Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#236 Tesla S&P 500 | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Obsah:

00:00 Úvod
01:40 Reportáže
03:32 CEZ říká EV není problém
05:08 Starý spalovák nemá stejné emise!
07:40 Supercharger Ulm, Německo
09:04 Supercharger Lovosice, Ústí nad Labem
10:03 Konfigurátor #Rivian
14:01 #ID.4 LIVE s AUTOKULT
15:21 Nové Tesla MCU3 s AMD
19:22 20 000 Supercharger a Historie
22:54 ID.4 vs. Tesla Nabíjení
24:56 Musk má COVID19
26:34 Prémiový obsah
27:33 Tesla #S&P500
38:29 Dopad na cenu akcií Tesly
42:04 Tesla News

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem vítám vás na kanálu tesláček a já Czech. Tohle je každotýdenní vysílání i wtf, který začíná od 8
Minuta: 1
si budeme oslavovat. No a potom si dáme Tesla News, kde jsi trošku ještě uděláme abdejt Naty Tesla Taxi v New Yorku, znova se podíváme. Jaké zase vývoji Volkswagen driving a podíváme se na továrny. Kdo z vás ještě ne odebíráte, tak tady dole úplně je možné odebírat zase záznam potom bude hned po odvysílání bude dostupný pro fanoušky a víš na YouTubu a potom udělám sestřih, jak ten záznam potom zase se budu snažit jako rozsekat na jednotlivé kapitoly, aby jste se v tom dobře zorientovali, takže to by bylo na úvod. Ještě bych tedy měl první takovou spolupráci s Přáteli mi z cesty. To znamená teslička se spolujezdcem a Mysleli jsme pro vás. Takový zajímavý vánoční dárek
Minuta: 2
jakoby. Pokud byste někdo chtěl někomu dát. Přemýšleli byste co mu dát, tak je tady možnost zážitkové jízdy z s tyčkou jako s jejich autem a já budu ten kdo to bude provádět. Je to tříhodinová, jasně jsi nám kde se budeme budeme si vezmi povídat o tom jakékoliv dotazy zodpovím praktické ukázky a potom vysvětlení vlastně nabíjecí infrastruktury ukázku nabíjení supercharge informálního nabíjení a tak dál, takže ideální pro někoho, kdo zvažuje koupit Teslu, tak prostě takový jakoby all-in-one package, takže objednávejte Dole v dole vlastně. Pod videem je je link na na tenhle ten na tebe ten zážitek tak takže jako první teda tady zase máme reportáže.
Minuta: 3
Tak pojďme rovnou na to reportáže, jak jsem říkal ty posílejte na tesláček. Gmail.com. Jsem moc rád, že se to zase rozjelo. Zase se mi dostaly nějaké reportáže. Takže dneska to bude trošku obohacený o ty vaše vstupy plus samozřejmě patroni můžou posílat na discord, takže a ty to taky hodně využívají a dneska protože toho bylo poměrně dost jako do mailu, tak jsem ani z discordu nečerpal. To si nechám na příště. Zase tak jako první poslal Tomáš Andrýsek něco co určitě. Všichni kdo děláme do Ivi, tak na tohle jsme čekali konečně někdo vysoko postavený energetické společnosti. řekl to co mi tady tvrdím a už jakou dobu a víme to že je prostě naše energetická soustava nemá absolutně problém s tím pojmout elektromobily
Minuta: 4
přímo tady je jsem si okopíroval sexy tady z toho článku z idnesu kde vlastně říká že i kdyby bylo 250 nebo 500000 elektrovozu tak je to zhruba buďto 0,7 nebo 1,5 hodiny takže vlastně roční produkce Temelína je 13 je 15,7 teda watthodin a že jo kdo vím a tak víme že z toho se docela velká většina vyváží takže opravdu nemáme problém už dneska vlastně pojmout prostě nějakých těch 5000000 třeba aut které jsou vlastně v České republice dostupný i kdyby to bylo střihem Nicméně to se nikdy nestane že bude studovat postupně že ta infrastruktura na to je připravená Takže tohle je si myslím že je jedno z důležitých bodů doufejme že v tom přijmutí většinové
Minuta: 5
společnosti elektromobility a ztracený obavy z toho že to tady všechno zhroutí a bude to jeden velký blackout jako první video Tady mám od Petra ze Slovenska dalšího čmouda Nicméně já bych tady dopředu chtěl říct že Rozhodně bych tady z toho nechtěl dělat nějaké jako pranýřování prostě někoho komu kouří auto já to tady neukazuji kvůli tomu aby jsme tady fakt jako by na někoho ukazovali nebo něco podobného ale spíš to chci jenom jako připomenutí toho že opravdu všechny ty studie které jsou ohledně porovnávání vlastně elektromobilů se spalovacím motorem Ohledně těch jejich emisních limitů a emisních vypouštění do atmosféry, tak tak se všechno
Minuta: 6
měří asi v laboratorních podmínkách, když to auto je nový a všichni víme, jak to potom dopadá, že prostě člověk na to nemá čas. Nejezdí se do toho servisu, jak by se třeba i mělo automat vozový park v České republice. Jestli se nepletu, tak je 1 500 průměrná jako průměrné stáří. Což je prostě šílené a tyhle ty auta už rozhodně nemá prostě ty ty emise, který měl i když byli jako nový. Takže tohle je jenom jako jeden z bodů, který taky dost často se řeší v těch diskuzích a a tak dál. Kdy vlastně bohužel, pořád mi přijde, že tohle jako drtivá většina lidí nechápe, že prostě nemůže srovnávat jako elektromobil. Novým autem, když ten elektromobil, prostě je pořád stejný. Dokonce se zlepšuje, protože ta jako energetická 105. Energie
Minuta: 7
nebo respektive zelená stopa, energie se neustále zlepšuje a neustále se vlastně ta síť vylepšuje. To znamená, že je elektromobil od té doby, co je vyrobené. A co z toho používat, jak je čím dál zelenější oproti tomu u spalovák u je to přesně naopak, jo, takže to je důležité si uvědomit. Tak jo, tak se pojďme podívat na to videjko. No tak prostě bylo vidět, že neměl svůj nejlepší den to je Takže jenom jako abych to nějak vysvětli jako procento pouštěl další tady máme od Zdeňka, který myslím, že je dokonce přítomen. Takže díky moc Zdeňku, který nám poslal jeho asi dobíjení teda co jsem z toho pochopil po cestě v Německu, takže tohle
Minuta: 8
je supercharger. Nic problém s medem laskat 10 km od kůlnu 63 vzadu máte restauraci, s hotelem si tady jde víc nabíječek. Jestli Badoo nabíječky ještě jednou všecky Zdeněk. Ano hodně foukalo, takže pokusil jsem se udělat zázraky a No
Minuta: 9
a pak tady máme důležitou zprávu pro nás z Čech, protože už je teda známý, kde bude nový supercharge, Ústí nad Labem, nebo směrem na Ústí nad Labem a to bude v Lovosicích. Máme tady zprávu vznesla UNESCO, aby v České republice, kde se přemýšlí, že by se udělal v lednu. Doufejme, že už teda to nějak dopadne a že už to půjde, že by se udělal sraz při příležitosti otevření toho superchargeru. Prosychá se, že by měl Snad ve 3
Minuta: 10
kdy to přesně bude. A kde to bude a tak dál. No a teď tady máme takovou novinku trošku z jiného soudku. To je budoucí konkurence Tesly. A to je rivian, která společnosti vyvíjí Pickup. Truck nový elektrický full elektrické už jsme se tady o něm párkrát bavili a to jak tady ten r1t to znáte ten pick-up a pak r1s a to je potom jako že má ten Hardtop vzadu a má tam na 7 míst ta společnost kouše nějakou dobu směr na světě a Snaží se vyvinout tenhle ten produkt kde Musím říct, že jsem hodně si mě získala v dokumentu, na který se koukám, na který mi poslal odkaz jeden jeden ze serveru. A to je Long Way up girls McGregor Charley
Minuta: 11
dělají další cestu na bajkách, ale tentokrát se rozhodli, že jí jako udělají elektrických bajkách. Je to tam hezky tom, prvním ti ho vidět, jak vybírají. Na čem vůbec pojedou a tak dál a vybrali si Harlej elektrického, což si myslím, že byla velmi dobrá volba. Akorát že teda Harley jako protože se to natáčelo. Vlastně minulý rok nebo dokonce půjde předminulý rok, protože No myslím, že předminulý rok se to natáčelo tak takže Harley vlastně to byly prototypy totální. Na čem Oni jeli, co voním postavili, takže to byla jako neuvěřitelná vodovod Harleye poslat kluky na Na takovouhle strašně dlouhou cestu na prototypech a taky tam s tím dědy občas nějaký Jako problém ki no, ale co je ještě hustší, tak si tak oni mají spolu vždycky nějaký jako doprovodné vozidla a to se teda vybrali, že teda jako to doprovodné, vozidlo by taky nemělo být jako ropák a že
Minuta: 12
teda Pojedou s elektrickým a vybrali si riviere, který taky pro ně postavil ten rivian jako dokonce dva teda postavili vlastně jako totální prototypy, oni tam přišli do toho riviéru ve chvíli, kdy oni měli teprve ještě takový ty auta z té hlíny. To je že oni opravdu jeli na autě číslo 001 02 taky s tím tam Ale jako fakt musím říct, že teda kluci si hodně odvážné, že takhle dokonce tam bylo vidět, že vůbec ještě neměli hotový ten operační systém toho auta. Takže ovládání vlastně toho auta měli normálně udělané na tlačítka, jo, aby prostě eliminovali jakékoliv problémy se softwarem a tak tak měli prostě vše takovou desku, já jsem vám chtěl udělat fotky, ale bohužel už je na chytrý, že nedovolí sklíčko Apple
Minuta: 13
Apple Apple TV jako takže takže jsem k tobě spis vyfotil jenom černé obrazovky, takže Zkrátka a dobře. Mají tam normálně mechanické tlačítka a tak dále, takže jako super práce a těm kdo měli objednaný. Což sandimmun o jeden z nich tak vlastně. Přišla přišla možnost konfigurátoru a on už si asi nakonfigurovat auto, takže tady jsem chtěli nového. Tady důležitý delivers beggin 2021. To znamená, že pokud si to objednáte, tak Doručení by mělo být vlastně červen-červenec. Patrně příští rok, což je poměrně brzo a samozřejmě to vyvíjí podle mě velmi zajímavý tlak na Teslu. Takže uvidíme,
Minuta: 14
jak se to bude vyvíjet. No a jinak včera kdo mě sledujete na Instagramu. A podobných sociálních sítích. Tak jste to viděli. Kdo jste minule byli na live streamu Tak Víte, že že tady autocult mě tam pozval a dohodli jsme se a klaplo to. Takže byl jsem na předváděčce nebo respektive na živém vysílání id4 teda jsem měl. Možnost vidět, jak to dělají profíci, že kluci natáčeli je pro televize. Takže ty mají opravdu spousty vybavení. Takže dovolili mi udělat si takový jakože backstage backstage nahrávky, takže budu pro vás mít doufejme, že dám dohromady nějaké videjko, abyste věděli, jak to vypadá, když se připravuje takové lifestream takovýmhle profesionálním způsobem trošku jsem si tam i zahrál, protože potřebovali jak tam jak tam byli, jak tam byli
Minuta: 15
v tom autě, tak potřebovali osvětlovače, tak ten kdo se tam Michal s tím světlem. Tak to jsem byl já, takže pokud se vám tam to světlo někde Michalo, tak snad omlouvám jako musím říct, že auto se mi moc líbilo, tak to docela povedený autíčko od Volkswagenu. Udělal jsem si samozřejmě taky nahrávky, takže vám z toho udělám nějaký sestřih. No a teď jdeme na zprávy od kamarádů. Teslaček českého webu, který dělají mladý kluci, takže poslali z něj informaci vole, ale já zase jako vždycky se pokusím k tomu něco přidat. Takže kdo jste viděli samozřejmě ty videa o historii jako hardwaru Tesly, tak určitě se podívejte, kdo ne, tak tady potom dám odkaz Nicméně Jedná se o to, že Tesla má několik počítačů a jeden z nich jsem mu to je Entertainment systém ten ovládá. Hlavně ten prostřední displeji velké
Minuta: 16
co tady vidíte a ten první vlastně co měla ten ten MK1. Tak ten byl od Nvidia Tegra ten druhý, který je teď v autech, tak je po dohodě zase s intelem a je to ten jejich nejlevnější Jasně a Tom procesor. No a teď se objevila Nejnovější zpráva, že Tesla uzavřel. Dohodu s and Other a tím pádem mq-3 bude založený na jejich novém čipu r d n a je to průlomová herní architektura, která poskytuje až dvakrát větší výkon až o 54 procent vyšší výkon vdávat. Tam je hrozně důležitý právě. Samozřejmě, že jo. Ta spotřeba je důležitá, protože tím prodlužujete Dojezd. Takže jako proč to proč to Tesla udělala? Můžeme se na to koukat z několika pohledu. Jeden pohled může
Minuta: 17
být, že to udělala, protože do budoucna když přijde autonomní řízení, tak samozřejmě bude potřeba čím dál víc výkonu toho procesoru na to, aby se tam daly pařit čím dál lepší. Dáme si to můžeme jít. Jeden pohled druhý pohled může být to, že Tesla Jako správný hospodář si může každý nějaký období, což vypadá, že by mohly být tři roky, protože to by tak asi odpovídalo. Si myslím, že 2018 začaly být první emc2 dodávané v autech, takže jestli tahle ta dohoda bude od roku 2021, tak to bude po třech letech, což většinou se tyhlety kontrakty dělají, takže to by bylo docela reálné, takže že vypršel kontrakce intelem a Tesla udělala jsi jako nové výběrové řízení a Prostě vyhrál to Embéčko. To je další možnost. No a potom tady máme ještě jednu možnost a to je že jak jsme si říkali v tom videu
Minuta: 18
s Mercedesem, tak Mercedes se rozhodl, že se vydá cestou NVIDIA umělé inteligence řízení jako autonomního řízení a uzavřel vlastně spolupráci s dveří a společně budou vyvíjet autonomní řízení pro ten Mercedes, kdežto drtivá většina automobilek, jako třeba i Volkswagen Group, tak ta spolupracuje s Technologií nebo firmou mobil i která mimochodem byla ten první autopilot 1 vlastně v Tesle, tak to byl mobil, i kterou tuhle tu firmu koupili. Takže tady máme vlastně dvě firmy, který v podstatě dá se říct dneska už konkurují Tesle. Protože každá si začíná dělat jako nějakým způsobem Ital. Samozřejmě už hodně to dělá a a má to hodně vyvinutý NVIDIA začíná, takže jsou to vlastně konkurenti. Takže
Minuta: 19
začíná dávat smysl pro kotata si vybrala to aneb do budoucna, aby nepřidávala penízky Ani Ani jednomu z konkurentů Nicméně Tohle jsou všechno všechno samozřejmě. Samozřejmě jako spekulace jenom podle toho, co všechno takovým z trhu a tak dál. No pak tady máme největší supercharger na světě se postavil v Americe konkrétně v Kalifornii 56 ve 3
Minuta: 20
hezky to popsal na na svém podcastu Ride Ride the Lightning, který to říkal, že nenechme se nenechme se zmást, že supercharge, že tady samozřejmě jako nebyli ze začátku to jestliže jo. Tady začalo, tak neměla supercharge Network, ten začala budovat. Jsem že až v roce 2013. Jestli se nepletu 2012 byl první Tesla Model S. A až rok na to myslím, že začaly první superchargery. Důležité je, že i když ty supercharger tlačí vznikat, tak to auto jako nemělo ještě nemělo vlastně možnost jako navigovat se na ten co prča, že nebo samozřejmě. Vy jste do navigace mohli dát jako ten supercharger, ale bylo to jako kdybyste jeli na jakékoli jiné místo jo. Nemělo to vlastně tu integraci toho, že by ty superchargery
Minuta: 21
byli v mapách to přišlo později. Ty super čas, že nebyli online to přišlo později, takže potom začaly být vidět vlastně ty stojany jednotlivé, jak jsou zatížený a a a tak dál nebylo vlastně vidět třeba jako s kolika baterky, v když tě Přijedete a pak máte jet někam dál, tak nebyly vidět. To jako jak dlouho by jste tam vlastně měli být, abyste mohli jet, že jo? Jako vy jste přijede na ten supercharger, když jste měli cestu potom někam dál, tak tak to auto prostě vědělo, že má zastavit na supercharger a nebylo na Vás, aby Vy jste si jako odhadli, kdy máte přestat nabíjet a jet dál dneska už tohle to všechno dělá samo, že jo. Nepočítalo to třeba dojezd baterky, jako do destinace nepočítalo toho i přes ty supercharger a tak dál a tady je pěkný videjko,
Minuta: 22
který vydala Tesla vlastně, který říká, co všechno ty. Co proč a že dneska umej, takže tady je jasné, že jich je tisíce, že jo. Že prý přijedete, tak jenom zadat destinaci právě jako kam jedete to automaticky. Počítá to prostě 21. A mezitím si užíváte pokojích do kaváren. Autogenem si můžete zahrát hru propasiv. Aplikace si můžete koupit, jaký je stav nabití dostanete notifikacích. Vše po nabití je pak jedete vlastně užíváte si to. Co se událo, že tohle tady prostě ona byla samozřejmost tady nebyl. A já to všechno říkám proto, že tady
Minuta: 23
se právě přesně ukazuje to jak se říká, že ta Tesla je v některých věcech. Samozřejmě ne všech, ale v některých věcech je opravdu roky dopředu před tou konkurencí musím přiznat, že ta id4 není produkční vůz. Je to nějaký prototyp, takže který se prý potom se šrotuje. Takže proto se s ním ani nejezdilo, protože není to určeného snídani. Nemá to homologaci nic, takže to teprve přijde příští rok, takže určitě jako musíme tady dát credito, že to nemusí být ještě dodělané ve Volkswagenu ten software, ale já jsem si zkusil jsi mi včera, když jsem tam byl, tak jsem si zkusil zadat schválně jako cestu do Paříže. A tohle bylo co mi vylezlo z té navigace a tady vidíte, že ta navigace a s nimi jako tu první dobíjení mi dala 150 v pohodě. To je nějaký já ionity asi proto před. Ukládám, ale další Nabíječka už bylo 22 km nějaké akci, kde
Minuta: 24
mi přímo Ta navigace řekla, že tam budu v 6
Minuta: 25
nás zasáhla minulý týden a to je, že Musk začal tweetovat, že byl čtyřikrát na testu k obědu a dvakrát byl pozitivní a dvakrát byl negativní. Takže on samozřejmě na to okamžitě začal začal říkat, že co to je za šílenost, že by se to nemělo dít, že jo. Jenomže. On si nechával dělat takové ty takové ty jako rychlé testy ty rychlotesty, že jo a ty jsou právě udělané o tom, že jakmile vyjde takovýhle výsledek, tak on má jít prostě na ten na ten složitější a dražší test s tím s tou s tou delší s tím dalším testováním. Jo tak tady si myslím, že trošičku trošičku tohle to jako není úplně dobrá komunikace a tohle je něco, co se mi jako na něm nelíbí vůbec celkově jako vlastně bere kovid. Já chápu. že v tom má jako neskutečný prachy ale tohle jako zbytečně přilévá do ohně prostě
Minuta: 26
už tak dost Americe zblázněný Prostě různý mihok sama a jako já také nové věci mají další zítra to tak není potřeba tam přilévat do ohně že testování jak ničemu No tak tady tady s tím teda jako s ním rozhodně nesouhlasím a myslím si že takhle strašně chytrý člověk je hrozná Škoda že teda jako si nedá tu práci je nezjistíš si že vlastně ten test co měl tak to je test který právě jako je rychlý ale není stoprocentně právě od toho jsou ty další další testy pro ty z vás které by zajímal prémiový obsah tak je to hnedka na tý hlavní stránce to tam videa pouze pro členy a tam jsou vidět ty prémie obsahy hned je tam potom vidět Tenhle ten živák to znamená když mi píšete že nemůžete ten živák najít Tak je tak je tady hned potom, co skončíme, tak tak
Minuta: 27
to tady vždycky ještě od kliknu a vždycky to tam hnedka ještě vy publikuji, takže to tady v téhleté sekci najdete vidíte, že tam Trump vs Biden, tady je renaulty. Waze, tady je Life. Tesla tady je Jo, takže ty předchozí vlastně živáky tady jsou. Potom tady máme prémiový obsah, který je z minulýho týdne. Je to Podcast, kde jsem překládal 1kg vlastně ten linkou. Když tak napište, kdo jste to slyšeli, jak se vám to líbilo a jinak tady potom ze záznamu bude bude dostupný odkaz. No a teď jsme na tu největší novinku dneska nebo včerejška teda, ale pěkně si to sešlo. Tesla se dostává do SNP Five hundred, to je opravdu jako neskutečný krok a myslím si, že si zaslouží si na maska připít proto. že to je opravdu velká věc Proč
Minuta: 28
vás máte tak tak si Pojďme virtuálně ťuknout. To je SNP vydalo vydalo teda statement, kde vlastně říkáš zařadí Teslu do snp500 21 prosinci 20
Minuta: 29
k dolarů musí mít jakou likviditu a hlavně musí být zisková. Takže tím pádem. Slastně splnila tu poslední věc a to je ta ziskovost. Jo a jsem jí řekl, že jí nakoupí nějaký 1,1 procenta. Takže tady vidíte vlastně podíl, protože to je snp500 je vlastně, jak jsem říkal, ten koš těch firem, ale oni vlastní akcie v různém poměru. Takže tady vidíte, že nejvíc vlastně Microsoftu, pak druhý Apple, pak je Amazon Facebook to Johnson Johnson asi Google tady nevím, proč jsou teda dva. Google si Víte někdo jak napište, jo? A pak jsou tam prostě já nevím J P. Morgan a tak dále pro kterém Campbell, takže jsou tam prostě takovýhle velké společnosti Intel jo, no a pak jsou tam nějaké menší společnosti nebo menší podílem,
Minuta: 30
ale samozřejmě jsou všechny velké teda jo, ale tady třeba Cisco NVIDIA. Jo a dobíjí to vypadá. Tady to Jsi tak když to pročtu, no a takže Tesla se dostává. Někde jsem to znamená přes všechny tyhlety. Přes co jsem dal ten tu kostku, tak vlastně je před nimi a zhruba někde je tady v tady v téhleté pozici. Hele jerremi Ano, to je dobrý bod. Samozřejmě, že ty firmy se musejí vyřazovat. To znamená, že ve chvíli, kdy nesplní zase určité podmínky, tak se vyřazují A mimochodem. Asi mě to ta rychlost toho vyřazování z toho indexu se neustále zrychluje. Zuzana v šedesátých letech třeba jako firmy, které byly 10 let v tom indexu, tak jich bylo 80% a jako teď v té době je to třeba 30% co prostě tam zůstalo těch firem
Minuta: 31
jako z minulosti, jo, takže asi je vidět, jak se jak se ten trh neustále mění. Jak se jak se Zrychluje, jak je na digitální transformace, tak vlastně se ty firmy prostě z toho indexu dostávají nové tam přicházejí s tady odcházím. No a teď jsme si řekli, že teda nějaké jedná jen něco kolem jednoho procenta. To je jsem píčo. Bude nakupovat těch akcí. Teď důležité je jak to vlastně funguje. Tak co jsem zjistil tady úžasného YouTuber roba maurera. Jste slavili. Tak ten tam vysvětloval, že vlastně Důležité je, že se nakupuje, že oni nakupují pouze nebo berou. Vlastně pouze tu hodnotu z takzvaných jako volných akcií. To znamená, že to je mimo akcie, které jsou v nějakém držení někoho, kdo s tím neobchoduje, jako je třeba Mask, jo. Takže tady vidíte, že vás má kolem 20%
Minuta: 32
Tesly. Takže třeba ty rovnou můžete Škrtnout a další jsou vlastně akcie vůbec jako ty cesty. Co třeba vlastní ty. Exekuce chci testy a tak dál, takže to s tím odejmete tyhlety akcie a jenom ten zbytek akcií. Tak ty se budou obchodovat. No a tady je vlastně vidět. Tady je nějaký výpočet toho kolik teda ten SMP fajn. Dneska má hodnotu. A jakou má teda kapitalizaci? A kolik je teda potom táta odpovídající hodnota vlastně t&t slib a vychází to, že to jsem Pokud by mělo nakoupit, nějaké to 1% tak Je to zhruba nějakých 116 milionů akcií jo. Měl by nakoupit teda za poměrně velký balík peněz za 53 miliard dolarů by měli nakoupit ty akcie, to znamená. To je to je tohle to je taky důležité si uvědomit, že asi je to SNP. Ten
Minuta: 33
ten řebříček je strašně důležité i pro ostatní brokeri pro Ostatní společnosti, které obchodují na burze a oni dost často dávají vlastně svým broukům targett. Jo jako cílový ohodnocení, které se vztahuje na ten SNP Five hundred, to znamená, když jste jako zaměstnanec U nějakého toho brokera v Americe tak dost často je to tak, že máte vlastně plovoucí vejplatu, která je hodnocená. Takže pokud vaše výsledky jsou lepší, nebo pokud jsou stejný jako já jsem v finder. Tak máte prostě výplatu jakoby Flat, pokud jsou lepší než SMP Five hundred. Pokud dosáhnete lepšího výsledku, než jsem asi finder, tak dostanete prémie. Pokud naopak vlastně je horší ten výsledek než SNP Five hundred, tak vlastně vám to jakoby ta ta
Minuta: 34
výplata se snižuje čili. Tady je docela velký velká pravděpodobnost. že ne úplně malé procento těch těhletěch vlastně brokerů nebo nebo těch institucí City akcie budou chtít koupit taky aby se vyrovnaly vlastně do toho jako žebříčku toho snp500 Jo a tady se podívejme že ty ostatní dělej jako větší balík než je vůbec to snp500 bude nakupovat Takže pokud by to ostatní chtěli dorovnat jo To co nakupuje to snp500 tak tak by to bylo nějakých 167 milionů akcií to znamená To je 22% a teď se bavíme o jako celkovém počtu těch akcií těch volných akcií jo což jako
Minuta: 35
obecně za den se Tesle provede obchod zhruba kolem 100 milionů akci Jenomže většinou jsou to jako obchody nějakých robotu nějakých prostě burzovních robotu. A je to prostě nákup prodej jenom, že tady je velmi výjimečná situace a to je Protože to snp500 vlastně ty akcie nakoupí a už se jich nezbaví, dokud vlastně ta společnost jako neopustí to snp500, že jo. Takže tady najednou vlastně dojde k tomu, že se stáhne 15 procent akcií z trhu, respektive to snp500 je. Musí koupit a jak všichni víme, jak jsem vám vysvětloval v tom videu v těch akcích, které jste neviděli, tak tady bude odkaz, kde vysvětli vlasy základní ekonomiku, nabídka poptávka takovéhle věci, takže samozřejmě chvíli, kdy vzroste poptávka, tak
Minuta: 36
samozřejmě vzroste cena a to je to, co se nám teď děje. Je to velmi logicky krok. No a ve chvíli kdy Jako měli nakupovat vopravdu i ty ostatní a kdyby to měli nakoupit všichni, tak by to bylo někde kolem 37% vlastně těch volných akcí. Což je prostě strašný množství a tohle všechno by se muselo to dát jako do toho jednadvacátého prosince není úplně pravda, že úplně všechno, ale protože oni můžou nakupovat jakoby průběžně, ale velkej balík. To znamená, že samozřejmě je tady potenciál k tomu, aby ta cena těch akcí rostla. Proto také jsem pět nebo to SNP jako vydalo vlastně takovýhle dotazník, kde se ptá investorů, jakým způsobem by to chtěli udělat, jestli jestli mají nakoupit všechny ty akci a najednou jako jeden velkej balík, nebo
Minuta: 37
jestli to mají rozdělit do dvou nákupu a jeden mít 25% jako první a pak druhý. Procent nebo 33 až 67 nebo 50 na 50 a ptá se vlastně těch investu, jak to mají udělat. Protože samozřejmě je to jako obrovským způsobem ovlivní ten trh jo, no a tady je vidět, že opravdu ty s MP3 s t test jako trošku bojí, protože tady rok mě pomocí svých jako to dal dohromady takovouhle tabulku, která tady není vůbec celá jo, ale jenom to co se mi vyšlo na obrazovku. Kde je vidět tady to jsou jako dny od toho oznámení SMP, jako že to přidá do toho snp500 do té doby, kdy je to přidaný a vidíte, že tady ve všech těch firem a to i když půjdete dolů,
Minuta: 38
tak maximum zatím historické maximum bylo 10 dní aspoň to co byly schopné dohledat. To nebylo víc a tady vidíte, že U Tesly je to 35 dní. To znamená, že tady je vidět, že oni se opravdu boje já tak je to tam v tom psali, že jako Tesla je Extreme defluit, jako že je prostě tekutá, jakože, že je pohyblivá, takže že vlastně je to obrovské riziko. No a teď pro ty z vás Kdo jako já jste trošku si tam snažíte hrát na tom akciovém trhu. Tak tohle asi pro nás je důležitá zpráva, takže rok tady udělal analýzu všech společností od roku. Myslím 2017, který se dostávali do snp500 a je tady vidět s mě dvě období jedno období je jako potom ohlášení to znamená. To je teď to
Minuta: 39
je to zelený období, ve kterém jsme my teď a pak je období Těsně předtím, kdy se to do toho 500 dostalo to znamená. To je ten 21. Duben a tady se můžete podívat, že v tom prvním období ty společnosti získají prostě nějaký jako klidně i tohle zrovna Twitter, když tam šel. Tak až 30% ale v tom druhém období to přes všechny ty firmy byla nula, takže je tam jako to nebylo moc jsem nebylo to prostě jako velký nebo respektive. Je to velmi volatilní je tak můžete buďto do plusu nebo do mínusu, což je vidět i tady třeba fortinet vlastně byl jakoby v té první fázi 22
Minuta: 40
je potřeba to udělat jako okamžitě, protože velmi pravděpodobně. To by se mohlo stát, že ta cena jako půjde i trochu dolů těsně před tím než těsně před tím vlastně prosince. Nicméně velmi pravděpodobně jako ta cena teď půjde půjde vejš, ale prostě samozřejmě to nikdy nemůže vědět. Já jsem třeba okamžitě ráno nakoupil jste, když jsem to zjistil za nějakých 450. No a průběhu dne to kleslo prostě na 430. Takže já teď už je to skoro zpátky, takže jako je to prostě konečně tady můžu představit něco co Upřímně řečeno jsem měl na YouTube připravený už asi několik měsíců, od té doby je v podstatě, co se začalo jako říkat, že by se Tesla mohla dostat do snp500. Tak já jsem si tam připravil vlastně dva další ryb a to je snp500 a rentiér,
Minuta: 41
který jsem si připravil jako právě pro tuhle tu příležitost, že pokud ně Z vás jste třeba jako vydělali na tom na těch akcích něco už A chtěli byste mi tímhle tím nějak poděkovat a pokud někdo z vás je třeba jako vyloženě už na tom hodně v pohodě, ale naopak nechce být jako uváděný vlastně v že na tom jako na tom YouTubu na konci jak já uvádím vlastně producenty, protože ten jeden ty je vlastně na úrovni producenta. Akorát že je to vlastně jako Tichý Tichý producent. Jo bez toho, že ho někde jako zmiňuji. Vím, že jsou i takoví, kteří jako nechtějí. Třeba by jsme někde bylo. Takže takže jsem za v tyhle ty dva tři, které nemají žádné speciální výhody oproti těm předchozím. Je to čistě vlastně finanční podpora té mojí tvorby, takže ode dneška jsem to tím pádem vypustit, když už konečně teda cesta
Minuta: 42
do toho do té pětistovky dostane, takže to by bylo to hlavní téma. Teď se podíváme na Ještě než se na to podíváme. Tak co tomu říkáte tomu, že se tam dostali tt500. No a tím bych chtěl teda poděkovat producentům tohle kanálu, který vlastně způsobují, že že to můžu dělat. A to je jaro. Dobiáš Pepa Matějka Pavel Málek Martin Rezler Pavel koníř Michal Hruška a Kristián Kříž. Děkuji vám moc, ale děkuji zrovna. Taky všem tady fanouškům a přispěvatelům na YouTubu a Patronum a největší Díky Vaškovi Vaškovi, který exekuci v producenta má a půjčovna tam ještě další elektroauta v té půjčovně ne, že můžete využít. No
Minuta: 43
a to se dostáváme na diskusi. Takže pokud chcete diskutovat, musí to být fanoušek a Marku. Děkuji moc. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom Určitě doporučuji začít odebírat přes pe3net s mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Petr Pacher - Jak zvládat krizové situace

Další video

#237 Tesla Bulls vs. Bears: Kdy krachne Tesla? | EVTV | Teslacek