Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#231 Sandy Munro a 3 stopá vozidla | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Další z překladů od @Munro Live, @mynobe, @aptera motors, @Arcimoto.

Obsah:

00:00 Úvod
03:59 Historie 3 stopých vozidel
09:10 Arcimoto
09:42 Aptera
10:23 Nobe

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem Zdravím vás a Sváček máme tu pokračování zase v překladech videí od sandyho Modrou nebo respektive kávu munro live, kde on vydal další vyjádření k baterii druhému dílu, který tu první část tohodle videa je dostupná pro bosáky. Můžete se podívat tady na jinak to Pokračování. Tak to jsem se rozhodl vydat veřejně, protože je to i takový jako zajímavý a Monroe nebo Sandy tam asi jako prosit Savo investory nebo jakoby otevírá možnosti investorům, kteří by vás zajímalo investovat do těhle těch třech zajímavých projektů, které On má který se konkrétně týkají přístup vozidel, který Upřímně řečeno jsou opravdu zajímavý zajímavá alternativa speciálně do města a hlavně kvůli velikosti, že jo efektivity dojezdu a tak dál, takže dost bylo povídání na začátek a
Minuta: 1
Pojďme na to. Dále bych rád poděkoval Ilonu mackovi, že prohlásil, že sandimmun rozumí inženýringu. To je od něj velice milé a já si toho moc vážím a přivádí mě to o čem hovořit teď. Jedná se o proces, kde se problém. Dneška mění na řešení budoucnosti. Toto většinou vyžaduje dívat se na problém z naprosto jiného úhlu. Teď byste měli vidět Obrázek malého užitkového letadla. A tyto letadla jsou považovány za nebezpečné od pojišťovacích společností a všech ostatních do toho zapojený. No, ale my jsme ve spojení se společností sjedu s navrhli řešení vystřelovacího padáku. To je přesně co teď Cyrus nabízí a funguje jim to a díky tomu dominují trhu, tak jsme přistoupili k tomuto na tak jak jsme přistoupili k tomuto nápadu není o moc jiné, než například tady nahoře, tak tam je vidět produkt, kterému se
Minuta: 2
v televizi říká chytrá bomba, ve skutečnosti se jmenuje bavit, když jsme to navrhovali s Texas Instruments, tak pro nás byla jedna z předloh Luke Skywalker, který shodil bombu skrz malou dírku, když na ní letěl pomocí použitím síly mi v USA nepotřebujeme použít sílu. Díky této bombě jsme schopni se trefit do jakékoli malé díry nebo komína a Hodit do vzduchu, cokoliv se uvnitř, jak se tam dostat byl těžký úkol, protože to nemá vlastní raketový pohon. Navádí se to pouze použitím gravitace a větru, tak to je jedna věc a hned vedle je motor, který jsem pomáhal vyvíjet pro Ford. Jedná se o velkoobjemový motor, který má velký kompresní poměr, pokud chcete něco takového dělat, tak to má tendenci odpálit hlavu. Proto jsme museli přijít s něčím se musí čemu se dnes říká monoblok přechod staničního přístupu, jak se to dělalo do té doby a přísně čím
Minuta: 3
naprosto novým, abyste vyřešily problémy. To je přesně co je vyžadováno od nás, pokud chcete řešit velké výzvy a poslední příklad je Boeing 787, ten používá uhlíkové vlákna všichni. Kdo rozumí letadlům, tak ví, že sklolaminát se prostě nedá udělat. Víte kolik to stojí na kilogram atd. Atd. Ale my mum v Monroe. Měli dva lidi na programu, ve kterém bylo celkem pět. Lidí mi u toho byli od začátku a měli jsme tu šanci dokázat, že to není jednoduché se zklamaná ten občas pracovat, ale Podařilo se nám prosadit, že není důležité, kolik to stojí, ale čeho dosáhnete. Toto je přesně o čem munro asociaci a jak dosáhnout výsledku, který ostatní považují za nemožné dokázat a to je důvod, proč nás firmy berou do svých projektu. Toto nás dostává na otázku, proč jsme se rozhodli pro tři vozidla, o čem
Minuta: 4
budu mluvit je základní principy trochu a trochu historie. Tak jak patrně asi už víte, tak Karl Benz vyvinul to čemu se dnes říká moderní automobil. Zde je obrázek tohoto automobilu a můžete vidět, že se jedná o tři kolie auto má něco jako volant, ale má tři kola a teď jdu od proč to tak udělal bylo, že bylo že to bylo vyrovnaný. To znamená, že mám tři body kontaktu v technické ten terminologii měl stabilní rovinu a to je všechno, co potřebujete Mimochodem jeho žena bertha. Benz byla také průkopnicí, protože ona vzala jeho auto a byla první ženou, co Vyrazila na roadtrip a byla trochu tvrdohlavá, protože vyrazila sama a nikoho se neptal a patrně jí asi došlo, že auto je z poloviny její a Takže jsi prostě vezme její půlku na projížďku. Tohle se mi líbí tenhle přístup k novým věcem a pokud se bavíme o pokrokové
Minuta: 5
myšlení, tak bookmaster. Miller byl naprostý Genius v doby, pokud se podíváme na auto, co vytvořil. Tak zaprvé vidíte, že má tři kola. To zaprvé, ale jasně vidíte, že to není jenom normální auto. Je tam spousta věcí uvnitř. Toto byl patrně první obytný vůz na světě tato věc získá zaslouženou pozornost, ale bohužel jí zastínila 2. Světová válka. No takže se díváme na 3koly vozidla a vy si možná říkáte, co je na tom do budoucna. No tak já bych jenom poznamenal, že například, že to auto má taky tři kola. No tak tohle bylo z pohledu základních principů, ale proč se teď zajímáme o tříkolík vozidla, tak tady to máte váží méně, jestli to vážím jinak, taky mi nižší mé cesty, tak je tím pádem máte logicky lepší jako domini spotřeby a tím pádem větší dojezd taky. To znamená, že máte nižší výrobní náklady. Budete to mít lehčí
Minuta: 6
materiály a bude to jednodušší na výrobu nezabere tolik místa místo je dnes velice drahá komodita speciálně v zalidněných městech, rád bych se s vámi potom podělil o nápad Nobe, s kterým přišly, pokud se podíváte na Drtivou většinu aut na světě, tak vidíte jednoho člověka, jak jede ve svém autě a přesunuje se někam kam potřebuje marně potom hledám místo k zaparkování a dost často poskakuje v zácpě a většinou se ty zácpy snaží vyhnout. Po jízdě po nějak vyhnout jízdě po nějakém okruhu nebo dálnici. Aktivita tři kola jsou více efektivní, než čtyři jsou lepší, ale to je motorka a já jsem jsem jezdil na motorce hodně a můžu vám říct, že podle štěrku, co mám v kalhotách. To není vždy zábavná jízda, tak asi po třech motorkách a osmi bouračka, tak jsem se rozhodl, že to že do toho už nepůjdu, protože jsem na to moc starý, ale tříkolík vozidlo, pokud je bezpečné, tak
Minuta: 7
se můžu dostat dál další ekologie. Nepotřebuji všechny materiály na planetě, abych to udělala bych udělal vozidlo a tři kolik Vozidlo bude mít méně komponent než Čtyřkoly efektivita je nasnadě, protože se sníží tření a váha tak je to více efektivní koncová cena pro zákazníka půjde dolů mi zaplatí termín než už tiskového vozidla už jenom proto, že jedna čtvrtina podvozku prostě chybí, takže náklady pro zákazníka a půjdou dolů. No a pak se hodně mluví o bezpečnosti. Je tu něco čemu se říká FM vss. Toto je na Jak má vypadat vozidlo, co jezdí po dálnicích musí splňovat dané bezpečnostní podmínky, tak Otázka je budu se snažit udělat tyhle vozidla FM vss certifikovaný. A odpověď je patrně, že ne, protože pokud bych se rozhodl to udělat. Pak zvednu výrobní cenu zvednu objem materiálu a tím se skončí a tím se zhorší efektivita atd. Atd atd. Budujeme
Minuta: 8
vozidlo, co bude používáno primárně V Městském provozu, protože Díky Evropě. Díky, Číně a Japonsku a v podstatě jakýkoli dalších zemích, které jsou předení budou muset být dva typy vozidel užitkový Letadlo je slušně velký letadlo teda velký podle standartu malých letadel, ale to není jediná kategorie, která je schválena úřadem pro letectví, jedu také lehké sportovní letadlo a letadlo ultralight. No a tyhle letadle letadla se vztahují stejná pravidla jako na letadla pro veřejnou dopravu, protože jsou používaný úplně jinak. A to myslím, že se odehraje i na poli automobilů velice brzo. Já si myslím, že budou nuceni velice brzo přijít s novými kategoriemi vozidel, protože to možná nevíte, ale velice málo firem je schopno vydělávat na sedánek. Takže co bych k tomu řekl je, že naše vozidla nebudou, tak bezpečná jako normální auta, ale budou
Minuta: 9
daleko a daleko bezpečnější než motorka, proto bych byl nerad. Pokud by tato kategorie byla jako tříkolový motocykl. No a teď se dostáváme k našim zákazníkům. Jeden z nich je arkki model. Je to zábavné univerzální vozidlo mimo cesty. Ale můžete ho také řídit po silnicích jako motorku toto vozidlo, na které se koukáte má štíhlé provedení a decentní technologie. Proč tomu tak je? Protože mi to musíme udělat tak, aby si to mohl každý dovolit. Každý potřebuje něco takového pro pohyb z bodu. A do bodu B. A. Myslím, že to je super ukázka toho jak toho dosáhnout. No a dál tady máme a stylu to co se mi nelíbí je, že oni naprosto změnili. Pa Radek má je nezajímá prostě zásuvka. Oni se nezajímají elektřinu a to proto, že v podstatě běží 100% na solární energii Mimochodem toto vozidlo má
Minuta: 10
standarty FM vss. Co je například velký problém. Pro většinu klasických aut je, když mají částečný náraz zepředu. Tak zde prostě jenom upadne kolo bez toho, aniž by to poškodilo posádku uvnitř, to jenom taková malá ukázka, jak je možné udělat Revoluční přístup k bezpečnosti a obejít některé problémy s vozidlem s třemi koly, tak další co vidíte. Je tato modrá kráska Nobe, co se k nám dostal. O čem jsem ještě neměl možnost hovořit je Lilien, což je od nich kabriolet mi nejdříve začneme s tímhle kabrioletem, protože já chci vytvořit pevnou strukturu na tomto produktu a pak můžete přidat střechu pro zvýšenou bezpečnost cenu, pokud se podíváme na rozbor tohodle sedanu, tak se díváme na velice podobnou práci, jakou bychom dělali u normálního auta necháváme ne podvádím a lidé musí vědět, že jsou
Minuta: 11
v bezpečí, teď se podívejme trochu na nešťastnou historii nové a jejich domovské země estonsku, pokud se podíváme na tuto dílnu, tak vidíte, jak se v ní maká na autech a vzadu je vidět ten Lien, jak se na něm začíná pracovat další obrázek nám říká, proč jsme s nimi začali spolupracovat. Oni bohužel vyhořeli všechno bylo spáleno na teď potřebuji trochu více podpory a pomoci proto přišli do USA. Já je vítám s otevřenou náručí a upřímně. Já si myslím, že mají dobrý produkt. Doporučuji Vám zadat stránku nové do vyhledávače a podívat se na ty videa z jejich stránky. No takže to co mu No bude dělat. Bude jiné než nové dělalo do teď tak první co uděláme bude, že vložíme airbagy do těch aut ten airbag půjde ze sedačky podobně, jako jsme to udělali na letadle, co vidíte vlevo na obrázku napravo je vidět
Minuta: 12
návrh pro sedačku do vozidla. Je to sedačkách, kterou jsme navrhovali provedlo parádní, které nikdy nespatřilo světlo světa, protože jsme v ho bohužel začali s jeho vývojem v roce 2008 a to nebyl dobrý rok na investice. My jsme tímto vytvořili jako náhradu za normální bezpečnostní prvky větších letadel, proto tento případ použijeme do nové vozidel. Tak pro ty co vidí, že přístup a vozidla nejsou bezpečná, tak být nebezpečný může být z různých důvodů a mi pro zvětšení bezpečnosti budeme dávat deformační zóny a podobné věci, takže tam bude minimální možnost průrazu mi také v že všichni mluví o malých vsích vozidlech co se převrátí No ale to se může stát jenom z několika důvodů za prvé těžiště vozidla je moc vysoko zadruhé dvě kola jsou moc blízko u sebe zatřetí nemají možnost ovládat styk s vozovkou a za čtvrté Oni
Minuta: 13
nemají jakoukoli možnost ovládat kola separátně mi v tomto autě budeme mít vzduchový podvozek tím budeme schopni kontrolovat styk s vozovkou mi tam také budeme dávat kontrolu stability takže s těmito funkcemi bude mít v podstatě budeme mít v podstatě vše co chceme mít ve standardním autě co se týká roztočení a tak podobně tak to se prostě nestane tady je vždy velké dilema s těmito malými vozy Co budeme dělat když si pojedeme zahrát golf no tak já vám chci říct že vy můžete vložit golfové hole do nového a to dokonce dvaceti i pro velké chlapy No a teď se dostaneme k poslední věc A to je prostor. No nepřišlo samotní myšlenkou a to je Pojďme se přesunout do vertikální polohy, tak vy přijedete a zacvaknete se a už to jede, takže nejsou problémy s parkováním a hledáním parkovacího místa ve městech. No
Minuta: 14
tak tohle si teda upřímně myslím, že má dost problémů, aby se to rozchodil, ale jinak se mi nelíbí, tak Sendy tady žádá investory, aby pomohli s investicemi do No pokud se máte zájem investovat, tak zašlete na emailovou adresu s modrou zavináč InDesign com. No a na závěr tu mám krabici, která nám umožní mít lepší a efektivnější elektrickou dopravu. Mi tuto krabici otevřené za pár dní, ale já vám řeknu, že uvnitř a Fontána mládí pro elektrické vozy, nebo přesněji pro jejich elektrické motory, tak zůstaňte naladění. Uvidíme se příště a díky za pozornost a já vám taky. Děkuji za pozornost. A taky se budu těšit příště.

Předchozí video

UG4T0R: Platím zaměstnance i když mám zavřeno, COVID mě stojí statisíce měsíčně

Další video

#232 STIGA Elektrické zahradní nářadí | Teslacek