Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#249 TeslaOS Nepovedený Vánoční update FW 20.48.26 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Obsah:

00:00 Úvod
01:58 Release Notes
04:24 Hra: The Battle of Polytopia
07:10 Hra: Cat Quest
07:45 Hra: #Solitare
10:08 Vylepšení vyzualizace
16:53 #Ukázky jízdy
27:15 Scheadule Departure
31:24 Změna zobrazení Superchargerů
32:04 Odstranění “T”
33:31 #Boombox
35:34 Závěr

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, zdraví vás tesláček, máme tu poslední a měl by to být největší a dej tohodle roku, ale je s tím spojený docela velký kontroverze, protože někteří lidé jsou nespokojení, jak to dopadlo. Že Upřímně řečeno Musk to trošku jakoby overhype. Oval, že udělal Tweet, kde vlastně dal 2 Double Fire Emoji jako že to bude opravdu narvaný update spousta zajímavých věcí a novinek. Nicméně zase to úplně nepodařilo. Evidentně se ne všechny věci podařilo dostat do toho a dej tu co chtěl. Takže následně asi to okomentoval, že je to možná jedna Fire Emoji nebo možná půl pro ty, kdo nemají vlastně externí reproduktor. Nicméně bohužel i to se ukázalo, že není úplně pravda minimálně tady v Evropě se všemi s kým jsem se bavil, tak i když jako mají reproduktor. Tak vlastně ten Boombox.
Minuta: 1
Přišel, což je jedna z věcí, která je opravdu hodně zajímavá a která vlastně by jako posunula zase tu Teslu někam někam jinam. Hodně si o tom spekulovalo dřív, že se využije vlastně ten ten ten ten chodovský reprák, který je posunutý venku, že se začne nějakým způsobem využívat. Tak to je funkce, která vlastně byla právě slíbená v tomhle tom update. To znamená že byste měli být schopni vlastně pouštět muziku z toho repráku ven. Udělat sis to takový Boombox, ale zároveň i na ulici, co se má pouštět právě v těch nižších rychlostech. A nebo třeba i při Smart summon a tak dál a už jsou videa je že v Americe vlastně to funguje v Evropě to zatím nefunguje. Možná je to kvůli regulacím, nevím. A samozřejmě jakmile zjistím a dám vám vědět, ale tohle se Zatím nepodařilo tak zkrátka. Pojďme se podívat, co tam je za ty novinky, které se podařilo dostat do tohohle abdejt jdeme na to, takže máme hotové.
Minuta: 2
Takže vozidlo software tady vidíme 10 2 48 26. To je ten nejaktuálnější software a release Notes, kde se dozvíme, co jsou v něm za novinky. A hned jako první novinka je úprava říznout Mimochodem. Tady vidíme zajímavou věc, že byt a zpět auto říká, že 48 teď 26. Tak tady je teďka 25 a myslím si, že to je ten důvod, proč tady není Boombox, ale to se k tomu ještě dostaneme. Takže vidíte, že první věc je release. Notes improvement. To znamená, že celkově ty release Notes i jsou přehlednější, že tady je vidět jako čeho se to týká jako nějaké
Minuta: 3
ikony. To zná tady tohle to je ikona her, tady to je nějaký jako menu, tady je tohle to je vizualizace. Tady to je chargebacku se to týká a tak dál. Pak co je tady jako dobrý tak že vidíte zpátky poměrně hodně a dej to zpátky, co se stalo. Jo to byly ty novinky. Je taky jako velký a bude to, že dřív prostě byl vidět vždycky jenom jeden update zpátky a co se stalo a teď a tady hlavně velmi přehledně vidíte všechny ty novinky, co přišli s tím daným update and. A víte, že to je opravdu hodně dopředu v podstatě rok dopředu se daří 24. Jo? To byl ve svém první update tenhle ten rok a jde to. Vlastně se všemi těmi update dál. Jo. Takže když si to když si to takhle spočítám a tak je to jeden 2 3 4 5 6 7
Minuta: 4
8 9 10 11 12 14 14. Dej to za rok, takže vychází v podstatě víc než jeden měsíčně. Což je jako hustý, no, takže je to jsou ty úprava nebo vylepšený tyhlety. No co se stalo v tom, aby to tak tady máme nové hry, takže jako první je Battle of polytopia. To si samozřejmě taky ukážeme. No tak Pojďme se podívat na ty hry, takže to je vylezeme do těch aplikací, tak tady entertaiment a tady vidíte, že těch her a už je tady opravdu hodně a on se přehršle to někdy udělám asi videa čistě jenom na ty hry. Ale tady teda Nově polytopia, tak tady vidíte to play online krytá Tesla Game profil.
Minuta: 5
No tak další věc a tady je teda vidět, tak je tady vlastně ta hra jakoby v okně pořád vidím ten zbytek a mám tady možnost si to dát do přes celou obrazovku a nebo dokonce jako v okně jo. To je hodně zajímavé to tady dřív teda nebylo. Pěkně tady vidět exitgame, takže daleko.
Minuta: 6
Typicky typický právníci hlášky, které nikdo nečte ingame. No. Tak evidentně, že to jsou nějaký to je nějaká ta život a dymova strategie. Evidentně to vypadá. Tento to vypadá dobře si zvolíme nějaký národ. Mighty leader no
Minuta: 7
Mně to prostě strategie a pak je tady Car Quest, který bohužel vyžaduje už opravdu mít profi zařízení. Co znamená potřebujete Game PC certifikovaný protestů, které ještě nemám, takže ten si ten si musím pořídit, aby se vám mohl 1kva si natočit, jak se s tím hraje a jednak tuhle tu hru před a to vyžaduje nebo Katku, která ale právě tady musíte to ovládat jenom přes gamepad, který teď nemám, takže kostry ukázat nemůžeme. Pak je tady Solitaire, který si který si taky ukážeme. Solitaire
Minuta: 8
yogame Dobře a teď schválně Zkusíme. Alice is For everyone playing While car is in Motion Sony for Passengers Please check your Top Lane Messenger Tak tohle je novinka. To je poprvé, co jde něco pustit zatím co se řídí, tak to je hustý to zatím nepovolili. To obávám, že u tebe by todle nepůjde,
Minuta: 9
že jo, že tak musí být barvy. Takže jsem si líznout. No tohle je strašně návykový. Milane zaparkuju, tak už to jde pustit na tu obrazovku. No tak to je dobrý. Sound left handed of Time Finance si můžete zapnout cestě. Bratři jo, to je že to po třech jak jsi mě. dobře
Minuta: 10
Ok no a pak jsou tady vylepšení vizualizace, který Jak vidíte. Tak to už je vidět vlastně hned na začátku, co jsme to nastartovali a tady se zvětšilo výrazně tohle to okno. Je to daleko přehlednější daleko, větší to auto hezčí a samozřejmě ale míň tím pádem mu bylo tady na té straně, což ne každému se líbí, takže už okamžitě vznikly návrhy, jestli by šlo si to nějakým způsobem jako volit. Tady tohle to tenhle ten prostor. Každopádně to co je to Co je velmi dobrý, tak je že tady když když máte jakou navigaci, tak ve chvíli kdy tady máte něco co zakrývá vlastně co to celé okno, tak se to přesune jsem prostě taky ukážeme. No pak je tady rychlý přístup ke
Minuta: 11
kameře a rychleji přístup k stěračům, což rozhodně. Je velmi dobrý vyhledat bezpečnosti. No a ta rychlost. A tohle že se přesunulo vlastně jsem já teďkon teda na tu na tu grafiku, tak musím říct, že tohle to je opravdu hezky udělané, že to auto je větší jednu jednoduše vlastně tady můžete ovládat jednoduše. Můžete tady otvírá tady to teda nereflektuje to, že ten kufr se jenom pootevřel. Tady je vidět, že je otevřený, ale je to hlavně z bezpečnostních důvodů, aby nám to jako vás to varovalo, že bacha prostě nemohl by se stát, že by to otevřelo, že jo, takže by to být očích viděl to samé hezké zadní kufr být vlastně tady není do koupený ternem elektrický zvedač, takže taky si ten kufr jenom pootevřel, tak se
Minuta: 12
to tady v tý grafice vlastně otevřelo naplno, takže je potřeba to potom manuálně docela crowns ty nové modely. C21 už mají hosté z výroby elektrický zvedač. Takže tam by se to opravdu jako graficky i ve skutečnosti otevíralo. Kdy vyjedete tady z boku tohle to jsou statistiky baští, takže celková statistika 184, až přijde jsem dokonce 169. Jak vidíte a tady od posledního nabíjení 232 naopak v zimě. No a tady tohle to by měl být tlak v pneumatikách, který si auto není teď na to, jinak se neukazuje to můžeme vyzkoušet tak, že když se mi bych ti to rozjet, tak hned jako první tady naskočí, že nejsem připoutaný nová
Minuta: 13
hláška, že jsem se připoutat. A zmizí Zítra se graficky. A když bych asi nedal tady do stran, tak by se tady měli potom ještě na ty senzory a tak byste měli vlastně ukázat ukázat tlak. Takže tady například i straně máme spotřebu a tady máme potom. Tak v pneumatikách. Jinak vidíte, že jsou rozsvícený brzdovky, protože máme ten režim autostop nebo vám peru driving, takže jakmile já vlastně nestojím na plynu. Tak to rozsvícené světla brzdový. Uvidíte, že tady to trošku je vidět, jak se to odrazí na té zemi a ty světla svítí. Jakmile se trošku rozjedu, tak zhasnou a vidíte, že zase jako nepřestanu a mačkat mačkat plyn, tak tak se to zabrzdí.
Minuta: 14
Jinak celkově teda ta spodní lišta bych řekl, že jste tak jako taky s designově trošičku změnila, že tady jsou vlastně jakoby ty nejdůležitější věci pro auto, co znamená ovládání auta, jako tyhle ty tyhle ty věci, že jako světla zámky a takové věci, co potřebujete zrcátka volám, že jo prostě takový ty věci co potřebujete často pak samozřejmě ovládání rádia hudby, to je taky něco co se často, tak je tady. Nově teda ten testy zpětné kamery. Nově tady teda ten na ty stěrače, což beru jako velmi důležitý a pak jsou tady další menu, který vyskakuje s tím pod touhle tou šipkou a pak je tady a ovládání vlastně klimatizace sedačky a tak dále, tady jsou vyhřívání a tady potom hlasitost, takže celkově
Minuta: 15
bych řekl, že jsem tolik. Sedlo, že je to takový jako bych řekl hodně ergonomicky dobře udělané ustálený a takhle se mi to teda opravdu hodně líbí a tady nahoře se přesunuli řazení lépe vidět. Tady tady je baterka a ta tady byla i předtím, ale byla barevná, ta se podle mě zbarví. Jakmile se rozjedem a tohle je důležité, že to je podle mě příprava do budoucna na řazení vlastně tady na displeji a že nebude tahle ta páčka, což bylo na cybertruck uvidět. No a když jdeš zařadíme. Tak je vidět, že se že se změní grafik a že se to jako moje trošku a auto se auto se jako otočí. Tady je docela pěkně vidět teda se vlastně posilovat a rychlost zase blíž k tomu viditelnému zornému poli toho řidiče. Tady se začíná ukazovat věci, co drivingu
Minuta: 16
nebo z autopilota. A pojďme vyrazit. A vyzkoušet si jak budou vidět, jak budu vypadat vlastně ty ty Jednoty vizualizace, protože Mělo by to být udělaný tak že tady tahle ta navigace, když si tady něco když tady něco jako přijede. Jo tak Tak je vidět, že tady uklidíte, tak okamžitě. Už se přesunul vlastně ty informace jsem což je strašně důležité, protože to tady dřív nebylo a asi by jste třeba si předělávali nějaký nějakou písničku nebo něco, tak tak vlastně jste ztratili přehled o tom, kam máte jet už tohle je určitě velmi dobrý. A podle mě to bude trošku příprava na budoucí abrita skytska, kde tahle to bude přesunutý do té Kapličky, která by prý měla zůstat, takže to je dobrá zpráva pro všechny, kterým se kaplička líbí.
Minuta: 17
Tady teda opravdu ty vizualizace jsou výrazně lépe vidět. To teda musím říct, že opravdu je to je to ty komentáře. Já už Teď nám to dovolí zapnout. autocalta Máme 130 maximálku 130. Maximální tady krásně vidět rychlost. Teď mi to už ukazuje,
Minuta: 18
že mám. že mám signalizovat na přežití do truhlu krásně to přejede Což to bylo i dřív ale opravdu nádherná vizualizace teda musím říct Jasně teď před námi je auto, který jede pomaleji než 130, tak mi to ukazuje zase na předjetí. Celý ten manévr mi přijde teda opravdu Už jako hodně blízký řidičovi. Je vidět jako fakt super posun. Ty jo v tom předjíždění. přejíždění z pruhu do pruhu jednak rychlost toho provedení No teď tady jo, teď mám tady chvíli zase ukazovalo přijetí do pravého pruhu. Což bohužel ukazuje na vy pravidla z
Minuta: 19
Ameriky, kde se dá přežít i v pravém pruhu ještě to není implementované na ty evropské, kde se nesmí zprava přejíždět. Protože je přede mnou byl pomalejší auto a on mi doporučoval jako přijet do pravého pruhu, abych ho předjel, což by byl nesmysl. A další věc je, že tam byl ten náklaďák ryby. Stejně tomu Tak to je zajímavé, že tady ta baterka se změnila teda ten symbol. Ty baterky, že už není barevný, už je to vlastně Šedivý. Stejně jako ten zbytek, to je zajímavé. hlavně asi zčervená potom, když by byla teď už mi to tady můžu přejet. Musím říct, že tohle se mi teda líbí jako daleko víc, že to je přehlednější. Je trošku míň vidět t-mapy, ale to mi teda tolik nevadí, jako, že tady je
Minuta: 20
daleko víc informací vidět a je to je to přehlednější, teda musím říct. Krásně to rozpoznává všechny auta. No zase to bylo dřív, ale ale teď prostě v tom velkém velkém mám po displeji, to je opravdu super. Jo, teď mi to doporučuje, že bych měl přijet, ale já jenom jo teď vidíte, že mi to zase jako doporučuje, že bych měl přijet. Předjet přitom není úplně důvod. Protože před námi jedou jedou rychleji
Minuta: 21
než já. A není důvod jako přijíždět teda do do levého pruhu. Teď mi to s červenou, protože za mnou je auto. To je Mimochodem další jako novinka, že se dá tady velmi rychle zapnout. zadní zadní výhled i s těma bočními já tak pořád teda ukazuje pořád ukazuje na předjetí přitom. Není tady je zřejmý důvod, tak tohle ještě ještě vyladěný nemají. A Protože před námi je auto, který jede. No možná jede o trošku pomalejší Tokiu, přibližuje mi ho, protože odbočuje. Ale jinak jo, teď teď už před námi vlastně nejsou žádné auta. Takže teď prostě nemá důvod, proč bych měl jet do levého pruhu a zbytečně zavírat.
Minuta: 22
A ještě vyladěné nemají. Hele teď je vidět, že nás někdo předjíždí a krásně vidíte, jak jak nás předjede auto jo, že zčervená nejdřív ty pruhy a pak teprve se ukáže na tý grafice, takže evidentně teda utopilo toho vidí vlastně dopředu to auto. Tamhle kamion začínáme brzdit, takže teď už teď už vlastně chodím blinkr. No jinak tady vlastně je ukázána ta další odbočka, která nás čeká a tady je právě jako vidět, že když zapnu tu zpětnou kameru, tak asi celou tuhle tu plochu a to je další odbočka se mi okamžitě přesune jsem což si myslím, že tohle
Minuta: 23
to tohle ten pohled bude budou řidiči, který budou tohleto používat místo té celý mapy, že jim bude stačit třeba tohle a mít přehled, co se děje za nimi. To je docela zajímavý pohled. No takže tady jak jsem říkal, tak se přesunuli další co ta výhoda je, že se přesunuli vlastně ty ovládání blinkrů, hned jsem dolů, což je strašně šikovný a mimochodem Mostě Jedna ta medializovaná bouračka v Německu se stala právě proto, že ten řidič jako hledal na displeji, tak někde kde si nastaví blinkry a kvůli tomu se stala nehoda asi patrně na základě toho Tesla vlasy nesmí v Německu používat název autopilot by to jakože nebylo na zavádějící Přitom
Minuta: 24
v leteckém průmyslu autopilot právě znamená přesně tohleto. Jo, tak teď tam máme auto. Tak schválně jestli Tesla počká nepočká musí zrušit musí zrušit předjíždění. Protože podle EU regulací EU se nepodaří. Ten automatický manévr do nějakých pěti vteřin, tak auto musí přerušit operaci, což přesně tady udělalo. Vrátit zpátky. Jinak musím říct, že teda 20
Minuta: 25
věříme a zkusíme jak se posunul je kruháče, který oficiálně Tesla pořád ještě neumí, jo, takže teď vidíte, že co svítí červeně, takže auto zastaví na Přednosti v jízdě autopilot unable to prostý, takže musím převzít převzít kontrolu. Takže zase před námi náklaďák auto. Mě říká, abych odbočil, abych předjel. Takže jenom potvrdím s tím blinker auto přijede z pruhu do pruhu. se budu moct zase zařadit zpátky, takže to je jenom dám. Dám blinkr. auto
Minuta: 26
samo Samovaz tě dokončí operaci. Akorát, že musí cítit v tom nosit ruky na volantu, takže proto proto také držím. Aby to ne řvalo. se sjezd na že tady by měla cesta Sama sjet začít brzdit přesně dělá to teda to brždění je trošku ostřejší ale jinak v pohodě Teď už je to naopak bych řekl velmi konzervativní rychlost. Tady by se dalo jet i rychlejc. Ale samozřejmě bezpečnost nejdřív. No a teď teda. Tady náš náš test. Jak si poradí? Teď no, teď to krásně
Minuta: 27
zvládla. Je vidět, že už další update vlastně pomohl k tomu, aby Aby vytočila vytočila co stáčko. Správně Kečup departure, to je něco, co tam co tam bylo už dřív. Ale teď samozřejmě teď se to ještě jakoby zlepšilo. A předehřívá to baterku a kabinu, což je velmi důležité a co je důležité. Tak je to i když auto není zapojené do elektriky, což myslím, že to je ten rozdíl, že předtím to šlo. Jenom když auto a sice nabíjelo a a další je, že vám to umožňuje. Vybrat si jako ve chvíli, kdy máte nějakou energetickou výhodu nějaký jakoby noční proud, že se tomu říkalo
Minuta: 28
také, tak vlastně si určitě jako Kdy vám končí já. Ono se to snaží to auto tomu přizpůsobit departure, takže to buďte do nabíjení, který si můžeme otevřít. Tohle to menu. Kde tady máme skedžl nebo se že podle výslovnosti. No a tady si nastavíte. K jakému? K jakému času chcete, aby vlastně se auto připravila. Důležité je, že se připraví. Jak vlastně kabina tak baterka, což samozřejmě vám potom ušetří. Zahřívání baterky prostě po cestě a tím pádem budete mít nižší spotřebu, ale hlavně i celkově pro to auto je to lepší. Takže tady se třeba řeknete, že každý den tě v 7
Minuta: 29
jenom přes týden pracovní teda, že ses má dělat ten preconditioning nebo ne. No to je taky důležité a pak vlastně off-peak Charging. Takže tady to je vlastně, že ve chvíli kdy vy máte ten režim nějaký noční nebo prostě nějaký zvýhodněný tarif, tak by se tady můžete dát, že třeba ten tarif vám končí. Nevím třeba v 5
Minuta: 30
tady potom podle mě když by jsme vypili tohle. Jo, tak Vidíte, že teď se to týká jenom klimatizace a toho předehřevu baterky a teď vlastně to nebude se to týkat dobíjení. Takže tím pádem vidíte, že tady tohle to není modrý, takže teď by nám to nabíjelo kdekoli. Takže pro někoho kdo by kdo by jako chtěl, ať tě mít jenom to prekon jenom top rekondici. Je to tu přípravu také tablet a volba pokud byste chtěli využívat i toho výhodnějšího nabíjení v těch v těch tarifech, tak na to je tady tenhle ten spí Charging, ale pozor, jakmile to uděláte. Tak už nebude to auto dobíjet nikde jinde, jo. Takže jenom na to nezapomíná vlastně to potom musíte jako vždycky vypnout, když byste chtěli dobíjet, že tohle není úplně šikovný jako. Nejlepší by bylo Samozřejmě
Minuta: 31
ní na aplikaci a na váš kalendář, ale to určitě do budoucna přijde. To že tohle vypnu a tady preconditioning můžeme nechat třeba tady na to. A těch 7
Minuta: 32
Dlouhá čára, nebylo to úplně přehledné. Takže tohle je daleko přehlednější. No a potom nám tady zmizelo to slavné téčko. Kde byli schovaní vlastně veškeré Easter eggy a další takové věci informace o Tesla tak takže zdvojený zdvojený informace asi zmizely. Takže tady logo to jestli už není a všechno je to dostupné, právě tady přes to autíčko tady vlastně položka software. Takže tady máte ty důležité informace, které vyjely právě potom zmáčknutí toho teď a tady právě jsou ještě ty přídavný informace, které jsou hrozně důležité potom třeba ve chvíli, když si kupujete starší Teslu, tak tady se z toho dozvíte vlastně co ta Tesla má za hardware tady vidíte, že má autopilot fousa Driver in Computer. Takže tady hardware 3 0, že tady je do koupelny Home link a že tam je Intel Atom
Minuta: 33
procesor. Takže to znamená, že to je MC2, takže můžete si toho zjistit. Informace vidíte. Jaký máte typy motorů, že před ní nebo teda zadní je permanent magnet přední je indukční a že toupek ještě, že máte tažné zařízení Golf ceník adresa pro wifinu, kdybyste se chtěli doma udělat zabezpečení zlepšit. No takže to je co se týká se to vzrušení toho teďka něco, co mělo být v tomhle. To ale není tady v tomhle tom mělo přibýt možnost opustit lety prdy vlastně do toho externího repráků, což Tady zatím nic takového není, jak vidíte, takže patrně Evropská regulace za to může nebo nevím a v Americe je to už dostupný v Evropě, ne, takže aktuální zprávy z boxu,
Minuta: 34
co se podařilo zjistit vpravo grabcovi. Díky moc za právo. Bohužel dobrý a špatný zprávy všechny auta všechny Tesly od září 2019 by měli mít přípravu na reproduktor reproduktor tam nemusí být a dle Tesla Clinic v České republice, ani žádný nemá je tam pouze udělaná příprava s kabelem. Na druhou stranu ten repráček není tak drahý tam dostat z toho, měl by stát nějakých 55 Dolarů a instalace je jenom zapojení zašroubování, takže poměrně easypeasy z tohohle pohledu ta špatná zpráva je, že dle směrnic Evropské unie není povoleno měnit zvuky jinak než z vyhlášky. To znamená, že Boombox musím můžeme v Evropě Škrtnout. Díky regulacím, takže můžeme zapomenout na to, aby že by to auto vydávalo jakékoli jiné zvuky, aby se tam
Minuta: 35
dalo z toho pouštět písničky. Tak jak vidím a ty videa z Ameriky, takže asi tak takže Abysme to shrnuli repráky tam velmi pravděpodobně nikdo z vás nemá jediný, co nemám ještě potvrzení jsou 2021 ty nový, jestli jestli tam náhodou nejsou to kdyžtak někdo kdo by jste věděl nebo dal, tak napište do komentářů. Nicméně ty starší. Teda pokud tam ta příprava je, tak když si ho tam necháte zamontovat za ne úplně jako velké peníze, tak ale Boombox rozhodně mít nebudete, tak asi tak. No, tak abych to shrnul. Tak upřímně řečeno, byť to vlastně není teda 11 update, což je další věc, co bylo vlastně jakoby očekávaný, protože to je asi poprvé, kdy Tesla asi za ten rok neudělala jako mature update. To znamená z verze 10 neposunula na verzi 11, což patrně bude asi až v o s l driving bude ta jedenáctá verze,
Minuta: 36
která přijde teda tím pádem příští rok někdy předpokládám q1. Ta otázka, jak do Evropy a tak dál, ale nicméně takže 11. Verze to není. Takže je to je to pořád zase se pokračuje 10 tečka 2. Nicméně ta vizualizace ta změna ty vizualizace. Mně se teda líbí. Nevadí mi tolik, že se zmenšila ta mapa naopak. Je tam výhoda toho, že tam je vidět, že tam je vidět vlastně ty ty ty odbočky a tak dál. Co máte dělat? I když to máte plně zakryté, což předtím nebylo. Strašně se mi líbí, že jako s ergonomicky líto ovládání, že posunuli takový ty důležité věci, hned tomu řidiči to ukazatele vlastně ty rychlosti jakoby rychlostní vůbec, že to je větší. A ty rychlostní stupně i když ty teda by mohly být větší. Podle mě jsou zbytečně malým písmenama, ale jinak tohle všechno super,
Minuta: 37
takže za mě jakoby není to nepovedený update, ale Je pravda, že bylo slíbeno víc než v realitě bylo doručeno. Takže z tohohle pohledu trochu zklamání, doufejme, že v lednu nebo příští rok a že se podaří dodat ten zbytek těch slibovaných od maska. Tak jo, takže za mě tím pádem všechno a ať vám to proudí. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes penzion a staňte se mým patronem, ať vám
Minuta: 38
to proudí.

Předchozí video

NeuraStream V - Převážně neškodný...

Další video

Jak dobře se znají Martin a Patrik? 10 osobních otázek v kamarádském testu (PATREON bonus)