Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#216 Škoda Enyaq iV První dojmy a srovnání s Tesla Model Y | EVTV | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Podrobný komentář k uvedení na trhu @ŠKODA #ENYAQiV

Obsah:

00:00 Úvod
02:03 Agenda
03:12 EVTV Reportáže
09:24 Představení Škoda ENYAQ iV
14:27 Dr. Martin Hrdlička III. Generace ve Škoda Auto
16:31 Autonomní řízení?
17:08 Kdy se bude dát koupit?
18:22 Thomas Schafer, CEO Skoda Auto
22:47 Enyaq Design
29:42 Celkový dojem z představení
34:39 Co se mi na Enyaqu (ne)líbí?
41:02 Enyaq vs. Model Y (placený obsah)

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem, kdo mě ještě neznáte, tak tohle je kanál tesláček, ať Jacek v jednu s elektromobilitě, ale i i k problematice speciálně zajímavou umělou inteligenci a ten dnešní Stream bude primárně věnovaný uvedení nové Škodovky nový pouze hektický Škodovky. Tak pojďme na to a než začneme, tak jak vůbec můžete získat více informací ode mě. Určitě bych doporučil začít odebírat, pokud ještě ne odebíráte před tím samozřejmě získáte informaci nejvíc potřebujete vědět o všem novým co jsem vydal. Jinak potom můžete získat informace více informací o skrytých pod prémiovým obsahem, protože bohužel jak si říkám
Minuta: 1
čas o peníze, takže já mně to je docela hodně času, takže potřebuji, aby se mi něco vrátil zpátky, takže buďto můžete čerpat čistě vlastně obsah, což je to YouTube členství a nebo vlastně mě i podporovat zároveň a k tomu slouží ten Petry. On už je to je od toho fanouška, který začíná vlastně na YouTubu. Kde právě všichni co tady píšou. Tak ty jsou fanoušci, protože ten chat mám vlastně já jako jeden z prvních benefitů. A to je to, že můžete mít live chat a potom následně se získáte přístup vlastně k celému tomu živému. Student má podcasty a pivař vlastně rána. Pa bonus AK Vinař na Petru zase mají speciální videa a potom jsou tady ještě jako producenti, kteří opravdu produkují, já ten obsah a samozřejmě můžete i přispívat formou a super chatu a
Minuta: 2
s ticru, což tady udělal hnedka to odpal Roman, takže to by bylo na úvod a teďkon Agenda. Tak jak jsem říkal, máme tady připravené reportáže, já jsem to obrátil, takže nejdřív budu dělat vždycky ty modrý pasáže. Je to znát i reportáže a nějaké věci ze světa elektromobility. Pak si dáme zelený to je to hlavní téma a na konci bude vždycky nějaká Tesla nebo nějaká specialitka a vlastně otázky odpovědi a právě tyhle ty červený, tak to vlastně potom potom live streamu a bude odemčený vlastně pro fanoušky. Jinak zájem. Zdůrazňuji, že je samozřejmý, pokud nemáte jako přístup, pokud nemáte vlastně zaplacení členství NATO fanouška, můžete stejně psát otázky právě pomocí toho super chatu. Jinak já potom se stříhám vlastně z tohodle video, kde se snažím to vždycky aspoň trošičku jako vylepší,
Minuta: 3
že tam třeba do toho vložíme nějaké video záběry a tak dál, aby to bylo přece jenom trošku živější, než ten live Stream. A hlavně je tam dám dole na kapitoly. Takže pokud se na to budete koukat ze záznamu, potom z toho sestříhané ho, tak tam budete si moct posunovat asi v těch kapitolách, no. Takže pojďme teď na reportáže, což je část, kterou by všichni jako kdo mě sleduje. To je tak můžete přispívat nebo co. A ještě sledovat, ale prostě pošlete na tesláček zavináč gmail.com nějaký podněty, co? nejlépe právě nějaké fotky a vůbec nejlépe videa jenom bych poprosil Když budete nahrávat ty videa Tak zkusíte nahrávat na šířku ono přeci jenom jako většina lidí ten YouTube konzumuje na šířku není to Instagram Takže takže to jenom bych poprosil tak jinak samozřejmě
Minuta: 4
ty příspěvky jdou posílat přes discord který získáte přístup do něj Pokud jste od úrovně Vinař A víš na patreonu upřímně v podstatě všechny tyhlety příspěvky který který dneska si budeme ukazovat tak mám z discordu a nebo prostě z emailu Takže jdeme na to jako první příspěvek mi poslal právě patron přes discord Patrik Pikola a to je, že teď nedávno vlastně Nikola oznámila partnerství z žena Motors. Načež Mimochodem jsem dělal i v TV někdy březen duben. Můžete se podívat záznamu to bude tady kde oni představovali novou strategii strategii vlastně tohle elektromobility, tak tohle je docela zajímavý vstup, kde kde Jasně Nikola. Ať žije mu dělají partnerství na to, že budou spolu
Minuta: 5
dělat tenhle ten pick-up Truck, který má být elektricko vodíkový, což je právě jedna z věcí, která Nikola, což je Mimochodem jakoby konkurent, jestliže u Nikola Tesla. Tak oni jsou jako ten Nikola, tak oni mají jako hodně velký. Tlak na to, že že jakoby chtějí mít tu vodíku budoucnost s čímž a úplně nesdílím tenhle ten tuhle tu představu. Takže tohle je hodně zajímavý, teda takhle to jako oznámení. Já jsem zvědavý, co z toho vznikne. Zatím ta Nikola je spíš jakoby marketing, než že by měli nějaké reálné produkty. Uvidíme. Ondra kvinta taky můj patron. Tak ten zaznamenal v Brně v Olympii, kde se Mimochodem také natáčel ten Destination Charger což Vidíte tady sněží, že tam je logo Tesly. A je to jsou tam ty Tesla nabíječky, takže to
Minuta: 6
je v Olympii v Brně. Kde jsou AC nabíječky, tak tak tam zaznamenal Zero, která upřímně je v podstatě konkurent toho Harley, na který jsem dělal taky recenzi, kterou bude potom dostupná tady. Tak tohle je akorát je prý trochu živější a je to teda co jsem tak koukal na web. Tak to vypadá, že to je levnější by to někde kolem půl mega oproti teda tomu tomu Harley, který je dražší na jednu stranu by mě to zajímalo to zkusit a jeho stranu se prostě asi asi ne, že Kubíček nám krásně roste a chci ho fakt vidět, pak ten Máme pak tady máme další zaznamenanou elektrickou motorku od mého dalšího patrona Romana Fischera, který v Praze vedle svého zaměstnání, tak zaznamenal tuhle tu motorku, která je
Minuta: 7
taková jako elektrický skůtr Sokol. Dívala jsem se na stránky a docela mě příjemně překvapilo, že to v podstatě dojezd jako na město úplně bez problémů dostačující maximální rychlost na město, tak je dostačující a cena je teda jako až neuvěřitelná, jestli tohle je opravdu platí ty jel z toho webu, tak docela zajímavý a docela bych to rád vyzkoušel teda. Takže pokud byste někdo měl třeba na půjčení, tak určitě se ozvěte. Dokud je ještě teplo. No a když už se bavíme o Romanovi, tak myslím, že Nejlepší by bylo, aby on se představil sám a tady jsme na prvním části toho, že se pokusím poprvé teda v live streamu pustit video, tak snad se to všechno podaří, tak mi držte palce a jdeme na to. Ahoj Sofi jsem patron značkového kanálu lištit.
Minuta: 8
Jsme trefit odbočku na nabíječku. Což Bude teď vlevo. nabíječka prázdná
Minuta: 9
Blízkosti a byla i další pumpa. mycí linka Na nabíjení a vysavač, že to proběhlo. Vypadá to zvuky jede tak to je super, takže videjko už vím, jak se dělá. Tak to je dobrá zpráva, takže to byly to byly ty reportáže. A teď teda pojďme na to představení, tady si dovolím, protože z mého V Grandu, že jo, když jsem dělal markeťáka v Dellu. Tak teď Samozřejmě je můj koníček jako elektromobilita, ale jsem vystudovaný marketer, takže si dovolím tohle to jako vzít nejdřív z pohledu toho jak vůbec se mi jako líbil ten Lounge. Jo, jak jsem třeba trošku zkritizoval toho cybertruck a kde si myslím, že to mohlo být udělané trošku líp, tak teďkon se podíváme na to, jak to udělala Škodovka, která vás j19, což jsem
Minuta: 10
si říkal, že jako datumově nevím, jestli to je úplně rozumí datum, protože jako Drtina rodičů řešila děti, ale potom mně došlo, proč to udělali, protože To bylo den vlastně před to de France před startem Tour de France, takže udělali Praze obrovskou akci nebo obrovskou v uvozovkách. Protože samozřejmě v klidu a tak. Jde představili to zároveň i online a Spojili to ten jak ze 125 let a Škodovky, což mi přišlo jako velmi dobrý marketingový tah a jak vidíte. Tak nějakou hodinu 18. Takže nebylo to rozhodně nic Krátkého. Nicméně to není poprvé, kdy Škodovka něco takového dělala v roce 2016 dělala premiéru na kodiaq a tady teda musím říct a ty kdo mě zná s delu, tak možná si pamatuji, že jsem o tom říkal, že tohle se mi teda strašně líbil ten nápad, protože Škodovka, jestli si to pamatuji dobře. Tak Škodovka vlastně v té době
Minuta: 11
ještě neprodávala ve Spojených státech a potřebovala udělat nějaký razantní vstup do Spojených států, jako otevřít se tomu trhu a teda Tohle je dokonalý marketingový tah kde oni 2. Mysleli, že vlastně spoji. To že kodiaq je samozřejmě ten slavný medvěd. Ale zároveň je to nějaký ostrov nebo hlavní město. Ostrova je v Americe na Aljašce, tak oni se dohodli se starostkou a jako asi asi teda marketingového. Nemyslím si, že to už doopravdy jo, ale udělali prostě video, kde jsem mluvil s těma lidma tohle já vysvětlovali. Jenže že vlastně tohle ten nový nový auto přichází, ale že se jmenuje Ne kodiaq, ale kodiaq jako jo, což samozřejmě trošku pro nás pro čechy. Je to jakoby srozumitelně. Čteme kodiaq, ale a mít si to takový úplně nečtou, takže tam byla jako vtipný, jak mi to teda takhle, ale každopádně oni potom vlastně celé to město všude, kde bylo napsáno kodiak,
Minuta: 12
tak to celé povely Kličkem. No mě je to prostě přišla jako super nápad marketingový a něco co mohlo mít jako takový ten virální marketing na to šíření. Jaké bude výsledky? To nevím, ale jenom jsem se chtěl pochválit. Tobě se mi fakt líbilo. Každopádně tady ten jak tak ten musím říct, že jako vypadá, že teda posunuli ještě o jednu jako level výš teda Minimálně ten živí v nechce říkal byl z Prahy mt2 moderátory, kteří prováděli. Co nejde večerem sociální média, kampaň měli jako poměrně jako dobře udělanou, že jo #i a tak dále a prostě snažili se stimulovat vlastně ty ty lidi k tomu, aby to sdíleli měli tam jako II teaserem stěna na Facebooku a tak dál, takže jako velmi dobře zpracovaná teda marketingové kampaně spojený s těmi 125 lety a takže i to není jako jenom ten jenom to auto, ale i 125 let nádherné
Minuta: 13
video k tomu zpracovaný vlastně, jak se vyvíjela Škodovka, že to byla k pěkný šéfka muzea tam mluvila českého Mladé Boleslavi. Která představila představila tohle což je i asi zase, že jo kvůli k obědu a tak, takže udělali s digitalizované to jstustudios nebo to Museum. Jediné co bych tomu trošku vytknul, tak ta webová stránka je povinen je hevia, strašně dlouho se louhuje. Takže jako Musíte fakt dlouho čekat teda jinak dobrý internetu. To jediné, co ti to vypnu. Jinak jako super zpracovaný. Tady se když tak můžeme podívat takhle Vlastně Škoda muzeum, jo. A tady když kliknete na to explor Heritage, tak vás to přepne jsem do tohodle. A tady máte Tady máte třeba takhle se můžete podívat na Naty Naty jako z auta starý
Minuta: 14
a podívat se vlastně. Tak jak šel čas, jo. Takže tady se můžete podívat vlastně na to, mají to fakt hezky udělané a když nějaký jakýkoli auto kliknete, tak se o něm tady něco dozvíte, takže fakt pěkný, takže to by bylo k tomu muzeu. No a pak teda přišlo něco, co jako fakt, až skoro se mi tomu nechce věřit teda jako musel jsem si ho dohledávat na linu, jestli tam fakt dělá. Protože to mi přijde až úplně jak fairytail jak nějaká pohádka jo, ale tady tenhle ten Martin Hrdlička doktor. Tak to je třetí. Která pracuje ve Škodovce a první generace byl jeho dědeček, který se stal prvním co8 Škodovky potom co to škoda koupil, že jo otce Laurin a Klement a vlastně byl ten kdo předvedl první masově vyráběné jako na lince automobil v době ekonomické krize
Minuta: 15
a potom jeho táta. Tak ten zase v osmdesátých letech uvedl na trh jako Favorit, což jako fakt je úplně neskutečný příběh. Kdy on je zase šéfem sněží a powertrain u toho eniac u a stojí u zrodu dalšího jako milník u té Škodovky jako tři milníku a On je třetí generace. Kdo tam dělá jo? Úplně mám z toho teda husinu. Musím říct, že teda jako masakr jo, že prostě opravdu jestli tohle je pravda, že tenhle člověk fakt je třetí generace, tak jako klobouk dolů a Docela bych rád s ní udělal rozhovor teda do pak tam pak tam nastoupili. Pak tam nastoupili další jako markeťáci, že jo, tak tady evidentně podle jména to bude nějaký skandinávec 90% vytvořeno od základu nové auto, jako
Minuta: 16
že to je tak jak se říká, že anglicky ground-up Mimochodem tuhle tu tuhle ten live stream. Tak nějaká nějaké řetězec kin v Norsku. Také pořádal vlastně sledování z těch hromadné sledování tohodle v Norsku jako v několika městech, což mieko taky přijde neuvěřitelné. A my se k tomu dostaneme k tomu vnímání ty elektromobility jako třeba v Norsku a u nás jo. Tady se ho zeptali, jak je na tom jen jako jsem. S autonomním řízením, tady je trošku otázka směřovala na srovnání s Teslou, tak ten se z toho trošku jako vybrusu ježek. No tak jakože autonomní řízení má jako takový jako že to není jako černobílý, že tam je spousta odstínů šedi a že to jako určitě všechny standarty, co dneska jako auto umej, takže to má takže jasné, no prostě mají tam, že jo ten mobil a je to jasný, pak tahle
Minuta: 17
tahle mluvila o tom, že to je postavený na mém na té nové platformě asi na tom na tom novým, že ho Volkswagen standartu a že objednávky. V některých zemích už je možné dneska. Nicméně dostupnost u dealerů vlastně Q2 20 21. Což mimochodem je docela důležitá poznámka, protože to znamená, že velmi pravděpodobně se to může krýt vlastně s příchodem. Tesla model y do Evropy vlastně z Berlína, bylo by to teda neuvěřitelný. Pokud by se to podařilo jako Tesle. Jasně dodělat tu fabriku, ale nic jsme tohle zatím slibuje, takže jako je bude to zajímavý prostě a dostaneme se k tomu. No. Pak tam měli takový promo video, který teda. Upřímně řečeno. Já tohle úplně zastánce. Nejsem takový jakože naschvál natočený, že to jsou že to jsou jako zaměstnanci,
Minuta: 18
kterým to moc nejde a mají tam přes řeky a tak a jako celkem celkově to potom směřuje do toho, že jako říkají. I am Driven by inventiveness, co jsi tam jako řeknou všichni a jako úplně to neznělo jako věrohodně, ale prostě Hele jako to je subjektivní věc, jako jinak to bylo udělané dobře. No a pak tam promluvil nový si Škodovky, který Teda upřímně řečeno, když jsem koukal na to znova, že jsem si pouštěl toho kodiaqa, tak jsem tam byl někdo úplně jiný a pak si myslím, že tam bylo zase někdo jiný, což mi přijde jen tak jako když se nad tím nahlas přemýšlím, že docela rychle se tam ty lidi mění. A tenhle ten je tam teda Mimochodem jenom měsíc, jo. Takže ten si tam přišel slíznout smetanu na tomhle tom vůbec nepracoval. A je teda z Jihoafrické republiky a měl tam takovou jako že takovou jakože opening. No to jo, tak jak vlastně ty borci začínají prostě ty ty prezentace aby
Minuta: 19
aby jako nějaké nějak jako oslovili, tak on jako že že jsi, že jsi v letadle pročítal, když jako letěl jako začít pracovat do té Škodovky. Takže si pročítal vlastně tu historii té Škodovky a což Mimochodem teda by bylo docela pozdě teda doma. To je jedno a a že to je tam dočetl, že vlastně jako nějaký tady kvůli nám vlastně manželé, že projeli vlastně celou Afriku a dojeli tenkrát s tím Rapidem jako až do johannesburgu a zase zpátky do Prahy. No jako že on je teda rád, že letěl což Teda upřímně řečeno jako měl být jako pokus o vtip, ale teda ten se absolutně věřil, protože vůbec nechápu, co tím jako myslel, jo, protože jako Ono to jako vyznělo, že že teda jako je rád, že jsi že jako nejel tím autem. Kdy se mohlo jako pokazit? Jako fakt to nevyznělo dobře, ale to je jedno to prostě občas se furt nepodaří, tak tohle se úplně nepodařilo představení a to musím říct, že teda fakt jako ta steak
Minuta: 20
prostě ty několik obrazovek promakaný světla s tím, jak tam prostě jel a jeli tam videa, když to jako fakt musím říct, že to bylo vidět, že do toho museli dát neuvěřitelný prachy a fakt jako super sladěný a super vymakaný super představení opravdu jako Škodovka teda opravdu na jedničku nejlepší zatím co jsem viděl prostě představení auta, jo takovýhle jakoby delší samozřejmě třeba Bavorák sedmička měl taky jako různé laserové ty ale ale prostě tohle bylo super udělaný pak vlastně zase se tam vrátil to a začal tam začal tam jako říkat nějaký benefity. Tak jeden z nich co mě zaujal, tak je že budou mít něco čemu. On říkal mají Škoda Power Pass, což je video. Má být jako jak vypadá něčeho, co začínají jako mít ty automobilky speciálně. Jasně od koncernu a to je nějaká sjednocující karta pro nabíjení, takže
Minuta: 21
evidentně Škodovka udělá za vás kontakt na nějaký prostě seznam nabíječek. A u nich budete moct dobíjet z něj jakoby za nějaký Flat. Fílo nějaké za nějaký prostě paušál, pak tam přišlo na řadu to, že Škodovka startuje ten jak Pro Tour de France a právě to byl asi ten důvod, proč to takhle jako měny na toho prvního, protože tu de France začínala den potom říkali. Vlastně dvě takže to jako dává smysl, že tam ho potřebovali už odpálit v plné palbě, což upřímně řečeno. To je jedna z věcí, když si člověk říká do háje. Proč tohle už není dávno? Protože jako je tomu několik let zpátky, když jsem se bavila. S někým právě se u toho průmyslu, kdo by říkal, jak je tohle to strašný průšvih, když prostě ty auta těch dva nebo kolik oni ujedou kilometrů, to jsou typicky nové auta, že jo. A jedou
Minuta: 22
maximálně prostě 80kw, že jo a oni říkají to prostě to auto je potom na odpis, protože jako po dálnici vám nejede víc jak stovkou, protože vlastně celou tu dobu, kdy se má zajíždět, tak jede prostě pomalu, neřadí se tam skoro prostě vůbec ne? Ne, ne vytáčí. To auto je to prostě šílené pro to auto a hlavně Co je vůbec horší, že jo, proč by měli čuchat ty sportovci ty smrady, že jo a ty prostě výfuky. Takže tohle dává takový smysl prostě aby jako To auto bylo elektrické a speciální ještě v těch nízkých rychlostech prostě samé benefity a pozitiva pak nastoupil Hlavní designér Škodovky, který představil jako nějak to auto trošku jako zvenčí i zevnitř. Svalovce, jako musím říct teda, že se mi fakt to auto líbí jako fakt pěkně udělané ty ty líný a jsou opravdu takový agresivní je
Minuta: 23
jiný cíl se bojím, jestli tohle opravdu bude takhle vypadat ta produkční verze, já furt si jako trošičku se bojím toho jestli Prostě tohle není nějaký polo proto ty Protože samozřejmě Kdo jste viděli ty videa od sandimmun rok tak Víte, že tohle to všechno tyhlety prolisy a toto je neskutečně těžký jako dělat, že jo a a potom ještě ji slaďovat, aby to aby ty tyhlety linie na sebe navazovaly a tak dál, že jo tohle jako mě trošku mě mrzí, i když zase design je prostě subjektivní věc, ale mrzí mě, že se jako strhla docela jako na Facebooku a jinde taková vlna jako ne, vole, že co to je prostě za nějaký svítící plot jako upřímně. Tohle se mi fakt líbí. Je to pěkně udělaný. Já si mě se to líbilo. Už na tom když jsi na té viz. Mrzelo mě, když se to tenkrát vlastně neobjevilo v tom kodiak jsem si myslel, že už to bude v tom kodiaq a je to pěkné, ale hlavně co je super, že to je
Minuta: 24
odkaz na prostě český Bohemia Crystal, jak ona prostě na české křišťálové sklo, jako to je něco, na co by jsme měli být hrdý, jako že touhle Škodovka ukazuje světu. A zdůrazňuje jako proč. To je že jo, jo. Takže to mně se to líbí, ale co je vůbec nejbrutálnější je v prostředku. Tealini je zase jako od té prostě kolem té škodovky v té helmě jo, jak jsou jako pro pro pro promáčknuté prostě docela Ostře, zase se obávám, jestli tohle to tam zůstane. Jasně v produkci to jako fakt teda to nevím, no a zadek. Ten se taky podařil jako fakt mně se líbily ten zadek prostě pěkný ten spoiler vrchní a i ty světla z nějako také do té špičky fakt jako ze všech stran pro Krásný auto interiér, tak jako moc pěkný teda musím říct, že jako na Škodovku. Wow, jako to jsem zatím neviděl ve Škodovce. Jediné
Minuta: 25
čeho se trošku bojím? Je je ten navrchu vlastně ta ta kůže, kde se dá přijít ve chvíli nebo je to k tomu asi udělaný, abyste se opřeli, aby vám nelítala ruka, když máte na tom displeji, což je mimochodem docela dobrá funkcionalita, že to občas U Tesly jako je problém, když ten display je volně to je a vy jako jedete, že jo? A teď se to auto je tak občas zmáčkněte někde blbě Mimochodem, to se přesně stalo Ondrovi unčovský mokrý jsme dělali ten rekord 500 km v Tesle, tak takhle omylem vypnul autopilota. Takže tohle jakoby je docela šikovná věc, akorát bych se bál, že tam za chvíli bude mastný flek, jako od toho opírání, tady se dostáváme jako k tomu, že úplně úplně nevím. Zase jako Viděl jsem to jenom takhle online. Chce to vidět jako live, jo, ale mě Tam přijde ten display prostě takový, když to ještě vrátím. Nevím, no
Minuta: 26
prostě takový jakoby vysunutý moc nahoru, že je u té Tesly. Mně to přijde takový jako lepší, že to je víc jako schovaný a blíž i k tomu řidiči. A další věc, že zbytečně tam dole jsou zase nějaký tlačítka prostě proč jako proč to tam je, když to mohlo být všechno v tom displeji. No a potom v neposlední řadě je otázka jako co na tom běží, zase to tady vidíme. Jaký Kanton, ale to jsou podle mě asi reklama na ty na ty repráky na firmu jsem pomáhala dietu audio tato asi jako ten infotainment nedělá. No jinak je vidět, že na tom displeji je opravdu jako hodně funkcí se proklikal a jsem si to prostě těším se až se dostanu k tomu prostě k tomu si to jako vyzkoušet. No potom se představil se šéf divize evidentně midsize, takže to patří do toho asi ten jen jak teda. A ten
Minuta: 27
říkal cenu, že se teda na české koruny žil s startujem někde 1050000, že teda jsou zadokolka čtyřkolka 50 60 80 baterky a až 510 km a směj dojezd. Já jsem tady zdůraznil červeně tě 4 x 4 a ta padesátka, protože o tom ta mluvili, ale když si vlezete na stránky, tu si potom ukážeme, tak potom tam není zmínka. Ležej evidentně jako to přijde asi později tyhle ty varianty minimálně v Čechách nejsou dostupné pak zmínil, že dobíjení od 5
Minuta: 28
powerbass to že budete moct dobíjet Asi mě a přes tu kartu pak se tam ukázal německá herečka kterou teda neznám a ta prostě jak se jí ptali jak se co je na to říká že jo ona říká jeho skvělých Líbil se jí ten gril ten světelný No a pak zase tam přišla Češka která mluvila o barvách že tam je sedm barev a že jsou předpřipravený interiéry ty interiér je zase musím říct jako výborný marketingový nápad jak ty interiéry nazvat prostě loft loď Launch a a Košut super jako zase teda opravdu jako musím říct že všechno na co se jako koukám z marketingového pohledu Tak to je prostě Dokonale vymyšlený. Jediné, co bych si Škodovce je to i v to je prostě je to podle mě se úplně nepovedlo, protože stejně tak jako jsi ty Go, ale kdo
Minuta: 29
to bude říkat, že jo, tak jak prostě jako nikdo neřekne n. Jaký v ale prostě všichni řeknou jenom eniac, jo. Takže tohle jediné se nepovedlo, ale jinak teda ostatní je super. Pak tam přišel s šéf marketingu, který zdůrazňoval, že vlastně Škodovka začla kolama, což je pravda a proto vlastně sponzoruje Tour de France. Což to jsem si nikdy neuvědomila. Tohle jako je zase super sdělení místě marketingu. Je to propojí výborná věc. No a pak to uzavřel tady Board. Member zase zase marketing, že tohle je výborný spojení vlastně historie z budoucnosti s tím naprosto souhlasím. No takže tohle mi bylo co se týká vlastně té píšou a teďkon jak a já mám z toho dojem, tak jako musím říct, že opravdu jednička s hvězdičkou za celosvětovou premiéru, fakt super, odvedený suprová práce.
Minuta: 30
Co mě trošičku. Mrzí je když jsem si na to studoval, že jo, koukal jsem na to video. Tak jsem tam zároveň viděl jako ten počet zhlédnutí a bylo tam nějakých osm a půl prostě na tom záznamu. Což mi přijde jako Škoda teda no na to, že to je světová premiéra, tak to jako Tipnu si že to moje video z toho záznamu bude mít tak třeba 2000. Což je jako smutný příběh, že já budu mít jako čtvrtinu toho co Škodovka, jo. Světová světová, já to mám v češtině, že jo. Videa byly opravdu dobře dobře odvedené. eniac studie to znamená ten Vision i v oproti realitě To je taková jako dvojka jako opravdu měl jsem tam původně jedničku Protože se to tomu hodně blíží ale ve finále jako není to opravdu tak super jako byla ta vize ta vize byla opravdu jako mega to jsem si říkal úplně Wow když jsem viděl tu turnaj v ale nicméně fakt
Minuta: 31
jako super super práce no a co teda bych tomu jako vytknul říkáme si Škodovka že je česká firma že jo tak celkově tam mluvilo jako 13 nějakých hlavou v uvozovkách nebo někdo kdo měl něco společného prostě s tou Škodovkou A3 z toho byli Češi 10 ku třem Nepřijde mi to úplně jako Ok teda, ale chápu prostě, že to dělali jako světový a že prostě tam musí být ta matka vidět, což tam vidět bylo, ale upřímně řečeno jako že tam že nezařídí ani titulky. To mi přišlo jako Škoda. Jo Nebo Nebo prostě nevím, no nebo nějaký simultánní překlad pro čechy jako v podstatě to vypadalo, jako když ten český trh dost ignorují, jo. Ale ono to má svůj důvod možná
Minuta: 32
jo, protože hned na druhý, když se podíváme. Tak jaká je vůbec jako podpora státu, že jo českého elektromobilitě jo, kde byl Andrej Babiš, který ho tam několikrát zmiňovali. Jo a On prostě se k tomu nevyjádřil, takže možná že ty možná že ty Němci Co dělá jako naschvál a já když jsem si nad tím zamýšlel, tak jsem si říkal jako v čem bych to přirovnal a napadlo mě tohle ganze Tschechische. Volk ist eine prohlížet nebudu. Stejně jste všichni simulanti, takže možná si to zasloužíme. No já nevím, protože když se když se podíváme na to, jak v Německu vypadá, když se otvírá fabrika na na id3, nebo když se děje cokoli kolem elektromobility. Tak
Minuta: 33
takto vypadá trošku jinak než v Čechách. Ten Babiš tam byl a na to pódium vůbec ne vylez. Vůbec se s ním jako nebyl s ním žádné rozhovor, vůbec se k tomu nevyjádřil a to mi přijde až úplně neuvěřitelné neuvěřitelný, že největší. Automobilka v České republice dělá světovou premiéru jako nejlepšího auta, který Kdy vyrobili a prostě český premiér k tomu neřekne ani slovo. To je prostě neuvěřitelné. A je třeba je to jenom můj dojem. Ale ono možná jak říkám. Jo možná si to zasloužíme, protože když se koukám na ty články, co k tomu vznikly, tak oproti světovému jako publiku, který prostě jako docela chválí tu Škodovku, tak tady máme ty jo Davide. Prostě tohle je tak ubohý prostě klikbejt, jo. Za jak dlouho nabije? Škoda enyaq, může to zvládnout i za 40 minut, ale doma. To je asi jako nemusí stačit ani přes noc. To je
Minuta: 34
tak ubohý Pane bože, to je tak ubohý. Ty jo, to je fakt jako Mimochodem 40. Jako kdyby aspoň tomu to je tak vidět, že tomu ty elektromobil tě vůbec nerozumí, protože ona se vlastně nenabije za 40 minut, protože to je jenom jako do 80% jo, to je to není údaj do 100% Kdežto tady jak říká, ale doma se to nemusí stačit ani přes noc, tak to už je dost 100% a je to samozřejmě z230 naprosto dvě jako nesouvisející poctivě. A to je potom ta realita prostě tohoto Česka k tomu přístup k elektromobilitě jenom. No a teď se dostáváme k tomu, co mě se na aku líbí a nelíbí. Takže první věc. Konečně nějaká jiná automobilka, než Tesla udělala auto elektromobilní, který nepotřebuje ty dementní šuplíky,
Minuta: 35
který vám tam akorát vadí. A nejraději byste urvali. Ty chráničky prostě na ten konektor, takže už to zadělali to do toho asi do toho víka, že to víko se zavře, tak je to vlastně jakože schovaný a nemusíte tam mít ty blbý prostě krytky. Jo fakt super práce. Další věc, co se týká navigace. Tak tenhle obrázek zase neseděl jsem to nevím to nestudoval jsem to, ale kdo jste viděli tu recenzi. Když jsem dělal na conu tak Víte, že tohle je jedna z věcí, kterou jsem vytýkal koně, že ona tady na té mapě taky ukazovala akční rádius kam tak ona dojede, ale ona ukazovala čisté kolo, že jo, což je naprostý nesmysl, to by muselo být letadlo. Tak ona Tady je vidět, že už to nějakým způsobem počítá a sněz nějakou cestou možná i s převýšením nevím, ale aspoň už to není kolo, takže už jako je vidět, že tam aspoň něco vypočítává. Nicméně
Minuta: 36
tohle mi trošku říká, že je klidně možné, že tam je stejný stejný, že to pro ně dělá někdo stejný jako jako protokolu. Akorát že tady to je novější generace. Doufám že ne. Doufám, že si to budou dělat sami škodováci. Tohle se mi strašně líbí, jak jsem říkal. A jak je to propojené vlastně s těma světlama jo, ta ta přední. Ten ten krystal. Face mě ten Křišťálový Obličej, jak je propojený vlastně s tou s tou maskou tyhlety prostě Simply Clever věci, který Mimochodem, to je dokonalý ko marketingový slogan Simply, který Mimochodem vzniknul ze soutěže mezi lidma, jo, tak tohleto prostě schovaný škrabátko. Takhle levně, co to blbinky, ale jako potěší to Tohle je taky docela jako zase blbě nám, protože Upřímně řečeno, že jsem potom se nad tím přemýšlel, jak jsem si říkal vlastně jako že mu to dneska už potřebujete jo, protože dneska v podstatě
Minuta: 37
všechno už nabíjíte přes USB k PC či notebook s vlastní dneska nabíjí přes usbc, takže v podstatě Tohle je trošku jakoby DEK tuto jo, nebo spíš YouTube, ale No a teď co se mi nelíbí, tak upřímně řečeno, když se otevře kapota. Tak takhle vypadá spalovák a takhle vypadá Tesla. No nevím prostě tady něco kdy jako přemýšlím to jejich sdělení, že to je jako ground-up, to znamená vyvinuté od začátku od začátku vlastně ohledně electromobility, tak si říkám, jako když to dělají od začátku, proč to jako neudělej jako Tesla, že že prostě proč tam jako nemůžou mít ten prostor i vepředu na ten kufr, který se hodí, proč to tam jako musí vypadat jak v spalovák, u že tam je všechno takhle
Minuta: 38
vidět v těch nepřístupný, když se k tomu vlastně vůbec nemusí chodit. To je prostě takový jako můj pohled zase možná třeba jako jedinej, ale nebo subjektivní, ale Prostě jako beru to z toho pohledu Tesla Tesla Kam asi nejvíc bych řekl, že mě vadí teda to nabíjení, protože Upřímně řečeno na rok 2021, v který to přijde na trh. Je tohle prostě pomalý 125kw za 38 minut nabito do 80% je pomalý. Je to jako jeden z důvodů, prostě proč už dneska nemám to Esko, protože ta 75k se dobíjela právě přesně jako 40 50 minut a když jedete potom Chorvatsko. Tak to už jako blbý, když jedete fakt dlouhé štreky, tak
Minuta: 39
to už je fakt blbý, takže jako má to rychlé nabíjení ještě ke všemu za příplatek, ale tohle prostě tohle si myslím, že je velká škoda a nechápu prostě tak doufám, že třeba do budoucna udělej nějaký jakože odemknu nějaké upgrade nebo něco, protože podle mě je to fakt velký Killer a v podstatě to auto posunuje na úroveň jako ježdění spíš jako město kolem komína, ale rozhodně ne na žádný jako dlouhé štreky, protože tohle je fakt fakt hodně dlouho. 4 x 4, co se stalo ze 4 x 4 prostě proč jako není mluvili o něm a není vůbec tam nikde nebyla zmínka, že bude nějaký fázované nebo jako. Pouštěl jsem si to asi třikrát. Takže nevím, že bych to nezaznamenal. Nevím to samé, bylo tam jako jeden z benefitů, že to bude mít super duper asi ten had, jak mají jako dneska většina těch automobilek, ale ještě že bude mít nějaký rozšířený
Minuta: 40
virtuální realitu, nebo teda rozšířenou realitu a commented realitu, ale to tam vůbec nebylo ukázané. Jo bylo to tam je dobře, jako řešeto mít bude, ale nebylo to tam a to se dostáváme k tomu, jak to bude se softwarem. Nedopadne to stejně jako CD trojkou. Kde se teď jako Volkswagenu válí nějaké deset tisíc aut, které čekají na update softwaru, bude to mít od update jako neskončí to na tom, že mají kontrakt s někým, kdo jim dělá ten software a prostě budou mít problém to rozchodit to Tohle jsou věci, který se bojím. Který jako vypadaly super marketingové je super, ale bojím se co to bude znamenat. No. No tak já Co na to říkáte, vy se podívám teď do komentářů a podíváme se vidím, že diskuse teda běžela úplně brutálně. Takže to jsme to jsme prošli trošku co říkáte. Kdyžtak se k tomu
Minuta: 41
ještě vrátíme samozřejmě a takže teď srovnání ten model y jinak teda jako vždycky bych chtěl poděkovat najím producentům tohle kanálu Jana Dobiášová elektrodovy Pepovi Matějkovi mohli Málkovi Martinovi reslerovi Pavlovi Lubošovi Laštůvkova Michalovi Hruškovi a exekuci v procentovy máš klid blažkovi, který tady má reklamu na svoji půjčovnu za to děkuji moc teda za vaši pozornost, kdo bude chtít, tak ten celý záznam je dostupný na YouTubu od úrovně fanoušek, což je vlastně za stejnou cenu, jako kdyby jsi si koupil hamburger jeden hamburger měsíčně. Ještě jednou díky a ať vám to proudí.

Předchozí video

Michal Mička o podnikání v módě, produktivitě a autentickém životě

Další video

David Grudl: Na infarkt mi pomohl alkohol, pak jsem volal sanitku