Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#205 Hyundai Kona 2019 vs. Tesla Model 3 LR 2019 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

 

Obsah:

00:00 Úvod
03:06 Jízdní vlastnosti Kona
14:20 Jízdní vlastnosti TM3
19:16 Nabíjení a navigace Kona vs. TM3
24:45 Kona Infotainment
28:00 Kona Interiér
31:42 Zadní kufr Kona vs. TM3
33:51 Trip Beroun – Větrný Jeníkov a zpět
46:11 AC Nabíjení Kona vs. TM3
47:45 Ukázka trip v TM3
49:31 Reprosoustava Kona vs. TM3
50:12 Rozhovor s majitelem Kona vs. TM3
50:51 Jak vyřizovat dotaci na elektromobil
52:22 Proč si vybral Konu?
54:59 Cesta do Chorvatska Kona vs. TM3
57:54 Kombinace TM3 a jiného auta v rodině
1:01:06 Dotace II
1:03:23 Půjčování Kony
1:04:37 Co máš za vychytávky na TM3?
1:05:55 Co tě na Koně baví?
1:11:41 Nabíjení ze slunce pomocí FVT

Automatický transcript

Minuta: 0
Jdemenato. Ahoj všem. Zdravím vás teslacek, dneska máme konečně první ze série recenzi, kterou jsem sliboval ve videu 150, na které se můžete podívat tady, kde jsem sliboval, že vlastně chci začít dělat recenze trošku jakoby jiným způsobem, než to co znáte na internetu, takže zaprvé nejede. Nejlepší je vlastně si to půjčit a konzultovat to s někým, kdo to auto. Prostě nějakou dobu má, protože já ti chci to Půjčíte i když na týden tak stejně to není úplně to jako když to auto Pořád používáte jako máte vlastnictví. Nicméně aspoň ten týden je fakt dobrá dobrá. Dobrý bod vlastně na to, abyste si to otestovali a co je strašně důležité, aspoň pro mě tak V
Minuta: 1
to přece jenom odlehčení od tady od té zátěže být někomu zavázaný vlastně za tu recenzi a mít takový i třeba i když byly jenom morální vlastně morální břímě toho, že se snažíte vlastně, aby ta recenze jako nevyznívá špatně, když vám prostě ta automobilka to auto půjčuje, takže prostě abych neměl na sobě tohle to břímě, tak je tohle to pro mě jako lepší schválně napište v komentářích. Jak se vám jak se vám to tak ten koncept líbí, protože to pro mě dost důležité, že samozřejmě tohle jsem zabralo zase jako obrovský spousty času, já jsem to už natáčel vlastně v zimě nebo respektive s tím v době k obědu a proto jsem to dotáhl teďkon, protože jsem chtěl ten tu druhou část vlastně první část opravdu jako ten test to srovnání oproti té Tesla model 3 a druhá část je o tom potom povídání vlastně s tím majitelem, což je Vašek. Vašek můj dneska vlastně nejvyšší. Executive
Minuta: 2
producent tak probrat s ním vlastně jestli ten můj subjektivní názor, jestli opravdu není jenom subjektivní a nebo jestli je to vlastně objektivní objektivní názor recenze, takže se to setkává se ze dvou částí jedna část je vlastně ta recenzní, kde se snažím to porovnávat ty auta a snažím se jako ukázat, jak vypadá ten zážitek jako z používání, vlastně to výkony a potom se snažím vždycky to ukázat, jak to vypadá vlastně v té Trojice jo, takže nehledejte tady nějaký jako záběry prostě z venku a nějaké parametry je prostě takových videí jako na YouTube už najdete jako spousty. Já se zabývám tím, že jste mě i psali a dost jsem četl, že vlastně jako koná je největší konkurent. Tesla model 3. Tak tak samozřejmě to bylo první auto, které mě zaujalo, asi mě na tuhle tu recenzi na to srovnání. Upřímně řečeno jsem byl velmi překvapený. Nad
Minuta: 3
tím Výsledkem a to ne úplně v pozitivním, ale dost už povídání. Tak pojďme na to. V středu odbočte doprava a hned pohněte mírně doprava. Máme to teď na sportovní ležím jsme tady kousek ode mě, kde bydlím, kde tady jsou úplně nevyužité silnice a nikdo tady skoro nejezdí. Takže si zkusíme trošku zablbnout. Mám tam sportovní ležím a první den jsem si teda všimla, že to je teda brutálně nestabilní o proti Trojice. To se vůbec nedá srovnat jízdní vlastnosti a podle mě je tady vidět, že to je jakoby koncept asi
Minuta: 4
zhruba asi zřejmě převzatý a dali do toho elektromotor, který prostě totálně a jako nezvládá vlastně ten zbytek ty konstrukce nezvládá ten elektromotor. Takže když na to Šlápněte, já to je takový první věta, druhá věc je to je jenom předokolka nemá to jste náhodou všechny čtyři a tím pádem tím pádem prostě evidentně ten motor má obrovskou sílu vepředu a není kontrolovaný tím počítačem každých těch 20 milisekund. Jako jako u Tesly. A takže to prostě furt hrabe. Jo, tak teď si zkusíme rozjet to jde. Jak to hrabe a i když zatáčím, tak zatáčce diferák. Nestíhá prostě to se vůbec nedají srovnat. To je horší. Je to Je to prostě jako evidentně rodinné auto na blbnutí to teda rozhodně není je totální Overkill musím
Minuta: 5
říct, že tam teda velmi překvapený jak obrovský rozdíl může být jako v autech. Jo jo, teď jsem zase přidal. Furt to hrabe. Prostě to je to nezvládá, prostě ten ten výkon ten motor nezvládá přenést na silnici a Trochu sněhu není žádný, že by bylo mokro a že prostě tak nějak poslintaný úplně krásná se omlouvám, nemám svůj držák. Na všechny tady nechal to já jsem si blbec nevzal ten svůj a on je on je měkký tyčky, takže to asi bude rozhýbat Další věc, co jsem si všiml je, že když chcete zařadit zpátečku, tak musíte stát
Minuta: 6
na brzdě, to znamená zase je to nikde prostě, když předělává to jako tam a zpátky no. Musíte vlastně před toho Déčka na erko, tak musíte zabrzdit musí. Měla jsem skoro zastavit a chystá na brzdě, takhle jede tyhlety věci dělat. Normálně vám jako strašně urychlí potom takovéto manévrování třeba, když někde chcete zaparkovat na parkoviště, tak tohle Něco co Na Tesle strašně miluji speciálně. Vlastně když potřebujete rychle dopředu dozadu. Tak když dáte dozadu a rozjedete se, tak nemusíte mačkat na brzdu. Dáte dopředu a rovnou můžete jet dopředu a zase dozadu jo, že nepotřebujete ještě za jízdy můžete přehazovat rychlosti super. To je strašně dobrý potom při rychlém přejíždění tam a zpátky.
Minuta: 7
Takže další věci. A co bych to mohl být krutá vůbec jako nejbrutálnější teda to musím říct, tak je zadní zadní místo. Teda to jsem teda úplně překvapený, protože vzadu vzadu skoro vůbec není místo ani nemám a půlka plynu šílený jako je teda pravda, že jsou tam zimáky, ale stejně venku je šest stupňů, takže to ještě na zimák jako v pohodě. No takže vzadu ty druhé sedačky tady prostě posádku dozadu, tak je tam strašně málo místa je tam výrazně míň místa než Trojice a tím pádem zase jako když se to cenově té Trojice blíží tak terracottem hodně překvapený, jak
Minuta: 8
je Tichou málo místa to je a jak vlastně je to skoro jak to City Go jako Jasně. Tady tady je to v pohodě, ale vzadu teda do toho místa moc není. Když za mnou třeba jak já mám posunu tu sedačku, tak za mnou se na mě nikdo i malé dítě by mělo podle mě velký problém. Cons Pustíme si přehodit na nějaký další režimy, že zkusím si dát Comfort schválně, jestli to bude nějaký vliv ty režimy teda přepínají i ty přední přední přístrojovku. Už se mi docela líbí. To jako mohla mohla udělat no, takže zpátky
Minuta: 9
k těm designu, takže má to má to vlastně design, který se mění podle toho režimu jízdy. Což se mi líbí a to si myslím, že by Tesla mohla jako udělat taky je to jenom softwarový update, takže to není to těžkého jsem se ještě všimnul je, že každý ten mód ukazuje kilometry jinde a to si myslím, že je teda blbost. To není dobré prostě. Eco režim a dojezd tady. A tenhle ten režim a ten dojezd v prostředku, že to není dobré tohle nekonzistence, to mi přijde trošku nečekaný, tak taky ten zvuk, když jedete tak podle Evropské unie vydává ten zvuk rychlosti takový zvláštní docela dobrý jsem
Minuta: 10
zvědavý dneska to zprovozní, že jo. Jak ty repráky. Tak s čím přijde tam bude mít nějaký Store na ty zvuky, jestli bude nějaký nějaký výběr nebo jestli bude daný jeden uvidíme, tak Komfort za kojení. Mám to normální ježdění v pohodě, to bude hrabat na ten komfort. Tak lízne to prostě úplně fakt nesrovnatelné
Minuta: 11
absolutně vyzkoušejte, protože zažijete něco, co se nikdy v životě nezažil iluzi nějaký konj elektromobil je super. No pokud budete dát na páka, ale prostě ten přesun jako zapaka do trojky a nebo se elektromobilu do trojky to ještě zkusím dát někomu. Vyznáš se takto výrazně zpomalí, takže je vidět, že to bere výkon. Nepřipadlo by že by to bral něco na klimešce, ale
Minuta: 12
každopádně když dáte držet mám a když dáte Jo, tak teď už něco udělal, když já tam asi ten komfort eko plus, když dáte ecoplus, tak tak sníží klimošku a máte maximální limit 90 km v hodině, ale je to jako Výletní citelně, jako kdyby vás někdo přidržoval, u toho to jako v nepopsatelný fakt jako Kdybyste měli za sebou nějak. Děkuji přivázaného a táhlo na kouli úplně prostě to auto najednou nemá takový tah. Dal jsem proti tomu, tak jo, tak ta vyloženě jenom omezuje výkon je
Minuta: 13
úplně stejný, ale tohle je prostě evidentní, že to omezuje výkon celkově, že je to fakt jako kdyby jste byli jako samozřejmě mít menší spotřebu větší dojezd týká toho dojezdu, tak musím říct, že jsem teda velmi příjemně připadá jako velmi pěkný zhruba stejně jak trojka to má spotřebu a to je fakt pěkný. Mrkni na to hrabe a je hodně vidět, že ten diferák prostě jsou tě nezvládám a ne
Minuta: 14
to bude jako já to bude asi velký rozdíl právě v té čtyřkolce. Máte tu čtyřkolku, tak a skoro nehrané vůbec teda. Panebože, ty jízdní vlastnosti jsou prostě než tam na tebe zrovna teď. To je opravdu prostě půjčte si to do háje, půjčte si to. Je to nejlepší auto na světě, s kým se dá jezdit nějaký Normálně se vyrábí. To je neuvěřitelný, jak spí koně, to je prostě nesrovnatelné permanentně furt hrabala. Schválně
Minuta: 15
můžeme zkusit přejet. Já schválně jedu po těch samých místech, kde jsem jel s tou Colou a prostě v Auto je normálně na kolech. Tohle auto jede na kole. To není na silnici. To jsou normálně železniční koleje se vůbec nedá srovnat prostě proti jakémukoli jinému auto, který se kdy v životě řídili. Nepopsatelná nádhera, hlavně jako strašně 100 a ucítíte, že to mám všechno pod kontrolu, že prostě ty počítače to všechno řídí, aby tento zatáčky můžete pozdě Natoč to na půl na tom vylítne úplně beztak nemá zatáčky masakr masakr. To
Minuta: 16
je tak nepopsatelně super pocit to auto řídit a prostě vychutnávat si to přijde a ten jízdní vlastnosti. No teď potřeba Prostě skočilo a furt se to drží na té silnici, než to tady tak ona prostě my se tady rozhýbal za chvilku budeme schválně na tom na tom místě, kde jsem tam skoro u těmito permanentně Hrabal, že jo? Ale jako jasně, no prostě ona je jako předokolka naživo je to prostě jenom na dvě na dvě kola nahoru. A tam je tam horší, ale potom to jenom prostě jako. Je to dražší a dražší, ale
Minuta: 17
zase na druhou stranu můžete mít prostě je to v testu, která podstatě jako nemá skoro nic ubral životnosti. Je to tam pojedou nechci jako za půl mega, dneska už si můžete pořídit prostě nějakého slušného. Hele, tak teď schválně tady na tom místě, kde je ta křižovatka. Stopkou, kde jsem skoro po přidání mi to hrávala jako blázen tady prostě Ani jedno ani jednou a to jsem byl plný kýbl. Ty jo, prostě to je něco jiného. To je sakra něco jiného. Ty jo, to je nepopsatelný rozdíl nepopsatelný. Teď
Minuta: 18
jsem se otáčel tou konopnou a to prostě jeden a drží to drží to jak přibitý budu. Tamto předtím taky jsem na to šlápnu, tak to hrabal ještě prostě pech jsem byl po té Rovince, jak to ještě hrabalo absolutně nestabilní, prostě tam je vidět, že to není doladěné ten podvozek celá ta konstrukce celý celý to auto není prostě konstruovaný na to, aby to bylo elektro, když to tady ta raketa prostě to je raketa. To sedí úplně fakt
Minuta: 19
jak na kolejích. Tamto se nehne ani o milimetr. Můžete na to šlapat prostě fakt masakr, co popsatelné a je potřeba, abyste si to vyzkoušeli, abyste věděli, o čem mluvím potřebná věc. Nemáme to, že jo. Tesla v navigaci. Tak zkusíme něco tady je. Takže tady body zájmu dobíjecí stanice. Upozorňuji, že jsme Kousek od Berouna, kde jsou dobíjecí stanice a tady vidíte, že nám to dává. Absolutně úlet, jo přitom když se tady podíváte. tak
Minuta: 20
tady je tady je ionity. Tady je nádraží, tam je ČEZ tady je a on. Takže kousíček vhodná jsou minimálně tři nabíječky, který by to mohlo znát teď na stejném místě a teď se jenom podívejte prostě na tu rychlost odezvy a na to jak můžete pracovat s tomatovou. Prostě to je absolutně nesrovnatelné se týká nabíječek, tak tady vlastně v teple. Když zmáčknete tady tohle je ten Blesk, tak jsme vám obědy všechny nabíječky. Co to je snad zná v okolí v současné době tam jsou vlastně tyhlety Destination Šári ten jeden Blesk. Tak ty jsou vlastně nalitý je v Čechách tady tady třeba kousek od nás, tak vidíte také tady Motel Jetel, ten má u sebe Tesla Destination Charger je tady vidět, kolik máte konektoru, kolik kilowatt a tak dál, ale ostatní
Minuta: 21
nabíječky, aby jsme byli fér. Tak jste taky nejsou tady tohle to co tady vidíte. Tak to je tohle to je E.ON u benzínky, tam se nabíjelo a tady tohle to je ČEZ u Kauflandu, takže to se taky nabíjelo, takže ona Jakmile tam nabít atesta tak si to zapamatuji je v té mapě. Nicméně samozřejmě tohle jenom otázka potom až přijde nějaký budoucí abdejt, aby to tam nahrálo i ty nabíječky v Čechách, ale aspoň to, že jsi to zase zapamatuje, kde to na bílo. Už to je vlastně super. A hlavně tak vůbec ten celkově jako komfortu ovládání je naprosto nesrovnatelné, já vůbec potom nejzásadnější je, že vlastně ve chvíli, kdy byste dát a že chcete někam jet kamkoliv, i když by to bylo třeba ve Švýcarsku. Tak ono vám to vlastně dopočítá tu trasu. Prostě až do toho třeba toho Švýcarska a ukáže vám to z aktuálně nabytím kolik
Minuta: 22
byste kde měli. A vlastně Z kolika procenty dojedete dojedete na místo, že fakt jako neskutečný. To je prostě uživatelský Komfort, který je nesrovnatelný tady tady asi i vidíte zatíženost těch jednotlivých superchargeru, jestli tam někdo zrovna nabíjí nebo ne, jo. To jsou prostě přesně věci, který prostě ty ostatní automobilky nemají. Mám tady je to je teda masakr, ten je stojanu jako blázen, tak jste zkusíme schválně na to nádraží, takže dáme si body zájmu. dopravní prostředky vlaková nádraží a u nádraží Beroun. To by mohlo být ono.
Minuta: 23
To je on. Tak jdeme na to. Tak tady. Tady se dá vidět. Jak se auto nabíjí kolik máte zhruba procent baterky?
Minuta: 24
Což odpovídá tady je. 84 500 baterky a hodinu by se mělo dobíjet těch posledních 20% no. Tak to je hustá hláška, když jsme na cestě, tak tohle by teda vůbec neměla být pravda, že jo. To se to sice hezká změna dodávat takový výkon, že taky mužská mi to měla ztratit teda, ale tohle je hustý, no hodinu 17 minut, ale nikde Tady nevidím ji nějaký omezením. Zkusím zapátrat, jak jediný to tam našel je tohle. Vypadá docela hezky. To je ono. To je kde jste a to je váš jako tím pádem akční rádius, kam si můžete dojet aktuální baterkou.
Minuta: 25
Tady máte nějaký management nabíjení, kdy si můžete říct, že chcete odjet v nějakou dobu. To je dobrý, můžete si nastavit teplotu. Jo. Tady si dopředu můžete nastavit chcete nabíjet. A tady to je. No sláva, tak má to. Ale už se nám to asi vyplo. Jo, protože jsme akorát na 90% tak to funguje nebo tak. Není to tak špatné nabíjecí proud. dobře info
Minuta: 26
energii Jo pozor. Ty to evidentně asi tenhle ten dojezd je teda bez klimošky. Jo tady jsou spotřeby jasný. Tady to někdo kostel teda. Zimní režim za nižších teplot klesá výkon baterie notovým a touto funkcí, pokud vykompenzuje to je dojezd se však zkrátí. dobře varování pozor na dojezd zvolíte-li si cíl, na který je celé nebudete upozorni nás to jasně a dostupné dojezd s
Minuta: 27
tím, to je docela jo? Když se budete tady dost etapu. Tak tady je to strašně prostě old school, tak jako. Jsou ty klasický navigace a podobné věci. No tady je tady je Eko. Jo mimochodem. Tady jsem teda našel. Jak vidíte tak tady s tím, že to rád klimatizace normálně. Jako ale tady s tím můžete dopředu dát jakou rekuperaci to mám jít teda na teda na úroveň, což je docela dobrý, takže A tady si můžete dát jestli to má mít nějaké omezení rychlosti nebo ne. Jsem tady do 120 Comfort Factory klimatizace normálně a úroveň dvojku jsem dal a sport.
Minuta: 28
Ty jsou vychytávky typu. Jestli můžete zandat had. Zase si ho vyndat. Tady tohle to je zvuk elektromobilu pověry o tu jako velmi diskutabilní věc. Teda upřímně řečeno mi to trošku začíná vadit takový docela nepříjemné zvuky je trošku slyšet ty v kabině, tohle je vlastně varování mrtvého úhlu, že to je dobrý strašně strašně prostě by jsi strašně hlučný volant jako ve smyslu, že tady je strašně moc tlačítek a upřímně řečeno to samé. Je tady člověk prostě jako pokuta, že jedu Teslu, tak mu všechno přijde, že to je strašně moc zbytečně tlačítek, tohle
Minuta: 29
taky není úplně šikovný, teda no to řazení. Nelíbí se mi tohle to teda upřímně moc. Tohle tak nebožka je docela v pohodě. To je takový jakoby standartu by ještě šlo. No tady Další věc je, že třeba tady to auto. Holt si nepamatuje po nastartování prostě strašnou spoustu věcí musíte přenastavovat jakmile znova nastartuje. To je úplně zbytečně to auto se to nepamatuje prostě hold jako po té Softwarové stránce je tady hodně co zlepšovat. Tohle ho, pak se mi teda líbí, že jednak máte vlastně kapsu, kterou přikryjete, když si tam dáte telefon tak že to není vidět, že jste si ho tam nechali. To je jako šikovná věc a je tady či nabíječka akorát zítra jenom na jeden telefon. No jestli máte třeba na dva na dva zároveň tady USB přes který to propojíte i carplay a Android auto
Minuta: 30
a tady ještě oxo výstup, což dneska už asi nikdo nepoužívám, tak já se Nejdu, ale to je sedačka, která je posunutá, tak aby se sem vešla ta ta sedačka pro dítě. Jo to vajíčko, takže v tom případě se sem vejdou. Sice je to teda o čistotu, ale vejdu se jsem ale tady na to druhé místo, kde je sedačka ode mě řidiče, tak Tam se nevejde. Ani jsem dítě. Já se podíváte, tak tady je prostě 10 čísel maximálně. Tak tohle je šikovný a ne Prostřední operák na nápoje, ale není tady není tady díra na lyže další mínus teda tady jsou tenhle klapky tady nejsou žádný vůbec nic.
Minuta: 31
Lokna otevíráte reprák citáty na ruce a poměrně malé okénko zadu a chce mi tak nevadilo lásko. Co se týče výšky? No to teda těsno tu dva na dva prsty. Takže Tak takto to je prostě Tak to jsi ty jo, to je fakt síla. Co je prostě síla, to je opravdu velmi blízko tomu Citygolf, přitom je to skoro 3x dražší Ok. Tak tady teda jsi Dokoupil docela šikovnou desku. Tady
Minuta: 32
a nikam. Kocour přijít. Dveře. Každopádně tady toho místa úplně zase tolik není na rozdíl od trojky a jiných. úchytky docela dobrý Tohle je docela šikovná věc ale zbytek nic moc Jenom jestli je tady tom a jako že to máte vyříznout abyste se dostali k tomu dle říkal proč jsou tady ty nůžky jinak
Minuta: 33
pokud se položí sedačky a tak vůbec to není špatný ale rozhodně na ležení na spaní To není jako to Maxi Pernštejnské reprák Oproti tomu tady ten kufr samozřejmě. Ten vstup má horší ho nemá tady ten vršek, ale podívejte se na tohle. Tady je prostě mega obrovský prostor a tady je to obrovská hloubka dovnitř, je to víc vidět. V tom kočárku jim testu. No tak jdeme na misi vezme server a 340
Minuta: 34
km to píše dojezd. Větrný Jeníkov 153, km čili teoreticky bych to měl dát tam a zpátky bez nabíjení, tak uvidíme, co je docela dobré je, že tady je vidět, když jedete z kopce. Kolik přidáváte kilometrů vaší jízdě. Co mi tady chybí za informaci je kde tady najdu, kolik budu mít baterky, když dorazím na místo. A tady nikde nevidím jednoduše a přehledně. to mi chybí Co jsem vytýkal tomu auto pilotů a jonika, tak bylo nedostatek informací, ale tady pokud se podíváte, tak vidíte, že tady je vidět ne, jenom kolik jenom Kolik je nastavený jako pruhů to asi Kolik
Minuta: 35
je nastavených pruhů před tím autem. Ale je tady i vidět, že tam je nějaký auto. Jak to samořízení funguje stejně jako fajo Niku, takže teď vidíte, že když ten vole nedržím, tak se to drží v pruzích. Ale drží se to v pruzích systémem prostě narážení do stěn v uvozovkách do virtuálních stěn. Takže jako není to rozhodně jako Tesla autopilot, že by se to drželo digitálně přesně doprostřed vozovky. Nicméně jak jsem říkal tam nevidíte asi vepředu v tom hadu tom Heads Up Display vidíte vlastně informaci, kolik máte nastavenou tu vzdálenost oční příroda a šikovný a vidíte tam jestli tam je auto a jestli vám to auto zasahuje asi do toho do té vaší nastavení vzdálenosti, pokud
Minuta: 36
ano, tak auto začne automaticky pomalovat. Takže tohle to jsou třeba věci, které jsou zase jako šikovný, jo. Teď nás bude předjíždět auto, tak si schválně podívejte, že ono to ukáže na displeji to ukáže asi ten vykřičník, že nás předjíždí auto, takže zase něco podobného jako má. Tesla samozřejmě Tesla to má daleko sofistikovanější, ale už tady jsou nějaké náznaky toho, že se to znázorňuje. Přes kabel schopný si pouštět krásně obsah telefonu včetně vidíte podcastu, takže tohle určitě palec nahoru. Pokračujem zatím v jízdě a všechno
Minuta: 37
dal jsem si 120 tempomatu, aby aby jsme jako přece jenom to nehrotil a na 130 a uvidíme, jak na tom budeme s tou spotřebou půlka baterky to vypadá jak jako, že píše mi to 150 kilometrů dojezd a Domů to mám 154, takže to je jako. To bude zajímavý. Nicméně tady když dáme trasu a já dám tady tu předchozí cíle a dáme si tady tady ten Beroun pro jistotu nabíječku, tak když si dáme nastavit jako cíl. Tak já jsem říkala, že tady nikde nevidím, v kolik a baterky dojedeme a tady jsem teď objevil takovou docela dobrou věc. Jestli se mi to tady že tady vidíte. To je vlastně akční rádius toho auta, co
Minuta: 38
by mělo dojet, že to je evidentně 153 km jako vzdušnou čarou, což samozřejmě s autem s Vzdušná čára jezdí blbě, takže vidíte, že bejt vlastně tady máte Beroun, tak ono vám to ukazuje, že byste měli dojet až do Plzně, že jo, což je naprostý nesmysl. Tohle je teda něco Kde je vidět, že ta Tesla má prostě jako roky dopředu. Protože tohle je prostě nevyhovující navigace a absolutně nemůžete vědět, jestli jestli dojedete nebo ne. No a hlavně kde byste jako nabírali potom po cestě to taky blbý, tak když si dáme start, tak podle mě tady jsou nabíječky dobíjecí stanice. Jo a tady už nám to píše a z těch kde jsou nabíječky, ale Vidíte. Tak ty jsou v okolí ty nejsou po cestě evidentně, což
Minuta: 39
taky není jako dobře, že jo. Že mě nezajímají nabíječky teďkon tady v okolí, ale holt prostě to bude chvíli trvat, než to než to aspoň trošku doženu, tak jdeme na to, no, tak jsme šli hodit něco ke Kubovi ještě což bylo trošku po cestě a máme dvě z 35 km, takže schválně, aby jste tady zas a znova zkusíme zkusíme dát ten Beroun. Tak co to udělá? no tak to jsem zvědavý. Začíná navigování k cíli. Se vymění Vestec, ty vole úplně k ničemu. Teda upřímně řečeno.
Minuta: 40
Začíná navigování v cíli. Jo je to ono. Tak jo to jedeme. Tak si tu nechtěně dávám trošku takový nervíky. že tady už vše sjíždím na Vestec s Kunratice a ukazuje mi to dojezd jenom 12 km
Minuta: 41
Tak doufám, že to bude jako v teple, že to je jako v pohodě, ale jsem trošku nervózní, musím říct, že tím autem jsem to ještě nezažil, tak uvidíme. Tak jsme dojeli a jdeme nabíjet ČEZu zadák. Nabíjecí Port je tady vepředu zatlačit. Muset len a dobře budíky plusové byste baterka tady ty krytky jsou úplně nechápu, jak to tam mají, tak už to nebo ne tady. tak jsme dovnitř Samé to připravený, takže start. A už to
Minuta: 42
tam cvaklo. By to mělo vyjednávat v autě, už to cvaká. Rám, který zapnout. Aspoň podíváme, kolik bude baterky to tam píše. Já už to vyjednalo. Už se to nabíjí 4% No, tak to je pěkný dojel fakt jak v teple. Tak to tady ukazuje nabíjení bylo zrušeno. Nabíječku zkontrolujte nabíječku a sakra není dobrá zpráva. Porucha interní problém, že
Minuta: 43
přijedeme a doufejme, že se to podaří. Začínám být nervózní. Opět se ukazuje jak skvěle Je mít Teslu, že takovýhle problémy neznáte. Já teď už to snad tak to píše 42kw. No to už je lepší, už je v Tesle. Ok Ty jo, ono je to zavřené musí člověk ani na záchod, nedojde, to není úplně dobrý, no, ale každopádně tady.
Minuta: 44
To je paráda. Cela dobře nabíjíme, takže máme kliku, teda tohle funguje, tak se schválně podívám. A kolik by jsme potřebovali nabít? Já to tady vlastně zjistím. Ten mi to píšeš 37 kilometrů. Je mi to píšeš 40 km. Dojedu. Tady mi to píšeš 41 km tady ta čára. Je zatím
Minuta: 45
dojezdem, ale jako přitom tam evidentně absolutně nemůžu dojet. Jako sorry programátoři, ale tohle tohle není úplně dobrý děda. Ani vůbec nechápu, jak někdo může tohle používat jako jak Můžu vědět, kolik mám nabít, abych tam v klidu dojel. Je tohle mi to vůbec neříká. To jo, tak teda jako velké zklamání teda. A pokud to nemá Abych se třeba koukal, že už by dávám zpráva otevřená, tak abych se koukal, tak já radši tady v doby už 20% abych byl safe. No tady to stejně zvětšuje teda ten kruh to funguje. Ok Takže
Minuta: 46
82 km dojezd a píše mi to, že to je nějakých 41, to by snad mohlo stačit. Tak jsem na tom design. Pěkný dokonce vypíše Kolik je to ampér? Hrát s ampér a už nám to tedy dobíjí a teď jsem zvědavý 230, kolik to napíše 23
Minuta: 47
a nabíjí se to hodinu. To je úplně v pohodě, ale ve chvíli kdy byste měli auto, který má třeba jenom jednofázovou nabíječku, tak v tu chvíli vlastně si tohleto vynásobte třemi jo. To znamená, že tady tenhle ten kousek by se dobíjel vlastně tři hodiny a to už jste v podstatě na úrovni toho jako kdyby S dobíjeli zt230, který jako dá se to nouzově, ale úplně bych 230 nedoporučoval dobíjet permanentně. A jako kdo nejezdí málo, tak to v pohodě stačí, ale prostě je výrazně lepší i pro tu baterku, abyste dobíjeli tři fáze 16 ampér, to je úplně ideální pro to auto. No tak teď když si při rovnáme vlastně nebo srovnáme ten uživatelský zážitek. Tak tady je vidět vlastně. Větrný Jo a už mi to tady dohledá.
Minuta: 48
Takže stačí dát jenom takhle a už se počítá ta trasa. A podle samozřejmě aktuální dopravy a tak dál. No a teď vidíte, že je z 90. Procent baterky mi auto píše, že to bude trvat nějakých těhletěch. Skoro dvě hodiny, že jo. Jeden Irena 1
Minuta: 49
tady vidíte, že vlastně z 90% baterkou. Já jsem schopnej dojet tam a zpátky bez toho, aniž bych dobíjel. To znamená, že i když se už bych udělal tu zastávku u Kuby, tak bych to jsem musel dát, což teda s tou Colou jsem nedal. Takže dojezd evidentně je většího sněhu. Tesla model 3. Nehledě na to, že i kdybych náhodou. Nádobí je tak ona by mi prostě hodila to buďto na Humpolec nebo nebo vlastně na na Vestec. Prostě kde bych si docela k pět minut a mohl jet dál jedna z dalších zásadních věcí, které jsem si teda všiml a bohužel se to nedá úplně natočit, tak je zvuk, protože ať už jako písničky, že jo vyměňoval vlastně na YouTube na autorských právech, tak vlastně stejně jako to prostě musíte slyšet, protože jakýkoli repráky už je to jenom jakoby nahrání z mikrofonu, aby si to pouštíte na svých repracich. Takže ten ten jako zážitek tohoto přenosu zvuku
Minuta: 50
je velmi těžké jako v replikovat, ale nicméně jako ta reprosoustava prostě v té Tesla model 3. Je jako absolutně bezkonkurenční a zatím jako nejlepší, co jsem co jsem asi v autech. Ahoj Vašku, ty seš můj patron. Já jsem do tebe půjčenou tu kolu. Tak než bychom jako vůbec se učím se. Ježíš, já mám v Teplicích počítačovou prodejnu. Máme tam malou pobočku firmy Mironet a tu vlastně vedu nebo vlastně jsem tam úplně sám. Prostě fakt malá prodejní a taky i ty i ty. No že máš blízko, jako potom počítačům, potažmo vlastně jako ty hesla. Těším se na ty jsi vlastně to máš teda na dotaci nebo jak to bylo. Ten o dotaci jsem žádal před rokem jsem se rozhodl, že si pořídím
Minuta: 51
elektromobil a to vyndá ikona, kterou jsem měla půjčenou byly vypsané dotace, tak jsem říkal, že vyzkouším dotace, oslovil jsem firmu renards a tam je to vyřizoval a ale tam to nějak jako ale ty na ní nemáš jiné. Nakonec Nebuď ikony tam vlastně se pochybilo v zápisu do techničáku, protože jsem je měl na leasing a v techničáku musíš být napsané jako první majitel a to bohužel se nestalo. Ani to nešlo už nějak napravit. Prostě by to smetli ze stolu, takže vlastně díky tomu, pak se na tu dotaci, kterou potom schválili pořídila ta Tesla, takže v podstatě to je docela jako dobrý pro někoho, kdo by jako si žádal o dotaci, že je docela tu leštící do pravdu. Ono
Minuta: 52
to bylo začátku, takže tam prostě leasingovka nevěděla, jak to má být pořádně prodejce nevěděl pořádně jak to má být jasný, no, ale vlastně jako na základě toho teda ty jsi kupoval teda. A ty jsi jako původně jako chtěl hodně můj sen. Tesla x To jsem jako měl vysněným třeba dva roky předtím, ale na to jsem zatím nedošla, že jo. A jak jsem objevil i ty kuny, to bylo jako takový další Favorit Andrejko, takže jsem skočil do ní No a vlastně to bylo takové všechno narychlo, že se měli vystavenou na salonu v Praze, tak jsem se šel podívat, jestli se do toho vejdeme, tak ta byla namluvená už to co tam byla. Chtěl jsem teda Ultimate verzi nová, když jako si člověk vymýšlel, že by chtěl barvu a to tak by čekal rok na to, takže mi řekni na lodi je jedna
Minuta: 53
Ultimate bílá přijede za měsíc říkám taky chci, takže vlastně já jsem to koupil tak, že jsem se v tom ani ne svézt, jenom jsem v tom seděl na salonu. Nic jsem si Nevyzkoušel prostě za to měsíc, když mi to předali, tak jsem do toho skočil a jel jsem domů. Ty jo, tak to je hustý zatím ještě vlastně předtím jsem měl já měl vždycky větší auta, takže jsem měl Kiu Sorento. úplně v pohodě ten přechod jako na to spočítal jsem si že je to že to co jsem platil za licence a měsíčně za Kiu Sorento Tak a za provoz Takže tady moc než ti už i když to vezmu na leasing prostě to co ušetřím za provoz tak mi vlastně splácel úsporu tu splátku on prostě dávalo smysl No ale právě když se vzniku bavíš o tom rozměru jednak tedy x vlastně to bysme došel na ty dotace že jo že tam nějaký limit No to jsem ani nepřemýšlel To jsem ještě nevěděl že nějaký jsou předtím ale prostě x-comp jenom sen
Minuta: 54
jasný že když se podívám a prostě Naty Naty jako rozměry tak to je třeba jako první věc která mě hrozně jako musím říct Ne příjemně překvapila u té že mě má Jako vevnitř Chorvatská s rakví na střeše, to jsem teda byl hodně mile překvapený z spotřeby, protože Chorvatsko jsem jel 16 i s tou restaurací na střeše zpátky 6,1, takže to jako jsem fakt překvapený, to jsem letos na jeho Teslou Teslou Semil víc větší spotřebu a jestli je to super tady. Takhle tak ona je malinká, ale prostě se to elektromobil. No tak když
Minuta: 55
jsi teda nakousl cestu do toho Chorvatska, kterou si i trošku sdílel teda na Facebooku asi nějaký fotky 800. tak tam si jak bys to měl porovnat vlastně ten zážitek z toho, že jenom nabíjení prostě super, takže jsme nabyli dvakrát po cestě nebo třikrát krk jako kratší dobu, ale prostě přijedeš za píchneš nabíjíš starostí oni teda, když jsem jel touko. No tak to taky celkem šlo, ale typu různých u některý nabíječku někde jsem se zasekl, že jsem musel rychle dělat registraci, víš. A teď jsem čekal, než mi přijde potvrzující mail problematický. Prostě tohle to je zmáklý úplně super, ty vole si asi i ten asi i jako rychlost nabíjení. No jasně, no to taky tak ona umí nějaký 70 maximálně a já
Minuta: 56
jsem tam jel přes ionity, protože to ještě bylo za těch osm euro to tam, že to celkem šlo. Jo, já si to ten paušál nebo No, ale prostě nedá se to porovnat poslat a plus to nabíjení a ty asi autopilot trošku lepší než auto byla perfektní. No skoro sám do Chorvatska. Ty sis tady udělal takový člověk se nemůže na to spoléhat. A já říkám, že vlastně jsem ještě víc dělej. Protože testu autopilota, kde ho dozoru ji dávám pozor na cestu přes wi-fi. Zajímají mě ty technologie festival všude, kde se dá. Ty máš ale asi trošku větší. Dneska ne. Ty už nemáš jako kočárkové, já mám tři děti a vlastně na dovolenou s náma jenom dvě jsou dospělí, takže
Minuta: 57
to se vzadu jako zmáčkla v té koně a tady měla super pohodlí, no, no, protože já třeba jako když jsem dělal kočárkovina, jestli Vlastně měl jsem jako Jako dát ten kočárek a v podstatě jsem skončil jako se stejným výsledkem jako u toho City Go, že jsem musel skopytce sedačku, abych to tam jako dostal mě jako prostě překvapilo. No tak proto se ptám, jako že tím pádem Ty jak máš odrosty, jak to už tě jako tolik netrápilo. No právě jsem vlastně zjistil, že už ani třeba tolik ZKO nepotřebuji, když se líbí. Tak to tam měl velký auta, ale tady z toho jsem tak nadšený, že ani si neumím představit jako teď už jiné auto. Je to prostě Cosmos úplně vlastně, jak jsem se do toho za kousek teď nedávno se mi do poslouchal audio knížku a ono mi to prostě všechno ty. Myslím, že vlastně přesně jako ta velikost už ti vlastně nepotřebuješ
Minuta: 58
teda jako mega Happy. I takové věci a nevím, co je tady. Koukám zrovna ty tady svítí jsem to jsou prostě takový jako dneska přišla aktualizace. Už ji máš taky jo? No, takže to je to je pecka, že jo. Snad jednou za 14 dní ti přijde něco nového termínu jako jízdní vlastnosti porovnat. Vlastně to kolo, ale já vlastně když jak jsi byl u mě, že jsme se s tím byly svézt s tou trojkou, tak ten první dojem byl takový, že to auto je tvrdí, že to je taková motokára, tak ona je taková houpavá měkčí. Ale pak jak to je potřeba si to týden prostě vyzkoušet a teď mám problém přenést do jiného auta je
Minuta: 59
to co se mi fakt se mi povedlo mega povedlo, tohle jsem z toho nadšený. No jako jo. Vlastně úplně to samé, že jo. Teď popisoval taky ten ten Pavel, že jo, ten patron ten koní sex a jaký No no, no úplně to samé Oktávka na plyn, ale to když třeba jsem s tím potřeboval kousek někde fotky. Možná jestli by ti nevadilo, že bychom se kliku smutno smutno úsměvnou historku, jako potom se lízání, právě tady to řazení, to je tak návykový, že že prostě pak jsem skočil do Kony. Já už nevím přesně jak to bylo. Měl jsem tam zařazenou zpátečku. Jo, tomu řádíš čudlíkama, takže
Minuta: 60
jsem tam měl zpátečku a potřeboval jsem dát dopředu, tak jsem si blik blik jednu stěračem a šlape. To nevím, co mám před garáží, takže tam mají ťukanec malý je to fakt, že na to se hrozně rychle jako zvyká dřevo. Hradištěm podvolantoveho a je to strašně jako to je další věc, co jsem tam taky jako vlastně, že ty potřebuješ na ty koně zmáčknu brzdu, abys mohl jet. Jako abys mohl zařadit asi. Buď to dopředu nebo dozadu, že to nejde. Asi možná tím jak je to těma tlačítkama, tak tohle jako nejde a ona vždycky když to tady to vlastně nemusíš vůbec tady dokonce tady pod plynem. Co najdeš to jedno do nějaké rychlosti normálně, když to je pod plynem. Tak ty vlastně zmáčkneš a v noci. Ono to toho celkově prostě je
Minuta: 61
to super. No, ale tak tobě to v podstatě jako pomohlo k tomu, že to je vlastně teď dobře, tak to teda budeš mít teď na dotaci a doufám, že je to podané proplacení, takže se čeká vlastně musíš pak splnit spousta vylepit. Ty ty samolepky na auto v místě toho sídla tam ještě jsem měl takovou malou komplikací, že ten renards a k té kontrole všechno než to podá, tak mi paní psala mail, že podle fotek. Protože to mám součást ještě nabíjecí stanice Tesla. Tak mi psala, že podle fotek, co jsem jí poslal zjistila, že to není na tom čísle popisném na baráku a nabíjecí stanice. Kde je vlastně sídlo firmy, Pražská. 38. No tak logické zezadu na garáži,
Minuta: 62
tak najede. Pak to nemůže být, takže jsem musel před barák přemontovat nabíjecí stanici přelepit tu cedulku, že to je financovaný Evropskou unii, jestli nebo dát cedulku označení firmy a má na kterou jsem tam neměla. Akorát tam má být. Samozřejmě to takhle jako spousta tam bylo takovýhle no, takže Takže Ale zase na druhou stranu, že ty by jsi býval, kdybys měla na to, že to asi se nesmí vlastně to vyplynulo, takže mi řekli, že dotace schválená na conu Nelze použít. Tak si kupte jiné auto na tu dotaci. Uplatníme to na jiné auto. Říkám aha, tak zkusíme tu trojku a co si to ukončil taky prodej to říkám, no, tak to jsem nemusel žádat dotaci, protože Co jí Copak dělá na ty koně, tak dostanu dotaci, že jo?
Minuta: 63
Tak to je jasný, no, tak říkám, tak mě napadlo, že bych ji zkusil půjčovat, aby si lidi vyzkoušeli prostě tu elektromobilitu na kolo. To budu půjčovat za rozumné peníze. No takže tím se dostanu u tebe, že ho tam dám nějaký nějaký odkaz ty Nebuď už jenom contucci. Jaké kolo nebo No to teďka momentálně jenom tu Colu není problém i tuto svou tuhle tu ale formou toho, že jí předvedu jo, jak odejde zápůjčka neobjeví zkoušení vyzkoušení a prostě nějaké zkušenosti předání vůbec cos elektromobilitou, že na koně mám 70 tisíc, najeto tady nějakých 20. Myslím už za tři měsíce 18000. To je podle mě další věc, kterou jsem tě jako myslím,
Minuta: 64
že potvrzuji úplně všichni, že když si pořídíš elektromobil, tak najdeš výrazně mít kilometrů a úplně výrazně. Ne, já jsem měl Ten nájezd okolo 50. Proč je na tom Xbox torrentem? No tak ale o něco málo v stojanu. Tak teď bylo to Chorvatsko. To je nějaký 2000 pak jak byl teď coronavid, tak jsme rozváželi rozváželi ty ochranné pomůcky tiskoviny štíty, takže to tak něco najezdil. Lenku najezdit člověk nechce teď máš ještě na těch kolech máš takové jako vychytávač, protože ty máš ty John Crane škola nebo ne, ale dala sis ten řekl, že se ti to nelíbí no, ani ne nelíbí, ale na léto jsem říkal to sundám, přezimuje tam dám pak zase, takže tam je potřeba vlastně
Minuta: 65
jako ráda záslepky na ty šrouby. No a ty jsi vlastně sice vytisknu, že jo. Ty vole Normálně klasicky stažený na internetu model, který je volně těch modelu je spousta, že nemusíš kupovat jako originál od Tesly, ale můžeš si ho vytisknout prostě svoji jako zajímavý a vypadá jako docela dobře teda no jo, že to nejsou jako klasický, že většinou máš s tím plecháče, že jo poklice. To nejsou. Akorát že samozřejmě tím pádem nemáš ten jako lepší dojezd. Ale toto tě asi úplně ne trápíš, já jsem takový Do toho Chorvatska. No zajímavé to porovnat. Podle mě to nevím, kolik to můžu udělat rodině. Myslím, že zítra jestli 3% No ale takovýhle věci, takže za tebe třeba jako je něco, co tě na té koně Jako baví, jako když
Minuta: 66
si před sedneš vlastně štefty do kol a tak je tam něco, co tě baví to, že to ale k tomu byl to mě baví každý ale sám Přes duny do Tesly, tak mi chvíli co mi chybělo, to si rychle zvykneš má toto nedám displej, tak nějak ani si neuvědomuji, že jako že bych ho nějak používal aktivně, ale co třeba co třeba ta Tesla nemá vychytaný, tak prostě bezdrátová nabíječka chybí. No já jsem si jdu vybavil, ale nefunguje prostě na můj telefon jo, tak to tam blbém místě, takže to musím dořešit. No a proto jsem hodně používal úkony vyhřívání volantu v zimě to nevím tady jako tam volant jako v příjemné, ale protože musí chodíme otužovat ty mě zamrzlo, takže to pak když jsi jel od rybníka. Tak
Minuta: 67
to chápu a ty ventilované sedačky, mám to tam taky jako docela bylo příjemné a jako taky se to nedalo používá dlouho, že to hned studí, když to dáš na nejméně sis to vyzkoušel. No mně to právě no právě jo, vy to jako docela vadí jako tak. Jinak asi nic neví, co asi ta bezdrátová nabíječka to prostě jsem, že by měla být standardně už jako se dá dokoupit přímo od Jestli jo originál tak originál, ale jestli máš ten velký telefon, tak podle mě se nemusí danit. Nefungoval, ale on mi říkal právě kámoš, že nějaká nějaká čínská ta dělá. Jako nabíječku, že máš jako nad si jako že máš jeden telefon a anebo zrovna tak jako naší spát, ale ono to funguje nefunguje nic rovnou teda jako tam třeba tlačí nabíječka, to se mi jako líbilo v té koně, ale už je tam jako studium na jeden telefon, když to tady má hrozně
Minuta: 68
toho, protože to má jenom ten předek a je to přímo tónované. To na mokru úplně jako musel si dávat pozor. Na mě to teda hrabalo jako hodně a to v podstatě jako bylo sucho prostě cokoliv. Potřeba bych řekl, že to je vlastně by to testoval electrodad tu jeho konus Teslou. Měli stejnou trasou, takže to bych řekl srovnatelná jo. To jo, no pořád tvrdím, že to je takový 2. Nejpovedenější auto elektromobilní potaz, že by se se mnou cenově kolik tě stála teda nacházela milion 300.
Minuta: 69
Zdanění a tady vlastně to mám i s autopilotem tažné sandál. A tady to byl omyl n650. Jo? Ty si stěžuješ tě to levnější autopilota. Teda já jsem to objednával někde hnedka v tom listopadu jsi byl u mě, jak jsem zkoušel tomu druhou půlku. Já už jsem jednou třeba to prodlouží ten termín, ale nešlo. Jsem to přebíral 16. Března. To byl snad první nebo druhý den s rouškami ne, takže mám To je pravda, že nám to venku dali před salonem. Tady máš klíče jenom základní pět minut jo. To je pravda. Ona není. Dobře, no, tak jo, taky ne, takže Teda pokud byste měli zájem. Určitě Vašek
Minuta: 70
by vám půjčil kolonu i třeba víc dní, co jsem úplně problém lépe a ty to jako i dovezeš třeba jo, jo problém. Takže to tam vozíme i kluk bydlí v Praze, takže tam není problém, ale není problém. Kamkoliv by se dalo říct Ok a počítají s čipem. Půjčoval jsem toho s ČEZem, když byl jet na paušál a teďka teďka jako ty čepy, tam jsou v autě, ale asi ten provoz by si měl každý každý platit. Samozřejmě dám nějaké tipy, kde se dá zdarma nabít. A stejně nejhezčí na tom je to, že večer přijedeš na píchneš to ráno máš plno přes máš nějaký ten běžný tarif a kousek. Jo
Minuta: 71
to jo. Každopádně No a to je o tom o tom, to je právě tohle to si vyzkoušet a proto je lepší ten elektromobil mít půjčení navíc ní, ale to jako já bych řekl, že tam aspoň pořádně si to osahat. A vyzkoušet si prostě ty denní rutiny, co člověk nejezdí, já prostě do práce kamkoliv babičce a a podobně by si to zažil by jsi to jako vyzkoušel. No bez je člověk vyzkoušela, že nepotřebuji opravdu těch 500 km dojezd denně, což Mimochodem nabíječka většinou teda doma máš fotovoltaiku, že jo. To tady kus měl na baráku už l Ale tam nemám baterku toho mám prostě klasicky napojenou na síť a jak jsem si pořídil komu, tak jsem si Svépomoci udělal fotovoltaiku jako
Minuta: 72
Ostrovní a garáži a tam přes den si nabíjím baterku a večer vždycky napíchnout o takže to je taky super. Jezdíš vlastně zadarmo přes léto. Ty máš jinak ty baterky si stavěl sám. Mám baterky nějaký co jsem sehnal vojáka a pak jsem se i začalo jako o to víc zajímat a teď si stavím sám baterky a Mája klasicky stánku 18 658 vlastně tady v kolik máš kapacitu. Mám tam teďka 20
Minuta: 73
teda samozřejmě jseš doma teda zrovna právě nemám. No já jsem přes den v práci v Teplicích v prodejně, takže jsem to musel vyřešit s tím, že se to nabíjí do baterky a já to pak z baterky nabíjím do změnit v práci ve městě prodejnu v Teplicích, tam je nabíječka, akorát Kauflandu tam jako nějak toho moc není, ale tak ty když máš jako dva elektromobily. Tak teoreticky ten jeden když zůstane doma, tak ho můžeš to jsou skoro být to děláme na ideálu. A zvyšuješ tak zase jako návrh úplně není, ale chápu a kolik ty jí fotovoltaiky máš jako panely, kolik to je mám na baráku mám 5 km a na té garáži čtyři a půl garáži to mám jako ostrov to ani vůbec nikam připojený.
Minuta: 74
Takže žádné povolení nepotřebuješ neumí, to je super chcete rozšiřovat? No chtěl bych to rozšiřovat až tě nechtěl bych si baterku udělat jako baráku. Ještě bych mohl třeba přes noc, protože vlastně stejný na baráku elektrárnami, no přebytky do sítě, zbytečně ji nepotřebuji, tak bych se chtěl zase akumulovat a A třeba přes noc to fungovat je ta fotovoltaika. Trošku přijde, jak tetování, že jakmile někdo jako jede, tak fakt že To není úplně takový hodný, ale to jenom ráno tam svítí sluníčko, takže díky moc za to půjčení. Já jsem to měl ne teda na týden asi na pět dní nebo tak nějak, takže já přece
Minuta: 75
jenom jsem se s tím trošku jako měl šanci žít a vyzkoušet si prostě jsem si udělal nějakou delší trasu a tak dál. Takže fakt jako člověk to všechno vyzkoušet, takže určitě Pokud byste zvažovali jestli jít do Kony. Tak doporučuji si to půjčit na delší dobu, protože to důležitý si to vyzkoušet určitě no ty peníze. Přece jenom je to levnější než ty no. Ale jako pořízení toho auta tu fakt bych přemýšlel, jestli někde vyškrábnout těch 300 navíc i do té cesty jo. No ono teda Teď je nějaká akce. Ta novější kuna. Myslím, že jedna jedna jedna už cacek, když což samozřejmě nebude mít tu výbavu, co máš ty asi ale ale je to teda jíš. Ale samozřejmě to jenom předokolka a tak dál, ale je to elektromobil. Ale je to tak.
Minuta: 76
Díky moc, teda ti to proudí. Děkuji moc, že jste to do sledovali, až jsem největší díky patří všem mým patronům a speciálně producentů, kteří vlastně platí tuhletu show. Díky moc vám protože mi to pomáhá udržovat ten kanál naživu. A vůbec největší. Díky teda patří teď Vaškovi Baško v exekuci v producentovi, který vlastně zároveň to má jako reklamu, protože to auto i půjčuje. Takže pokud vás kona zajímá pospíchejte. S rezervací, protože jsem mu kalendář docela penik. Díky moc a ať vám to proudí. Díky, že jste si pustili moje video. Doufám že se vám líbilo. Jestli jo, tak dejte like, jestli se vám můj kanál zmáčkněte odebírat zvažujete koupit Teslu a Pomohl jsem vám tom rozhodnutí využijte náš refferal kód
Minuta: 77
dostupný dole ve videu. A pokud vás zajímají úplný finesy a věci, které jsem ještě třeba nevydal. A nechcete koukat na videa s reklamami potom. Určitě doporučuji začít odebírat přes paytron a staňte se mým patronem, ať vám to proudí.

Předchozí video

Lenka Zlámalová: největší hvězda je Ivan Bartoš, Piráti seberou hlasy ostatním stranám

Další video

Patrik Kotas: metro Střížkov je splnění snu. Jak vypadá stanice, která stála miliardu?