad vydržet, co 77 video zánské Mariánské Lázně přináší nový formát videí, kde se snažím dostat video pod 10 minut, tak říkám tomu jako kafe. Na
Minuta: 60
základě právě zpětné vazby od patronu, že by bylo dobré mít i nějaký kratší videa takhle o nějaké obědové přestávce a tak podobně 183 video je moje první video o umělé inteligenci, kde se konečně dostávám k tomuto vydat, protože je to seriál, který na který vlastně studuji víc jak rok. V podstatě Tesla autonomy. Dej tam jsem zjistil, že potřebuji nastudovat daleko víc materiálu na to, abych byl schopen o tom něco říkat, takže jsem začal studovat. A díky tomu jsem se dostat do té klasické situace. Vím, že nic nevím a začal jsem studovat čím dál víc konkrétně lekce friedmana, který vyučuje nájem a jízdy a dává své přednášky na YouTube a má taky Podcast o umělé inteligenci. Nicméně rok práce na se tady se můžete podívat přinese zisk z videa na reklamách 400kč červen 2020 185 video rozebírání. Tesla model y právě skončil Oáza Seriál
Minuta: 61
o sebe. Takže moje první video ze cybertruck 187 video, jak se blíží Tesla baterie, objevuje se čím dál víc spekulací na studiu všechno kolem toho a začínám se vracet k tomu, co znám nejlíp, co mi taky zabere vlastně nejmíň energie a to je příprava prezentaci v PowerPointu stejně tak je to video, na kterém pracuji. Minimálně měsíc červen 2020 video rok na patronů začíná být opravdu jasné, že stávajícím tempem to ke konci roku patrně nedám patroni odběratelé sice rostou nicméně ne. Takovým tempem, jakým bych potřeboval, abych byl schopen aspoň být na nule v splácení. Jasně hypoték úvěru a podobných věcí a nákladů do rodiny, ozývá se mi Standa z StandaShow, abychom spolu natočili live stream, to je patrně přesně to co potřebuji pro rozšíření základny, dostávám tam super nápady. Standa mi svěřil se se spoustou typu, takže dostávám hlavně přesvědčení, že pokud to chci na YouTube někam posunou. Musím
Minuta: 62
začít dělat živé vysílání. A hned další týden na to začínám vlastně v 8
Minuta: 63
restrikce, tak jsme natočili konečně ten rozhovor a když jsem zjistil, že je majitel vozu, který je teda Mimochodem můj nejvyšší patron Vašek Vašek, tak má stejný názor, tak jsem to video video, co mě nedošlo, že jsem měl dát ten rozhovor na začátek a ne nakonec, protože je vydatně hodně lidí to nerozdýchal o a už mě potom začátku, který byl jako hodně emotivní, kde jsem jako přesně ukázal ty moje prostě pocity, které já jako Díky, tobě jsem hodný člověk takovým předat, tak z toho jasně přišel o to moje nadšení z Tesly a naopak zklamání Stick. On je prostě docela dost lidí to nerozdýchal. Už to bude skoro půl roku. Co pracuji minimálně šest dní v týdnu. Začíná se to na mě velice silně podepisovat. A dostávám ještě ke všemu čím dál víc negativních komentářů, právě díky kontroverzním tématům. Musí to jít ze mě ven a vytvářím seriál pro fanoušky týden s pláčem, dostávám se do Velkého stresu. Jak zvládnout živé vysílání, který má přípravu tak minimálně dva dny
Minuta: 64
a následně den střih, potom toho live streamu a následně vydání prémiového obsahu ještě pro patrony srpen 2020, protože potřebuji diverzifikovat svoji přímou složku. Co znamená Jinými slovy? Potřebuji prostě víc peněz na to, abysme se uživili a jak vidím tak YouTube to nezvládne, tak se mi daří naštěstí realizovat mojí dlouhodobý sen učit na vysoké škole, kde stačí nám teda od října přednášet jako lektor. Právě díky tomu, kolik mi zabere času YouTube, tak si můžu dovolit maximálně jeden předmět. Nicméně i na ten předmět potřebuji napsat skripta, který prostě mají nějakých přes 120 stránek, takže samozřejmě to není napsané za večer, takže to potřebuji nějaký čas. Takže naštěstí se dohodnu s patrna mi, že mi dali dovolenou a že mě dovolili vlastně v tom srpnu nevydat žádný na prémiový video a začínám psát aspoň ty skripta. Naštěstí ji zjistím, že mi to docela jde, že jsem schopný přitom ještě
Minuta: 65
zvládnout přípravu na ty live stream na základě rady Standy a nových patronů, které byly v šoku, kolik asi na penzionu bylo schovaného prémiového obsahu, tak začínám dělat trailery na prémiové videa a spojil jsem to s vydáním obsahu pro členy na YouTube. Září 2020. Platforma mqb už začíná dostávat tvář začíná fungovat reportáže. Je super, že se daří zapojit komunitu 220V na základě požadavku fanoušků jsem poprvé v životě nezkoušel přenášet živý přenos živě, i když jsem si vše nejdřív otestoval ve střižně příchodem dostuduje a prostě selhala technika, to mě docela hodně rozhodilo a nebyl jsem s výsledkem rozhodně spokojený. Taky jsem si uvědomil, že dělat simultánní překlad není fakt jednoduché říjen 2020 začínám vyučovat na vysoké škole ambis, což pro mě začíná komplikovat vydávání videí, protože musím se na to na tu přednášku vždycky připravit.
Minuta: 66
Musím si udělat prezentaci předtím. Takže vždycky když mám jako přednášku. Tak to pro mě znamená jako velkou časovou velký časový stres vlastně, že musím nějakým způsobem omezit tu práci na tom YouTubu, který mi zabírá minimálně jako 6 pracovních dní vlastně každý týden. Takže musím se omezit pouze na live stream, který následně se stříhám a zveřejním jako nové video. To znamená, že nejsem absolutně schopný dělat, ne jenom prémiový obsah, ale už nejsem schopný dělat ani jako jiný obsah, než vlastní live stream. Díky omezenosti frekvence vydávání videí na YouTube a tím pádem přichází brutální a neúprosná sprcha ve formě Benu algoritmu YouTube, protože okamžitě je vlastně ten YouTube se řekne. Tady se něco děje a přestane váš kanál jako tolik nabízet a tím pádem zase to má za následek menší sledovanost a dostanete se vlastně do takové zavírající se spirály. Takže jsi mě ne u toho konceptu kanálu jsem dokonce najednou se
Minuta: 67
mi zastavil přísun, ale dokonce i jednu chvíli se mi začaly ztrácet odběratele. Takže pokud by jsme si měli shrnout s nějakým způsobem tu moji dosavadní tvorbu, tak by se dala v podstatě rozdělit na nějaké tři období, já to první období čistě jakoby nadšeno z protestu. Těžkej koníček prostě jenom jako natočit pár videí o tom, že prostě toto auto umí a přesně za ten důvod jako abych to lidem jako ukázal. Hele ty záda na ten kanál, abych to nemusel furt vysledovat dokolečka. Kde v podstatě jsem jenom skočil do auta. Natočil pár záběrů telefon jen tak v ruce večer, co sestříhal prostě na na iPadu a vím, že za pár hodin bylo hotovo jako velmi jednoduchý videa bez nějaké jako přípravy bez bez nějakého složitého střihu a tak dál. Jenomže potom vlastně jak ten kanál začal narůstat a vzniká vám taková trošku jako zodpovědnost toho, že se na vás Nabaluje jako
Minuta: 68
lidi, který čím dál víc vás sledují. Tak získáváte takovou jako tíhu toho, že jim chcete dávat nějaký prostě obsah, který oni o ceně jako líbí se nasloucháte vlasy ve zpětné vazbě, tak vlastně na základě toho se dostáváme do druhého období, kdy prostě s tím vzrůstá. Počtem odběratelů se snažím vyslyšet asi tu zpětnou vazbu. A nějaké Zuzana to reagovat a cítím se jako z složit, to je celý proces, že jo. Začínám se dělá složitější střik. Začínám si a přípravu na videa a Začínám si dělat scénáře prostě a tak dál a tak dál. A to samozřejmě celý zabírá víc času a vzniká tam. Začínají se otevírat ty nůžky mezi tím koníčkem a tou prací, že jo, protože jakmile jakmile koníček vám trvá jako víc, jak osm hodin pracovního dne, tak už to není koníček. A je to práce, že jo, akorát je blbý teda, když vám to nepřináší ten ten zisk z práce,
Minuta: 69
takže všechny tyhle ty věci, co jsme si tady vlastně jako říkali. Tak v podstatě jako směřují do toho, že nám velmi silně přemýšlet o tom, že to prostě jako do konce toho roku zabalím a že to asi pravděpodobně budu muset aspoň jako. Ukončit tu práci, protože si budu muset prostě najít práci, která rodinu užít a s tím samozřejmě přijde to, že už nebudu mít na ten kanál čas, protože prostě si nedokážu fakt představit jako mít práci, kterou jsem měl dříve jako ať už je to jakákoli v pět let v kategorii jo velmi dobře placená, tak ale samozřejmě taky něco odvádět a zároveň mít rodinu, kde kde prostě se musíte tý rodině věnovat. tak prostě tam už jako není absolutně jako čas a už vůbec ne na tyhle ty úrovni ten YouTube dělat jo pokud Samozřejmě potom to nechce to zase všechno outsourcovat a vlastně
Minuta: 70
platit si prostě všechny věci kolem že jo Na co teď už vůbec jako nejsou peníze takže možná jste to na mě i poznali protože si myslím že právě ty videa V tomhle tom období jsi někdy někdy od toho září října se trošku změnili ten tón v těch videích se změnil protože na mě jako podle mě už bylo vidět jako to totální jako vyčerpání prostě z toho že něčemu věnujete opravdu jako 7 dní v týdnu a v podstatě se vám to téměř nevrací zpátky takže ta frustrace na mě podle mě musela být znát takže moc mě zajímá jak to vnímáte vy Líbí se vám moje videa nebo který konkrétně se nám líbí který typ videí se vám líbí balím a se se mnou natolik že byste byli ochotni mě podporovat abych to Napište mi do komentářů samo zvědavý na vaši zpětnou vazbu, takže Jaký je moje finální rozhodnutí. To se dozvíte v živém vysílání, který bude Tohle úterý 12
Minuta: 71
1 od 8

Předchozí video

NeuraStream VI - Paradox první macešky

Další video

#255 Teslacek 3.0