Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#233 EVTV: Trump vs. Biden | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Obsah:

00:00 Úvod
02:13 Redaktoři
03:24 Školení pro hasiče
07:26 EON v cizine
09:03 Dálniční (ne)známka pro EV 2021
10:16 Tesla Owners Club
14:12 Asociace pro elektromobilitu
16:38 Sleva na nabíjení na Tesla SCH
19:19 Panasonic staví linku na 4680
21:09 Tesla vylepšila vizualizaci
27:54 Tesla Novinky
28:01 Sandy Munro Merch
33:41 Trump vs. Biden

Automatický transcript

Minuta: 0
Tak ještě jednou Ahoj všem. Zdravím vás na kanálu tesláček moje jméno Ondra Bačina, dělám tady každý úterý v 8
Minuta: 1
a sekce. Která je vlastně pro ten stream je dostupná všem následně potom samozřejmě ještě je dobrý teda připomenout, že kdo ještě ne odebíráte tak odebírat následně potom vlastně je dostupná právě fanouškům ze záznamu. A to jsou i ty, co tady teď píšou, tak Roman tady podporuje. Díky moc Roman a Vladimíre taky, takže pro ty z vás kdo to budete vidět záznamu, který Mimochodem. Potom se budu snažit jako zase je nastříhat a ty je do té sekce, abyste se v tom mohli dobře zorientovat v tom střiženým. Tak pro ty z vás kdo vlastně nebudete vidět tu verzi s tím můstek a tam se bude bavit o investicích, která Tesla plánuje dort gigafactory O novinkách ohledně sady vrtáků O novinkách ohledně Fuse Drive. Kdy
Minuta: 2
přijde Tesla model y do Evropy čínský trh něco o stálým kusy řeknem a je tady jedno takový malý překvapení, který tady pro vás mám, takže to by bylo na úvod teď ještě bych rád připomenul, že pro ty z vás Kdo máte elektromobil a nebo plánujete elektromobil. Podařilo se mi dohodnout pro vás vlastně tuhle tu slevu na alianci, která si myslím, že nejlepší co týká pojištění na elektromobily. Takže když napíšete email tesláček zavináč, ale jen cz. Tak se s vámi spojí a vlastně pomůžu vám vybrat tu správnou variantu. Pokud byste s tím chtěli potom pomoct, tak tady bude odkaz na video, kde jsem se tomu věnoval do hloubky, kde jsem to studoval, abyste pochopili. Co jsou všechny ty výhody, takže to by bylo na reklamu na sponzora. A teď reportáže reportáže je
Minuta: 3
součást, kde s přidávám, já něco vy právě můžete posílat na tesláček zavináč gmail.com, kde bych opravdu poprosil, aby se to zase rozjelo, že teď jak se nastartoval kovid. Tak to úplně ustalo a mám tady vlastně příspěvky. Vždycky jenom patronus discordu, takže určitě Pokud někdo máte podněty, tak posílejte, tak jako první tady máme takovou jako zajímavou věc. Bohužel teda se stalo neštěstí tady kolegovi patronovi Honzovi Málkovi, který má Nissan Leaf. Jak vidíte? Možná jste z toho poznali z té fotky takhle z boku a bohužel to do něj takhle napral a z něčeho v podstatě celý bok. A tady když jsme to probírali na discordu, tak tam vznikla taková zajímavá jako diskuze ohledně toho, že samozřejmě za Když to nahlaš ovál, tak také
Minuta: 4
odběry vlastně policajti s tím, že si to mají vyřídit prostě mezi sebou a vyplnit si formuláře a Nazdar jo, že tam ani nebudou jezdit do té chvíle, než se dozvěděli, že to je elektromobil, takže samozřejmě Jakmile se dozvěděli, že to je elektromobil, tak tam vyjelo několik jednotek hasičů. Že museli jet až je dodávkou, protože se nevešly jako do té do toho hasicího vozu. Protože samozřejmě chtěli se všichni na to podívat, jako kde se to má stříhat. A jak se to má stříhat? A jak se to bude a těšili se na to, jak to budou topit v té lázni naštěstí teda pro Honzu. Ta lázeň byla někde prostě mimo, takže jí nemohli přitiskl a zavře i policajti tam přijeli ve větším počtu, protože všechny to prostě zajímalo vyboural s elektromobil hurá. Pojďme se na to všichni podívat. Takže tady máme krásnou Ok. U toho, kde vznikají ty prostě šílené články na
Minuta: 5
autoforu a podobných prostě hoří elektromobil, takže se sjelo prostě 60 hasičů, protože to nezvládali uhasit ne. Oni nepřijeli, protože to nezvládali uhasit. Oni přijeli proto protože je to pro ně tak strašně výjimečná věc, že prostě se na to chtějí podívat, protože bohužel prostě těch aut není tolik, že ani Oni nemají vlastně možnost se s tím seznámit na na základě toho, když jsme se o tom bavili takhle na tom discordu, tak tam padl docela zajímavé jako nápad, že jestli by nestálo za to tady v té naší komunitě prostě elektromobilní se nějak ne dohodnout a vlastně ne nabídnout těm hasičům možnost, že prostě jako tam přijedeme a ať Oni se na to podívá, ať si to prolezou prostě, ať se ať se jako podívají do manuálu, ať se ať si to jako nastuduji, ať prostě se tohle to neděje, protože to je šílený jako že vlastně k ničemu. že jo prostě vyjedou jako zbytečně vlastně
Minuta: 6
lidi jo Co kdyby se zrovna někde něco potom stalo závažného že jo tak ty lidi tam budou chybět ako toto fakt není jako sranda že jo Takže takže ty jenom nás napadlo tohle a teď jako takhle do plena říkám napadá někoho nějaké řešení jak by se to dalo řešit jako prostě třeba jestli někdo někoho nezná U Hasičů že bychom třeba zkusili to nějak dohodnout nebo prostě něco takového Protože podle mě nebo podle nás by to hasiče zajímat mohlo a mohlo by to být jako zajímavý Já bych třeba tam mohl něco natočit jak oni třeba co o tom říkají a tak takže by se to dalo jakoby takhle nějak spojit takže to je jako první věc kterou jsme chtěli hasiči Já jsem za jejich povozím teď má povozy a zase Pochodem Já jsem byl asi před rokem jsem byl,
Minuta: 7
protože jsem členem nějakého klubu prostě já aluminy na vejce dávám to jo. Takže oni dělají takové jako zajímavé zajímavé vesmírem túry, nebo nás jako Berouna takové zajímavé místa. Byli jsme na letišti Praha, viděl jsem ty ty hasiče Jasně odtamtud. Takže si já jsem trošku jako povídal tenkrát jako mám z toho taky zajímá, co jsem tam je točila. Chtěl jsem z toho udělat video, tak další věc. Přišel mi a možná asi vám všem, kdo máte zaregistrovaný od e.onu, že přemýšlí rozšířit svoje služby, že by vlastně ta jejich kartička šla použít i v cizině což Upřímně řečeno mi přijde jako dobrý nápad minimálně obráceně to tak kde to znamená nebo vím o tom, že někteří lidi si kupují o nějaké čepy z Dánska, který fungujou po celé Evropě, což obráceně právě nejde. Nebo nebo minimálně myslím, že ten a on prostě
Minuta: 8
stojí Prostějov šílenou raketu v té cizině. Takže tady dole pod videem budete mít nebo už teď je tam odkaz na formulář, který chce on vyplnit, aby aby věděli jestli se jestli to má cenu předem, ale ty jsem nutně potřeboval na být v Německu na nabíječce a nedokázal jsem jí spustit ani on kartou, to mě fakt naštvalo. A to je právě ono Petře, že oni právě dneska to nemají tu funkci, proto ti to nešlo proti tomu v Itálii u Lago di Garda E.ON. Karta fungovala na italské nabíječce a tak to je zajímavý. Otázka a nebo jestli to bylo jako Free of Charge, že tam měli nějaký pak ještě tady koukám Martin to velká chladící lázeň byla v Mladé Boleslavi u nás asi připravena Anyone jako Todd vlastně psal. Jo jo pravda, že byla v Mladé Boleslavi. No jo, tak to
Minuta: 9
nevím, jestli připravená na jinak, ale ale jo, no. No potom tady mám něco, co přišlo vlastně z asociace na elektromobilitu nebo pro elektromobilitu a to je že od nového roku 2021 se mění výčet těch vozidel, které můžou jezdit si zdarma na dálnici bez známky a je tam možné. Nově vlastně i ty co nemají elektrickou značku, ale jsou elektromobily. Akorát je třeba se zaregistrovat. Takže pro ty z vás co máte značku na přání jako třeba typicky teslička nebo Tesla Virtual, to znamená myslím, že táta vlastně toho kluka co co má ten teslaček, že ho kanál nebo teda web. Tak ty mají myslím, že je Virtual taky značku na přání, takže proto to je přesně pro který tohle to je
Minuta: 10
důležitá zpráva. To znamená je potřeba na tom webu, kterej zase linka dole pod videem se zaregistrovat a budete mít dálniční známku zdarma nebo respektive nebudete muset platit dálniční známku, i když nemáte tu značku. Tak teď bych tady chtěl oficiálně odpálit. Tesla model teda Tesla owners Club. V čechách je to něco, co teda vydupal. Lukáš Hataš tak před nějakou myslím, že před rokem asi zhruba. Podařilo se mu teda vydupat Na Tesle, že máme jako Česká republika. Oficiální Tesla owners Club, kde teda Lukáše rovnou teda prezidentem, než si to zařídil a před nějakou dobou se to úplně náhodou sešlo, že mě kontaktoval jeden z mých sledovatelů. Ondra
Minuta: 11
syrový, který jako si pořídil na základě teda taky mých videí, vlastně si pořídil teda Tesla model 3. A jestli může teda bohužel ne přes referal nebo možná jo. Teď nevím. Myslím, že vlastně jo, že bys jim že on Jo zrovna že před referal a napsal mi, že má firmu, kterou založil před nějakou dobou, která se mineos a která dělá vlastně takový les jako webové rozhraní a že oni se starají o to, že vlastně dělají klubovou platformu pro sportovní kluby. No a že prostě Jestli náhodou bych nevěděl o někom, kdo by tuhle tu platformu využil, že prostě to mají jako hrozně úzké jenom na ty sportovní kluby a že jakoby rád to rozšířil prostě dál a zrovna někdy v té době mě kontaktoval Lukáš Hataš právě z asociace pro elektromobilitu a teda jíst s Kubou,
Minuta: 12
že prostě nebo já jsem byl někde na nějaký jejich akci a my jsme se nějak bavili. Myslím, že to byl v sauně teda a on říkal, že že prostě potřebovali by vyřešit prostě platformu nějakou nějakou aplikaci a podobně. No a Takže takže mě to okamžitě jako seplo a říkal jsem. Hele tak Pojďme to zkusit tady máme prostě nadšence jako do elektromobility Českého majitele Tesly, který jako říkal. Hele já to prostě chci vyzkoušet. Pojďme to rozchodit, takže nabídnu v podstatě myslím, že se nakonec dohodli, že teda jakoby zdarma, že prostě v rámci jako reklamy a to jeho platformu, že si to jako taky rozšíří. že naprogramoval tuhle tu aplikaci a mně teď už je to všechno plně funkční už tam začínají a jako fungovat registrace a dokonce funguje referátu link Což je pro mě jako a cheever a samozřejmě něco co co mě zajímá tak že dole
Minuta: 13
pod videem zase máte link na to na tu registraci s tím mým referent co vlastně proč byste se měli stát členem to zná Je to je to určené samozřejmá ji tele tsl protože jedna z registračních podmínek Jasně vynesli takže podle toho se potom to je něco jakoby IČO vaše jako v tom systému takže Samozřejmě to je to uzavřená komunita tam už od komunikace předtím a já tam teď začnu taky něco postovat se budu snažit primární zdroj důležitých formaci typu A tak dál rád přihlašování na srazy událost Možnost objednání oficiálního oblečení a doplňků do second řeší mapa důležitých míst sbíječky a tak dál. Jinak mimochodem, já se teda nějak aktivně snažím nebo respektive teda pasivně, protože jsem to zadal jakoby navíc
Minuta: 14
místech se snažím jako dohodnout merch to, že jste mě taky někteří z Vás na to se ptali, takže doufejme, že se podaří jako do Vánoc teda, že bych ti taky merch tak a protože právě Lukáš řeší obě věci, co znamená řeší, jak jak vlastně to je OC. Tak právě hlavně tu asociaci pro elektromobilitu, takže se to řešilo zároveň, takže samozřejmě i ty z vás, co nemáte Teslu a dokonce ani nemusíte mít elektromobil, protože tohle je asociace pro elektromobilitu. Takže je to o tom, že jakoby Prostě chcete se nějak aktivně zapojit třeba do té komunity ohledně elektromobility. Chcete třeba jako pomoct s něčím jo? Třeba ve vyjednávání ve vašem ve vašem městě nebo obci o tom, aby tam byla nabíječka a podobné věci, takže od
Minuta: 15
toho ta asociace je. Takže tady třeba máme jako konkrétní věc, co teď teda jako opravdu se podařilo Lukášovi a týmu prostě zařídit a to je prostě překonat tu největší stupiditu, která byla ohledně elektromobility v našem zákoně. A to že vlastně ta nabíjecí infrastruktura byla brána jako normální stavba, to znamená dva roky výběr dva roky, vlastně stavební řízení, prostě z toho dělalo vlastně nemožnost jako rozšíření elektromobility v nějakém v nějakém jako větší větší rychlosti, takže podaří. Byl jsem vlastně prosadit v parlamentu, že od 112 21 nebude prostě Branná výstavba nabíječky pro elektromobily jako jako velká stavba, která vyžaduje prostě tyhle ty šílené obstrukce stavebního zákona,
Minuta: 16
takže opravdu to je velká věc a tohle byl jeden z Velkých obav, který jako jsme měli, kdo se v tomhle tom v tomhle tom jako byznysu elektromobility pohybuje. Protože samozřejmě tím jak se řídí, ta vlna prostě ty elektromobility, tak tohle by mohlo být velký problém, proč vyřvání mastit infrastruktury, takže zase pro ty z vás do máte zájem dole link na registraci na elektromobilitu a je tam Dobrovolný vlastně možnosti příspěvek na tu elektromobilitu, protože to je vlastně nezisková organizace, tak teď se dostáváme. Příspěvky právě kluků z teslaček jsem říkal, co mladý kluci, kteří jsou nadšené do Tesly. A chrlí tam jeden článek za druhým. Takže mi zase poslal tři tři takovéhle články a první z nich je, že je Tesla nabízí slevu na
Minuta: 17
nabíjení je super čas, jak mimo špičku, tak tohle to je něco, co v podstatě asi bylo jenom otázka času, kdy přijde, protože když teďkom bude vlastně ta sezóna, že ho zase Thanks giving jako Díkůvzdání, že jo, kdy v podstatě Američani mají Američani to mají spíš tak, že vlastně na Díkůvzdání je celá ta rodina pohromadě a na Vánoce jsou spíš jakoby je to jako ve smyslu. Jste manžel s dětmi, tak na Vánoce jste spolu a na Díkůvzdání prostě se sjedou všechny ty jako rodiny jo většinou k rodičům prostě že jo, tak to znáte určitě z těch takže se sjedou vlastně ty. Velký rodinný, takže Samozřejmě je velký pohyb prostě po státech když tak kdo kdo jste v Americe byl tak určitě napíšete nějaký svoje postřehy. Takže tohle je samozřejmě něco co si zase jako mobilový hejtři nenechají ujít, že že samozřejmě můžou vzniknout v těhle
Minuta: 18
těch fíkových obdobích fronty na supercharger. A mimochodem, jak vznikají i normální benzinkách z těch lidí se hejbe opravdu hodně. Každopádně tímhle tím by Tesla měla vlastně vyřešit v podstatě dvě mouchy jednou ranou jednak vlastně to, že tam jezdí opravdu hodně lidí v jednu chvíli a 1x samozřejmě opravdu ty ceny energie jsou Jinak účtovaný v jiný čas, takže v podstatě to vypadá, že to taky do budoucna může klidně dopadnout, takže asi ten autobus Dr. Co oni používají životy energii a v tom hektickém byznysu, takže ho prostě jenom jakoby přepnutí na ty super. Do budoucna může být třeba ta cena jako úplně jiná prostě každou každou minutu. Třeba uvidíme, jak to do budoucna bude. Každopádně je tohleto jednoznačná cesta, jak vlastně zase do tý elektromobility přinést trošku to i ekonomického fakturu. To znamená je tam hodně lidí, bude
Minuta: 19
to dražší tam je lidí, bude to levnější a tím se to automaticky a s ním vyfiltruje, takže začíná to nabízet nabízet lesy mimo špičku slevu, aby motivovala ty lidi, které jsou cenově senzitivní, aby je jako si řekli Ok, tak teď tam nepojedu. Pojedu tam prostě mi o špičku, takže to je jeden příspěvek druhý příspěvek je Panasonic staví testovací výrobní linku bateriových článků 46 80 v nevadě. My jsme se tady o tom myslím bavili minule, že Panasonic prohlásil, že vlastně do toho že jo, že to, že prostě do toho šlape, že Už ne už teď vlastně začínají být ty lepší baterky, proto se zvedaly ty ty dojezdy já tohle to těch aut, že jo, co jsme si taky jako říkali, takže teď ale tohle je trošku něco jiného. Tohle je o tom, že oni oni říkají, že začínají stavět testovací linku stěna
Minuta: 20
ty 46 80. Co znamená jenom aby jsme si to zase dali do kontextu toho co jsme si říkali. Jasně v baterii, takže Tesla má svojí pilotní linku na router a baterky to zná. To jsou ty, které jsou primárně nebo jako nevyniká v podstatě jenom niklový nebo Nikola má magenis a kdežto vlastně tady ty ten Panasonic. Tak ten má tu svojí chemii, která se dneska dává do těch 21 sedmdesátek. Tak tuhletu to byl ten prostřední vlastně z těch. Z toho co jsme si ukazuje to baterii. Tak tuhletu oni vlastně Budou stavět jako jako pilotní linku a typicky podle mě už je postavená pilotní linka vlastně v Číně na ty samý 46 nález železo fosfátová baterkami,
Minuta: 21
takže můžeme se těšit. Určitě na nějaký nový baterky a možná uvidíme. No. Je to pilotní přeci jenom takže pak tady Další věc je test a vylepšila vizualizaci jízdy ve svých vozech. Minulý týden jsme se bavili v tréninku. Ukazovali jsme se jak se to Tesla to zvládá dneska. A jak tam vypadá ta vizualizace, co jezdí a tak dál, ale teď přišel další apdejt novější, který už změnil I quick. Takže pro ty zas do máte Teslu, tak určitě poznáte, že to vypadá trošku jinak na té levé straně je vidět. Zaparkovaná Tesla Která je vlastně trošku víc bych řekl jakoby jako šikmo a má tam jako hezky graficky ukázaný, co můžete dělat, takže otevřít kufr přední zadní zamknout to auto otevřít Sygic Port, ale co je tady trošku míň vidět,
Minuta: 22
tak na té pravé straně jak je vidět ten LCD displej. Tak tady je trošku hůř vidět to, že tahle Ta oblast je vlastně širší. To znamená, že ta levá strana toho displeje, která je určená pro takový ten jako právě tu grafiku toho autopilota, tak se trošku zvětšila oproti tomu, že se zmenšila mapa samozřejmě, ale co je vůbec nejzajímavější a to jsem teda nezaznamenal, že by někdo úplně jako okomentoval, tak je tohle a tady je vidět nová grafika řazení a pro ty z vás dost a jako opravdu Tesla fandové a viděli jste všechny videa jako hl. Kolonce cybertruck o před rokem, tak si určitě vzpomenete, že cybertruck neměl vlastně ty párky a oni řádily na displej a tohle Podle mě je přesně už jakoby transformace postupná
Minuta: 23
do toho, co bude s cybertruck, co přijde vlastně z cybertruck to že to vypadá, že cybertruck nebude mít páčky a že vlastně to co to co dneska se dělá na té pravý páčce, to znamená. To je řazení, že jo nahoru zpátečka dolů a dolů Drive zmáčknout je park a dvakrát je vlastně autopilot. Tak tuhle páčku to vypadá, že minimálně tuhle páčku, na jako se nahradí vlastně všechno na displeji, což samozřejmě si vezmeme, že ta páčka bude stát výrobních ve výrobních cenách ca10 dolarů, celá ta montáž. Tom jako jo, když to vezmete, jako že musíte jet udělat na to sklady musíte udělat a na to že logistiku musíte to dát jako do té výrobní linky. Bavíme se třeba vole. Nevím 50 dolarech to možná ne, ale tak jo. I kdyby to bylo třeba těch 10, že jo a Tesla
Minuta: 24
plánuje vyrábět, že ho dva miliony vozů, takže to je 20 milionů 20 milionů prostě dolarů jako najednou. Prostě takhle ušetříte, jo. Takže tohle to jsou přesně ty věci kam jako kde ta Tesla jako se snaží to posouvat. Samozřejmě je potom. Jako otázka někomu to může vadit a může si říct ne. Já prostě chci ty páčky, ale ve finále je to prostě postupný posun, že jo. Ty jí auto k tomu autonomním řízení, jak to v úspoře. Jasně na straně těch nákladů a ve finále potom i ceně pro toho zákazníka, to bude radosti. Upínat za jízdy tempomat. No tak jako takhle tempomat. Oni pořád budou mít podle mě nějaký tlačítka na volantu, tak jako ten plovák půjde podle mě zapnout jako na volantu nějakým tlačítkem, ale nebudeš muset řadit na volantu. No protože jako Samozřejmě, že páčka je lepší, ale zase já když jsem se nad tím přemýšlel, jak jsem říkal, no, tak ale jako
Minuta: 25
ve finále je to jak že jo ve finále, když se jako chce rozjet, tak zařadíte prostě Déčko a vlastně jediné, kdy s tím jako šachu jet a tak je jako při parkování, že jo, ale když to bude parkovat samo, tak tohle já potřebovat nebudu. A ve chvíli kdy vyrazíte, tak prostě dáte Déčko a už na to než Aha, takže ho celou dobu. Takže ta páčka je vlastně 99% času, kdy řídíte, tak na tu páčku dostaneš a hned pro maska, který všechno řeší prostě prst principu jako první má princip a nebo hlavním principem. A jak si to překládá do češtiny nevím. Tak prostě když se na to podíváte z tohohle pohledu, tak je to prostě jako procentuálně jako nesmysl. No jasně, no zapnutí autopilota používám často. Ano s tím souhlasím. Proto to zapnutí musí být musí být nějak jako dobře udělaný, no, jo. Takže teď bych jako chtěl
Minuta: 26
jenom znova, protože přece jenom pořád to není úplně úplně jako Jasný, takže všechny ty live streamy jsou dostupné v tom V té sekci live stream, tak jsem jí teda přesunul vlastně z té hlavní obrazovky do té sekce. Jo tam byla vždycky jako ty sekce vlastně seznamy videí, takže tam jsou live streamy a tam najdete všechny live stream, které se odehrály jinak pro fanoušky. Potom je tady i speciální sekce, kde jsou nějaký videa ze zákulisí a jenom pro studenty vlastně jsou tady pro studenty a pivaře a paytron jsou tady podcasty kde? Dlužím ještě Podcast z právě z toho earnings Colu, který bych rád teď udělal probonus a ti vlastně je dostupný výkonově cybertruck interiér. A tenhle ten týden ještě vydám to, co jsem vydával minulý týden pro patrony a to je druhý
Minuta: 27
náhled sandyho na baterii a pro všechny vlastně druhou část, kde se baví o přístupech vozidlech. Jo a ještě vlastně bych tady měl jednu věc pro patrony bych chtěl, že A nezapomněl jsem na vás tady tohle to budu rozesílat teď za dva měsíce jo, já jsem se rozhodl spojím vždycky po dvou měsících, aby to byl nějaký nějaký větší ten takže za říjen a listopad ty ty patrony, které jsou asi se mnou rok říjen a listopad, tak budu teď posílat, takže dejte mi určitě zaprvé jako. Musíte mít v Petry Janů vyplněnou adresu, protože jinak to fakt nezvládnu to poslat a dejte mi vědět, jestli to dostanete. Takže jak vypadá diskuse, takže jdeme na novinky od Tesly tak
Minuta: 28
takže teď tady máme One morphing, kterou jsem si tady která zrovna úplně shodou okolností přišla dneska, takže bych si dovolil. Tady mám takovou jako vsuvku, že Víte o tom, že překládá videa Ondro. Snažím se to dávat do češtiny. Už jsem snídani komunikoval ohledně toho. A ty z vás kdo ty videa vidíte, tak tak víte, že on tam párkrát nabízel nějaké věci na nákup. No a mě zrovna dneska konečně dorazila věcička z Ameriky, takže si tady uděláme live Unboxing, já schválně zkusím byste si tipli, co mi dorazilo. Aspoň si tady budu moct zatím nalít, tak beru tipy, co si myslíte, že jsem si koupil od sandyho volant,
Minuta: 29
když ne Teslu. No také a tohle to by asi jako úplně volant. Takhle asi nebyl dobrý video o kompletní rozebírání s bonusy. Jinak Jindro zdravím ne, ne ne tak video taky ne plech z motoru. Hele máme Vítěze máme tu vítěze Ondro. Takže hele rozebírám. Jo, uděláme si tady takový anboxink improvizovaný tak Co tady máme už tam nic není, takže nepřišlo. Děkuji tam je já jsem si tady Thank you Message from Sandy
Minuta: 30
munro, jako podporovatel munro asociace ti chci osobně poděkovat, za tvůj nákup jsme absolutně nadšení tím, že podporuješ. Jo a tak dál a tak dál. Takže Vala mám tady jednu lamelu s podpisem sandyho, takže budu mít první tady na nějakou. Mojí budoucí stěnu první předmět na vystavení. Kabelka z Tesla modelu, to je blbost. A co to umíte? Dej to přes celý Obr je
Minuta: 31
přece je blbý, ty jo máš pravdu. A co ty ukazuji takovýhle malý, pardon, pardon, už jdu na to tak. No ty to má takovýhle jakoby ty vole, tím se to asi spojuje. A tady ještě jednou teda tak vypadá. že
Minuta: 32
mu ta lamela je to je vlastně to je vlastně v tom v tom motoru pusť si pusť si ty videa od jsem ti ho tam tamto je krásně vidět vysvětluje Jinak mimochodem se moc endyho koupil i jak jste tady někdo říkal o tom videu měl myslím že to bude Jindra tak ne video ale mám nakoupené od sandyho ty části reportu takže to potom chci vlastně že si to projdeme s patrona má na Zoom pohodě Kde se do toho podíváme protože mám jako slajdy vlastně z těch reportu takže to bude docela zajímavé s tím s tím prokousat co rozebere že budeš posílat ty jo no já budu mít merch Si budeš moct koupit Ok,
Minuta: 33
tak to jsem se bál, že jsi ty dlouhé videa budu muset pustit, abych to pochopil. Hele ale podle mě ty videa jako nejsou zas tak dlouhý jako ty to není, jak tamto to velké video, jak jsem dělal pro všechny, ty jsou ty jsou jako kratší. No, takže to jsem tady. Chtěl si takhle s vámi podělit o tuhle tu nádheru, se kterou se tady pak ještě po kochám, ale musím se přiznat, že jsem mu musel teda napsat jo, protože jsem to objednával, že si před 2 měsícema a a přišlo to až teď a že se omlouvali. No tak jo, takže to bylo to bylo asi za ty elektromobilní věci všechno. A teď teda pojďme na trus beiden. Já vám nejdřív si asi zkusím. Jako vysvětlit, jak funguje ten americký
Minuta: 34
systém. To znamená já tady mám. Já tady mám vlastně pro vás připravené stránku. Asi ses jeden celý ten americký systém je vlastně založený na tom. Je to jako zase na dostal trošku podobné jako nás. Prostě máte Máte nějaký jako rozdělený vlastně hlasy jako přes celou tu Ameriku a vlastně vy potřebujete získat víc než jako půlku, abyste vyhráli. A to je tady jak vidíte těch 270 to Win, jo. To znamená že na to aby se vlastně ten prezident, aby se někdo stal prezidentem, tak musí mít víc jak nadpoloviční většinu, ale teď je strašně důležité právě jedna věc, která která úplně úplně ne každý právě v a já se kam jsem třeba to taky nevěděla musel si to nastudovat A jak
Minuta: 35
jsem zjistil taky ne jako spousta brigádu to nechápe že vlastně u nich je to rozdělené na takzvaný elektro Elektro Woods to znamená jako že jako asi o lidské hlasy by se to dalo jakoby rozdělit A ty hlasy jsou přidělený vlastně každý každému tomu států podle nějakého jako který prostě vzniklo dřív a každých a si myslím že 10 nebo 20 let se jako nějak jako dolaďuje jo a volitelů Ok volitelů Jo jo díky moc No a tady potom vidíte tu mapu ty Ameriky Kde je to krásně vidět že ve finále vlastně ono Je to takový jako nespravedlivý a spravedlivý jo, protože oni se
Minuta: 36
snažili myslím, že to je stažený na to kolik v tom státě jako je obyvatel. A takže a zároveň vlastně Jaká je nějaká jeho myslím, že ekonomická síla, protože je vidět vlastně, že bezkonkurenčně nejvíc jo, když se podíváte, tak bezkonkurenčně nejvíc má vlastně volitelů Kalifornie a druhý je Texas. Jestli se nepletu jo, ale pak máte státy jako třeba na Texas a máte myslím, že to je Oklahoma to má sedm, že jo. Ty prostě tady Vaio Ming jo, to je to tady to, tak ten má jenom tři. Jo myslím, že tady to nad tím Massachusetts tam má taky tři. Takže máte prostě státy, které mají jako řádově vlastně míň než některé jiné státy. Takže to je prostě první jako zásadní věc těch amerických
Minuta: 37
voleb, že ten prezident hasne na to, aby vyhrál, tak on vůbec nepotřebuje vlastně získat majoritu, jako co se týče počtu hlasu lidí, což se stalo přesně v minulých volbách, kdy klimtová měla víc hlasů než Trump, ale přesto prohrával by protože to měla jako v těch špatných státech. Jo a potom tady Proč Vidíte tady ty barvičky, tak ta modrá. Tak to jsou demokraty, ta červená to jsou republikáni a ta žlutá. To jsou jakoby nerozhodný státy nebo to jsou státy, které jakou který se bojuje, jo. Prostě který by se mohly by se mohly změnit jako před cvaknout. No a tady potom tady potom se můžeme podívat, jak vypadá podle toho, co jsou si jen ratings to znamená. Jak to vidí si jen podle svých ratingu. Tady je vlastně ty ty tmavě modrý. Tak to jsou čistě demokratické
Minuta: 38
státy. Ty světle modrý, to jsou jako státy, kde to je, jakože spíše demokratický Červený jsou zase republikánský a snědl u té jsou, tak zvaný jako oni tomu říkají Swing States neboli státy, který prostě se můžou jako před to pře pře cvaknout měla jen o tři miliony více hlasů a prohrála přesně tak. No což což samozřejmě jako v českém měřítku je šílené. Ale samozřejmě zase v Americe to jako není není, tak velké číslo, ale hele Jindra Bachata je to podle obyvatelů, oči se to jednou za deset let. Jo tak přesně Takže to jsem říkal jednou za deset let celkový počet zůstává, ale stejný. Ano přesně tak celkový počet je stejný a oni jenom měřit teda jakoby tyhle tyhle ty poměry. No ale tím pádem si vemte, že vlastně ten prezident potom mluv vlastně. Stačí třeba, aby vyhrál Texas a on vlastně úplně může vykašlat
Minuta: 39
prostě na na jako Nebraska tady nebo co. To je North Dakota jo, to je Severní a Jižní Dakoty prostě vyminka. A tyhle ty tyhle ty vlastně ministáty, protože třeba ten jeden stát jako ta Kalifornie, tak ta třeba jako má hodnotu jako prostě třeba 20 prostě tyhle těch malých států, jo, takže to je takový jako tam zajímavé v těch amerických volbách. No ale jinak v podstatě to co to co je k tomu k těm dvoum asi prezidentem tak nebo ty kandidátům, že jeden je teda, protože na druhý je kandidát Mimochodem byl viceprezidentem za doby babi nebo klid na teď teda. Teď nevím myslím, že Clinton a možná. Helmy. Takže on byl viceprezidentem, což
Minuta: 40
samozřejmě mu dává trošku credibility, ale to co to co já si z toho beru z těch amerických voleb, tak je to že nebo jako já si beru hlavně ty z toho trampa, tak je to že jo za obavy, takže opravdu za oba mi jo, tak jsem si to myslel správně. Takže je to že vlastně ten Trump mi hodně připomíná vlastně u nás Zemana. Jo je to proto, protože on je člověk který Místo toho aby jako vůdce vlastně tu zemi spojoval, tak jí totálně rozděluje jako prostě On on jako těma svýma jednáním a tím co říká, tak tě štve ty lidi proti sobě a ta Amerika nikdy to co aspoň já jsem jako viděl a to co mám jako od svých známých, které jsou v Americe tak prostě Nikdy v životě nebyla takhle koroze štvaná proti sobě jako
Minuta: 41
za trapák a viděl jsem jednoho takové pěkné video na tedu, kde říkal snědl politolog, že je tam taková zajímavá věc, že vlastně v americkém jako zákoně volebním není nikde řečeno, že by měla být povinnost jako předat tu vládu prostě uznat uznat vlastně jakože prohru, jo a on říkal, že po dnešní jako po tomhle roce. Možná, že se bude tlačit na to, aby to tam bylo, protože jako velmi hrozí, že vlastně ten byt Když vyhraje tatrám to i oficiálně jako říká, že mě ta ty ten protějšek může vyhrát jenom tehdy, když ty volby budou tak zvaně Rick. Co znamená jako, že jakoby, že budou podvodem vyhraje. Ano má To rozdělování lidi stejně. Jako Zeman, to je přesně to, co tím chci říct, že což
Minuta: 42
je strašně špatně. A jo, protože ten ten Leader vlastně by ty lidi měl spojovat prostě ve chvíli, kdy hraje, tak prostě jdou stranou všechny ty odsud o čem se dohadovali a prostě já jsem tady jako pro všechny, když to Zeman si vezměte jako on jako zdůrazňuje, já nejsem pro všechny, já jsem pro těch Dolních 10 milionů. Jo to znamená vy všichni zmrdi, co si vyděláváte peníze, tak tak prostě jako s vámi nejsem jo, ale přitom ta moje kellnerovi PPF, že jo. Tak tomu tomu plno to je prostě Takže jdeš tatrám vlastně udělá jako hodně podobné věci, protože ten jako za tu dobu co je asi mě u vlády, tak těm nejbohatším američanem, jako to strašně pomohlo, protože jako Drtivou Většinu věcí, které On udělal aspoň to co jako se ke mně dostalo, tak prostě bylo pro ty pro ty bohaté Američany a Je to i vidět třeba i v tom jako jak jak pustí jedná
Minuta: 43
s tou krizí, že jo, že jsem že jo, tak tak vlastně třeba ty nákupy, že jo, jak se organizují prostě nákupy do těch nemocnic, tak vlastně za něj vzniklo to, že se to nakupuje prostě všechno centrálně něco jakože ala Babiš budeme nakupovat levně, ale ve finále to má úplný opak, že že vlastně ty nemocnice se předhánějí foto, která si to tam koupím normálně bytu jí prostě v tom systému a vlastně museli musely si koupit ty ty prostředky za šílené peníze a tak dál. Ale to co jsem chtěl říct je to že ano hrozí, že on když prohraje, tak on vlastně neřekne to co zatím každý prezident ve chvíli, když prohrál, tak prostě veřejně vystoupil. Já prostě uznávám pro hru prostě gratuluju tady vítězové a prostě teď ze mě Pojďme se spojit a pojďme podpořit podle prezidenta. Teď je tohle to váš vůdce a tohle to tam prostě nikdy neřekne a to vlastně způsobí. že to jako poštve vlastně ty lidi co podporují takto
Minuta: 44
poštve Asi mě proti proti tomu coverman to a může se tam jako vzniknout velká jako velký problém jen ležet u nás vlastně nás tohle to už nečeká protože Zeman zaprvé jako myslím že je moje situace že mu to úplně úplně Putna že tady už je tam na práškách ale hlavně Jako on už stejně Nemůže Nemůže vlastně že znovu být volený takže ji tam už je to jedno ale ale prostě u něj to bude jako velký problém No a jaký Jak to vidíte vy schválně Jinak ten den samozřejmě protože demokraty jsou samozřejmě jakoby Green logicky si jsou to jako liberálové také tak ty vlastně ty ty jako tlačí prostě tu zelenou zelenou tu a Takže on on tady tohle to jsem vytáhl se z toho Tesla Daily podcastu, kde zmiňoval, že on
Minuta: 45
má jako jednu z věcí, kterou chce prosadit, tak je právě dotace je vlastně na elektromobily kryt. A mimochodem jsou i dneska jo jsou v Americe dotace na elektromobily, ale mají tam s někým. Mají tam prostě nějaký strop, kde když ta automobilka prodá přesně jaké množství, které nevím kolik takhle z hlavy. Ale což Tesla se prostě má vyprodaný asi za dva měsíce, tak tak vlastně potom už jako Nemá nárok na ten na ty dotace na to auto a je to asi sedm a půl tisíce dolarů. Což není úplně málo. No tak tak vlastně by podle toho asi co jsem z toho pochopil, co tady píše, tak to vypadá, že ten kapky bych by jako měl Zmizet a hlavně a jako priorita, určitě se v American Made vy. Co znamená, že bych chtěl prioritizovat auta
Minuta: 46
vyrobený v Americe, což nám hraje na Teslu. Samozřejmě jenom na testu. Protože už jí furt začíná vyrábět, že jo. Vivien se blíží se blíží a tak dál a Nicméně ty se zatím jenom blíží a ale jestli se to týká, takže teoreticky asi Tesla ve chvíli, kdy vyhraje widen, tak by mohla posílit kdežto. Asi se dá předpokládat, že ostatní akci je půjdou dolů. Když vyhraje Tron, tak asi jako půjdou všechny já chci je nahoru velmi pravděpodobně trh, jako jakoby řekne Ok na že je všechno při starém, takže můžeme jet dál. Takže díky moc všem za pozornost like odběr ideálně patron nebo nebo členství a ať vám to proudí a mějte se famfárově. čau

Předchozí video

Donald Trump neumí prohrávat, Joe Biden v debatách předčil má očekávání, říká Vít Pohanka (podcast)

Další video

ADAM VRBAS: Když imituju Babiše, vidím mu do hlavy, má v sobě kus lidskosti