Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#230T Tesla Full Self Driving Beta | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Obsah:

00:00 Úvod
01:49 Reportáže
03:20 Jak ušetřit na FSD?
08:30 Jak upgradovat na FSD HW?
10:04 Tesla Model S90D Bazar
12:09 Nová Tesla?
14:34 Tesla Solar bude killer produkt
16:20 Podzemní tunel v Las Vegas
17:40 Tesla Full Self Driving Beta
32:08 Tesla News

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže Ahoj všem na kanále teslacek. Snažím se Tenhle ten tuhletu Platform udělat vlastně každé úterý od 8
Minuta: 1
abyste získali přístup posledním videím, který vždycky když vydám a jinak tady tuhle tu červenou sekci, tak to vlastně je potom součástí tohodle streamu, který v podstatě hned, jak skončíme, tak vy publikuji propanu v pro fanoušky a dostanu se vlastně k tomu záznamu. Ty první dvě potom tak z nich se stříhám videa, který potom vlastně budete k tomu mít přístup asi všichni. Jinak já se potom Snažím se do toho střihu vždycky dát takhle ty kapitoly, abyste se v tom dobře zorientovali a třeba si přeskočili na to co na to co potřebujete je, když teď začínám dělat a vypadá to, že to asi takhle budu dělat víc, že to spíš jako na stříhám na jednotlivé videa, abyste to ještě ještě líp našli. No takže to by bylo na úvod teď teda jenom bych chtěl připomenout, že Podařilo se mi dohodnout slevu u pojišťovny Allianz, která dělá. Mě
Minuta: 2
řečeno, co já jsem si dělal plus kontakt nejlepší pojištění na elektro vozidla 10% Pokud odešlete email na tesláček zavináč Aliens z Jinak tady potom záznamu budete mít video, kde jsem dělal o tom pojištění, což bych doporučil se podívat, pokud se se v tom neorientujete, tak sám jsem si udělal na to nějaký průzkum. Vysvětluji tam na co si dávat pozor, na co jako důležitý třeba při pojišťování elektrovozu, takže jdeme na reportáže tady jenom připomínám s tím, že tady posílat reportáže na email teslacek zavináč gmail.com a nebo patroni vědí, že máme rozhozený discord, kde od úrovně v 11
Minuta: 3
kluci za to. Takže pojďme na to, tak jako první je právě reportáž z discordu od Pavla Koláře, která reaguje na to, co se stalo po Erding skolu. Kde bylo oznámení, že se uvolňuje flusat driving software v bytě a Mask následně na to v se tě hned druhý den reagoval tak že napsal, že vlastně taky to teda jako říkali už dlouho a poslechni si to i Děje se neustále se zvedá vlastně ta cena toho softwaru a zase jako je to logické, protože se to všechno směřuje do toho, že až do auta budu jezdit úplně sami, budou se rád pronajímat. Tak v podstatě to pro vás bude jako poměrně nebo pro kohokoli, kdo bude mít to auto, tak bude poměrně zajímavý přínos a finanční, protože auto v průměru je 96% času, který vlastníte, tak je to auto zaparkované někde před barákem. Na
Minuta: 4
parkovišti před firmu a podobně, což je z pohledu finančního naprostej nesmysl, že jo, takže je jako lepší potom ho pronajímat a můžete si s tím a vydělávat a tím pádem. Samozřejmě potom ta cena toho balíčku může být prostě klidně i jako 100000 dolarů. Takže teď je to 8. A byl s dětma, který oznámil, že si to bude zvedat O2. Co znamená nad 10000 dolarů na to samozřejmě vyvolalo poměrně jako velkou velkou diskuzi, protože když nad tím vždycky, když to oznamoval, tak dál třeba jako měsíc na to jako že za měsíc se zvedne ta cena jo, když to teď to v podstatě řekl, on to napsal myslím, že ve čtvrtek. A řekl, že od pondělka takže čtyři dny na to, aby ty lidi si na to jak zareagovali, takže to tady posunul a ještě to změnil na to, že se to bude týkat pouze s Což
Minuta: 5
jako upřímně řečeno je rozumný a Dává to smysl. Protože samozřejmě v Evropě tady trošku je otazník jako kdy tady někdy bude nějaký Fossil trénink. No nicméně je tady jedna Zajímavá věc, že Tesla vlastně ve chvíli kdy. Vy si děláte objednávku na auto speciálně na auto, které ještě není, tak vy se tam zaklikávací, jestli chcete full Self driving nebo ne. A mají tam klauzuli, že ve chvíli kdy vy zaškrtnete už při té objednávce, že chcete furt snad driving, tak by vám Tesla měla dodržet vlastně tu cenu při té objednávce. To znamená, že jakmile tohle Mask napíše, že se bude zvedat ta cena tak pro někoho, kdo už v plánu je vlastně si koupit Teslu. Tak tohle je jako je taková jako cesta, jak ušetřit, když si uděláte tu objednávku vlastně ještě s tou cenou, tak potom je kdyžtak se zvedne, tak vlastně by to měli mít za tu za tu nižší cenu. No a takže to je jakoby jedna věc. Nicméně
Minuta: 6
jakmile máte produkt, který Tesla třeba není schopna dodat do tří let od té objednávky a tohle právě Pavel zjišťoval jestli tak oni Vám dají potom možnost, co se třeba stalo a vlastně v případě té Tesla model 3, že jo, protože byly nějaké objednávky, které by mi prostě tři roky a ty lidi já tedy třeba čeká, tak řešili co s tím, takže se to už jako řešilo, takže Tesla ve chvíli, kdy vlastně není schopná to auto dodat, tak vám dá možnost vybrat si nějaké jiné auto, ale právě díky tomu, že tam budete mít začnu týden full Self driving, tak byste měli mít možnost prostě mít toho za tu cenu vlastně z té doby toho toho fusak, že tady máme takovou docela zajímavou věcičku, že ve spojení s cybertruck m, který jak jsme se tady už několikrát říkal i tak v té V podobě
Minuta: 7
na 99% vlastně nebude dostupný v Evropě. A přesto Vy jste schopný si udělat tu objednávku Na Tesle a ta objednávka vás stojí jenom dva a půl 500 Kč a ty jsou ještě ke všemu vratné, jo. Takže pro někoho kdo přemýšlí třeba nad modelem y z Berlína, že si holce a za dva tři roky jako určitě bych chtěl koupit, tak tohle to jsme vymysleli na tom našem discordu, že jako docela dobrá vychytávka, jak si zabezpečit, abyste měli ještě docela rozumnou cenu za ten vůz, protože ve chvíli speciálně, když si vyberete tu dvě motorovou verzi, protože velmi pravděpodobně jako první přijde třímotorová verze toho cybertruck u a nebo naopak ta úplně jako nejmenší verze. Takže takže ta prostřední verze velmi pravdě, tak o plně nejpozději. A další věc, jak jsem říkal, že Tahle
Minuta: 8
tenhle ten cybertruck v téhle té podobě prostě v Evropě asi nebude nebo respektive mu to řekl, že tenhle bude určený pro americký trh, a že budou dělat prostě nějaký Wolverine pro jako Internacionální Trek. Takže tohle mi přišlo jako opravdu hodně super nápad, jak vlastně trošku véču to, že že byste do budoucna měli platit poměrně hodně sám. Já za ten na Volkswagen Takže díky moc a tady je další jako taková trošku Vychytávečky, na kterou přišel Jarda, který na minulém streamu jsme se bavili, že on vlastně objevil, že už jde dělat upgrade toho Emča jedničky, on si ho sám nechal dělat a přitom když si ho nechal dělat, tak zjistil, že vlastně to je na tvojem cu-1 ve chvíli nějakých 60000 bez daně. Takže ve chvíli kdy máte vlastně ten ten starší autopilot. Tak ona
Minuta: 9
s ním jako nefunguje. To znamená že i pro někoho kdo má starší auto, ale nemá koupený full Self driving software čili. Nemá nárok na to, aby se mu zdarma upgradovat full Self driving hardware. Tak když si koupíte asne, tenhle ten tenhle ten kytičkový emcéčko, ten upgrade jste jedničky na dvojku, tak byste měli zároveň vlastně jakoby zdarma nebo v ceně získat upgrade na ten fusak driving Computer, což už mi přijde jako opravdu hodně zajímavý, protože ve chvíli kdy Jasně dostanete upgrade na oba dva ty počítač a všechno budete mít tím pádem nový rychlejší, tak za ty peníze v 160 bez daně, už je to jako opravdu hodně rozumí, takže to je další jako Vychytávečky, na kterou tady přišel. Jarda další můj patron. Takže díky moc Jardo, že Nám
Minuta: 10
o to podělil a že sis to ověřil v Tesly, že to fakt takhle opravdu je no a pak tady mám takovou první specialitku, kterou jsem si říkal už dřív, jako že bych mohl začít dělat, ale furt nám do toho leze nějaký. Tak ty tady mám patrona, s kterým jsem dělal rozhovor. Kdo jste ho neviděli, tak je to video život v Norsku Čech s Teslou. Kde je tady můj patron Martin Průša, tak on má takovéhle velmi unikátní a skok, který si pořídil a na základě a sním jeho videa, kde jsem teď vysvětloval tiab grejdy. Tesla model 3 pro rok 2021, tak se rozhodl, že by chtěl jít asi do té trojky. A že by vyměnil to Esko za tu trojku novou, takže mě požádal, jestli bych mu nepomohl s prodejem a protože tohle je opravdu Unique. Který
Minuta: 11
je má v sobě sne Premio konektivitu zdarma dobře, tak to dřív bylo za normální má jedničku ap2 a zaplacení full Self driving. Takže tady třeba by šlo udělat ten Krejza těch 60 vlastně mít mít vyměněný ty počítače má vzduchové tlumiče, což je zase docela jako standard Česku, ale má odvětrávané sedačky, což právě bylo poměrně krátkou dobu, co se to dělalo a má superchargery zdarma na auto. To znamená i vlastně převodem se ty superchargery zachovávají má tam udělaný retrofit na kg. Takže to se nemusí dokupovat i ten adaptér k tomu má vyměněný hepa filtr a kabinový filtr má k tomu ještě další sadu od někoho Pro zimáky a první registrace byla vlastně 2017 v lednu a přestal by jsi za to nějakými dm-650. Takže pokud byste měli zájem o tohle to auto jak říká. Můžete se podívat na to video Čech s Teslou, kde vlastně dělám záběry a kde je vidět. Vlasy záběry
Minuta: 12
toho auta. Takže se mi ozvěte, pokud byste měli zájem na email to Sváček zavináč gmail.com, takže to by byly reportáže a teďkon tady mám v sekci, kterou věnuji klukům z webu teslaček kom, což jsou mladý kluci, kteří mají velké nadšení. Ale jsou teda jako mladý, že nějak 15 16, ale opravdu tam sypou články jeden za druhým. Takže mě se líbí jako ten přístup taky chci trošku pomoct. I když koukám, že občas by to chtělo se trošku soustředit na to, co píše o to, že tady s rychlým mělo být designérského centra cesli, takže tady tohle to je opravdu super novinka nebo informace, že Podařilo se mě objevit v Tesle nebo respektive U Tesly. Velice
Minuta: 13
jak vezou tenhle ten za kamuflážový vůz. Proč je to takováhle jakože novinka nebo specialita, když tohle je poměrně běžné u ostatních automobilek. No právě proto, že u ostatních automobilek. Je to běžné a to je snad to ještě nikdy neudělal v podstatě objevilo se to jenom jednou v Číně před nějakou dobou se objevily taky za kamufláži vany. Ale jako jinak. Tesla vlastně tohle nedělá, že by za kamufláží Vala auta. Takže o to je to zvláštní a nevíte co to je. I když podle mě teda to vypadá spíš na nějaký jako opravený y a nebo že by to byla upravená trojka, nebo že by to bylo y o testovací z Evropy, neví se běží spekulace a schválně jestli vás něco napadá nebo jestli vy máte nějaké informace lepší. Tak se s námi podělte a co si
Minuta: 14
myslíte, že by to mohlo být, tak já jsem se ptal sedmimístné y. No to je taky jedna z možností. No, že to je z Ale zase na druhou stranu, proč by sedmimístný y mělo mělo jinou to, že jo jako jinou kastli jo? To je to divné, no. No každopádně teda. Teď jsem si trošku oddychl, že jsem si říkal, co se stalo, že tady nic nepíše. Mně kromě nějak zasekl zase k chat úplně. No, takže to je tohle a pak tady máme poznámku, která se týká sne toho. Zase Colu, na kterém řekl, že vlastně soláry budou zabijácký produkt příští rok. Já se k tomu dostanu, jak se budeme bavit o tom o tom Q trojkové květovým kolu jako do detailu,
Minuta: 15
ale je to určitě něco na co si na co se můžeme těšit. Asi teda trošku se obávám, že respektive se na to můžou těšit. To chce nevím, jestli úplně to přijde ještě v půl do Evropy, ale každopádně v podstatě v kostce řekl, že z dlouhodobého pohledu, že když se podíváte 10 let výhled. Tak co byste chtěli, aby byla budoucnost, že jo, určitě by jako všichni chtěli, aby na svém baráku měli tašky, který nejsou jako hloupý a který tam jenom se válí a nic nedělej. Ale aby byly chytrý a generovaly elektřinu a a napájel i ten že jo A byli ještě ke všemu dlouhodobě jako dlouhodobou trvanlivost že jo a tak dál takže jako určitě to smysl dává a myslím si že si že tohle to bude jedna z největších z největších
Minuta: 16
růstových segmentu vlastně Tesly tensoval a energy byznys Ale Energy Business má trošku jako tray do v tom že vlastně že oni potřebují baterky do auta a musejí se rozhodnout jestli jí dají teda tu baterku prostě do Energy byznysu nebo ne tady solárium mají výhodu že prostě to není závislého Na těch baterkách No a pak další je tady Tesla testuje své vozy v podzemním tunelu vlas Vegas zase pro ty z vás do to nevíte tak masku má několik start-up jeden z nich se jmenuje Boring Company který razí tunely ve velikosti v podstatě na jedno auto což Výhody v tom, že ten tunel má povinně malý průměr a tím pádem je poměrně rychle se dá udělat není tak nákladné a přitom vlastně na to jedno auto stačí a samozřejmě chvíli, kdy to auto je elektrický a nemusíte řešit žádné
Minuta: 17
úctě odtahování výparů a podobné věci, tak to je jako velmi chytré řešení nám udělal jako testovací tunel pod Las Vegas a měl by se prý stihnout do cestu 2021, jestli takový dovolí tak tak by se měl stihnout udělat jako nějaký lup pod Vega jsem který bude vozit právě lidi z letiště do centra, protože to je jako jedna. To je vlastně jako ty se nepletu, co vlastně Tesla vyhrála výběrko na to, že mají postavit vlastně tunel z letiště do do centra Vegas. No a teď 2. Téma dnešního dnešního streamu, který je hodně zajímavý. A myslím si, že většina z Vás už asi viděla videa. Tak to je fajn. To je prostě jako já, když jsem vám dělal ten stream a říkal jsem, že pozor na to, dejte si
Minuta: 18
pozor, že ten update velmi pravděpodobně z 90% přinese to, že to že to bude fungovat výrazně hůř než doteď, tak jsem velmi příjemně překvapený, že to tak nevypadá aspoň podle těch videí a jednoznačně jednoznačně to ukazuje na to, že Tesla zase přesně jak říkáš prostě Tesla lže. A jako naschvál vám prostě jako ukazuje světu se pod hodnotu je a pak prostě přijde s nějakou peckou, tak tady to vypadá, že opravdu jak oni to řekli. Myslím, že už v tom Předminulém roce, jak uváděli ten fusak driving Computer, tak řekli, že tam mají něco čemu se říká jako Shadow. Mod oni že tam mají Shadow Mod a že vlastně využívají tam dva pracáky, že jo, které jedou jako nezávislé a tudíž jim to vlastně umožňuje, že
Minuta: 19
ta produkční verze. Jo toho řízení běží v jednom procesoru v druhy procesoru může běžet vlastně betaverze nějaká nějakého jako nového softwaru a podle toho, co to dělá. Tak to prostě není možné, aby tohle bylo v nějaké prvotní fázi to prostě muselo tam v tom autě už několik X měsíců. Možná i déle prostě běžet jako v tom Shadow módu a muselo se to trénovat na těch na těch stávajících prostě cestách, protože není možné, aby tohle aby takovouhle to co předvedl to co předvedl. Aby to dělalo. V téhle té fázi je jinak to co tady vidíte na té obrazovce. Tak to je vlastně screenshot. Z té Kapličky to bylo asi s kterými jeli. No je to si tady vidět. Takže tohle asi bude pravděpodobně
Minuta: 20
jako nějaká upravená vlastně opravdu ta Developer edice asi patrně to takhle potom v tom reálném produktu vypadat nebude speciálně ty kostičky tam Jo tohle bude asi jenom jako betaverze a tak se pojďme podívat na video a já se pokusím Tykon poprvé do toho mi dá nějak mluvit a trošku i jako zastavovat a budeme si k tomu říkat, co se tam víc, co tam vidíme. Jo jinak to je video vlastně YouTube kanálu Tesla Rage, který je jako první a posunul nějaké video. No takže teď jako první je, že to auto evidentně jede po po cestě, která nemá čáry namalované
Minuta: 21
na silnici a stejně to auto je schopný jako řídit samo, jo, takže teď oni říkají, že že vlastně na straně je auto na straně té silnice a že tam nejsou, ale opravdu ty čáry. Takže teď je vidět, jak on se bojí, co to udělá a mimochodem se mi nelíbí, že tohle mi strašně připomíná, když někoho vezmete do Tesly. A ukážete mu jako ten současný autopilota k hodně lidí r Takhle, když vidí to poprvé. A tady máte lidi, který jako znají Teslu opravdu do hloubky a reaguji tímhle způsobem prostě to je fakt fakt hustý. No jo, takže
Minuta: 22
teď si říkají, že vlastně to jede kolem auta, že oni nic neudělali, že se to samo vyhlo, což právě kdo kdo máte Tesly tak Víte, že doteď ta Tesla. Vlastně, když jsi jela v tom provozu městským ne při parkování, ale v tom Městském provozu tak Ona nebrala v potaz vlastně ty ty senzory ty ty rádiový senzory ty ty ultrazvukový v směna to parkování, ty na to parkování se zapnou až teprve při opravdu parkování, takže proto třeba does Tesla. Je schopná. Byla doteď schopná na dálnici, když vám vybočil o něco třeba taková ta taková ta cedule prostě tak ona byla schopná to do toho napálit, protože prostě ty senzory nese nezapínal evidentně prostě ve vyšších rychlostech. Jo
Minuta: 23
a tady to vypadá jako že opravdu fungují všechny ty senzory včetně kamera včetně těch těch ultrazvukových senzorů, že i v tom Městském provozu. Je schopná se vyhnout tomu autu descending, takže teď Přijíždí k na první křižovatku. Teď ono to samo dá blinkr, což je podobný tomu jako když zapnete Navigate on autopilot. Akorát že tady Oni jsou ve městě normálním provozu a Takže ono se to samo zpomaluje, dává to blinkr a dává to přednost v jízdě. Natty Belmondo Jo jo, tak teď oni jsou úplně hotový z toho, že to auto si vlastně jako přibrzdilo a zastavilo se na přednosti v jízdě, aby se rozhlédl tím,
Minuta: 24
že nic nejede, tak se tak se rozjelo a jelo dál vlastně stejně tak jako by to udělal člověk. Jo a teď tady vidíte, že by ti jako oni říkali, že tam nejsou čáry, tak vidíte, že on si ty čáry tam jako domaloval, jo? Takže Což je prostě neuvěřitelné. No to se teda jestli jo, tak teď furt říká, že vlastně když přijížděli na ten semafor
Minuta: 25
je tak tady tady teda byly ty čáry, ale on říkal, že tam byla čára vlastně jako rovně a doleva a že to auto samo si vybral správně tu tu odbočovací čáru a vlastně samo správně jako odbočil o a on sám říká, že je muset předtím vlastně tohle se nikdy ne jako nepodařilo, že to auto jako nevědělo, že má s ní přejet. It's Going to be like No takže opravdu jako Neuvěřitelné Neuvěřitelné věci Mimochodem tady co vidíte to červený, tak to si myslím, že protože zase o tom o tom vlastně maska mluvil už několikrát. Tak a to je to, že oni se snaží přejít z z toho, aby to Auto jelo po nějakých čarách.
Minuta: 26
Tak aby vlastně oni definovali takzvaně Drive byl Space to znamená prostor, kde to auto může jet. Jo a když se podíváme na tu grafiku, tak tady je zcela zřejmé, že ty červené čáry jsou právě definice toho drivespace, to znamená. To je co to auto chápe. Kde všude může jet a pak jsou tam bílé čáry. A to je kde to auto. Chápeš, že to je rozdělí na jednotlivé jízdní pruhy jo, ale nevím. Mě vlastně to auto chápe, že to není jako Hard, že to není prostě zeď, jo, že ty bílé čáry je něco co má dodržovat, ale může přesto přejet, kdežto ty červený je něco, na co si musí dát bacha za to nesmí jet, protože by se vlastně mohlo prostě něco stát s kolem a tak dál, tak se podíváme na komentáře
Minuta: 27
a co ta paní ta už tam vlezla. No jasně, oni se ještě vyhýbali jako nebo samo samo se to samo se to vyhlo pátek to takhle to i dnešní Tesla jako ve chvíli tam vleze člověk ona na to teda ne, ona se nevyhne, ale prostě na to Jakmile tam člověk leze, když to tady evidentně ta Tesla. To je právě přesně to, že ta umělá inteligence začíná chápat čas. To znamená, že vlastně umělá inteligence v začne chápat, když někdo někam jde, tak ona si dokáže asi nějako předvídat jeho jeho trasu. Takže když někdo jde vedle vozovky, tak ona ví, že to neznamená, že mi tam vleze. Ale jakmile se někdo jako natočí k vozovce, tak už hrozí, že on by mohl pokračovat a vezme ho jako jako nebezpečí. Takže přesně to, že ta umělá
Minuta: 28
inteligence musí prostě chápat jako nějak nějakou historii a z ní potom dělat předpověď budoucnosti. Že to nemůže být jenom jako braní na základě nějaké okamžitého snímku, jako že vidí člověka kryje takhle jakoby do vozovky, ale když tam stojí, tak to může být v pohodě, ale když když jakoby přišel, tak to tak to může být blbý v tom, že jako velmi pravděpodobně může pokračovat. Vlastně Musí se na základě toho toho jednat. Zajímalo by mě, kdy to bude tady no. No zase na druhou stranu, to je pořád. Tohle je pořád prostě level 2. To znamená, vy musíte dávat pozor, jo, tak já si trošku Doufám, že v nějaké podobě to prostě tady musí být. Jo poměrně brzo já bych si troufnul říct, že to tady může být jako určitě příští rok by to tady mohlo být jo, nebo minimálně v nějaké omezené podobě, jo, protože
Minuta: 29
opravdu to vy musíte dávat pozor, aby jste pořád zodpovědné za to auto jo. Takže tady spíš jde o to. Spíš jde o to, jak moc se vám jako bude chtít to jako zapnout, že tohle je opravdu jako těžká Beta a fakt. Aby se nestalo, že to potom do něčeho pošle. No prostě, že tady jako jo jet na dálnici. Kde máte přece jenom jako minimum pohybu minimum rizika, prostě ve chvíli tam někdo nedělá nějaký kraviny, tak to je absolutně jiná situace, než když jste ve městě, kde prostě vám může vběhnout pes dítě jo, což samozřejmě, aby to jako mělo vědět a zareagovat líp, než vy teda jo, ale ale no, takže jako určitě za mě. Já když jsem to viděl ty videa. Tak jsem si říkal, no, to je prostě masakr opravdu. To jsem fakt nečekal, že tomasc takhle jako rozjede. Jinak
Minuta: 30
mělo by teda do konce roku postupně a sněz a zvětšovat jako ten ten objem lidí, na který se to bude. Nebo aut, na který se to bude jako nasazovat. Takže uvidíme a měl by být potom rollout a ten příští rok by měl být asi rollout potom na celou flotilu. No tak uvidíme. Fakt jsem na to hodně zvědavý. No, takže pro ty z vás kdo se tady nový nebo kdo to ještě nevíte a nebo jako už už to tady delší dobu a ptáte se měl vždycky Kde najít kde na E3 live streamy, tak asi na tom na tom YouTubu jsou takové ty záložky, že seznamy videí a nebo na tý hlavní stránce. Je to myslím jedna z prvních sexy, tak tady je sekce lifestream, tak tady najdete
Minuta: 31
vždycky toto video živý, ať už to budoucí živí a nebo ty ty předchozí to je potom se ozvi teda pro ty fanoušky potom i pro fanoušky. Jako speciální sekci video pro fanoušky, kde mám nějaký jako věci ze zákulisí. No a pak obsah pro studenty a pivaře, tak to jsou podcasty a pro bonusové videa a pro vinaře a stěna prionu jsou potom videa typicky třeba o Centro překládaný a teď vlastně poslední jsem dělal modrého modrého komentáře z něho baterií a pro patrony jenom připomínám, aby vám to neuteklo teď ve čtvrtek bude zase sumpor a takže Kdybyste měl čas tak tak si můžete přijít pokecat na Zoom a Kdybyste měl
Minuta: 32
chuť se si pokecat s námi na zoomu, tak na Petru si dát vinaře a dostanete se do toho no. Takže pojďme teda rád Tesla News. A tady bych chtěl asi sesumírovat sesumírovat vlastně ty Q trojku 20
Minuta: 33
Pavel nám teď leží asi s kódem to vypadá Vašek Vašek. Tak ten má ten má půjčovnu elektrických aut. Takže kdybyste A chtěli auto vyzkoušet. Určitě bych doporučil si půjčit na déle, abyste si to otestovali. No a dostáváme se na diskuzi. Tady teda musíte být alespoň fanoušek, abyste mohli udělat Ruska trošku reklamu delu. Tak jo, takže Díky moc všem teda za za vaši neutuchající účast se omlouvám se, že teda začátku mi nějaké jsem si nevšiml, že mi nejde chat. Ty jo, to mě teda hodně znervózněla nikdy vyfoť, že jdu v noci musí být obrovskou Svatozář. No to je pravda, no, tak jo. Hele, tak ať vám to proudí a jako vždycky laiky odebírání
Minuta: 34
a tak dál. Však to znáte. Takže díky.

Předchozí video

#230R Renault eWays 2022 | EVTV | Teslacek

Další video

Tohle je studio STANDASHOW, do kterého si zvu hosty. A co bude dál...?