Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#226 Sandy Munro o Tesla Battery Day | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Překlad videa z kanálu @Munro Live

 

Automatický transcript

Minuta: 0
ráno před baterii Hele chlapy. Já jsem říkal, že Tesla udělá článek 50 x 70. Co kdybyste skočili do krámu a koupili nějaký trubky, zkusili to naříznout a nastříkat, co si o tom myslíte. a balík Ahoj všem je středa a jsem druhé třeba Máme to další díl překladu z munro Live, který překládám pro svoji patrony nebo Rusáky. A tady máte takovou malou ochutnávku ze začátku toho videa, pojďme na to po osmi, ne účtovaných hodinách. No tak to mi něco připomíná. Ahoj
Minuta: 1
Chlapci a děvčata vítejte u munro Life. Je to nějakou dobu, co jsme pro vás něco dělali. Já bych se chtěl dnes bavit trochu o baterii. Podívejme se, co mám tady v ruce. To je 21 70. Znamená to že má průměr 21 mm a délku 70 mm s tímhle článkem a tímto baterii, v jakém se bavíme o 74kg hodinách Energie, která je v tomto produktu. No a teď Vy jste všichni viděli baterii a doufám, že i Teda můj rekapitulaci, ale co jste neviděli je toto. Tady je Srovnání Mezi 21 70. A tímto No já jsem sice dělal predikci před baterii a ve skutečnosti to bylo teda o trošku dřív, že Tesla udělá baterku 50 70. Místo toho je to 46 80, ale
Minuta: 2
co nám to dává je úplně stejný objem, takže jsem trefil objem, ale netrefil jsem se v obvodu Adélce. Takže Kde je rozdíl? Já jsem vám už říkal, že že tato menší je v tom baterii peklo. Je to 74kw ten nový. S tímto baterie peckham bude vypadat takhle nějakých 40 článku na 24. Což je kolem 960 článku by tam mělo být dohromady. To je téměř dvakrát tolik energie ve stejném prostoru. Tady se můžete podívat na tabulku, co jsem vytvořil pomoct jako na základě flipchartu z toho videa, takže tady je vidět vlastně nalevo 70 21 baterie, která nebo ten na ten článek, který je vlastně současné. Tesla model 3 y a napravo je ta nová 8
Minuta: 3
který jdou po nějakých tisíci a něco článcích oproti tomu vlastně ta nová baterka. Tak ta by měla být. Sraz těch 960 zhruba článku, který by měly být udělaný vlastně z nějakého obdélníku 40 na 24 článku, co se k tomu ještě váže je to že technologie použité vevnitř. Tak u Tesla model 3. Musí mít každý modul svůj vlastní tištěný obvod oproti tomu vlastně ta nová baterka nemluví baterry, pack nic takového nepotřebuje, protože žádné moduly. Nemá ten starší baterry. Pack měl takovou cihlou, že ho to jsme si taky ukazovali v těch sandyho videích, tak to nej Brick, který byl složený z 46 článků tady patrně tenhle ten jeden Brick bude mít 10 článků. Což ve finále dělá dohromady 96 cihel u obou, což by dávalo smysl, že by tím pádem ty věci nad tím nemuseli v podstatě měnit a tím by dokázaly
Minuta: 4
vlastně jako zachovat. Ty mě ty měniče a takovéhle věci v podstatě jakoby stejný jako byly pro předchozí předchozí. Celková energie vlastně tím pádem u toho staršího peku je 74kw, ale u toho nového jen neuvěřitelných 130 km, jo. Tohle jsou teda Sendy tam upozornila, že to jsou jako Hrubý čísla a podle informací, které mají, ale mělo by to takhle nějak vyjít. A to znamená, že se bavíme o tom, že buďto ten baterry pack bude stejně velké jako ten současný a bude místo 30 km, což je neuvěřitelné tím pádem to auto se bavíme o tom, že by jako Podle mě mělo dojet a jako k 1000km může jo, protože současná vlastně trojka dojede přes 500 a tohle je opravdu téměř dvakrát tolik a nebo se bavíme o tom, což je asi velmi pravděpodobné speciálně u těch levnějších modelů, že tam bude o 40% méně baterií a tím pádem dosáhne
Minuta: 5
stejného dojezdu a s tím zdá jako menšího bateriemi a nebo co je další možnost, že tam vlastně budou ty baterie, ty železo fosfátová. Které jsou méně efektivní než ty niklových, takže se stejným objemem dosáhnou vlastně stejného výkonu jako ty starší baterie, ale budou se ozvi výrazně levnější na výrobu. Nejdříve se Podívejme na výrobu současných 21 sedmdesátek, o těchto článcích jsme se už několikrát bavili. Těmto se říká mikro Kanálky. To jsou ty černé dírky, co tady vidíte, to jsou mikro Kanálky a jimi protéká chladící kapalina, aby ty baterie chladila. Oni jsou chlazeny, jak vidíte po stranách baterie. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný
Minuta: 6
dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa z reklamy. Určitě Doporučujeme začít odebírat přes T3. On a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

#225 Mercedes Benz Strategie | #EVTV | Teslacek

Další video

JAN BŘEZINA: Doufám, že Apple zruší iPhone, revoluční novinky dělá Samsung