Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#206 Tesla 2020 Q2 Výsledky | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

 

Obsah:

00:00 Úvod
02:48 Highlights
06:10 Finanční shrnutí
10:51 Výroba a prodeje
13:14 Výrobní kapacity
17:09 Trh ve Q2
18:38 Hlavní technologie
24:55 Energy a Solar
28:36 Výhled
31:18 Fotogalerie
35:39 Hlavní metriky

Automatický transcript

Minuta: 0
Tak ahoj všem. Vypadá to, že to všechno funguje, tak mi jenom teď Řekněte, prosím, jak jsme na tom se zvukem, protože jedu z telefonu a z telefonu jedu vlastně i zvuk. Tak doufám, že to bude dobře slyšet. Píše se Jo. Je to good, jo, tak dobrý, no, takže Takže vítám vás všechny. Jsem moc rád, že jste dorazili Hluboká super. A teď si to zkus to přepnout do toho dalšího režimu, což je tento a budeme se dneska povídat 20
Minuta: 1
to znamená, že vycházíme něčeho. Čemu se říká Hlinsko a je to po skončení každého kvartálu. Já už jsem myslím, že dvakrát Minimálně jsem něco podobného dělal, ale ne, dělal jsem to jako live stream a dělal jsem to jako na hraní video. A potom jsem začala dělat to, že jsem vlastně jedna k jedné ten ten stream nebo respektive, ten ten test jsem se vložil a tak v 1
Minuta: 2
pro patrony na petrion v odpadu, víš a na YouTubu vlastně od studentů. A mimochodem a pro všechny kdo teď si zapnout ten live chat znamená, stanete se aspoň fanoušky a tak vlastně teď nahrávám tenhleten týden takový jakože týden týden jste s vláčkem a takže každou hodinu se snažím. Nahrát co zrovna dělám a trošku to popisovat, takže to vám zítra bych Vám vydal pondělí a chci i to úterý zároveň, takže budete moc jako takový malý bonus a kdo se tady přihlásit, abyste mohli psát do chatu aspoň jako fanoušek, tak vlastně se dostanete k tomu třeba tě materiálu. Tak pojďme na to, takže jak to vyjde, tak hajlajty velmi zajímavý, což opravdu na to, když si vezmeme, že zasáhnou
Minuta: 3
kouřit a prostě v podstatě celý svět se zastavil a to jestli je vlastně nejeli půlku kvartálu skoro fabriky, tak se je podařilo jako posledně takový malý zázrak, že celkově asi i přes tohle to všechno je v plusu a dokonce je vygenerovala i nějakou Cash. Konkrétně má teda 8,6 miliardy celkem volný keše. Což je právě super pro zajištění stability té firmy jako přes nějaký prostě těžké období a že můžou i investovat do dalších věcí a tak dál. Tady je právě přesně jo vidět, že náš byznys a jako že složím dál, že se jako zpomalila, že vlastně ale přes tyhle ty vlastně nevídaný časy a přestože byly zavřené nějaké továrny, tak se mi podařily tyhle výsledky. To je prostě fakt jako famózní, což tam to bude i vědět dál byla
Minuta: 4
vybraná další fabrika, takže další fabrika v Americe bude v Texasu konkrétně v austinu, což mi dělá docela radost, protože kdo z vás mě trošku sleduje tak Víte, že jsem dělal v Dellu. A kdopak ví, kde má sídlo v Americe. A odkud vlastně je Michael Dell taková malá nápověda, jako jsem z toho nadšený, tak samozřejmě to je to teda z Texasu a konkrétně právě s hostinu. Konkrétně se tomu jaký mají Městečku vedle o stěnu Brown rok nebo spíš takový. Tak tam jel a Tesla bude stavět novou gigafactory právě kousek u toho austinu podobně jako Michael Thomas lunn roku, tak oni asi někde taky si vyberu nějaký místo toho o stěnu. Má to být přímo na řece. Má tam být promenáda dřevěná promenáda s tě kolem řeky.
Minuta: 5
Mají tam být prostě stromy ptáci motýli ryby v proudu a podobně. Má to být prostě nějaká o váze a která má být dostupná i lidem jako jako atrakce to znamená. Asi tam budou ukazovat vlastně továrnu, což vypadá jako docela zajímavě. Takže to je to je dobrá informace, že Teda vybrali už továrnu, která si má sloužit pro cybertruck a asi mají jako říkali na tom kole. I když tady z toho si tam trošku zajímavé na minulém q1 jsem říkal, že vlastně nebo respektive říkal, že špatně a udělalo měření Tesla Model. S té poslední a že to změřili blbě, protože nechal je pootevřené dveře přes noc a že se trošku ztratilo baterky a dal si to mělo pod 400ml Range,
Minuta: 6
takže nechal udělat nové měření a ani to, že tady už vychází Jestli 402 mýlí nová nový měření. Když se podíváme na finanční sumář, tak hodně Samozřejmě je zmiňovaný regulatorní kredity těma negativista materiálem a těma co vlastně jsou jako cesta negativista, tak vlastně hodně ukazují Naty regulatorní kredity, to znamená. To jsou obecně, jak dotace je tak ale hlavně jsou to asi by. Kredity v těch automobilek ostatních, kteří nemají dostatečnou penetraci svíček a musejí offsetovat prostě třeba nějaký nějaký karbony nějaký CO2 emise kupujou vlastně od Tesly takovýhle kredity nemám. Tady je tady je vlastně vidět,
Minuta: 7
že ty kredity. a že ty kredity rostou, teď se mi tady nikdo tady. Takže tady tady vidíte, že že vlastně tady ten tenhle ten řádek. Že permanentně narůstá bylo to tam i zmíněný, že vlastně tohle i do budoucna to bude ale že to samozřejmě nemůžou predikovat. Protože je to o domluvě jako s tím automobilka má tak dál a rozhodně to není něco s čím vlastních jako byznysový modely počítají, takže Mají to prostě jako bonus. On top co tam zmiňovali několikrát také ta velmi zajímavé marže automobilová a to je těch 25 procent Hrubá marže, což je opravdu velmi dobrý dobrý výsledek a vlastně i tu Tohleto je Hrubá marže, ale nicméně vlastně v podstatě o zisky
Minuta: 8
je někde kolem pěti procent, když se teda Za Poštou ty ty regulatorni kredity bez nich je Nějaký jeden a půl procenta nebo něco takového, takže jsou vlastně i bez těch kreditu jsou nahoře zisku, což je přesně takový ten ten velmi zajímavý a syté jídlo v toho jak Tesla má to myslím prostě rozšířit. A co nejrychleji dospět a elektromobily, ale zároveň vlastně odvoz ti to je prostě opuštěná za to, že prostě by měli co nejdřív, že by měli vydělávat peníze a tak dál, ale máme tady vypadá to super super chat. Nebo co to je něco zezelenalo, vítá vás fanoušek. Ahoj Jirko. Já jsem tom ještě nový, tak nevím, jestli tohle je super chat nebo jestli je to jenom nějaký přivítání, takže vlastně je to něco co přesně
Minuta: 9
ta mi potom změň vlastně v tom úkolu. Jeden nalitek se tam na to ptal. Takže je to přesně něco takového jako vtipného, že že vlastně je to prostě tejden s kterým ta Tesla pustí a bude bojovat, protože je na to aby aby jako dosáhla toho toho té penetrace, tak musí mít co nejmenší jako ceny, že jo co nejvíc o nejdostupnější auta, ale zároveň vlastně tím pádem nikdy nemůže mít moc velký zisk, jo. Takže je to velmi zajímavý jakoby konflikt, který který tam je. Potom je tady jo? To jsem mu zmiňoval. To je ta Free. Cash, kde jak je vidět, tak vlastně tenhle kvartál. Je to skoro miliarda. Pak se odečtou z toho Free cash flow 418 miliónů
Minuta: 10
se přidávalo k těm stávajícím osmi miliardám. Takže je to skoro devět miliard prostě dostupný pro investice. A to jako mi přijde, to mi přijde fakt super. Revenue zůstalo poměrně Flat jsem logicky, protože tím že byly uzavření továrny, ale zároveň i vlastně byli docela problémy, že jo s prodejem a s tím, že lidi zůstali vlastně doma a tak dál. Takže i když Teslova jsi přišla potom na v podstatě úplně bezdotykový předávání aut, tak taky. Stejně tak vlastně to byl jako byla to výzva. Prostě tohle to všechno rozběhnout. Nicméně profitabilita dopadla velmi dobře. Zprávu jsem tady zmiňoval, to se týká vlastně výroby a prodeje. Tak tady si to bude. Jo dobrý. Tady je vidět. Tohle
Minuta: 11
je vlastně ta první položka. Tohle se xa1, tak tady dochází jako brutálnímu poklesu year-on-year. Což asi všichni košem upřímně rozumíme, protože se permanentně spekuluje baterií. Očekává se Plate moc Očekává se vlastně nový nový ten takže holt je tohle to docela logické, že toto je sám, protože já doporučuji. Asi nejdeme potřeba, aby zvažovali si koupit speciální vlastně jako Performance a můžou počkat tak aby počkali vlastně do toho do toho a na momentu, protože mi to přijde jako rozumný už to už by to nemělo být za tak dlouho, že Honzovi to měla 20 září Nicméně Tady je vidět prostě těch -20% Tak to je
Minuta: 12
Total Production to znáte celková výroba. Takže tady vidíte, že Poklesla opravdu ta výroba oproti minulému kvartálu oproti tomu kličce, což je právě způsobené tím, že se vypnu továrny. Nicméně co je zajímavý, tak je vlastně ta spodní položka. To je tady jak je vlastně chce 3% tak to je celkový dodávky, takže by se vlastně nezvládl vyrobit nebo respektive nebylo. Bylo se tolik jako v minulém kvartále. Tak ale jako prodalo o 3% víc než minulý kvartálech. Protože samozřejmě až Tesla jako opravdu se snaží vyrábět, co to jde, jako na sklad v podstatě na nějaké do nějakých kontejneru nebo naložit a tak. Takže vlastně to
Minuta: 13
je ten důvod, proč se stalo, že tenhle kvartál se asi jako vyrobilo méně, ale Prodalo víc, protože se prodávaly věci, které se ještě vyrobily v tom minulým stále. To je co se týká delivery a d a výroby. No a teď vlastně výrobní linky neboli fabriky. Freemont by se měl přesčas. Bylo tam zmíněný na kolu, že vlastně bych chtěl Mask teďkon předělat tu část, která dělá model y a měl by se tam přidávat ten obrovské Jasně megacasting, který by měl začít dělat ten celý zadek toho auta z jednoho kusu, jak to bylo zmíněný v těch videích od sandimmun rok, na které se můžete podívat na No a šanghajská továrna tak tady tohle to mi přijde fakt jako hustý že model 3 se stalo nebo získal
Minuta: 14
jako nejlepší nejvíc prodávané Evičko v Číně, ale zároveň jsme porazili prémiový sedan jako je BMW trojka Mercedes e-class a podobný, ale ještě hustší je to, že to porazil i kdyby se nezapočítává ty vlastně daňové úlevy a a tyhle ty věci, které jsou což samozřejmě Čína je úplně jako mega u letech, takže jsou dvě tohle Něco co dává vlastně jako obrovský potenciál do budoucna a je to taky důvod, proč ta Tesla byla Flat vq2 by ti vlastně byl Freemont v podstatě půlku zavřený, protože ho držela vlastně cestu držela. Jsi Shanghai v těch prodejích. Berlín
Minuta: 15
se buduje k tomu se ještě dostaneme obrázcích. Takže tady je vidět, že se to rozložení těch továren nebo respektive ten plán těch továren. Takže jo, jak jsem říkal v nová Nová fabrika Austin Texas a tady je právě to co jsem zmiňoval, že je zajímavé, že v podstatě jako oni řekli na tom kolu, že by mělo být v osm Texasu, že by se mělo dělat model y a cybertruck. A se mi že by se tam měla dělat. A že teda upřímně ještě plus trojka. A že by to mělo být. že by to mělo být plus stm3 ale pro vlastně východní pobřeží kdežto Freemont do budoucna bude pro západní
Minuta: 16
pobřeží Takže oni si vlastně dává smysl že hotel aby aby to rozdělili jednak kvůli logistice jak rozdělit do továrny tak vlastně do budoucna asi to bude dělit a logicky vlastně Freemont který je v Kalifornii což je na tom západním pobřeží tak bude vyrábět pro Západní části Ameriky ta nová továrna své hostitelské k tomu nebo je vlastně jako na tom východním pobřeží ne teda moc těch nálepek tak vlastně bude zásobovat to tu Východní část Ameriky ale právě zaznělo tam na tom kolu Že jako za příštích 18 Měsíců se otevřou tři nové továrny, ale bavili se tam jenom o dvou a tady je právě vidět, že tady je další továrna United States, ale není tady k tomu nic zmíněno a je tady všechno in Development. Tak a já tohle mě jenom zaujalo, že co
Minuta: 17
jsem tak sledoval youtubery. A a to tak mi nepřijde, že by se tohle někdo všimnul, tak je to taková jenom jako zajímavá věcička z natáčení. No a tohle tohle prostě je smutný příběh. No a tohle je trošku něco čeho se jako bojím do budoucna. Protože samozřejmě ta krize prostě auta jsou zbytná věc. Je to v podstatě luxusní produkt, který můžeme jako kdykoli odložit ten jeho nákup v podstatě, pokud se nám úplně to auto nerozpadne, aby jsme jakoby Musím si koupit nové auto a i tak podstatě se dá jezdit taxíkem nebo si to auto pronajímat, když je nejhůř, takže vlastně nákup toho nového vozu se dá prostě odložit a v krizi samozřejmě logicky tyhlety odložený nákupy se dějou a je to tady vidět, takže ostatní automobilky jsou v mínusu průměrně kolem 30% Tesla
Minuta: 18
je vlastně nějakých bratrů 13% v plusu za ten druhý kvartál. Což mi přijde teda. Což mi přijde hustý. No a trošku se obávám, aby to prostě v těch automobilkách jako nezapnul nějaký úsporný prostě procesy, které by mohly znamenat, že by stříkat nuly vývoj elektromobilů, uvidíme. No kouknu do komentářů a mi říkal můj prodejce. Toyoty neprodávají nic no. tak Autopilot full Self driving, už jsem zmiňoval, že jo ve videu, kde jsem dělal Daytona stopky semafory, zatím vlastně v Evropě je podle čistě v OBI. Jsem
Minuta: 19
to nazval ani ne. Ne ta t-style. Vidíte, ale to auto nic nedělá v Americe už je schopný vlastně na to i na to jak zastavit nebo varuje a tak dál. to znamená ten posun tady je zmínil zmínil tam jednu věc velmi zajímavou které která potom se zase dostanu vlastně v tom týdnu inteligenci a zase vás posunu dál a z těch tom chápání ti umělé inteligence tak se k tomu dostaneme že oni jako mají rozpracovaný úplně nový systém fungování toho autopilota který by měl se zaznamenávat celou tu scénu kolem sebe ve 3
Minuta: 20
Alfa testu na jeho autě na nějakých pár jako Zvole nechám to je snad by to mohlo přijít ke konci roku do celé flotily samozřejmě teda podle toho tipuji že to bude velmi náročný výkonově takže to stop Vehiklo software tady došlo vlastně furt sedí a dejte že jo. Vnitrek skoro 14 dní vyjde novej a dejte. A to já se snažím vždycky vám nahrát a a postnout, tak tady jsem jenom zaškrtnu takovou možná důležitou věc, kterou jsem vlastně v tom co jsi tak uvědomuju v tom nezmínil. Když jsem dělal ten poslední update a je to docela důležitý bod pro speciálně pro ty co mají Tesla model 3, která má tu vnitřní kameru, takže v tom posledním updatu se vlastně záplata vnitřní kamera nebo už jako jí umí využít.
Minuta: 21
Ten systém zatím jako offline, ale zapne se a nahraje se pouze v případě havárie. Takže pro ty z vás Kdo jste se it tak asi Chápete, že takhle to jako úplně fungovat nemůže. Ona tam prostě musí nahrávat jako permanentně do nějakého úložiště podobně. Jak jsem trimode a ve chvíli havárie se prostě vezme nějaký v posledních třeba pět minut nebo něco takového. A uloží se to prostě někam někam separátně a má to vlastně sloužit pro pojišťovnu, takže bych jenom Chtěl Na to upozornit. Co byste si na to dávej pozor. Protože samozřejmě ve chvíli, kdy by se stala nějaká nehoda a z toho záznamu jsem něco ukázalo, co potom by mohla pojišťovna použít tak Abyste nebyli nepříjemně
Minuta: 22
překvapen. Myslím si, že se to obecním vůbec neví a že to ty pojišťovně využít. Ale radši to ať si to tady změnilo baterie powertrain došlo vlastně permanentně Dochází ke zlepšování efektivity baterek motoru a tak dál a poslední ukázka zase je vlastně to co jsme si to co jsme si říkali s těma 400 míle má to znamená, že je to poslední Tesla Model. S má vlastně Grinch 402 mil. což což prostě je docela hodně oproti konkurenci. Speciálně některých konkurencí a potom potom vlastně tady je Srovnání. To jsou zase Sumečka, takže tady je zase vidět, že i prosím ty x&y
Minuta: 23
sis to jako velmi slušně v porovnáním směs s tou konkurenci. Tady bych možná k tomu jenom jako dodal důležitou věc, že v podstatě jako nepotřebujete víc dojezdu, než než třeba 400 km jako ona Drtivou většinu jíst jo. Nicméně ten na ten větší dojezd je dobrý proto, že vy se můžete krásně pohybovat. Vlastně v tom rozmezí 20 až 80. Jo to znamená čím vlastně větší maximální dojezd to auto má a tím. Vy jste schopný dl17 držet baterku, protože jí nemusíte dobíjet vlastně do plná nemusíte vybírat. To je první věc a druhá věc. Ty dobíjecí citlivé jsou vlastně v prostředku toho Spektra. Jsou nejrychlejší. To znamená, že když to auto bude
Minuta: 24
mít southwest 800 kilometrů, což si myslím, že už je takový jako opravdu jsem v maximum. Vůbec jako co by se mohlo dávat jako do aut, že jakoby Roadster má víc, ale to mi přijde už absolutní úlet, ale ono to spíš souvisí s tím, že tam nemusím zase na druhou stranu větší větší máte baterku. Tak jim větší sílu se schopnosti vyždímat, takže vlastně tím víc jako jste schopný natéct jako do těch motoru. Takže ten router bude mít ten dojezd podle mě hlavně kvůli tomu, že on prostě bude potřebovat velkou baterku, aby to mohl brát do těch motoru. To bude ten Hlavní důvod a další důvod, že asi bude mít nějaký rozumnější dojezd dojezd ypsi nějaký a agresivnější jízdě. Takže takže to jenom jako k těm k těm dojezdu, že to fakt dává smysl prostě mít ten dojezd větší. No tady jsou energie
Minuta: 25
potom ty další vlastně jejich byznysy. Co znamená energie a Solar mega? Pack, který byl nedávno představený, to je asi ta obrovská obrovská instalace megawatthodina například vlastně v Austrálii je velmi úspěšná implementace, tak tak vlastně poprvé zaznamenal profit, i když jen nebyly tam nebyly tam takový jako nebo nebyly tam nárůsty, byl to dokonce pokles jako prodejů, protože právě bohužel asi je tahleta bateriová část nebo ta Energy, tak tam má gigafactory v New Yorku a bohužel prostě New York ten byl z Ameriky za složenku ještě kódem nejvíc, takže tam byla asi za továrna byla zavřená někdy jo. A ze všech těch továren mimochodem jsem si na kole všimnul velmi pozitivní věci. Upřímně řečeno, že se přesunuli
Minuta: 26
z označování továren čísla znamená gigafactory 1. Byla byla Nevada gigafactory 2 byl New York a tak dál. Tak musím říct, že se přesunuli na označování fabrika stejným jménem. Odkud pocházejí. Co znamená už za čtyřikrát konečně gigafactory Berlin gigafactory Shanghai jo, což mi přijde daleko. Rozumnější je speciálně, když mi tolik tak by se v tom Za chvíli ti nevyznal. Já tohle prostě okamžitě každý ví o čem se mluví a je to daleko lepší. Takže za to bych ještě pochválila. Ok něco je v tom Ahoj Evičko zdravím. No tak to je super teda jako. Zdravím do té Tesly auto jsem zmiňoval v baterii. Je to vlastně chatka, která je založená na umělé inteligenci a umýt rejdova, prostě
Minuta: 27
se narodí a jak to znamená, že nedávno spustit obchodování vlastně na Evropské burze v Evropě. A bylo to právě Londýně. A zkuste to právě přes ten auto běda. Tak to jenom jako že jsme se o tobě bavili. Nebo jak jsem to tu zmiňoval v tom videu baterii. Tak takhle vypadá. Já tobě Tak zase to neviděli to video, jinak bych ho doporučil teda baterií video, tak soláry solárium rozjíždějí. I když zase díky tomu, že jsou teda na z toho New Yorku, tak bohužel díky k obědu teda zase jako blázen a ta výroba. Nicméně to je zajímavý, tak měli třikrát tolik instalací vq2 než q1. To znamená, že to co měli vyrobený na skladě, tak stihli instalovat, ale že to stihli instalovat vlastně i přes ten
Minuta: 28
kovy, takže to jako docela zajímavý. Tady se podařilo evidentně zapracovat v Americe na nějaké chycen tyvek. Bohužel teda jednak jsou to incentiva americký zaprvé a zadruhé obecně celej Tesla solária. Zatím bohužel jenom pro Ameriku, co se neotevřel a pro Evropu mají tak obrovskou poptávku i už jenom v té americe, že? bohužel že na to budeme muset ještě počkat Možná s příchodem Berlína, uvidíme. výhled výhled na do nového roku, jo, tak Tady vlastně je něco, co musím říct, že jsem teda fakt zvědavý, jestli to splní, protože oni v podstatě ne upravili výhled oproti dřívějšku měli
Minuta: 29
ve výhledu zasněžené nějakých pět set tisíc aut a pořád si zatím stojí přes kovy, což mi přijde neuvěřitelné. Teda samozřejmě červeně. Víte, že samozřejmě je to těžké předpovídat, že nevědí, co se stane může přijít 2. Vlna je, když máme něco jsem dost nedostali. Bohužel ani z té první. Díky tam povídali, to je asi na jiných smažený kol. Tady přes ty píšou jeho Why should have and have likvidity, že by že vlastně nemají dostatek financí, to zná to souvisí s tím cashflow, jak jsem říkal na to, aby dodrželi. Co znamená, že chtějí vydat se mi, takže jsem i by měl být příští rok. Nicméně bude zatím vydaný jenom jako pro mě a pro pár roli a doktor zákazníků, kteří si objednali nějaký prostě první
Minuta: 30
kusy na testování. Tady je asi nejzajímavější informace pro většinu lidí, co jsou na colu. A to je že model y gigafactory slibují, že by měl být už příští rok. což Upřímně řečeno když si vlezete na stránky jestli německý Teda myslím že v Čechách to není zapnutý zase ještě A když si zvolíte vlastně v Tesla kombi si dát a němčinu a dáte si model y tak vám to napíše že dodávka dokonce jako první půlka 20 21 čemuž teda moc nevěřím ale je to jestli tohle teda dají tak to teda bude něco jako Chci stihnout dodělat tu továrnu přes všechny tyhle ty věci co se děje ve světě a zvládnou dodávat auta zní jako už příští rok co už příští rok na konci roku ale ještě kdyby to zvládne jako on
Minuta: 31
se roku což mi přijde úplně neuvěřitelně fakt moc nevěřím ale ale kdyby to zvládli na konci příštího roku tak je to prostě hustý No a tady právě vydržet a stavte se mi mají taky vlastně už být dodávky v roce 2021 Takže to jsou jako fakt hustý věci. No a pak jsou tady fotky. Takže tohle je továrna v Číně, kde probíhá dostavba. Tesla model y linky znamená. Oni už mají dneska z těch hotovou linku pro Tesla model 3 a dodělávají dodělávají vlastně linku pro Tesla model y tady vidíte, jak prostě tady všude všude budou. Přičemž vlastně todle. Tohle je ta stávající tm3, jo, takže si vezmete jako. Vemte si tu tu tu škálu, co
Minuta: 32
se tam prostě staví, jo. To je totální úlet, jakože prostě za ani ne rok ztratil tam vznikla další jako další jako dvakrát tolik prostě fabriky, než tam, když tam zvládli za ten rok předtím, to je úplně jako Neuvěřitelné. Zdravím za Slovenská film na živou chatě prvýkrát od konce januára nemám Teslu model 3 Performance. Začal jsem najezdil 19 km super. Zdravím na Slovensko naše slovenský Vráťa. No a tohle Podle mě je fotka toho v megacast o&c mašiny. Není to tady nikde popsané, ale myslím si, že by to mohlo být vono, jestli někdo s No tady to jsou zase vidět v té
Minuta: 33
tanguye, jak už jsou tam připravený roboti, takže je vidět, že opravdu každou chvíli by měla začít výroba, což samozřejmě chápu, že nás tady je úplně netrápí. Ale je to super jako protestu, že jo, že se jim zase zvednou prodeje. Tak tohle nás zajímá, tak nevypadá Berlín. No, tak to samozřejmě není tak tak růžový jako jako ta Čína, která ho stavěná skoro devadesát procent plochy, tady to vypadá trošku hůř, ale nicméně zase díky tomu, že byl kovy, tak si myslím, že to nevypadá až tak hrozně a že docela jako jedou v podstatě ta továrna ta továrna by měla potom nějak zkusím nějak takhle. Ono to pak bude vidět na té další fotce, jo. Takhle by měla stejně jak být být, ta fabrika dostavěná tady jako čelo. Jo
Minuta: 34
takhle, tak to je to potom takhle potom by to mělo vypadat už tohle vlastně je Jako mega hustý posun oproti oproti té Šanghaje Mimochodem tady vidíte, jak jsou jak je celá střecha pokrytá solárem. Já se k tomu dostanu až budu dělat dělat videa video vlastně o tom Tesla efektu, který mám připravený. A který jsem si připravoval kvůli tomu streamu vlastně se Standou, tak jsem si to celý připravila. Protože jsem chtěl z toho čepici, na který nakonec skoro vůbec nedošlo. Nicméně Tady je vidět právě cesta tam zmiňuje, že ona chce asi do budoucna, aby veškerá asi dodávka do těch továren byla jako ze solárního. A když se podíváte Tady na tu čínu také
Minuta: 35
tak tady není jediný solár, tak mi to jenom zaujalo a pak jsem pak jsem někde našel jinou fotku tady bohužel není vidět nebe a na té fotce je vidět nebe a tam je vidět, že není vidět vůbec sluníčko, tady to trošku jako jenom utvrzuje, to co vlastně říká a jak to je tak strašně špatně podnebí, tak nějak došlo, že oni já si kvůli tomu tam ani co solární nemůžou dát, protože by vlastně neměli vůbec žádnou efektivitu, protože tam permanento zataženo. To jenom jako trošku bokem. No takže to je Berlín. No a tady Tady máme nějaký Hlavní metriky, tak tady vidíte, že vlastně q1 oproti Q2, že byl mírný růst. Ale co se týká dodávek aut, ale asi oproti Q2 minulému roku, tak byl pokles,
Minuta: 36
takže je vidět, že opravdu ten kovy přeci jenom prostě má dopad i na tu Teslu. Nicméně je vlastně tady Kéž neustále Roste to dobrým trendem. A co vlastně nejzajímavější, tak je že Tesla je poslední čtyři kvartály zisku a to jak jsem pochopil, tak je jedno z kritérií, aby se dostala do 10
Minuta: 37
Prostě několik desítek let a postupně se to jako zkracuje, ta doba, jakou tam vydrží. Takže samozřejmě tady máme krásnou ukázku, že pokud se Tesla dostane do snp500. Tak už podle názvu 500. Jich tam nemůže být 501 a tím pádem někoho vystrčí ven. Takže jenom jako další jako podtržením to co jsem tam říkal. No a to by jsme byli to by jsme byli na závěr vlastně toho, co jsem měl pro vás dneska připravený z tohodle. Tohle podkladu s touhle materiálu. Takže jak jsem říkal bude dostupný velmi brzo Podcast na pitronu pro pivaře na YouTubu pro studenty, kde bude úplně vlastně 1kg překlad, kde já to jako překládám asi ten tenhle ten, který se týkal tohodle dokumentu. Nicméně tam
Minuta: 38
se samozřejmě probíral toho daleko více jasu byly tam potom ještě otázky od analytiků a tak dál, takže těch informací je tam jako daleko víc, než než jsem zavřel schopen tady. Takže tím jsme se dostali tady na tenhle ten závěr a Podíváme se na dotazy. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám líbí můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes T3. On a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Robert Záruba rozhovor :  Sport je o radosti, ale od peněz se oprostit nedá | Neurazitelny.cz

Další video

Do čeho investuje Ondřej Krátký? Rozhovor v Proti Proudu