Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#227 Tesla Modely 2021 | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Obsah:

00:00 Úvod
03:08 -10% na pojištění Allianz
04:47 Reportáže
05:15 Lucid Air $69990
06:34 Musk & Overwatch
09:49 Upgrade MCU1 na MCU2
13:17 Tesla Mobilní Servis v ČR
16:49 Tesla ukončila vrácení vozu do 7 dní
19:10 Full Self Driving Beta
22:17 Stojí stavba Giga Berlín!
23:24 Tesla Modely 2021
24:54 Tesla Short Shorts
28:08 Panasonic +5% kapacity
29:31 Tesla Model 3 SR dodávky z Ćíny
31:32 Tesla vs. Lucid #3
35:12 Tesla Model S 2021
37:06 Tesla Model X 2021
37:45 Tesla Model Y 2021
39:59 Tesla Model 3 2021

Automatický transcript

Minuta: 0
Hele, takže ahoj všem, ať vám to proudí. Zdravím vás na kanálu tesláček, ať Jacek dělám každý večer v úterý od osmi tuhletu platformu i wtf, kde se snažím poskytovat. Nejnovější informace z elektromobility, ale občas si z nějakých jiných věcí. Každopádně samozřejmě podle názvu, že jo tesláček je tam vždycky něco od s ne, ale snažím se i o nějakých jiných elektromobilech. Na dnešek jsem měl připravené novinky z ránu. Co z minulého týdne nebo Chtěl jsem připravit, ale díky tomu, že jsem dneska ještě ráno nebo odpoledne přednášel, tak jsem se na to nestihl prostě nesl jsem si to připravit, takže jsem vzal. Ty
Minuta: 1
novinky z Tesly. A taky protože zítra vlastně bude kol, na který to docela navazuje, takže mi to dávalo smysl. Takže dneska ta a v TV bude trošku jiná, protože dneska bude ta evtv trošku jiná, protože vlastně ty testy témata který Jinak jsou pro fanoušky po streamu, to znamená potom, jak s tím skončí, tak já vždycky celý ten stream vydám pro fanoušky, aby se na to mohli podívat zpětně a ostatní vlastně potom mají nějakou střiženou verzi, tak je to to červené je vždycky to co je vystřižený a teď v podstatě nechám Drtivou většinu dostupnou všem, protože je to zajímavý jako pro všechny. Hodně jsi myslím. Takže se budu snažit to takhle jakoby otevřít trochu. Každopádně pokud vás zajímají věci okolo elektromobility a hlavně. Jestli
Minuta: 2
tak určitě nezapomeňte tady dole odebírat a jak se mu řekl, tak ten záznam a plus tohle ta diskuse ty lidi, co tady píšou. Tak to jsou vlastně fanoušci. To znamená na YouTubu placené, který vás stojí. Prostě jeden hamburger měsíčně. Takže si myslím, že to si může dovolit každý kdo chce jakoby kdo koho to zajímá vlastně také tak to není nějaká částka, která by někoho zruinovala, ale přece jenom udržuje to tady tu komunitu. Trošku bych řekl v nějakých mezi kultury, že já nechci, tady jsem zavádět něco jakoby z těch ostatních kanálu, kde tam potom na sebe lidi štěkají a tak. Takže takže tohle to doufám. A taky je vidět, že to fakt pomáhá, že tady zkus. Je tady velmi kulturní. No potom vlastně i když byste chtěli psát, tak nemusíte vy fanoušek můžete jako pomocí super chatu nebo styku. A ta
Minuta: 3
střižená verze bude mít dole. Jasně kapitoly. Takže když se budete koukat ze záznamu, můžete se posunout jenom na to, co Vás zajímá, tak to by bylo asi dost na úvod, jinak bych chtěl poděkovat sponzorovi tohodle pořadu, což je pojišťovna Allianz a budeme se bavit o nových autech a pořízení nové Tesly, takže určitě dává smysl si k tomu pořídit i pojištění. Podařilo se mi dohodnout pro vás koho to bude zajímat. Kdo si zařizuje elektromobil, tak slevu vlastně u pojišťovny Allianz. Musím upozornit, že se to týká pouze tě, kdo napíšou na ten email tesláček zavináč allianz.cz a prosím i přes ten email. To vyřídí už se několik lidí mě ozvalo, že hrozně moc děkovali za to, že jako jsem jim pomohl vyřídit cenu a a že samozřejmě. Jako
Minuta: 4
to bylo všechno super, ale že to udělali tak že vlastně jako to je tomu svému makléřovi poslali tady tenhle ten screenshot a on jim řekl jasně, to víš, že ti těch 10% dám. Takže já jsem samozřejmě rád, že nakonec to jako dopadne pro vás dobře. Jenom abyste měli úplně jasný, tak případě, že to uděláte takhle, tak já z toho nemám ani korunu, ale nemá z toho ani korunu ta paní vlastně v Allianzu, s kterou já jsem to dohadoval a která mi s tímhle projektem pomáhá. Takže je to takový jako že ok, ale že se to trošku mi jí potom tím účinkem a vlastně v podstatě já tady dělám potom reklamu někomu jinému, který k tomu přijde k jak snad neusnu. Takže pojďme na reportáže. To je první součást směs, v které mi můžete posílat na můj email tesláček zavináč gmail.com a nebo vlastně jedná. Discord
Minuta: 5
patroni, který jsou od úrovně Vinař. A víš my právě privilegium na přístupu do téhle té skupiny. Takže přes ten disk je to hodně žije, kde si píšeme, tak tak tam mi taky posíláte nějaké podněty, tak jdeme na ty reportáže. Takže jako první tady máme od Luci. Jdu to tady začíná být takový Evergreen. Koukám na mém kanále, takže lucid o kterém jsme si už dělali, že představení o tom respektive o uvedení jejich produktu na trh a ocenění a tak dál, tak oni uvedli vlastně tři produkty a tohle to je 4. Ten úplně nejlevnější produkt, takže teď ta nabídka vypadá takhle to znamená oni uvedli vlastně airdream Edition. To je ta jejich vlajková loď ten nejvyšší potom Grand Touring Air Touring a teď konečně uvedli i cenu pro ten Air. Já to
Minuta: 6
zná pro ten nejlevnější nejlevnější model, který Jak vidíte. Tak v podstatě soupeří z Tesla Model S Long Range, protože má 406mm, ale nějaký 480 koňských sil. Takže je to hodně hodně jako pro ně konkurence vlastně Tesla Model S Long Range. A tenhle ten model právě na něj se čekalo. Ten jediný nebyl v tom velkém uvedení a nevěděla se táta koncová cena, kam to budou cílit, takže 69 990 vůbec další tady máme maska overwatch ty z vás kdo mě sleduje to trošku dýl tak Víte, že občas s kamarády hraji overwatch. Konkrétně vlastně docela v úterý od 10
Minuta: 7
Hanzová Marvel Takže ten Poslal mi tohle kde jsme Mask občas něco napíše na Twitter, co asi je vidět nějak honí hlavou nebo prostě je to je to je to prostě je to nějaký nec něco úplně kosmického jsem vždycky hodný a najednou něco napíše, tak napsal daunia ty jo, jako jako myslel určitě takovéto životy ty inzeráty, co sdružení a teď někdo mu na to napsal, jestli myslel torba sover watches, což jsem přemýšlel jako co společného jako illuminata má to možná jestli někdo někdo jako mi pomůžete, v tomhle to, tak to mě docela zajímalo, protože jsem to zkoušel jako googlit a nic nic jsem nenašel. Ale
Minuta: 8
ona to odpověděl mě Jakože, že asi to jako myslel a na to normálně oficiální Twitter account overwatch a odpověděl, že že by se měl podívat na tohle nebo jako že prostě Ukázali mi tam tu turbo VW Thorpe je vlastně taková postavička z toho odvoz vypadá takhle a jedna z jeho ability je, že on umí hodit takovouhle věžičku, která se sama střílí, jo, tak oni mu jako hodili tu věžičku na Mars a on odpověděl Mask, prosím básně The Torrent Turbo vytknout je vlastně v herním průmyslu se používá jakože vylepšit vylepšit její schopnosti, jo, aby jako byla drsnější, tak ta věžička. No a VR Watch na to zareagoval teda musím říct, že jako klobouk dolů ženy borci prostě. S programovali
Minuta: 9
nějaký Demo ovrvoč a je to dostupné na Twitteru, jak se na to můžete podívat. Já tam potom dám odkaz tam. Prostě udělali tu zprávu. Ono tě to hvězdičku, která jako má po raketový motor a vylítne nahoru a prostě to je potom jako vznáší se prostě a dokonce ten dort může vyhodit 3. Což normálně může jenom jednu, takže to je další jako bav a je tam vidět v tom videu jako prostě rozstřílí rozstřílí na něco na to odpověděl Sweet jo, tak tohle mi přijde jako nechci. Prostě jsi jako takovýhle společnosti napíše něco na Twitter a makáš i prostě s herní společnosti na to na to udělej úpravu do hry, teda to jako fakt úlet teda no a teď tady máme velmi důležitou informaci pro všechny majitele pesel, hlavně speciálně těch starších. Takže už je oficiálně dostupný. Upgrade,
Minuta: 10
takže máme to upgrade OS němčan pro Teslu a je to pro je to z jakých 60 bez daně a je to pro vlastně dva a půl a dvojky. To znamená všichni z vás. Kdo máte dva a půl 5 hardware. Ale máte MK1, tak můžete upgradovat. A co je ještě lepší informace, takže i všichni ostatní majitelé s&s se můžou těšit brzo cummings, což znamená vlastně já si to vysvětluji tak že teda i ty co mají ap1, tak bych tím pádem mohli v budoucnu a grilovat na dvojku, což je hodně zajímavá informace. Každopádně proč byste to mohli chtít tady teda se omlouvám, ale musím to na zoomovat, že to jako nepřečtu, takže určitě je to dobré pro výkon, protože vlastně ten má v sobě Intel. Atom procesor, který je Výrazně
Minuta: 11
výkonnější než ten NVIDIA, co tam byl předtím a nebo to byl Arm z hlavy nevím, ale každopádně. Určitě bych doporučil se podívat na video právě, který je tady bude dostupný potom záznamu tady to znamená Tesla History hardware, je to všechno vysvětluji a takže určitě kvůli Performance i kvůli zvuku, tak tady naopak je poznámka, že vám to odstraní jako rádio, jo. Takže sice budete mít zobrazované obrázky na Bluetooth, ale je tam je tam důležitý, že vlastně odstraněním odstranění toho informačního systému nebo respektive toho rádia, ale do budoucna by mělo být dostupný za 13 600. Možnost se jako nového rádia si tam vyměnit. No takže to je tohle hry tam budete mít. To znamená všechny ty tři déčkový hry, který jdou. Vlastně
Minuta: 12
právě z toho pracáku obecně zábava karaoke, takže Dají se tam pouštět YouTube a dají se tam prohlížeč libový. Jo všechny tyhle ty věci Security sentry Mode, takže asi to je to nejdůležitější pro co by to někdo dělal jednak ten výkon, protože daleko rychleji se počítají mapy a daleko daleko lepší je potom ta bezpečnost, protože tam můžete používat sentry mode a můžete si vlastně zaznamenávat na tu flashku a zároveň by se měla vlastně obnovit wifina. Takže pro ty z vás Kdo máte ty starší, jen si účka, tak tam je 2,5 kg wifina. Takže pro někoho kdo máte třeba lepší wi-finu, tak to taky může být dobrý důvod a potom Myslím si, že dvojky už měli LTE, ale určitě ap1 právě ty stoprocentně neměli LTE, takže tam pro ně to bude hodně zajímavé, že tím získají i rychlejší internet, takže tohle Obecně je vlastně apgrejd, který Poslal
Minuta: 13
Jarda Vosáhlo Krejčího sám nechal dělat, jestli se nepletu, nebo si ho minimálně objednal. Teď nevím, jestli už ho má nainstalovaný, ale myslím jako myslím, že jo. Takže Díky Jardo, už se normálně dá objednat objednat vlastně do Čech nebo jako v Českém servisu. No a další mega novinka pro všechny, co mají Teslu. Díky Pavle konířů, který je taky můj patron. A Tesla Česká republika, protože jsem jim volal, abych si to věřil, tak to přesně funguje. Trošku mě teda mrzí, že už nemá pár, ale ona i když ho měla, tak nikdy se posílaly, ale tohle mi přijde trošku smutný, protože to je zpráva prostě jako roku skoro řekl pro Českou republiku, protože znám některý lidi a jeden z nich je hele. Jarda píše ode dneška. Tak už to asi má a jeden z nich je zrovna jeden můj patron, že je důvod proč si nekoupili. Teslu, protože je z Ostravy. Takže
Minuta: 14
v Praze je moc daleko servis tak že Marku graces nakonec koupili Déčko Volkswagen, tak tady máš o důvod víc, proč sis nemusel to jde koupit už jde objednat ten Tesla servis mobilní objednává se to přes mobilní aplikaci to zná mobilní aplikaci, když zvolíte servis tak do poznámky, akorát když co si vyberete ten úkol. Tak do poznámky napište, že preferujete mobilní servis a on se s vámi spojí. Je to kluk z Brna, takže určitě to dává smysl, že jo. Je to prostě pro Moravu, která to má dál. Takže je to super nápad, že z Brna akorát jenom funguje to tak, že on si prý každý týden Ski v pondělí dojede pro díly a ty jsi na veze ty díly vlastně na celý týden. To znamená že abyste Zatím
Minuta: 15
jako počítali, ale každopádně v té aplikaci asi něco vy vidíte, když budete volit v té aplikaci ten servis, tak tam je i kalendář a ten je naživo napojený do tvého kalendáře. Tesla servisu, ale samozřejmě to je Tesla servis jako inhaus, jo a vy to musíte proklikat. Takže by jsi tam zvolíte nějaké datum, ale tohle datum vám nebude nebude potom samozřejmě sedět, protože to je do toho Tesla servisu a ve chvíli se dohodne mobilní servis. Tak právě Tak právě to vlastně jako nedává smysl života mi to datum toho fyzického servisu, do kterého potom nepojedete. Takže jenom aby tohleto vás ne mátlovy prostě v té aplikaci budete muset zvolit nějaký datum, který velmi patrně bude prostě třeba o měsíc Plus jako někdy, ale ten mobilní servis, ten má další výhodu a to je to, že zatím jsem o tom neví, teď se to asi změnit. Takže zatím měl práci tak na týden. Takže
Minuta: 16
patrně teda, když se to takhle lidi dozvědí, tak už možná to bude horší, ale doporučoval bych nebo Poprosil bych Čechy, aby se snažili to využívat opravdu méně a nechat to moraváku, který to mají jsem dál a jako zvážit a samozřejmě ne všechny věci jako může dělat, že jo. Tady v tom Renault servis samozřejmě nemůžete čekat, že výměna poloosy, prostě se udělá jako někde u vás. No každopádně upřednostňuje u toho, aby to bylo někde u vás třeba v garáži, aby tam byl klid, aby tam byla elektrika wi-fina a podobné věci, jo, aby prostě to nebylo někde na ulici. Tohle myslím, že je super zpráva a určitě díky moc Pavle za to za heads-up. Jak se říká v angličtině. No a teď tady máme slajdy vlastně od našich partnerů z Tesla czechcom. To jsou mladý kluci studenti
Minuta: 17
ještě, který jsou úplně neuvěřitelné zapálen si pro Teslu bushey tam do toho teda já, když koukám, kolik z článku jsou schopný vygenerovat, tak si jenom říkám, že Doufám, že jich učitelka ze školy to neví o té stránce prostě musí být jasné, že toho asi moc nezvládl ve škole. Každopádně máme tady Tesla ukončila možnost vrácení nového vozu. Bez udání důvodu. Tohle bylo něco, co zavedli před nějakou dobou. A to jako jedna z Velkých výhod toho, že vlastně Tesla jako říká tím hele, my jsme si prostě jako my si věříme, že ty auta jsou dobrý a máte tím pádem jako možnost vrátit to auto do 7 dnů bez udání důvodu musíte dát tam byly nějaké podmínky, že jo nesmělo To Me Víc, jak tisíc mil a dnes. Mělo tam být nějaké zřejmě opotřebení a takovéhle věci, že prostě klasika no a teďkon to ukončila. Což takhle vypadá jako velmi
Minuta: 18
negativní zprávy takovou negativní konotací. Ale tak já bych tady rád zdůraznil, že tohle to bez udání důvodu jo, protože v poslední době právě speciálně u modelů y se objevilo pár jako příkladů, kdy prostě ta kvalita nebyla úplně dobrá a on je problém, že ve chvíli kdy chcete jako získat zpětnou vazbu, tak potřebujete jako tu zpětnou vazbu, že jo a ve chvíli kdy to někdo vrátit bez udání důvodu, tak vy těžko můžete trackovat, co se stalo špatně a začít to opravovat. Takže jenom tohle to jsem zaznamenal, že velmi málo řekne tohleto B tak že to není jako jenom negativní zpráva. To je o tom, že test na to Kvůli tomu, že chce zlepšit kvalitu a že vlastně jako ty lidi, které si budou nespokojený. Některé budou mít jako reálný důvod, tak normálně přes reklamační oddělení to prostě můžou vrátit ale důvod, ale hlavní
Minuta: 19
je to, že prostě Tesla se dozví přesně ty důvody, co tam bylo špatně a budou muset rekova to budou moct zlepšit, takže to máme tenhle ten článek, pak tady máme další článek některé vozy. Tesla již příští týden obdrží plně autonomní řízení, takže pozor, ne příští týden. Ale dneska 20
Minuta: 20
vypověděla tu smlouvu s mobilem a začala si to vyvíjet sama a když se to objevilo jako první kusy. Tak to nebylo úplně podařený dokonce. Jasně, když já jsem tenkrát v tom 2018 v únoru, vyzvedával to auto, tak to ještě nebylo úplně jako vyrovnaný. V některé věci byly lepší, ale některé věci byly Horší je to protože prostě ta umělá inteligence se učí, že jo. Já se snažím vám to jsi ty v tom seriálu s tou umělou inteligencí, ale tady vlastně jde o to, že to co myslím myslím Já jsem velmi pravděpodobně stane to samé znova takže já bych jenom jako byl opatrný dělat jako úsudky že to bude jako hrozná výhra tenhle ten update jako že to bude výrazně lepší Já bych dokonce s 90% pravděpodobností řekl že opravdu velmi
Minuta: 21
pravděpodobně po tomhletom update se to zhorší jo protože jde o to že se vlastně kompletně vyměňuje celý podvozek vlastně toho toho autopilota a on se bude muset znova učit znova budou muset dělat libování jo oni samozřejmě to nějakou dobu dělají už jakoby v tom jejich betatestu ale to nikdy nebude ono v tom jako když to běží na té flotile jo Takže tady jenom bych chtěl opravdu zdůraznit to že úplně se jako ne radovat nebo respektive takhle mít mít realistický očekávání A nebýt potom naštvaný, že to bude horší. Ono to prostě půjde trochu horší, ale pak to zase bude lepší jo prostě bude s tou zlepšovat, tak jenom jako ty technologie prostě obecně ty technologie pracují v takové s křivce, ať už jako adaptace té technologie a nebo vůbec technologií průběh jako takový. Takže vždycky je prostě nějaký velký nárůst. Nejdřív to nejde, pak se to nerozjede,
Minuta: 22
jo a pak pak se to jako ustálí a až teprve jdeš nasadíte novou technologii, tak vlastně ji nasadíte a ona začíná pod tou novou technologii, jo, musí to nejde a pak se to rozjede. Takže jenom aby tohle Abyste na to Bude připravený Další věc je že Tesla musela zastavit fabriku nebo výstavbu Giga Berlín tady zase bych jenom chtěl upozornit je to v minulém čase prostě tady evidentně zafungovalo něco podobného, co jsem stylu, že prostě občas Ten obrovský moloch se tam někde něco zatoulá, takže jim se zatoulala nějaká faktura na vodu a prostě nezaplatili nezaplatili fakturu za vodu Němcům. No a němci, že jo. Prostě musím za in ordnung, tak tak prostě jim tu vodu vypli asi asi bylo
Minuta: 23
určitě nějaký varování, ale Tesla na to zareagovala, protože si tipnu prostě tak, jak to znám z korporací, že tam nahlásit jméno někoho, kdy už tam nedělá a podobné věci, co se děje běžně, takže prostě ta faktura se někde utopila a prostě jen jsi se naštval vypnuli vodu. No tak kvůli tomu se zastavila výstavba Giga Berlín, ale už by měla zase běžet na faktura zaplacena. No a teď na tu největší novinku dneška a to jsou Tesla modely pro 2011 vážím s Tohle se stalo poprvé v historii Tesly, kdy udělala takovýhle refresh, asne všech modelů celého portfolia. Najednou to nikdy neudělala a jeden produkt vyloženě refreshovat a úplně Maximálně to si řekneme. Každopádně jeden
Minuta: 24
z důvodů, proč se to také načasoval o bude určitě to, že zítra v 11
Minuta: 25
být ten refresh a to je, že v létě určitě někteří z Vás si toho všimli. Někdo jste mi dokonce i psal, jestli jsem stihnul koupit. Já upřímně řečeno jsem jako málem je koupila a docela mě mrzí, že jsem je nekoupil. Já jsem totiž tam vlezl a ještě byly ale už nebyly x l k a nebyly SK a já jsem si říkal no. Jako možná do toho amerického alkáč bych se vešel mám. Teď mě to fakt mrzí, že jsem je nekoupil. Já jsem si říkal, že když tak bych koupil ženě. I když teda americký to ona by spíš měla CSc, ale no to je jedno. Každopádně Prostě jsem to propásl. Každopádně tohle bylo vlastně před tohle bylo vlastně před tím kafem a očekával se růst a Mask, že je dlouhodobě jí dlouhodobě se ví o něm, že nesnášíš or Celery, že jo. Takže tady to je zase ten jeho smysl
Minuta: 26
pro humor, kdy vlastně že jo sorceleur a šortky, že jo, takže on prostě šla šortky Tesla Tesla krátké šortky, vlastně by se to do češtiny dalo přeložit. Jo, takže to se mi prostě hrozně líbí, tenhle to jako toto přemýšlení na to jako hraní si s tím a další je ta cena jo 69 420, tak samozřejmě tam okamžitě prostě vznikly neskutečný jako elaboraty, co to může být, tak jedna z věcí. Je, že 69. Asi všichni, že jo. Co znamená, což zrovna u takovéhle sexy shelltec docela jako má nějaké spojení a a420 je nějaký kódové označení v Americe pro marihuanu. Nevím teda z čeho to přišlo, jestli někdo víte, tak napište, ale prostě takže a Američan, když jako tohle čte, tak to čte jako sixty nine and Four
Minuta: 27
hundred Twenty, takže to jako Sense. Jo to tam ty Takže takže jakoby je to jako kdyby jste řekli. Dáme si 69a marihuanu, takže se jako nějaký smysl mi to teda ale je to trošku jako ulitý od poradce, že jo, no a potom druhý jako spekulace byli že 420j. Vlastně jakože 4
Minuta: 28
trošku z toho zákulisí té Tesly, co možná ne úplně každý ví tohle to. No a další co bylo jako dlouho, že jo v plánech nebo co co prostě nám do toho všeho zapadá, tak taky je, že test a společně s panasonicem oznámili nebo tohle byl konkrétně dá Panasonic oznámili, že se vylepšují výrobu a že Aby měli mít už teďkon baterky, které jsou o 5% zuba lepší než ty předchozí. A že mají plán, jak se dostanu na dvacet procent lepší, než ty předtím a to se týká těch baterie baterek vlastně 21 70, což jsou v trojce y no to je jakože vylepšili jsme Energy density v 5% ale samozřejmě ve chvíli, kdy
Minuta: 29
se bavíme o 20 71, které jsou v nevadě, kde se teda v průběhu k obědu právě uzavřela ta linkách a dělala se na ní apgrejd, což na druhou stranu se aspoň Super využilo, tak ale tím pádem člověk se zeptá OK, ale když vylepšili tuhle linku, tak proč by ne vylepšili tu svojí japonskou linku, kde se dají ty kde se dělají ty 18 650, které jdou do sk. No a pak tady máme další věc o které jsme se bavili a teď už je to potvrzené a to je teda masakr že je potvrzený vlastně Tesla začala exportovat Tesla model 3 vyrobeného v Šanghaji konkrétně ten model se to znamená standard Range do Evropské unie tady je první majitel z Francie který vlastně vyfotil svůj štítek kde je napsáno že to je model 3 Shanghai tohle
Minuta: 30
by mohl být další varovný prostě zvonec pro automobilky protože jako auto vyrobené v Číně bude za úplně jiné náklady než auto vyrobené v Americe že jo Nehledě na to že se může jet vlakem a nemusí lodí že tím pádem se dostáváme do tohohle jak jsem říkal myslím že to bylo v minulém minulým vlastně streamu že do Dáme se do toho že Tesla tím pádem to vypadá, že si pilotuje opravdu tu linku na ty železo fosfáty na ty nové baterky, že si ji pilotuje v Číně a že ty Tím pádem v tom Berlíně. Kde je potvrzení, že by měl být teda ty nové baterky, takže to asi tím pádem budou teda ty ty nový vlastně niklový nebo respektive částečný niklový ty co dělá ten Panasonic vlastně. Takže s tím panasonicem by asi
Minuta: 31
zřejmě dělali teda v té v té Evropské Unii. Což znamená, že je velice pravděpodobné, že ta Tesla model y buďto dojede výrazně víc než ta americká verze a nebo dojede stejně a bude levnější. A nebo na tom Tesla viděla jako neuvěřitelný balík peněz uvidíme. Každopádně export do EU asne těch standard Range vypadá, že je potvrzený. No a teď už teda na ty jednotlivé modely, ale než se do toho vrhneme. Tak si tady dáme pokračování našeho naší pitvy, kterou sledujeme mezi Teslova lidem a tohle je vlastně už třetí dějství, protože že jo první bylo to jak lucid udělal. To oznámení druhý bylo jak jak Tesla Tesla vlastně je porazila na tom okruhu
Minuta: 32
a vlastně 3. Bylo to jak se lusit snažil testu porazit a neporazil. Takže dobře nechme tohle jako třetí. Kde se lusit oznámil cenu toho erú, která jak jsem říkal přesně cílí proti Tesla Model. S. A, ta cena je levnější než je vlastně stávající Tesla Model. S longridge jakmile tohle to Luci zveřejnil, tak Mask udělal tenhle. Don't Let Me Down Down To znamená, že rukavice byla hozená, což je asi symbol jako k vyvolání souboje v profesi will be fulfilled. To znamená, že proroctví bude naplněno Model S Price se mění na 69 420. Takže nakonec šortky se ukázaly, že je něco jiného, ale
Minuta: 33
očekávaná cena modelů, s která už dneska na webových stránkách. Tesly tam svítí jako starting Price 69 420. To znamená, že se Tesla dostala o nějakých 500 dolarů vlastně podusit a důležité tady ještě zmínit, že lusit ta cena je u ní taková malinká jednička, kterou by možná nevidíte. Ale kdo máte dobrý rozlišení, tak asi jo a ta jedna. Kdybyste si to přečetli na tom webu, tak je o tom, že to je cena už po 7,5, co vím kreditu americké vlády. To znamená, že normální cena je 77400, ale tady u ta tom webu Tesly ta 69 420. Tak to je opravdová pořizovací cena bez jakýchkoliv, tak
Minuta: 34
z kreditu to zná snižování jako nějakých dotací. Jo, ona je to taky kvůli tomu, že test a už chce. Teda upřímně řečeno dotace vyčerpaný, že prodává nejvíc ze všech automobilek, ale to je jedno, ale každopádně úplně největší smrtelný hřebíček je tohle a to je, že ten lucid za tuhle tu cenu bude dostupný v roce 2022, když to Tesla za tyhle typy. Dostupná dneska takže Takhle to vypadá, když se Musk naštve a na Twitteru to někdo strašně jako o tweetoval, že klasický automobilky, který utrácejí tisíce dolarů za to, aby získali průzkum trhu, který jim řekne jakou udat správnou cenu na cenu
Minuta: 35
vozu, tak jejich pohled na to, když viděli ten Tweet Elon Musk, kterej prostě ten nejvyšší najednou řekl tohle. No tak teď si teď si projdeme ty jednotlivé modely další Marku, my se na ten český web dostaneme. Jinak obecně jsem ozvěte Evropa je vždycky pozadu a ještě ke všemu tady je DPH a další věci a celá. Tohle je takže Takže ty český se nemůžete si jako dolary bohužel. Při vynásobit kurzem do českých korun a léto, tak platí se vším, že jo, když se podíváte. Kolik stojí Apple, že jo? Marku se podíváš. Kolik stojí Apple v Americe, tak tolik nestojí v Čechách. Tesla Model. S Performance 2021 model a teď to je další věc jako Tesla. Neříká tě v létě najdete na webu, že se jmenujou 2021 jo? To se začalo také říkat na webu proto protože Tesla má uvnitř štítky, kde píše
Minuta: 36
modelový rok a tam právě ty. Co ty, co jako dostali ty první kusy, tak vlastně říkali, že na tom štítku je 2021, proto se tomu takhle začalo říkat jako obecně asi 2021, jo. Takže první věc je, že vlastně došlo ke snížení it Performance vs 3000 dolarů a zvětšení dojezdu v 58 km, takže tady se podle mě jednoznačně. že už asi začaly montovat vlastně ty nové baterie od toho Panasonicu s tím větším dojezdem ale bude toho tady víc bude to patrně i nějaký jako vylepšení softwaru efektivity a tak dál Každopádně Tesla Model S Long Range tak ta dostala přidáno že jo Nedávno s dojezdem na těch 402 a ostatní auta reflektovaly to že tam bude evidentně
Minuta: 37
nějaký nový hardware a teď se to teď se to evidentně prostě všechno dalo dalo najednou předtím kolem Tesla model X Long Range plus se zvedá dojezd o 32 km což jak je docela slušný to je prostě nějaký co jako 8% si myslím něco takového by to mohlo být za stejné peníze Já vlastně Tesla model X Performance tak ta v 58 km takže tady je eviden Kníže tady došlo k nějakému jako vylepšení vyladění, protože je tady vlastně větší náskok té Performance edice jako to navýšení, než než u těch ostatních modelů. Tesla model y Long Range, tak tady vlastně došlo k 16. Km metrovým upgradu. To znamená, že tady je vidět, že vlastně ta už má
Minuta: 38
octové, že jo. Má vlastně ty nové baterky asi zřejmě prostě tam je jakoby všechno nový, takže tady asi došlo jenom Cup. Dej to vlastně nějaké elektroniky, protože tenhle ten update dostanou i ty majitelé, kteří si koupili tu Teslu model y dřív a dostanou to vlastně softwarovým update m. Kde je právě se píše, že je to vylepšení klimatizace a vylepšení elektroniky motoru. No a teď Tesla model y Performance, tak tam má 18 km, takže zase je vidět, že vlastně ta Performance má větší vlastně jakoby rozdíl nebo větší příbytek těch kilometrů, než vlastně ten než ten long-range. To znamená, že tady se muselo něco stát jako víc v té elektronice v té elektronické části, museli to nějak líp vyladit, aby vlastně
Minuta: 39
ty Performance měli menší spotřebu. No a co je důležité? Tak Tesla model y si zachovává zatím pořád ještě vlastně původní vnitřek jo doplatit podél 3, který se dostaneme každopádně je možné, že že tam zůstává jenom do té doby dokud. Tesla bude mít vlastně Stock. Dokud bude mít jako sklad náhradních dílů. To se uvidí. Každopádně další update, který je důležitý. A to je sedmi sedadlová verze, kde jak vidíte, tak na dotaz tady ilon odpovídá, že produkce 700 jedlového y by měla začít příští měsíc a počáteční Doručení by mělo být začátkem prosince. Podíváme se potom na web a tam to teda trošku jinak, ale uvidíme, no
Minuta: 40
a teď na královnu dnešního. A to je Tesla model. 3 2001, kde se toho stalo opravdu nejvíc, takže tady je už potvrzený teda nový těsnění oken pro snížení hlučnosti odchromovani. To zná jsou tam černý díly místo místo Chromu nová střední konzole, to si ukážeme nový volant důchodem. Ta střední konzole vypadá takhle a ten volant. To znamená, že ta konzole je prošívaná, to jsme si říkali už minule má vlastně místo toho, aby měla takovou tu mačkací kde Opravdu jste to museli. Jako mačkat velmi něžně, aby se to za cvaklo, tak má vysouvací jako to je jako to je v Tescu a má ale zase na druhou stranu permanentně otevřenou tu plochu na ty telefony a má tam už vestavěný vestavěný
Minuta: 41
v Charger. Což. Myslím si, že dřív nebylo, ale pak asi už jo, takže další jako super fičura, ale už nemůžete udělat to, že byste tam nechali ten telefon hasne za cvakly to a nechali si ho tam o odešli, což by jste ale stejně asi neudělali, protože máte telefon jako klíč k autu, takže si ho asi vzali sebou, že jo a že myslím si, že to není takový problém, že tam není. Prostě je tam ta krytka, že to naopak, jak uvidíte, jestli jste tam ten telefon a nechali nový volant, tady je velký otazník zatím není potvrzený soubory, že by mohl být vytápěný. Takže vím o tom, že některé patroni na to čekají. Takže tohle tohle bude asi jako velký, kdyby byl vytápěný, tak vím v pár lidech, kteří to byl přesně důvod, proč jako zvažovali spíše skoč by byl další důvod, proč jako do trojky místo do SK Nový
Minuta: 42
tlačítka vnitřní, tak jsou tak by měly být. Stříbrný a matný. Jako aby to ladilo vlastně k té střední konzoli všechny ty plastový černý části by měly být matový místo lesklý, aby to zase ladilo k té střední části, takže všechno asi bude ladit daleko líp. Jako podle mě tohle bude opravdu jako velký update, kdy to auto bude vypadat Super, tak opravdu vylepšení od současného stavu nový kola Oboje to si taky ukážeme octové v Je potvrzený teda, že nová trojka bude mít Ok, to znamená i tepelné čerpadlo Honzo teď zrovna píšeš, takže Ano, bude to potvrzené od interně. Tesla zaměstnanců, že tam je i když jako Oficiálně se to nikde nepíše a to je podle mě jeden z důvodů, proč se přidává taky Renč nový zrcátka by měly být nějaký jako vytápění a slibovaný slibovaný,
Minuta: 43
což tam prý jednu dobu byly pak zase nebyli tak Zase to a přihrádka do USB, což jsme taky už se tady o tom bavili, což je zase super věc, co znamená 5 USB. Check celkem 2 vepředu 2 vzadu a jedna v přihrádce, kam si budete moct dát flashku vlastně na sentry mode a to přihrádku si zavřít a nově vlastně za prejtem přišlo, že si můžete zamknout kódem, takže i když by se vám někdo vloupal do auta, tak se vlastně do té přihrádky nedostane, protože bude pod kódem. Takže to všechno krásně zapadá, takže Tesla model 3 Performance 2001, jak vy tady vidíte další věc, kterou nevím, jestli jsem zmínil, ale všechny auta budou mít všechny trojky budou mít konečně vím, že to spousta z vás řekne konečně budu mít elektronických zvedání kufru. Takže
Minuta: 44
to co si drtivá většina z Vás jako všichni do Objednával z Číny a pak si to nechávali montovat tak Ano tohle je něco, co udělá hodně lidem radost a hlavně Upřímně řečeno, já si myslím, že to byl i trošku jako pro Teslu. Voříšek v tom, že tím jak strašná spousta lidí si to nechávala dodělávat. Tak vlastně zbytečně s tím mohly být problémy v servisech třeba podobně. Takže jako určitě dobrý krok. Potom tady mám a ona tady se mi to kliká. Potom tady máme ten chrom bílý. Co to je vlastně ty černé všechny tyhle ty doplňky. No a pak tady máme. Tesla model 3. Tady máme Uber turbines, který je vlastně byly Představeny na Tesla model y, kde jsou ale 21. Tak tady jsou dvacítky u Tesla model 3 a vypadají podle mě Super, tak tak přicházejí sem a co je
Minuta: 45
právě důležitý, tak se podařilo vlastně zvednout. Dojezd 26. Kilometrů, takže zase asi zřejmě turbines plus prostě nějaké softwarový vylaďování, ale co je zajímavé, tak se i podařilo snížit z nuly na sto zrychlení a tady si myslím, že to je už na vrub těch nových baterek, který právě mají co do činění s tím zvednutím toho dojezdu a právě i se snížením snížením vlastně toho času toho z nuly na sto. Protože samozřejmě čím jsou ty baterky lepší tím dovolat víc do těch motoru, tím se to víc rozjede. Takže takže si myslím, že tyhle ty obě dvě komponenty do sebe zapadají, že A z něj 1x prodloužil dojezd a 1x vlastně zvednul výkon, pak tady máme Tesla model 3 Long Range tak
Minuta: 46
tady jsou nový díl který zase jako zapadají do toho designu šedočerné ho který tam teď je i vevnitř tak tak doplňuji vlastně ten šedo-černý design vypadají dobře když samozřejmě jako vždycky je lepší to vidět v reálu tady je teda masakr 50 km navýšení dojezdu to je prostě neskutečné a musíme si uvědomit že před půl rokem určitě před tři čtvrtě rokem ale možná i před půl rokem Tohle byl dojezd Tesla Model S s s tou baterkou prostě to je neuvěřitelný ten pokrok který který tam je každý rok No a tohle je vůbec nejhustší že z nuly na sto 0,2 sekundy takže opravdu je vidět že asi jsou tam nové baterky nějaký
Minuta: 47
jako vyladěné Motor je možná i novější motory. Nevím, kdy to asi jen tak ne rozebere, protože jsem říkal, že bude rozebírat budou rozebírat vlastně jedině to ten Tesla Model S z Číny až bude, že toho zajímá, jak bude vypadat ten z té Číny a podle mě ho bude určitě zajímat jako Evropský Tesla model y, ale uvidíme. Každopádně Aero vypadají dobře píše Martin už by to nemuseli dianě sundavat jo. Ale ono upřímně jako když se sundají, tak to taky nevypadá špatně jako ty kola, ale tady to snižuje snižuje spotřebu. No to je pravda. No a tady jako nejhustší je, že vlastně se bavíme o tom, že tohle je vlajková loď jako Tesly ve smyslu teda vlajková loď, co jsem řekl špatně nejprodávanějšího to, že vlajková loď a jako CSko, že jo. Ale ale tohle jako nejprodávanější auto
Minuta: 48
a oni Jasně jako nejvíc do něj dali jako nových věcí nejlepší největší zlepšení, že jo, jak dojedu tak tak zrychlení a tak dál. To je fakt hustý plus jsou tady ještě ty vlastně možnost koupit si tyhle ty tyhle ty kola, co byli předtím, ale ty jak jsme si říkali v minulém jsou trochu upravené jsou takové ploštičník, ale taky podle mě vypadají dobře, no a pak tady máme standard Range plus, který se zvedá od 21 km což Upřímně řečeno 260 mýlí v takovémhle segmentu. Jo za tyhle ty prachy to jako je opravdu začíná být hodně hustý hodně hodně super konkurence a co je jako trestný je, že tady není snížení rychlosti. Jo to respektive snížení.
Minuta: 49
Zrychlení tak, že tady není prostě tady není vlastně větší zrychlení, jo. Tady tady nedošlo ke snížení sekund na to zrychlení. To znamená, že tady opravdu to vypadá na to, že by tam mohly být železo fosfátové baterky a že tím pádem jako se trošku jako díky tomu, že tam je nějaká nová chemie, ale železo fosfátová. Takže jako trošku se zvedly zvednout dojezd, ale zachovala se zachovala se rychlost. No a teď si tady ukážeme něco, co je takový jako už opravdu třešnička na dortu pro opravdové fajnšmekry a specialisty na Teslu. Takže vážení přátelé tímhletím představením se vyplnilo to co Tesla ukázala v roce 2016, nebo kde to bylo 17. Když ukázala Tesla model 3. Tak když ukázala Tesla
Minuta: 50
model 3. Tak na pódium přijeli tyhle ty tři auta a měli podívejte se, jaký měli kola a tak udělám nazvanou verzi, tak tímhle tím update se všechny tyhle ty kola dostávají na Tesla model 3. To znamená jsou tam ty Aero, který teda Přesně tyhle ty to vypadá byli byli vlastně už tenkrát. Pak pak ty další a pak ty Uber turbíny a snědl, že tyhlety všechny které Asi byli na uvedení, tak se dostávají jako do finále jako do plného produktu Pochodem tady ještě Taková zajímavost si můžete všimnout, že ta první šedivá Tesla trojka je takový opravdu jako unikát, protože má evidentně kliky vysunovací jaké sklo a nemá boční kameru to vypadá, když to za ním to stříbrný. Tak
Minuta: 51
to už mám. Kliky, který ve finále vlastně ta trojka měla. Takže tady to evidentně jestli ještě zkoušeli nějaký jako varianty, jak jak jak to bude fungovat. A co třeba bude levnější a podobně, což tenkrát člověk tohle to vůbec nezaznamenalo je takhle z detectivu. Je to zajímavý, takže to bylo za mě všechno, co se týká jako těch nových modelů, jestli a tak dál, projdeme si potom ještě dotazy. Každopádně potom tady na tom yr.com, tak tady jsou právě I want a tady přes nějaké shareholder Deck, tak by se mělo předtím kolem ten Deck objevit doufejme a potom bychom z něho vlastně vycházeli, když začne ten kód, co říká akcií tak. Se
Minuta: 52
podíváme, jak jsme na tom No nějak to pořád. Teda já jsem si já jsem si tam dal cédéčko na vzestupu. Tak to zatím nevypadá moc dobře. Ale doufejme, že půjdou nahoru akcie, protože jako upřímně řečeno s tím co Tesla. Má naloženo. Jak vlastně vypadají ty produkty, jak jak vypadá, jak vypadá vlastně ta Naty prodeje, tak by to prostě mělo jít, tak by to mělo jít nahoru. tak No a já bych jenom ještě k tomu doplnil, že samozřejmě ve chvíli, když si Kupujete nové auto, tak je určitě dobrý to spojit s pojištěním a můžete využít. Jasně tu slevu, kterou jsem vám dohodnul. Děkuji moc teda producentům a všem Patronum
Minuta: 53
a YouTube tohle kanálu, ale speciálně. Děkuji producentům jaro dobiášové Pepovi Matějkovi Pavlovi Málkovi Martinovi reslerovi Pavlíkovi Michalovi Hruškovi a Kristiánovi Křížovi za jejich neutuchající a skvělou podporu jako whiskaře producenti a Vaškovi Vaškovi, který má prodejnu mironetu v Teplicích, ale jako takovou, která se mu trošku rozjíždí, tak má půjčovnu elektro aut, kde si můžete půjčit na den, ale i navíc, což bych doporučoval elektromobil, abyste si vyzkoušeli, jaké to je zážitky s tím. Pro vaše každodenní ježdění na cesty. No a teď se teda dostaneme na diskuzi, která je pro tady členy a podporovatelé Hyundai ioniq, už máš Hyundai ioniq, jo. Si děláš srandu. Ty jsi neuvěřitelný. No,
Minuta: 54
tak se podíváme na diskuse dotazy. Doufám že jste se dozvěděli něco nového a jinak Znáte to pište, komentujte cokoli k tomu odběr like a samozřejmě ideálně stát se patronem. Takže díky moc a ať vám to proudí ahoj.

Předchozí video

BEST OF - O správném dýchání s biohackerem Liborem Mattušem

Další video

BEST OF - Jak jsem se naučil plynule čínsky? Odpovídá Libor Mattuš