Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#219 Tesla OS FW 20.36 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Tesla OS FW 20.36

Automatický transcript

Minuta: 0
Ahoj všem, máme tu konečně. Strašně dlouho slibovanou aktualizaci. The slaves, která přináší nejenom rozpoznávání semaforu, jako jestli je zelená nebo červená, ale už i reakci na to jestli je červená nebo zelená a zároveň strašně dlouho slibovaný čtení rychlostních značek. Nicméně tady to bude asi první video, kde budu trošku kritických. Tesle, protože tady si myslím, že to s tím Beta testováním už malinko přehnali a myslím si, že tady je hodně vidět už jako tlak na to, aby se tyhlety funkcionalitu uvolnily právě před asteroidem i Týnka tady jde. Já vlastně bere Q3 současným, který probíhá, takže myslím si, že tohle Tesla trošičku přehnala, ale podíváme se na
Minuta: 1
to. Aktualizace je totiž samozřejmě nejdřív se za jako vždycky spustila v Americe a potom co se spustila, tak ono to ještě také rozpoznává stopky taky jeden jeden z uživatelů Tesly natočil video, kde jela se ta Tesla si spletla stopku značku Burger King, takže Burger kingu vás nějaké. Ta cedule s tím s tím kolem tak když mu k tomu jel, tak ta Tesla jsem si spletla tuhle tu značku Burger kingu místo stopky a zastavovala mu tam a on tohle to video jako postnul, protože tamtudy jezdí často, takže říkal prostě pořád to jako dělá, furt se to ještě nenaučila ta Tesla. No a tohle to video teda musím říct, že ty kdo mě znáte tak Víte, že dělám do marketingu, tak tohle to video velmi supr Burger King využil k mega reklamní kampani a zakomponoval evidentně si koupil prostě to video od toho člověka, zakomponoval ho do své reklamy.
Minuta: 2
A my se na ní teď jdeme podívat stavím sušenkou. Takže nový update 20
Minuta: 3
to tady podle. Ty špičky jsme si už několikrát ukazovali, takže jdeme se podívat na release notes. No takže něco na co jsme dlouho čekali toho bylo oznamování rozpoznávání světel semaforu, takže Mělo by to rozpozná červenou, když bude červená, tak to samo zastaví, když nebo dokonce i na žlutou by to mělo zastavit, což se pokusím teda nasimulovat to vidí. Správně no a potom když to zastaví, tak rozjetí už buďto zmáčknout pedál na plyn a nebo jednou zmáčknout dolů na drive a mělo by se to rozjet samo zase
Minuta: 4
vyzkouším a tady tohle to je varování na stopky, takže Mělo by to začít. Varovat na stopky nezastavovat evidentně ještě ale varovat vás to a samozřejmě tady zase píšou, že Pozor pozor, musíte přitom dávat pozor. No není to, že prostě vykašlete nařízení upozornění na zelenou, což je docela šikovný, protože ve chvíli kdy spolehněte na to autonomní řízení, tak velmi lehce se jako zapomenete myšlenkami nebo se zaposlouchat do nějakého podcastu a můžu to zapomenout se rozjet. Takže tohle vás bude varovat, že buďto je zelená, když ten první a nebo že se auto před vámi rozjelo, tak to zahraje. A tady jsou jak se tam dostat ti ukáže, že když si vlezeme tady auto pilot Traffic
Minuta: 5
stopping Control. Jasně zapneme. caso vc100 psaním Control Beta No to je přesně ono. Takže bude nám to zastavovat zpomalovat a zastavovat na semaforech. Takže ano a že jsme si vědomi, že to je beta verze a greenlight tady tohle to je ta zelená na zelenou, že by nás to mělo varovat zvuk se zahraje, když se rozsvítí zelená, takže obě dvě ty věci máme nastavený. Jak tady se asi myslím nic nezměnilo. Staré to všechno stejný. No nejsi ukážeme video ze semaforu, tak se to trošku rozebereme, protože tam se uděje hodně věcí jako za sebou, tak ať ať jste na to připravený. A
Minuta: 6
víte jako jakým způsobem to probíhá to znamená, když přijíždíte k tomu semaforu a Tesla ho rozpozná, tak dole na tom panelu se vám začne odpočítávat metry kolik a jsou vlastně k tomu semaforu tam zastavím na té bílé čáře, která je pod tím semaforem. Už se mi i stalo. To jsem teda bohužel nestihnu natočit, ale Stalo se mi, že před tím semaforem tak 50 metrů železniční přejezd a tam byla taky ta čára. On vlastně viděl tu červenou na tom semaforu a zastavil vlastně na té čáře toho železničního přejezdu, protože prostě bral jako že ta čára patří k tomu, že tam evidentně je prostor ještě lepší další. Vlastně, když vám to auto zastaví, tak vy potom v nose Nero. Musíte buďto zmáčknout vlastně jakože trošku přidat plyn a to auto se rozjede. Takže tohle
Minuta: 7
je pořád ještě člověku. Je to ten mezikrok je A taky hlavně u samozřejmě regulace a tak dál. Takže tohle je ve chvíli, kdy máte klasicky červenou zastavíte. Asi ti se zelená, když je to ale obráceně, když vlastně vyjíždíte k tomu semaforu a je tam zelená, tak tady je důležité právě zdůraznit a znova zopakovat, že je to napsaný je to beta verze, takže Tesla to pořád ještě testuje a vylepšuje, takže ona prostě čeká váš input, jestli opravdu chápeš správně, že je zelená. To znamená, že to auto Přijíždí k tomu semaforu vidí, že zelená a trošičku vám začne zpomalovat a říká vám jako zase odpočítává ty metry. A vy prostě kliknete kliknete dopadá. Akcelerační pedál a to auto se rozjede. Takže tím vlastně vy potvrdíte ty umělé inteligenci. Ano, chápeš to? Správně můžeš jet jo, což samozřejmě oproti
Minuta: 8
předchozímu stavu, kde když byla zelená, tak to auto normálně jelo. Akorát, že když byla červená toho taky. Takže vy jste byli zvyklí, prostě se přijímat jenom červené a zelené, jak se to prostě nechali. Teď už je to jinak teď vlastně Jakmile tam máte zaplý ty semafory, tak tak vlastně ve chvíli kdy. On vidí zelenou, tak vyžaduje vaši. Impuls jako potvrdit, jestli opravdu vidí zelenou, aby mohl projet. Takže tohle je důležité si změnit ve chvíli, kdy asi před vámi je auto, tak samozřejmě on zastavili předtím, že jo, protože on zastavil kvůli tomu autu, ne kvůli tomu semaforu dneska, ale vidí jak ten semafor, tak to auto, takže on a to tam je krásně vidět v ukázce, kde vlastně je vidět, jak jak Já přijíždím k tomu semaforu je tam auto. On odpočítává tu vzdálenost, zastaví se to. A teď se to má rozjet. No a stane se další věc, že právě auto stojí, respektive takhle auto se rozjede, protože auto přede mnou se
Minuta: 9
rozjelo, ale zapne se ta umělá inteligence toho semaforu uvidí zelenou a Zastavuje se to právě proto, aby to potvrdilo vlastně ode mě ten input to chce na to rozjetí, to je asi k tomu, tak se pojďme na to podívat. červená lidi červenou zastavuje na červenou super A měl by potom co bude zelená, tak by měl ještě zahrát ten zvuk, ale oranžová zelená. Akcelerátor Jo, už mi to zahrálo a samo se to rozjelo, protože je před námi auto. Speed Assistance, takže to je zlepšení kontroly rychlosti, takže tady je
Minuta: 10
to o tom, že už to teda čte značky rychlostní značky. Dokonce to přeci značky jako jsou nějak posunuté. A takto si kouká, že a chápe to když třeba skončí křižovatka nebo když je tam konec omezení rychlosti. Ale upřímně tady tyhle ty tady tenhle ten ten bod úplně ještě jako není doladěný, takže to s Lukášem. No a teď se pojďme podívat na asi nejzásadnější věc, na kterou jsme čekali a tvoje rozpoznávání těch rychlostních značek, tady si myslím, že se trošku u začíná ukazovat to, že ta umělá inteligence přece jenom není tak úplně jednoduchý úkol, jak by se mohlo zdát. Přesně se začne ukazovat takový ty korunky si a takové věci, na které mi lidi třeba jako kolikrát ani nemusíme myslet a to je, že tady se v podstatě objevily dvě zásadní věci.
Minuta: 11
Ta první ta tam byla už dřív. Ale teď samozřejmě bude dávat daleko větší důraz a to je že Tesla nezdáš ne jako přibržďovat před tou omezující značkou to znamená vyjedete je omezující značka na 50 jede 90 vidí tu padesátku, ale nicméně až teprve, když tu padesátku Mine, tak začne ubírat rychlost. Samozřejmě není úplně podle pravidel silničního provozu a kdyby policajti jako byly úplně že jo Friendly, tak by si měřák hned za tu značku a vlastně máte. Můžete mi pokutu kvůli tomu jo, takže to je jako první z Alzy a věc, která je potřeba vyřešit, ale to tam bylo už dřív, ale nicméně jako myslelo se že že tímhle tím to nějak začnou řešit protože už to tu značku jako vidí dopředu takže tady je evidentní že tohle je potřeba tam doprogramovat ale nic jsme je ten počítač už jako vidí tu značku takže ví o tom že to přijde Takže už na
Minuta: 12
to může začít reagovat Takže bude první věc 2. věc která je Upřímně řečeno právě ten největší oříšek a to je ukončování těch rychlostí už samozřejmě v diskuzích a na discord to tam rozebíráme a jako už je to i na internetu a o tobě divany že tohle je opravdu jako ne úplně podařená funkce A to je právě Asi to nejvíc co se dá tomuto aktu je aby to jako vytknout protože bohužel evidentně v Americe a kdo z vás sledujete z Ameriky nebo kdo znáte americký silnice v že já jsem sice párkrát byla Tohle si teda úplně nepamatuji tak jak je to schválně z ukončování v rychlosti v Americe Můj odhad je že díky tomu že v Americe se každý soudí kvůli jakýkoliv Ptákoviny, tak si tipnu, že tam stoprocentně budou bude normální, že když máte jako nějaké omezování rychlosti nebo jakékoli rychlosti značky, tak bude jejich povinné vlastně ukončování toho
Minuta: 13
omezení a tak dál, aby Právě jsem nevznikly nějaký jako šedé zóny, který právě vznikají krásně u nás a to je přesně ten jako jádro pudla, na který bude vyrábí. Jak zjistím másla popere, protože Upřímně řečeno ani já kolikrát jako nevím. Přemýšlím, když jedu třeba vyjedu z obce a tam je nějaké omezení na nějakou rychle padesátku a teď vy jedete do lesa a tam jsou prostě třeba nějaký jako u odbočky, že jo lesní cesty a tak dál, tak kdy vlastně jako se ruší života rychlost, protože správně by to mělo být, že je omezená rychlost tak do ukončovací značky a nebo do nejbližší křižovatky nebo místa, kde se podle mě dá jako otočit to znamená typicky třeba, když máte benzinku. Kterou se dá sjet z druhé strany, tak přece to musí být ukončení tý rychlosti, protože ve chvíli pojede někdo z protisměru a vlastně si jede tam na tu benzinku a zase nejede. Tak přece už tu značku
Minuta: 14
tam nemá jo po té benzínce, že pokud za tou benzinkou ta značka není, tak je tak musí být ukončen a Podle mě jo a tohle to jsou přesně věci, který jako ta umělá inteligence to bude docela výzva jak Jaký tohle to jako naučit samozřejmě. Já jsem a přemýšlel jak vlastně začít jako učit tu tu umělou inteligenci jako Flutter způsobem to zná, to byste měli začít dělat podle mě, když se začne trhat volantem, tak jak se má vlastně posílat do Tesly, že jo, když něco se udělá špatně. A tenhle ten ten babinec. A tu tu umělou inteligenci, aby se poslali ty data do Tesly, tak tohle není podle mě úplně ono, protože to se posílá, jako když když ti je špatně nějak jede, ona jedem asi dobře. Tady je to rychlosti. Takže si říká Jestli jako to není o tom, že máme tři vlastně zmáčknu akcelerační pedál tím pádem ona vlastně jede rychleji, než by měl a začne vám to táta psát, že jo, že je zmáčknutý penál a že
Minuta: 15
vyjedete měli a tohle by mělo podle mě spustit jako nějakou datovou informaci pro Teslu, že se děje něco něco jinak jo. Takže tohle tohle jsem chtěl shrnout, že Tady Upřímně řečeno opravdu tohle jsem jako Tesla podle mě úplně nepovedlo a mohla jsem jako počkat ještě. Ale zase na druhou stranu chápu. Prostě chce to co nejrychleji naučit. Samozřejmě nechává to na nás na uživatelích, aby jsme tu umělou inteligenci. Pomáhali pomáhali vlastně rozvíjet. Mimochodem tady na tohle to jsem slyšel na podcastů lehce freemana velmi dobrou dobrou věc je že to je taky zajímavý jste z psychologického hlediska, že o nás lidí jako baví, že jsme na to geneticky modifikovaný. Jak vychovávat děti, že jo. Prostě baví nás to jako oni se uč. A teď já to vidím, jak prostě Kubík neustále spustit
Minuta: 16
objevuje ten světa, tak ta neuronová síť se mu prostě zvětšuje a teď vidíte. Kdyby mu něco ukážete a on se prostě zlepšuje, tak my to máme v sobě nějak zakódované, že nás hrozně baví jako někoho vyučovat někoho prostě jako někomu pomáhat se zlepšovat a že tohle je vedlejší efekt vosveteit esli že ty uživatele a většina těch uživatelů Kdo tohle to jako v tak je vlastně jako baví že že to můžou tomu autu pomáhá zlepšovat Takže to je vlastně takový jako vedlejší psychologický efekt v Tesle Což mě jako nikdy takhle nenapadlo a vlastně jako když on to říkal tak mi došlo že to je asi pravda Aspoň mě tak schválně taky řekněte Vaše Vaše názory Jak to vidíte vy Řevnice zákaz předjíždění to neumíte číst a tady máme sedmdesátku přečte. Snižuje tady je padesátka trošku otočená?
Minuta: 17
I přesto přečetlo. Akorát že nevím, proč to nesnížilo. Tady je ukončení a přečetlo a do 90 kg. Ale zase pro změnu. Nevrátí zpátky v tu rychlost. čtyřicítka poznalo krásně Pozdě reaguje. Tak teď pustíme Litomyšl a měla by se dát 90. Už se tam dala, ale musím se přidat, takže jsme na dálnici 130 tam l88
Minuta: 18
a 80kw to nevidím. Zatím žádnou značku na dálnici to nepřečetl, takže evidentně dálniční známky nebo respektive na dálnici to zatím značky ignoruje to vypadá. No, ještě tady mám jednu takovou věcičku, kterou mi poslal můj patro Ondra kvinta, kterou natočil dojdeš k mu teda bohužel jenom ale tak myslím, že vám to z toho dojde. Kde je v Brně nějaká restaurace tam měla ceduli, což nevím, jestli je úplně lékách jí teda, že využívá asi jako přesně té značky na omezení rychlosti, aby upoutala na to, že jich jmenuje za 89kč táta. Tesla to přečetla a omezila tu rychlost. Respektive svedla tu rychlost 50 na 80. Což není úplně dobré ve městě. No a tady to je o tom, že by mělo začít fungovat to taky vyzkouším a že pokud chcete udržovat rychlost, tak už nemusíte klikat tady jak
Minuta: 19
je vždycky toho ta značka jakoby to omezení, ale mělo by stačit kliknout asi teda na tu rychlost tohle taky vyzkouším. Jo, tak tohle bylo. Ta funkce taky, ale já tady mám auto, že by jsme měli jet 130, což je špatně. Takže já můžu teďkon sesynchronizovat tím, že poklepu tady a snížím je vlastně ta rychlost na tu mojí Rychlost, kterou jedu teď. Ve chvíli kdy poklepu tady, tak se mi zvedne rychlost na tu maximálku, která je tady jakoby povolená to co si myslí auto. A tady když poklepu, tak tak se to srovná na tu maximálku, kterou jedu teď. No takže Jinak ta 11 verze. Bohužel žádný větší jako vylepšení nepřinesla.
Minuta: 20
Jako není tam nějaký znatelný znatelný posun. Zatím naštěstí teda. Teď můžu říct naštěstí teda na dálnici to ty značky ne, že samozřejmě tam by to bylo jako největší opruz, kdyby kdyby vám prostě ne ukončovala toto omezení a tak dál, takže že tam je potřeba tam je potřeba často je u nás tady speciálně jsou furt nějaké omezení. Takže takže jako na té dálnici prostě to můžete si ho ovlivňovat v je manuálně a Samozřejmě je potřeba tam tam klepat. No ještě vlastně mně došlo, že tam je ještě 3. Věc a to je to je to že ne. Vždycky to ty rychlosti vlastně upravuje automaticky podle toho, co to přečte, jak to bylo vidět taky taky v tom videu, kde jsem to jako. Ukazoval jsem tam musela asi poklepávat, aby se tam rychlost jako upravila vůči tomu co co to přečetlo. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat
Minuta: 21
zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přespat a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

SCH Dietikon, Švýcarsko Reportáž: Peter Ristvan | EVTV

Další video

Petr Ludwig: bojím se, že Prymula udělá lockdown, Bára Basiková je emotivní, ale nedomýšlí důsledky