Chceš podpořit tento kanál? Staň se PATRONEM!

#20 Budoucnost Mobility Elektro vs Hybrid Část 1 | Teslacek

Na webu teslacek.tv najdete také prémiový obsah, který je dostupný celé komunitě. Chcete se stát členem komunity? Informace jak na to naleznete v článku podpora tvorby.

Jaká technologie má budoucnost? Čisté elektromobily nebo Hybridy?

Automatický transcript

Minuta: 0
Takže ahoj všem, dneska se podíváme na další téma, který spousta lidí se mnou otevírá a to je budoucnost t-mobile to jako Kdo teda jako vyhraje a dost lidí má názor, že vlastně budoucnost. Je v Brdech to znamená nějaká kombinace elektromobilů a spalovacího motoru. Ono to jisté míry jako dává smysl. Ono to opravdu vypadá jako docela dobrý nápad, protože vlastně jako máte takový to jako to nejlepší z obou světu. To znamená máte ten rozjezd toho elektromobilu. Máte tu rekuperaci to elektromobilu a máte to topení toho benzíňák u že jo, takže nemáte. Jako problém v zimě prostě se s topením, protože ten benzín nějaký neefektivní, jak jsme si říkali v těch předchozích videích.
Minuta: 1
A zároveň jako můžete z toho benzíňák vlastně jako dobíjet tu baterku. No jo, jenomže problém, ale je že tohle platí jenom jako chvíli jo, protože asi tohle platí jenom po dobu dokud máte tu baterku nabitou a bohužel ty motory vlastně, které jsou v tom autě, tak nejsou dostatečně výkonný na to, aby dobíjeli tu baterku nějak smysluplně to je další věc je teda jakým způsobem to vlastně jako aplikovat. Jo to znamená můžu to aplikovat tak, že mám klasický vlastně klasický auto s klasickým designem, kde k tomu přidám jako elektromobil třeba na tu zadní nápravu nebo obráceně. Jo myslím, že dobrý reprezentace Alex, že jo, nebo to ta vás tě to dělá tyhlety jako kombinace, jenomže problém tam je potvrdí vám tolik je to používají, že jsi cena slajdech a na na
Minuta: 2
Reklamách prostě mají, že spotřeba třílitr na 100, ale tohle platí jenom prostě na těch prvních jako x kilometry vám vydrží baterka jakmile ta baterka dojde, tak to má spotřebu v 16
Minuta: 3
spotřebu. Všechno to jako vypadá dobře, ale problém je že takovýhle auto typicky jako musí být třeba i jako několik dní jako běžet, než by vám to jako nabylo tu baterku. Vy byste měli nějakou smysluplnou baterku, jo? Protože ty motůrky prostě nebudou mít dostatečný výkon, aby tu baterku jako nakrmený. Takže jako můj osobní názor je, že jediný důvod, proč vlastně nebo oni jsou jako dva jeden jako mentální, že vlastně někomu kdo je jako předcvičování ještě do toho ropáka, tak si říká Aha tak dobrý, tak tohle vypadá zajímavě do toho. Půjdu, protože vlastně jako mám tam nějaké ty výhody, ale pořád tomu jako rozumím přijedu pumpě na tanku můžu odjet jo, ale ten druhý důvod je myslím daleko zásadnější. A to je ten, že se nemění Status Quo jo pořád zůstávají benzinové pumpy pořád zůstává servis, do kterého musíte jezdit a oni si vás prostě pěkně drží těma drakama. A vy jste jim neutekli.
Minuta: 4
No tak takhle ne, protože si myslím, že nemá to tu budoucnost a krásná ukázka je, že tady se můžete podívat na odkaz, kdy z těch Chrysler ukončil výrobu voltů. Což byl právě hybridní vůz a bude se plně věnovat elektromobilům. Volvo to samé oznámení, že ukončuji vlastně diesely a budou se věnovat plně elektromobil. Ne prostě ne. Myslím si, že ten posun do těch do těch hybridu je ta budoucnost. Ba naopak prostě dává smysl jako ta elektromobilita a její výhody, takže kdyby jsme si to srovnali, jo, tak rychlý tankování paliva. Jasně tak když mám prostě benzíňák, ať už normální nebude hybrids, tak prostě přijdu benzínce natankuji jo elektromobilu zatím takhle nefunguje teplo je vedlejší efekt, to znamená. To jsme si říkali, to je to topení. Jo to znamená. To je výhoda, že nemusím jako v zimě
Minuta: 5
psi. Pět. Ale zase na druhou stranu, říkali jsme si, že je u toho elektromobilu to, že si topím v kabině není takový problém daleko větší problém je že musím zahřívat. Ty baterky a ty baterky mají nižší efektivitu v zimě, než to, že bych musel jako v kabině topit dojezd v zimě zkrácení. No tak tady to je to co jsem teďkon říkala, no, tak to prostě tak funguje některý elektromobily. To mají jako brutálně tak, protože ho jsme si říkali, že to má někde kolem 20
Minuta: 6
Zase hybryd jako bude horší nízká spotřeba. Co jsme si řekli, ano jasně, vypadá to na papíru dobře, ale trvá to jenom po tu dobu dokud máte nabitou baterku. Jakmile se baterka vybije, tak je to samý 4 x 4 náhon. Tady jsme u toho, že ten klasický že ho benzíňák, co jsme si říkali vlastně, že tam je to problém u hybrida se dá udělat, že jedna náprava poháněná vlastně benzíňák m, nebo s tě spalovacím motorem 2. Prostě třeba elektromotorem. Takže máte vlastně už jako tu 4 x 4 oddělenou a tak dál. Jsou tam nějaký benefity, ale zase není to tak dokonalý, jako když máte plnohodnotný elektromobil, který má obě Ty nápravy řízení elektricky a prostě dokáže přepínat jako v setiny sekundy. Jo, takže to tyhlety všechny důvody jako s tím spojené, tak směřují na to, že já prostě ten kdo bude chtít zůstat. Kdy bude bude jenom o tom, že bude chtít zachovat. Zkus ten
Minuta: 7
Status Quo. Ale Mimochodem jako jistá ty. A co je Evropská unie vlastně viď, že jo. Myslím, že 2025 nebo 30 bude jako ukončený jako prodej a spalovacích motorů, jo, takže nedává to smysl moje video. Dejte mi prosím like. Pokud se vám líbí můj kanál, začněte odebírat, už stačí zmáčknout moje logo. No a líbí se vám Tesla a zvažujete o tom si koupit nezapomeňte využít. Náš refferal kód, který je dostupný dole v komentářích. Takže ať vám to proudí.

Předchozí video

Kolik jsem prodělal na BITCOINU?

Další video

Bortíme Karla Gotta v trendech. Rozhovor s tvůrci parodie Harry Potter a Kámen mudrců