Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#218 #Lucid Air vs. #Tesla Model S | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Moje reakce na představení od společnosti @Lucid Motors

Link na Boskovice:
Link na Rekord Tesel na jednom náměstí v Pelhřimově 3.10.

Obsah:

00:00 Úvod
02:09 Agenda
04:06 Reportáže
04:40 ID.4 vs. Enyaq
07:25 Nikola
11:24 Ostatní reportáže
15:51 Nový prémiový obsah z @munrolive
16:37 Tesla News
17:21 Lucid Air Osobnosti
24:13 Design Lucid Air
26:28 Přední a zadní kufr
28:11 Interiér
35:28 Mobilní aplikace a Infotainment
38:36 Lucid prodejny: Studio
42:31 Motor
46:35 Lucid Vychytávky
47:42 Autonomní řízení
49:20 Baterie a nabíjení
51:32 Vehicle to Grid V2G
52:04 Výroba a továrny
56:07 Lucid Air vs. Tesla Model S

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem vítám vás na kanálu tesláček, ať háček a toto je Platforma DVTV live streamová, kde se snažím každé úterý od 8
Minuta: 1
tak určitě jako první věc bych doporučil začít ten kanál odebírat, pokud se a ještě ne odebíráte, v že samozřejmě, tak se dozvíte nejvíc a potom je tady možnost získat větší obsah více obsahu z nějakého prémiového členství, jako ať už na YouTubu. A co je všechno v češtině? Je to jednoduchý klikatelný anebo potom na petrinu se separátní Platforma. Mám to založení. Takže tady jak vidíte ten chat, který už nám jede všechny zdravím, tak ten je přístupný právě pro fanoušky to znáte ten první tear na YouTubu, který bohužel nemůžu nějak propojit s Petrem. Takže proto je to takhle odskočený. Takže to je ten live stream plus vlastně potom záznam z toho live streamu. Pak jsou tady úrovně studenta piva, které mají speciální podcasty, kde dělám překlady například Nikolu z Tesly bonus a cca Vinař. Tak ty mají potom překlady videí. Kocandy
Minuta: 2
modrou V čem se dostaneme a pak jsou tady producenti, které jsou primárně vlastně ty, kteří podporují ten můj kanál, abych to mohl dělat ta Agenda toho dnešního streamu já tak vidíte, tak se postupně snažím to vždycky nějak upravovat. Tak musím něco dolaďovat, takže začneme hezky reportážemi, a protože přiměřenou sestilete náběhová špička opravdu jako je víc potom k té deváté hodině, takže aby to hlavní téma bylo trošku později, takže reportáže what. Od vás primárně plus samozřejmě něco něco ji z mojí strany, pak Tesla News, kde jsou novinky ohledně hesly, pak je to hlavní téma, což bude dneska ten lucid Air a pak si srovnáme Tesla Model. S aldosy There a dostaneme se zase na otázky odpovědi, ty červené budu. Potom
Minuta: 3
dostupný a potom live streamu a pouze vlastně od od fanouška. Víš na tom YouTubu tady do toho chatu můžou psát teda pouze fanoušci, ale můžete psát ty, kdo nejste fanoušek pomocí vlastně texty a na super chatu. Takže nemusíte kvůli tomu asi celkem toho fanouška, dá se to udělat i přes tyhle ty a přestane ty věci potom pro ty z vás zase na to budete koukat ze záznamu, tak tady dole YouTube dělá teď nově možnost. Já tam dát kapitoly. Takže já když to potom se stříhá vám a dělám z toho nějaký ten ten offline záznam, který trošku i jako většinou se snažím nějak vylepšit vysekat tam nějaký prostě přeřeky prostoje a přidat tomu ještě nějaký videa tak dál, tak si budete moct tam popojet. Takže pokud se jste přišli jenom pro ten lucid, tak se můžete A je
Minuta: 4
to s ní potom přímo na tellus Sit, takže to by bylo na začátku. Teď se přesuneme na reportáže. Já se jenom podívám do diskuze reportáže, jak říkám, přijímám podněty od vás, ať už čistě jenom třeba tipy na to na Nějaký článek, který by mohl utéct a nebo třeba nějaké fotky a nebo nejlépe i videa třeba přímo od vás a to buď na email tesláček gmail com. A nebo pokud jste na patreonu Vinař A víš Tak máte přístup do discord skupiny, kam mi postojů a patroni pravidelně nějaký nějaký příspěvky. A jako první tady máme takový malý kvíz, který mi poslal. Po minulém týdnu, když jsem dělal toho nějaká tak mi Pavel Pilař poslal dotaz. Tak já z toho čerpám, takže otázka, kdo jsi ty. Z jakého
Minuta: 5
auta je tenhle interiér máte? Jeden pokus Tak schválně Napište kdo asi Myslíte tipněte si z jakého je to auta. Jsme si ten minulý týden uváděli ten jak vypadá to podobně jako jen jak ale tipoval bych skalu BMW Jindro správně a Mirku. Je to id4, takže taková malá soutěž. Najdi 5 Rozdílu, ne, tak samozřejmě Tohle je tohle je trošku nefér, protože ono samozřejmě vypadají si hodně podobně. To je pravda, ale když se nad tím, když se na to podíváte pořádně tak opravdu jako nejsou stejný jo, to je takový více futuristic má taky víc tlačítek, což teda určitě začnu úplně Fanda.
Minuta: 6
Nejsem má takový menší a vystoupí displej a když se podíváte a když to tady tohle to má daleko méně tlačítek, ten jak má vlastně koženou nebo textilní tu palubku, což teda určitě. Se mi líbí víc má takové jako zapuštěný ten displej. Což se mi taky líbí víc a jak vidíte taková přípravu na had na ten na tu argumentovat o realitu, která tam byla vyhlášena a to ta id4 nemá zajímavý nebo aspoň minimálně. Tady v tomhle tom a taky ta ideje čtyřka jí se podíváte, tak má dole pod tím displejem daleko více tlačítek daleko víc jako Hej plátek a má jinou tu střední konzoli. Jo ten týden, jak vlastně má tu konzoli takovou víc jako konickou, což teda zase na druhou stranu se mi úplně nelíbí a hlavně tam je v prostoru pro větší lidi. No takže to jenom jako ukázka toho. Samozřejmě to je prostě přesně to, co si říkáme U Tesly vlastně Economy
Minuta: 7
of Scale prostě využívání maximálně komponent pro snížení nákladů na výrobu. Takže tohle Volkswagen samozřejmě dělá umí velmi dobře. Sdílí to přes Přes svoje značky na druhou stranu, samozřejmě to potom trošku jako Postrádá jako smysl, proč vlastně ty jsou ale ale to je samozřejmě subjektivní dojem. Pak tady máme další reportáž, kterou poslal Pavel. Sedláček taky petrion, který patron, který Jasně to poslal právě na discord do naší velmi aktivní skupiny a akci a že tam se hodně bavíme vlaccich. Takže tady minulý týden vylezl tenhle ten na metastudie od společnosti in der. Burg research a ty vlastně v podstatě osočují
Minuta: 8
Nikolu, což je má konkurence Tesly, která se snaží přijít na trh s náklaďákem, který jsou vodíkem poháněný. A teď nově i s Já tady nějaké v podstatě pick-up truckem, který Minule jsme si o tom říkali, že se spojili vlastně žijeme. A já měli by společně vydat auto, tak to jde o to, že tohle tohle firma jako je Hodně draho One a prostě tak sorry my To znamená, že oni oni se snaží vydávat nějaké prohlášení, aby a vyhnali cenu akcií nahoru. Ale Zjišťuje se že to není úplně tak založení na jako na nějaký skutečný věcech. Já jsem k tomuhle přistupoval velmi opatrně, protože na tomhle tom si zakládali šel vteřiny testy hodně dlouho. A tohle
Minuta: 9
tohle se psalo jako hodně dlouho oteklé. Takže takže jsem k tomu přistupoval velmi rezervovaně. Nicméně, když jsem si dohledává informace k tomu, tak jsem našel tohle to znamená z doby více 2016. Kdy Nikola měla I want, kde představovala ten ten svůj vodíkem poháněný náklaďák. Tak se tady Andrew se zeptal, jestli to bude jako představení jenom designu, což Mimochodem tenkrát udělala. Tesla právě když představovala Model. S úplně poprvé myslím, že to bylo v tom roce 2012. Tak tak právě to byla jako designová představa, kde vyloženě ty plechy na tom byly přilepený vlastně na takovým jako stavěným skeletu to vůbec nejelo. Vůbec to ani nemělo jako pohonné jednotky. Jo bylo to prostě jenom jako představení toho jak má vypadat
Minuta: 10
to auto, takže proto se ptát a jestli to bude tohleto designový představení a nebo představení funkčního prototypu a tady vidíte, že ten ten Twitter účet vlastně oficiální odpověděl tenkrát, že to bude funkční a že to bude. Prostě plně funkční náklaďák. No nicméně teď přiznali, že to nebyla pravda a že vlastně ten náklaďák nebyl. Vůbec funkční je, že využil jenom gravitaci a prostě ho pustili z takového malého kopečka, aby to vypadalo jako že jede. Takže tohle je docela slušný to samozřejmě podvod speciálně, když to jako oficiální říkají, že to je funkční prototyp samozřejmě to potom vede k tomu, že že ty akcionáři do toho můžou vstupovat tak agresivní tak No a samozřejmě přeci jenom akciový trh na toho kámoše zareagoval a samozřejmě cena
Minuta: 11
akcií Nikoly jde dolů. Takže pokud někdo jste si vsadil na tu vlnku, která tam byla teda pěkná, tak není růst v tom období, ale Nicméně pozor na to, že může to jít jako brutálně no. Ondra kvinta poslal právě do discordu takovou takovou spíš jakoby vtipný příspěvek. Mně se to líbilo, nazval to trojkové ranní, že na superchargeru v Olomouci se tady sešli takhle náhodou. Prostě tři trojky vedle sebe, takže jsem takže on si to vyfotil. No a pak tady máme první příspěvek ze zahraničí, takže pokud se Petr koukáš také Peter istván. Zdravím do Švýcarska nám poslal. Jak vypadá Tesla supercharger v
Minuta: 12
Městečku diety, což je nedaleko Curychu ve Švýcarsku. Tak pojďme na to právě Sváček. Sám ukázať. Ako to vyzerá. loschwitz mas333 com Stejně je přibližně 20 stanic. nabíjecích Presley ale je tu 24 hodin 7 dní v týdnu si to Mostě koupit nějaké občerstvení a nějaké jídlo, ta zaplatit aplikaci dítě. Tu vám prý, že si objedná tě taky si mohl objednat. Tam nějaké také základní věci jako káva nápoje potom sutu dokonce cigarety nějaké raňajky nějaké mléčné
Minuta: 13
produkty a dokonce i nějaké kosmetické lehátko. To je taky Rais. Smokie Tak a zcela satisfa. naviják a supercharger hokej strach, že bych vám školce Čau. Takže díky moc za příspěvek. Jinak zopakuji, že příště prostě zkoušejte to natáčet na tu šířku. Je to na tady tě trošku lepší, tak pak tady mám konference. Takže tenhle týden bude takové Ference na sraz. Teda tenhle týden bude sraz 3. Westernový sraz v Boskovicích, což Mimochodem poslal můj patron Mirek Matyáš, který je taky zároveň pisatel blogu a tady účastník malá elektromobilita člen bude
Minuta: 14
tam v pátek konference s tím spojená kdejaký, za které bych měl mít 11
Minuta: 15
bych tě zopakovat, že 10. Teda 3
Minuta: 16
asi rozebírat a asi na to bude dělat nějakou recenzi. Což jak jsem pochopil, tak to je nějaký estonskej start-up. Vypadá to docela zajímavě, musím říct. Je to naháněli poháněný všechny tři kola. Je to teda tříkolka, ale má takovéhle jako retro design je takový jako jsi ty Friendly, že to je poměrně malinký. Má to jinak, jak vidíte s ně kabriolet to takový jakoby střechu střechu otevřený, takže Vypadá to docela zajímavě. Tak jsem na to zvědavý. No takže to by byly reportáže a teď pojďme na Tesla News. Jinak díky Jirkovi Erbenovy. Za za tohle to logo. Tesla News, tak tady mám podle mě hrozně hezký příběh, který jsem teda jednak chat
Minuta: 17
a jednak jednak vlastně to bylo teď na ride the Lightning podcastu byl ten Randy tam byl jako host, takže jsem to slyšel hodně z první Rokycany ten příběh a přišlo mi to právě zajímavé. Takže kdo jste to neslyšeli. Tak tak bych se s vámi do toho podělil. Tak jo. Takže pojďme teda na hlavní téma tohodle live streamu a to je představení společnosti Luci, tak to konkrétně jejich modelu, který proběhlo 9. 9. Takže otevřel to. Tady Peter Rolins on což je bývalý si tu. A dneska si asi to znamená či v exekuci fofr. To je vlastně generální ředitel a sítí větší v technologií Officer, to znamená technický ředitel by se dalo říct bylo to tady zmíněný, je to pravda, že Tesla inženýre Peterson.
Minuta: 18
Takže on dřív dělal v Tesle dělal na Tesla Model S, ale když se podíváme na Tweet od Ilona, tak on ne designoval ten model model. S ten prototyp byl hotovej předtím než on nastoupil snědli a opustil. Teslu asi ve chvíli, kdy začaly být. Problémy prostě Kdy začalo to být těžké, což tady píše vysloveně má spíše Which was not Cool, což by se dalo přeložit jako že to rozhodně nebylo super. Máš tady píše teda, že on udělal Nějaký nějaký příspěvek do celkového šasí to do celkové karoserie, ale neměl žádný žádný podíl na motoru baterka elektronice a softwaru.
Minuta: 19
Takže z tohodle je jasný, že jako. Ano byl v Tesle podíl s nějakým způsobem na modelu s ale ne evidentně žádným zásadním způsobem jo, což se hodně jako lidi, kteří nějakým způsobem se snaží jako zpropagovat lucid, tak tohle hodně používají, že jsou tam lidi a sis testy na to se podívám a No a on právě zmiňuje v nějakém rozhovoru vlastně zmiňoval dřív, že lucid. Motors bych chtěl vidět. Teslu jako přítele. Prosím, ne, označujte nás jako Tesla killary. Nicméně teď nedávno se nechal slyšet, že Tesla byla jako jediná automobilka v historii, která si jako prožívala
Minuta: 20
Production Help, že to jako není normální a že normální je prostě mít nějaký jako bezproblémový náběh. Jo a že vlastně tím pádem. Oni museli udělat něco špatně a trošku se do nich trefoval, takže to je trochu v kontroverzi s tím co tady předtím jako říkal, no a pak a pak se trošku navesy do Nikoly právě Kde jako zmiňoval, že dneska se dost start-up u snaží prostě vyjet na téhle té bublině na tom hippu kolem té elektromobility je že Nikole jako je přesně jeden z nich, který který vlastně dostává investice, aniž by měl nějaký funkční produkt a Jako dusit vlastně, že on nebude považovat jako Svojí první část mise za splněnou, že že že nebude brát je jako loussif, že jsou
Minuta: 21
že jsou prostě že něco znamenají. Dokud nebudou mít prostě funkční prodejný prototyp jo, takže taky ani na otázku, jestli půjdu i pozná, jestli půjdou na burzu. Takže jako že někdy půjdou, ale že rozhodně to není jako teď. Takže takže to bylo jakoby k tomuhle okomentování, jo? Nejsi takový jako zajímavý. A v angličtině se tomu říká Jako frenemies jako že to jsou jako Freddie zároveň, že že se jako i když nevím jako v čem by měly být přátelé, protože on je také jako říkal, že jeden jeden prostě z hlavních jako pilířů do budoucna toho Luci duje, že chce vyrábět baterky a motory a prostě celý vlastně ten skateboard, že Chci vyrábět pro jiné automobilky udělali nebo vykopli stavbu nové továrny, takže ground-up nová
Minuta: 22
továrna v Americe, která je v Arizoně která Jak vidíte. Tak teď 6. Září už vlastně vypadá dost hotově, nicméně, když se na to podíváte, tak to opět připomíná jako. Velice Teslu a to schválně mě bude zajímat, co tomu jako potom řeknete. Stíháš si to všechno ukážeme. Protože podle mě Je až neuvěřitelné jak Prostě se snaží jako brutálně ve všem okopírovat testu jo? No, takže pak tam vystoupil dárek, který je vlastně šéf design, tady je jsem si dal tu práci a dohledal jsem si ty lidi na Linkedin, u aby jsme si právě Odkryli ty jejich pozadí, takže tady vidíte, že tenhle ten dělal v Audi pak dělal ve Volkswagenu a pak dělal v Mazdě všude
Minuta: 23
dělal teda designéra dost. I teda v podstatě všude dělal cheap designer anebo asistenta čich designéra, ale když jsem viděl tu Mazdu, tak jsem si dohledal ještě druhého člověka a to je šéf Tesly A jak vidíte tak protože já jsem to věděl že on odcházel z Mazdy když jel do Tesly ale tady máme první nebo respektive 2. zajímavé spojení že vlastně tenhle ten dárek vlastně vystřídal toho France v té Mazdě Takže když tady vidíte Tak ten odešel z těch srpnu A tenhle ten v dubnu příštího roku vlastně nastoupil na to samo pozici takže to je evidentní že prostě nastupoval po něm jako přijde mi to hodně zajímavé až skoro
Minuta: 24
úplně do očí bijící že si mě tahle ta společnost si dala za cíl prostě jít tesne po krku Jo ten design toho auta je prý inspirovaný letadlem takže proto jakože Air má tam tyhlety tyhlety linie sne toho Zepředu těch světel na boku na boku těch blinkrů z boku takovýhle čistý Lýdie a zezadu je tam dominující děsně toto Hlavní zadní světlo. No a teď přijde jako věc, která obecně teda z té asi z celé té prezentace. Já když jsem na to koukal poprvé, tak jsem si říkal. To snad není možný to prostě jako kdybych kdybych dělal v Tesle marketing, tak to je něco, jak bych chtěl, aby Tesla udělala prostě show jo, protože je to vlastně všechny výhody, který dneska Tesla má tak oni tam ukazovali.
Minuta: 25
Akorát že oni to ukazovali, tak jako kdyby byli první, kdo to předvádí na světě, jo, což vychytralý. A říkal jsem si jako pro koho to vlastně dělali, protože každý z elektromobility tohle musí vědět, že to není žádná novinka, že tohle prostě jako Tesla má už jako skoro 10 let a a prostě oni to tady jako ukazuji, jak kdyby objevili kolo, jo, tak tohle jako je první věc, ale jako musím říct, že hezky graficky zpracovaná, kde vlastně oni ukazují jak Ty spalováky mají vlastně udělaný vnitřek auta. To znamená, že mají že mají vepředu ten obrovský motor dole spodkem vedou vedou asi výfuky a Kardan, že jo a pod těmi pod těmi pasažérem, kdežto právě ta jejich Platforma je prostě normálně okopírovaný ten skateboard systém, co co vlastně vymyslela. Tesla, že jo, tak tak,
Minuta: 26
že umožňuje mít vepředu tím pádem prostor vzadu tím pádem prostor, že umožňuje mít lepší místo pro pro lidi vevnitř a že tím pádem to auto může být menší, ale přitom vevnitř být víc místa, což jsou přesně věci, který jako má Tesla prostě Model. S to má od začátku trojka to má ještě víc, že jo zajímavý, pak tam se jako vytahovali tím, že mají největší vlastně Frank největší ten přední kufr ze všech elektromobilu. Jako takovouhle poměrně velkou velký prostor, který ještě se dá vyzvednout. Ta má i vepředu vlastně spodní spodní část, která je jako oddělená, dokonce tam jako ukázaly, že se jim do toho předního kufru vejdou kufry ze čtyřech konkurenčních aut mi tam teda neukázali, který ale myslím, že si to každý můžeme dohledat nebo jako je to je to dost z toho
Minuta: 27
z těch siluet zřejmé. Takže všechny tyhle ty auta jejich přední kufry, tak se dohromady vejdou do toho kufru toho Luci, jdu no a pak jsem pochopil, proč asi o tom Takhle mluví, protože Teda upřímně řečeno, ten kufr se jim zadní teda jako. Podle mě absolutně nepovedl a vůbec to nechápu, protože tohle je přesně to co všichni vytýkají, včetně mě teda Teslu model 3. A to je vlastně ten ten se danowski způsob otevírání toho zadního kufru. Takže oni zvolili úplně stejný. ZŠ je prostě podle mě strašně nepraktický a do auta u to takový let jako kategorie, podle mě prostě jako totální úlet. Tak tohle je jako první věc, která se mi prostě na tom jako hodně nelíbí teda i to místo nevypadá, že by tam toho místa bylo nějak jako extrémně hodně samozřejmě zase mají tady odkládat l no plochu a ukazovali je se tam vejde Surf. No tak dobře, ale
Minuta: 28
prostě ta jako ten úložný prostor jako jak se tam vkládá dovnitř. Tak tak nic moc. No naopak nastoupila su, která je si to znamená. To je hlavní šéfka přes povrchy. To znamená, že ona to tady napsané, že ona vlastně řeší právě jako látky interiéry barvy a tak dál vidíte, že ona ta Přišla z Volkswagenu, takže Obecně je tam jako hodně lidí, co tam v lusit udělá, tak má kořeny v německých firmách speci. Volkswagenu snad všichni a teď teda dělá dělá tady v Los, jdu jí asi nejzásadnější věc, která mě opravdu jako zaujala, protože tohle jsem teda jako zatím nikde neviděl a sám pořád mám z toho
Minuta: 29
jako rozporuplný, že nevím, co si o tom myslet a chtěl bych to vidět v reálu, že oni vymysleli něco nebo speciální asi tahle buchta. Že říkají tomu jako duel interior a je to o tom, že oni vlastně k tomu přestupku tak že když když jako to auto chcete řídit, tak jste spíš jako sporty type, jako že jste sportovní typ. Takže ten předek toho auta, kde je ten řidič, tak má jako jiný design, než ten zadek toho auta. To znamená, že když jste někdo kdo si to auto Pořídí proto, aby měl řidiče. Tak vlastně vzadu máte jiné prostředí, než má ten řidič, který má víc takového sportovnější. A vy máte víc ecocoffee jako komfortnější a máte jiné barvy to jako toho prostředí, jo, což mi přijde takový jako hodně zvláštní prostě, že vlastně to auto když potom Otevřete dveře a on to tam pak je vidět, tak vlastně nemáte různé barvy. Samozřejmě ten celý ten interiér je prostě hodně jako se snažili jako maximálně top
Minuta: 30
materiály to provedení a tak dál, takže obecně a to tady bude vidět vlastně. Ve více věcech v podstatě oni vzali, protože všichni tu Teslu znají tak oni vzali jako to co se Tesle vytéká nejvíc a na tom se točí. To znamená, že oni prostě že jo hodně lidí vytéká. Tesle ten ten interiér, že hodně prostě investovali do toho interiéru, aby vypadal jako super tady třeba nahoře, jak se Stínítka, tak to je něco čeho bych se taky trošku bál, protože v tom x csku to má jako vyklápěcí. Já třeba jsem si taky na to úplně jako nezvyk, co jsem hodně jako světlocitlivý, nevím, co by to udělal. Tady taky. Taky by mě to zajímalo přesně. Tady je vidět to zacílení, i když tohle teda má přijít asi až za dva roky, ale tohle má být jako nějaký exekuci v Launch vlastně
Minuta: 31
provedení, který přesně cílí na někoho, jako jsou prostě třeba Hollywoodské hvězdy a prostě někdo kdo opravdu má svého řidiče. Má tam prostě svojí sedačku vzadu s tabletem prostě a tak dál a ty sedačky se můžou sklápět až 45 stupňů, to znamená je to vlastně ekvivalent Business Business třídy v letadle říkám tohle má přijít až v prostě za dva roky. Jo a samozřejmě to omezí potom zadní kufr, tak Evidentně No, tady je prostě vidět tyto provedení jako opravdu se snaží, aby to bylo top top kvalita prostě všude šití a ta jako ukazovali a tak dále. Prostě přesně cílil na tu cílovku, která je nespokojená s tím, jak to vypadá. Tesla interiér, tak prostě přesně to bylo vidět, jak je úplně si vyvolávají tyhle ty věci. No a potom ona vlastně ukázala právě jako
Minuta: 32
barvy interiérový, takže řekli, že se inspirují asi mě barvama Kalifornie, což Mimochodem celej ten stream začal asi 10 minutovým videem, kde byly záběry. Prostě různý vody a jako já jsem na to koukal a říkal jsem si k čemu to je jako vůbec jsem to nechápal. A pak se to propojilo, protože to byly záběry z míst odkud oni čerpali tyhle ty barevné tóny do toho auta, jo, myslím si, že To mohli trošku zkrátit teda ale A dost. Dost jim to tam jako i vytýkali lidi v komentářích. No takže tady co jsou jenom jako ukázky nějaké barevné a tady vidíte přesně jak jsou Prostě rozdílný ty ty přední a zadní sedačky, jo. Nevím schválně potom nebude zajímat, co tomu budete říkat, ale tohle to jako upřímně. Já jsem hodně na hnědou teda to se mi líbí, jako jí v tom není
Minuta: 33
jako tak tohle, to se mi taky líbí, ale právě ty černé sedačky vepředu. úplně nevím by se to úplně jako nelíbí no Ale prostě to je hrozně hrozně takový jako koukat se na auto takhle přes displej to chce to chce v reálu, no. No, pak se znova vrátil dárek a další další hit do Tesly, kde začínal video a on říkal, že že vlastně ví, že ty nové technologie nebo ty ty jsi auta nabízí Nové technologie, ale že prostě lidi jsou zvyklí na nějaké věci jako z těch starých technologií a že oni nechtějí jim jako narušit Honzo tak jako zase ale prostě jednoznačně cíl na to, že jako s Tesla model 3, kdo nemáte školení skoro tak nevyleze.
Minuta: 34
Takže jo prostě kdo komu neřeknete, že má zmáčknout to tlačítko, tak vám tak vám prostě otevře to tím nouzovým otevíráním ani čivava auto, takže tady prostě Jasně, zase se trefují prostě do toho, že je tady mají klasický otevírání prostě toto, ale to byla prostě vteřina, kdy to tam proběhlo i Jako znalý Tohle si všimnou takovýhle detailu. Jo jo, to jsem si říkal. To je neskutečný, jak jsi si dali práci teda opravdu najít úplně všechno samozřejmě display velké kopie v podstatě jestli Akorát, že podle té šipky dole si myslím, že to bude založení na androidu, ale o tom tam neříkali vůbec nic. Jakože by jestli by to byl jejich software, potom neříkali vůbec nic, no. A tady jsou zase ty stínítka nahoře táta Horní a moc mě ten Horní display je poměrně obrovský možná až až moc nevím no, to je zase prostě to
Minuta: 35
chce to chce vidět osobně další prostě kopie Tesly, že mají teda svůj jako immer. Sound super, akorát, že na rozdíl od jestli teda oni si to dělají sami. Tesla jsi vlastně udělala spolupráci s lidma, co odešli. Zbyňkem hlasem a prostě že ho dělají pro ně. čistě pro ně vlastně audio tady ty jsi i ty lidi jako najmul a prej co jsem z toho pochopil a dělej dělej jako pro ně zvuk je už jako úplně úsměvné z těch kopie v podstatě The sladkého klíčku který je v podobě auta Takže to je jako taky podobné aplikace taky téměř jako kopie že jo takže opravdu to cílení prostě na Teslu jako je neuvěřitelně že ten Hlavně že ten jako šéf a rozhovor že rozhodně nejsou teslak Jarek tohle se mi líbí tohle je něco co vyčítám
Minuta: 36
Tesle do mě sledujete delší dobu tak to víte vyčítám pes lže nevyužívá tu interní kameru tady je vlastně mají interní kameru kterou používají k Face recognition a k tomu že tam jsou profily což je suprová věc kde vlastně visutá vlezete tak vás vlastně podle obličeje to naskenuju Mám to jako uživatelský profil a podle toho tam máte práci domů a tak dál a teď se dostáváme k jedné zásadní věci. Bylo tam zmíněný a myslím, že to tam je ukazovali jako že ta umělá inteligence, která dělá Voice Recognition, tak běží na Alex Alex a je umělá inteligence, která je od Amazonu má otevřený jako já píčo, co znamená umožňuje jako třetím, stranám se k ní připojit, ale nicméně mě tohle to pro mě byla jedna. Z nejzásadnějších informací celého streamu, protože kdo znáte trošku
Minuta: 37
pozadí tak brzo a Mask se úplně nemají jako v lásce, protože Basel by strašně chtěl být Mask, ale úplně mu to nejde, protože Basel vlastně je založený na tom, že v podstatě Jediné co umí taky. Prodávat něco levně a masově a vyladit k tomu teda procesy jako nechci, to ho z tohohle pohledu zlehčovat, ale samozřejmě s Markem nedá srovnat, že jo, když vás krásně jako jeho hlavní cíle někam posunout lidstvo prostě dostat nás na vás a podobné věci, tak tak to ses být zase nedá srovnat a samozřejmé zase. Jdeš zase to štve a na základě toho moc se snažím dneska porazit, takže má Space x být co si založil Blue Origin to vše konkurence spacex tahleta zmínka o té Alexe. A to, že Amazon si koupil asi za půl miliardy
Minuta: 38
podílu v riviéru, což je konkurent Tesly v z pohledu pick-up Truck U Josefa. Ne je to vlastně budoucí konkurence vrtáků, tak jako Můj odhad je že je může koupit Amazon. A bylo by to velmi pravděpodobné nebo minimálně, jestli jste nějakou riviéru v nich koupit nějaký brutální podíl a nebo možná už zatím bez stojí, což by potom dávalo celé smysl, proč jsou takhle brutálně zaměření, takže to jenom jako můj názor další kopie Tesly. A to je, že chtějí mít svoje vlastní shopy. To znamená nebudou prodávat přes dealerství stejně jako Tesla chtějí mít svoje vlastní shopy, ale v těch shop a chtějí mít jakože úžasnou Xperience zákaznickou, kde budou mít virtuální realitu s těmi sedačkami. A vy
Minuta: 39
se tam jako sednete nasadit 3D brýle a budete si moci jako rozhlédnout v tom autě v té barvě a tohle, aby vám to vyhovovalo. A mimochodem i k tomu zároveň bylo i Ivet, který Teda upřímně řečeno. Takže web mají tenhle a jakoby ho hezky udělaný, ale upřímně řečeno, když jsi tady kliknete na třeba, tady si dáte jako discover, že chcete nějaký nějaký jako jakože koupit. Tady jsem to dělal na počítači, tak to žádná jako žádný zázrak žádný zázrak nebyl právě týká ty uživatelský jako zkušenosti. A jo, oni tady mají, že si tady můžete jako kliknout a otevřou se vám dveře a tak dál, ale právě na tom No tady to taky jo. Už to je to takový
Minuta: 40
jako. To úplně Musíte kliknout dvakrát. No, je to jako prostě oni to vychvalovali, jako že to bude nejlepší zážitek uživatelský a upřímně řečeno minimálně na tom počítači. Jo? Tady je to teda svižnější na tom na tom tabletu. Asi to mají optimalizovaný optimalizované prostě na to. Na nositelnou elektroniku nebo teda na mobilní zařízení? No je to výrazně svižnější na tom tabletu než na počítači, ale ale prostě jako na to, že je to vychvalovali, že to je úplně nový Revoluční zážitek mi to zase jako tak úplně jako mega nepřijde, takže je to právě takový jako trošku Přehraj povinný Přehraj kovaný právě. A sakra. Teď jsem i resetoval. Tak evidentně je to asi trošku trošku náročná,
Minuta: 41
ta ta stránka ty se mi z toho restart. Tak se aspoň podíváme na komentáře. Zatímco se mi rybu to je tablet jízdní zážitek webu je až tak věcné, že se mi z toho restartoval iPad, no a říkám na tom počítači to jako Taky nic moc. No další věc je, že tam budou mít vystavené všechny právě ty jo. Tady Mimochodem vidíte mlhavé dezert a tak dál. Takže vlastně podle těch částí té Kalifornie, furt se tě to se trošku teda kopírovali kopírují v podstatě Apple, který podle toho taky pojmenovává vlastně svůj OS takže a že si tam budete moct šahat, což Mimochodem v Tesle v těch showroomech je taky jakoby
Minuta: 42
vás, že máte vystavený vlastně ty barvy. Máte tam vystavený i materiály, takže zase je to prostě kopie. No hele, pane filu to naprosto správně jablko přece nepadá. Mně se to stalo poprvé tedy, abych se přiznal jako fakt beze srandy se mi stalo poprvé, ono je teda pravda, že jsem to pouštěl na Chromu, který já teda nepoužívám moc, takže možná, že to byla kombinace jako tím, že to je chrom, ale na To jsou asi nepadá teda tablet už vůbec ne Peter Rolins, on se vrátil zpátky a tady se evidentně vrátil na stranu, jako si tu tady je další věc, kterou teda to je snad nedělá. A myslím si, že to je škoda. Tohle mě jako mrzí, protože existuje vlastně ekvivalent Formule 1. To je Formule a sice do toho vrhnul a začal pro ně dělat ten bateriový systém a teď vlastně sprej
Minuta: 43
tuhletu sezónu vyhrál kontrakt a všem dodává baterky a podařilo se mu vlastně poprvé v historii udělat závodní baterky takový, aby to auto vydrželo vlastně celý závod na jedno nabití. No a samozřejmě okamžitě to tam krásně marketingové jako spojili, že zákazníci, kteří si koupí to auto, tak můžou být jako potěšený, že se vezou vlastně v technologii, která je z formule, že jo prostě motor. Motor tam hodně jako bylo věnované motoru, že je nově designovaný kompletně směry designovaný motor elektrický, že vlastně tady je rovnou do toho motoru zakomponovaná převodovka, respektive ta jedno jednotka nebo že jo, ta je jednostupňová převodovka a což mi přijde zajímavý. A že to má udělaný chlazení, který jak jak tady v prostředku vidíte ten ty ty měděný vlastně drátky, tak
Minuta: 44
mezi těmi drátky tam jsou vidět jako v takový černý jako prostup je tak tam tamtudy, vlastně se to chladí. No a tady prostě klasicky marketingové si to pojali jako ukázat zase, že jsou nejlepší, takže že vlastně tady jsou jako American TV Brands, což je Tesla života hned pod tím ta druhá American Brands, to je podle mě asi to furt nebo gemko, to nevím. A ten poslední to bude podle mě ta IKEM, takže je vidět, že jako koně k na kilogram, že mají úplně jako v kosmu. Tady je potom vidět vlastně srovnání zase tady je evidentní, že oni srovnávají celý ten motor včetně právě té převodovky a všech těch systému, co k tomu patří jako je to teda masakr. Jo? Tady je vidět, že je opravdu to mají o hodně menší, asi to je všechno. Teda v měřítku, což by mělo být, tak
Minuta: 45
je to hustý, samozřejmě půlka skoro váhy. To je taky hustý. A jako o nějakých 30% 50% V jakých 50% bratrů větší výkon super práce, ale tady celkově se dostáváme jako k další věci, která je potřeba zmínit a to je to, že to načasování jo, že zrovna 9. 9. Což teda. On tam zmiňoval, že oni jako pokořili rekord na na čtvrt míle, že se dostali na 9 99 nebo teda 9,9, ale nicméně jako. Podle mě tam je naprosto zásadní to, že prostě chtěli udělat uvolnění před baterii, protože samozřejmě tohle třeba zrovna srovnávat ten Tesla motor před uvedením toho Plate v motoru je naprosto jasný, že to chtějí ukázat, protože srovnávají vlastně jako starou
Minuta: 46
technologii s Novou technologii, že jo. Takže Takže logicky, že jako vyhrajou a ta nevědí proti čemu stojí, takže nechtěl jít do toho rizika, že pak ta Tesla by byla lepší a oni by neměli o čem mluvit, takže to je jako celkově vidět z marketingového pohledu dobře odvedená práce. No tady copak nám to připomíná, že jo. To je prostě jedna verze s jedním motorem 2. Verze 2. Motorama a třetí verze s třema motorama, že jo, což přesně bude mít Tesla, že jo s tím Plate morem. No a pak nastoupil. Tady Erik Bach, kterej kterej tam měla takový ten zvuk. Takže odkaď asi byl panbach. No samozřejmě že z Německa zase Volkswagen, takže opravdu je vidět, že ta klika jako německá je tam silná, ale opět dělal vlastně
Minuta: 47
i v Tesle a teď dělá v Lucinu. Jo? Zase tam bylo přesně ukázaný to co se té slevy jako vyčítá. To znamená, že oni mají svoje vlastní Matrix světla, který jsou vlastně. Joe umějí takovýto zhasínání. Dělají si sami ten design sami si prý mají svoje vlastní jako ty l. čočkový prostě odborníky a takovýhle Jo mají tyhle ty High beams to zná dálkovky Mají mají prostě asi 2000 jako těch těch částečně který se u mě jako zhasínat a teď vlastní autonomní řízení tady mám protože tam nebylo zmíněné o tom Jako kdo to autonomní řízení teda dělá jestli si to dělají sami nebo se s někým jako partnerů Každopádně Má to být založený na vysoko rozlišovacím
Minuta: 48
lidaru Což je jako konkurz Technologická i myšlenková konkurence testy Tesla právě říká že lajdar je vlastně špatně že že to není Dobrý přístup a že jako se má zaměřit na video od ní evidentně tomu jako lajdar uvěří takže to je jako zajímavá myšlenka Protože i vlastně firmy které do toho Lite Investovali původně. Tak dneska už začínají říkat to s něčím se přiklánět té Tesle. Takže tohle jako zajímavé vidět, že oni teda jdou cestou toho Lidlu o weather update. I samozřejmě to kdo dneska by neměl, tak je mimo hru parkování evidentně 3D byl prostě parkovací kamera, což samozřejmě zase je vyčítáno. Tesle že to nemá takže zase to tam ukázali sledování jezdce, což teda tohle opravdu jako mně vadí, kdo mě sleduje, tak to víte,
Minuta: 49
protože jsem z něj když třeba právě usnete za volantem. Tak tohle je jako o tom ví a prostě to auto na to zareaguje, že jo. Prostě ví, že se nekoukáte a to je správně, takhle by to mělo být a tohle jako největší chyba, kterou Tesla jako dělá, že tohle tohle nemá, oni to tady máš zakomponovaný bateriový systém, to je v podstatě kopie prostě Tesla systému. Akorát že oni samozřejmě tvrdý, že je lepší, že A lepší chlazení a že je nejlepší na trhu tady jako je zajímavé to, že když si všimnete tak tady nahoře jsou vlastně tři články nebo tři moduly, které jsou vlastně nad tím baterry pack and což jim dává právě jako o trochu víc, protože oni mají myslím 117 kilowatthodin. Takže oni mají víc než Tesla. To jim umožní vlastně v tom středním panelu a a a pod těmi a spolujezdcem a teď se dostáváme. Jasně do do právě útoku německé kliky, takže Mají
Minuta: 50
tady marketingový výraz foodbox, což je vlastně jako zázračná krabička, který říkají marketingové říkají vlastně tomu systému pro TTC a baterii management System, která je založená a teď pozor útok nejenom na Teslu, ale i na Porsche, protože Co je víc než 800 W 900w. Takže oni mají 900w infrastrukturu, kdežto, že ho Tesla má 400v architekturu teda a Porsche právě přišlo z 800w jako s velkou výhodou jako oproti Tesle. Akorát s tím rozdílem, že je to taky jenom marketing zatím. Protože to zatím nefunguje, že jo. A nedá se nedá se využít ta 800 voltová architektura. Nicméně oni udělali poznáme. Jasně partnerství z electrified Amerika.
Minuta: 51
Co znamená evidentně jejich Volkswagen Connect pořád fungují, protože rectify Amerika, kdo to nevíte, tak je reakce Volkswagen v Americe na dieselgate. Kde jako jednu s kompenzací vlastně za dieselgate začali stavět konkurenci. Tesla supercharger svorku a mají prostě poměr. Hodně už stanic po celé Americe s rychlým Charge právě třeba pro Porsche taycan a teď nově teda i pro ně, takže budu moct dobíjet. Máme tu další věc, která se jako mluví o tom, že Tesla by měla do budoucna mít. Takže to je škoda, že to ještě nemám. Vehicle to Grid, takže On The Box bude mít v sobě. Vehicle to Grid schopnost, takže auto bude moct. Ne jenom přes den do sebe ládovat energii ze sluníčka, ale přes noc bude moct dům běžet vlastně naopak z auta. Takže je to co jsme si říkali v
Minuta: 52
baterii videu, že jo, tak tak tady přesně ukazujou Další věc, co jsme si říkali v baterii videu, že bude moct a dobíjet vlastně auta mezi sebou, takže když náhodou by by někomu došla energie, tak může využít kamaráda. Ten ho době další kopie. Tesly nepřipomíná vám to něco až úplně brutálně podobné. Párovou od Tesly tak že budou dělat svoji vlastně bateriovou Story k domům a že budou dělat i jako velký Story, že bateriový pro firmy. To znamená. Tohle je zase kopie. Tesla megapack u čili potom to bude vypadat nějak takhle, že máte firmu, že jo, která má nahoře soláry. Má tady vedle té průmyslový baterie do nich to přes den v a pak pak to dává do aut a další kopie Tesly fivestar sifting, že si samozřejmě zakládají na bezpečnosti a že
Minuta: 53
prostě Samek kam se podíváš. No fakt o zavíral tady Peter hochholdinger další evidentně čistokrevný Američan jména týpek, který Čína Audi a pozor, pak byl v Tesle a teď je v klidu je tady důležité se ale podívat kdy v té Tesle byl a to přesně v období, kdy se rozjížděla výroba. Tesla model 3 a on měl na starosti vice-president Production. To znamená, že tenhle člověk je zodpovědný za Production Hell. Nepřijde vám to až absolutně neuvěřitelné,
Minuta: 54
ale ta firma prostě si r.i.p. Do Tesly za to, že jediná automobilka, která prošla Production helem a přitom zaměstná člověka, který byl jste si právě kvůli tomuhle vyhozený neuvěřitelný Yaris. Tohleto jsem jako si dohledal. Tak jsem si říkal. To snad není ani možný. A kdybyste toho týpka tam viděl, jak mluví jo, jak prostě jako jak říká. Nejdřív musí být kvalita. A to je nejdůležitější nemůže být nemůže být prostě kvantita nejdřív musíme mít kvality a pak teprve quantity. Ty jo, to je to přijde fakt jako neskutečné. Jo tady to je právě jako jeho zase jakoby dítě, že on vlastně že má na starosti tu tu fabriku, takže zase si tam trefil do Tesly, že že vlastně
Minuta: 55
oni na rozdíl od jiných automobilek tak že oni mají jako ground-up továrnu vlastně v Americe, že staví novou, kdežto právě Tesla života pro model S. Jo a současné době pro všechno využívá ten Freemont. Což je jako původní koupená továrna od automobilky, která se předělává, takže není to ideální samozřejmě, ale teď už stavíš. Jo v Texasu novou. Takže oni že prostě tahle ta tahle ta fabrika další trefený do Tesly, že že bude Být jako hlavní a stěžejní asicentrum bude paintshop, to znamená lakovna, že to je to nejdůležitější na tom autě a že okolo té lakovny bude postavený zbytek. Jako já fakt
Minuta: 56
prostě úplně snad úplně všechno o čem mluvili, tak se trefoval o jako do Tesly, takže fakt hustý, když jsi porovnáme vlastně ten ne tenhle sitare versus ten model S. Takže já bych chtěl to hrozně moc poděkovat producentům jaro Dobiášova elektrodovy Pepovi Matějkovi Pavlovi Málkovi Martino reslerovi Pavlovi koníkovi Luboši Laštůvkova Michalu Hruškovi a nově Kristiánovi Křížovi, který se Mimochodem připojil potom co viděl ten stream se Standou a zjistil, že je tohle můj Hlavní příjem a exekuci v producentovi Václav Vaškovi, který má i půjčovnu. A kde si můžete půjčit kolo a myslím si, že Už ji jde asi ne, ale já píšu. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál. Zmáčkněte odebírat zvažujete koupit
Minuta: 57
Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes pe3net s mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Učitel matematiky Valášek: nechtěl bych být ministr školství, dceru jsem dal na soukromou školu

Další video

CEZ Prestice Reportáž: Roman Fiser | EVTV